GSP: Milković preti otkazima
18. 01. 2015. u 17:47
Posle sudara tramvaja kod Sava centra rasplamsao se sukob sindikata GSP i rukovodstva firme. Sindikalci upozoravaju da vozači voze bez prava na odmor
Na vozilima je pričinjena velika materijalna šteta
DIREKTOR GSP Željko Milković najavio je da će ovo preduzeće uručiti otkaze onima koji su odgovorni za saobraćajnu nesreću koja se u petak dogodila kod Sava centra, kada je povređeno devet osoba, među kojima i oba vozača.
- Onaj ko greši i zbog čijeg nemara su bili ugoženi životi putnika, mora da snosi odgovarajuće posledice - odlučno je rekao Milković.
Zbog incidenta, a u odbranu vozača, stao je Saobraćajni sindikat GSP. Sindikalci su upozorili da šoferi rade bez prava na odmor, pauze za obrok, ponegde i bez toaleta. Oni od nadležnih zahtevaju i da se obezbedi protočnost saobraćaja na raskrsnicama, da se pomeraju parkirana vozila sa stanica i tako obezbedi autobusima bezbedniji i brži saobraćaj.
- Sindikat je upravo strahujući od mogućih saobraćajnih nesreća mesecima unazad pokušavao nadležnim ustanovama da ukaže šta se radi i kako se radi, ali, nažalost, niko još uvek nije ništa preduzeo - saopštio je Saobraćajni sindikat.
Direktor ovog preduzeća Željko Milković rekao je "Novostima" da optužbe sindikata "ne piju vodu" i negirao da postoji nepoštovanje zakonskih obaveza o odmoru i pauzama.
- Radi se u zakonskim okvirima i vozači imaju sve predviđene pauze. Nijedna smena vozača nije punih osam sati. Dva slobodna dana nedeljno su im obećana i trenutno se radi na tome - objasnio je direktor Milković.
MANjE NESREĆA NEGO 2013.
Prema podacima Gradskog saobraćajnog preduzeća, iako učestale, saobraćajne nezgode u kojima učestvuju njihova vozila nisu u velikom porastu.
- Udesi nisu prešli broj onih iz godina za nama - kaže direktor GSP-a Željko Milković. - Možemo slobodno da kažemo da ih u 2014. ima manje nego 2013. godine.
Brica
18.01.2015. 18:54
Gospodine Milkovicu, kako vozaci imaju sve pauze, kad ne ustanu 4 sata sa onog sedista kad je guzva, spic zato sto kasne na okretnicu! Da je lako voziti, svi bi vozili!
@Brica - Da su sposobni za bilo koji drugi posao, ne bi bilo soferi. Pa 90% vozaca su ljudi koji nisu bili sposobni da zavrse makar srednju skolu i koji su preko raznih veza uspevali da sluze vojsku u auto jedinici i tamo dobiju kategoriju na osnovu koje su se zapoosljavali kao kamiondzije ili vozaci autobusa (zavisno od kategorije dobijene u vojsci).
@Brica - Samo nam kazi ovde posto iznosis lazi u kojoj to auto jedinici se dobija "D"kategorija.
@Brica - pa vojska nema tranvaje da bi obucavala. znas li koliko je vozaca u GSB-u sa visokim i srednjim obrazovanjem. rade jer su sva bolja mesta uzurpirali partijski kadrovi. davno je proslo vreme kursista. ti ljudi su vec dugo u penziji. danas postoji i saobracajna skola koja obrazuje sve strukture saobracaja.
@Brica - Za informaciju svi mladji vozaci koji su se zaposljavali u zadnjih 15-20 godina imaju srednju skolu, kao sto je imam i ja 4 stepen, a ima i vozaca koji imaju vise skole i fakultete, tako da konstatacija od strane korisnika realno bas i nije tacna, ta teorija mozda vredi za nekada davno vreme,ali za blisku proslost ne...
Komentari (10)