Grade novi put ka Pančevačkom mostu
26. 03. 2012. u 22:24
Uskoro će početi gradnja nove saobraćajnice prema Pančevcu. Petlja bi trebalo da spreči direktno ukrštanje vozila
U DELU Bulevara despota Stefana gde će biti izgrađena nova pristupna rampa Pančevačkom mostu, uklonjena je većina objekata. Gradilište za novu saobraćajnicu, koja će osigurati bezbednije odvijanje saobraćaja u ovoj zoni, moglo bi da se otvori do kraja sledećeg meseca.
Sa trase buduće pristupnice mostu u prethodnom periodu uklonjene su radionice, prodavnice, stovarišta, ali i barake, a za sugrađane koji su živeli u njima obezbeđen je drugi smeštaj. "Raščišćavanje" terena je bilo u nadležnosti opštine Palilula, dok će izgradnju saobraćajnice nadgledati Direkcija za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju Beograda.
- U toku je postupak izbora izvođača radova - kaže Nenad Bajić iz Direkcije. - Ukoliko postupak protekne bez problema, očekujemo da će prvi radovi krenuti do kraja aprila.
Tada će se pripremiti podloga za izgradnju nosećih stubova, rampe i novih saobraćajnica. Bulevar despota Stefana biće proširen za dve saobraćajne trake u dužini od 375 metara, koje će se ulivati na rampu i Pančevački most. Sama rampa biće široka sedam i dugačka 200 metara, imaće jednu saobraćajnu i jednu zaustavnu traku, što bi trebalo da znatno rastereti saobraćaj u ovom delu grada.
Izgradnjom petlje sprečiće se direktno ukrštanje vozila, koja iz Bulevara despota Stefana skreću levo ka Pančevačkom mostu i vozila koja iz Višnjičke ulice idu ka centru grada, smanjiće se kolone u kojima su vozači provodili dosta vremena, ali pre svega povećaće se bezbednost svih učesnika u saobraćaju.
Tokom izgradnje rampe biće obnovljena postojeća i urađena nova infrastruktura, dok će prostor unutar petlje biti ozelenjen. Vrednost radova je oko 250 miliona dinara, a planirano je da budu završeni do kraja godine.
INFRASTRUKTURA
U PITANJU je poseban projekt, koji nije u sklopu rekonstrukcije samog mosta, a planirana je i izgradnja nove vodovodne i kanalizacione mreže, dok će postojeća biti rekonstruisana. Dva cevovoda biće zamenjena novim većeg prečnika, a postojeći će biti izmešten u novi trotoar na dograđenom delu Bulevara. Kišna kanalizacija, koja će prihvatati vode svih slivnika iz okolnih ulica, biće izgrađena u dužini od 600 metara, a duž nove saobraćajnice biće postavljena nova elektroenergetska instalacija i javna rasveta.
Srbija
26.03.2012. 22:32
Da li da se nesto gradi i u ostalim delovima Srbije!!!!??? Pa nije samo Beograd Srbija ccccc
@Srbija - U Beogradu zivi svaki cetvrti stanovnik Srbije! Veliki deo Srbije na sve nacine pokusava da dodje i da ostane u Beogradu- 40000 ljudi svake godine dodje, digne cenu kirije, smanje prosecnu platu i nikad se vise ne vrati kuci. Umesto sto vecito kukate, pogledaj te oko sebe sta vam radi od firmi, ko od vas nesto radi i koliko pa onda razmislite od kojeg poreza odn. iz kog budzeta to nesto treba da se pravi kod vas u vasem gradu ili selu.
@Srbija - A ti si mi bas verujem "pravi" Beogradjanin Malo se raspitaj kod svojih odakle su ti dosli baba i deda, pa su i oni kao i svi ti na koje kukas ostali u Beogradu. Zalsno je sto vecina kao i to naravno misli da su sve prave vrednosti u BG a samo je jedno veliko biracko telo a narod lako bude izmanipulisan misleci da bitni Uzivaj ti u svom beogradskom zivotu .Mozda ce tvoje trece koleno imati neke manire gospode ali sve dok se vi dosaljaci bude izjasnjavali kao veliki Beogradjani, BG sve vise bledi
@Srbija - Populacija Beograda 1940 godine iznosila je oko 320 000, znaci manje od danasnjeg Novog Sada. Znaci vecina danasnjih "Beogradjana" su deca komunjara i ostalih koji su skinuli opanke i postali veliki (malo)"gradjani". Ali to ne znaci da taj mali deo mosta tj ta rampa nije potrebna. Ja sam Pancevac i svakog dana tuda prolazim. A na mostu odavno stoji jedna ograda koja je bas i namenjena za taj prikljucak, samo to nikada nije zavrseno.
Pancevackom mostu je potrebna debela rekonstrukcija poput one koja je uradjena na "gazeli". Most je u ocajnom stanju a one stracare i sut ispod mosta daju dojam kao da se nalazite u najvecoj rupi treceg sveta a ne glavnog grada zemlje koja pretenduje da postane clanica EU-a. Oni mali delovi na mostu koji su ofarbani novom zelenom bojom toliko strce u odnosu na ostatak mosta sto pokazuje koliko je preko potrebna sveobuhvatna rekonstrukcija. One stracare ispod mosta se takodje trebaju ukloniti
Komentari (13)