Đilas: Ne treba nam megalomanski Prokop

M. T. K.

16. 08. 2013. u 21:17

Prvi čovek prestonice o projektu "Beograd na vodi" i sastanku sa potpredsednikom Vlade Srbije Aleksandrom Vučićem. Planovi za izmeštanje svega između Gazele i Brankovog mosta

DO 1. septembra biće poznati precizni plan i rokovi kako će teći realizacija projekta "Beograd na vodi". Istovremeno, radiće se na traženju investitora koji bi uložio potrebna sredstva, rekao je u petak gradonačelnik Beograda Dragan Đilas.

Otkrivajući detalje razgovora sa prvim potpredsednikom Vlade Aleksandrom Vučićem, Đilas je naglasio da dogovoreno formiranje radne grupe koja će rukovoditi celim projektom.

- Ovo je konkretna saradnja države i Grada koja treba da dovede do razvoja Beograda - priča Đilas. - Sada je najveći zadatak kako u što kraćem roku završiti sva planska dokumenta, izmestiti sve što se nalazi između Gazele i Brankovog mosta. Treba završiti stanicu "Prokop", ali i odustati od megalomanske ideje da tu gradimo stotine hiljada kvadrata poslovnog prostora.

Prvi čovek prestonice napomenuo je da pored dva koloseka za BG-voz, treba da se osposobi još šest.

KAKO UŠTEDETI POLA MILIJARDE EVRA ZBOG prolaska opasnih materija, bilo je predviđeno da se izgradi obilaznica do Dunava, Vinčanski most, a okvirni trošak za to je oko pola milijarde evra. - Videćemo da li postoji neka alternativa koja bi nam uštedela toliku invcesticiju - kaže Đilas, ukazujući da samo tri voza dnevno prođu pored reke i Kalemegdana.

- Drugi veliki tehnički problem je izgradnja ranžirne stanice koja se izmešta verovatno u Batajnicu, a tu je i kolosek kojim se prenose opasne materije koje ne mogu da idu kroz "Prokop" i tunele.

OD BARE DO BIZNIS MEKE

PREMA projektu "Beograd na vodi", 80 hektara zapuštenog priobalja Save bilo bi rekonstruisano i postalo bi kulturna, biznis i turistička meka.

- Na teritoriji Bare Venecije sagradila bi se kombinacija poslovnog kompleksa, hotela luksuzne kategorije, stambenih blokova, objekata sa kulturnim i umetničkim sadržajem, uz velike zelene površine. Luksuzni kompleks bio bi odvojen posebnim kanalom - kaže Aleksandar Jovičić, predsednik odborničke grupe SNS u Skupštini grada.

Realizacijom ovog projekta, otvorile bi se dve nove autobuske stanice na teritoriji Voždovca i Novog Beograda.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (3)

Dragan

16.08.2013. 21:54

1. Odmah ukinuti putnicki zeleznicki saobracaj a samim tim i sve putnicke zeleznicke stanice jer niko normalan vise od 25 godina ne putuje nepouzdanim, neudobnim, starim i dotrajalim vozovima koji se krecu po jos starijim prugama izmedju memljivih i oronulih stanica. Cela Srbija je ionako pokrivena autobuskim saobracajem a i broj automobila je u porastu. 2.Samim tim, nema svrhe izgraditi Prokop. Te pare mogu znatno pametnije da se utrose na razvoj putne mreze, gradske saobracajnice, itd.

Jovo Crnogorac

28.05.2014. 22:21

Djilas je ovoga putan u pravu. On hoce da kaze Srbima, da je bolje da investiraju u Arapsko-Tatarsku Crnu Goru gde po neki put mogu da idu na odmor ako rese da plate vecu cenu nego na Azurnoj Obali u Francuskoj. Znate, njemu nije nikada stalo da izgradi neku Srbiju taqmo nekim Keltima.Njemu je Crna Gopra Prirasla za srce - ako ga uopste ima. Napred Baco! Ti si jedini crnogorac kojemu je za srce prirasla Crna Gora.