Beograd: Opet novi tarifni sistem za GSP?

E. B. R.

16. 03. 2015. u 11:43

Javni gradski prevoz u srpskoj prestonici bi mogao uskoro da doživi još jednu promenu u 2015. godini

Београд: Опет нови тарифни систем за ГСП?

GRAD Beograd radi na izradi novog tarifnog sistema! I to samo nekoliko meseci pošto je prethodni model skoro u potpunosti povučen iz upotrebe i pre nego što je stupio na snagu.

Rukovodeće strukture, zasad, prilično su "zakopčane" u razgovorima o promenama, uz napomenu da bi novi tarifni sistem trebalo da bude - podsticajan. I da bi njegov nacrt trebalo da bude gotov za mesec dana.

Zasad nije potpuno jasno da li će se buduće promene odnositi samo na zonu 2 Integrisanog tarifnog sistema (ITS 2) koja nije bila obuhvaćena promenama početkom godine, ili će, što je izvesnije, doći do novih rokada i u javnom gradskom prevozu u centralnim opštinama.

Podsetimo, promenama uvedenim od 1. februara cena najjeftinije karte je sa 72 (za jednu vožnju) povećana na 89 dinara (vremenska na 90 minuta), ali su posle velikog pritiska javnosti povučene skoro sve promene koje su se odnosile na penzionere


PRODATO 10 ODSTO VIŠE KARATA

NOVI tarifni sistem uveden od 1. februara, prema podacima koje je obelodanila Direkcija za saobraćaj, doneo je blagi porast prodaje karata, ali nedovoljan kako bi gradski saobraćaj normalno funkcionisao bez dotacija. Prošlog meseca prodato je 10 odsto više dopuna nego u istom razdoblju 2014. godine.



Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (14)

iz šupljeg u prazno

16.03.2015. 12:01

GSB je uvek imao dotacije čak i u najboljim vremenima. Standard građana je opao i normalno je da ne može biti povećanje prihoda ali to očigledno niko ne želi da prizna od vlasti. Ne postoji ta pamet koja će iz praznih džepova napuniti druge džepove.

H.V.

16.03.2015. 13:15

Samo eksperimentišite, ima sirotinja raja i previše strpljenja da se vlasti nauče poslu preko njenih leđa. Zato je bila i ostala samo raja, uvek bez mere ponizna prema vlasti. Bez brige narode, promene će biti još gore, na to ste navikli. Ovde je uvek svaka promena na gore. Ili smo ukleti, ili je stvar prostija- nekima odgovara da ovde bude što gore. Pre bih rekao da je ovo drugo u pitanju.

007

16.03.2015. 14:34

Valjalo bi poskupeti kartu, jer ovih 90 dinara je džabe. Stavite cenu karte 200-300 dinara i milina...

Душан Павловић

16.03.2015. 17:52

Баш ме интересује ко је одговоран шго месецима нико не плаћа карте у Беовозу. О томе се ћути.

Vladimir

16.03.2015. 19:50

@Душан Павловић - Beovoz,raj za svercere. Brz,tacan i besplatan. Jupiiiii

Nac

16.03.2015. 21:56

Podsticajan tarifni sistem, sta li to znaci? Cudi me da nisu izjavili transparentan tarifni sistem jer je ta definicija sad najmodernija.

N.N.

16.03.2015. 23:40

Tarifni sistem BusPlusa je jedan od najnelogicnijih tarifnih sistema GSP-a ikada. Penzioneri sa bilo kojim primanjima (to su trenutno najrednovnija i najsigurnija primanja u Srbiji), placaju najmanje. Studenti placaju skoro 14000 din godisnje, a penzioneri 400 i nesto din !!?? Pojedinacna karta, ista cena i za 2-3 i za 23 stanice !!?? Svercovace se ljudi koji to nikada nisu radili. Umesto da naprave pravedan, logican tarifni sistem da te je sramota da se svercujes, napravili su apsurd i haotiku

Dragan

17.03.2015. 13:27

@N.N. - 1. Penzionerska primanja najsigurnija? Pa pre dva meseca su smanjena za 22%! Premijer, ministar finansija i ostali mamlazi su im tako obrizali 22% radbog staza i uplata u penzioni fond. 2. Najredovnija? Dobijaju penziju u mesecu za prethodni mesec. To nije ni vise ni manje redovno nego bilo gde u svetu. 3. Zaboravio si da napomenes da je prosecna penzija oko 27.000 a da je prosecna plata u BG skoro duplo veca (50.000). U Srbiji je niza (40.000) ali Bus Plus vazi samo za Beograd.

Ivan

17.03.2015. 16:53

@N.N. - U statistiku prosecne plate uopste ne ulaze desetine hiljada Beogradjana koji rade neprijavljeni kod privatnika za 20-25000 din. A i oni prijavljeni nemaju veci prosek kod privatnika od 25000 din. Primanja su im neredovna, tacno je da su penzije smanjene, smanjene su i plate, ali 30% ljudi i ne dobije platu, a 60% sa zakasnjenjem. Tako da penzije jesu najsigurnije i najrednovnije u Srbiji, cak i takve kakve su. U svakom slucaju peznioneri u odnosu na studente i nezaposlene imaju privilegije..

Tanja

17.03.2015. 08:30

Karte su preskupe za nas standard! U Nemackoj je mesecna karta oko 80 evra (autobus, metro i tramvaj) savrseno funkcionise prevoz, ali je njihova minimalna zarada 1500 evra. U Becu mesecna karta 35 evra, minimalna zarada 1000 evra! A kod nas minimalna zarada 160 evra a karta 25!!! Pritom prevoz krs!!!

Marija Lončar

17.03.2015. 11:59

Uzalud potrošeno vreme u vozilima gradskog prevoza mi niko ne može nadoknaditi. Liniji 707 - Zemun Polje - Zeleni venac je pridodato 10 (deset) stanica, pa se u špicu vozimo duplo duže. A red vožnje se uopšte ne poštuje! Pri tome je linija 704 gotovo ukinuta. NIKOGA NIJE SRAMOTA!