Kineski most kasni više od šest meseci?
10. 09. 2013. u 21:47
U toku pregovori o produženju roka za završetak saobraćajnice preko vode Zemun - Borča. Deonica od Zrenjaninskog do Pančevačkog puta tek sredinom 2015.
NAJVEĆI investicioni projekat u Beogradu, most sa saobraćajnicama koji će spojiti obale Zemuna i Borče, mogao bi da kasni skoro godinu dana! U toku su pregovori o završetku deonice od Zrenjaninskog do Pančevačkog puta, koju treba da rade domaći izvođači, a najveći problem je eksproprijacija! Ukoliko ona bude kasnila, presecanje svečane vrpce umesto u oktobru naredne, odložiće se tek za sredinu 2015. godine.
Iz Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda kažu da svi delovi same mostovske konstrukcije preko Dunava napreduju prema dinamičkom planu, dok su pristupi sa borčanske strane uveliko prešli Zrenjaninski put ka Ovči.
- Radovi na mostu preko Dunava i pristupnim putevima do Zrenjaninske petlje biće završeni u skladu sa ugovorom, do kraja 2014. godine - napominju u Direkciji. - Za deonicu pristupnih puteva od Zrenjaninskog do Pančevačkog puta u toku su pregovori o produženju roka za završetak radova do sredine 2015. godine. Na zemunskoj strani uklanjaju se i poslednji objekti na trasi, čime se stvaraju uslovi da krenu radovi na pristupima sa južne strane mosta.
Spornu saobraćajnicu od Zrenjaninskog do Pančevačkog puta, kao i ostale pristupne deonice, rade domaći izvođači. Ipak, prema rečima gradskog menadžera Aleksandra Bijelića, odlaganje su tražili Kinezi i to za same radove na mostu.
- Radovi na mostu odvijaju se u skladu sa ranije utvrđenom dinamikom - objašnjava Bijelić. - Manja kašnjenja na pojedinim pozicijama po dinamičkom planu ne uticu na krajnji rok za završetak radova.
Problem sa eksproprijacijom postoji u delu pristupnih puteva bliže pančevačkom putu, gde postoje nelegalni objekti i neophodno je veće angažovanje nadležnih ministarstava i pravosudnih organa za njihovo rešavanje. Kineski izvođač je Direkciji za izgradnju Beograda predložio da se produži rok za izvođenje radova na mostu. Ipak, nikakvo pomeranje rokova ne dolazi u obzir.
NIČE KONSTRUKCIJA PREKO PRUGE
OSIM mosta preko Dunava, kineski izvođač je angažovan i na izgradnji 550 metara duge mostovske konstrukcije preko železničke pruge Beograd - Pančevo pored naselja Krnjača, na drugom kraju pristupnih puteva uz Pančevački put. Na ovoj poziciji završeno je pobijanje šipova i izgrađeno je 20 od 32 projektovana stuba.
MatijaBG LDP
10.09.2013. 21:53
hteli ste Kineze?:)
Koliko sam skapirao, kinezi obavili svoj deo posla, ostali domaći autsajderi i promašeni političari da rešavaju prilazne puteve. Gde ne dadoše i to kinezima da obave, pa nama ne treba dati ni dve ovce na zidu da čuvamo, a i njih bi smo izgubili
Какви наслови, само да би Ђиласа срушили, нека се ради, па макар каснило и годину дана нисам симпатизер ДС али људи стварно раде свој посао у шта смо могли да се уверимо и овог лета не постоји ферквентна улица која није реконструисана.
Svaka cast vrednim Kinezima. Da oni nisu dosli, ovaj most bio jos na samom pocetku gradnje.
Nisam se nadao to od Kineza!!!!!!!!!!!
Komentari (6)