Partijske reklame i u vozilima GSP!
27. 02. 2014. u 22:08
U novim poljskim autobusima i španskim tramvajima osvanuli plakati DSS. Na čelu gradskog prevoznika čovek iz - DSS. Sekretarijat za saobraćaj naložio uklanjanje
PREDIZBORNA kampanja tera partijske mislioce na razne ideje, a jedna od njih koja iskače iz dosadašnje prakse je i postavljanje stranačkih plakata u vozilima javnog gradskog prevoza. Rivale je preduhitrila Demokratska stranka Srbije čiji su kandidati i izborni slogani već tri-četiri dana pred očima miliona korisnika javnog gradskog prevoza. Međutim, putnici su ostali u nedoumici da li je u pitanju domišljatost članstva da iskoristi odličan prostor za reklamu ili je na to ipak najviše uticalo to što je prvi čovek GSP „Beograd“ baš iz ove stranke.
Parolom „Znam kome verujem“, kao i portretom Aleksandra Popovića, kandidata za gradonačelnika Beograda, oblepljena je unutrašnjost novih autobusa „Solaris“ kao i španskih tramvaja. Prema rečima v. d. direktora GSP „Beograd“, Dragomira Spasića za reklame na vozilima kao i u unutrašnjosti zadužene su agencije za marketing sa kojima je ovo preduzeće sklopilo ugovor o iznajmljivanju prostora.
- Najviše prostora zakupio je „Masel“ - kaže Spasić. - Ova marketinška agencija zadužena je za brendiranje 500 autobusa. Od njih zavisi ko su klijenti i kakve reklame se postavljaju.
Spasić je potvrdio i da je posle svega nekoliko dana stranačkog reklamiranja, od Sekretarijata stigao nalog da se ovaj sadržaj ukloni iz vozila GSP.
- Mi smo agenciji uputili zahtev da postupi po nalogu Sekretarijata i već su počeli da skidaju plakate - dodaje prvi čovek GSP. - Ukoliko marketinška agencija ne bude našla druge klijente za taj prostor, to će se odraziti na budžet GSP.

IDEALNI ZA MARKETING PORUKE
Autobusi, tramvaji, trolejbusi GSP „Beograd“ idealni su za reklamiranje. Svakodnevno 937 vozila preveze 1.600.000 putnika na 138 linija i pređe 1.864 kilometara kroz 12 opština. Ali sve ima svoju cenu, pa za lepljenje, ubacivanje ili kačenje propagandnog materijala, u zavisnosti na koliko se prostor zakupi, odnosno kojom linijom saobraća, ceh ide od 75.000 do 560.000 dinara.
PLAKATI PO 20.000 DINARA
Strogo je precizirano i na koji način se postavljaju reklame u vozilima. Za plakate su predviđeni stakleni panoi iza vozača, a reklame ne smeju da prekrivaju nalepnice koje obaveštavaju putnike o „kućnom redu“. Cena brendiranja za mesec dana je 20.000 dinara. U nju su uključeni zakup - 12.000, montaža i servis 4.800, štampa i monitoring 3.200 dinara. Popust zavisi od broja vozila i dužine trajanja kampanje.
Dragan
02.03.2014. 17:08
Pravo je pitanje odakle se finansira DSS koji ima skromnu bazu i slab skor u poslanicima.
Komentari (1)