IAKO je izgledalo da su se turističke agencije opametile i da ovoga leta neće biti prošlogodišnjih scenarija sa prevarama, putnici koji su u ponedeljak uveče odleteli sa beogradskom agencijom "Barcino" u egipatsko letovalište Hurgadu, prema svedočenju turista, doživeli su veliku neprijatnost. Umesto u hotel koji su uplatili, kako navode putnici, upućeni su u drugi, uz pojašnjenje da se baš u trenutku kada su bili na aerodromu "dogodio požar u njihovom prvobitnom hotelu".

Kako za "Novosti" kažu putnici u Hurgadi, regularno su uplatili smeštaj sa četiri zvezdice "Long bič" (bivši "Hilton"), a kada su pristigli na aerodrom, rečeno im je da će ipak morati da odsednu u drugom hotelu. U prvi mah, kako objašnjavaju, pristali su na ovu opciju, jer su verovali u ono što im agent govori.


PROČITAJTE JOŠ: Letovanje bira i politika

- Sačekao nas je vodič druge agencije, koji je glavni agent na tom putovanju, jer su nam iz naše rekli da pratimo njih - kažu nam putnici. - Ušli smo u autobus i on nam je saopštio da je u našem hotelu nestalo struje i da je izbio požar i da će nas smestiti u hotel "Svinks". Pitali smo ga kada je izbio požar, rekao nam je u podne, a da smo mi već tad doputovali, pa nisu mogli ranije da nas obaveste.

Ipak, grupa putnika nije bila lenja, pa je po smeštaju u hotel pozvala taksi kako bi otišla u hotel koji su rezervisali i proverili navode agenta.

- Iste večeri smo pričali sa portirom „Long biča“, koji nam je rekao da požara nije bilo, ali da dođemo sutradan - objasnili su nam turisti.

- Potom smo menadžeru hotela dali pasoše i vaučere i on nam je saopštio da naše rezervacije ne postoje i da su sve sobe pune. Imali smo sastanak sa vodičem i rekao je da pokušavaju da nam pronađu mesta u drugom, boljem hotelu.

Iako je hotel u kom su smešteni iste kategorije, tvrde putnici, turistička agencija "Barcino turs" ga nema u ponudi, u šta se može uveriti pretragom ponude na njihovom sajtu.

- Nezadovoljni smo hotelom, jer iako je iste kategorije, nije to što smo uplatili - žale se putnici. - Kada je reč o spoljašnjim sadržajima, nema sve što i hotel "Long bič" i što je najbitnija stavka, plaža je užasna. Ima jedan deo gde je plićak i blato, a na drugom delu se u vodu ulazi preko stepenica koje su u lošem stanju. U vodi ne može da se gazi bez patika od kamenja.

CHRISTIAN TUR: SOBE SU BILE POTVRĐENE

IZ turističke agencije Christian Tur, koja je zapravo glavni agent putovanja povodom novonastale situacije ističu da su od lokalnih partnera neposredno pred put obavešteni da su u hotelu "Long Bič" u Hurgadi nastali tehnički problemi koji su doveli do nemogućnosti adekvatnog smeštaja u velikom broju već potvrđenih soba.

- Sa hotelom SPHINX imamo veoma dobra iskustva, koji se od početka našeg poslovanja nalazi u našoj ponudi - kažu iz agencije. - Prvobitno je predložen smeštaj u drugom hotelu, na šta naš lokalni paratner nije pristao imajući u vidu loša iskustva sa predmetnim hotelom tokom tekuće turističke sezone.

Kako kažu u Christian Tur-u, oni pripremaju dokumentaciju iz koje se vidi da su sobe za sve putnike koji je trebalo da budu smešteni u hotelu "Long Bič" bile potvrđene od strane hotela.

- Nama kao organizatoru putovanja iskreno je žao zbog nastale situacije, ali reč je o slučaju na koji mi nikako ne možemo uticati. Na nama je da putnicima obezbedimo usluge adekvatne ugovorenim, što ćemo sigurno i učiniti - kažu iz agencije.


PROČITAJTE JOŠ: Male tajne velikog Pariza

O PROMENI AGENTA SAZNALI PO DOLASKU

KAKO objašnjavaju putnici iz Hurgade, tek dva sata pre poletanja saznali su da će im glavni agent biti agencija "Kristijan tur".

- Niko nas nije o tome ranije obavestio. Taj vaučer gde stoji da je smeštaj rezervisao i platio "Kristijan tur", dodeljen nam je na aerodromu. Shvatili smo to tek pri dolasku u Hurgadu. Nismo nigde videli tablu sa imenom naše agencije, nego nas je čovek koji je držao tablu sa natpisom "Kristijan tur" pitao u koji hotel idemo i kada smo mu rekli, saopštio nam je da idemo sa njim - objasnili su nam turisti.