NIS dobitnik nagrade za najbolju društveno odgovornu kampanju
Kompanija NIS dobitnik je nagrade za najbolju društveno odgovornu kampanju koju sedmu godinu zaredom dodeljuje magazin „Diplomacy&Commerce“. NIS-u je nagrada dodeljena na svečanosti u Narodnom muzeju u Beogradu za kampanju „Da se nove nade rode“ koju je kompanija sprovela tokom 2022. godine.
U ime kompanije NIS nagradu je primio Vadim Smirnov, zamenik generalnog direktora.
„Kampanjom „Da se nove nade rode“ smo pokazali da NIS sledi nacionalne prioritete i da podržava zajednicu u oblastima koje su najznačajnije za njen dalji razvoj i napredak. Naš slogan je „Budućnost na delu“, a te budućnosti nema bez dece. Nadamo se da smo našom kampanjom doprineli povećanju vidljivosti ove teme od značaja za društvo u celini i našom podrškom doprineli da nam se što više novih nada rodi“, rekao je Smirnov.
Kompanija NIS je nagrađenu kampanju „Da se nove nade rode“ sprovela u skladu sa nacionalnim prioritetom – povećanjem nataliteta, a u cilju unapređenja uslova za rad zdravstvenih ustanova u oblasti reproduktivnog zdravlja i pružanja podrške parovima u procesu vantelesne oplodnje. Tokom kampanje „Da se nove nade rode“ NIS je ukupno podržao 40 zdravstvenih ustanova u više od 30 gradova i opština u našoj zemlji.
NIS-ova kampanja „Da se nove nade rode“ inicirana je prošlogodišnjim ciklusom programa „Zajednici zajedno“ koji kompanija sprovodi već 15 godina zaredom u saradnji sa partnerskim gradovima i opštinama širom Srbije. Sredstva u iznosu od 118,5 miliona dinara u okviru programa „Zajednici zajedno“ usmerena su na nabavku specijalizovane medicinske opreme i opremanje zdravstvenih ustanova na svim nivoima zdravstvene zaštite koje se bave reproduktivnim zdravljem u cilju blagovremene dijagnostike i lečenja, kao i na sufinansiranje troškova parovima u procesu vantelesne oplodnje.
Kroz kampanju „Da se nove nade rode“ kompanija je pružila podršku i porodilištima u manje razvijenim opštinama na jugu i istoku Srbije, tako što je za osam porodilišta obezbedila sredstva za nabavku neophodne medicinske opreme. Za kraj kampanje, NIS je darovao i 225 vrednih poklon paketa, kako bi poželeo dobrodošlicu za po 15 prvorođenih beba u 2023. godini u 15 porodilišta u Srbiji.
„Diplomacy&Commerce“ nagrade uručuju se pojedincima, kompanijama i organizacijama koji se ističu u humanitarnom radu, društveno odgovornom, održivom poslovanju i ekološkim projektima, digitalizaciji i biznis inovacijama, razvoju umetnosti i kulture, kao i unapređenju bilateralne saradnje, privrednog ambijenta, uslova poslovanja i društva u celini. Nagrade su ove godine uručene u 20 kategorija, a povodom sedmog rođendana ovog magazina. Članovi žirija bili su istaknuti predstavnici poslovnog, kulturnog i javnog života u Srbiji, na čelu sa Markom Čadežom, predsednikom Privredne komore Srbije.
TRAMP ZAPRETIO EVROPSKOJ UNIJI: Neće moći tako ako ja pobedim, platiće visoku cenu
KADNIDAT za predsednika SAD-a Donald Tramp nastavio je sa svojom predizbornom kampanjom, a ovaj put tema su bile tarife koje Tramp planira da uvede ako pobedi na izborima zakazanim za 5. novembar.
30. 10. 2024. u 14:20
PUTINU U POMOĆ STIŽE NAJELITNIJA VOJSKA: Šta je "Olujni korpus", jedna od najmoćnijih specijalnih jedinica na svetu
SEVERNOKOREJSKA pojačanja dolaze usred naznaka da se Rusija bori s popunjavanjem svojih snaga.
30. 10. 2024. u 12:37
"OD TOG BRAKA NEMA NIŠTA" Potez srpskog mladoženje posvađao Internet! Za zgražavanje ili za pohvale? (VIDEO)
JEDAN mladoženja je tokom ceremonije venčanja u Srbiji pokušao da bude zanimljiv pa je odlučio da napravi "šaljivi" potez, ostavivši mladu samu ispred matičarke u trenutku kada mu je postavljeno čuveno pitanje "da li želi da stupi u brak".
31. 10. 2024. u 13:28
Komentari (0)