Beograd: Psi izujedali dvoje dece

M. T. K. - Z. R.

10. 06. 2012. u 17:14

U Uralskoj ulici povređen dvanaestogodišnji Vladimir Marinković kada je pokušao da odbrani svog ljubimca od napada lutalica. U Šantićevoj ulici zlatni retriver izujedao osmogodišnjaka. Oba deteta zbrinuta u Tiršovoj

NEKOLIKO pasa lutalica, oko 20 časova, povredilo je dečaka Vladimira Marinkovića (12), ispred Uralske 11 na Paliluli. Ubrzo posle incidenta, dete je prebačeno u Dečju kliniku u Tiršovoj ulici, gde mu je pružena neophodna lekarska pomoć.

Kako za "Novosti" kaže Vladimirova majka Milica, do nesreće je došlo kada je Vladimir otišao u šetnju sa njihovim psom.

- Lutalice su osetile drugo kuče u blizini, pa su ga u čoporu napali. Tom prilikom su i povredile mog sina koji je pokušao da razdvoji životinje - kaže Milica Marinković. - Vladimir je zadobio tri rane. Jedna je obiljna poderotina kože na listu i ona je veoma duboka. Stavljeni su mu šavovi i na potkolenicu.

Prema njenim rečima, dečak je srećom pre škole primio tetanus, pa nema bojazni da može da dođe do komplikacija. Vladimir se posle intervencije dobro osećao, a kako je pričao, ove rane ga neće sprečiti da i dalje voli sve životinje.


Nekoliko sati ranije, odnosno oko 16 časova, osmogodišnje
dete je povređeno u Šantićevoj ulici na Starom gradu, kada ga je izujedao pas. Prema prvim informacijama reč je o zlatnom retriveru, a dete je, kako smo nezvanično saznali, izujedano po rukama.

Ekipa Hitne pomoći je povređeno dete prevezla na Odeljenje hirurgije Univerzitetske dečje klinike u Tiršovoj i nije životno ugroženo.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (100)

Miki Bg

10.06.2012. 17:41

Kad će se jednom u kraj stati ovim ljudima sa kućnim ljubimcima.mislim zakonski. Drhtim sav kad sam pročitao ovu vest,jer baš danas u parku moje dete se prestravilo od nekog komšijskog psa (ne znam rasu,ali je strašan, crn veličine medveda) .Kada sam podigao glas zbog psa koji je onjušio dete,njegova vlasnica kaže da ne treba da se plaši jer je to dobra kuca,a dete se zacenulo od straha! Sve su to dobre kuce,a svako malo nečije dete izujeda kad proradi životinjska priroda. Strašno!

Buba

10.06.2012. 19:24

@Miki Bg - Dete se zanelo od straha zato sto ste ga verovatno ucili da su svi psi opasni ida su sve zivotinje lose i opasne.Da imate zivotinju u kuci drukcije bi reagovali i vi dete.U tekstu nije napisano zasto je pas izujedao dete,kao ni ciji je to pas.

Crna

10.06.2012. 21:16

@Miki Bg - I tebe bih ja Buba pred nekog finog kucu da te samo onjusi.Imam pse,ali u dvoristu i ne mesam ih sa decom,jer mi jos savest nije poremecena da mi lezi u krevetu i da ga zoveme:bebice i slicno.Nema opravdanja za psa koji je izujedao dete.Sta ?Treba li deca da se sklanjaju psima? Ne razumem.Deca su nasa buducnost,a ne psi.

M.M.

10.06.2012. 21:46

@Miki Bg - Treba prvo procitati vest do kraja.gde se dogodilo:dvoriste ili ulica. ako je opet dete uslo u tudje dvoriste,krivi su roditelji. Ako je na ulici,kriv je vlasnik psa,osim ako je bilo na povodcu,a dete ga je diralo.I jedni i drugi su neoprezni.Roditelji vidite pustaju decu od 18 meseci,dve ipo godine pod vozove,a i vlasnici pasa jesu neoprezni na ulici.Ali,do egzaktnijih detalja dogadjaja,ne treba donositi zakljucke.

Bubal

11.06.2012. 21:27

@Miki Bg - Slazem se da su deca su nasa buducnost,ali i zivotinje su nasa buducnost,sve sto postoji na svetu je buducnost i ako istrebimo sve zivotinje sta ce biti od nas.Covek ubija iz zadovoljstva,zivotinja ubija ako je gladna ili napadnuta.Covek ima razum i reci koje zivotinje nemaju,pa je ipak i pored razuma krvolocan,jer da nije,nebi bilo ratova i silnog krvoprolica svugde u svetu.

Crna

12.06.2012. 11:39

@Miki Bg - Buba,rasirila si pricu.Volim pse,drzim ih,ali u velikom prelepom dvoristu.Svaki slobodan trenutak im se divim,vodim ih u prirodu ,ma posvecujem im se,ali nikad ne bih drzala psa u stanu gde nema mesta ni za ljude zato sto je to IN.Moje pse obozavam,ali nikad ih ne stavljam ispred coveka.Nije normalno da pas ugrize dete i tacka.Imati psa znaci dosta truda, odricanja i ljubavi,a ne samo reci-ja volim zivotinje,a takvih"komentatora" ovde je prilican broj

Buba

12.06.2012. 14:35

@Miki Bg - Crna i ja imam pse i sta mislite gde ih drzim,sigurno ne u mom krevetu,ali vodim racuna da nisu gladni,zedni,da su redovno vakcinisani i dobro odrzavani sto se tice higijene,pa vam mogu reci da su dobrocudni i da se vrlo lepo slazu i sa mojim macama.Vole ljude i decu i nema nikakvog problema.Ali i dete mora da zna dokle sme da ide u igri sa psima.Svugde mora postojatiuzajamno postovanje.

Crna

12.06.2012. 15:05

@Miki Bg - Da Buba,u pravu si.Deca i psi i ne mogu da budu krivi,jedni su maloletni,a drugi su ipak samo zivotinje.Moj unuk se sa mojim dobrocudnim psima igra u mom prisustvu,tu su i mace i druge zivotinje,ali ja sam tu koja sve kontrolisem.Sa tudjim psima se mali Peca igra samo ukoliko vlasnik odobri,ali i to ima granice.Ipak ne moze dete da odredi tu granicu,tu je stratelj i vlasnik psa...Sad ja sirim pricu,a sve u svrhu toga da ipak ne odustajem od moga stava da nema opravdanja za ugriz

Crna

12.06.2012. 15:08

@Miki Bg - Ti si Buba ipak jedna normalna osoba i slazem se sa tvojim stavom i necemo se vise mi koji brinemo o zivotinjama prepucavati u ime neodgovornih tzv.ljubitelja pasa koji ih izbacuju na ulicu nakon silne ljubavi(oba koja su kod mene su pronadjena napustena na ulici).Imas od mene LIKE na tvoje komentare

Влaдa

13.06.2012. 11:35

@Miki Bg - Дa ли си ти уопште нормaлнa, штa имa псето дa се приближaвa детету и дa гa њуши?Не дaј боже дa је тaко пришло мом детету, гaздa се не би добро провео.И своје нaстрaности зaдржите зa себе, животињу држите и у спaвaћој соби aко хоћете, aли немојте дa то нaмећете другимa.

Staford

10.06.2012. 18:03

Ajmo sad,nek vlada proglasi zlatne retrivere opasnim psima,i svi vlasnici po 3 hiljade mesecno,za drzanje opasnih rasa!!!!

@staford

10.06.2012. 19:16

@Staford - bas tako sad je i retriver opasna rasa????dokaz da rasa kao rasa ne postoji!!!!!!!!!!!!!Sve je do vlasnika i nista vise,tako je bilo i bice zauvek....

anita

10.06.2012. 20:50

@Staford - Nemorate da brinete to se nece desiti u zemlji gde mozete da pregazitepesaka na pesackom i da nebudete kaznjeni jer to niste uradili namerno vecsasvim slucajno. U svetu valsnici moraju svoje ljubimce da drze na povodcuali kod nas "kuce" se slobodno setaju, njuskaju voce ispred prodavnica, napadaju decu itd, sve je dozvoljeno

maki

10.06.2012. 20:57

@Staford - Ja sam za to da se registruju svi psi svih rasa koji su napali nekog i da se uvede taksa za njih 100000rsd

LIB

11.06.2012. 08:55

@Staford - Prvo da registrujemo sve pedofile i silovatelje. Oni su opasniji i cesce napadaju decu,sa vecim posledicama, Psi su cesce izazvani, a pedofili nikada, napadaju i decu od 5 godina.

Maki

10.06.2012. 18:19

Jadno dete...Samo da mu ne ostanu traume... I jos nesto ja moram za mog psa da placam 30000rsd koga sva deca iz ulice pa i moje dete jasu i vuku za rep... Sad zlatni retriver, pre nekog vremena rotvajler...

Vojislav

10.06.2012. 18:29

"interesantno"je da ima bolesnika kome se dopada da je pas izujedao dete!!! Polako pomisljam da me zaista iluzorno da ukazujem da su deca, a i ljudi, bitnijiod pomahnitalih zveri i njihovih vlasnika kaoji stalno govore " nece kuca nikada da ujede ona je samo izazvana..." Cak mi postaje i glupo da kazem: Dosta vise ovakvih dogadjaja koji se ne desavaju nigde u normalnom svetu, jer ce se ugek naci neko ko stiti zveri protiv ljudi, cak i protiv dece.

IVAN

10.06.2012. 21:25

@Vojislav - Od jednog ujeda psa, pa do sledeceg slucaja 30-ak osoba bude ubijeno u : porodici,na ulici,nocnom provodu + saobracaj(mnogo veci broj). A 100-ak bude napadnuto,ali prezivi i strada u saobracaju sa tezim i laskim povredama. Covek je mnogo opasniji za coveka, nego pas za coveka.

DETE SREĆE

10.06.2012. 18:43

Kad je mene pas vučjak "klao"zato niko nije ni znao ! A sada zlat.retriver gricnuo malu ,pa ispada da je pudla opasna zver ,i premda je to mali ker !

Seka

10.06.2012. 18:58

Ne znamo sve detalje. Možda je dete maltretiralo psa (umeju to deca), možda je pas bolestan ili gladan ili napušten... Žao mi je deteta, ali ne verujem da je pas kao što je zlatni retriver baš ''pomahnitala zver''. I čovek napada kad je izazvan.

Crna

10.06.2012. 21:11

@Seka - Jao sto bih ja tebe dovela pred jednog takvog lepog i mirnog kucu.Dete je izujedano i tu nema opravdanja.Volim zivotinje,imam 2 psa,ali ne dao Bog da napadne nekoga.Nema opravdanja,zver je cim je ujeo.

IVAN

11.06.2012. 08:14

@Seka - A sta bi ti radila da ti ja udjem u stan,kucu? A ne znas me, a ja te malo provociram ?

Seka

11.06.2012. 16:54

@Seka - Sta ces ti u MOJOJ kuci? Jesam li te zvala? Samo dodji, pa ces da vidis...

Seka

11.06.2012. 17:09

@Seka - Jak si mi ti ljubitelj zivotinja! Zao mi je tvojih pasa... Sigurno ces ih jednog dana, kad budu stari, bolesni ili samo nekog popreko pogledaju, sutnuti na ulicu !! Stidi se.

Crna

12.06.2012. 11:28

@Seka - Moji psi uzivaju u mom velikom dvoristu(pardon-njihovom),vise nego ti u nekoj tamo jazbini gde se ne mozes ni okrenuti,ali zato ces da drzis tu psa jer je to IN.Moji psi imaju slobodu,sirinu,mazeni su i pazeni,igraju se sa svima nama,nikad ugrizli nikoga,ali zivotinja je to i nikad se ne zna.Da ne bi doslo do takve situacije,mere predostroznosti postoje.Tvrdim da psi postaju agresivni zbog vlasnika kakav si ti Seka,zivcana,svadljiva,kao volis pse,a stavis ih da zive u nenormalnim uslovima

OLIVERA

10.06.2012. 19:09

Stvarno cudno ta rasa je uvek bila bezopasna pogotovo sa decom..Zao mi je deteta .

Vlasnik

10.06.2012. 19:18

Ajde bre ljudi nema nista lose kod kucnih ljubimaca , evo ja imam zlatnog labradora koji nikada ne bi ujeo nikoga , cak i ako ga udaras on se samo skupi a ako drugi pas laje na njega on hoce da se igra sa njim... verovatno je pas kriv ali zar niko nije pomislio da je dete mozda gadjalo psa kamenjem ?ajde bre citate ove tekstove i upijate sve ... razmisljajte svojom glavom!

miki

10.06.2012. 19:50

Ta cetri lika kojima se verovatno svidja ovaj clanak , to su verovatno likovi iz drustva za zastitu zivotinja ...jadan i bedan smo mi narod !!!

M.M.

11.06.2012. 08:12

@bole - Dokaz da ljudi ne razlikuju ulicu od tudjeg dvorista ili stana. I u stanovima ima pasa. Pa udji, otkljucana su vrata.

drajver

10.06.2012. 20:03

Ovu informaciju treba proveriti, jer se sa retriverima bavim 15 godina.Samo ako je pas odgajan za borbe i hranjen sirovim mesom, krvavim da oseti krv i postane krvolocan. Inace su sanse veoma male da napadne dete pogotovu.

Mirko

10.06.2012. 21:04

@drajver - Ne pricaj gluposti! Moja sestra je kupila bas zlatnog retrivera,imao je tri meseca kada su ga doneli,posle pola godine se nametnuo kao gazda u kuci,cak je poceo da rezi i izbacuje ocnjake na ukucane kada mu nesto ne bi bilo po volji! Klasicna dzukela kada ga upordim sa nemackim ovcarom koga sam imao!

drajver

10.06.2012. 22:17

@drajver - Vidi se da nemas pojma o psima. Svaki pas pokusava da nametne svoj autoritet, zato i postoji gazda da se od malih nogu nauci pravilima ponasanja.Vidim da si amater u oblasti kinologije, molim te nemoj da ostavljas komentare vise.

Srki

11.06.2012. 01:03

@drajver - Ma ljudi sve zavisi od vlasnika, pas se mora trenirati, moraju mu se odrediti granice, navike, nije u tome koje je pas rase!!!

Mini

10.06.2012. 20:06

U islamskoj religiji pas je zabranjena zivotinja....Vrlo cesto islamske mule izricu fatvu ( smrtna presuda) za ova neduzna Bozija bica i zbog toga su u islamskom svetu ove zivotinje vrlo retke . Bojim se da vecina od ovih koji komentarisu ovaj slucaj su vec odavno u islamu ili se polako za njega pripremaju. Jos samo da nam uvedu serijatski zakon , ukinu mini suknje i uvedu crne cadore i Srbija ce biti kompletna.

Zoran

11.06.2012. 07:12

@Mini - Voliš pse,a mrziš ljude?Znaš li koja je bolest besnilo?Umire se u najgorim mukama.a,svaki ujed psa ostavlja trajne posledice na dečiju psihu.Nijedan ujed nije bezazlen.Postoje bakterije koje nanesu ogromnu štetu organizmu...I dosta.Pamet u glavu.Pse lutalice u azile ne,na ulice.

Buba

11.06.2012. 15:15

@Mini - Gosp.Zorane,nije samo pas nosioc besnila.To moze biti svaka druga zivotinja.Sto se tice ujeda psa nije istina da ostavlja posledice na decju psihu,jer mene je ujeo pas kad sam imala 8 god. i nikada se nisam bojala psa,pa ih imam i u svojoj kuci.Naprotiv volim sve zivotinje koje su lepo vaspitane i redovno odrzavane u svakom pogledu.Kao drugo,ne mrzim ljude,ali mrzim bahatost i siledzije.

danijela

11.06.2012. 19:52

@Mini - ne znam gde se besmnila setio u zemlji koja ga nema registrovanog vise od trideset godina...zaraze? gde vi ljudi zivite kada ste toliko zaostali i neobavesteni? ustanete ujutru i pocnete sa mrznjom prema sopstvenom odrazu u ogledalu? pa ove price su za novi harac i namet, psi sa tim nemaju veze...

Јанко

11.06.2012. 22:26

@Mini - Видим ја да ће Турци овде морати да нам покажу како се живи, а не да сваког дана читамо о изуједаној деци.

Milan

10.06.2012. 20:09

Ako nema ko da brine o njima pobitre lutalice a gazdama astronomske kazne pa vise nece ni puza bez korpe da vode u setnju

M.M.

11.06.2012. 08:11

@Milan - Ne pravite razliku izmedju privatnog poseda i ulice,tako ucite i decu i zato se to i desava. Svi hocete u tudja dvorista? Udjite. Za mene je svako nepozvan-lopov. Na kapiji imam PTT sanduce,interfon i znak da imam vucjaka. A vi samo ulazite...

zeljko

10.06.2012. 20:13

U pitanju je greska. U istoriji covecanstva nije zabelezen ujed zlatnog retrivera. To je najinteligentniji pas i nije agresivan

Tanja

11.06.2012. 12:05

@zeljko - Sto volim ove Badi pas kosarkas ljubitelje.Svi psi mogu da ujedu, zamislite, ujedaju i zlatni retriveri, ukoliko nisu pravilno dresirani. A upravo takvi kao vi, koji misle da su to diiiivni psi, operisani od emocija (a negativna emocija je uglavnom uzrok ujeda) imaju problema, jer se ispostavi da je njihov "zlatko" ipak samo pas.

Zeljko NB

10.06.2012. 20:50

Prvo, Soljna temperatura utice na svako zivo bice. Bilo to da je Covek, zivotinja, Ako jedan dan imate +10c a drugi +35c onda to nije normalno. Moguce da je pas bio ozedneo a u blizini nije bilo vode.... a posto je dete izujedano po rukama, verovatnoca je da je dete prislo da pomazi zivotinju pa je zato izujedalo po rukama,,,,,,,,, Da je pas hteo da je izujeda sigurno ne bi ciljao da grize ruke..............................

M.M.

10.06.2012. 21:28

Opet isto pitanje i ne znamo detalje. Da li je dete uslo u tudje dvoriste,da li je pas mozda jeo,da li je zenka koja ima mladunce ili se sve to dogodilo na ulici. Ako je na ulici,kriv je vlasnik psa. Ako je u dvoristu,to je druga prica.

Surovi

10.06.2012. 21:51

@M.M. - Da li bi pametovao da je tvoje dete u pitanju?Kakve veze ima gde je bilo dete?Tako agresivne džukela ne smeju da slobodno da šetaju ni po svom dvorištu u centru Beograda. Moraju biti vezane! Sada vlasnik neka proda kuću i isplati štetu detetu a džukela da se uspava.

M.M,

10.06.2012. 22:59

@M.M. - Uh,sto si pametan, a ti bi da setas po tudjeimdvoristima. Samo mi udji u dvoriste,neces da znas da nadjes kapiju za nazad. Ti ces da setas, a ja cu po tvom stanu,kuci da setam. Koji lik.

IVAN

10.06.2012. 23:03

@M.M. - Nauci covece i sebe i dete tudje dvoriste je kraj.Zatvoreno.Moje je.Sta ako nadjes mene u tvom stanu,A ? Ako je na ulici,to je druga prica. U svom dvoristu se suncam, sedim u gacama sa zenom kraj bazena. A ti ces da udjes. Udji...

Maki

10.06.2012. 23:44

@M.M. - Zgrozim se kad pročitam,uvek ista priča i nista se ne preduzima,prosle nedelje je mom detetu od 2god skočio pas na rame,dovoljno što se prestravilo,a ne nešto drugo,na mesto bi ga ubila,nekad pomislim da u Beogradskim zgradama zive samo psi...ljudi je sve manje

S.

11.06.2012. 01:01

@M.M. - Kakve veze ima da li je pas jeo, jeo ne jeo treba da bude dresiran od strane vlasnika, ne profesionalno ali u dovoljnoj meri da bude "normalan "pas. Pa sta i da je usao u dvoriste, sta da je bio postar?

IVAN

11.06.2012. 08:20

@M.M. - Surovi. Mog sina je ujeo pas pre tri godine u komsijinom dvoristu. Usao je u dvoriste po loptu,klasika. Vise ne ulazi. Zove sa kapije. Ako nema nikoga,igraju se nesto drugo,pa posle uzme loptu.Da li sam imao pravo da reagujem? Ne. Prosle godine ga je napao pas koga je drugi komsija setao bez povodca. E onda sam reagovao,ne seta ga vise bez povodca.

M.M.

11.06.2012. 10:38

@M.M. - s "genije' A sta ako ja udjem u tvoj stan, a? U dvoristu mi se igra dete,imam i psa,kapija zatvorena,pise Opasan pas i sta ? ti bi da udjes? I ja cu u tvoj stan.E moj ti.Procitaj: Privatan posed.

Suroviji

11.06.2012. 11:25

@M.M. - Pa cik neka se neko seta po mom dvoristu ako ga ja nisam pozvao... Kucici mu nece nista, tako su vaspitani, ali ja hocu...

M.M.

11.06.2012. 13:19

@M.M. - Vidis kaze se pas cuvar. Na kapiji mi pise :Opasan pas. Nemam vucjaka da ja njega cuvam od lopova,nego on kucu i dvoriste od lopova. Ne izlazi van i sta? Da zabranis cuvanje pasa u Srbiji da bi setali po tudjim dvoristima. A sta trazis?

danijela

11.06.2012. 19:48

@M.M. - ...jadno to dete sa vama...da ste normalna majka, roditelj, normalna zena pa da naucite dete necemu, ovako je kaznjeno sto vas ima. psi obozavaju decu! to su veze koje ne mozete da zamislite. za dve godine je malo, ali psi se njima raduju kao nikome...

Buba

11.06.2012. 21:17

@M.M. - S,ko si da si,pa i ti bi ujedao da si gladan i zedan iako su te tvoji roditelji verovatno ucili da treba da budes strpljiv u svemu.Mnogo volim te pametnjakovice koji po svaku cenu hoce da uce zivotinje da rade sta oni zelepa bile gladne ili zedne.I zivotinje imaju dusu.To nisu automati vec ziva bica.

Spooky

10.06.2012. 23:41

Nemojte prerano da donosite zaključke i svu krivicu automatski svaljujete na pse uvek kada nesto slično desi. Lično sam prošle godine sa terase videla kada je vučjak napao dete u dvorištu. Tog vučjaka su godinama držali na kratkom lancu, davali su mu samo koru hleba dnevno da jede, često je jeo i sopstveni izmet, vodu bi mu sipali u plitku činijicu pa je često lajao kada bi ostao bez nje ne bi li se smilovali da mu sipaju svežu.

dr dolittle

11.06.2012. 11:22

@Spooky - Prijava, kome?Cak i ako bi neko dosao po toj prijavi, samo bi potapsali monstruma po ramenu: skrati ti malo taj lanac, opasan je to ker...

niki

10.06.2012. 23:51

Nije zlatni retriver besopasan imao sam ga .Vidim komentare gadjala kamenjem usla u dvoriste to je glupos sto pricate zar bi smela da gadja kamenjem i da udje u tudji posed > Valjda je prece dete od psa koji je zreo za uspavljivanje a vlasnik za kaznu .Treba povecati takse na sve rase i kazne za ne nosenje korpi kao sto kontrolisu u saobracaju tako i na ulici a lutalice uspavati.Ili uzeti pravdu u svoje ruke

danijela

11.06.2012. 19:45

@niki - "pravdu u svoje ruke"? sta je ovo, divlji zapad? da razularena neobrazovana i agresivna rulja ubija kog mu se ne svidja? "druze", znas li da zbog ovoga sto si napisao mozes krivicno da odgovaras. ..pozivas na nasilje i kriminalne radnje...e, pravnici gde ste, evo posla za vas...pravog problema u ovom drustvu!

Pittsburgh-PA-USA

11.06.2012. 02:22

Za ne dolicno drzanje pasa u USA se dobija pored novcane kazne i kazna zatvora. Igrac iz Filadelfije (Vick) pun love ko Djajic, nekada, koji je imao psa za "borbu" "pitt" i koji je bio u tim borbama pored ogromne novcane kazne dobio je i dve godine ztvora.I pored novca koji je imao nije se mogao izvuci, a posle toga je veliki novac ulozio za zastitu pasa.Vick- igrac americkog fudbala.

Zoran1

11.06.2012. 02:32

Zasto gradska vlada dozvoli da im lutalice psi lutaju ulicama? Kolike su kazne za one sto puste svoje pse da lutaju? Koliko vremna u zatvoru ce provesti onaj ciji pas izujeda dete? Nije pas kriv sto se ponasa kao pas. Kriv je onaj ciji pas je pusten da luta ulicama.

BOKI

11.06.2012. 07:44

Za sve nervozne, frustrirane, prikriveno agresivne i sl. branioce pasa vazi sveto pravilo: pas i covek nisu jednaki.U tom smislu nema pravde za pse ni za manje stvari nego sto je agresija psa na coveka..Dete, zena, skitnica, pijanac, bolesnik i ma kakav oblik ljudskog bica bio, ima apsolutnu prednost naspram zivotinje.Zar se to mora dokazivati?Najzad, i ovde se vidi da je u pitanju iskljucivost u shvatanjima jedne grupe ljudi i da agresija pasa s tim nema bas mnogo veze.

Ema

11.06.2012. 10:57

@BOKI - Joooooj grohotom se smejem :D Da li ste vi jedini na zemlji, pa tako kazete da je covek broj 1, a zivotinje su tamo negde iza vas? Ja mislim da niste, i da prepravite vas komentar da je za VAS tako i ostaloj manjini koje dele vase misljenje. :) I vas ako je ikada napala neka zivotinja, meni je licno jasno zasto. Sa takvom negativnom energijom i treba da vas grickaju, grebackuju, kljucaju itd... :)

Zoran1

11.06.2012. 21:51

@BOKI - Ema, Ja zivim u Americi i imam dva velika psa u mom dvoristu. Dvoriste je ogradjeno veoma visokom i sigurnom ogradom. Na ogradi pise "cuvaj se psa". U slucaju da moj pas izadje i ujede nekoga ja bi prvo platio kaznu a onda isao na sud da sudija odredi koliko bi ostetu platio sto bi bilo najamnje vise hiljada dolara. Ako bi moj pas nekoga ubio ili zaista zestoko izujedao i dokaze se da sam bio nemaran zatvor bi bio obavezan. Ako bi kola udarila psa ja bi bio odgovoran za ostetu kola.

Ema

12.06.2012. 09:09

@BOKI - Ma ovde samo treba kazna da se uvede za ne sterilisane pse, pa bi bilo manje napustenih pasa.. Meni se Amerika samo zbog zakona o zivotinjama i svidja. Em spasavaju zivotinje, em kaznjavaju opasno neodgovorne vlasnike. A tek ljude koji maltretiraju pse... Ovde bi pola ljudi zbog toga bilo u apsu.

Zoran1

12.06.2012. 19:39

@BOKI - Ako tvoj pas nije na ulicama da terorise narod nije bitno dali je "sterilisan"(srpska rec naravno).Odgovornost vlasnika je bitna i ako nece da bude odgovoran ogromne kazne ce osigurati da ce biti.

Jana

13.06.2012. 09:57

@BOKI - Naravno da je bitna ! Svi koji drze pse u dvoristima, muzjaci odu po 10 dana zbog parenja, zenke beze takodje ! Ja sam komsijinog vodila na kastraciju jer ga nije bilo 10-tak dana i lik je dolazio kod mene da pita gde je. Vratio se sav izujedan, mrsav i sa preko 40 krpelja. Ja sam ga odvela na kastraciju i problem resen. Ukapiraj te, Sterilizacija/Kastracije = Manje " lutalica " Ko hoce da ima odgajivacnicu, neka lepo prijavi i da radi kako treba. Pa ne moze svako da ima dva rasna i da zaradjuje

Jana

11.06.2012. 08:27

E, a zasto ne komentarisete ovog drugog klinca koga je copor napao? Sta, ne dopada vam se sto je izjavio da ga to nece spreciti da voli zivotinje? A da se neki roditelji ugledaju malo na njega a? Nije bas ni bilo pametno pustiti klinca da seta psa samog ako tu ima copor, ali izgleda da dete zna da se postavi prema psu vise nego neki matorci xaxaxa :D Ucite molim vas od deteta..

Jana

11.06.2012. 10:43

@Jana - Ja sam isto imala kao klinka neprijatan slucaj sa psom, mogla sam biti ugrizena jer sam terala muzjaka koji je bio tu zbog zenke, i poceo je da laje na mene sa iskezanim zubima, samo sam podigla ruke i stajala u mestu.. I nisam poprimila nikakav strah, i da sam bila ujedena bila bi sama kriva za to. Samo sam naucila da budem pazljivija, sto ce isto i ovaj mali nauciti :)

Lara

11.06.2012. 12:17

@Jana - Kakva mizantropija seva iz tvog komentara, pa to je strašno! Pa šta i da neko ne voli pse?! Dokle god ih ne zlostavlja i ne ugrožava na bilo koji način, šta se to tebe tiče?! Mene su dvaput napali izujedali i to oba puta kao dete i s ledja, nisam ih ničim izazvala, imala sam 2 i 8 godina. Nemam ništa protiv pasa, nisam razvila strah od psa, ali se plašim čopora razularenih lutalica i ćelavaca koji šetaju opasne rase! Ali mizantropa, koji više vole pse nego ljude, se ozbiljno gadim.

Jana

11.06.2012. 12:42

@Jana - Aha, ja znam par njih koji ne vole pse, ali nisu agresivni prema njima :) Ali vecina njih ih maltretira, jer pas ne moze da se odbrani. To sto meni nije krivo kad nekog baksuza ( ne mislim na decu ) gricne pas, jbg ni njemu nije krivo kad neciji pas strada, tako da mu dodjemo na isto. Imam mnogo pasa u dvoristu, ali i dosta ljudi bleje u mom dvoristu :) Znas kako je to na selu, dodje komsija/e, pa drustvo iz blokova dodju malo da odmore mozak, da beru tresnje itd,itd.. Nastavi da se gadis :D

BezPasaLutalica

11.06.2012. 12:51

@Jana - Jana, vi ocigledno nemate dece i drazi vam je copor pasa nega deca kad tako govorite. Copor pasa ili cak niti jedan napusteni pas ne sme biti na ulici, ako ne moze da im se nadje smestaj onda je bolje skratiti im muke, bolje i za njiih i za ljude, jer se izbegavaju povrede, zaraze itd.

Ivan

11.06.2012. 13:45

@Jana - Kako bre volis zivotinje, a teras muzjaka od zenke? Zar ne zelis da se pare, i prave jos lutalica koje ce tvojoj bebi jednog dana dok je budes setala praviti fenomenalno drustvo? Jesam u pravu, bar deo? :P :D :P :D :P :D :) :) :)

BezLjudskeGluposti

11.06.2012. 13:59

@Jana - Ajde?! Da se ti pitas i problem ljudi beskucnika bi resavao "skracivanjem muka" njihovih jer se time izbegavaju povrede, zarade itd. Je l'? Takvi kao ti predstavljaju potencijalnu opasnost zbog rizika zaraze ljudskom gluposti, pa ipak ti ne bi trebalo "skratiti muke" jer to nije civilizovano niti humano. pfff

Jana

11.06.2012. 14:04

@Jana - Da li znate sta je glavni uzrok ovoliko napustenih pasa? Ne sterilisani vlasnicki psi, koji vole samo svog psa, ili samo rasne.. Njima pisite da im nisu draga deca, jer zbog takvih deca bivaju izujedana, ako im se slucajno kuja upari sa lutalicom, pa oni onda izbace stence i tako u krug.. A sta vi mislite, da ne bi odreagovala kada bi videla na ulici da neko maltretira dete, zenu i sl? Naravno da bih, pa ja sam covek a vi takvi ste samo ljudi. A i vecina danasnjih roditelja nisu bas za pohvalu..

G-dja

11.06.2012. 14:21

@Jana - Potpuno ste u pravu,kakvo preventivno ubijanje,kakav je to nivo svesti.Najveća opasnost preti od zlih i glupih ljudi.

Zoran1

11.06.2012. 21:31

@Jana - Zar deca treba da uce da budu pazljivija zbog nemarnih vlasnika, cija duznost je da osiguraju da njihov pas nemoze izaci da terorise grad? Samo zestoke kazne i zatvor za vlasnike koji nisu odgovorni ovo moze spreciti. U Americi takvi problemi su minimalni upravo zbog jako visoke finacijske odgovornosti i velika mogucnost zatvora u ovakvim slucajevima.

Jana

12.06.2012. 09:03

@Jana - E vidite, ti psi koji pobegnu od vlasnika, to je zato sto nije kastriran/sterilisan, i to je glavni problem. Tako nastaju "lutalice" .. Svakog neodgovornog vlasnika prijavite, sto puta ako treba, a decu naucite sta smeju a sta ne, to vam je i onako roditeljska obaveza.. I ja bi najvise volela da postoji zastita za zivotinje kao u Americi, ali onda vama slicni i cak neki isti ljudi promene plocu i pocnu da kukaju kako nemaju da jedu, a uvodi se neki zakon za zivotinje :D

G-dja

11.06.2012. 11:20

Postoji Zakon o držanju životinja,skoro niko ga ne poštuje.Čovek je intelektualno biće,može da misli ,pas funkcioniše na osnovu instinkta i refleksa.Uvek iza svakog napada psa stoji čovek ,direktno ili indirektno.Vlasnici treba da preduzmu sve mere da pas bude bezbedan po okolinu.Roditelji treba da objasne deci šta smeju a šta ne kad je pas u pitanju.Što se tiče lutalica ,nisu došle iz Svemira,neko ih je izbacio na ulicu.Dakle čovek je uvek uzrok problema.

Dragoljub

11.06.2012. 12:58

Volim sve rase pasa, pa i Zlatnog Retrivera ali definitivno je to rasa bez karaktera i ne bih da upotrebim neku ruznu rec ali... tako. Cinjenica je da u celom svetu je najmanji procenat ujeda od strane Pit Bula a u nasoj cim se pomene ta rasa ljudi izbece oci. Pozdrav

bobanvs

11.06.2012. 14:21

@Dragoljub - ala si se ti nalupetao!!! drzim zlatne retrivere skoro 20 godina i odgovorno tvrdim da lazes i lupetas!!!

dacha

11.06.2012. 14:49

kada ce ova drzava vise ocistiti ulize od lutalica??? i kada ce vlasnici opasnih pasa morati da ih drze za povocom??? ovo je strasno, gde god se okrenem neki kerovi, u ulici ima krvolocni rotvajler kada otvorena kapija ne smem da prodjem!!! ulicni psi na svakom cosku!! da se razumemo ja obozavam zivotinje i sam imam kucne ljubimce, ali ovo vise nema smisla!!!

Sale

11.06.2012. 14:51

Komunalna policija ne radi svoj posao u Beogradu, kratko i jasno. Pozivao sam bar 20 puta kom.policiju, i bar 10 pura sam slao mejlove, prijave sa fotografijama, kako kod mene u kraju vlasnici šetaju pse bez povodca (korpun naravno niko nema, a mora da je ima, i da je stavi psu), i komunalna policija kaže mi smo došli kada ste zvali nismo ništa zatekli. Kada Đilas bude odgovorao za loš rad k.policije tad će se nešto promeniti.

zeljko

11.06.2012. 20:34

@Sale - Kako Komunalna Policija ne radi svoj posao.. Eh Svasta,,,,,,,,,,, Samo da znate kako teraju prodavce polovnih roba koji zaradjuju za hleb.... u Zemunu pogotovo u Beogradskoj i ako u Beogradskoj u Zemunu postoji saobracajni znak zabranjeno zaustavlujanje i parkiranje u toj ulici je najmanje parkirano deset vozila. a komunalna policija prodje pored tog znaka a otera prodavce

Ocevidac

11.06.2012. 15:12

hteo sam da demantujem milicu marinkovic da je njen ljubimac agresivno kuce koje je nasrnulo i oborilo na zemlju kuce koje je lezalo a ulicno je.kuce iskljucivo vode vezano i to nesto kaze!napadnuto dete je setalo 2 kuceta i kada je njegovo kuce napalo ulicno svoje je i dalje drzao za ogrlicu tog momenta je pritrcalo drugo ulicno kuce da pomgne napadnutom kucetu i tada ga je napalo.ponavljam da je njihovo kuce agresivno,ne vakcinisano jer je napalo par vlasnickih pasa iz zgrade i okruzenja!!!

Uterivac

12.06.2012. 10:10

@Ocevidac - Ulično kuče je šetalo kućno dete a dete je ujelo ulično kuče dok je vlasničko kuče ujelo ulično dete dok je šetalo vlasničko kuče??? Mislim "WTF"??

sanja

11.06.2012. 17:42

Sadanje lutalice, nekada vlasnicki psi, Tako da svaki vlasnik treba da brine o svom psu !

ADVOKAT

11.06.2012. 19:59

Povodac , korpa, odgovornost vlasnika iznad svega. Mislim da lica koja nisu punoletna, treba da setaju svog psa samo uz prisustvo roditelja ili punoletne osobe !

Pas i covek

11.06.2012. 20:04

Psi nisu krivi sto su na ulici.... Neko ih je pustio... Imati psa je odgovornost, briga, pa tek onda ljubav...

VITEZ KOJA

11.06.2012. 21:58

Psi lutalice- neogovorni vlasnici,Vlasnicki psi- cip, povodac, odgovonornost ! Ima velike razlike, mislite o tome !

Stana

12.06.2012. 08:51

Koliko laznih humanista, kao ljudi vole svoje pse... Strasno Psi lutalice su na ulici zbog laznih humanista!

Srdjan Rakic

12.06.2012. 08:53

Pas je najbolji covekov prijatelj, zato brinite o svojim prijateljima ! Psu je mestu pored svog gazde, a ne na ulici !

Pavle

12.06.2012. 08:57

Ma nema sanse! Nema pasa lutalica, ima samo jako veliki broj laznih ljubitelja pasa! U tome je problem !

Zlatko

12.06.2012. 09:08

Dete seta psa, zlatni retriver ujeo decaka... Ja se prosto pitam kako dete moze da seta psa, gde su roditelji?Zlatni retriver nema sanse da bude pas lutalica, to je bivsi vlasnicki pas, zato vlasnici pasa treba postiju zakon, mora se znati ko, kada i gde se setaju psi.