Autobusu GSP otpao točak
07. 09. 2011. u 21:34
Autobusu GSP na liniji "15" u Zemunu otpao točak i udario u putničko vozilo. Dvojica mladića zadobila povrede. Prevoznik ispituje vozilo
Prema rečima doktora Nade Macure iz Hitne pomoći, povređeni u saobraćajki u Krajiškoj ulici su prevezeni u Urgentni centar. Muškarac star 23 godine zadobio je povredu glave i vratnog dela kičme, dok je drugom, takođe, povređena glava i vratni deo kičme, ali i grudni koš i stomak. Slavica Stevanović iz GSP "Beograd" kaže da vozač autobusa, kao i putnici nisu zadobili nikakve povrede i dobro se osećaju.
- Komisija utvrđuje šta je sve rađeno na ovom vozilu u proteklom periodu i na osnovu toga će biti utvrđeno da li je, i ko odgovoran za ovaj konkretni slučaj - objašnjava Stevanovićeva. - Ukoliko se utvrdi da je napravljen propust biće pokrenut disciplinski postupak protiv odgovorne osobe.
Ona dodaje da sva vozila GSP redovno kontrolišu u pogonima od 18 do dva časa izjutra. Osim svakodnevnih redovnih pregleda, vozila prolaze kroz predviđene servise, zatim vanredne popravke kada je to potrebno, obavlja se zimska priprema kola...
- Vozilima se prvo doliva gorivo, zatim idu na spoljno pranje i unutršnje čišćenje, potom prolaze tehnički pregled koja podrazumeva da električar, mehaničar i bravar kontrolišu tehničku ispravnost - kaže Stevanovićeva. - Kada vozilo prođe tehnički pregled, onaj ko je odgovoran izdaje overeni putni nalog bez kojeg nijedno vozilo ne može da izađe iz pogona u saobraćaj.
Najstarija vozila prema podacima najvećeg gradskog prevoznika su u pogonu "Zemun" gde je prosečna starost 9,81 godina. Neznatno su mlađi autobusi u pogonima "Novi Beograd" 9,67 i "Kosmaj" 9,19, dok "Karaburma" ima najmlađa vozila 8,52 godine.
SREDA KRITIČNA
BROJ saobraćajnih nezgoda u kojima su učestvovala vozila GSP "Beograd", od 1. januara do 31. jula ove godine, smanjen je u odnosu na isti period lane. Učešće vozača GSP u krivici, kada je reč o saobraćajnim udesima u gradu, iznosi oko 20 odsto.
Po podacima GSP "Beograd", najbrojnije su nezgode u periodu od 14 do 15 časova, kritični dan je sreda, a mesec - oktobar. Najveći broj nezgoda događa se u užem gradskom jezgru, a kada su tramvaji u pitanju, najugroženije deonice su, pored Sajma, i ulice Vojvode Stepe, Cara Dušana i 27. marta.
Eagle
07.09.2011. 22:28
Šta će na točak, ako imamo BusPlus sistem.
@Eagle - Bravo, umesto da prvo normalizujemo stanje u gradskom prevozu, pa tek onda da razmišljamo o novim tehnologijama za naplatu, mi se vozimo krševima. Sinoć sam u prilično kršastom tramvaju video 4 ''validatora'' koji izgledaju smešno u tom okruženju. Točkovi kloparaju, tramvaj vibrira, ali važno je da imamo ''validatore''. Nikada nećemo da se naučimo šta nam je prioritet, nego uvek radimo po sistemu vid'la žaba da se konj potkiva pa i ona digla nogu...
@Eagle - Validatori nisu GSP-vi. To su ugradile privatne firme koje ce uzimati procenat od svakog prevezenog putnika u Beogradu u gradskom, prigradskom saobracaju i Beovozu. Puca njima kais sto otpadaju tockovi, bitno je da su oni instalirali svoje validatore.
Ne verujem ja u ovu vest. GSP-ova vozila se svakog jutra rigorozno kontrolišu. Takva kontrola ne postoji ni u EU. Nije se ovo dogodilo, ne,ne...
Ne bio ja Rasa ako ne okrive vozaca za to sto je otpao tocak
Komentari (30)