Beograd: Petljom u četiri pravca

N. V. BRKOVIĆ

16. 04. 2013. u 22:50

Uskoro će vozila sa Čukarice i Obrenovca moći direktno na most na Adi. Majstori uveliko završili asfaltiranje pristupnih rampi. Petlja u tri nivoa

BEZ obustave saobraćaja na potezu Čukarica - centar grada, neimari su uspeli da na petlji "Radnička" poslednju fazu dovedu do završnice. Pitanje je trenutka kada će sugrađani direktno sa Banovog brda ili iz pravca Obrenovca moći da se novom rampom dovezu na Most na Adi i upute na levu obalu Save.

Majstori su proteklih dana završili asfaltiranje, a prethodno su radili na nasipima koji će da spajaju novoizgrađene rampe sa postojećom saobraćajnom mrežom, postavljali su parapetne vence i zaštitne ograde. Iz pravca Radničke ulice i Bulevara vojvode Mišića putari su bili angažovani na pristupima već izgrađenim rampama koje vode do i sa kružnog toka.

- Petlja u svom trećem nivou u dužini od 365 metara predstavlja vijadukt sa četiri saobraćajne trake, između kojeg se nalazi konstrukcija dvokolosečnog Beogradskog metroa sa stanicom - kažu u Direkciji za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju.

ČEKA SE JOŠ TOBOGAN KA ČUKARICI DO sada su završene konstrukcije šest rampi, od kojih četiri povezuju kružni tok sa mostom i petljom "Hipodrom" u oba smera, peta rampa je veza sa Bulevarom vojvode Mišića za smer ka centru grada, a šesta povezuje kružni tok sa Radničkom ulicom. U prethodnom periodu radile su se rampe na strani prema Banovom brdu i jedne prema centru grada. Cela konstrukcija trebalo bi da bude gotova čim se završi tobogan kojim će se vozila kretati iz grada ka Čukarici.

- Na drugom nivou nalazi se izdignuti kružni tok prečnika 40 metara sa dve saobraćajne trake, a osam silazno-uzlaznih rampi sa kružnog toka usmerava saobraćaj u svim pravcima.

Koristeći kružni tok i rampe, saobraćaj će se preko Radničke ulice i Bulevara vojvode Mišića razvijati u sva četiri pravca - ka Obrenovcu, Novom Beogradu, Banovom brdu i centru grada. Za slobodno odvijanje pešačkog i biciklističkog saobraćaja biće izgrađen dovoljan broj liftova, stepeništa, trotoara i staza.

UMESTO REZERVOARA, NIČE HOTEL?

PETLjA "Radnička" u tri nivoa povezuje Most na Adi, petlju "Hipodrom" i Radničku ulicu od Beogradskog sajma do kompleksa Jugopetrola, kao i trasu Beogradskog metroa.

Gradilište je sa jedne strane okruženo kompleksom Jugopetrola, a sa druge se nalazi stambena zona Senjaka. Prema nezvaničnim informacijama, rezervoari NIS trebalo bi da budu izmešteni sa pomenute lokacije i na tom mestu bi najverovatnije trebalo da "nikne" hotel. Ipak, iz NIS juče nismo dobili ni potvrdu, ni demanti.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (21)

Realista

16.04.2013. 22:58

Bas nam je drago sto ce 10% stanovnistva Beograda za 10% svojih potreba moci da koristi najskuplji objekat u Beogradu u zadnjih 30 godina ..... Predimenzionisana grdosija van glavnih gradskih tokova. Divota

Goran

17.04.2013. 00:04

@Realista - 10% stanovnistva Beograda? Boze, kako vi iz provincije ne poznajete Beograd! Cukarica: 190.000 stanovnika, Rakovica: 100.000 stanovnika, Novi Beograd: 220.000 stanovnika, Ovaj most je najkraca veza za 500.000 stanovnika Beograda u ove 3 opstine ali i za one u delu Vozdovca (Banjica), Savski Venac (Dedinje i Senjak), itd.

idealista

17.04.2013. 02:02

@Realista - Da, bas steta sto u strogom centru grada nisu ubudzili jos jedan most. Jer ljudi sa Cukarice su ionako gradjani drugog reda, sta ce njima novi most? Da je most ubudzen u nastavku Nemanjine niko ne bi pominjao vrednost investicije, ovako je to problem. A i onih par arhitekata iz kruga dvojke se ne bi bunili.

kempes

17.04.2013. 07:51

@Realista - Nemam problem ni sa velicinom, ni sa cenom ovog mosta, ali sam misljenja da je prvo trebalo uraditi alternativu za pancevacki most pa onda Ada, Borca ili sta vec!?

Kineski most

17.04.2013. 11:39

@Realista - @kempes, alternativa za Pancevacki most se gradi vec 18 meseci izmedju Zemuna i Borce. Krajem naredne godine most bice pusten u saobracaj.

Realista

17.04.2013. 16:51

@Realista - @Goran: Moji preci su najmanje 300 godina zitelji Beograda . A sto se kretanja stanovnistva tice pogledajte malo pravce u kojima se ono vecinski krece pa ce vam biti jasno sta sam napisao. Nema opravdanja za ovaku investicijuu ovakvom stanju drzavne ekonomija.

ja

17.04.2013. 22:01

@Realista - Ti prijatelju se izgleda nikad nisi vozio tim pravcem (Ada-Sajam-Gazela) u vreme spica,po sat vremena se nekad prolazila relacija od jedva 3km.cudan smo mi narod definitivno

3000 eura / kom

17.04.2013. 22:11

@Realista - @Realista, prvi turci su dosli pre 492 godine, ali to ne znaci da njihovi potomci trebaju da nam vode urbanisticku politiku. Inace, slazem se da nam je ekonomija u nezavidnom stanju ali u jos gorem stanju nam je saobracaj u glavnom gradu. Izbor je bio: Ili ovaj most ili duplo kraci (i mnogo jeftiniji) negde izmedju Interkontinentala i Palate pravde ali sa neuporedivo skupljim pristupnim saobracajnicama (pre svega zbog skupe eksproprijacije i rusenja izmedju Vukovog spomenika i Savske ulice).

milan

17.04.2013. 22:22

@Realista - 5oo.ooo stanovnika, tacan podatak. zar je normalno da 500.000. opsluzuje dva minibusa. ova elita sa dedinja dobila je liniju 94 odmah po otvaranju mosta i ako su svi motorizovani a vecina koristi drzavni auto sa vozacem. nije li to malo otuzno i veoma ruzno.

Boris

17.04.2013. 23:14

@Realista - Milane, slazem se sa tobom u potpunosti ali da znas da ce vec u iducem mesecu doci do reorganizacije saobracaja i usmeravanja nekih vec postojecih linija ka novom mostu i otvaranja jedne nove..... Nije doslo pre do realizacije ovoga, cekale su se pristupne saobracajnice....

Drugar

18.04.2013. 09:03

@Realista - milan 17. april 2013. "... ova elita sa dedinja dobila je liniju 94 ..."Elita sa Dedinja ne ulazi ni u autobuse ni u trolejbuse ni u tramvaje. Voze se sopstvenim automobilima ili taksijem cak i ako idu samo da kupe i donesu burek. BUS 94 je za sirotinju sa Miljakovca, (mog) Kanarevog brda, starog Kosutnjaka, Banjice, blokova na Novom Beogradu da bi mogli da dodju do Buvljaka, kineskog TC i bolnice Dragisa Misovic.

Realista

18.04.2013. 09:18

@Realista - @"ja" : A TI prijatelju mozes za resavanje takvog problema da trazis malo manje od 500 000 000 eura (pola milijarde ) Neka neko sracuna sta je sve moglo u Srbiji , a da ne govorimo u Beogradu da se uradi sa ovolikim novcem. O izboru lokacije za megalomanski most da i ne govorimo a prilazne petlje pretvaraju dobar deo Novog Beograda u betonsku sumu. jos da sacekamo tunel kroz Dedinje do Autokomande da ovo postane deo sireg resenja, saobracaja u gradu .. uz sve to " Prokop" ceka Godoa

Realista

18.04.2013. 10:00

@Realista - Ko su ti " turski potomci" ? I koji ste to VI pa VAMA vode urbanisticku politiku?A koliko je to rodjenih beogradjana u sadasnjoj vlasteli?

daikin

17.04.2013. 09:39

Oh ta grđevinska direkcija,,"dvokolsečni Metro" i to sa stanicom? Pa to je čudo..da li ste negde čuli za jednokolosečni metro?To gore na mostu je tramvajska stanica,možda jedan dan prođe i Metro,ali treba da ide po sred hipodroma da bi ušao ispod Požeške.Znamo da projekat metroa još nije usvojen,to će uraditi nova gradska garnitura koja mora da ispravlja krive Drine i nečije brljotine,ova je htela samo brzi tramvaj.

Zdravko

17.04.2013. 13:42

Falim te Boze! Sada je trebalo otvoriti most na Adi, a ne puštati ga razmetljivo onako nedovršenog da iritira nas koji dolazimo iz pravca Obrenovca i da kruzimo po Topčideru da bi otisli na N.Bgd. Kada će tramvaji preko mosta da skratimo put do Rakovice i B.Brda ili autobus do Resnika ili Ripnja? Zasto je napravljen, ako nema autobusa da povezu N.Bgd sa udaljenim naseljima?

putnik autobusa gsp

17.04.2013. 15:27

Putovala sam par puta sa N. Bgd do Banjice preko mosta i vidim da je pristojno koriscen a tek brzina stiznja da ne govorim.Sitne duse se sve manje cuju jer vide da je most koristan a tek ce biti kad se zavrse pristupnice.

17.04.2013. 20:25

Овај мост ми личи на играчку за младе архитекте...Притом, нема никакав ефекат док се не споји са аутопутем са новобеоградске стране... Док се то не уради мост ће бити минимално искоришћен! А о цени не вреди говорити...

Vladimir

18.04.2013. 16:54

@4С - Cela saobracajnica kojoj pripada most (UMP) povezana je sa autoputem na vise mesta. Postoje ili se prave iskljucenja koja vode ka autoputu kod Sava Centra, Arene (Petljama arena 1 i 2), kod Geneks kule i na Bezanijskoj kosi.