Određene vrste namirnica mogu da ublaže, pa i da spreče glavobolju.

Otuda, u trenucima kada osetite dosadnu bol, ne posežite za tabletama.

Pokušajte najpre da se izlečite jedući hranu koju preporučuju stručnjaci.

* Pečeni krompirići odlični su za lečenje mamurluka posle burne noći.

Kako alkohol dovodi do dehidracije, ali i gubitka elektrolita, izgubljene količine kalijuma nadoknadićete ako pojedete svega nekoliko pečenih krompirića.

Alkohol dovodi do proširenja krvnih sudova, što prouzrokuje glavobolju.

Istovremeno, kofein sužava krvne sudove i ublažava bol, ali stručnjaci upozoravaju da previše kafe može dovesti do još jače glavobolje.

Sa ovim napitkom ipak nije poželjno preterivati već ga konzumirati u manjim količinama.

* Dehidracija je glavni uzrok glavobolje, pa će vam dobro učiniti hrana koja obiluje vodom, na primer, lubenica.

Voda u voću i povrću sadrži minerale, a magnezijum je ključan za prevenciju glavobolje.

* Magnezijum koji se nalazi u bademu može da ublaži glavobolju. Tako bar pokazuju istraživanja.

Bademi pomažu i osobama koje pate od migrene, a osim badema dobre su i banane, sušene kajsije, avokado, indijski orasi...

* Da vam nedostaje kalcijum, znaćete ako osetite jako pulsiranje u glavi. U tom slučaju popijte čašu jogurta.

* U borbi protiv glavobolje odlično se pokazao i spanać, koji snižava krvni pritisak.