GSP mora da smanji troškove
12. 10. 2012. u 21:56
Nebojša Ćeran, v. d. generalnog direktora Gradskog saobraćajnog preduzeća "Beograd", o planovima u naredne četiri godine. Cilj uspostavljanje finansijske konsolidacije i obnova voznog parka
CILj GSP u naredne četiri godine je uspostavljanje finansijske konsolidacije, obnova voznog parka i podizanje kvaliteta usluge, rekao je u petak vršilac dužnosti generalnog direktora ovog preduzeća Nebojša Ćeran, na konferenciji za štampu koja je organizovana povodom 120. rođendana.
- Početkom 2013. dobićemo 32 zglobna "Ikarbus" autobusa, a raspisan je tender za nabavku još 180 novih vozila - najavio je Ćeran. - Program obnove voznog parka podrazumeva ukupno 400 novih autobusa. U planu je i izgradnja gasne stanice na Karaburmi, kao i rekonstrukcija tramvajskih šina u Ulici vojvode Stepe.
Ćeran je rekao da je glavni izazov nelikvidnost preduzeća uslovljena finansijskim problemima.
- Učinićemo sve da smanjimo troškove kako bismo obezbedili finansijsku konsolidaciju preduzeća. Nastojaćemo da povećamo kvalitet usluga u javnom prevozu kako bi građanima omogućili što komforniju i bezbedniju vožnju - zaključio je Ćeran.
Izvršni direktor organizacione jedinice "Razvoj i sistemski inženjering" Dragan Busarčević naveo je da je najbolje doba javnog prevoza u Beogradu bilo između 1982. i 1986, a najgore devedesetih prošlog veka.
- Kriza u GSP je završena 2000. od kada je nabavljeno 677 novih autobusa. Od tog broja 93 su donacija Japana, 131 trolejbus i 25 tramvaja. Vozilima GSP radnim danom se preveze oko 1,6 miliona putnika - rekao je Busarčević.
138 LINIJA NA 1.895 KILOMETARA
UKUPNA dužina mreže linija iznosi 1.895 kilometra, od čega je 122,1 kilometar tramvajskih linija, 55,9 trolejbuskih i 1.717,4 kilometra autobuskih linija. Pored 138 redovnih linija, postoji i 14 linija za prevoz dece i šest sezonskih linija.
ZAPOSLENIH 6.090
GSP je organizovan u sedam saobraćajnih pogona i sedam organizacionih jedinica. Oko 900 vozila je na ulicama u vršnom periodu. Danas GSP ima 6.090 zaposlenih, što je za oko 2.500 manje u odnosu na 2000. godinu, kada je platu primalo 8.630 radnika.
Zoran1
12.10.2012. 22:22
Znaci morace se smanjti broj zaposlenih rodjaka, kumova, prijatelja i drugih badavana. A ne oni ce prvo da prestanu popravljati kocnice, gume, svetla a za badavane mora uvek biti mesta. :)Moram priznati izabrali su pravu boju za autobuse puno ta boja kaze za kvalitet autobusa. :)
Budimo realni, sindrom pijanih milionera i tehnolosko unapredjenje dzepova od 2008, mahinacije oko javnih nabavci, sa fiktivnim ponudjacima, fixiranim cenama, rokovima isporuke, specificiranim zahtevima bez tolerancije i slicno su nesto sto cemo i dalje gledati, i nazalost ishod ce biti kao i sa Dulicem.Zalosno je sto je ovolika nezaposlenost i sto ce najavljene autobuse da proizvodi strani proizvodjac i sto je sve unapred dogovoreno.
Gospodine Ćeran,molimo Vas da se pozabavite procesom čišćenja unutrašnjosti autobusa. Udjite u vozila i videćete da se mnogi delovi (za koje neko mora da se sagne) nikada ne čiste. Za to vam ne trebaju velike pare, samo podignite odgovornost.Pozdrav
Komentari (3)