APLIKACIJOM DO KULTURNE BAŠTINE: Učenička kompanija đaka 14. gimnazije najbolja u prestonici (FOTO)

B.B.

18. 03. 2024. u 12:00

APLIKACIJA za upoznavanje sa bogatom kultrunom baštinom prestonice koju su osmislili učenici 14. gimnazije donela je njihovoj kompaniji "Beo Tura" prvo mesto na Regionalnom takmičenju beogradskih učeničkih kompanija.

АПЛИКАЦИЈОМ ДО  КУЛТУРНЕ БАШТИНЕ: Ученичка компанија ђака 14. гимназије најбоља у престоници (ФОТО)

Foto: Miroslava Simić Kocić

Drugo mesto pripalo je kompaniji "DOST" koju čine đaci Filološke gimnazije za neobičnu društvenu igru za decu koja uz pomoć ilustrovanih kartica pruža uvid u neverbalnu komunikaciju podstičući igrače na bolje razumevanje. Učenička kompanija "ERPC" iz Tehničke škole "Kolubara" u Lazarevcu, koja je osvojila proizvodnju personalizovanih 3D holograma.

Zajedno sa pobednicima ostalih regionalnih takmičenja (Vojvodina, jugoistočna, jugozapadna i centralna Srbija), ovi učenici će se u maju boriti za titulu nacionalnog pobednika i predstavnika Srbije na evropskom takmičenju najboljih učeničkih kompanija koje će biti održano u julu ove godine na Siciliji.

Na takmičenju u Beogradu svoje proizvode i usluge ponudile su 23 učeničke kompanije iz prestoničkih srednjih škola. Članovi žirija su ocenjivali njihove kompanijske izveštaje, prodajne veštine i jedinstvenost ponude.

Učenička kompanija je najpoznatiji program globalne mreže Junior Achievement koji se sprovodi širom sveta i omogućava učenicima srednjih škola da razviju i vode sopstvene kompanije, sa realnim proizvodima i uslugama, kao i da upravljaju zarađenim novcem. Program traje preko cele školske godine, a Evropska komisija ga je označila kao najbolji primer preduzetničkog obrazovanja. Učenici koji su "zaposleni" u ovim kompanijama tokom školske godine stiču znanja o tržišnoj ekonomiji i preduzetništvu kroz programe "Dostignuća mladih" i svoju kompaniju vode od osnivanja do izrade kompanijskog izveštaja i zatvaranja kompanije na kraju školske godine.

Takmičenje je realizovala organizacija Dostignuća mladih u Srbiji, uz saradnju i finansijsku podršku Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID), NCR fondacije, UniCredit fondacije i Ministarstva prosvete.

BONUS VIDEO - DR NOVOSTI: Kako biti emocionalno inteligentniji?

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

NE ZNAM NI KAKO SAM IMAO DEVOJKE: LJubavni život Radeta Ćosića - glumac ne krije da su ga partnerke ostavljale (VIDEO)