PRIPREME za rušenje i druge polovine starog nadvožnjaka započete su u ponedeljak, pošto je prethodnih dana uklonjeno 200 metara konstrukcije, od nasipa do Batajničkog druma, zbog izgradnje nove pristupnice petlji Batajnica. Kroz deset dana deo kolovoza ispod bivše saobraćajnice biće zatvoren za saobraćaj, koji se preusmerava oko zone gradilišta.

Teška mehanizacija uveliko uklanja ostatke armature već porušenih stubova, a već u utorak na redu za rušenje je i drugi krak starog nadvožnjaka.

Kako nam kažu na gradilištu, za najmanje nedelju do deset dana ceo stari nadvožnjak će biti srušen, a saobraćajnica koja je premošćavala Batajnički drum, po završetku radova biće rampa za uključenje na auto-put.

CELA SAOBRAĆAJNICA 69 KILOMETARA KADA bude potpuno gotova, Obilaznica oko Beograda biće dugačka čak 69 kilometara. Ova saobraćajnica, koja bi trebalo da rastereti prestonicu, podeljena je u tri glavne deonice: od Batajnice do Dobanovaca (9,7 kilometara), od Dobanovaca do Bubanj potoka (37,3 km) i od Bubanj Potoka do Pančeva (22 km).

Već se ukopavaju šipovi za stubove ove pristupnice sa druge strane Batajničkog druma, gde je srušen deo nadvožnjaka. Nakon što se sravni i drugi kraj nadzemne konstrukcije, nastavlja se izgradnja noseće armature za ovu jednosmernu rampu koja će direktno povezivati Novi novosadski put i auto-put, a stari nasip biće izmešten.

Sredinom februara ove godine preduzeće "Putevi Srbije" dobilo je građevinske dozvole za nastavak radova na izgradnji obliznice oko Beograda, kojoj pripada i petlja Batajnica. Deonica od Batajnice do Dobanovaca, dugačka oko deset kilometara, urađena je u punom profilu kao auto-put, a preostalo je još 11 polja da bi već izgrađena saobraćajnica bila u punom kapacitetu.

RADOVI GOTOVI DO KRAJA GODINE

RADNIČKI šlemovi mogu se videti i na skelama gde se paralelno izlivaju stubovi za nov vijadukt u pravcu ka Novom Sadu, a datum završetka radova na izgradnji petlje Batajnica ostaje rezervisan za kraj godine. Ipak, konačni rok za gotovu obilaznicu oko Beograda još je na dugačkom štapu, pošto nedostaju finansijska sredstva za deo od tunela Straževice do Bubanj potoka.