Beograd: Ko krene kamionom kroz centar, „kraći” 5.000 dinara
23. 12. 2014. u 13:21
Otvorena nova tranzitna trasa preko Pupinovog mosta, vozači kamiona više neće moći da ulaze u srce prestonice
TERETNA vozila, od ponedeljka, nepoželjna su u centru Beograda! Izgradnjom Pupinovog mosta, stvorili su se uslovi da sav teški, tranzitni saobaćaj ide obilaznicama. Kamiondžije koje se ogluše o zabranu, i bez odgovarajuće dozvole uđu u centar prestonice, platiće kaznu 5.000 dinara.
Reporteri „Novosti” obišli su u ponedeljak punktove na trasi od Bubanj potoka do Borče, gde su se uverili da teški kamioni poštuju nove propise. Vozačima probleme stvara loša ili gotovo nikakva signalizacija na novootvorenom delu puta.
- U pojedinim delovima, ne postoji nijedna tabla, koja vozače usmerava na novi tranzitni pravac, a GPS uređaji još ne prepoznaju Pupinov most - priča jedan od vozača transportnih grdosija.
Na mukama, u ponedeljak oko 15.30 našao se Marko Predojević, šofer crvenog kamiona novosadskih registracija. Teretnjakom je prešao Pupinov most. Kako kaže, uputio se ka „Frikomu”. Međutim, kada je novom „džadom” došao do Zrenjaninskog puta, našao se u čudu. Zaustavio se ispred sabraćajne petlja, koju žitelji od milošte zovu „detelina”, zbog njenog oblika.
Fortuna je bila njegov saveznik, na znaku sreće. Ekipa „Novosti”, u tom trenutku slikala je novu saobraćajnicu. Na njegovo pitanje, usmerili smo ga u pravom smeru. Da je pogrešio izlaz, krenuo bi ka centru grada, gde bi ga sačekala neka od patrola saobraćajne policije. Ukoliko bi se striktno držali pravila, mogli su da mu naplate kaznu od 5.000 dinara.
RASTEREĆENjE
ZBOG izmene režima saobraćaja, mnoge ulice prodisaće „punim plućima”. Rasteretiće se bulevari Vojvode Mišića i Vojvode Bojovića, Savska i Karađorđeva. Manje vozila prolaziće kroz Mije Kovačevića, Ruzveltovom, Dimitrija Tucovića, Gospodara Vučića...
KILOMETRAŽA
ZBOG novog režima saobraćaja, kamioni koji idu od Niša do Pančeva, imaće duži put 48 kilometara. Do sada su išli auto-putem do Konjarnika pa preko Vojislava Ilića, Bulevara kralja Aleksandra, Ruzveltovom ka Pančevačkom mostu. Ubuduće će od Bubanj potoka morati preko Ostružničkog i Pupinovog mosta do Pančevačkog puta. Sve dok se ne izgradi most kod Vinče.

Niko
23.12.2014. 13:59
Svugde u svetu je valjda na prvom mestu skracenje puta....kraci put..manje goriva...manje zagadjenja....manja cena kostanja...a ovi napravise put duzim za 48 km???? Izgleda da u Srbiji vazi ona recenica..Najkraci put izmednju Beograda I Subotice je onaj preko Zajacara????
@Niko - Svugde u svetu prolazak teskih kamiona, slepera i cisterni 24 sata dnevno kroz srce grada je zabranjeno jer su uslovljeni da idu po davno izgradjenim obilaznim putevima i na taj nacin cuvaju centar grada i njegove stanovnike od zagadjenja, vibracija, buke i doprinose smanjivanju guzve u gradu u gusto naseljenim podrucijima. Da ste stanovali bar jedan dan u inostranstvu i vozili po obilaznicama, ovo bi vrlo dobro znali.
@Niko - ahaha, umreh od smeha na tvoju "duhovitost". Ne, nije cilj smanjenje kilometraže, cilj je smanjenje zagađenja i gužve u centru Beograda. Oni koji sada budu vozili 48km duže, neka fino zamisle da je Beograd izmešten 48km dalje, i da nemaju alternativu. A imaju alternativu - most kod Kovina, bar oni koji dolaze s Juga
@Niko - Jadni Beograđani, svo ovo vreme su patili...beogradske dame nisu mogle mirno da spavaju... konačno su udahnuli punim plućima kad su nestali kamioni iz unutrašnjosti
dok saobracajnica nije pravilno signalizovana nemaju pravo da kaznjavaju vozace....
Komentari (3)