Beograd kao nov 2014.
10. 08. 2012. u 21:59
Na gradilištima se vredno radi kako bi kapitalni projekti bili završeni u roku. Pančevačka petlja do kraja godine, naredne petlja "Radnička", a za dve most Zemun - Borča
NAREDNE dve godine biće udarničke za putare i graditelje. U tom periodu ističu rokovi za završetak kapitalnih saobraćajnih objekata - pristupnih saobraćajnica novom mostu na Adi, mosta Zemun - Borča, a nešto kraći termin ima Pančevačka petlja, koja bi svetlost farova trebalo da ugleda do kraja ove godine.
Iz Direkcije za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju uveravaju da su na svim "frontovima" neimari ukrstili lopate i krampove i da se radi punom parom i po utvrđenoj dinamici.
Most Zemun - Borča, prema ugovoru sklopljenom sa Kinezima, biće završen do kraja 2014. godine. Radi se na dva gradilišta - most sa konstrukcijom i prilazne saobraćajnice, za koje je zadužen domaći konzorcijum okupljen oko firme "Ratko Mitrović", a koji je dobio 45 odsto radova.
- Oni grade 21 kilometar puteva prema pančevačkom putu. Na prva četiri kilometra aktuelno je skidanje humusa i izgradnja trupa saobraćajnice kao i betonskih propusta preko postojećih kanala - kaže Nenad Bajić iz Direkcije. - Kada su u pitanju radovi na samom mostu, završen je pomoćni most i ugrađeno 150 šipova za 26 stubnih mesta sa borčanske strane. Izgrađeno je u 20 stubova, a u naredna dva meseca počeće izgradnja gornje konstrukcije mosta. Na gradilištu je oko 450 radnika, od toga polovina su Kinezi. Sa zemunske strane pomoćni most je završen, kao i pobijanje šipova za jedan od dva glavna stuba i u toku je izrada temelja tog glavnog stuba.
Most - NBG strana do kraja 2012.
Petlja Radnička druga polovina 2013.
Most Zemun - Borča tokom 2014.
Na čukaričkoj obali, petlja "Radnička" raste i širi se. U toku je izgradnja prve južne trake koja će zameniti sadašnji "tobogan". Radi se i prelaz od Beogradskog sajma ka Banovom brdu, tačnije konstrukcija iznad železničke pruge. Vijadukt ima 12 polja i sada su radovi na šestom polju.
- Konstrukcija će biti završena do kraja godine, a čim se stvore uslovi i da se saobraćaj pusti preko nje, počećemo da uklanjamo postojeći "tobogan" i da gradimo drugu, severnu traku nove Radničke ulice - objašnjava Bajić. - Umesto sadašnjeg "tobogana" i podvožnjaka imaćemo praktično dve ulice iznad pruge. Istovremeno se radi na izgradnji rampi koje kružni tok povezuju sa petljom "Hipodrom". Preostalo je još po jedno polje da se spoje sa petljom.
Treća "tačka" je konstrukcija beogradskog metroa, koja je spojena sa mostom i prešla je tramvajsku prugu, pa je u toku uklanjanje skela što će omogućiti puštanje tramvaja u saobraćaj do kraja ovog meseca. Inače svi radovi na petlji "Radnička", prema planu biće završeni tokom 2013. godine.
UŽURBANO NIČE PETLjA KOD PANČEVCA
UŽURBANO se radi i kod Pančevačkog mosta.
- Na petlji kod "Pančevca" u toku je izrada šipova za prilaznu konstrukciju koja je srušena prošlog meseca - objašnjava Bajić. - Završen je najveći deo vodovodne mreže, izgrađen je nasip i sama kružna rampa, a sledi postavljanje završnog sloja i asfalta. Završena je izgradnja potpornog zida za dve nove saobraćajne trake, u toku je postavljanje podzemnih kablova, kanalizacione mreže...
SLOVENCI U STEČAJU, RADE AUSTRIJANCI
GRAĐEVINCI su okupirali most na Adi sa obe strane. Na novobeogradskoj je u toku postupak preuzimanja gradilišta pošto je firma "Primorje" otišla u stečaj, posao je preuzeo austrijski "Por".
- Rokovi su ostali isti i radiće se po istoj ceni - kaže Bajić. - Trenutno imaju prazan hod, ali dogovoreno je da sve bude završeno prema dogovoru, što znači do kraja ove, početkom sledeće godine.
Wertz
11.08.2012. 01:32
Лепо је то што се праве "куле и градови"... А када ће добити канализацију оних безмало 50% подручја града Београда где иста уопште не постоји???
@Wertz - Tako je, kada ce naselja sa leve strane Dunava, kao i Kaludjerica, Lestane, Vinca, Bolec,Batajnica dobiti kanalizaciju? Sve neke silne petlje spominjete i hvalite se a naselje u kom zivim i koje broji oko 35000 ljudi nema direktan izlaz na autoput, vec kruzimo 7 km a vazdusnom linijom nije ni 2km od njega? Obecavaju u Grockoj svaki put pred izbore, a kad dodju na vlast na Klenak i Kaludjericu zaborave...
@Wertz - A sto mislis da nemate petlju? Pa zato sto niste imali ni gradjevinske dozvole koje su svi ostali po Srbiji morali da imaju. A kanalizacija se radi etapno jer niko nije mogao da predvidi koliko ce se ilegalnih naselja stvoriti u okolini Beograda. Plati sve potrebne dozvole ti i ostalih 350 000 kao beogradjana.
@Wertz - @ Trske - Као београђанине, која ли тебе мука тера да до те мере произвољно лупаш к`о отворен прозор о стварима о којима везе благе са везом немаш?! Нпр. Рушањ (СО Чукарица) свакако није "нелегално", а још мање је "ново" насеље. Напротив.
@Wertz - Mi smo sve to platili i pretplatili jos 80ih kad se pravilo naselje sve se za vreme Tita davalo u vidu doprinosa, s tim sto su pare za to zavrsile u privatnom dzepu jer jos pre 30 godina je petlja trebala da se napravi, i dan danas postoji tunel a to sto si ti neki isfrustrirani momak kome je Beograd samo Kalemegdan i krug dvojke i sto ne vidis dalje od nosa tako da to ''kao'' zadrzi za sebe. A s obzirom kakvo je stanje u drzavi Grocka je vec godinama ''meka'' za politicare jer mi SVE placamo..
Komentari (22)