Putnici se švercuju zbog novog softvera?!

V. RADULOVIĆ

30. 05. 2015. u 17:52

Beograđani su poslednjih dana imali mnogo problema sa validiranjem karata u gradskom prevozu. Zbog ažuriranja sistema pojedini validatori su se - zbunili

Путници се шверцују због новог софтвера?!

PROTEKLIH dana veliki broj aparata za validaciju karata u autobusima, tramvajima i trolejbusima uredno je davao informacije o stajalištima, nije zaboravio da opomene putnike da očitaju svoju kartu, ali se ona jednostavno nije mogla "otkucati". Iako su mnogi Beograđani pomislili da je problem u njihovim kartama, iz "Apeksa" stiže objašnjenje da su se validatori - "zbunili".

- U toku je ažuriranje softvera najnovijom verzijom usled čega je došlo do tehničkih problema na aparatima u pojedinim vozilima. Verujemo da će problem biti rešen u najkraćem roku i izvinjavamo se našim sugrađanima - kažu iz "Apeksa".

Većina vozila gradskih prevoznika imala je isti problem u poslednja dva dana - čitači karata nisu radili. Mnogi su prislanjali svoje karte, lupkali njima u validator, odlazili i do drugih aparata, savetovali se sa vozačima, međutim zvuka koji obaveštava da je karta očitana nikako nije bilo.

- Vozila sam se autobusom 23 i stvorila se gužva na vratima jer su ljudi pokušavali da očitaju kartu, ali to nije bilo moguće - javila je "Novostima" Slavica Grozdenović. - Sin mi se žalio da jedan aparat nije radio ni na liniji 48, a zna za još slučajeva, pa me interesuje šta se dešava sa tim validatorima. Deluju ispravno, nisu slomljeni, niti izlepljeni...

Mnogi su se tako, hteli ili ne, poslednjih dana vozili besplatno jer su validatori bili "glavni krivci".

VRAĆANjE U GARAŽE

DA su poštovana striktna pravila verovatno bi polovina vozila bila povučena sa ulica! Naime, kada je uvođen "Busplus" sistem, nadležni su najavili da će u slučaju otkazivanja validatora, autobus ići na servis u garaže.

GSP: NIJE NAŠA NADLEŽNOST

IZ Gradskog saobraćajnog preduzeća kažu da ovakve vrste problema nisu u njihovoj nadležnosti i da vozači u ovom slučaju normalno obavljaju svoj posao nakon što prijave kvar na validatorima.

NEKI KONTROLORI BEZ MILOSTI

POJEDINI kontrolori nisu imali razumevanje za putnike sa neoverenim kartama, već su zahtevali da po najvećoj gužvi ljudi idu sa jednog na drugi kraj vozila kako bi se "otkucali" na jedinom validatoru koji je u funkciji.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (11)

Francesco

30.05.2015. 18:13

Jeftino smeće na kome su grdski "oci" smislili da zgrnu (čitaj otmu) brdo love.

Zoran

30.05.2015. 18:15

Lopovska posla. Šta je bilo sa onom predizbornom parolom ''Ukinućemo BusPlus''? A lopovi, ućutali ste se?

običan radnik

30.05.2015. 19:14

U Beogradu je karta 5x jeftinija, nego u ostalim gradovima Srbije.... zašto?!

audio poruke

31.05.2015. 00:25

silovanje u mozak! onog ko je to smislio treba zatvoriti u sobu i ceo dan mu pustati taj glupi audio!

N.N.

31.05.2015. 19:16

Veca ovlascenja kominalcima? Veca ovlascenja kontrolorima, do maltretiranja putnika da tokom voznje setaju ljude sa jednog na drugi kraj vozila da overe karte, jer su ostali validatori neispravni?? Dokle??? Zasto se toliko testira strpljenje naroda???

kataklinger

01.06.2015. 13:28

@N.N. - po novom zakonu (clan 33.33) o javnom prevozu, kontrolori ce imati pravo da odmah, na licu mesta sastave preki sud i da shodno njemu i njegovoj odluci izvrse kaznene sankcije prema osobi ili osobama koje se nisu prevukle ili nemaju kartu. visina izrecene kazne bice od 12 godina prinudnog rada, pa sve do smrtne kazne. odluka suda bus plusa stupa na snagu odmah, gradjani imaju pravo na zalbu u roku od 8 sekundi, ali zalba ne odlaze izvrsenje sankcija.