Gradski prevoz: Nema ulaska bez Busplus karte

N. V. BRKOVIĆ

08. 07. 2012. u 22:00

Sledeće nedelje se uvode nove mere kontrole u gradske autobuse. Ulaz uz asistenciju kontrolora, uz redovnu i vanredna provera karata. Pojedine linije pod stalnim nadzorom

KRAJEM sedmice u javnom gradskom prevozu uvode se stroža pravila. O poštovanju "kućnog reda", koji podrazumeva ulaz i izlaz iz vozila isključivo na vrata obeležena za tu svrhu, brinuće kontrolori. Nove mere predviđene Odlukom o javnom linijskom prevozu u Beogradu podrazumevaju i uvođenje novih oblika kontrole.

U "Bus plusu" kažu da će od 15. jula građani uz asistenciju kontrolora ulaziti u vozila i da se, osim redovne, uvodi i vanredna kontrola, dok će pojedine linije biti pod stalnim nadzorom zaposlenih u ovom preduzeću.

- Novi oblici kontrole uvode se na 11 najfrekventnijih deonica javnog prevoza - objašnjavaju u "Bus plusu". - Koordinatori će biti raspoređeni na Zrenjaninskom putu, Karaburmi, Smederevskom putu, Avalskom putu, Ibarskoj magistrali, Obrenovačkom putu, auto-putu, Surčinskom putu, Batajničkom drumu, Brankovom mostu i na Banjici. Na određenim deonicama i kontrolnim tačkama biće sprovođena vanredna kontrola. Na tim stanicama će, radnim danima, stajati ekipe kontrolora koji će ulaziti u vozila i moliti putnike bez karte da napuste vozilo. U pravcu prema Beogradu biće 12, a ka periferiji 10 kontrolnih tačaka.

EKSPERIMENTALNI POKUŠAJI U SUSRET uvođenju novog sistema naplate, GSP "Beograd" lane je već pokušalo da uvede slične mere i putnike na pojedinim linijama privoli da ulaze na prednja vrata. U februaru je eksperimentalna akcija sprovedena na linijama "702" i "703", a prema rečima vozača saobraćaj je bio usporeniji 20-30 sekundi, ali nije bilo bitnijeg uticaja na red vožnje. Kasnije je novi sistem uveden i na linije "603" i "711", a od aprila je proširen na još šest linija - "534", "521", "531", "532", "102" i "107".

Vanredna kontrola putnika na linijama koje voze deonicama Zrenjaninski put i Karaburma biće na stajalištima "Branka Momirova" i "Vuka Vrčevića" u pravcu ka gradu, a u suprotnom smeru Pančevački most. Za autobuse na trasi Smederevski put, kontrolni punktovi u oba smera biće na putu za Kaluđericu. Putnike iz podavalskih sela, kao i one iz Ralje, Sopota ili Mladenovca, prilikom dolaska u grad kontrolisaće kod "Maksime", odnosno na stajalištu "Peta nova". Sugrađani koji se nađu na Ibarskoj magistrali, karte bi trebali da pripreme pre dolaska na stanicu "Kneževac".

Za prigradske linije koje jezde Obrenovačkim putem u pravcu centra predviđena je kontrola kod "Čukarice", dok će ispravnost putnika u gradskim autobusima biti proverena na stajalištu "Šećerana". Za sve linije koje ovom deonicom voze ka periferiji "kontrolna rampa" biće kod Ruske ulice. Linije koje preko auto-puta povezuju starao gradsko jezgro i novobeogradska naselja vanrednu kontrolu će prolaziti kod Sava centra, odnosno kod Mostara kada prelaze na levu obalu Save. Provera putnih legitimacija za Surčince u oba smera biće stajalište "Vila Mara", dok će vozila na pravcu Batajnički drum kontrolisati na stajalištu "Gornji grad". Karte će se pregledati i na stanicama "Šest kaplara" i "Brankov most", kao i na stajalištu "Pet solitera".


Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (33)

Marko

09.07.2012. 02:31

@Srbin - Tačno, koliko se takvih i odrpanih likova voze GSP-om, a ne plaćaju, užas. Zbog BUS minusa gradonačelnik bolje da podnese ostavku i ode više

Spale

08.07.2012. 22:43

Dzaba vam trud sviraci!!!!!Ovo vam ne moze proci,jel znate mozda......koliko ide dve litre vode na Snezanu i sedam patuljaka?A sto se tice vase struke ide lakse pitanje....na 300 autobusa 2.500.000 gradjana,od toga 50 autobusa ispadne,koliko putnika mozete da prevezete a da vam neko ne kolabira u istim?

milan

08.07.2012. 23:31

bolje uvedite autobuse koji ce biti bar pristojni. sve sto uvode ide po nasim ledjima. sta su pametno i korisno uveli, na zalost samo neke kaznene mere.

marina

09.07.2012. 00:16

Ma,da li ste vi normalni?!Mislim da ste pogresnim redom krenuli da uredjujete ovu drzavu...mislim,ako mene pitate,ovo je jedna anarhija,a ne znam koliko decenija u nazad treba traziti korene ovog problema!!!

Realno

09.07.2012. 00:24

Realno ovo ce da uspe samo par dana dok je Beograd jos uvek rasterecen, ali kad se Beogradjani budu vratili sa odmora i oni ''Beogradjani'' sto su otisli svojim kucama u Beogradu ce nastati haos i bas me zivo interesuje kako ce ovo funkcionisati...

bojan

09.07.2012. 01:14

redovno placam kartu,ne zelim da me niko maltretira za moje pare ! Hocu da udjem u autobus na bilo koja vrata,u bus koji je cist i koji prethodno nisam cekao 30 minuta, ne zelim da me zaskacu ljudi i hocu da se vozim u miru !!

Putnik

09.07.2012. 01:28

Ako to urade, ko ce se voziti? Zar da svaki put dam 60 dinara kad udjem u prevoz? Kad idem sa Vracara do Knjace moram da menjam 3 prevoza u dva pravca to je 360 dinara! a ljudi rade i za 400 dinara dnevno!

b

09.07.2012. 08:53

Ovo mi dodje kao maltretiranje, tako se često osećam.Ne znam zašto ne mogu stati ne put švercerima, ali tako je to oduvek u ovako velikim gradovima. U Novom Sadu ovoga nema, alije činjenica da je tamo narod kulturniji.

Realista

10.07.2012. 15:16

@b - Ne sinko, nego je to zato sto ceo Novi Sad ima stanovnika koliko jedna beogradska opstina , a cela Vojvodina tek nesto vise od Beograda

Gspovac

09.07.2012. 09:46

Busplus je napravio GSP velike gubitke. APex se odmah namiri i uzme svojih 8,5%, a GSP-u ostanu veliki gubici, pa sada juris na putnike.

Bus Plus kontrolor

10.07.2012. 13:42

@Gspovac - Vidis kolega koliko sam ja cuo pare sa Apexovog racuna odmah se prebacuju Gradskoj direkciji za saobracaj,i Gradska direkcija deli pare.Tvoje kolege vozaci mi pricaju kako imaju problema sa manjkom vozaca,dok su kancelarije krcate sa rodbinom i prijateljima....mozda je tu problem jer se placaju beskorisni ljudi.A ljudi koji su potrebni GSP-u da bi normalno funkcionisao,ne primaju se

Gspovac

10.07.2012. 15:15

@Gspovac - A sta ce GSP-ove pare na Apex-ovom računu, pa da ih Apex transferise GSP-u? Jel to normalno?

Cane

09.07.2012. 10:55

Posto su se ovi iz grada preigrali sa svojim BusPlusom i natovarili GSP-u veliki gubitak sada se ide na ooruk da se gubitak smanji.

Sasha

09.07.2012. 12:20

U svakom slucaju bice interesantno za posmatrati !Super je sto mobilni telefoni danas imaju i video zapis:)Kupujem tu mesecnu kad god mislim da mi je isplativo,ali me kontrolori bas nerviraju...jos kad krenu s naglaskom...

ja

09.07.2012. 13:24

Obavezno napraviti kontrolni punkt na stajalistu Autokomanda, na svim linijama u oba smera, po zavrsetku fudbalske utakmice C. zvezda - Partizan. Ne dozvoliti ulazak nikome ko nema kartu, a ko ima samo na prva i zadnja vrata.

DJUBRETARKA

09.07.2012. 22:46

Ponovo pitam kako ce se voziti ljidi koji na posao idu a ne primaju platu zato sto je firma u problemima ili je cerupa neki stecajni upravnik...pesice gladni i zedni mnogo kilometara?

Zoran1

10.07.2012. 08:03

@DJUBRETARKA - Zasto bi iko ikada isao na posao u firmu koja ne placa? Zar to nije zaista glupo?Nema plate nema rada i tacka.Verovati robijasima bi bilo daleko efikasnije nego verovati lopovima koji daju poslove a ne placaju. To samo moze proci u mafijaskoj drzavi gde drzava ne zastupa narod i lopovi mogu raditi sta im je volja.

Zoran1

10.07.2012. 22:06

@DJUBRETARKA - Za vreme YU svi su dobijali plate ali niko nije hteo da zaista radi. Danas ne dobijau plate ali hoce da rade besplatno. Hmmmm koja logika ovde vlada. Ko zna mozda je ovo ipak dobra terapija.

Realista

10.07.2012. 14:22

Proveravace se "ispravnost putnika" ?! Kako se to cini ? Lekarskim pregledom? S druge strane "stajalište" ? Ziveo "novogovor" !!Hvala "Busplus" u sto ce da proverava moju ispravnost i sto ce da me "maltretira u mom interesu" ! Da li igde u civilizovanom svetu postoji nesto (osim sado-mazo usluga) sto placate svojim novcem da bi vas maltretiralo i ponizavalo? Beogradjani su mazohisti definitivno!

Joca

10.07.2012. 15:00

Ajde da kazemo istinu. je li tačno da je privatna firma Apex sa svojim projektom Busplus napravila GSP-u gubitak od vise stotina miliona dinara? Jel tačno da se GSP ekspresno uteruje u gubitak da bi se jeftinije pazarili neki njegovi delovi?

Joca

10.07.2012. 15:03

Je li tačno da Lasta zbog velikih gubitaka sa Busplusom izlazi iz sistema Busplus i uvodi konduktere?

Ninko

10.07.2012. 15:24

Tako je to kad nesposobni vode grad, kad nesposobni vode Direkciju za javni prevoz. Rezultati su vidljivi. Uspeli su da uvale Gsp u velike gubitke. Nadam se, da će nova vlast povući prave poteze.

putnik 3

10.07.2012. 16:24

Kako moze isto da kosta karta na trojci gde nema ni jednog klimatizovanog tramvaja i karta na sedmici u klimatizovanom "spancu"? Zasto mi iz Rakovice placamo istu kartu kao ovi sa Bulevara i N.BG? Na trojci karta mora da bude 50% jeftinija.

Bane 20

10.07.2012. 18:03

Kakva je ova kondukterka jooooj...Ima stvarno lepoih kodnukterki koje rade za GSP...

Zoran1

12.07.2012. 00:55

@Bane 20 - Da, da ima mmmmmmmm. Voleo bih znati kako su birane za posao. :)

БГД - 011

11.07.2012. 22:15

How yes no, како да јок! Наравно да треба платити превоз, ту свакако ништа није спорно... Лично, то ћу почети да радим кад ми фирма измири сва заостала дуговања за превоз, т.ј. за 4 претходна + текући месец.

putnik

16.07.2012. 14:48

@БГД - 011 - ...i ja ću sa zadovoljstvom plaćati , kad budu kao npr. u Italiji naplacivali jednu kartu za jedan sat voznje, pa se kao čovek ukucaš pri ulasku u prvi autobus i u roku od sat vremena promeniš onoliko prevoza koliko ti je potrebno da stigneš do željene lokacije.

Lavrentije

12.07.2012. 09:44

Izgleda da i dalje nepismeni pisu knijge.... Ova ideja oko ulaska i izlaska je potpuno neprimenljiva, bar sa ovim brojem vozila. Ja podrzavam ideju da ako hoces da se vozis moras da platis, ali nisam siguran kako ce naplata da se poveca ulaskom samo na prednja vrata-ko nije placao nece i dalje da placa i tu tesko nesto moze da se promeni, jer uci ce bez karte i nece hteti da izadje, a mi sa kartama cemo cekati i cekati u neklimatizovanim autobusima i tramvajima GSP-a...