GSP opet dobija novog direktora?
17. 04. 2014. u 00:11
Čelnici prestonice najavili interventne mere u najvećem gradskom prevozniku. Dragomir Spasić posle odmora ide u savetnike. Slaven Tica, navodno, odbio, u igri Milković
SA najavljenim interventnim merama koje će biti sprovedene u cilju postavljanja GSP "Beograd" na noge, u ovom preduzeću niko nije upoznat. Vršilac dužnosti direktora Dragomir Spasić je na odmoru, sindikalci su kao i obično neobavešteni, pa se za sada samo među radnicima šuška i o promenama na čelu firme.
Prema nezvaničnim informacijama, v. d. direktora je otišao na odmor sa kojeg će se vratiti u GSP, ali u savetničku fotelju, kao i njegovi prethodnici. Mesto prvog čoveka najvećeg gradskog prevoznika već je ponuđeno verziranom profesoru i nekadašnjem direktoru Slavenu Tici, ali je on to navodno odbio, pa mu je "rezervisano" mesto predsednika Nadzornog odbora. Spekuliše se da će se posle dužeg vremena upravljačka palica GSP naći u rukama stručnog čoveka iz firme, za šta su se zalagali i sindikalci. Pominje se ime Željka Milkovića, svojevremeno bliskog Ticinog saradnika i direktora tramvajskog pogona.
- Činjenica je da je stanje u GSP loše i da majstori nemaju čime da rade - kažu zaposleni u GSP. - Dotle je došlo da radnici u garažama skupljaju novac i iz svog džepa plaćaju kako bi kupili neki manji deo, šrafove i slično, da bi mogli da poprave kvar na vozilu. Rukovodstvo je zbog toga bilo na razgovoru sa gradskim čelnicima, međutim, konkretne mere koje će biti primenjene niko nije pominjao. Živimo i radimo u neizvesnosti. Firma grca u dugovima, nema ni alata ni materijala, a za godinu i nešto dana kroz kabinet generalnog prodefilovala su četiri direktora, a sa sledećim čak pet.
DUG VEĆI OD ČETIRI MILIJARDE
DUG GSP prelazi četiri milijarde dinara, a u njega ulazi 1,9 milijardi dugovanja prema državi, jer 2010. nisu plaćeni porezi i doprinosi radnicima, pa 1,7 milijardi dinara prema bankama, kao i dugovi starim dobavljačima, za isplate nagrada radnicima, socijalna davanja i drugo.
VIŠAK 400 DO 800 ZAPOSLENIH
POD "interventnim merama" koje je spominjao sekretar Privremenog organa Goran Vesić, radnici podrazumevaju i otkaze. U najvećem gradskom prevozniku višak je, navodno, od 400 do 800 zaposlenih, a prvo će se gasiti 430 radnih mesta gde su angažovani radnici na privremeno-povremenim poslovima.
Gaga
17.04.2014. 00:38
sve vise savetnika i pomocnika savetnika
Dugovi sve veći i veći,rukovodioci na mesta savetnika a da se čovek zapita šta ima da savetuju, otpustiti one na privremeno-povremenim poslovima što ponešto i rade, pa zaposliti nove...i tako u krug...dugove će izmiriti putnici i država nema tu šta da se razmišlja...svi smo zauzeli svoja mesta, dobro se vezali pa možemo u novu vožnju, novi krug...srećno nam bilo...
Ovo gradsko javno preduzeće nikako da stane na zdrave noge. Nova gradska vlada mora do na čelo ovog preduzeća postavi stručno lice koje će sa svojim stručnim znanjem pokušati da se GSP izvuče iz krize i da beograđani dobiju javni prevoz koji zaslužuju.
Nije samo stvar u generalnom direktoru,vec u nesposobnoj ekipi njegovih saradnika,kojima je okruzen i po Garazama,od kojih se poneki nisu menjali po vise od 10.godina,a za to vreme nisu pokazali nikakve rezultate.Za to je najveci krivac upravo Slaven Tica,za vreme cijeg `direktorovanja` je na rukovodeca mesta u `GSP`-u zaposlena citava bulumenta `zemljaka` iz Bosne i Krajine,pod izgovorom podmladjivanja rukovodeceg kadra,koji su i dalje na rukovodecim polozajima.Od tada pocinje urusavanje `GSP~a
Šteta što Tica nije prihvatio, ako mu je nudjeno. Doveo ga je pok.Bogdanović i to je bio puni pogodak. Čovek je profesor saobraćaja i po dolasku je vrlo brzo zaveo red. Mnogo ih je na svojoj koži osetilo njegovo zavodjenje reda. Hteo je da od GSP-a napravi evropskog prevoznika i u tome bi uspeo da se nije desio Djilas. Djilas je po partijskom dogovoru GSP izručio, SPS-u i tada poče sunovrat i gubici. Ne treba se Tice lako odreći, treba ga pitati ponovo.
Komentari (7)