Bez validiranja karata u špicu!

N. V. B.

31. 08. 2012. u 15:21

Značajne izmene u gradskom prevozu pred start školske godine i zimskog reda vožnje. Nema overavanja od 6 do 9 i od 15 do 18 časova. Pojačavaju se linije 23, 37, 78 i 95, ukida 22l

VLASNICI personalizovanih karata od ponedeljka 3. septembra neće morati da validiraju svoje karte u saobraćajnim špicevima, od 6.00 do 9.00 časova, odnosno od 15.00 do 18.00.

- Posle šestomesečnih detaljnih analiza došli smo do važnih podataka koji su nas naveli da izvršimo određene promene. Ipak, apelujemo na sve građane da validiraju personalizovane karte van špica kako bismo mogli da pratimo linije na kojima su najveće gužve i tako ubacujemo dodatna vozila - istakao je član Gradskog veća Željko Ožegović.

Shodno dobijenim rezultatima broj vozila biće nešto drugačije razmešten.

- Uvešćemo dodatne autobuse na linijama 23, 37, 78 i 95, a smanjićemo na linijama 54, 108, 602 i 711. Linija 22l biće ukinuta - objasnio je Ožegović.

Beogradskim osnovcima biće omogućen besplatan prevoz u vozilima gradskog saobraćaja pošto će im do kraja godine svima biti izdate legitimacije i to u njihovim školama.

- Procenjeno je da u Beogradu od 123.000 učenika oko 105.000 koristi usluge gradskog prevoza. Do sada je oko 5.500 đaka izvadilo personalizovane legitimacije, a do kraja godine svi će ih dobiti. Do tada mogu da se voze uz đačku ili zdravstvenu knjižicu ili neki drugi dokument.

Analize su pokazale da vlasnici nepersonalizovanih karata uglavnom koriste te karte u intervalima od jednog, dva ili sedam dana, pa postoji ideja da do kraja godine budu uvedene i vremenske karte koje će biti dnevne, dvodnevne i sedmodnevne.

NOVI AUTOBUSI VEĆ POČETKOM 2013. GRAD Beograd i GSP će krajem septembra početi nabavku 400 novih autobusa, čim Evropska investiciona banka objavi precizne uslove dogovorenog kredita, a prva nova vozila u okviru najveće obnove voznog parka do sada stići će početkom sledeće godine. U prvoj turi bi trebalo da dođe 150-200 autobusa, uz kontingent od 30 tramvaja i 83 trolejbusa koji već pristiže.

- Posebna studija pokazaće kakve su mogućnosti za uvođenje vremenskih karata vezanih za dvosatno ili trosatno korišćenje javnog prevoza - zaključio je Ožegović.

OD PONEDELJKA ZIMSKI REŽIM VOŽNJE

ZIMSKI režim vožnje počinje da se primenjuje od ponedeljka, 3. septembra. Beograđane će prevoziti 1.330 vozila od čega 97 trolejbusa, 119 tramvaja, a ostalo su autobusi. Subotom će po zimskom redu vožnje saobraćati 852, a nedeljom 745 vozila.

Inače od subote prestaju sa radom sezonske linije, pet za Adu ciganliju i linija 400 do vrha Avale.

JOŠ 10 KONTROLNIH PUNKTOVA

OD ponedeljka, kada počinje zimski red vožnje, biće pojačane vanredne kontrole uvođenjem deset novih kontrolnih punktova. Da se ne bi pravio zastoj u saobraćaju, na stanicama će biti zadržavani samo autobusi u kojima se putnici pregledaju.

UKIDAJU SE NEKA STAJALIŠTA

DIREKCIJA za javni prevoz od ponedeljka ukida autobusko stajalište Ada Ciganlija, u Radničkoj u smeru ka Mostarskoj petlji, za linije 55, 56, 56L, 89, 91, 92 i 511, kao i stajalište Ruska, u smeru ka Čukaričkoj padini.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (31)

a na stanicama će biti zadržavani samo autobusi u kojima se putnici pregledaju

31.08.2012. 15:55

A ostali neće čekati, moći će da prođu? hahahaha Pa biće blagi užas od ponedeljka dok nekima ne prekipi, a onda...

dejan

31.08.2012. 16:51

Novosti, molim vas napišite po kom ugovoru, odluci ili rešenju Bus Plus ima ovlašćenje da zaustavlja autobuse? Ono što oni u praksi rade se zove ograničavanje slobode kretanja, a to je ustavom zagarantovana sloboda gradjana.Dakle, u ovoj državi ustav opušteno i svakodnevno može da krši jedna privatna firma za delimično stranim kapitalom. Zašto se ukidaju stajališta kod Ade, da bi kontrolori mogli lakše da šikaniraju putnike, pa gde to ima?

Luka

31.08.2012. 17:14

Au, što ste se setili da su strancima potrebne celodnevne ili celosedmične karte. Ma stvarno?!

Nikoleta

31.08.2012. 18:36

@Luka - Logicno je da strancima treba pruziti jednostavniji nacin placanja prevoza. I mi kada odemo negde kao stranci kupujemo dnevne karte ili nesto slicno dok se domaci voze i placaju mesecne ili nesto drugo. Ovog leta sam u Solunu kupovala dnevnu kartu i bas me zanima sta bi bilo da nisam imala tu mogucnost. Normalno je da Beograd pruzi takvu mogucnost turistima koji dodju na kratko i uzgredvtrose pare u Srbiji.

Luka

31.08.2012. 21:20

@Luka - Pa jeste normalno, ali sa jedno 20 i kusur godina zakasnjenja! Starije generacije se verovatno secaju tzv. "pantljicara" . Pa se to onda misteriozno izgubilo i niko ni rec da kaže. I nisu one potrebne samo strancima vec i domacem stanovništvu pobogu!

Sasha

31.08.2012. 17:22

Kakva propaganda nemam reci...dok citam clanak pomislio bih kako je sve med i mleko,da se skoro svaki dan ne uverim u suprotno. Ko su bre ti ljudi da menjaju ceo sistem prevoza u Beogradu onako kako to njima a ne putnicima odgovara,da menjaju i ukidaju linije,ukidaju stajalista,smanjuju broj vozila i uz pomoc komunalne policije najstarasnije maltretiraju narod,nemaju bre pravo ni 3 min da zadrzavaju autobus,a kamoli duze,neka kontrolisu vozila dok nastavljaju s prevozom putnika. Sramota!!!

Vojislav

31.08.2012. 18:32

Iako svestan da cu biti u velikoj manjini ( srecom samo na ovom forumu) moram da naposem da je fascinantno koliko pojedincima smeta uvodjenje bilo kakvog reda koje je sracunato na kraj svercovanja u prevozu. Busplus svakako nije idealan, ali nakon godina i godina javasluka predstavlja ipak sistem koji ce se unapredjivati i koji ce konacno dovesti do toga da se gradski prevoz PLACA kao sto se radi u Evropi, Rusiji, Australiji i bilogde drugde u normalnom svetu.

A kada će prevoz biti Redovan i Tačan ?

31.08.2012. 19:31

@Vojislav - Kao što rekoste ...kao u svetu ???

Jadranka

31.08.2012. 19:53

@Vojislav - Sam si sebi dao ovaj pozitivan glas.Da ti kazem Vojislave,nisam svercer,kupujem mesecnu jer menjam vise prevoza do posla,nisam premlada da se svercujem, meni firma uplacuje taj novac za markicu,ali moj muz nema platu vec mesecima,dete ide u srednju skolu.Moj muz se svercuje,ogorcen je,kao i vecina jadnih ljudi ove zemlje.Kada nam standard bude kao u zemljama koje ti navodis,moze da se prica o uvodjenju reda.Ovde se samo uredno pljacka i otpusta

velja69

31.08.2012. 20:12

@Vojislav - Tako je prijatelju. Gradski prevoz se placa GRADSKOM PREVOZNIKU. Ali ne zaboravi ovde se gradski prevoz PLACA PRIVATNOM INKASANTU-CASH MONEY POJEDINCU koji uzima koliko mu je volja i kad mu je volja i za nas sopstveni novac radi sa nama i sa bivsim GSP-om sta hoce i kako hoce.

Vojislav

31.08.2012. 21:21

@Vojislav - Standard nam nikada nece biti kaomu zemljama koje sam naveo ukoliko ne budemo placali za onomsto od javne usluge ocekujemo (bez obzira da li je to prevoz, struja, voda...) Ja takodje idem busom, ne svercujem se, ne kazem da je idealno, ali ukoliko i dalje budemo mislilimda prevoz ne treba da platimo jer nam se ne svidja neka novotarija, nikada nece biti ni bolji. Kome placam nije mi bitno jer gradski prevoznik treba da vozi a naplatu moze da organizuje i neko drugi, uz proviziju naravno.

uz proviziju naravno

31.08.2012. 21:44

@Vojislav - A da ti mi lupimo proviziju na besmislene komentare. Toliko si dosadan da to prevazilazi sve mere normalnog.

Vojislav je neiskusan, pa ne zna mnogo toga

31.08.2012. 22:47

@Vojislav - Svi su plaćali telefon pa je tek pre neki mesec postignuto da Beograd nema dvojnike ili one telefonske centrale od pre više decenija. Svi plaćamo Internet pa mislim da je u svetu za te pare i Brži i Bolji. Nije nikakav problem da plaćam GSP ali ovako kako voze i sa nenormalnim gužvama i neredovno , to je slika ovog stanja. Nije stvar u redovnom plaćanju nego u Ljudskom Ponašanju.

Sremčica

01.09.2012. 09:24

@Vojislav - Kod nas i dalje ima dvojnika i na predratnoj smo centrali...

Nesrećni Vojislave

01.09.2012. 10:26

@Vojislav - Nikako da shvatiš, a ljudi ti jasno i slikovito objašnjavaju i pitaju: Kome da plaćaš? Zadrzi se malo na tome: Kome da plaćaš? Ti to po automatizmu: Prevoz mora da se plaća! Mora, ali ne uzurpatorima našeg GSP-a. Novac koji oni ubiru, ne ide za opšte dobro, nego za njihovo dobro.

Eto vidite...

01.09.2012. 10:30

@Vojislav - Nije problem da se plati. Radi se o tome da i za usluge koje su kao telefon koje moraju da se plate pa opet se ne radi na održavanju. Nego dok traje neka traje a posle neka misli onaj koji dođe. GSP treba da vozi Redovno i Tačno . Kada pored 5 tramvajskih linija čekam da dođe bilo koji broj tramvaja po 20 minuta e onda je nešto sumnjivo.

Nikola

31.08.2012. 19:37

A kad cete izraditi ''studiju'' da 27e iz Mirijeva 4 produzite jos 3 km do tri tiganja? Nemate pojma koliko bi znacilo... Nemate pojma ili vas bas briga,posto niti smo stanovnici Bezanije, niti Mirijeva da budemo privilegovani...

velja69

31.08.2012. 20:17

Nemojte overavati mesecne karte u spicevima ali i dalje overavajte van spiceva. Ne mogu ocima svojim da verujem sta sam procitao i sta cu jos ovde u mom gradu da dozivim. Oni i dalje planiraju zaustavljanje saobracaja kako im se cefne i uvode jos punktova i niko nista, i niko se ne buni. Strasno!

u kojima se putnici pregledaju

31.08.2012. 21:50

Hehehehehe, a kakvi će to pregledi biti? Ima li vi ovaj Tanjug lektora? A i vama bi trebao jedan.

Профа

01.09.2012. 00:35

"Validiranje" се на српском ce језику каже ОВЕРАВАЊЕ.

учитељица

01.09.2012. 15:16

@Профа - Браво професоре, нека неко објасни народу да смо попапучени опанци

Gspovac

01.09.2012. 10:17

Ovo u prevodu znači : U špicu, ne plaćajte prevoz, a van špica plaćajte! Eto, kakvi vode ovaj grad i kako brinu o gradskom prevozu. Ne bi me začudilo da sutra kazu, kako je GSP u velikim gubicima, pa hajte da ga damo Veoliji!

Gile

01.09.2012. 12:24

@Gspovac - GSP svakodnevno pumpa gubitke zbog amaterskog vodjenja firme od strane grada i halapljivosti Apex-a. Sutra će reći da je GSP dospeo u teškoće zbog velikog šverca.

Gspovac

01.09.2012. 10:46

Ovo je bolesno, a time se hvale da su na lin. 54 od dva autobusa skinuli jedan i pojačali 37. Prevoz se do sada na lin 54 čekao 45min, a sada će vreme čekanja biti 1,5 sat. Eto, da se zna kako stvari stoje kad ih uzme pod svoje "veliki stručnjak" Ozegović.

Surčinci

01.09.2012. 11:03

Zašto smanjujete liniju 602 !ona ide na pola sata i kupi sve pošto linije koje idu za Surčin uglavnom ostaju u kvaru.Ovo je jedna velika sramota za grad Beograd da se smanjuje broj vozila na liniji koja ne ide tako često !

Era, Zeleznik

01.09.2012. 11:47

@Surčinci - Neke će gradjane jako unesrećiti, time što im skidaju to kukavno vozilo, a drugima neće pomoći što će ih pojačati nekim kršem. Bitno je da lepo zvuči kad se kaze: Evo, pojačavamo linije! Prevara do prevare.

Dule

01.09.2012. 15:21

Ma sve je teska muvacina.Ako su do pre par meseci firme uplacivale radnicima markice,zasto se to ne radi i sada?Ovo ide nekome u prilog da api i capi i privatizuje GSP,da ga dovede do bankrota.Radnicima se uplati na njihov racun novac za markice,vecina ne kupuje i eto...posle ce da bude da je GSP propao zbog sverca,a u stvari propada zbog lopova ukoji su napravili bus plus