Uvode se još dve linije BG voza
08. 05. 2014. u 21:47
Grade četiri stanice i nabavljaju nove kompozicije. Planirana izgradnja stajališta Kamendin, Altina, Sajam i Košutnjak
NAJBRŽIM i najkomfornijim prevozom u srpskoj prestonici - BG vozom, Beograđani će se od sledeće godine voziti na još jednoj liniji prema Resniku. Nadležne službe u Gradu, kao što su i najavile, nastavile su sa unapređenjem i širenjem gradske železničke mreže. Osim nove linije, predstoji produžetak postojeće od Batajnice do Ovčanskog sebeša, izgradnja još četiri stanice, kao i nabavka novih kompozicija.
U Direkciji za javni prevoz kažu da su radovi na izlazu iz "Prokopa" već počeli.
- Ekipe rade i na rekonstrukciji pruge prema Rakovici i Resniku - dodaju u Direkciji. - Izvesno je da će ovi radovi biti završeni do septembra sledeće godine.
Očekuje se da će do tada biti završena i rekonstrukcija pruge Pančevački most - Pančevo, što će omogućiti produžetak postojeće linije do Ovče.
U narednom periodu biće urađene i nove stanice, a prve su Kamendin i Altina za koje su projekti već urađeni. Sledeća planirana, koja treba da se radi na tom potezu je kod Sajma. U pitanju je nadzemna stanica za koju tek treba da se uradi projekat.
U planu je da stanica Kamendin bude završena za tri, Altina za osam, a Sajam za 15 meseci. Do tada će biti završena i ona u Košutnjaku. Pre nego što svi navedeni radovi budu završeni, Grad će nabaviti nove kompozicije, za početak tri, a potom i više.
.jpg)
DNEVNO PO 35.000 PUTNIKA
KADA je BG voz počeo da radi, na trasi od Novog Beograda do Pančevačkog mosta bilo je jedva 4.000 putnika, a kako tvrde u Direkciji, danas je to najbrži i najekonomičniji prevoz za čak 35.000 Beograđana, koji se dnevno prevezu od Batajnice do Pančevačkog mosta. Kvalitet usluge je isti i posle četiri godine: kašnjenje je devet sekundi, čime se ne može pohvaliti nijedan drugi vid prevoza u gradu.
NOVAC OD EVROPSKE BANKE
ZA realizaciju radova "Železnice Srbije" su potpisale ugovor sa Evropskom bankom za rekonstrukciju i razvoj. Samo za izgradnju dve putničke stanice, Kamendin i Altina, potrebno je oko dva miliona evra, a svi radovi izvodiće se uz redovno odvijanje postojećeg saobraćaja na ovom pravcu. Beograđane, na liniji Batajnica - Pančevački most, danas prevozi devet elektromotornih garnitura.
DM
08.05.2014. 22:57
Bravo! Konačno pametne odluke o razvoju gradskog S-Bahna,takve sisteme imaju najveće evropske metropole,a infrastrukturu koju Beograd ima je u rangu velikih metro sistema a nije bilo iskorišćeno,sada se završetkom Prokopa i stanice Nbg i Sajam, i podzemne blizu hrama sv. Save možemo porediti sa Bečom,Minhenom,Parizom..sve ovo je falilo da se beogra konačno nazove metropolom.Nadamo se da grad umesto ultra sporih tramvaja,nastaviti da kupuje vozove koji su neuporedivo bolji za razvoj grada.
@DM - ipak nije bilo odgovora zašto nema voza za Barajevo.
Koji li je to kriterijum za određivnje novih linija gradskog voza . Broj putnika i gustina autosaobraćaja , sigurno nije . Jer je Surčinski put već godinama najopterećeniji . I putevi do aerodroma su često zakrčeni . Prosto je neverovatno da će se lakše stizati do Sebeša nego do Surčina .
Ако је циљ да линија буде добро попуњена и успешна, возови за Ресник би морали ићи директно из Вуковог споменика. Губитак на преседању у Прокопу је 10 минута у односу на директну вожњу. Такође, сулудо је да линија не иде до Пазове и Панчева. Тачно је да буџет Београда не може покрити њихове трошкове, и зато је најједноставније до тих места увести нешто скупљу карту. Па ако нека од тих општина жели да субвенционише нек буде јефтиније, али никако да се прекида линија.
@Karlo Polak - Ipak je ovde konkretno u pitanju BG voz, lokalne medjumesne linije treba da razmatraju Železnice Srbije. Ako Pančevo "nije našlo interes" za bolje povezivanje sa Beogradom onda kada je to nuđeno, zašto bi se Beograd cimao oko toga? Da li masa Beograđana radi i školuje se u Pančevu, ili obrnuto? Druga stvar, ono što bi Beovoz mogao kvalitetno da pokrije na medjumesnim linijama, minira se od autobuskog lobija. Autobusi ka Valjevu i Pančevu su prepuni, iako postoji pruga, nema dovoljno polazaka.
Komentari (12)