Zakrpite udarne rupe!
26. 06. 2015. u 13:10
Vozači i putnici javnog gradskog prevoza apeluju na što hitnije sređivanje ulica. Kritične tačke Trg republike, Borča 3, Batajnički put, Ustanička ulica
LETNjI, "osiromašeni" red vožnje javnog gradskog prevoza u Beogradu svakodnevno dodatno redukuju udarne rupe koje prouzrokuju oštećenja na vozilima. Uglavnom najgore prolaze stari autobusi koji su već na izdisaju, i posle svakog većeg truckanja ostaju bez ponekog šrafa, međutim, krateri na putu ne štede ni nove autobuse.
Na problem udarnih rupa ponovo je ukazao i Saobraćajni sindikat GSP "Beograd" koji se oglasio saopštenjem u kojem navodi neke od "bolnih tačaka" na gradskoj putnoj mreži.
- Dve velike udarne rupe koje niko ne sanira već dugo nalaze se na ulivanju ulazne rampe iz pravca Savske ulice na most Gazela - kažu u ovom sindikatu. - Problem je u tome što autobusi "solaris", koji su još u garanciji, saobraćaju navedenom trasom i česti prelasci preko kratera oštećuju donji podstroj autobusa.
Prema rečima sindikalaca iz GSP, ovo nažalost nije jedini problem. Katastrofalno je i na terminusima Trg republike i Borča 3. Velika su i oštećenja kolovoza na izlasku iz Terazijskog tunela u stanicu Zeleni venac, gde su se kolotrazi, koji nisu sanirani na vreme, pretvorili u ogromne udarne rupe. Takođe, na Batajničkom putu na stanici 13. maj.
- Nedavno, u Vodovodskoj ulici umesto niskog gumenog ležećeg policajca, postavljen je ležeći visine sedam centimetara - dodaju u Saobraćajnom sindikatu. - Kod nekih modela autobusa slobodan deo do agregata iznosi 13 centimetara, pa ukoliko se autobus zanjiše može doći do mehaničkih oštenja na vozilu. I na kraju, sada kada ne rade tramvaji u Bulevaru oslobođenja, u delu od Veterinarskog fakulteta do kružnog toka na Slaviji treba podići noseći trup puta, habajući sloj i armature, i taj deo uraditi kako treba, jer na toj deonici rupe su toliko česte da delovi autobusa otpadaju. Ulice kojima saobraćaju vozila GSP "Beograd" u kojima su oštećenja najveća su: Karađorđeva, Ruzveltova, Kneza Miloša, Brankova i Ustanička.
Osim udarnih rupa, na ispravnost vozila utiču i utonuli slivnici, neravnine i nabori. Zbog svega navedenog javljaju se dodatna dinamička opterećenja na celoj konstrukciji autobusa koja oštećuju sistem za oslanjanje, uporne spone, delove trapova. Takođe, stradaju vođice, stabilizatori, vazdušni jastuci, delovi šasija.
Iako GSP neprekidno prati stanje na čitavoj mreži ulica i puteva koje koriste vozila gradskog prevoza i o stanju na terenu obaveštavaju Direkciju za javni prevoz, odnosno Sekretarijat za saobraćaj i Direkciju za puteve, saobraćajnice su i dalje pune rupa.
REPUBLIKA NADLEŽNA ZA GAZELU
GRADONAČELNIK Siniša Mali danas je, povodom oglašavanja članova Sindikata GSP da se suočavaju sa problemima na gradskim ulicama, rekao da ceni svaku inicijativu, pogotovo kada dolaze od ljudi koji rade na terenu.

U poslednjih nekoliko meseci sanirali smo više od 10.000 udarnih rupa. Jasno nam je da posao nije gotov, dosta smo uradili, ali nas mnogo toga još čeka. Kada je reč o mostu Gazela, budući da se radi o auto-putu, tu ne može da se radi bez republičkih preduzeća, tako da taj posao moramo da koordiniramo sa Republikom.
Odessa
26.06.2015. 13:47
Medakoviceva ulica puna kratera gsp 30
A to što mi gradjani oštećujemo svoja vozila nikom ništa jel?
ne postoji ni jedan deo Beograda gde nema rupa. Svi Beogradjani posle 8 meseci uglavnom opet moraju da izdvajaju novac za sredjivanje trapa. Bruka I sramota!!
Po njehovom odgovoru bi se reklo da smo opet u starim vremenima? Ocigledno je da je prebacio loptu u drugo " dvoriste"? Niti jr reko da ce se uraditi niti kad ce se uraditi, a konstatovao je da ima mnogo rupa? A ovo na auto-putu ne mozemo jer to " neko" drugi " mora ? I kao i obicno procice godine dok se ne utvrdi ko jetaj koji mora to da uradi? Ee...... A onda tereba naci pare? A onda......?
Ovo zaista u prethodnoj vlasti nije moglo da se vidi,baš se radilo...ovi samo pričaju o BG na Savi i magle nam oči,dok se drugo ništa ne radi.Ne znam da li ste vozili nadvožnjakom prema Brdu kod Ade....dakle,2 godine već vozači levom stranom izbegavaju deo asfalta iz kojeg raste rastinje,nared ulice,hej,pa to nigde nema.Busevi,svakih par metara upadaju u rupe,već je svaki Solarisov odran iza...a pričaju nam se bajke o evropskom Beogradu.E moj Siniša,ko tebe dovede...
Komentari (15)