Autobusu GSP otpao točak

N. V. BRKOVIĆ

07. 09. 2011. u 21:34

Autobusu GSP na liniji "15" u Zemunu otpao točak i udario u putničko vozilo. Dvojica mladića zadobila povrede. Prevoznik ispituje vozilo

POSLE serije požara u avgustu, sa autobusa GSP "Beograd" su počeli da otpadaju i točkovi! Povodom saobraćajne nesreće, u utorak uveče u Zemunu, kada se otkačio pneumatik sa autobusa na liniji "15" i udario u putnički automobil u kojem su povređene dve osobe, u ovom preduzeću kažu da komisija ispituje incident.

Prema rečima doktora Nade Macure iz Hitne pomoći, povređeni u saobraćajki u Krajiškoj ulici su prevezeni u Urgentni centar. Muškarac star 23 godine zadobio je povredu glave i vratnog dela kičme, dok je drugom, takođe, povređena glava i vratni deo kičme, ali i grudni koš i stomak. Slavica Stevanović iz GSP "Beograd" kaže da vozač autobusa, kao i putnici nisu zadobili nikakve povrede i dobro se osećaju.

- Komisija utvrđuje šta je sve rađeno na ovom vozilu u proteklom periodu i na osnovu toga će biti utvrđeno da li je, i ko odgovoran za ovaj konkretni slučaj - objašnjava Stevanovićeva. - Ukoliko se utvrdi da je napravljen propust biće pokrenut disciplinski postupak protiv odgovorne osobe.

Ona dodaje da sva vozila GSP redovno kontrolišu u pogonima od 18 do dva časa izjutra. Osim svakodnevnih redovnih pregleda, vozila prolaze kroz predviđene servise, zatim vanredne popravke kada je to potrebno, obavlja se zimska priprema kola...

- Vozilima se prvo doliva gorivo, zatim idu na spoljno pranje i unutršnje čišćenje, potom prolaze tehnički pregled koja podrazumeva da električar, mehaničar i bravar kontrolišu tehničku ispravnost - kaže Stevanovićeva. - Kada vozilo prođe tehnički pregled, onaj ko je odgovoran izdaje overeni putni nalog bez kojeg nijedno vozilo ne može da izađe iz pogona u saobraćaj.

Najstarija vozila prema podacima najvećeg gradskog prevoznika su u pogonu "Zemun" gde je prosečna starost 9,81 godina. Neznatno su mlađi autobusi u pogonima "Novi Beograd" 9,67 i "Kosmaj" 9,19, dok "Karaburma" ima najmlađa vozila 8,52 godine.

SREDA KRITIČNA

BROJ saobraćajnih nezgoda u kojima su učestvovala vozila GSP "Beograd", od 1. januara do 31. jula ove godine, smanjen je u odnosu na isti period lane. Učešće vozača GSP u krivici, kada je reč o saobraćajnim udesima u gradu, iznosi oko 20 odsto.

Po podacima GSP "Beograd", najbrojnije su nezgode u periodu od 14 do 15 časova, kritični dan je sreda, a mesec - oktobar. Najveći broj nezgoda događa se u užem gradskom jezgru, a kada su tramvaji u pitanju, najugroženije deonice su, pored Sajma, i ulice Vojvode Stepe, Cara Dušana i 27. marta.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (30)

Zoran

08.09.2011. 10:25

@Eagle - Bravo, umesto da prvo normalizujemo stanje u gradskom prevozu, pa tek onda da razmišljamo o novim tehnologijama za naplatu, mi se vozimo krševima. Sinoć sam u prilično kršastom tramvaju video 4 ''validatora'' koji izgledaju smešno u tom okruženju. Točkovi kloparaju, tramvaj vibrira, ali važno je da imamo ''validatore''. Nikada nećemo da se naučimo šta nam je prioritet, nego uvek radimo po sistemu vid'la žaba da se konj potkiva pa i ona digla nogu...

BTC

09.09.2011. 07:04

@Eagle - Validatori nisu GSP-vi. To su ugradile privatne firme koje ce uzimati procenat od svakog prevezenog putnika u Beogradu u gradskom, prigradskom saobracaju i Beovozu. Puca njima kais sto otpadaju tockovi, bitno je da su oni instalirali svoje validatore.

Gula

08.09.2011. 04:21

Ne verujem ja u ovu vest. GSP-ova vozila se svakog jutra rigorozno kontrolišu. Takva kontrola ne postoji ni u EU. Nije se ovo dogodilo, ne,ne...

Rade

08.09.2011. 11:26

@ACA - Taj "krš od autobusa", kako ga vi nazivate je star svega tri godine, jer se radi o Ikarbusu IK-218N nabavljen polovinom 2008. godine.Ovde nije stvar nabavke delova, već samo kvaliteta održavanja i ponašanju radnika održavanja koji očigledno nisu dobro odradili svoj deo posla.Nažalost po njih, ovo je dospelo do medija, pa samim tim i do direktora, tako da će neko dobiti svoju radnu knjižicu, dok će ostali da popiju po 20% od plate.

Gspovac

08.09.2011. 18:08

@ACA - Bas tako, iako je iz 2008g to je krs od autobusa na koji je GSP dobio petogodisnju garanciju, a vrlo je zanimljivo znati zasto je grad tvrdoglavo kupovao tako lose autobuse za velike pare? Kako to da je propala firma (Ikarbus) odmah posto je isporucila gradu 100 autobusa? U pitanju je veliki lopovluk na raznim nivoima i sve je to uspesno zataskano.

Bogdan Stojkov

09.09.2011. 16:43

@ACA - Ikarbus je oterao u provaliju Dinkicev G17 lukavo bacajuci odgovornost na Ruse koji su dosli u vec prezaduzeni Ikarbus.

kicholino

09.09.2011. 22:34

@ACA - iskreno cisto sumnjam u to da ce neko dobiti radnu knjizicu...pa svi znamo da se tamo zaposljavaju preko veze...suraci,kumovi ,braca i ostala mnogobrojna rodbina....

Aco

10.09.2011. 13:31

@ACA - Radnike u pogonu su već udaljili sa radnog mesta i dobiće otkaz za par dana, čim stigne formalni izveštaj komisije i unutrašnje kontrole.Protekcije ima svuda, ali kada nešto dospe do medija, onda to sve pada u vodu, pa makar bio primljen preko generalnog lično!

Bane

08.09.2011. 10:54

Aljkavo i neodgovorno upravljanje imovinom grada se i dalje nastavlja u GSP. Postoji li tu bilo kakva kontrola gradskih vlasti?

Toma

09.09.2011. 07:10

@Bane - Tesko da ti razumes ko cime upravlja! Grad upravlja GSP-om, a kako upravlja vidi se po otpadnutom tocku. Milione evra trose na sredjivanje infrastrukture za "Spanca", a ne daju pare za rezervne delove.

karamelica

08.09.2011. 11:49

Pa kakve krseve pustaju u saobraćaj,kada god naiđe autobus mora da se bezi sa ulice! Šta bi sa onom pričom o klimama,koju su nam pričali već je kraj leta a mi se vozimo u "expres loncu" i dalje!?

bgd

08.09.2011. 12:52

Njima je svaki dan kritican. U GSP pogonima kradu deterdzent za pranje vozila i nose kuci, zasto onda ne bi krali i delove ili spavali na poslu, umesto pregledali vozila, ionako im niko nista nece reci. GSP je bruka ovog grada.

Vozac

08.09.2011. 18:00

@bgd - Lupetas, napamet! GSP vozila peru privatnici. Svakog jutra vozila napustaju kapiju cista.

strumf

09.09.2011. 10:52

@bgd - hahahah ,ajde koga lazes?! cista? i ispravna? i sa pristojnim vozacima i kondukterima? sa koznim sedistima i mini barom? lcd biskopom? da sve to ima u gsp i masaza zadnjice po zelji

Vozac

09.09.2011. 13:51

@bgd - Nisam rekao ispravna, rekao sam cista. Dodji ujutru u 03.30, pa nadalje pored kapije bilo kog pogona kad vozila izlaze u saobracaj, pa da vidimo da li ces naci jedno prljavo vozilo. Ovako mlatis praznu slamu bez veze. Da mozes da platis, sigurno bi ti neko ugradio masazer za tvoju zadnjicu. Cak bi se i vama nastranima ispunila zelja.

strumf

11.09.2011. 18:53

@bgd - nastanima? niko ne pominje seks ovde ,medjutim ti izgleda cim neko pomene rec zadnjica odma mislis na seksualni odnos,nko je onda tu nastran?

z.o.

08.09.2011. 16:30

ma ajte.pa ja ujutro idem na posao rano i nisam video jos dan danas opran autobus ni spolja ni iznutra.

Gavrilo Petric

08.09.2011. 17:15

Nije uopste bitno kolikoje vozilo staro, bitnoje dase vozila uredno servisiraju, i svi delovi koji se tretiraju kao potrosni materijal na vreme menjaju. Ali u ovom slucaju je uzrocnik neodgovorno odrzavanje razbijenih ulica i puteva, hiljade udarnih rupa na nasim ulicama, a one su smrt za motorna vozila. Tako dace po svim prilikama biti kriv vozac sto nije uskladio brzinu prema uslovima puta.

hahaha

08.09.2011. 19:02

Sve mi se nesto cini da se sve to planski radi. Da se maximalno urusi ugled gsp-a koji godinama prevozi sugradjane pa kad se dovoljno oblati onda ce se privatni prevoznici prikazati u prelepom svetlu i da je GSP gubitaska firma a privatnici nisu, pa ce lepo gradske vlasti imati jos nesto za prodaju i kao bice nam super, a to sto ce tek onda prevoz biti preskup o tome niko ne razmislja? Ocuvajmo nas GSP da ne bi smo sutra zalili za njim, razmislite malo, neko namerno sve to radi a vi mu verujete.

zivela EU

08.09.2011. 19:28

ne kapiraju nekio jos uveksrbija oce u eu,podnela zahtev,sve vise uslova ispunjavamo,znaci sve treba da se privatizuje kao u svim eu drzavama,sasvim jednostavno

Dragan

09.09.2011. 10:13

80% voznog parka GSP je jos pre 5-7 godina bio zreo za presu na otpadu. Voziti se u njima je bezbedno kao igranje fudbala na minskom polju.

MatijaBG

09.09.2011. 12:12

Samo tocak?hahahahaha...........dok ne ispadne pola putnika kroz pod i dok se ne zpali svaki drugi,njima ne apada na pamet da menjaju buseve,ove zute.....strahota.Cena karte za ovo treba da je max.5 dinara ili najozbiljnije da nama bude placeno da se vozimo gradonacelnikovim evropskim prevozom!

Savic

09.09.2011. 13:39

@MatijaBG - Mora da ti mozak trokira i preskace na momente?Ne znam sta, ali nesto jeste kad mislis da te neko vozi za 5 dinara. Sigurno si teska beda od coveka kad nemas druge opcije prevoza, nego moras da se vozis GSP-om?

kicholino

09.09.2011. 22:12

@MatijaBG - pa nisu svi u ovoj zemlji tako bogati kao ti savicu....vecina nema sta da jede,ako nisi primetio...vredjas coveka zato sto nema novac....znas li koliko je to jadno i koliko govori o tebi....

Velja

19.09.2011. 08:50

Svaka im čast kad stignu preko noći da detaljno prekontrolišu i operu sva vozila! Stvarno su smešni...