„Apeks“ na „Bus plus“ karticama zaradio milione evra

N. V. BRKOVIĆ

01. 07. 2013. u 21:28

Sistem "Bus Plus" za nepune dve godine funkcionisanja u prestonici inkasirao veliki novac, samo na izradi kartica oko 4,3 miliona evra

NA račun firme "Apeks", koja je zadužena za naplatu i kontrolu karata, kao i praćenje vozila javnog gradskog prevoza u Beogradu, svakog meseca slije se deo od prodaje dopuna, ali izdvojen iz budžeta grada. Osim ovog prihoda, privatni konzorcijum po ugovoru ima "čistu" zaradu od prodaje plastičnih i papirnih kartica. I od uvođenja sistema samo na izradi kartica zaradili su oko 4,3 miliona evra.

Prihod od prodaje karata u integrisanom tarifnom sistemu deli se prevoznicima na osnovu njihovog učešća u transportnom radu na mesečnom nivou. Tako GSP učestvuje sa oko 62 odsto, dok ostali, privatni prevoznici i "Lasta" učestvuju sa oko 38 odsto. "Apeksu" se iznos isplaćuje iz budžeta grada, a u vrednosti 8,53 odsto od prihoda od prodaje karata umanjene za trošak angažovanja kontrole. Prema ugovoru sklopljenom sa srpsko-turskim konzorcijumom, finansijska sredstva ostvarena po osnovu jednokartne naknade za izradu beskontaktne smart karte u celosti zadržava "Apeks".

Podaci Direkcije za javni prevoz govore da je od početka izdavanja kartica krajem avgusta 2011. do maja ove godine, ukupno izdato 886.559 personalizovanih kartica. Kada se ova brojka pomnoži sa 250 dinara, koliko sugrađane košta njena izrada, zarada iznosi 221.639.750 dinara.

- Za skoro dve godine prodato je 644.119 plastičnih nepersonalizovanih kartica, a ukupno je bilo 10.112.716 dopuna - kažu u Direkciji. - Skoro tri puta više je prodato papirnih kartica - 2.702.315, na kojima je bilo 6.242.152 dopuna.

Papirne kartica prodaju se po ceni od 40 dinara, što znači da su one "Apeksu" za 21 mesec donele više od 108 miliona dinara. A s obzirom na to da je u maju, dnevno, u proseku prodato 375 nepersonalizovanih plastičnih kartica i 3.832 papirne, računica kaže da ova firma samo od izrade kartica ima mesečni priliv od 65.830 evra.

STIŽE NOVAC I OD REKLAMA

U UGOVORU kojim je regulisano uspostavljanje sistema za naplatu karata, u članu 39. navodi se da karte za vožnju personalizovane i nepersonalizovane i informacioni panoi na stajalištu mogu da se koriste za reklamiranje trećeg lica uz prethodnu saglasnost Grada Beograda i u skladu sa zakonom. A "Apeks" sklapa ugovor u svoje ime i u svoju korist.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (115)

racunica

01.07.2013. 22:07

Da li autor zna koliko od tih mesecnih 65.830 evra odlazi na PDV? Da li se zna koliko prodavci imaju procenata od prodaje karata, a koliko od prodaje dopuna? Da li se moze saznati koliko kosta izrada tih kartica? Ko placa telekomunikacionu vezu izmedju terminala i servera sistema naplate? Ko placa terminale? Ko odrzava terminale? Da li se dakle mogu utvrditi troskovi APEX-a po pitanju karata?

Bgd

02.07.2013. 01:20

@racunica - Ajde, sad i ti. Pa necemo se valjda zanimati tim nebitnim sitnicama. Kod nas se cesto (svesno) mesa prihod i profit. U zavisnosti od toga koji efekat zeli da se izazove

Da li se zna

02.07.2013. 03:25

@racunica - A da li se zna koliko je ljudi zakasnilo na posao ili mozda dobilo otkaz zbog zadrzavanja autobusa od strane ovih divnih ljudi? Da li se zna koliko je ljudi dobilo batine od istih? Da li se zna koliko je psihicki maltretirano ljudi od strane pomenutih?Da li se zna da li si ti njiov ili nisi? Da li se zna... OOO da li se zna... pitanja su postavljena

vlada

02.07.2013. 08:43

@racunica - Mogu,kao I sve firme troskove poslovanja pokriju za 3 radna dana,ostalo je extra profit. Posto se profit smanjio ,angazovali su grad da im im ga poveca.

Ivana

01.07.2013. 22:23

Au, al se vi po medijima frljate ciframa, posle kao nije baš toliko, a narod već naelektrisan.

MilanCh

01.07.2013. 22:39

BusPlus je odlican sistem koji funkcionise u nekoliko gradova poput beograda, ali na normalan nacin. Samo u Beogradu ima problema sa svima koji bi da se vrati anarhija.

Zjaka

02.07.2013. 00:38

@MilanCh - Milane molim te navedi koji su to gradovi??? Molim te nemoj da poredis gradove iz drzava gde se veci deo stanovnistva vozi automobilima na posao pa guzve u gradskom saobracaju nisu kao u Beogradu. Navedi mi bar jedan grad BILO koje zemlje koja ima BusPlus sistem a u kojoj se autobusi raspadaju i zimi se razbolis od promaje i hladnoce a leti umires jer autobusi greju a klima ne radi, gde te mesecna karta za takav vid prevoza (obicno se visi ili stoji na jednoj nozi) kosta kao 1/5 tvoje plate?????

Da li se zna

02.07.2013. 03:37

@MilanCh - Divan jedan sistem prosto da ga uvedes u zgradu da ti naplacuju svaki put kad udjes i izadjes iz nje, a ako pak nisi u zgradi mozes staviti citac na kapiju... i molim te bez varanja...A bogami ona zenska iz njega moze da probudi razna osecanja, ubacis mu neke etotske fraze iz nemackih pornica ma haos... A posle. ko zna gde nam je kraj, nebo je granica ... ah divota,,,,

bosko

02.07.2013. 07:47

@MilanCh - a kojih to nekoliko gradova kao Beograd ako nesto tvrdis onda i kazi argumentima evo ovako pre beograda je sistem slican Bus plusu uveden u Prizrenu i Skoplju ukinut posle tri do sest meseci

MilanCh

02.07.2013. 09:49

@MilanCh - Istanbul je prvi uveo ovaj sistem. Tamo se kupuje karta van, ulazi se na stajaliste, ulazi na prednja vrata i sve funkcionise besprekorno. Jedina razlika je sto svi kupuju kartu, tacnije placaju uskugu prevoza koja je skuplja nego u Beogradu. Bio, vozio se, provereno, mozes da pitas koga god je bio u Istanbulu.

kotur

02.07.2013. 17:16

@MilanCh - kakve plate toliko se placaju i karte ... sta je tu nelogicno???

Aleksandar

01.07.2013. 23:02

GSP nije smeo da deo svojih ingerencija prepusti jednoj obesnoj privatnoj firmi koja je maltene preko noci postala milionerska, a koja je pritom veoma tajnovita. Nadam se da ce tom Bus Plusu doci kraj. Placam mesecnu markicu redovno, jer mi moje obrazovanje, vaspitanje i savest ne dozvoljavaju da se svercujem, ali mislim da je Bus Plus velika mutljavina i da ce tu tek da radi Tuzilastvo... Sve to sto radi Bus Plus treba vratiti u nadleznost GSP.

sale

02.07.2013. 00:35

@Aleksandar - Vrlo dobro se zna ciji je Apex. Drago mi je sto su mediji konacno progovorili o ovoj temi.

Očagarac

01.07.2013. 23:29

Koliko sam čuo, u Subotici isto odlično funkcioniše. Samo tamo plaćaju karte, ne prebijaju kontrolore i tako...

Bote

02.07.2013. 00:04

@Očagarac - Ne obmanjuj građane. Taj sistem se tek uvodi u Subotici. Još se ne zna kakav će biti i da li će građani imati negativno iskustvo.

Sava Lukic

02.07.2013. 01:43

@Očagarac - :) Moram da biram. Da li da jedem ili da tabanam na i sa posla i/ili da trpim stres i ponizenja od strane konduktera i komunalaca. Jedan dan me kosta 300 din. pa puta 20. 6000, minimum, od 20000 primanja. Mi-Beogradjani smo dr..dzije i nije nas lako kontrolisati. Time smo idealan poligon za ovo jer ako poleti u BGu poletece u celoj SR a provincija nece moci da se buni jer je poletelo u BGu. Poslednja smo linija odbrane a "ti", kroz stari durbin lokalpatriotskog prezira, to i ne primecujes. :*

Mitar

02.07.2013. 00:23

Apeks ubira milione, a GSP grca u dugovima, a narod se vozi u krševima nazvanim autobusi. Da li ova vlast sme da kaže ko je pravi vlasnik firme Apeks, odnosno ko je stavio šapu na profit koji bi trebalo da ubira grad Beograd, i da sa tim sredstvima obnavlja dotrajao vozni park. Nemože se gradski saobraćaj finansirati iz budžeta, a profit uzimaju moćnici. Raskrinkajte uvu mašineriju za zgrtanje novca.

Rus

02.07.2013. 01:04

Ovo je moguce samo u Srbiji. Firma Apex se otvori 2009 godine. 2010 preraste u "medjunarodni konzorcijum", a 2011 pocne da drma milione. Ovako nesto je odavno nemoguce cak i u "mau mau" zemljama.

kotur

02.07.2013. 17:18

@Rus - Sramota ... e to je to ... E to je firmakoja je na pocetnom racunu imala 500 evra i to treba da se preispita odakle a ne jos i sve ovo ostalo.

Čika Kure

02.07.2013. 06:38

Nego, naplatiste li onaj milion poreza od Mitrovića? :) Možda bi se onda manje bavili time koliko Beograd zarađuje...

Bela lala

02.07.2013. 08:32

Apex sklapa ugovor za svoj račun i u svoju korist,...?! mada lep je i ovaj "izliv" iz budžeta grada.

utorak

02.07.2013. 08:35

nije mi jasno zašto je gsp prepustio naplatu privatnoj firmi. U stvari jasno mi je to ali mi nije jasno zašto tužilaštvo ne reaguje

MilanCh

02.07.2013. 09:47

Nikada necemo uci u EU ako ne budemo prihvatili osnovne stvari a ne Zakone. A jedna od osnovnih stvari je da se placa usluga prevoza, zar ne? Pride, skoro sam siguran da niko nije racunao ulaganja, pa su ove brojke presmense, ali i interesantne javnosti, cista propaganda.

Sanija Z

02.07.2013. 09:52

Ništa apsurdnije nisam čula do sada. "Apeks" ubira milione ,Gsp dotira država jer je u dugovima, a mi se vozimo autobusima koji u velikom broju zemalja nebi prošli tehnički pregled, a po najmanje bi uopšte izašli na ulice grada. Mislim da je krajnje vreme da se gradonačelnik Beograda smeni, i ispita do kraja ovaj sklopljeni ugovor.

kotur

02.07.2013. 17:17

@Deki Kosmaj - ovo se znalo da ce tako biti cim je Djilas tu nesto umesao prstice.

Sanija Z

02.07.2013. 09:55

Ovo je vrhunac nečijeg bezobrazluka, i totalno odsustvo morala. Omogućiti enormno ubiranje para tamo nekom konzorcijumu na štetu Beograda, i svih nas građana.

kali

02.07.2013. 09:58

Najvažnije je da GSP polako propada, i da i pored Đilasovog sistema za naplatu karata imamo kontrole u autobusima. Ako je sistme najbolji štaće tako česte kontrole.Ako nije onda ukinite i uvedite svakog kontrolora u jedan autobus pa nek sedi tu.

Isomi

02.07.2013. 10:01

Neko se preko sistema BUS PLUS debelo ugradio preko naših leđa. Ovo treba istražiti.

Posteno

02.07.2013. 10:03

Samo da pohvalim gradonacelnika Beograda, koji je pokrenuo sve ovo u vezi bus plusa, i naterao ljude da se to dradi. Ne brinite ima i on vajde od ovoga. Ali zato ojadi nas.

Dragan

02.07.2013. 10:05

Koliko covek treba da bude pametan da bi ubirao prihod od GSP-a?Dovoljno je da prvo bude u sprezi sa gradskom vlascu koja ce mu obezbediti pobedu na namestenom tenderu,da registruje firmu sa jednim zaposlenim i kapitalom od 500 eura,da digne kredit i kupi opremu i dok se mi osvestimo oni su vec milioneri u roku od godinu dana.Koliko covek treba da bude pametan da bi ubirao prihod od GSP-a?Ne mnogo ali zato treba da bude bezskrupulozan i neposten.Pljacka se i dalje nastavlja.

Anika T

02.07.2013. 10:15

Zaista me ne čudi da je gradska kasa u velikom deficitu, dugovima. Kada se pojedinci ovako ponašaju , da ne spominjem ime gradonačelnika, obzirom da je svim građanima Beograda već sasvim jasno, ko je kriv za ovakvo katastrofalno stanje u gradskom budžetu. Ko se svojski trudi da sve devastira.

iva

02.07.2013. 10:15

Ovo može samo u Srbiji. Imamo vlast u glavnom gradu koja više brine o dobiti stranih kompanija nego o narodu.

peđa

02.07.2013. 10:21

Po svemu sudeći BusPlus je bio projekat decenije ali samo za određenu ekipu. Za GSP, zaposlene i ljude koji se svakodnevno voze očigledno to nije bio.

VENDOKSIN - KAPI

02.07.2013. 10:33

Najvažnije je da GSP polako propada, i da i pored Đilasovog sistema za naplatu karata imamo kontrole u autobusima. Ako je sistem najbolji šta će tako česte kontrole u autobus. Ako nije onda ukinite i uvedite svakog kontrolora u jedan autobus pa nek sedi tu. Ovako vise ne ide.

mima

02.07.2013. 10:45

Bitno je da budzet grada isplacuje sve osim trudnicama 35 % od bolovanja, iskreno veceg lopova od doticnog ZUCE mislim da nema na Balkanu!!!

Ivana

02.07.2013. 20:46

@mima - Ajd bre, pričaš bez veze stvarno. Informiši se malo pre nego komentarišeš.

Viki

02.07.2013. 10:46

Oni sto kritikuju Bus plus i zale nad sirotinjom sto nema para za prevoz, kako ne vide da ne postoji putnik koji nema mobilni telefon, pa jos nekulturno toroce da ga svi cuju!Kod Usca svaki dan reka kupaca kao da tamo dele djabe! Garaze ispod tr. centara prepune prelepih automobila a samo mlatimo floskulom Srbija gladuje, grad prezaduzen!Kafici preko celog dana prepuni, na letovanje u inostranstvo ide milion ljudi. dokle cemo lagati i sebe i druge?

Viki

02.07.2013. 10:55

Djacima iz okoline Sapca niko ne subvencionise karte, bolesni narod placa prevoz za svaki odlazak kod lekara, u laboratoriju, snimanje, uzimanje rezultata, za neke ozbiljnije kupovine idu u grad a gotov dinar retko imaju ali se NE SVERCUJU!!! Beogradjani treba da se stide sto se za male pare prevezu sa kraja na kraj grada nekad i sa 4 prevoza atek koliko je novih linija uvedeno i koliko ima klimatizovanih autobusa. JA SAM RADNI VEK PROVELA KUVAJUCI SE U VOZILIMA GSP.RAZMAZILI SMO SE I POSTALI

kotur

02.07.2013. 17:13

@Viki - ma to nikoga ne zanima... doslo vreme da je samo bitno sta i koliko Djilasu treba.

laki

02.07.2013. 11:07

Za ovakve stvari treba da se odgovara. Ko je dozvolio toliko bogaćenje te firme na očiglednu štetu GSP-a.

miki 86

02.07.2013. 11:09

Djilase, koliko si pokrao ovaj jadan narod?! Ovo je kriminal na veliko, ljudi nemaju hleba da jedu, a uveo si Bus-plus kartice, sramota.

nidža

02.07.2013. 11:18

A GSP u kolapsu! E baš ste mu pomogli. Ostali samo dugmići! E gradonačelniče!

Vladislav

02.07.2013. 11:28

Pojedinci koji se useme sa funkcionerima kao sto je Djilas, zgrcu milione, dok obican narod gleda i pita se dokle vise?!!!

Vladislav

02.07.2013. 11:30

I tako ce oni da broje milione dok GSP ide u sunovrat. Promena vlasti u Bg i to je to.

Nebojša sa Zvezdare

02.07.2013. 11:31

Ako nemaš BUS PLUS onda te sačekaju kontrolori. Neki te lepo upozpre a neki budu drčnij i dobiješ po leđima. Možda grešim ,imam utisak da ti kontrolori su ustvari legalni "reketaši" koji uopšte ne rade u interesu GSP-a

Krajišnik

02.07.2013. 17:12

@Nebojša sa Zvezdare - Pa? Kako mi u drugim gradovima plaćamo kartu, a imamo manje plate nego BG? Šta smo mi onda, slepci nesposobni? Ma daj.

obrenko

02.07.2013. 12:01

Uvođenjem BusPlus-a se očekivalo da će prihod od prodaje karata porasti. Međuti, nakon uvođenja BusPlus-s, i pored skoka cena karata prihod GSP-a je bivao sve manji, što je GSP dovelo u još težu finansijsku situaciju.

vlada

02.07.2013. 15:25

@obrenko - Zato je veca provizija B+.Njihovih je 8% I mirni su,cista lova.Hajde da uvedemo da I kasirke u supermarketima rade za proviziju...dosta I 5%.

s

02.07.2013. 12:30

Neko se preko sistema BUS PLUS obogatio preko naših leđa. Ovo treba istražiti i drago mi je sto je ova tema zapoceta.

Astra

02.07.2013. 19:26

@s - Kako to ''preko naših leđa''. JA platio i vozio se, u čemu je pljačka?

Angelina977

02.07.2013. 13:26

Ovaj Apeks je zaradio mnogo vise od prodaje o0vih BusPlus kartica nego sto se to slilo u kasu grada beograda sto je sramota.

corli

02.07.2013. 13:32

Ovo je čista pljačka, koliko samo novca Beograd gubi na Bus plus karticama, ko zna koliki procenat Đilas i DS imaju od ovoga.

jovica

02.07.2013. 13:56

Direktor GSP-a radi na tome da BUS PLUS preuzme većinski potencijale GSP-a. Uporno uništavajući društvenu imovinu i zadužujući preduzeće. A građani tesno sarađuju sa kontrolorima u zagrejanim i prenatrpanim vozilima!

Mirko

02.07.2013. 13:56

Apex je "zaradio" mnogo više novca, nego što izgleda. Zna se, da je Djilas veliki ljubitelj kombinacija sa budzetskim novcem. U zgrtanju novca su učestvovale i druge njegove firme, kao Masel, koji je bio nadlazan za sav reklamni prostor na autobusu i u autobusu i na satajalištima, farbanje i nalepnice. To su ogromne sume novca, zbog kojih je zrtvovao i svoj, a i rejting DS-a. BusPlus će koštate i njega i stranku.

Krajišnik

02.07.2013. 17:11

@Mirko - Brate, da je to kako si rekao, taj bi odavno svirao klavir. Posle ovolike hajke, da ima dokaza, samo bi bilo ćao - zdravo.

Voja

02.07.2013. 18:31

@Mirko - Vlast ima prioritet, a to su 24 privatizacije čije rešenje trazi EU. Kad se to završi, biće i to tvoje "ćao - zdravo"!

Veca Pereca

02.07.2013. 16:37

Zna se ko je zgrnuo najvece pare na bus-plusu!!! Onaj ko hara ovim gradom gospodin DSS

goran

02.07.2013. 17:08

Već sam negde komentarisao da te kartice sa trafike,a bogami i personalizovane,nemogi biti podložne bilo kakvoj kontroli pošto su to vrednosni papiri,ali na njima ne piše vrednost i nema datuma izdavanja.Iz toga sledi da je svaka prijava po osnovu neočitavanja kartice neosnovanai nemože se naplatiti nikakva kazna.Na kraju,ako sakupimo dosta papirnih i plast.kartica,možemo tražiti povraćaj novca od APEX-a

goga

02.07.2013. 17:38

Jedan u nizu loših poteza gradonačelnika Đilasa je bio uvođenje BusPlus-a. Ubrzo posle uvođenja BusPlusa cena karata je skočila za nekih 20%, ali je i pored tog skoka cena karata prihod GSP-a bio iz meseca u mesec sve manji, što je dokaz da je uvođenje BusPlusa jedna velika greška vodećih ljudi u Beogradu, i zato nije čudo što je GSP sada u problemima. Jedna od stvari koje su doprinele lošem stanju u GSP-u je i uvođenje BusPlus-a.

Ivana

02.07.2013. 20:27

@goga - Nije greška u sistemu, ni u Đilasu, greška je/bi bio u ljudima. Činjenica je da se Beograđani oduvek švercuju, samo je sad to postalo vidljivije.

Miha

03.07.2013. 11:38

@goga - @Ivana, opet vrtis istu pricu na svakoj vesti o Bus plusu. Imam neki utisak da si uzela sebi za zadatak da nam uvodis moralne principe i da nam objasnjavas kako nam prevoz nije skup i da ga namerno ne placamo iako imamo para.

Bata Irig

02.07.2013. 18:50

Ne bih se slozio sa jednim komentarom da je bus plus gradonacelnikov los potez. Jeste los potez za gradjane ali da li je i za njega.

s

02.07.2013. 20:44

Neko se preko sistema BUS PLUS obogatio preko naših leđa. Ovo treba istražiti i drago mi je sto je ova tema zapoceta.

Jovana Dragicevic

03.07.2013. 02:04

@REALISTA88 - Tacno, to je i uvedeno da se operu pare i neko obogati. I receno je u pocetku da ce se uvesti i da cemo imati probni period od dve tri godine. Taman da se inkasira veliki novac. Oni koji se svercuju i dalje ce to raditi i sa bus plusom i bez, oni koji su kupovali markice i mesecne dopune radice i dalje isto jer im savest nalaze tako. Ali realno, karte su skupe, pogotovo za zaposlene, stvarno nije u redu. I opet sve preko ledja naroda, uvek iz naseg dzepa. Trebalo bi sprovesti detaljnu kontrolu.

Медо Брундо

02.07.2013. 22:57

После само годину дана се показало да је овај систем направљен само да би се извлачио новац из ГСП-а и буџета града зарад нечијег личног интереса.

Медо Брундо

02.07.2013. 23:10

Осим честих сукоба са грађанима и извлачења новца из градске касе овај систем није донео никакво добро, али ама баш ништа добро.

Медо Брундо

02.07.2013. 23:14

Како се ближи крај владавине Ђиласа у Београду, тако се и темељи Бус Плуса све више љуљају. Искрено се надам да ће се то ускоро и десити.

Srbin 100%

03.07.2013. 12:37

@Медо Брундо - Ne sumnjam da ce svaka odgovorna gradska vlast prvo raskinuti ugovor sa Bus plusom i ispitati okolnosti pod kojima je ovaj vise nego sporan sporazum potpisan

Mare@@

03.07.2013. 00:58

Bruka i sramota, sta reci vise? Sve to su nasi novci, a Beogradjani zasluzuju znati gde im idu finansije.

darko

03.07.2013. 08:17

U Beogradu treba raspisati nove izbore na kojima će SNS ubedljivo pobediti, jer brojne afere koje se poslednjih meseci svakodnevno otkrivaju, a u kojima glavne uloge imaju aktuelni graonačelnik i njegove partijske kolege, su potpuno srušile rejting Đilasa i DS-a u Beogradu.

Miha

03.07.2013. 11:36

@darko - Darko, a SPS koji je na vlasti sa SNS na republickom nivou, a sa DS-om u Beogradu? Sta cemo sa njima?

lazarko

03.07.2013. 08:28

Jedan u nizu sumnjivih poteza gradonačelnika Đilasa je bio uvođenje BusPlus-a, i tu bi nadležni državni organi mogli da ispitaju kako je taj posao dobila firma sa kapitalom od 500 evra i jednim zaposlenim, a na ovom poslu ta firma ostvaruje prihod od nekoliko miliona evra mesečno

kos

03.07.2013. 08:45

Pojedinci iz DS su se godinama bogatili na račun države i naroda, da su samo deo tih para, koje su uzeli od Srbije, uložilo u pompezno najavljene projekte u Beogradu, siguran sam da bi i Beograd i Srbija dana bili u mnogo boljoj finansijskoj situaciji.

laza

03.07.2013. 10:49

Đilas se ponaša kao da je Beograd njegova dedovina, pa deli kako kome hoće, i šta hoće.

Miha

03.07.2013. 11:35

Zar ovu vest uopste treba komentarisati? Kao i svaku drugu o Bus plusu i Apex-u, kod normalnih ljudi samo moze da izazove komentare nezadovoljstva.

Srbin 100%

03.07.2013. 12:36

Ovo je dosada najociglednija i najbezobraznija pljacka gradjana Beograda i Srbije,taj profit je mogao da ima GSP a ne da i dalje dobija pomoc iz budzeta grada

Slep kod očiju

03.07.2013. 14:31

@Srbin 100% - Ako si ti Beograđanin, ima kod Konja u podne da se ofarbam u zeleno.

Srbin 100%

03.07.2013. 15:02

@Srbin 100% - Kazi kada i gde treba da ti donesem dokaz da sam iz Beograda pa da mogu da objavim kada ces se farbati u zeleno kod konja,ne sumnjam da ce biti spektakl

don kihot

25.03.2015. 09:02

@Srbin 100% - prvo i prvo, nijedan pravi beogradjanin ne ce reci "kod konja" jer je to pogrdan naziv za oslobodioca beograda vec kod "knezevog spomenika" ili jednostavno "kod kneza". drugo taj naziv su uneli u vokabular ljudi koji nisu znali istoriju beograda a u njega su dosli sa nipodastavanjem istorije beograda pre drugog svetskog rata. a ti se mozes farbati u bilo koju boju i kod bilo kog konja na hipodromu jer je to mesto za konje.

Dušan S

03.07.2013. 17:25

@Slep kod očiju - Plaćaću kartu kad pare budu išle zaposlenima u GSP-u a profit gradu Beogradu i građanima a ne raznim eksplatatorskim kompanijama.

Gorjanka

03.07.2013. 15:34

Strasno, zar se ovo moze raditi, zar nije sukob interesa! Gradonacelnik ima svoju privatnu firmu i koristi je da bi sa drzavnih jasala zaradjivao za tu istu firmu! Svi cute i posmatraju, ovaj narod je toliko letargican da ga vise nista ne dotice, da se tako nesto desava u Turskoj ili Grckoj vec bi svi gradjana tih zemalja bili na ulicama....mi samo gledamo i nereagujemo...valjda cemo se uskoro probuditi za dobrobit svih nas!!!!

bataSMraka

03.07.2013. 19:01

I ove poslove kao i sve ostale koje su doneli celnici DS-a treba ispitati...Zasto te pare zavrsavaju negde sa strane a ne u nasim firmama,zasto niko nije mogao da pravi kartice i naplacuje prevoz u Beogradu ili GSP-u pa da se zaposle nasi ljudi i nase firme a ne da vecito pravimo racun strancima

Lorem Ipsum

03.07.2013. 22:45

Čekajte, skoro je GRAD tj. GSP Beograd raspisao konkurs za kontrolore koji će se finansirati iz budžeta! Najavili su preko 700 novih kontrolora! Zar to nije još jedna očigledna prevara, gde se firmi Apex povećava prihod (8.x%), a plate radnicima se daju iz budžeta!!!

MatijaBG LDP

04.07.2013. 09:33

Dole BUS PLUS,napred PLACANJE KARATA I sto vise kontrole ,kakav god sistem da bude.Za napadf na kontrolora 5 godina robije!Srbe ,samo po usima i novcaniku!

Медо Брундо

05.07.2013. 22:19

Ова прича тако лепо "мирише" на посао за криминлаистичку полицију да је то неописиво. Верујем да ће свашта изаћи на светлост дана ако се таква нека контрола и деси у скорије време.