Grad štiti loše izvođače radova
04. 11. 2013. u 22:30
Više od 35 saobraćajnih objekata sa propustima na silu predato direkciji za puteve na održavanje. Problematični podzemni kod Sajma, Stari savski most, Nemanjina, Bulevar, Požeška...
VIŠE od 35 infrastrukturnih saobraćajnih objekata, koje je Grad proteklih godina finansirao, na silu je dodeljeno na održavanje Direkciji za puteve. Ova ustanova uporno odbija da ih prihvati zbog brojnih propusta, koje su napravili izvođači radova, pa je umesto direktora Direkcije za puteve, preuzimanje spornih ulica i prolaza potpisao gradski Sekretar za saobraćaj. Iako su zbog ovog poteza, u Direkciji "podigli galamu", u gradu su svi "gluvi".
Na spisku loše odrađenih projekata su podzemni prolaz kod Sajma, Stari savski most, Nemanjina, Bulevar kralja Aleksandra, Požeška i više desetina internih saobraćajnica.
Nikome nije jasno, pa ni Direkciji za puteve, zbog čega Grad štiti izvođače radova, koji su "isfušerali" radove i zašto ih nije naterao da o svom trošku sve poprave. Sad će to morati da učini Direkcija o trošku poreskih obveznika.
- Nadamo se da ovaj postupak Sekretarijata za saobraćaj neće na volšeban način postati zakonit - kaže naš izvor iz Direkcije za puteve. - Ni nama nije jasno zašto bar nisu povučene bankarske garancije i od tih para urađene popravke, jer smo mi u Direkciji za puteve na vreme ukazali na svaki nedostatak ili loše odrađen posao.
Kako naš sagovornik kaže, nisu svi propusti dramatični i mnoge je bilo jednostavno popraviti poput loše postavljenih saobraćajnih znakova ili podignutih ploča na trotoarima... Međutim, neki od njih, poput podzemnog prolaza kod Sajma, beznadežni su i popravke su nemoguće.
- Podzemni prolaz kod Sajma izgrađen je pre deset godina sa ciljem da se saobraćaj ne zaustavlja na semaforu, ali je loše urađen. Plavi i posle svake kiše i vejavice pliva u fekalijama - navodi naš sagovornik. - Potpuno je nedopustivo da to prihvatimo na održavanje. Slično je i sa Savskim mostom gde nije dobro urađena hidroizolacija, na to je još i nadzornik upozoravao.
Ubrzo posle obnove počeo je da se ljušti. Nemanjinu nismo prihvatili 2006. kada je završena, pa nećemo ni sada. Jedan problematični deo kod nivelacije šina, zbog čega su tramvaji iskakali iz koloseka je popravljen, ali drugi deo nije ni taknut.
U Direkciji misle da je jedan od razloga što je Sekretarijat za saobraćaj pošto - poto u njihovo ime preuzeo sporne saobraćajne objekte, prebacivanje propusta na one koji ih održavaju, a ne na one koji su ih gradili.
"ZALUTAO" ODGOVOR SEKRETARIJATA
"VEČERNjE novosti" postavile su pitanja sekretaru za saobraćaj Bojanu Bovanu zašto je u ime Direkcije za puteve i bez njihovog odobrenja potpisao preuzimanje spornih ulice, da li je to zakonito i zašto nisu uvažene primedbe o kvalitetu radova.
Zanimljivo da je Sekretarijat ova pitanja prosledio Direkciji za puteve da nam oni odgovore, a upravo ih je Direkcija i prozivala da joj nameću sporne saobraćajnice na održavanje.
Pedja
04.11.2013. 22:10
Zato sto je to najbolji nacin da se zaradi. To se radi nasiroko, na veliko jer nema ko da procesuira. Oni kriticni dobiju pare i teraj.. Mi smo banana drzava, ne treba nista da nas cudi. Kuka i motika gleda farmu.
vlast djilasa se ponasala kao propali general u losoj vojsci, radilo se kako ko hoce, bilo je bitno dobro naplatiti i uzeti dobru proviziju. ocigledno su sve to rezultati djilasove i ds vladavine beogradom. kako popraviti stanje, gradjani beograda ce to reci na izborimna, a tehnicki, pokusati resiti probleme sa sto manje sredstava.
"Nikome nije jasno, pa ni Direkciji za puteve, zbog čega Grad štiti izvođače radova" - Sve dok se pravimo blesavi zivitcemo ko blesavi. Zato i jesmo tu gde smo. Kao na slici: u podzemlju, u fekalijama, svako sam na svojoj paleti. I nikom nista nije jasno.
Komentari (2)