“Rupe” u Busplusu: Zamenom vozača nestaju podaci

N. V. B.

10. 08. 2012. u 22:07

Ako se vozači u autobusima zamene tokom vožnje i samim tim zamene i njihove identifikacione kartice, nestaju podaci o validiranim kartama putnika

OBRNI, okreni - putnici ispaštaju. Preuzimanje smene između vozača u javnom gradskom prevozu u Beogradu, putnike može "duplo" da košta. To potvrđuje i slučaj sugrađanke koja je uredno overila svoju kartu sa koje je "skinuto" 60 dinara, a kada je ušla kontrola i obavila proveru ispostavilo se da kartica, navodno, nije validirana. Revoltirana gospođa koja je bila primorana da ponovo overi kartu, krenula je po pravdu, a na putu je prošla kroz "bus plus" i GSP. Ispostavilo se na kraju da krivica nije njena, već po starom običaju - sistem ima "rupu".

Naime, utvrđeno je da je pošto je kartu validirala, došlo do smene vozača u autobusu. Svaki vozač javnog gradskog prevoza ima jedinstvenu identifikacionu karticu, koju kada započne vožnju ubaci u "busplus" aparat koji se nalazi kod njega u kabini. Kada se ta kartica izvadi sistem se resetuje i "zaboravlja" prethodno stanje.

U "Busplusu" kažu da je zadatak kontrolora da kontrolišu karte i da su vozači dužni da smenu preuzimaju na početnoj stanici, kako ne bi dolazilo do ovakvih situacija. To su potvrdili i u GSP, gde kažu da je procedurom Direkcije za javni prevoz dozvoljena zamena na stajalištima samo u vanrednim situacijama, pri čemu vozač postupa po uputstvu. Takođe, dodaju da GSP svoje vozače kontroliše u okviru redovnih aktivnosti i ističu da zamene u redovnim okolnostima nisu dozvoljene. Ipak, većina putnika su svedoci da je decenijama unazad praksa da se vozači "smenjuju" i na stajalištima i da do sada nije bilo problema zbog toga.


Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (88)

Dijasporac

10.08.2012. 22:20

Mnogo rupa u busplus sistemu. Jos jedna velika rupa (o kojoj jos nisam nasao komentare, a kojoj sam prisustvovao) je da je autobus stajao u stanici nekih 7-10 minuta dok su kontrolori proveravari karte. Zar to ne mogu da rade dok je autobus u pokretu i ne trose nase vreme?Jos nesto (gospodo novinari), "validirati" je nakazna kovanica koja ne postoji u nasem jeziku. Sta se desilo sa recima "overiti" "otkucati" ?

Lemi

10.08.2012. 23:57

Glupost. Da se to zaista desilo (smena vozaca u sred voznje) - pa onda bi svi putnici bili u istoj situaciji, a ne samo jedna gospodja.

Realista

11.08.2012. 00:01

Ma sve je "sjajno", a onaj SMS servis mi dojavljuje da autobus do moje stanice ima samo 53 stanice i odmah je tu! Reklo bi se da je bas dugacka linija a autobus u jednom pravcu. od pocetka dokraja nema vise od 15 stanica. I jos rekose da ce od septembra i tu uslugu da naplacuju...

beogradjanin

11.08.2012. 01:34

Pa to onda nije rupa u sistemu vec greska vozaca. Ako se smene na pocetnoj stanici , gde i treba, do ovoga ne moze da dodje. Za dijasporca odgovor , autobus stoji u stanici , jer je to jedini nacin da se stane na put svercerima. To sto se oni svadjaju po nekoliko minuta jer nece da odvoje 60din za voznju ili 20evra za mesecnu , to je uzrok zastojima i kasnjenjima. Kada se iskoreni sverc, sve ce se vratiti na staro , a to ce biti jako brzo. GSP mora da postane finansijski nezavisan od grada.

Gspovac

11.08.2012. 09:50

@beogradjanin - Vi kao zavodite red?! Ma, nije vama do reda, vama je stalo da sto pre napunite vreće i da nestanete. Vas ne zanimaju bolji i kvalitetni autobusi, nego juris na GSP-ov prihod. I ranije su se putnici svercovali, pa putnici nisu bili maltretirani. Uvek će biti šverca dok je sveta i veka, ali vi iz Apex-a nemate pravo da se izivljavate nad nasim putnicima.

beogradjanin

11.08.2012. 13:13

@beogradjanin - Pa zato je GSP tu gde je , zasto sto se vec 10 godina svi svercuju i misle da im je to neko zagarantovano pravo , dok cela Srbija placa svoj prevoz , u svakom gradu je to nesto normalno , u BG se protura prica kako GSP treba da nas vozi za dzabe , a posle se zalimo kako su losi auotbusi? Pa odakle PARE?

Gspovac

11.08.2012. 17:23

@beogradjanin - Potrosili ste 7 miliona evra na osposobljavanju stajalista za "Spance", a posle priče da su šverceri krivi. Ne, krivci su vasi ljudi, koji nisu u stanju da vode ovakvu firmu. Mogu da ti navedem garazne brojeve stotinu autobusa koji se svakog dana u toku rada isključuju za garazu, jer nema novca za njihovu adekvatnu popravku. Nema novca, jer je novac ulupan u svakojake gluposti.

Gspovac

11.08.2012. 17:29

@beogradjanin - Vrlo je jadno sto pokusavate da rehabilitujete pljačke unutar GSP-a i lose vodjenje firme, preko sverca. Vi bi sve da pripisete švercu, a stvari stoje sasvim, sasvim drugačije. Apex laze dok zine.

beogradjanin

11.08.2012. 17:34

@beogradjanin - Pa sigurno da ne moze da se osposobi za 100 evra. Koliko te kosta da zamenis pod u sobi? 200-300? a sta mislis koliko kostaju radovi napolju , par puta komplikovaniji? I koliko ima stajalista , koliko sina? Sve je to ULAGANJE u sistem prevoza. Tolerisanje SVERCA nije ulaganje vec UNISTAVANJE sistema prevoza. Pa jednog dana kad vise ne bude bilo ispravnih autobusa onda cemo da se zalimo kako nemamo javni prevoz.A objasni mi kako ce smanjivanjem prihoda da se pojavi novac za popravke buseva? HM?

putnica

11.08.2012. 17:37

@beogradjanin - @dance, Bravo "dance", samo vi, sami sebe tapsite po ramenu!

Gspovac

11.08.2012. 17:59

@beogradjanin - Sverc je uvek na istom nivou. Ovo je elegantan način da se lopovluci i pljačke pripisu svercu, a i dobar izgovor zasto nema obećanih 400 autobusa. GSP je postojao i pre Apex-a i nikada nije bio na kolenima.

bcb

11.08.2012. 21:52

@beogradjanin - Nemoj da se foloras,kada znas da je to naredjenje Gradske direkcije.Sada samo udri po Apexu.Problem je sto vama iz GSP-a otkucava sat polako.Ne cudi me sutra da vas preuzme Veolia pa da vidite malo sta je rad,red i disciplina.A ne na drzavnim jaslama da dremate i svi su vam drugi krivi....Tik-Tak

Gspovac

12.08.2012. 11:22

@beogradjanin - A, gde ćete vi nesrećnici iz APEX-a tada, kad Veolia "preuzme" GSP? Pa, ne mislite, valjda, da ćete i u privatnoj firmi parazitirati na tudjoj grbači, na prodaji magle da ih spasavate? Ili ćete do tada zavrsiti svoju pljačkasku misiju? Veolia sigurno nebi trpela Apex-ov hohstapleraj.

bcb

12.08.2012. 18:59

@beogradjanin - Ko god da bude u gradu,kontrole ce biti.Da li Apexova,GSP-ova..neko to mora da radi.Znas li ti Gspovcu da je kontrola dobila nalog da kontrolise i rad vozaca.Ako kontrolor primeti da je vozac pijan,pusi za volanom,prica mobilnim telefonom ili je neljubazan prema putnicima da treba da prijavi Direkciji za saobracaj

Brka

11.08.2012. 08:54

To je problem Bus-Plusa zbog njihove nestrucnosti i alavosti. Za gradjane je to jos bolje. Mogli biste pisati i o tome da u najvecem broju vozila vise ne rade ni najave o stanicama, a u mnogima ne rade ni klime! Da bi te njihove lepe zelje zazivele, potrebno je daleko vise truda i odgovornosti. Sa nasim balkanskim mentalitetom, to ce biti malo teze. Po svemu sudeci, cela zamisao je propala jos u startu.

Vozač95

11.08.2012. 09:41

Ovo je laz iz BusPlusa, kao mnogo drugih. Ovi problemi se desavaju i kad se vozači smenjuju na predvidjenim stajalistima. Desava se da se sistem resetuje i kad je kartica u sistemu. Ovo se meni desavalo u toku moje smene. Ne moze se pouzdanost ovog sistema pravdati lazima. Ovaj sistem sa turskim softverom je svuda odbačen, kao izrazito nepouzdan.

Lazete!!!!

11.08.2012. 10:01

To sto sistem resetuje podatke, to znači da on zameće tragove o količini prihoda i nikada se neće znati koliko ste novca uzeli. Jedan deo podataka o naplaćenom pazaru će se zagubiti. Prema tome, vi ćete prisvojiti vise novca, nego 8,5% koliko bi trebalo da vam pripadne. To će se desavati sve dotle dok Vlada ne preispita, sta se desava u GSP-u sa naplatom.

bcb

11.08.2012. 23:49

@Lazete!!!! - Gresis prijatelju,sve se belezi u sistemu.Ovo je proverena informacija.I nadzor nad sistemom ima Gradska direkcija.Svaka otkucana karta,svaka prekontrolisana karta se belezi u sistemu....

Lazeteee!

12.08.2012. 09:46

@Lazete!!!! - Sve se belezi, dok se nesto ne izbrise. Tek sad nemam miran san, posto Direkcija vrsi nadzor i broji GsP-ove pare. Kukuuuuu!

djole

12.08.2012. 11:11

@Lazete!!!! - Da pitamo brata lazova ( Direkciju ), koji vam drzi merdevine.

Gspovac

11.08.2012. 10:17

Ovde je u pitanju trka sa vremenom. Treba inkasirati sto vise novca, pre nego sto se desi neminovno - da se preispitaju ugovori sa Apex-om i eliminise ovaj netransparentni sistem naplate koji je odbačen svuda gde je instaliran. Ovi maroderi, koji su se nakačili na kičmu GSP-a i stalni su problem Beograda, moraju biti proterani.

Vera

11.08.2012. 10:50

Koliko je tu palo para, to niko neće moći da uhvati ni za glavu ni za rep. Pare se broje van GSP-a, sistem gubi podatke o naplaćenom prihodu i niko vise ne zna sta se naplatilo. Idealno za "šamaranje" miliona i svi čisti.

Sasha

11.08.2012. 11:21

Sve mi se cini da ce bus plus vrlo neslavno da napusti Beograd...jos kada sam video da im je sediste u obicnom iznajmljenom stanu na Vracaru nisam mogao da se otmem utisku da je u pitanju stvarno neko brzo bogacenje pojedinaca. Vrlo neprofesionalni,s gomolom "rupa" i propusta,tacno se vidi da su preko noci bez kvalitetne obuke,informacija,znanja krenuli s necim sto nikada nece zaziveti,.jesam ja za to da se usluge placaju,ali karta nikako ne sme biti 60 din. Odakle bre,pita li se iko!!!???

Sasha

11.08.2012. 11:27

Prevoz je ocajno organizovan,dosta puta ako ne i u 90 % situacija ne mozete zavrsiti voznju a da ne promenite minimum 2 prevoza,a neretko i tri,a to je dok odete i vratite se 360 dinara! U cemu je smisao linije 22 L od Studentskog trga do Slavije! Pa to se moze i prepesaciti! Umesto da su eto uveli neku duzu liniju koja ce povezivati 2 kraja grada koja do sada nikada nisu povezana. Sada se svete najvise ljudima koji redovno i oduvek placaju prevoz,pa se autobusi cekaju i po pola sata! Bezveze.

jaran

11.08.2012. 11:50

Budimo realni, nabavka ovog sistema je imala tendersku dokumentaciju nekoliko stotina stranica cirilicno pisno, ocekivana ponuda na Srpskom i sve to da se zavrsi za 30 dana, cime su u startu iskljuceni ponudjaci iz celog sveta, koji su nudili istu uslugu za visestruko manje novca.

Velja

11.08.2012. 16:48

@jaran - Ovo je tipičan primer namestenog tendera. I nije sve po zakonu, kako zuti prevaranti vole da kazu. Postoji i veća tenderska prevara, a to je premestanje sina na Bulevaru, kada je pobednička firma dobila posao, iako je bila skuplja milijardu dinara od drugoplasirane. Tako su oni radili sa tenderima.

ZvonkoS.

11.08.2012. 13:11

Apelujem na Premijera Ivicu Dačića da se mane Guče i da se uhvati u kostac sa problemima koji uznemiruju javnost. Zasto, ne naredi ministru saobraćaja da formira komisiju koja će ispitati ceo slučaj BusPlus. Nemoguće je da oni u Vladi ne vide kako se oni izivljavaju sa gradjanima Beograda? Mirno gledate i ne reagujete! Sramota!

Ladić

11.08.2012. 16:41

@ZvonkoS. - Ne moze lokalni diktator da zloupotrebljava svoju vlast, a da republika nema nikakvu kontrolu.

velja69

12.08.2012. 13:56

@ZvonkoS. - Samo se plasim prijatelju da nije u pitanju varijanta Ivica=Dragan. Ili mozda Aleksandar=Dragan.

joca

13.08.2012. 04:30

@ZvonkoS. - Aman ljudi pa placajte konacno kartu svi i necete imati problema ama bas ni sa cim. Nazalost vecina ovih negativnih komentara na bus plus je sa svercerskim prizvukom. Sve sto vam bus plus predlaze nije nenonrmalno samo se vecina vas pravi ludim i dalje bi da se svercuje i to je srz celog problema. Standardno u svemu vidite navodnu kradju i prevaru.

Violeta Horn

11.08.2012. 13:46

Pored mnogo nedostataka Bus Plus sistema navodim još jedan - diskriminacija putnika. Putnici koji u Zemun ulaze-izlaze iz pravca Novog Sada kontrolišu se kod Saobraćajne škole. Nema kontrole na drugom mestu. Tako, pri ulazu u grad, posle ovog mesta nema kontrole sve do Zelenog venca i obrnuto, od Zelenog venca do Saobraćajne škole nema kontrole. Sve do kontrolnog punkta možete ući gde hoćete bez validiranja karte. Na taj način kontrola važi samo za sirotinju iz prigradskih naselja.

zorans

11.08.2012. 16:17

Ovo je još jedan razlog da be Bus-plus ukine i da više možemo ulaziti na sva vrata.Ulaženje na prvaq vrata ima smisla samo onda kada se putnici primaju samo dok ima slobodnih mesta za sedenje kao u drugim zemljama.Znam da ovo zvuči kao Naučna fantastika ali je to istina.

SWEDEN

12.08.2012. 19:39

@zorans - Ne znam kako je u drugim zemljama, ali u Svedskoj se iskljucivo ulazi na prednja vrata, ovarava se karta i za to je iskljucivo odgovoran vozac. Bez karte NEMA ULASKA ni u ludilu. Ako neko slucajno proba da udje na neka druga vrata vozac ga pozove da izadje i udje napred sa kartom. I niko se ne buni. Svi normalno ulaze na prednja vrata, niko se ne gura, i normalno je da ima kartu.

Bgd

13.08.2012. 00:44

@zorans - A, jel normalno da u Stokholmu gradonačelnik i grupa njegovih pajtosa odluči da reketira gradskog prevoznika, tako sto ce naplaćivati njegov pazar, uzimati prihode od reklama, farbati i prati njegova vozila? I sve to pod izgovorom da ga spasavaju od loseg upravljanja. Jel to normalno u Svedskoj?

Vozač

11.08.2012. 17:51

Nije fer Apex-ovci da plasirate tezu, kako je desetogodisnji sverc kriv za unistavanje GSP-a. Do 2008.g GSP je solidno stajao, a onda je krenulo naopako. Imali smo čak i za invaldsko i penziono, a sada smo bez z.knjizice.

beogradjanin

11.08.2012. 19:33

@Vozač - firma ne propada preko noci , niti se autobusi raspadaju preko noci vec godinama. Drugo , kako ste bez knjizice i penzionog ako ste prijavljeni? Da li vam poslodavac uplacuje doprinose? Kakve su to suplje price..GSP ne stoji solidno poodavno , a poslednjih godina situacija je kulminirala jer se sve veci broj ljudi svercovao , a kontrole su bile smesne, niti je iko hteo da plati kaznu, pa se oprastalo 10 kazni po ceni jedne.E zato je uveden ovakav sistem , jer smo dosli do vrhunca bezobrazluka.

Vozač

11.08.2012. 21:29

@Vozač - Da li poslodavac uplaćuje doprinose? Da, uplaćuje sukcesivno, po mogućnosti. Kad neko treba u penziju, onda mu uplate sve na gomilu i ovoje istina, a ne šuplje priče. Finasijsko stanje GSP-a se pogorsalo dolaskom D.Djilasa na čelo Beograda. Do tada se islo napred u svakom smislu.

bcb

11.08.2012. 21:38

@Vozač - U GSP-ovoj kontroli su radila vecinom deca radnika GSP-a.Koja su po ceo dan visila po kafanama.GSP je imao od 600 pa u jednom trenutku skoro 900 kontrolora.Dok Apex ima 370 kontrolora.Ali stvar je u efikasnosti rada.Bus plus kontrolori ne dremaju po kafanama,nego rade puno radno vreme od 8h.I imaju norme koje moraju da se ispune.To je privatna firma.A uskoro kada se privatizuje GSP,pitacu vas onda.Sto GSP-ovci ne kazete ono sto pricaju vase kolege,da uskoro idete u stecaj.Mislite da cete ceo ziv

Vozač

11.08.2012. 21:40

@Vozač - Onda je neko potpuno ne kompetentan odlučio da kupi, ko zna iz kojih razloga,Spanske tramvaje, koji su potpuno nekompatibilni sa konfiguracijom tramvajske mreze u Beogradu. Da bi ti tramvaji stigli od tačke A do tačke B je straćeno uzasno mnogo novca. Oko 10 mil. evra, a to je vrednost 50 solo autobusa. Zbog tih stranputica je zapostavljen autobuski saobraćaj, koji je u rasulu.

Vozač

11.08.2012. 21:51

@Vozač - Dakle, zablude i nekompetencija su doveli GSP u tezak polozaj, a ne sverc. Problem sverca je sistemske prirode, a vi ne umete da ga resite. Te prepade sa 50 kontrolora smo mi radili pre 20 god i sverc nije iskorenjen. Samo je sveden na manje okvire.

Vozač

11.08.2012. 21:59

@Vozač - Pitaću Busplusovce, sta će raditi, ako revoltirani gradjani izbačeni iz desetak autobusa kod Sajma, u znak protesta spreče dalje kretanje autobusa i kad se napravi kolona do Z.stanice ili do Nemanjine u K.Milosa? Sta ćete tada da radite, ako tada neko resi da lupi sakom o sto, jer ne mozete vi da pravite tarapanu po Beogradu.

beogradjanin

12.08.2012. 00:28

@Vozač - pa sta sada treba , pustiti besplatan prevoz i potpuno finansirati gsp? hoce li to popraviti stanje u preduzecu? kako idu stvari najbolje ce biti da vas lepo privatizuju , pa cete onda videti sta znaci kompetentnost , cena karte i organizacija preduzeca.Zabluda je da treba da se placa karta? Ili da 370 kontrolora ipak obavlja bolji posao nego vas 600 i kusur? Sverc ce biti iskorenjen kada vam uskoro prebace da vi licno odgovarate za stanje u autobusu , zato se i radi ulaz na prednja ;)

Vdl

12.08.2012. 00:36

@Vozač - Pre ćemo mi vama videti ledja, nego sto će se GSP privatizovati. Zaboraviste, da su vasi zuti sponzori propali na izborima i da vam se neće ostvariti san da patuljak Apex sa 1 zaposlenim i 500$ osnivačkog kapitala preuzme GSP. Bolje bi vam bilo da razmisljate gde ćete i sta ćete kada vam gazda bude ekskomuniciran, a to će se brzo desiti.

cane

12.08.2012. 08:51

@Vozač - @bcb....Ja čuo u petak na radio-Fokusu kako se Apex-komtrolori sa Komunalnim policajcima osvezavaju pivom. Niste bas neko cveće.

Gspovac

12.08.2012. 09:03

@Vozač - @beogradjanin,,, Slusaj, Busplusovac! Lepo vam je Vlahović isplanirao ko će od vas i koliko GSP-ove imovine zagrabiti i ko će koje pogone prisvojiti, ali stvar je propala. Tvoje gazde izgubile izbore i sada stvari stoje mnogo drugačije. Kao sto vidis GSP opstaje, jer ga vode ljudi koji su kompetentni i stručni. Koga li ste vi jos "spasli", osim GSP?

Gspovac

12.08.2012. 09:25

@Vozač - @beogradjanin,,,,A, sta je to, Busplusovac, profunkcionisalo u Srbiji posle privatizacije (pljačke)? Potreba za privatizacijom je izgovor za otimanje i prisvajanje nečije imovine. Vi ste potpuno nestručni i nekompetentni usli u GSP da ga "spasite", na namestenom tenderu. Da imate blage veze sa ovim poslom, nebi nam uvalili ovaj propali sistem naplate. Vi ste tu zbog novca.

Realan

12.08.2012. 10:10

@Vozač - Šverc će biti iskorenjen kad građani budi imali zaposlenje i normalne zarade. A što se tiče bahatih bus-plus kontrolora svaka reč je suvišna, provociraju putnike čak i one sa urednom kartom, pa kad osete tvrdo onda zovu Komunalnu policiju koja mora da interveniše, jer su njima asistencija. Dosta puta sam bio prisutan kad Komunalna policija reaguje i protiv svoje volje a mora po sili zakona.

velja69

12.08.2012. 13:53

@Vozač - Daj boze prijatelju da se to desi sto pre, koliko sutra. Ali...nisam bas siguran.

Beogradjanin87

12.08.2012. 14:15

@Vozač - Bezobrazluk je to sto ja svaki dan idem na posao,i oni mene svaki dan drze u autobusu po 10-15 minuta u proseku,dva puta dnevno,kod ade i sajma! I bezobrazluk je to,sto skracuju linije pa moras dva prevoza da menjas,i to sto se malo malo pa pokvare svi aparati na trafikama,pa svi moraju kod vozaca da kupuju karte po duploj ceni,to rade namerno...

bcb

12.08.2012. 18:53

@Vozač - A ti si zaboravio da je Djilas gradonacelnik,i da je Dinkic rekao da coveka nece menjati jer ima vecinu u gradu.

bcb

12.08.2012. 19:01

@Vozač - Osvezavaju se vodom,alkohol je strogo zabranjen i sefovi stalno dolaze na trase i kontrolisu

Bocky

12.08.2012. 19:35

@Vozač - Fokus je naprednjacki radio. Naravno da ce tako nesto da kazu. Ajde prvo da vidimo sta ce oni da urade. Bilo je dosta pljuvanja. Bio bi red da pljunu u sake i krenu nesto da rade. Mandat im vec tece.

beogradjanin

12.08.2012. 21:07

@Vozač - SNP -ovac , Kanonovac , Radilkal , ko god da si. 1. Gjilas je gradonacelnik jos 4 godine.2. BusPlus je sistem za naplatu. GSP uzima 91.5 posto od naplate. Dakle ne placate privatniku nego GSP-u3. Odlucite se da li vam odgovara GSP ili ne? Hocete li da se vozite ili ne?4. Objasnite sebi a i drugima koliko vrtica skola i bolnica nece biti obnovljeno zbog vase ideje o svercu.5. GSP ce biti privatizovan , jer je vreme da se skine sa grbace ovog naroda. Pa kad karta bude 200 din , idite peske.

Djordje

13.08.2012. 11:37

@Vozač - Baš lepo, eto kad privatnici preuzmu GSP , bice nikad bolje. Karta će koštati 120 dinara kao u noćnom , pola grada neće imati odakle da plati. Autobusi će biti poluprazni. Neće biti gužvi , biće manje autobusa i usluga će biti na nivou, za one koji mogu nivo da priušte. Napraviće se od grada geto. Mante se apexovci tih računica. Ko da Vam je plata 50.000+ pa da čovek razume postojanje nekog sebičnog ličnog interesa. Prodajte maglu i obraz za male pare.

Sasha

11.08.2012. 18:24

Ovo mu dodje kao savrsen zlocin...tj savrsena pljacka...zamislite da samo 1 % od ukupnog dnevnog ocitavanja zavrsi u necijem dzepu usled toga sto su se vozaci smenili pa su podaci izgubljeni! A u Beogradu se ocita karta dnevno oko milion puta! I svi se pored toliko nepravilnosti i problema od kada se pojavio bus plus prave ludi,pa pojedini su stancovali i one stare karte i prodavali falsifikate,a tek sta se ovde sve moze zloupotrebiti vadeci se na tzv propuste mozete misliti!

Sasha

11.08.2012. 23:29

Kontrolori u vozilima sa stalnom kontrolom ili sede i dremaju ili na prednjim vratima caskaju s vozacem,oni koji su na ulici pa ulaze lako ispune normu jer ne moraju da je ispune pisuci kazne vec overavajuci odredjen br karata,ljudi se i dalje svercuju,jednostavno ih ignorisu,a narod negoduje pri svakom zaustavljanju autobusa i zadrzavanju,pa ovi masu puta pogledaju samo nekolike karte da sto pre istrce vani,nekad uopste i ne vadim povlasticu,uopste mi i ne pridju,zato ne istrcavajte odmah vani.

velja69

12.08.2012. 13:50

Bas me cudi da satelitsko-navigaciono planetarni bus sistem ima mana. Govorili su i govore kako iz dana u dan povecavaju naplatu, dobit, da sve funkcionise besprekorno...ha ha. Dzepove i dalje pune pojedinci a mi cutimo. Gde su ta poboljsanja sada u prevozu, koliko znam ovaj najpouzdaniji sistem na planeti radi od februara? Nikakve promene u prevozu nece biti, a i dalje ce se sve svaljivati na nas krajnje korisnike, platise. Samo se pitam: Koliko nas jos treba gaziti i gaziti da se opametimo?

zika

12.08.2012. 15:41

@velja69 - Da, sećam se kako su nas mazali, da ćemo se kulturno voziti u minut, samo da oni ugrade svoj BUSPLUS, kako neće biti kasnjenja vozila. To je u stvari bila borba za lovu garnirana lazima.

RAJco

16.08.2012. 20:49

@velja69 - pa taj bus plus maltretira i vozace gsp jer ima rupu u sistemu, i ne samo to: moraju da prodaju njiho

ZveZdan

12.08.2012. 14:16

mozete li naci dobre strane ili samo gledate lose?Mozeteli dati podrsku novom sistemu na taj nacin sto necete ko zene da kukate ili da ste ekstra pametni jel niste.Vi ste naopak narod!

za ZveZdan-a

13.08.2012. 11:12

@ZveZdan - Da li si t PR Bus Plusa,pa svima je jasno samo ne tebi da je u potanju novac i da se neko silno ovajdio od ovog posla.Bus plus je pokušan u drugim zemljama pa je propao zašto bi ovde uspeo.Bolje da su te pare date za uvođenje klima u autobuse ,naročito broj 95,koji sada više greju a bez klima su.Prošli sistem naplate je bio bolji i jeftiniji.

ZveZdan

14.08.2012. 00:01

@ZveZdan - Ukojimzemljama je propao ?u propaloj Srbiji?Ovde u Londonu funkcionise godinama....doduse zitelji vecinom nisu iz Srbije;))

Laza

14.08.2012. 09:22

@ZveZdan - Ti i ne znas sta to funkcionise u Londonu, a poistoveti ga sa Busplusom?

nebo19

17.08.2012. 16:35

@ZveZdan - Jeste u Londonu prevoz radi savrseno,a oyster ili ti bus plus mozes da dopunis kako hoces ,dnevno ,nedeljno mesecno,godisnje, od dana do dana ane od prvog do prvog,a prevoz se nikad neceka duze od 3 min i u spicu uvek mozes da nadjes mesto da sednes,a da nespominjemo brzinu prevoza.... Daleko smo mi od toga jakooooo

bcb

12.08.2012. 18:51

Zeleo bih da obavestim postovane putnike da ce tackasta kontrola trajati do septembra.

vladimir100

12.08.2012. 21:10

Veliki grad,veliki novci. Drumska mafija nije dorasla ovim bus-plus semama. Sto ostali gradovi u Srbiji ne uvedu ovaj revolucionarni sistem....Mala bara za toliko krokodila. Septembar,referendum,pa da vidimo ko je na strani gradjana ili smo skroz otupeli ?

beogradjanin

13.08.2012. 23:07

@vladimir100 - Postoji ovaj sistem , npr u Smederevu , i Subotici. U Smederevu sam licno video kako funkcionise i nema nikakvih problema. Preduzece se ne finansira iz budzeta grada i samostalno je. A vi se zapitajte , kada bankrotira zemlja , i kad pukne gradski budzet , tj kad "zavrnu" subvencije , koliko ce vozila izlaziti na ulicu , kolika ce biti pokrivenost linija i kolika guzva. A ovi genijalni umovi sto misle da od reklama u busevima zarade 100 miliona evra godisnje - bravo, marketinski magovi.

zemunac

14.08.2012. 08:15

@vladimir100 - Video si funkcionisanje sistema u Smederevu i odmah shvatio da "nema nikakvih problema"? Sta reći, nego, bravo genije! Sto se tiče, "pucanja budzeta", nećemo mi sabi sebe zapitati, nego ćemo pitati one koji su ga ojadili i dovde doveli.

Leo

14.08.2012. 09:34

@vladimir100 - @beogradjanin...Ne bi skodilo da se malo informises kako se finansiraju i da li se dotiraju druge metropole? Sta mislis, da li bi gradjani Beograda mogli da plate ekonomsku cenu prevoza, kada bi sverc bio 0 (nula)?

Danko

14.08.2012. 10:27

@vladimir100 - Budzeti ne pucaju. Budzeti mogu da budu opljačani. Kako se pola Jagodine vozi besplatno ( učenici, studenti, penzioneri, osobe starije od 60 god) ? Kako Palmin budzet ne puca? Jel gradjani Bgd treba da se neljudski voze, zato sto se gradonačelnik Beograda ponasao kao pijani mornar, koji sada naknadnom pamecu glumata borbu protiv zloupotrebe sluzbenih vozila. Gde je do sada bio?

Marina

14.08.2012. 10:47

@vladimir100 - Jeste, upropastio budzet pa se sada vadi na zloupotrebi sluzbenih kola, a pet godine mu nije smetalo.

Voja

13.08.2012. 10:57

Ranije se čulo iz BusPlusa kako je naplata skočila, a sada čujemo da je mnogo sverca i da GSP propada. E, sta je sad tačno? Ono prvo ili drugo? I pre Busplusa GSP nije propao, a sada kada je naplata drastično povećana, GSP, tone? Ili se mozda izvlače pare, a krivica se baca na šverc?

Bora

13.08.2012. 12:16

Agrobanka se polako raspetljava, a kada će BusPlus na svetlost dana? Kada će to doći na red?

preradovic predrag

13.08.2012. 16:24

Kada se smislja naopako, naopaki su i rezultati. U veceme broju vozila "voze" se kontrolori koji zabranjuju putnicima da ulaze u vozilo na srednja i zadnja vrata. Nemaju pravo i opremu da kontrolisu karte pa se bas samo vozaju. Za osam sati rada oni bi mogli da prekontrolisu najmanje tri vozila na sat odnosno 24 vozila za radni dan. Efekat njihovog rada i kontrole bi time bio mnogo znacajniji. Ovako putnici takva vozila prepoznaju pa cekaju sledece i dalje se svercuju.

rade

14.08.2012. 07:55

@preradovic predrag - To je Apex-ov genijalni patent, a učinak budibogsnama!

sasabgd

14.08.2012. 07:42

ja samo znam jedno CENA KARTE 2000te je bila 3din, sada je 20 puta veca, pa razmisljam jesu li mi i primanja od 2000te porasla 20 PUTA?!

Rale

14.08.2012. 10:39

Od kada postoji GSP u svojoj istoriji, on je uvek dotiran iz gradskog budzeta da bi cena prevoza bila pristupačna gradjanima, jer bi ekonomska cena bila visoka.

vladimir100

14.08.2012. 11:33

Opet ja.Busovci su privatna firma koja radi na procenat i za svoj dzep.Radice sve sto im vlasnik kaze da mu donesu sto vise para.Nisu i ni donatori ni dobrotvori ni centri za socijalni rad.Mogli su da kupe bar JEDAN autobus,pa da tako jos vise uvecaju svoj profit...Kako se angazuje komunalna policija...za obicne gradjane nemoguca misija,,zahtev,odobrenje,potpis,za svaki slucaj posebno.Ovi su to djuture dobili,valjda na casnu rec da su svi gradjani sverceri,zli i opaki.