Beograd: Petljom u četiri pravca
16. 04. 2013. u 22:50
Uskoro će vozila sa Čukarice i Obrenovca moći direktno na most na Adi. Majstori uveliko završili asfaltiranje pristupnih rampi. Petlja u tri nivoa
BEZ obustave saobraćaja na potezu Čukarica - centar grada, neimari su uspeli da na petlji "Radnička" poslednju fazu dovedu do završnice. Pitanje je trenutka kada će sugrađani direktno sa Banovog brda ili iz pravca Obrenovca moći da se novom rampom dovezu na Most na Adi i upute na levu obalu Save.
Majstori su proteklih dana završili asfaltiranje, a prethodno su radili na nasipima koji će da spajaju novoizgrađene rampe sa postojećom saobraćajnom mrežom, postavljali su parapetne vence i zaštitne ograde. Iz pravca Radničke ulice i Bulevara vojvode Mišića putari su bili angažovani na pristupima već izgrađenim rampama koje vode do i sa kružnog toka.
- Petlja u svom trećem nivou u dužini od 365 metara predstavlja vijadukt sa četiri saobraćajne trake, između kojeg se nalazi konstrukcija dvokolosečnog Beogradskog metroa sa stanicom - kažu u Direkciji za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju.
- Na drugom nivou nalazi se izdignuti kružni tok prečnika 40 metara sa dve saobraćajne trake, a osam silazno-uzlaznih rampi sa kružnog toka usmerava saobraćaj u svim pravcima.
Koristeći kružni tok i rampe, saobraćaj će se preko Radničke ulice i Bulevara vojvode Mišića razvijati u sva četiri pravca - ka Obrenovcu, Novom Beogradu, Banovom brdu i centru grada. Za slobodno odvijanje pešačkog i biciklističkog saobraćaja biće izgrađen dovoljan broj liftova, stepeništa, trotoara i staza.
PETLjA "Radnička" u tri nivoa povezuje Most na Adi, petlju "Hipodrom" i Radničku ulicu od Beogradskog sajma do kompleksa Jugopetrola, kao i trasu Beogradskog metroa.
Gradilište je sa jedne strane okruženo kompleksom Jugopetrola, a sa druge se nalazi stambena zona Senjaka. Prema nezvaničnim informacijama, rezervoari NIS trebalo bi da budu izmešteni sa pomenute lokacije i na tom mestu bi najverovatnije trebalo da "nikne" hotel. Ipak, iz NIS juče nismo dobili ni potvrdu, ni demanti.
Realista
16.04.2013. 22:58
Bas nam je drago sto ce 10% stanovnistva Beograda za 10% svojih potreba moci da koristi najskuplji objekat u Beogradu u zadnjih 30 godina ..... Predimenzionisana grdosija van glavnih gradskih tokova. Divota
@Realista - 10% stanovnistva Beograda? Boze, kako vi iz provincije ne poznajete Beograd! Cukarica: 190.000 stanovnika, Rakovica: 100.000 stanovnika, Novi Beograd: 220.000 stanovnika, Ovaj most je najkraca veza za 500.000 stanovnika Beograda u ove 3 opstine ali i za one u delu Vozdovca (Banjica), Savski Venac (Dedinje i Senjak), itd.
@Realista - Da, bas steta sto u strogom centru grada nisu ubudzili jos jedan most. Jer ljudi sa Cukarice su ionako gradjani drugog reda, sta ce njima novi most? Da je most ubudzen u nastavku Nemanjine niko ne bi pominjao vrednost investicije, ovako je to problem. A i onih par arhitekata iz kruga dvojke se ne bi bunili.
@Realista - Realni,odakle si prike???
@Realista - Nemam problem ni sa velicinom, ni sa cenom ovog mosta, ali sam misljenja da je prvo trebalo uraditi alternativu za pancevacki most pa onda Ada, Borca ili sta vec!?
Komentari (21)