Preminuo prosjak od koga su bežali svi Beograđani

Novosti online

23. 09. 2014. u 15:23

On je tri dana bio u smrtnim ranama na stepeništu zgrade u kojoj je živeo poslednjeh meseci i dozivao pomoć

BEOGRAD - Prosjak Aca, mladić koji je sa vidno bolesnom nogom prosio po beogradskim stajalištima i gradskom prevozu, preminuo je pre nekoliko dana u najvećim mukama, na stepeništu zgrade u kojoj je živeo.

Prosjak koga su poznavali dobro svi putnici gradskog prevoza na relaciji od Železničke stanice do Hrama Svetog Save, preminuo je ispred zgrade gde je i živeo poslednjih nekoliko meseci u leglu narkomanije i prostitucije.

Uzalud su stanari ove zgrade u bezbroj puta pokušali da razgovaraju sa Acom i da ga navedu da zatraži pomoć lekara. Bilo koji pokušaj da se nehigijena i vonj iz Acinog stana regulišu, završili su se bezuspešno.

Dok je on odbijao svaku pomoć, a nadležni prebacivali odgovornost sa jednih na druge, preminuo je u najgorim mukama na stepeništu zgrade.

Prema pričama očevidaca tri dana bio u smrtnim ranama na stepeništu i dozivao pomoć. Svi koji su ga videli, skretali su pogled i odbijali da mu pomognu. Kako svedoči naš izvor, čak je i policija dolazila dok je Aca bio u smrtnim ranama i samo su ga ostavili da leži.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (123)

Ana

23.09.2014. 15:31

Jadan covek..kako god da je ziveo,to je njegov izbor ili sudbina ali ne pomoci coveku koji umire to je sramota!!!!

Шумадинац са планине

23.09.2014. 15:39

@Ana - Из текста закључујем да му је помоћ нуђена али је он исту одбијао.

Grobari Bor

23.09.2014. 15:49

@Ana - Sta je ovde sramota ???Kao prvo,koliko vidim ovo su rane od krokodil droge tako da mi ga uopste nije zao,svako ko krene putem narkomanije nije za zaljenje!!!Kao drugo ovaj lik ni ne treba da ima medijski prostor,osim u slucaju da se govori protiv droge,a ja to nigde ovde ne vidim,vec neku vrstu sazaljenja...Kao trece zao mi je kao i svakom normalnom coveku dece koja mlada umiru od karcinoma,i drugih opakih bolesti,pomoci onima kojima je stvarno to potrebno a ne ovakvima.

Putnik

23.09.2014. 16:04

@Ana - Pa vec sam si rekao da je to bio njegov izbor, i zasto bi to nekoga bilo sramota sto on i nije hteo da na vreme prihvati neciju pomoc i savete. sam je izabrao taj zivot i tako je i zavrsio.

Goran

23.09.2014. 16:05

@Ana - Što mu ti nisi pomogla? Nisi ni znala jel? Nisam ni ja. Koga treba da bude sramota ako su mu ljudi nudili pomoć, a on sve vreme odbijao?!

eh.....

23.09.2014. 16:32

@Ana - Narkomanija nije bolest pojedinca nego drustva u celini...zapitaj se kakvo to drusvo stvara narkomane...kakva nebriga porodice, okoline, zajednice u celini... Nisu svi ljudi isti, neki nemaju podrsku i ljubav, neki su labilni i lako padaju pod tudj uticaj, ili su porocni, neki su mladi i neiskusni a zateceni u losem drustvu bez pravog uvida u opasnost... Ne sudi tako a da se nikad dublje time nisi bavio..Nekako se uvek pitam kakvi su ljudi poput tebe kad samo znaju da osude bez nekog dubljeg uvi

Glas razuma

23.09.2014. 17:10

@Ana - Najiskrenije saosecam sa njegovim komsijama koji su trpeli smrad iz njegovog stana i radujem se sto je njihovim mukama konacno dosao kraj. A sto se njega tice, niko ga nije terao da se drogira. Sudeci po fotografiji, drogirao se "krokodilom", jeftinom drogom koju se izmislila ruska policija da bi se sto pre drustvo oslobodilo ovakve brojne ali beskorisne i bespotrebne fukare, posto se ista mogla jeftino proizvoditi u kucnoj radinosti. Mrtvi nista ne kostaju drzavu a zivi nikome ne trebaju.

Odgovor Ani

23.09.2014. 17:12

@Ana - @Ana, ovaj covek sigurno nije imao zdravstvenu knjizicu. Onaj ko bi pozvao hitnu pomoc, morao bi da plati njihov dolazak ali i da snosi troskove lecenja. Za cije babe zdravlje?

andrija

23.09.2014. 17:34

@Ana - Gospodine ne stajem ni na jednu stranu,ali narkomanija kao i alkoholizam su bolesti koje se lece i treba pristupati problemu sa te strane,pogledajte kako su to uradile zapadne civilizacije. Za koga se utvrdi da je narkoman ili alkoholicar postoje medicinske ustanove za rehabilitaciju i pripreme osobe da ponovo postane produktivan clan drustva,a kod nas ili truju te ljude po mentalnim bolnicama lekovima jacim od droge ili ih tuku po manastirima.I ti ljudi su kao Vi i ja samo im treba pomoc...

P.F.C

23.09.2014. 17:43

@Ana - Grobare Bor, vidi se da nisi pravi navijac i da nisi ni blizu navijacke uprave , cim tako pricas , katastrofalno je to sto se desava na nasim ulicama , gradovima, DRZAVI,a odakle taj otrov dolazi , e pa neki kao ti ili se prave ludi ili nece da priznaju ili,ili,ili... Bolje cuti i nemoj sa takvim nadimkom da komentarises bilo sta, isto tako za vecinu navijackih grupa, kojima je to samo pokrice za svoju vojsku klinaca na ulicama, i u kriminalnim radnjama, jbg. ako nesto znas razumeces sta hocu da

KukuMeni

23.09.2014. 17:44

@Ana - Narkomanija jeste bolest pojedinca, od njega i samo njega zavisi da li koristi ili ne. Lako je kriviti pojam "drustva" , a ne uzimati odgovornost za sopstvene postupke

Objasnjenje za neupucene

23.09.2014. 18:17

@Ana - Narkomanija nije bolest nego zivotno opredeljenje.

corleone

23.09.2014. 22:23

@Ana - svaka ti cast na komentaru , ljudi su obicni smrad (vecina njih) oni su sa ovim komentarima dokazali kakvi su zapravo. Pa nismo svi isti i nismo svi otporni na uticaj ulice i loseg drustva..

corleone

23.09.2014. 22:32

@Ana - dzabe se trudis ovde je vecina maloumna...samo znaju da osudjuju druge i da pametuju a realno ne znaju kakav je to problem.. koji moze da pogodi i njihove najvoljenije pa bi voleo da ih cujem onda.Jel bi onda pricali neka je crko zasluzio je i ostale gluposti..Mi smo nacija koja zna samo da pametuje a nista konkretno ne znamo da uradimo.SRAMOTA ME JE KAD CITAM NEKE KOMENTARE !!

Seti se basne o cvrcku i mravu!

24.09.2014. 08:08

@Ana - Ko i zasto da mu pomogne? Njegovo stanje nije bilo posledica bolesti nego narkomanije odnosno zivotnog opredeljenja odnosno filozofije. Nije uplacivao doprinose za zdravstvo. Dakle, ako bi bio lecen, bio bi lecen parama onih koji su doprinose uplacivali odbijanjem od mukom zaradjene plate. Da li si bila spremna da pokazes prstom u nekog od pacijenata koji bi po tebi trebali da budu izbaceni napolje da bi on usao i lecio se umesto njega jer da bi se neko lecio dzabe neko mora da ostane bez nege

Dosljak

23.09.2014. 15:52

Svaki put kad bi prosao nosio bi sa sobom onaj neprijatan miris truljenja zivota. Osjecala se smrt.

Buba

23.09.2014. 17:00

@Dosljak - Vidi se da si dosljak.Takvi ljudi,koji ne pomazu drugim ljudima nisu ljudi,pa cak ni zivotinje,jer necu da vredjam zivotinje.Takvi ljudi su smrad.

petar

23.09.2014. 18:30

@Dosljak - Buba ti si kul, cim se obracas drugima sa "Vidi se da si dosljak." Smesni su mi ti poput tebe...

Đani

23.09.2014. 16:34

ma kako je moguće da on može odbiti pomoć to su notorne gluposti,trebalo je zgrabiti ga i u bolnicu

putnik

24.09.2014. 01:41

@Đani - svako može da odbije lečenje. i kad je pitanje života ili smrti, čovek pri svesti mora da da pristanak za operaciju ili njegova porodica ako nije pri svesti.

Stevan

23.09.2014. 16:44

Ma sta jadan, iz ovog sto sam procitao, a i iz onog sto sam i doziveo vidjavsi ga, sam je sebi to uradio. Jedno je prositi, a drugo je samopovredjivati se i to toliko da je na kraju i skoncao od tih rana. Te odvratne rane na nozi koje je imao nisu mogle tako u vise navrata same da se stvore a zarastale su, vec kolko ja vidim po ranama nanosene su namerno i to nekom let lampom ili slicno, tako da mi ga uopste nije bilo zao. A i bio je vrlo drzak i bezobrazan kad mu ne das pare kad trazi.

charlie

23.09.2014. 16:53

Za ovako teške slučajeve prvenstveno odgovara država,građani malo mogu da urade,zato smo i napravili državu.Laka mu zemlja,a ovi što se raduju treba da uzmu u obzir da ljudi posegnu za drogom i u jako teškim trenucima naprimer nakon smrti deteta ili voljene osobe.Nije sve obest.

Sanda

23.09.2014. 16:57

Da, sada kad su ''nadležni prebacivali odgovornost sa jednih na druge'' odmah su krivi samo gradjani sto nisu reagovali. On je odbijao pomoc. Ne daj boze nikome, ali nije umro od bolesti vec od narkomanije, ima droge koja izjeda misice, a vi napraviste pricu samo zbog paznje. Narkomancina klasicna koja je odbijala pomoc ljudi, nikome od vas novinara bitan, a sad ga odjednom oslovljavate i sa Aco, do juce niste ni znali kako se zove. Zalosan smo mi narod.

Goran

23.09.2014. 17:02

A komentar na FB je dovoljno dobar da se navuku svi hejteri koji mrze Beograd. Kaže...tri dana je dozivao pomoć, ali niko od Beograđana nije hteo da mu pomogne. Strašno.

baba droga

23.09.2014. 17:13

Narkoman klasican, nece da se leci, napada narod i prisiljava ih da mu daju sitnis za hranu, a taj novac posle trosi na dop. Ako je umro, jedan manje!

Dijana

23.09.2014. 17:15

Jao videla sam ja njega na Slaviji nekoliko puta gde je trazio novac I uvek pominjao bolesnu majku. Ali odmah se moglo videti da je rec o narkomanu. Eto tako ce svi narkomani da prodju I zato treba ovu decu vec sada kontrolisati da ne upadnu u kandze droge.Roditelji treba vise da se posvete svojoj deci.

Влада

23.09.2014. 18:47

@Dijana - Хахаха ал ме насмеја, Кажеш тако ће сви наркомани да прођу, без љутње али не причај о ономе што не знаш. Гомила наркомана проживи цео живот без проблема, нећу помињати имена да ми не забране коментар , али рецимо има један наш медијски магнат ...па разне естрадне личности, да не ширим...овај је био на хероину, то је то зло за које треба увести смртну казну. А остало, па ено га Марадона цео живот на кокаину па и даље скаче као младић.

nije bitno

23.09.2014. 19:20

@Dijana - Vlado potpuno si ti upravu....ali narkomani koji prozive tako reci ceo zivot bez problema su oni koji imaju da daju pare za drogu....srbija nema pare ni kuce za poplavljene da izgradi a kamoli droga da se kupuje....a i Dijana je upravu...roditelji dece mladje generacije (95.96.97.98 pa cak i mlaji izmicu) treba da posvete vise paznje,,,nista lose ja ne mislim.

Petar

23.09.2014. 17:17

Strasno i zalostno. Svaka cast ljudima koju su mu nudili lekarsku pomoc,ako je to tacno. Iako je bio narkoman,trebala mu je pomoc. Osudjujem ljude koji kazu e on je narkoman ne treba mu pomoci,sam je to izabrao. Tacno,sam je izabrao put,ali pogresan,trebalo ga je preusmeriti na pravi put,naravno drzava tu stupa na snagu,ali otom potom...

Dragan

23.09.2014. 17:21

Uvek sam se zalagao za eutanaziju nad neizlecivim osobama kao i nad svim onim koje nisu sposobne da se izdrzavaju od svog rada.

plesta nessta

23.09.2014. 18:46

@Dragan - Jel vidiš sebe u svom komentaru? Žalosno, al ti bi eutanaziro(ubio iz samilosti)milione ljudi, samo neka ima svega za tebe.Preuzeo si tuđu ulogu.

Gari

23.09.2014. 17:25

Kako ovi ljudi prodaju moral, cak ovaj slucaj koriste da javnosti tako strucno objasne, da ti se smuci od svih gadosti koje lupaju.

Vožd

23.09.2014. 17:30

Svaki dan su ga izbacivali iz autobusa i jeste bio narkoman. Znao sam to od klinaca iz krajakoji kažu da se fikso u nogu. Žao mi je, ali šta je tražio to je i dobio.

Milan

23.09.2014. 17:41

imao je gagrenu potkolenice po slici bih rekao.Znaci trovanje krvi,A to sto je smrdelo je gas koji gangrena stvara.Sto mu nisu amputirali tu nogu...

Jednostavan odgovor

23.09.2014. 18:28

@Milan - ato jer nije imao ni zdravstvenu knjizicu ni pare za operaciju ni sponzora koji bi je platio umesto njega.

putnik

23.09.2014. 19:33

@Milan - A nikada nije ni tražio zdravstvenu pomoć. Postoji bolnica za narkomane a amputacija noge nije skup zahvat.

nesa

23.09.2014. 20:57

@Milan - Verovatno nije dozvoljavao lecenje jer mu je noga u takvom stanju bila glavni adut za prosjacenje,pogled na njega takvog izazivao je vece sazaljenje = vise novca

Цветан

23.09.2014. 17:42

Ко живот грли и за срећом хрли треба оберучке помагати, ко се одлучи на просјачење, алкохол, дрогу и живот без помагања другима, рада и умарања сам је одабрао пут пропасти!

Noca

23.09.2014. 18:23

@Цветан - Cvetane izvini al ne tupi mnogo.Tu citiras blage reci iz biblije u tvom nekom zargonu spojene i doradjenje.Kako god da neko zivi to je njegov odabir,ljudskom bicu dal bogatom ili siromasnom treba pomoci ako vidis da je u neveolji.Mislis da je lako boriti se sa jednom takvom bolescu kao sto je narkomanija ili alkohol.Alkoholizam i narkomanija su priznate bolesti koje se nazalostu u vecini slucajeva bezuspesno lece.A jos jedna stvar 90 % narkomana ili alkoholicara su visko inteligentne osoobe.

Влада

23.09.2014. 18:37

@Цветан - Е мој Цветане, да си мало размишљао о томе што пишеш... Откуд ти знаш, због чега је он пуко са мозгом и дошао до овога. Можда је свесно изабрао а можда су га и навукли, можда је психички оболео па онда почео, а можда му је мозак био бистар... Али ти Цветане само себе гледаш и кроз себе, као и сваки други плитак ум, судиш осталима. Немаш храбрости да помислиш да нису сви као ти. П.С. Можда је овај заслужио и раније да умре, а можда је само скренуо са пута и требало му је помоћи, ја не знам.

hekata

23.09.2014. 19:32

@Цветан - da bolesti, koje se sopstvenom voljom dobijaju ili ne. Ne mozes stavljati narkomane i alkoholicare u istu ravan sa onima koji boluju, recimo, od cerebralne paralize, ili daunovog sindroma. Ovo o cemu ti pricas su stecene bolesti nacinom zivota na koji se sami odlucujemo ili ne. Hiljade bolesne dece nisu imale taj izbor nego su jednostavno rodjena takva, sa odredjenim deformitetima ili bolestima. Dakle, nikakve samilosti prema njima nemam i ne zelim da moj novac kroz placeni porez ide na njih.

ГАГА

23.09.2014. 21:12

@Цветан - Дај бре Владо, не филоѕофирај много.. мука ми је од .таквих скептика и агностицизма у коментарима, попут твојих, шта си паметно рекао?

odzacar

23.09.2014. 21:15

@Цветан - takodje su svojim nacinom zivota diprineli i pusaci koji dobiju karcinom, i debeli koji dobiju secer i oni sa gastritisom...hocu reci argument vam je retko glup...

papan

23.09.2014. 22:08

@Цветан - svaka cast..ovo su budale glupe sto ga osudjuju...ako je neko u nevolji nije na tebi da sudis o njemu sta je bio i postao, vec da mu pomognes..

Влада

24.09.2014. 15:16

@Цветан - Нисам ти ја крив што ти је живот толико тежак па хоћеш да све има коначне и једине могуће одговоре. Живот није математика, чак и на ПМФ-у уче да 2+2 нису 4. Овај чланак је о једној особи а не о дроги. Дрогу осуђујем али човека не могу ако нисам сигуран да је нанео зло другоме.

Dragan Popovic

23.09.2014. 18:25

Ne mogu da shvatim one koji bi da lece narkomane, alkoholicare i ostale propalice! Pa ovo nije Svajcarska ni Luksemburg, nego zemlja u kojoj je prosecna plata 400 eura a prosecna penzija je duplo manja! Nema para za hranu za bolnice, porodilista, za medicinsku opremu i lekove, plate lekarima se smanjuju za 10% a neko bi pored svega ovoga da baca drzavne pare na narkomanse! Svako ko se drogira dobro je bio upoznat sa stetnim posledicama droge i sam je kriv za ono sto mu se desava.

kondor 009

23.09.2014. 19:19

@Dragan Popovic - pre pisanja trebao si dobro razmisliti , mozda i tebe ceka ovako surova sudbina , nikada se ne zna . Da se razumemo ja ti to ne zelim , verovatno ne poznas ovoga nesrecnika i ne znas sto ga je nateralo na ovako surov zivot .

,m,mara

23.09.2014. 21:04

@Dragan Popovic - U pravu ste!Nikada se ne zna,ko moze i kada da upadne u surove kandze sudbine i "igre bez granica"..Pojedinac licno ili ne daj Boze,neko iz njegovog okruzenja(sto boli jos jace)... Priznajem,na pocetku je to hir,bekstvo od realnosti,utociste ,zabava,nacin da se prevazidju svakodnevne tegobe ili pak ,licno zadoovljstvo-ali,okidac i granica je jako mala i tanka,kada zavisinik izgubi kontrolu ,nad svojim zivotom,svojom sudbinom ,svojom realnoscu ,sigurnoscu i svesnoscu sebe i sveta oko sebe...

Nina

24.09.2014. 09:06

@Dragan Popovic - Resenje je u borbi protiv dilera droge.Cudno je da ljudi u ovoj siromasnoj zemlji imaju pare za drogu.Dileri ih navlace prvo i dele,a posle ih maltretiraju i narkomani sve cine za drogu,nemaju dostojanstvo,ni svest ni volju,a samim tim ni osnovne odlike coveka.Svaki humanista se ipak i pored osude ,mora sazaliti na njih,sudbine su im isuvise tragicne ,tesko se lece a dileri ih ne ostavljaju na miru.

igor

24.09.2014. 09:58

@Dragan Popovic - "ne znas sto ga je nateralo na ovako surov zivot" - ne verujem da su mnogi od njih izgubili 3 dece u saobracjnoj nesreci, Drugo mogao je da se leci. Trece prepadanjem ne znas sta te ceka -znaci ne sme da se kritikuje lose izbor???! Treba uciti sta je pogresno a ne izigravati sazaljivu babu i misliti za sebe da si fin.

Nikola

24.09.2014. 10:34

@Dragan Popovic - Dragane slazem se sa tobom. Svi sada zale po internetu a niko od ovi krelaca nikad nikom nije pomogao. Ako toliko zalite i toliko ste dusevni javite se u vasu lokalnu opstinu i trazite da idete pomagadi narkomanima. Ako to ne uradite preko sledece subote i nedelje vi ste nista vise nego obicne papcine koje izigravaju finocu na internetu. Za ostale imam iskustva mnogo sa narkomanima. Radio sam sa njima, 90% ce ih izvrsiti pod zemljom pre vremena. Ovo slikati pa ljepiti po skolama!

Beksica

23.09.2014. 18:33

Ja sam ga sretala vrlo cesto na potezu Opstina NBG- Fontana ili Novi Merkator, i to jos prosle godine. U pola zime u pola leta isao je sa otkrivenom nogom. Vrlo cesto sam ga vidjala kako sam kopa po ranama. O smradu koji je sirio da ne pricam, kako on udje u bus, ljudi izlaze. Dok prosi, kumi i moli za pare, a jednom mu je covek prisao i davao hranu, a ovaj ga je ispsovao, sto znaci da pare nije skupljao ni za lek a ni za hranu. Toliko o tome. Mozda sam surova, ali ne zalim ga.

Milos

23.09.2014. 19:48

@Beksica - Komentar je na mestu i hteo sam da preporucim, ali kada sam procitao "ali ne zalim ga", odustao sam.

Nevena Z

23.09.2014. 18:39

Ja sam ga prvi i zadnji put videla u tramvaju za Novi Beograd, trazio je novac i spomenuo majku. Ja sam videla da se radi o narkomanu ali sam videla i u kakvom stanju mu je bila noga i stoga sam izvadila 50 din i dala mu. Neka pociva u miru, mucenik!

Орах

23.09.2014. 21:34

@Nevena Z - Браво, Невена! Иако је био крајње непријатан, пар пута сам му и ја био дао новац. Не верујем да би ико изабрао несрећу да је имао могућност избора. И њега је неко унесрећио и није имао снаге да се уздржи од "унесрећивања" других. Нека ти је бог у помоћи пријатељу! Најежим се када помислим да то могу бити ја, моја родбина, моји пријатељи, било ко други.

eni

23.09.2014. 18:43

I vi Srbi tvrdite da ima Boga i kao vjerujete u istoga a pustate da covjek se na ulici bukvalno raspada vi ste sramota za ljudski rod

putnik

23.09.2014. 19:30

@eni - Ovaj prosjak nikada nije tražio zdravstvenu pomoć, već ju je odbijao. Pare koje je skupljao proseći je trošio na drogu. Sam je sebi odredio sudbinu.

nesa

23.09.2014. 21:10

@eni - Ne tupi,Eni.Tebi su sigurno amerikanci daleko drazi od srba a kod njih ovakvih beskucnika imas na milione.Drugo,zaista verujes svaku rec novinarima,sklonim da pisu senzacionalisticki radi jaceg efekta koji njihov clanak treba da izazove?Tri dana da lezi na stepenicama zapomagajuci dok ga svi preskacu..ajde,molim te.Trece,oni koji zaradjuju prosjacenjem obicno ne zele da saradjuju i kada je neko spreman da im pomogne jer ne zele da menjaju svoj nacin zivota i zarade.Zasto kriviti druge zbog toga?

std

23.09.2014. 21:55

@eni - Svaki narkoman odbija pomoć i troši pare na drogu. Ali nema svaki narkoman dom i porodicu da ga natera da ide pravim putem. A državu nije puno briga za ljude od kojih nema koristi. Inače juče me je ispred pijace jedna pristojno obučena bakica zamolila da joj dam koji dinar. Naravno nisam joj dao ništa, već sam kupio sebi kutiju cigareta. I dalje ne mogu da skontam šta je nju nateralo da izađe i prosi za hranu. Bolje da sam joj dao tih 200 kinti od cigara. Bilo bi bolje i meni i njoj.

Slobodan Vrga

23.09.2014. 22:39

@eni - Istina je sto kazu.On je zaradjivao na nogi,a noga ga na kraju kostala zivota.

Don

24.09.2014. 13:01

@eni - Hoće, hoće...sigurno.. Voli Gospod te koji bace život koji im je podario. Beži, bre!

Za sve dusebriznike!

23.09.2014. 18:46

Ovaj je u toku svog zivota uvukao jos bar 20oro dece u narkomaniju, VASE DECE!!! Takodje je i HIV i Hepatitis preneo na bar jos toliko ljudi. To je zalosno, a ne njegova istrulila noga!!! Zalosno je sto je imao komsije koji su to svaki dan gledali i fakticki podrzavali, jer nista protiv toga nisu uradili. A umeju da se okupe ispred zgrade kad gradsko stambeno ne izmalterise fasadu ili kad prokisnjava na poslednjem spratu! Tada umeju da pisu i Ministru i Predsedniku. DUSEBRIZNICI, SMRC, SMRC

miraculix

23.09.2014. 20:34

@Za sve dusebriznike! - sram te bilo! kao i sve tvoje potpisnike! da i je istina, u shta sumnjam, ne postoje nikakvi razlozi koji bi tvoj komentar u bilo kom smislu opravdali! sa takvim problemima se bave struchnjaci kojih nemamo. Nadam se da Tebi i tvojim potpisniciam nece biti nikada dopushteno da se bavish takvim pitanjima.

Tamara

23.09.2014. 19:32

A da li je nekome bilo zao kada je zene po autobusu maltretirao kada nece ni da ga pogledaju, Pipao ih da obrate paznju, psovao ih, hteo da se bije ako mu se ne daju pare, pusio u autobusu?! Ja njega iz autobusa znam nekoliko godina, maltene svaki dan! Sve jedno, nije mi ga zao ni malo, sam biras kako zivis!

Slobodan Vrga

23.09.2014. 22:35

@Tamara - Istina je da je godinama dizao nogavicu.Noga mu donosila prihode,ali,nazalost, i smrt.

Aleksandar

24.09.2014. 03:48

@Tamara - Tamara posto ga znas iz autobusa nekoliko godina, koliko puta si mu u tih istih nekoliko godina dala bar 5 dinara? Jel bilo bar jednom ili je i tebe morao da dotakne da bi mu ih dala ili bar okrenula glavu na njegovu stranu?

Tamara

24.09.2014. 09:46

@Tamara - A da li si u mome tekstu procitao da ja slavim neciju smrt i da sam je prizeljkivala?!?!?

Tamara

24.09.2014. 13:56

@Tamara - Joj sveti Aleksandre... Da li ti uopste znas sta pricas... Ne potezi pricu o humanosti, veruj mi...Ne znas nista o meni. A da si doziveo da ti trazi pare za hranu, da mu se dodeli jabuka, a on je baci, videla bih tebe koliko bi mu para svaki dan dao da se prehrani... U svakom slucaju, neka pociva covek u miru. A ja da se ubedjujem sa velikim "humanistima", i tebi slicnima, stvarno vise nemam namere. Toliko od mene

Leva

25.09.2014. 23:47

@Tamara - Tamara, pomešala si govog nesrećnika sa sa drugim likom, imala sam priliku obojicu da ih sretnem po prevozu. Taj o kome pričaš je vrlo neprijatan i nezahvalan, a ni blizu u ovako lošoj situaciji, iako doduše isto zavrće nogavicu sa par plitkih posekotina. Ovaj je jadnik jezivo smrdeo, prosio savijen do zemlje i kukao "molim vas pomozite, za mene i moju majku..." Pokoj mu duši, drago mi je da je došao kraj njegovim patnjama koje možemo samo da slutimo...

danica ks

23.09.2014. 20:16

Ovo je sramota za Srbiju i za Beograd...covek umire na ulici naocigled javnosti....pa zar nije jadno ne pomoci nekome ko nije u stanju zdravog razuma i svesti jer da jeste u takvom stanju bi sam trazio pomoc...narkomanija je ipak bolest...treba im pomoci u ime ljudskosti po svaku cenu bez obzira sto oni odbijaju pomoc....ovaj tekst je jadan i za sramotu svima koji su ga videli i prolazili pored njega okrecuci glavu....

nije on jedini

23.09.2014. 20:24

Stanari odbijali da mu pomogne, a nadležne institucije se loptale izmedju sebe...pa ko je ovde lud '?????

super ste

23.09.2014. 20:44

prvo, pise da je covek odbijao svaku pomoc. ne razumem onda sta je komsiluk trebalo da uradi, ako covek prosto nije zeleo da prihvati pomoc. sto vi onda niste organizovali tu pomoc, vi iz novosti? a drugo, sta znaci "u leglu narkomanije i prostitucije"? kakve veze ima prostitucija s ovom pricom? kakav je ovo tekst??? zastrasujuca smrt jednog jadnika je pretvorena u clanak dostojan zute stampe.

dule

23.09.2014. 21:00

Covek je covek,bio on prosjak ili milioner,ali danasnji ljudi nece komsiji da pomognu sto je primitivizam najveci,a sta da ocekujemo od istih tih kada su npr u pitanju zivotinje.Vecina ljudi danas da vidi coveka da padne na ulic ne bi mu pomogli,takva smo nacija i posle se narod pita zasto Bog daje katastrofe,e pa zbog takvih kvazi komsija,sramota su takvi z aljudski rod koji ljude cene po parama,kolima,stanu,kuci,cascavanju.neka pociva u miru.

OK

23.09.2014. 21:23

Najracionalnije ponasanje komsija. Bolje je da ga ostave da rikne nego da mu pomognu i tako rizikuju da jos nekoliko godina trpe njegov smrad.

makosamjajebtbg

23.09.2014. 21:41

E prvi put povezujem prosjaka iz linije kojom obično idem sa bilo kime poznatim. Jednom sam tako želeo da mu kupim pljesku, ko reko čovek gladan i ne pita jer od svinje (ko reko ovde nas ima raznih narodnosti koje nam iz stranih zemalja dovikuju pa bi ga ranije povezao sa njihovim rođakom) i jel sa kioska, al odusto sam bilo mi zadnjih 120 kinti. Sad mi je drago da ga neću više nikad videti jer bio je često opasan, imao je psihotične napade. I sreća da ga nisam odveo na pljesku auuu... koje sran

makosamjajebtbg

02.10.2014. 15:14

@makosamjajebtbg - Za koji jezik ti treba prevod? Mozda cotas novine na pogresnomjeziku? Zadto to radis?

Joža

24.09.2014. 00:54

@djura cvorovic - Taj isti "neki narkoman" sitra može da bude moj ili Vaš sin. Pa koga je briga, zar ne?!

Don

24.09.2014. 12:54

@djura cvorovic - Treba da bude u svim novinama kao upozorenje dečurliji koja bi možda krenula istim putem. Čisto da vide gde završava i kakav je kraj tog puta.

djura cvorovic

24.09.2014. 16:14

@djura cvorovic - @joza,mozda tvoj sin bude ovakav moji nece,ako nista obezbedice im tata za kokain,da se drogiraju kao gospoda a ne kao sirotinja,svi ga zalite a niko umrlicu da mu da,pateticni ste,licemerni i foliranti

Јабре

24.09.2014. 02:37

Какав год да је био нека му Бог душу прости, штета је што нисмо довољно развијени као друштво да немамо просијаке тј да им држава помогне када им је потребна помоћ.

Yella

24.09.2014. 02:39

Ne mogu da verujem da neko maltretira gradjane a niko iz vlade da uradi nesto.Kakvu bolest je imao , koliko vidim mlad covek.Lici na sifilis.Kako nijedna humana organizacija nije pronasla nacin da se ovaj covek dovede u bolnicu , pregleda i pomogne?Ne davati prosjaku neku sicu nije beogradski.Dok sam ja zivela tamo , svi su se pomagali , odlazili na kafu svaki dan jedni drugima.Na odmoru kuci , nisam mogla daverujem koliko e nas narod postao ohol i nezainteresovan za bil

malamisao

24.09.2014. 12:20

@Yella - Takvi ljudi ne zele pomoc, i kada pokusate da im pomognete naudice oni vama, tako da su ljudi mozda i pokusavali da mu pomognu,ali kako su nailazili na njegovo odbijanje,ponekad cak mozda i napade, vise nisu sebe hteli da izlazu opasnosti. I nemojte da mislite da je mozda imao tezak zivot pa je zato tako zavrsio, neretko se deca iz dobrih porodica nadju u ovakvoj situacijie.Tako da kako je sebi birao tako je i zavrsio,niko ga nije pistoljem naterao da se drogira.Da je hteo da se leci lecio bi se

Aleksandar94

24.09.2014. 03:05

Niko od nas ne zna kroz sta je sve ovaj covek prosao, naravno kao ni ja sto ne znam...ali da je ziveo lepo, sigurno ne bi uzimao drogu za siromasne iliti "Krokodil",verovatno je hteo da sebi skrati muke...vidjao sam ga cesto kad sam ulazio u tramvaj 9. Sirio je za sobom neprijatan miris i prosjacio moljakajuci...Ali u neku ruku, ovo je odlicna poruka za sve nas...a to je:Manite se droge, ne treba vam to u zivotu. Droga ni od koga nije napravila coveka, niti ce. Volite porodicu i cuvajte se!

VuckoBeograd

24.09.2014. 19:38

@Nina - Pre desetak godina,sam se druzio s njim,ne nesto preterano,ali par puta smo bili u istom drustvu,bio je jos normalan. Tuzno jako tuzno,mislim da ima kevu samo,a i sa njom ne znam sta je...:/

don

24.09.2014. 12:51

@Marko - Za šta slava? Je li znaš ti kome se odaje večna slava? Zar slava za to što je svesno uništio svoj život? To je ravno samoubistvu, a samoubistvo je najveći greh u hrišćanstvu. Pa, kako mu možeš onda odati večnu slavu?

Nevena

24.09.2014. 13:19

@Marko - Nisi ti Bog da sudiš šta je samoubistvu ravno. Ne podnosim narkomaniju ali uvek postoji ono 'a šta ako?'. Pošto niko od nas ne zna njegovu celu priču i kako je do toga došlo niko, ama baš niko nema prava da ga komentariše sem da mu kaže ' neka ti je laka zemlja'. Jer je čovek kao svi mi. Jedino koga imate prava da komentarišete jesu zapravo policajci i ljudi koji su dok je umirao prošli pored njega.

Vesna

24.09.2014. 12:26

Roditelji su ga se odrekli, slucaj je Laze Lazarevica ciji ga zaposleni salju u urgentni konstantno, a tamo nemaju sta da rade sa njim. Covek je hiv pozitivan, ima hepatitise i ne biste verovali sta sve jos. Zapravo mu nije bilo pomoci... Neodgovorno je to sto se pri dolasku u Urgentni centar ovaj covek na kolicima ostavi u hodniku sa svim drugim povredjenim ljudima, a da ne komentarisem sto se kolica na kojima lezi najverovatnije ne dezinfikuju pre nego se daju sledecem pacijentu.Leglo zaraze

Ivan

24.09.2014. 12:39

Ovi sto vicu 'nikad se ne zna da sutra mozes biti ti'. Ne, ne mogu. Covek nije umro od raka, covek nije umro od tumora, leaukemije ili neke druge bolesti koja se dobija nesrecom. Ovaj..pa nazovi covek..je umro od posledica koaksila ili u slengu 'krokodil'. Propalitet koji nije hteo da radi, da se leci, da uradi bilo sta dobro, vec je sam sebi odredio takvu sudbinu. Prema tome ne, to ne mogu biti sutra ni ja, ni onaj tamo, ni deca onog tamo,ako su pametna i radna,a ako nisu, ne treba ih ni zaliti

GG

24.09.2014. 12:56

Da li u Srbiji postoji zakon da, ako je neko mentalno oboleo i prestavlja opasnost za okolinu ili sebe, se smesti u ustanovu odgovarajuceg tipa BEZ njegovog pristanka? Ako osoba nije u stanju da realno reaguje a ocigledno mu je potrebna pomoc, onda u zemljama Zapada ima zakon po kome to moze da se uradi. Adickija je bolest i ovima sto osudjuju treba da bude jasno da se do desava velikom procentu oko nas. Nego, mozda je ovako jeftinije za drzavu,sto je stramota.

No One

24.09.2014. 13:57

Sudite o Nekom,a u opste nemate pojma ko je taj, vec samo nagadjate i pljujete o njemu bez imalo znanja o njemu,vec samo na prici iz medija ga osudjujete na crno,zao mi je vas SrBskog Naroda na sta ste spali,a i mene je zao sta sam Srbin sa vama zbog vase Nezrelosti i neozbiljnosti! SRAMOTA!

Ivan

24.09.2014. 14:26

Vise mi je muka od komentara nego od samog teksta. Bedni ste ljudi i jadni vecina vas. A tebi gosn "meni niko ne moze nista" neka ti je bog u pomoci sa tobom i svojom familijom.

naranca

24.09.2014. 15:05

@Ivan - @ivan A jel znas gosn Ivane koliko kosta lecenje I skidanje jednog ovakvog 'slucaja'?????I koje je uglavnom bezuspesno.Oces TI da platis ili cemo da uzmemo iz fonda za prevremeno rodjene bebe????????

Ivan

25.09.2014. 12:49

@Ivan - Sram te bilo na ovakvom komentaru. Nadam se da ti se neće vratiti kao bumerang taj "ispravan" stav i razmišljanje.

Moje misljenje

24.09.2014. 15:27

I narkokmanima i prosjacima nije mesto na ulici nego u ogradjenim sabirnim centrima, daleko od javnosti ali u kojima bi pod budnim okom naoruzanih cuvara i kaznom smrti u slucaju pokusaja bekstva, agresivnosti i zabusavanja radom otplatili svoj dug drustvu a ujedno i zaradili smestaj, hranu, vodu i lekove za dan u kojem su ispunili normu.

ma nemoj

25.09.2014. 21:13

@Moje misljenje - Narkomanija je bolset i treba da se leci, a ne da se salju ljudi u sabirne centre!!! Sta cemo sa alkoholicarima? Isto u sabbirni centar? Prosijacenje treba da resi drzava, nikako u sabirnim centrima!!! Ko ste Vi kad tako razmisljate?

Ana

27.09.2014. 11:00

@Moje misljenje - Ti nemas misljenje.Ti si jedan od mnogobrojnih netolerantnih, zatucanih. bezosecajnih ljudi u ovoj zemlji i sram te bilo.

rogi

24.09.2014. 17:45

Bog zna koliko sam mu puta gurno po neki dinar,moleci ga da na minus 15 se bolje obuche,no dosta o meni nisam ja svetac,ali ovakvihprimera je sve vishe i vishe,nazalost bice ih josh 3 puta vishe da bi ih bilo manje.inache momak je prvenstveno bolovao o teshkog sluchaja dijabetesa,zato mu te rane na nogama nisu uspele zarasti,plus nehigijena... inache on nije beogradjanin. dolazi je do skoro svaki dan da prosi u bgd iz 2gog mesta,"gospodo nemoj te suditi,moze i najboljima da se desi takva sudbina

Shapa

24.09.2014. 22:23

Kome nije jasno sta je to KROKODIL neka malo progugla i neka uporedi njegove rane sa noge.Narkomancina je umro od krokodila i od ko zna cega jos...

Marko

25.09.2014. 01:03

Htio sam mu pomoci dok mu se moglo pomoci, ta zadnja 3 dana, da sam imao sva sredstva ovoga sveta ne bi mu pomogao u ta zadnja 3 dana. Zasto da se ja trudim oko nekoga kome nije stalo do samoga sebe? Pokusavao sam, pokusavao sam i ako nisam trebao vec prvog puta sam video o cemu se radi. Vredjajte me najgorim uvredama, ali znate da sam realan.

naranca

25.09.2014. 12:11

Sedi se kuci I kuka ''Gde je drzava''. Pa ti si drzava!Ukljuci se u neku grupu pisi peticije...................Osim ako nisi zauzet sa npr ''da se alkohol prodaje posle 22:00 '' akciji:)

Putnik

25.09.2014. 19:26

Nije njemu ovo od droge i nije uzimao krokodil ALI jeste pravio sam rane namerno da bi dobio pare za drogu heroin il sta li.

Mina

26.09.2014. 23:07

Ivane u pravu si 100% da je radio i vodio racuna o svom zivotu nebi tako zavrsio,nego je jos bio opasnost i po okolinu, zaraza koja seta ! Imao je pare za drogu a nije imao za lecenje,uostalom toliko je bio nemaran da ni zdravstveno osiguranje nije imao,ma sta reci o narkomanu ,telo bez osecanja,mozga i duse , ljustura od coveka ,ne on nego svaki narkoman, to po meni nije za zaljenje uopste !