Ko overi kartu dobija - popust!

N. VUKIĆ

21. 11. 2014. u 11:55

Gradska uprava obećava korisnicima javnog prevoza od 1. januara 2015. značajne beneficije. U planu izrada „beogradske kartice“ za plaćanje prevoza, ali i svih gradskih komunalnih usluga

KO bude redovno kupovao dopune i validirao ih prilikom svakog ulaska u autobus, tramvaj ili trolejbus, naredne godine će se i jeftinije prevoziti!

Naime, u okviru promene tarifnog sistema i tarifne politike, iz Gradske uprave najavljuju da će prema neplatišama biti još rigorozniji, dok savesnim putnicima obećavaju - beneficije.

- Izaći ćemo sa čitavim nizom mera kako bismo nagradili one građane koji redovno plaćaju prevoz, a to će, pre svega, zavisiti od broja validacija, kao i od korišćenja samih kartica. Kada se građanin validira u sistemu je informacija da je neko koristio karticu i u tom smislu će u odnosu na broj validacija biti davani određeni popusti za sledeći mesec, za plaćanje prevoza - poručuju iz Gradske uprave.

Popusti neće biti jedini novitet.

ČAK 12.500 PREKRŠAJNIH NALOGA OD 1. oktobra1 kada je počela naplata kazni, izdato je više od 12.500 prekršajnih naloga od kojih je veliki broj već i naplaćen. Podsetimo, cena doplatnih karata i kazni kreće se od 2.000 do 6.000 dinara.

- Samo korišćenje kartice biće napravljeno tako da se prilikom overavanja skupljaju određeni bodovi, ne samo u prevozu. U planu je projekat da se napravi jedna kartica koja će se koristiti u gradskom prevozu, ali i za plaćanje komunalnih usluga. Ona bi se koristila generalno kao „beogradska kartica“ i omogućila bi da oni koji je koriste imaju određene pogodnosti.

Izradom predloga promene tarifne politike bavi se Radna grupa za stabilizaciju, konsolidaciju i unapređenje javnog gradskog i prigradskog prevoza putnika u Beogradu.


RIGOROZNE KONTROLE I KAZNE

NA jednoj strani beneficije, na drugoj - kazne.

- One će od sada biti rigoroznije - dodaju u Upravi Beograda. - Između 100 i 200 komunalnih policajaca će biti u saobraćaju, u gradskom prevozu, kao što ih ima u Londonu.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (28)

janko

21.11.2014. 12:15

Vesiću putnici ne mogu da udju u autobus a kamoli kontrola i komunalana policija, u špicu jutarnjem čekam autobus više od 15 minuta u gradu od 2 miliona stanovnika sramota.

Marija

21.11.2014. 12:17

U Beogradu je sve isto kao i u Londonu, pa bi valjalo da i komunalci budu na broju! Bruka i sramota!

Aleha

21.11.2014. 13:27

@Marija - Da sve je isto, iste cene, ista plata, isti kvalitet gradskog prevoza, ma sve je isto, cak se i isti ljudi prevoze i tamo i vamo, ma mi zivimo bre u Engleskoj ne u Srbiji.

Dragan

21.11.2014. 12:52

Ako daju popust na Mol i OMV pumpama za ceo prodajni asortiman ukljucjuci i gorivo od najmanje 75%, ovo moze da bude interesantno za mene.

glux

21.11.2014. 13:02

Imam jedan predlog za gradsku vlast u vezi gradskog prevoza. Smeta mi termin koji se stalno pominje oko prevoza a to je kazne, kazne..., a narod sve gore živi i ne znam dokle tako. Moj predlog je da gradski saobraćaj u Beogradu bude besplatan za sve građane, dovoljno samo pokazati ličnu kartu sa mestom prebivališta na teritoriji Beograda. Za finansiranje gradskog saobraćaja bi uveo takse koje bi se plaćale uz neki od računa koje dobija svaki stanovnik grada (infostan, telefon, struja...)

glux

21.11.2014. 16:41

@glux - Bolje bi naplata funkcionisala, bilo bi više novca, gradski prevoz bi se razvijao, više ljudi bi se vozilo prevozom a ne sopstvenim automobilima, smanjila bi se gužva u saobraćaju, manje izduvnih gasova, građani se opuštenije vozili a ne da strepe od raznih kontrolora, policajaca...

Anti busplus

21.11.2014. 19:23

@glux - Gradski prevoz se i placa 80% iz budzeta,to jest iz naseg dzepa,a za onih 20% oni nas toliko maltretiraju!

Coa

21.11.2014. 13:34

Pera ide svaki dan autobusom na posao. Zika ide biciklom. Pera placa odvozenje smeca jeftinije nego Zika. Ko je ovde lud? I koju cena da placam? Bgvoz je po sistemu "kljuc u ruke", a grad mi ga naplati duplo skuplje nego sto da zeleznici po putniku. Moraju kancelarijske podvriskuse da prime 100 hiljada, tu valjda ode visak.

tanja muskovic

21.11.2014. 14:02

Kao prvo treba oprati vozila a ne da se vozimo kao sa Krsticima,kao drugo previse smaranja sa postovani putnici ocitajte vasu kartu,beskonacno cekanje prevoza,i jos mnoge stvari treba popraviti da bi ljudi stvarno redovno placali isti.Pojedini kontrolori bi mogli i trebali da nauce sta je kultura i pravila ponasanja,pa tek onda da se upute u rad sa ljudima

kikiriki

21.11.2014. 17:00

@tanja muskovic - Kontrolori ti ne valjaju jer traze nesto normalno - kartu za prevoz.Naj nekulturniji narod je u Beogradu i to skupljen sa svih krajeva nase lepe Srbije.A kada se vrate u njihova lepa sela placaju karte jer tamo nema sverca kao u Beogradu j tada pronadju pare da plate prevoz i nekukaju da je skupa voznja.

kikiriki

21.11.2014. 23:16

@tanja muskovic - Srpski pravopis ne znam bas dobro posto sam 32 od svojih 37 godina ziveo u Amsterdamu pa ako vam to smeta a ne smeta sustina komentara izvinjavam se.

Dragan

21.11.2014. 14:35

Hvala, ne treba. Od naknade za javni prevoz dvoje kolega koje su mi ujedno i komsije i ja kupujemo benzin za svoje automobile. Svako od nas vozi svakog treceg dana i na kraju meseca nam jos ostanu neke pare. Otprilike 30% je skuplje da koristimo javni prevoz. Vozimo se jeftinije, udobnije, brze, zdravije, klimatizovano, pouzdanije i sto je najvaznije, ne pljackaju nas ni privatni prevoznici ni GSP. Sto se tice popusta, zadrzite te pare i nabijte is svojoj deci u ...

shadow

21.11.2014. 22:45

@Dragan - Zavidim ti na mogucnosti koriscenja sopstvenog vozila. Svaka cast za snalazljivost i dobru organizaciju sa kolegama.

blok45

21.11.2014. 15:22

U okviru sistema mesečnih personalnih karata, razmislite i o kartama za jednu ili dve linije GSP. Ako ništa drugo, povećao bi se procenat onih koji plaćaju PRESKUPI prevoz ...

zorba

21.11.2014. 16:36

Sta se Vesic prima,ko je njega izabrao na gradsku funkciju? Kako je nasilno postavjlen, mimo volje i pitnja naroda, tako ce jos brze i odleteti sa tog polozaja jer nam je muka od njegovih 'ideja'!

dragan

21.11.2014. 18:36

vise mi je muka od tih poredjenja sa zemljama u okruzenju ili svetskim metropolama. placamo najnize komunalne usluge u odnosu na zemlje okruzenja, cena struje je najniza u evropi, cena vode, gasa i cega sve ne... tako barem kazu nasi funkcioneri, s tim sto nekako uvek po pravilu zaborave da prave i poredjenje sa plateznom moci ljudi u ovoj zemlji i onih u tim zemljama sa kojima nas uporedjuju. zar zaista misle da je ovaj narod toliko glup ili su mozda ipak u pravu kada tako misle...

Драгомир

22.11.2014. 07:25

@dragan - Драгане,па како да буду солидне плате када фирме имају по пет пута више запослених од оних који зарађују паре?Кажу да железница Србије има 18 хиљада запослених?18000?А велики део пруга је аутоматизован!Станице непоседнуте јер се врши команда из центра у београдском Макишу!У Немањиној је ,,гумена зграда,, где је командни центар целе српске железнице.Поћути ујутро и гледај колико их улази у ту зграду?УЗ ТО ДА СЕ КЛАДИМО ДА НЕКОМЕ ТРЕБА ДА СЕ МИСЛИ ДА ЖЕЛЕЗНИЧАРА ИМА 18 ХИЉАДА?

Драгомир

22.11.2014. 07:18

Можете децо моја да измишљате бенефиције до миле воље када неки мангуп нареди да карта буде скупа.Ето,на пример,јуче сам променио неколико аутобуса и јасно се види да ретко ко валидира картицу?А контроле нигде?За похвалу је бесплатна вожња нас пензионера али,брате,много нас има!Позитивно је видети да због гужве иду по два аутобуса заједно са исте линије.Само никако ми није јасно да се не покреће производња наших трамваја?Имамо све фабрике на челу са ГОШОМ из Паланке!Који би то били трамвају,бат

vesna

22.11.2014. 12:02

Smatram da bi takodje bilo posteno da deca dok se skolujune ne placaju prevoz,roditelji jedva placaju skolarine ,neko bi trebao i sa tim da se pozabavi.