Najniža cena kroji šine
12. 07. 2014. u 15:49
Tramvajsku prugu preko Mosta na Adi projektovaće domaći stručnjaci. Posao dobili “Beograd put”, “Enkod”, ATM BG, “Geonet inženjering”...
PROJEKAT tramvajske pruge na Mostu na Adi radiće domaći stručnjaci, odlučili su u Direkciji za gradsko građevinsko zemljište Beograda. Ugovor je zaključen sa firmama JKP “Beograd put”, “Enkod”, “ATM BG”, “Geonet inženjering”, “Geo-test” i “Mašinoprojekt-kopring”, a ugovorena vrednost radova je 8.995.000 dinara.
Rok za izbor projektanta istekao je 31. decembra 2013. ali postupak javne nabavke za izradu projekta nije završen zbog niza izmena, koje su se uglavnom odnosile na zahtevanu stručnost i kompetentnost inženjera (u tenderskoj dokumentaciji prvobitno se tražio projektant samo za tramvajsku, a ne i železničku prugu), pa je Saobraćajni institut CIP podneo zahtev za zaštitu prava. Konačno, komisija je rukovodeći se kriterijumom najniže ponuđene cene pri donošenju odluke, od dve opcije izabrala jeftiniju. Cena drugog ponuđača bila je 11.800.000 dinara.
Prema ugovoru koji je potpisan u maju, ponuđač ima 200 dana za završi posao. U slučaju neizvršenja usluge u skladu sa zahtevom naručioca i u ugovorenom roku, predviđeno je da se podnese nalog za naplatu u visini od 10 odsto od neto ugovorene vrednosti radova. Takođe, obaveza izabranog ponuđača je da pribavi sve potrebne uslove i saglasnosti nadležnih službi i javnih komunalnih preduzeća.
PLANIRAN I METRO
PETLjA Radnička u tri nivoa povezuje Most na Adi, petlju Hipodrom i Radničku ulicu od Beogradskog sajma do kompleksa “Jugopetrola”, kao i trasu beogradskog metroa. Na njenom trećem nivou, između saobraćajnih traka na pravcu od hipodroma do mosta, predviđeno je da prolazi metro. Ipak, kako su ranije najavili u gradu, u početku će biti uspostavljen samo tramvajski saobraćaj.
Niko
12.07.2014. 16:21
Na treba dodati jos toliko para...da se podmiri generalni director....pa pomocnik generalnog...pa asistenta pomocnika...pa sekretarica pomocnika...na na kraju njihova uza I sira rodmina....e kada se sve to podmiri...posao ce biti zavrsen.....
Objasnite narodu koju vezu ostvaruje pruga na desnoj obali kao i na levoj obali Save. Koliko ce kostati ceo posao... Sta radi Beograd - put kad je to firma za asfalte a ne za sine.
Metro nece biti ni narednih 25 godina,ako sada postave tramvajske sine.
@miami - Sta bre 25 god? Nece biti ni za 50..
tačniji i istinitiji naslov teksta bi bio "najveće mito,komisiji koja odlučuje o tenderu kroji šine"....................
Komentari (4)