Beograd dobija novo javno preduzeće

N. Vukić

21. 03. 2014. u 22:04

Privremeni organ Beograda oformio radnu grupu za formiranje JKP "Direkcija za javni prevoz"

SISTEM javnog prevoza u Beogradu jedna je od najznačajnijih komunalnih funkcija grada i od posebnog je značaja za građane, zato će osim Sekretarijata za saobraćaj, Direkcije za javni prevoz i GSP "Beograd", brigu o njemu voditi i novo javno-komunalno preduzeće! Cilj formiranja još jedne firme koje će se finansirati iz budžeta je efikasnija naplata, kontrola i upravljanje saobraćajem.

Privremeni organ grada doneo je rešenje kojim se obrazuje radna grupa na čelu sa Uglješom Mitrovićem, direktorom Direkcije za javni prevoz, koja je zadužena za formiranje JKP "Direkcija za javni prevoz". Njen zadatak je da u roku od 90 dana pripremi sve pravne i ekonomske akte koji su potrebni za osnivanje novog javnog preduzeća.

Privremena gradska uprava vođena dosadašnjim iskustvom utvrdila je da je neophodno da se operativni poslovi koje je postojeća Direkcija za javni prevoz obavljala, odvoje od upravnih poslova. Novo preduzeće bi trebalo da preuzme upravljanje saobraćajem, naplatu prevoza, kontrolu putnika...


Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (15)

milan

21.03.2014. 22:42

ovo je strasno. koliko parazita zivi od naplate prevoza to za riplija. nekada je sve ovo i sa velikim uspeh radio gsp. sve ovo lici na skup olosa i mangupa sa casnim izuzecima.

Karlitos

22.03.2014. 00:36

@milan - Kakav crni GSP! Ta firma je decenijama zajedno sa lastom sabotirala i prigradske zeleznice i metro. Privatnici pod kontrolom Direkcije za prevoz su najveca blagodet, jer da ih nema, bili bi potpuno osudjeni na GSP. Privatnik je uslovljen na ciste, ugrejane i ispravne autobuse, i postovanje reda voznje zasto to ne vazi i za GSP? I na kraju BG:VOZ, pa jasno je da ga ne bi bilo da je sve prepusteno na milost i nemilost GSP-u!

Mileva

21.03.2014. 23:26

Ovde ce biti zaposleni samo najhitniji slucajevi. SNS brine o svojim ljudima, bez brige, bice jos ovakvih agencija.

nena

22.03.2014. 00:57

Ovo je strasno umesto da ukidaju izmisljene agencije gde je prethodna zaposlila svu blizu i dalju rodbinu ovi sad to isto rade samo se drugacije zove.

borko

22.03.2014. 07:10

Ha,ha,ha ukines bus plus zbog neefikasne naplate i otpustis ljude. Otvoris novo preduzece i zaposlis tvoje ljude. U narednom periodu scenario za mnoge firme gde ne moze lako da se promeni kadar. Obecali smanjenje javnog sektora a kad ono medjutim. Kakva skupina lopina.

MatijaBeograd

22.03.2014. 08:21

Kukacete vi za Djilasom i to jako brzo.....sem projekta Beograd na vodi,ovi nisu u stanju da urade bilo sta,ni posteno da operu gradski prevoz,a kamo li da ga reformisu...BG na vodi ce uraditi zato sto sto im sve drugi radi...jednostavno,oni nemaju strucne ljude za reformu grada i drzave.Oni su stranka jaka po mnogobrjnosti clanova,a malobrojnosti strucnog kadra i s njima ce i grad i drzava da crknu u trenu!

3will

22.03.2014. 16:44

treba napraviti tako da se naplacuje od kucanja karata, koliko karata otkucanih na validatoru imas, toliko dobijes, nebitno je da li si GSP ili privatnik, toliko para dnevno para dobijes pa raspodeli kako hoces. i naravno da bude jednolicna cena karte 30 din, nema markica, bilo koje vrste i sve lepo legne na svoje mesto. prosto resenje da prostije ne moze biti, ali to ne odgovara, ne mogu da se pare peru, da se dobiju glasovi od penzionera... silne gluposti...

milan

22.03.2014. 18:49

@3will - prevoz bi trebalo da svi placaju. znate koliko je penzionera sa visokim penzijama, koliko penzionera i dalje radi. treba besplatno voziti djake, redovne ali ne vecite studente i nikoga vise. dokle da vucemo na ledjima imucnije od nas.

zeljko

22.03.2014. 23:05

@3will - Koga ti vuces na ledjima majke ti?! Ako je od nekoga GSP imao priliv novca to su markice, posebno penzionerske.

Djordje Petrovic

22.03.2014. 16:56

Nemojte odmah da hejtujete. Ako je javno preduzece sa cisto drzavnim kapitalom to je dobra stvar. Kod javnoprivatnog partnerstva se u ime partnerstva moglo lepo da cerupa naokolo, a da se odgovornost prebacuje na one druge. Ako je ovo cisto drzavno vlasnitvo, znamo sad direktno ko je odgovoran. GSP treba da bude 100 posto subvencionisan iz nasih poreza, a karta da bude dzabe. To je opste dobro i osnovno pravo nesmetanog kretanja u velikom gradu i treba da izdvajamo svi skupa kroz poreze.