Novi tramvaj Španac iskočio iz šina
29. 09. 2011. u 16:41
Novi tramvaj na uglu Resavske i Bulevara kralja Aleksandra posle sudara sa „14“ iskočio iz šina i klizao, da bi se zaustavio udarivši u kontejnere i uličnu rasvetu
NOVI španski tramvaj, marke "Kaf", koji je u Beograd stigao u maju, u četvrtak oko 16 časova, na uglu Resavske i Bulevara kralja Aleksandra, imao je prvi sudar. Srećom, povređenih nije bilo, a na modernom vozilu pričinjena je veća materijalna šteta.
Do udesa je došlo kada je "Španac", na liniji "7", iz pravca Pravnog fakulteta, očešao starog, "Čeha" koji saobraća na liniji "14", a potom izleteo iz šina. Vozač Borislav Rađenović (48) uspeo je da "smota" vozilo u Resavsku ulicu, a tramvaj se zaustavio udarivši u kontejnere i stub ulične rasvete.
Kako se prilikom uviđaja moglo čuti, najveći "krivac" je bila skretnica, koja vodi ka okretnici u parku, a nije bila vraćena na mesto. Vozač "četrnaestice", Predrag Cvetković(35), to nije nije znao, pa je naglo skrenuo u levo. U tom trenutku iz pravca Pravnog fakulteta prolazila je sedmica. Prvi deo Španca je prošao skretnicu, ali ga je u zadnjem bočnom delu "stigao" stari tramvaj, čiji ga je udar i izbacio iz šina.
- U kabini nisam ni čuo kada me je udario, već sam na raskrsnici osetio da je vozilo van šina - priča Rađenović, vozač novog tramvaja.
Srećom, njegovom prisebnošću, umesto da uleti u baštu restorana “Rapido“, koja je bilo puna gostiju, vozilo je uspeo da "primiri" uz banderu.
- Iz polu dremeža na sedištu, trgao me je prasak stakla, a tek onda sam osetila da smo izleteli iz šina. Srećom, niko nije nastradao - rekla nam je slikarka Marija Raj.
U vatrenom "krštenju", nedaleko od crkve Svetog Marka, "Španac" je zaradio nekoliko velikih ogrebotina na levoj bočnoj strani. A, razbijena su i četiri prozora.
Milan
29.09.2011. 17:14
Nije ni cudo pored bahatih vozaca iz gsp-a.
Ovaj stvarno poput Nadala, malo malo pa kolabira.
Opalicu kad mi pukne zivacTo je prosto ko pasulj prebranacPotreban je neki noviZikica Jovanovic Spanac
Eto prve posledice kupovine ovog tramvaja koji po tehničkim karakteristikama ne odgovara našim šinama. Zbog toga su morale da budu urađene mnoge prepravke na deonicama gde taj tramvaj prolazi, što je poprilično koštalo. Nagib beogradskih šina ne odgovara španskim tramvajima. U ponudi su postojali tramvaji koji su u startu napravljeni tako da bez problema prolaze beogradskim šinama. Postavlja se pitanje da li će iko ikada da odgovara zbog ovog posla.
To sto se izgulio i ostetio, to ce da sredi majstor Kreka. Ali ne pise sta je sa "bus plus" sistemom; da li je i on pretrpeo ostecenja, pa da ne pocne da "skida" dupla kredit sa kartica?
Komentari (29)