Nasiljem „čuvaju“ klubove

N. M. N. - J. D. Lj.

26. 07. 2013. u 13:55

„Novosti” istražuju: Ko sve obezbeđuje beogradske splavove i diskoteke. Zbog ubistva Fedora Frimermana, gosta splava „Saund“, uhapšeni D. P, N. U. i D. M.

BEOGRADSKA policija uhapsila je D. P. (39), N. U. (25) i D. M. (39) zbog sumnje da su prekjuče, ispred splava „Saund“ na Starom sajmištu, na smrt pretukli Fedora Frimermana (30). Sva trojica uhapšenih zbog ubistva koje im se stavlja na teret, privedeni su u petak na saslušanje dežurnom istražnom sudiji Višeg suda u Beogradu, koji im je odredio pritvor do 30 dana.

Tragedija se dogodila u četvrtak oko 3.30. Fedor, njegov drug Milan M. i još jedan gost na splavu „Saund“ su se sporečkali sa obezbeđenjem. Navodno, razlog njihovog verbalnog sukoba bili su „preki pogledi“. Došlo je do svađe, a onda je obezbeđenje splava „Saund“ počelo da brutalno bije Milana i Fedora, najpre pesnicama, a kada su pali na pod, nastavili su da ih šutiraju. Devojke koje su se zatekle na licu mesta, počele su da vrište, a onda je nastao totalni haos. Izbacili su sa splava mladiće i nastavili da ih tuku na obali. Neko od prisutnih gostiju na splavu je pozvao policiju i Hitnu pomoć. Lekari su našli dvojicu mladića teško povređenih kako leže krvavi u travi. Pokušali su da reanimiraju Frimermana, koji je obilno krvario, a bila su mu polomljena i dva vratna pršljena. Spasa mu, međutim, nije bilo. Njegov drug Milan M. zadobio je teške povrede i zadržan je u bolnici VMA, dok je treći mladić zadobio samo lakše povrede i ubrzo je pušten kući.

Nažalost, incidenti u kojima učestvuje obezbeđenje beogradskih klubova i splavova nisu retkost. Približno 70 odsto svih tuča i sukoba u diskotekama u Srbiji dogodi se na teritoriji Beograda. I dok na prvi pogled deluje da je takvo stanje neminovno s obzirom na veličinu grada i razvijen noćni život, policija upozorava da je znatan broj incidenata uzrokovan konzumiranjem velikih količina alkohola i narkotika. A da problem bude još veći, obezbeđenje koje bi trebalo da sprečava incidente često dolazi iz kriminalnog miljea. Policija čak sumnja da pojedini lokali, odnosno obezbeđenja, koriste žurke kako bi drogu nesmetano prodavali gostima.

ZAKON ODLAGAN USVAJANjE i primena novog zakona o privatnom obezbeđenju su najavljeni za jesen ove godine, ali je to i dalje pod znakom pitanja. - Izgleda da se u ovoj zemlji čeka da se dogodi neki incident da bismo shvatili koliko imamo veliki problem. Već mnogo puta su razni lobiji odlagali donošenje zakona, ali se nadamo da će uz pomoć medijskog pritiska ovoga puta biti usvojen - kaže Dragiša Jovanović.

- Naše iskustvo pokazuje da su glavni uzroci nasilja u diskotekama alkohol i droga. Kada se to spoji sa ljudima koji su generalno skloni nasilničkom ponašanju, obično dolazi do problema - kaže Vlastimir Vulikić, zamenik načelnika Odeljenja za suzbijanje krvnih i seksualnih delikata. - Ljubomora je takođe čest okidač, ali nije retkost i da se u klubovima obračunavaju suparničke ekipe. Ipak, sve to dodatno „začine“ i različiti opijati.

Poseban problem u glavnom gradu su obezbeđenja klubova koja, tvrdi Vulikić, vrlo često koriste prekomernu silu kada se umešaju u sukob. I pored toga službenici MUP imaju problem da dokažu krivično delo, jer je teško naći nekog da svedoči protiv napadača.

- Ljudi iz obezbeđenja štite jedni druge, napadnuti uglavnom ne može da precizira ko ga je tukao, a s obzirom na to da su skoro svi pod dejstvom alkohola ili droga, teško je utvrditi istinu - kaže Vulikić. - Mnogi klubovi imaju video-nadzor, ali dok naše ekipe stignu oni obrišu snimke i za to ne mogu da odgovaraju. Takođe, nesmetano mogu da kontrolišu i distribuciju droge.

Tako su vremenom klubovi postali teritorija oko koje se bore kriminalne grupe, jer „posedovanje“ većeg broja lokala garantuje veće tržište za distribuciju narkotika. Nažalost, policija kaže da nema pravi mehanizam kojim može u potpunosti da reši problem nasilja i kriminalnih radnji u beogradskim klubovima. Stalne kontrole i racije daju određene efekte, ali je nemoguće pokriti celu teritoriju. Zbog toga Vlastimir Vulikić apeluje na gradsku upravu i druge službe da se uključe u rešavanje ovog problema i da se napravi ozbiljna strategija.

Vlada Srbije uputila je Predlog zakona o privatnom obezbeđenju u Narodnu skupštinu, ali on još nije usvojen. Prema rečima Dragiše Jovanovića iz Odbora udruženja za fizičko-tehničko obezbeđenje Privredne komore Srbije, novi akt bi trebalo da značajno reguliše haotično stanje u ovoj oblasti.

SIN REKTORA
FEDOR je sin nekadašnjeg rektora Univerziteta „Braća Karić“, dr Andreja Frimermana, koji je preminuo 2000. godine. Nakon očeve smrti Fedor je nastavio da živi u porodičnoj kući na Zvezdari.

- Najkrupnija promena jeste selekcija preduzeća i zaposlenih. To znači da će svaka firma koja se bavi poslovima sigurnosti dobiti licencu koju izdaje policija, a predviđeno je i osnivanje Agencije za privatno obezbeđenje, koja će raditi pod kapom Vlade Srbije - kaže Jovanović. - Zaposleni u tim firmama će prolaziti obuku i na kraju će dobijati licencu. Precizno će biti određeno u kojim slučajevima smeju da primene silu. Nošenje oružuja biće dozvoljeno samo u visokorizičnim objektima kao što su banke ili menjačnice.

Jovanović tvrdi da će policija donošenjem novog zakona dobiti sredstvo za borbu protiv neuređenog obezbeđenja u klubovima.

- Službenici MUP će biti obavezni da kontrolišu radnike obezbeđenja i kažnjavaju sve one koji se ogluše o zakon - tvrdi Jovanović.

Od početka godine u prestonici je evidentirano više od 40 incidenta u klubovima i tom prilikom tri osobe su ubijene, dogodila su se i dva pokušaja ubistva, a veći broj ljudi je zadobio teške telesne povrede.

DROGA

POLICIJA je svojevremeno postavila punkt kojim je kontrolisala ljude sa najvećih beogradskih splavova i njihova vozila. Vulikić kaže da je od 30 zaustavljenih u 20 slučajeva otkrivena droga ili tragovi narkotika.

- To je jasan znak da je ovo postalo sredstvo široke upotrebe, pogotovo na prestoničkim splavovima - kaže Vulikić.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (76)

Томица Кораћ

26.07.2013. 14:33

Настрадалог тукло, шутирало читаво обезбеђење сплава, а ухапшена тројица? Претпостављам да нема ни говора о казни за сам објекат? Браво за правду Србије.

Deki

26.07.2013. 14:42

Neka podele jednu doživotnu robiju, učinite više život malo vrednijim! Sve je postalo ionako besmisleno, podignite barem cenu životu, u ovoj nesretnoj zemlji Srbiji.

naranca

26.07.2013. 19:06

@Deki - @deki Jedino sto krimos ceni vise od tudjeg zivota je njegov zivot.Zato vracanje smrtne kazne.Vesanje.Eto Djindjic ukide smrtnu kaznu pa ga ubise.Oni robijaju a on truli.A oni ce da izadju....

shomi

26.07.2013. 15:13

20 ljudi ga tuklo a uhapseno troje?i ostali treba da odgovaraju za krivicno delo ucestvovanja u tuci a ne samo ova trojica koji su ga dokusurili koji moraju odgovarati za ubistvo

Dejan Ajdanic

26.07.2013. 15:50

Obezbedjenje ne uzima "pravdu" u ruke ali posto je ovo Srbija izgleda da svako svakom moze da presudi.Postali smo osioni ljudi I niceg se ne bojimo pa cak I drugog da prebijemo na smrt.Drzava ne postoji pa se sad svi "slobodnije:" osecaju.Uskoro cemo postati Haiti!!!

Pravednik

26.07.2013. 16:21

Kako stvari stoje izgleda ce neki splavovi goreti ovih dana. Prag tolerancije je probijen i narod uzima pravdu u svoje ruke. Nije narodu vise do price o velikim tajkunima (Miskovic, Beko i sl.) vec kako da sacuvaju goli zivot od sitnog olosa koji sakati, prebija, a evo i uveliko ubija. Mislim da ce uskoro LOVCI postati lovina, a Dacic i Veljovic ne nalaze za shodno da resavaju ovaj ogroman problem. Izgleda da su gangovi po splavovima jaci od policije, koje uzgred receno tamo i nema. Beda!

naranca

26.07.2013. 19:01

@Pravednik - @pravednik.Daj Boze.Samo sto su Miskovic,Beko...drugo lice istog novcica.Kad se branis od "sitnog?" olosa ne pada ti na pamet da razmisljas o regresu za godisnji odmor.Tako su se USA obracunavali sa radnickim pokretom,forsirajuci Al Kaponea,Lakija Lucana i sl.Tako se Sloba obracunavao sa opozicijom.Stari provereni trik.Strah izaziva poslusnost.

aleksandra

26.07.2013. 19:30

@Pravednik - @pravednik@potpisujem komentar od reci do reci,dok narod ne uzme pravdu u svoje ruke,nista se nece promeniti.Juce je bio Fedor,sutra ce biti Milan,prekosutra Dejan itd..i tako u nedogled...ako se ovome ne stane na put,ne pomerismo se mi sa mrtve tacke,ovu policiju,ovu drzavu,zabole uvo za njene gradjane.Jadan decko!!!!

naranca

26.07.2013. 20:58

@Pravednik - Na Zapadu kad tako dogori do nokata organizuju komsijsku strazu.Penzosi a bogami i drugi ,patroliraju u stalnoj radio vezi medusobno i sa policijom.Vise ociju vise vidi :)

Darak

27.07.2013. 12:58

@Pravednik - @naranca скоро цео коментар стоји али чему "Strah izaziva poslusnost"? Знаш ли кога је најтеже заплашити? Оног који нема шта да изгуби! А читав народ је веома близу тог стадијума!

Lana

26.07.2013. 16:53

Saučešće porodici,pokoj duse nesrećnom Fedoru koji je imao nesrecu da se nadje na pogrešnom mestu u pogresno vreme a ubicama doživotna robija! Eto,zbog ovakvih slucajeva, smrtna kazna bi trebalo ponovo da se vrati u srpsko sudstvo jer nasilnike i bezprizorne ubice samo to jos moze da otrezni!

Flavije Jovijan

26.07.2013. 23:07

@Lana - Slazem se da zbog ovakvih slucajeva treba da postoji smrtna kazna! Ovo je svirepo ubistvo s predumisljajem! Za ovo nema olaksavajucih okolnosti! Maksimalna kazna za sve iz obezbedjenja koji su bili prisutni! Ako se pokrivaju na taj nacin da pretuceni ne zna ko ga je udarao, onda ih treba kazniti sve, pa neka cela ekipa solidarno odlezi maksimalnu robiju!

naranca

27.07.2013. 00:25

@Lana - @lana."koji je imao nesrecu da se nadje na pogrešnom mestu u pogresno vreme"-Znaci izlazak u BGD je neka vrsta ruleta???

Darak

27.07.2013. 12:50

@Lana - @naranca у праву си, @Flavije Jovijan што му плаћати затворску храну 40 година? ССССССК и готово, и метак је скуп.

Darak

27.07.2013. 13:38

@Lana - Ако си гледала Топ листа надреалиста, оно кад каже ево га иде Шарбаз он би нас обојицу ЖЖЖЖЖК или СССССК показује нож под грло, инсинуација на клање.

Aco

26.07.2013. 20:26

" Nažalost, policija kaže da nema pravi mehanizam kojim može u potpunosti da reši problem nasilja i kriminalnih radnji u beogradskim klubovima." Imam ga ja, pozatvarati sve a splavove spaliti.

Darak

27.07.2013. 12:47

@Aco - И на спавање после дневника, госта из иностранства у кућу на вечеру па да видиш шта је српско гостопримство. Најбоље од свега је што се коментар већини свиђа!

SUHOJ

26.07.2013. 21:49

Radim u službama bezbednosti--nije bitno kojim--- i znam da se sve radi u sprezi sa policijom!!!!!! Ne sa svima,sa manjim delom ali vidite šta se dešava. Prvo očistiti policiju od kriminalaca pa onda državu od lopova......

naranca

27.07.2013. 00:23

@SUHOJ - @suhoj.Kako da ocistimo policiju od kriminalaca?Da posaljemo Zandarmeriju?

Mil

26.07.2013. 22:13

Dzaba apel gradskoj upravi i drugim službama da se uključe u rešavanje ovog problema kada ti isti reklamiraju "ludi nocni provod" u Beogradu. Stalno pricaju o nekim odusevljenim stranim turistima, kako se Beograd proglasava po nekim casopisima kao top destinacija. Kako je to odlicno za ekonomiju i sl. Medjutim, realnost je sasvim drugacija. Organizovanog dolaska stranih turista gotovo i da nema a javna je tajna da na takvim mestima malo ko od vlasnika placa porez, komunalije, dozvole I dr

Darak

27.07.2013. 12:42

@Mil - Ма нека га "ludi nocni provod" u Beogradu, Београд је метропола! Треба то боље регулисати а не укидати.

Dzony

26.07.2013. 22:29

Alo bre, 20 ljudi obezbedjuje? Sta je to, ratna zona? Svi su oni usko povezani sa policijom, tuziocima, uvek u tom obezbedjenju ima neki policajac, posalje se stur izvestaj, tuzilac odradi svoje, sd je posle nemocan. Sve bih ja to digao u vazduh, legla haosa. Ali kod nas nista ne moze da se pokrene dok se nesto lose ne desi, saucesce porodici.

miodrag

26.07.2013. 23:13

alo bre ljudi to je drzavni posao. narkotika nikad vise I nikad nisu bili jeftiniji. u poslednjih 15 godina imas isti broj inspektora za narkotike u gradskom sup-u Beograd a Beograd sa million narastao na dva I po miliona. a ptice na grani znaju da ovaj splav obezbedjuje navijacka grupa jednog od dva nekada velika sportska kluba ali dva zakona se od dvehuljadite do danas ne usvajaju zakon o sportu I zakon o privatnom obezbedjenju. ko razume shvatice a ko ne razume nemogu mu pomoci

Srbin

26.07.2013. 23:48

Da , i sad je krivo obezbedjenje , a to sto je mozda ovaj nesretnik pre toga pravio probleme , to macku o rep , to sto je pretio mozda obezbedjenju zaboravite ... Sad mi udarajte minuse i pricajte da sam sve i svasta , ali cinjenica je da u tim obezbedjenjima mozete naci NAZALOST i Ekonomiste , Pravnike , Difovce i ostale razne akademske gradjane koji su zavrsavali fakultet a rade za 30e ! Sramota je sve ne samo ovo ! Neka mu je laka zemlja ...

djape

27.07.2013. 02:33

@Srbin - To sto ti je potrebno da naglasis da si Srbin jasno govori o tome ko si i kakvo glediste zastupas. Ti sa takvim pogledom na svet mene kao Srbina vredjas, jer nisam spreman da kao ti tucem, ubijam, nipodastavam, ugnjetavam i radim ostale gadosti samo zato sto se izjasnjavam Srbinom - pa mi se moze. Fedoru neka je laka zemlja, a tebi zelim da jednoga dana osetis bar malo razumevanja, ljubavi i postovanja prema onima koji nisu Srbi ili ne misle kao ti.

Srbin

27.07.2013. 07:26

@Srbin - To je prvi put da pisem ovde , i taj nick mi je pao na pamet . Sad udara para - psihologiju zasto mi je taj nick pao na pamet . Nema potrebe da unosite cak i ovde mrznju , da ko napise nesto javno da je Srbin , odmah ispadne to sto si naveo . Puni ste predrasuda , ja sam ti stavio do znanja ko radi te poslove , da to nisu kretencine , vec momci koji od toga prezivljavaju , a i njihove porodice .

Singidon

27.07.2013. 09:48

@Srbin - Mozda se u tim obezbedjenima i moze naci poneki ekonomista, pravnik ili difovac, ali se mnogo cesce moze naci bivsi ili aktuelni kriminalac, siledzija ili slican bolesnik. Ako je ubijeni pravio probleme onda ga obezbedjenje uzme pod ruke i izbaci ga napolje, a ne mlati ga do smrti. Znaci, oni su ga tukli pa izneli napolje gde je nekoliko njih ostalo da nastavi da ga tuce. To svakako nije posao obezbedjenja. Ako im je pretio izbace ga napolje i pozovu policiju da prijave slucaj pretnje.

Darak

27.07.2013. 12:37

@Srbin - Е па Србине ови то сигурно нису! Недавно сам слушао једног бахатог из "обезбеђења" који каже знаш брате кад га бијеш мораш добро да га пребијеш да запамти, или други каже тукли смо неког наркомана укро неку сићу мислио сам да ће да ми умре! Који је то ментални склоп?

442_do_zagreba

27.07.2013. 12:39

@Srbin - Nisam čuo da ekonomisti,pravnici i difovci uče na faksu kako se neko prebija do smrti? Ili da se na verbalnu provokaciju odgovara nasiljem? To se uči negde drugde, ne na faksu

wiaceslaw

27.07.2013. 00:18

Bili ruski policajci kod americkih u poseti. Patrolna kola prolaze kroz Bronx. Na cosku grupa ljudi nesto diskutuje. Pitaju rusi: sta rade ovi ljudi? Amerikanac mu odgovori: to su dileri droge i sad prodaju drogu narkomanima. Na to ce rus: Pa zasto ih ne streljate sve na licu mesta? Amerikanac odgovara: Pa to se ne bi svidelo nasim kongresmenima. A rus ce na to: pa streljajte onda prvo sve kongresmene.

naranca

27.07.2013. 00:21

Nema tuznije ni divljackije smrti od prebijanja da smrti.To su nekada radili Nemci,Ustase...A sada nasi "ugostitelji".Jednom recju sramota.Tito vrati se.

Bane,london

27.07.2013. 00:22

London/UK:svi zaposleni u bilo kakvom obezbedjenju zavrse kurs i dobiju licencu.obnavkja se na 3 god.Keiminalnma provera.minimalan prekrsaj i nema sanse da dobijes licencu.Viddo snimci se po zakonu cuvaju 31 dan.Licwenca/bedz sw nosi i vidi se.AProvera Opstina/Policija.ako redis bez licence teska kazna za lokal.ako unistis video zatvara se,i krivicna odgovornost.Policija nema pravo da bije a obezbedjenje jos manje.Odmah u zatvor suvise komplikovano sa Srbiju,zar ne?

naranca

27.07.2013. 11:32

@Bane,london - @banelon.Aaa zato oni idu okolo i bombarduju i napadaju druge zemlje!Da bi svuda u svetu obezbedili takav idealan sistem obezbedjenja.

zoran

27.07.2013. 01:53

Pre podosta godina, u neko drugo vreme, obezbedjenje se tako sililo na mojim drugarima, inace sve poptuno normalnim momcima. Drugari moji odustali od sukoba i sklonili se, nisu mogli uci u diskoteku. Sachekali mamlaze po zatvaranju kluba i ubili Boga u njima. Koliko znam nikada vise nisu bili vidjeni u krugu tog kluba. Siguran sam da ce se secati tih batina ceo zivot. Sa stokom ne ide drugacije. Danas je policija u sprezi sa mnogim splavovima..znam pouzadano.

Jovan

27.07.2013. 08:31

@zoran - Mnogo ste pametni, i sta ste dobili od toga sto ih prebili? Nista, jednu glupu pricu.

naranca

27.07.2013. 11:10

@zoran - @zoran Da to je Resenje :Sacekamo mi njih ,Sacekaju oni nas,Sacekamo mi njih ,Sacekaju oni nas,Sacekamo mi njih ,Sacekaju oni nas,Sacekamo mi njih ,Sacekaju oni nas,Sacekamo mi njih ,Sacekaju oni nas,........

Darak

27.07.2013. 12:30

@zoran - И да вам је неко од њих избушио ноге и спаковао вас доживотно у колица?

Aga

27.07.2013. 01:54

Obezbedjenje mora da napravi problem i kada ga nema, jer kako bi inace opravdali svoju dnevnicu. Njima ne ide u prilog da je sve savrseno mirno.

naranca

27.07.2013. 11:14

@Aga - @aga Balkanski primitivizam.Smisao ,obezbedjenja je da se ne vide a da sve bude savrseno mirno!

Dek Boy

27.07.2013. 12:28

@Bojkot - Hahahhahahahaah pa jesi ti lud covece!? Koji bojkot? To mozemo ti i ja da bojkotujemo, mada ja u zivotu nisam bio na splavu niti cu ikada biti, ali ostali koji su bili to vece vratice se vec sutra na taj isti splav. Nemojte da se zajebavamo.

Predrag Zdrale

27.07.2013. 04:01

Pa nisu valjda momci iz obezbedjenja tu da ih neko vredja i ponizava, oni su tu da prave red, ako se neko ogresi o pravilo i treba da dobije ono sto trazi. Kakvo bi to bilo obezbedjenje da moze svaki pijani i drogirani gost da ih vredja i napada?

naranca

27.07.2013. 11:07

@Predrag Zdrale - @predragzdrale.Samo se nadam da nemaju visoke standarde za "vredjanje i ponizavanje"!Da ne bude ono legendarno "Sta je sta me gledas". A onda navali "ponizena "20 -orica!!!!!!!

patriot

27.07.2013. 07:44

Izvrsiti pravovremeni udar na sve sumnjive lokale, njihove krimi klosare. Radikalno delovati. Sazrelo je za rokanje. Kakva vise policija, sud I drzava. Ako iz naroda ne ustanu pravednici, crno nam se pise.

Semtex

27.07.2013. 08:22

Srbija je zemlja u kojoj se nista ne naziva pravim imenom.Tako imamo kontraverzne biznismene,patriJote,navijacke grupe i slicno umesto kriminalaca,zlocinaca i ubica,cesto i pod zastitom nekog iz vlasti.

SALE

27.07.2013. 10:02

kada će da se vrati smtna kazna u srpski zakonodavni sistem i srpsko pravosuđe ??? ovo je postalo užasno. oni će izaći za par godina a ovog čoveka više nema !!!

marecare

27.07.2013. 11:52

Radio sam prodaju karata u KST-u 2 godine na ulazu. Za to vreme nisam video da su nekoga udarili, samo gurnuli. I to veoma retko. Jednom su savladali (ne prebili) 15 navijaca koji su dosli pred klub i napali dvojicu iz obezbedjenja, nisu znali da ih je jos 5 unutra. Zavrsilo se tako sto su 10 oborili na zemlju, svezali i pozvali policiju. Svi uhapseni su imali dosije.

Dipl.ing.

27.07.2013. 11:53

Da ima pravosudja u ovoj drzavi ovakve stvari se nebi ni desavale.Sudije,tuzioci,advokati,kriminalci lako se dogovore oko isplate za blagu kaznu ili oslobadjajucu presudu.Eto to vam je Srbija.Ne moze covek ni na pice da izadje.

po'cetnik

27.07.2013. 12:48

Обезбеђење је у нашој земљи катастрофално. Они и који раде по лиценци једнако ништа не знају осим силе којом надомештају своје непознавање посла. Радио сам обезбеђење на западу доста дуго и после у нашој земљи. Сила се употребљава као крајња нужда и то ограничено.

Darak

27.07.2013. 13:05

"skoro svi pod dejstvom alkohola ili droga", "sve to dodatno „začine“ i različiti opijati", па шта нека и АЛКОХОЛА И ДРОГЕ али, "ali dok naše ekipe stignu oni obrišu snimke i za to ne mogu da odgovaraju. Takođe, nesmetano mogu da kontrolišu i distribuciju droge." ШТА СА ОВИМ?????

Darak

27.07.2013. 13:08

Није проблем у акохолу и дроги, тога је увек било и биће, али "A da problem bude još veći, obezbeđenje koje bi trebalo da sprečava incidente često dolazi iz kriminalnog miljea". ОВДЕ ЈЕ ПРОБЛЕМ!!!!! РЕШИТЕ ПРОБЛЕМ!!!!!

omer

27.07.2013. 14:49

Zar je moguce da je policija nemocna da suzbije ovo rasulo u sistemu.A zasto bi kad policajci rade kao obezbedjenje kao dopunski unosni poso.Svi znaju da su splavovi meka za prodaju droge i niko nista.

naranca

27.07.2013. 15:09

Dobra je i ova reklama na desnoj strani "Citanje uz kupanje."( i poneko prebijanje).

David

29.07.2013. 11:15

Sramota!!! Vajni ministar unutrasnjih poslova treba da prepusti svoje mesto nekom ko zna sta je kriminal i kako se protiv njega treba boriti. Njega smatram najodgovornijim za nedonosenje zakona o privatnom obezbedjenju! Apsolutno je nesposoban da se odupre kriminalnim lobijima koji sprecavaju ozakonjenje ove delatnosti! Pritom, njegova stranka, DSS i DS su su najvise utopljene u brojne kriminalne malverzacije oko privatnog obezbedjenja- od tendera za usluge obezbedjenja, do obezbedjenja splavova

Lana

01.08.2013. 14:35

Poslusajte se! Ubiti, zaklati, noz pod grlo... Divljaci... sramota me sto pripadam ovom narodu. Samo da odem odavde i sklonim decu iz ove bolesne sredine.