Tobogan kod Ade pred rušenjem
23. 05. 2012. u 22:04
Petlja u Radničkoj ulici dobija nove konture, a starom nadvožnjaku se bliži kraj. Rušenje objekta postavljenog pre pola veka najavljeno za jun
SKELE kod petlje "Radnička" su postavljene. Jednu etažu ove saobraćajnice vozači su već isprobali, ali preostalo je da se završe još dve. U sklopu izgradnje nove petlje, koja je sastavni deo Mosta na Adi, planirana je i demontaža starog nadvožnjaka, u narodu poznatog kao "Tobogan". A momenat kada će ova metalna konstrukcija, koja privremeno podnosi teret saobraćaja već više decenija, nestati sa desne obale Save, sve je bliži.
Planirano je da rušenje počne sledećeg meseca.
- U junu će započeti rušenje postojećeg tobogana u Radničkoj ulici i izgradnja nove konstrukcije sa po tri saobraćajne trake - najavljeno je ranije iz Direkcije za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju Beograda. - Petlja "Radnička" će u tri nivoa povezivati most preko Ade, petlju "Hipodrom" i Radničku ulicu od Beogradskog sajma do kompleksa "Jugopetrola", kao i trasu beogradskog metroa. Treći nivo petlje nalazi se na visini od 15 metara, i u dužini od 365 metara predstavlja vijadukt između kojeg se nalazi konstrukcija dvokolosečnog beogradskog metroa sa stanicom. Na drugom nivou nalazi se izdignuti kružni tok, sa dve saobraćajne trake i osam ulaznih i izlaznih rampi u svim pravcima.
ZAVRŠETAK SVIH RADOVA POČETKOM 2013.
UKUPNA površina svih delova petlje je oko 50.000 metara kvadratnih, od čega je više od polovine na izdignutoj konstrukciji. Izgradnja ovog kružnog toka sa silaznim i ulaznim rampama, zatim novi nadvožnjak u Radničkoj ulici preko železničke pruge, kao i druga neophodna infrastruktura biće završeni početkom 2013. godine. Procenjena vrednost je 68 miliona evra.
mile
24.05.2012. 00:41
E ovo ce biti sevap da se napravi, svaka cast!
samo nek se radi...
Jedino gradilište koje ne staje
Jos da neko objasni kuda ce ici prevoz dok se ne sagradi novi nadvoznjak? Ako se ka gradu ide oko hipodroma pa na novu petlju onda je ukljucenje kod mehane usko grlo. Isto bi bilo da se podvoznjak napravi dvosmernim. Koliko vremena treba da se srusi stari i podigne novi "tobogan"?
@Sale - Pre rušenja starog tobogana uradiće se novi tobogan koji se već gradi, tj. jedan njegov smer - ka gradu - koji će se privremeno, dok ne naprave i drugi smer koristiti za pravac prema Adi. Saobraćaj prema gradu ići će kao i do sada podvožnjakom. Kad se sruši stari tobogan i uradi novi, saobraćaj u pravcu Ade prebaciće se na novi, saobraćaj u pravcu grada na ovaj koji se sada gradi, a podvožnjak će izgubiti funkciju. Planirane su po tri trake na oba nova tobogana.
Komentari (8)