RADOVI na beogradskim "bajpasovima" iznad Save i Dunava ne prestaju. Nove saobraćajne građevine majstori unapređuju vredno radeći na prilaznim saobraćajnicama, ali ne manjka im posla ni na starim. Naizmenično se smenjuju sanacije na "Pančevcu", Gazeli, Brankovom mostu, a na meti mostadžija ponovo se našao i Stari savski most.

Ovaj most, prevashodno namenjen tramvajima koji prevoze Beograđane od centra prestonice ka Novom Beogradu, pre pet godina kompletno je rekonstruisan. Ali posle ove, usledila je nova rekonstrukcija - 2010. pod opsadom putara našla se Gazela, a teret "teškog" saobraćaja na svoja nejaka pleća preuzeo je najmanji most u funkciji drumskog saobraćaja u Beogradu - Stari savski most zbog čega je i "nastradao".

U Sekretarijatu za saobraćaj kažu da će njegova obnova trajati do kraja sedmice. Zbog ovih radova most će biti zatvoren za saobraćaj svake večeri do petka, od ponoći do 4 časa, pa će i noćna linija "7", dok traju radovi, saobraćati Brankovim mostom.

REKONSTRUISAN PRE PET GODINA STARI Savski most je rekonstruisan 2008. godine, posle skoro tri i po decenije. Dugačak je 430 metara, dok je raspon između dva noseća stuba pre rekonstrukcije bio 157 metara. Sagradili su ga Nemci 1942. godine, jer je Most kralja Aleksandra, tada jedini preko Save, bio srušen. Posle rata Beograđani su ga prozvali "nemački".

Sanaciju željno čeka i Pančevački most. Mostadžije su lane, zbog ulegnuća kolovoza prionule hitnoj sanaciji, za sada jedinog beogradskog mosta na Dunavu.

Ubrzo zatim zatvoren je prilaz mostu radi izgadnje nove petlje. Međutim, osim povremenih krpljenja, na "Pančevcu" nema ozbiljnijih radova.

Davno započeta rekonstrukcija zapela je posle prve faze u kojoj je obnovljen "donji trap". Kolovoz na mostovskoj konstrukciji, čija je kompletna obnova predviđena drugom fazom, još čeka novac.


OD ZEMUNA I BORČE SVE DO ADE

NA mostu Zemun - Borča izgrađen je prvi deo glavnog raspona, a kineski radnici počeli su da montiraju dva velika krana na visini od oko 20 metara, i očekuje se da bi krajem aprila trebalo da počne premošćavanje plovnog puta.

Građevinski šlemovi špartaju i u Radničkoj i Jurija Gagarina, gde su sve uočljiviji pristupni prilazi mostu na Adi.