Tročlane patrole u kontroli putnika
26. 08. 2014. u 14:09
U obračun sa „švercerima“ u gradskom prevozu kreću trojke sastavljene od „gspovca“, „busplusovca“ i „komunalca“. Na majicama natpis „kontrola“ i amblem grada
OBRUČ oko „švercera“ u javnom gradskom prevozu suziće se od ponedeljka. U obračunu sa putnicima koji ne plaćaju prevoz, kontrolorima „Bus plusa“ pomoći će kolege iz GSP „Beograd“, a snage će udružiti i sa komunalnom policijom. Planirano je da sastav „patrole“ bude mešovit - po jedan „busplusovac“, „gspovac“ i „komunalac“. Veruje se da je ova kombinacija „tri u jedan“ - dobitna, a očekivani efekat je bolja naplata.
Ipak, sudeći po broju kontrolora privatne firme „Apeks“, kojih ima 280 i predviđenih 200 kontrolora koji će biti angažovani iz najvećeg gradskog prevoznika, te da se brojevi ne poklapaju, nadležni u gradskoj upravi očigledno još nisu utanačili kako će ova služba da funkcioniše.
- Kontrolori će raditi zajedno, neće biti podela, čak ni kada su uniforme u pitanju - kaže Željko Milković, v. d. direktora GSP „Beograd“. - Naši radnici se neće razlikovati od kolega iz „Bus plusa“. Imaće majice na kojima će pisati „kontrola“ i amblem grada Beograda. Nama je u magacinu ostalo 1.500 majica koje su nabavljene kada su lane preko GSP uposlili dodatni broj kontrolora. Kada su ugovori istekli, a zaposleni na privremeno-povremenim poslovima prestali da rade, uniforme su ostale. Sada će nam dobro doći.
OD PONEDELjKA SVI “KUCAJU“ KARTE
Osim pojačane kontrole, sa početkom školske godine vraća se na snagu pravilo da svi putnici moraju da overavaju karte. Putnici koji se trenutno ne validiraju, od 1. septembra smatraće se „švercerima“, čak i ako su uplatili mesečnu dopunu. Onima koji zaborave da očitaju karticu, kontrola će je blokirati, a aktivaciju će morati da plate.
VIŠE TRAMVAJA, A MANjE AUTOBUSA
Optimizacija saobraćaja, koju ovih dana toliko pominju nadležni, podrazumeva da se u delovima grada gde postoji više vrsta prevoza, težište prebaci na jedan od njih. Tamo gde voze tramvaji, autobusi bi putnike dovozili do čvorišta. Mesečni troškovi GSP za gorivo su oko 420 miliona dinara, a za struju za trolejbuse, tramvaje i zgrade - 25 miliona.
JOVIČIĆ: NEĆEMO SUDOVE I ARBITRAŽE
GSP „Beograd“ nastavilo je juče akciju „Za bolji prevoz i život u Beogradu“, a pridružio im se i šef odborničke grupe SNS u Skupštini grada Aleksandar Jovičić.
- GSP je kičma grada i ukoliko stane, može doći do blokade prestonice - rekao je Jovičić. - Aktuelna vlast nije sklopila nakaradan ugovor sa „Apeksom“ i „Bus plusom“, ali ne želimo da dovedemo grad u situaciju da idemo na međunarodne sudove ili arbitraže.
gg
26.08.2014. 14:17
jedino ako budu nosili svako po suvu motku moze se ocekivati bolja naplata
@gg - Комунална полиција, као ни остали поменути немају право да Вам пишу казне, нити траже лична документа на увид јер немају статус службених лица. Тако да, драги дграђани, не наседајте на првокације и претње дотичних.
@gg - Tvoja izjava je samovoljna, jer naprosto nije tacna! utvrdjene su tacne okolnosti kada komunalna policija moze nekog da privede (!) ili primeni silu (!). naravno da se zna shta se prosledjuje redovnim policijskim sluzbama. ko ne veruje, neka se malo bolje uputi, jer nadleznosti komunalne policije nisu nikakva tajna! tehnicki gledano, kada se neko svercuje chini prekrshaj za koji ovlasceno lice ima prava da te legitimishe, pa i silom!
@gg - komunalna policija ima status sluzbenih lica zato su i uvedeni
@gg - Комунална полиција нема статус службених лица и тачка. Они су обични комунални службеници. А новопостигнути дила на релацији Апекс-Град окачите мачку о реп. Напредњаци су и добили изборе на основу обећања да ће укинути БУС ПЛУС. Шта се сад дешава?
Komentari (53)