ĆUPRIĆANI OSTAJU BEZ AUTOBUSKOG SAOBRAĆAJA: Kavim se - parkira

Z. RAŠIĆ

utorak, 01. 10. 2019. u 13:42

ЋУПРИЋАНИ ОСТАЈУ БЕЗ АУТОБУСКОГ САОБРАЋАЈА: Кавим се - паркира

Detalj sa Glavne autobuske stanice u Ćupriji Foto Z. Rašić

Odlukom odbornika Skupštine opštine od 27. septembra, gradski i prigradski prevoz u Ćupriji je po koncesionom aktu poveren konzorcijumu koji predvodi paraćinska firma "Eurolajn"

ODLUKOM odbornika Skupštine opštine od 27. septembra, gradski i prigradski prevoz u Ćupriji je po koncesionom aktu poveren konzorcijumu koji predvodi paraćinska firma "Eurolajn". Ćuprićani, međutim, od danas, 1. oktobra ostaju bez autobuskog saobraćaja jer "Kavim jedinstvo" iz Vranja - koje je dosad obavljalo lokalni prevoz - više neće da vozi.

Miroslav Pešić je, kao ovlašćeni predstavnik firme "Kavim", u ponedeljak i zvanično obavestio lokalnu samoupravu da više neće saobraćati ka Senju, Dvorici, Krušaru i Kovanici.

- Nastavićemo da vozimo đake, jer imamo ugovor sa školama do kraja oktobra. Bez obzira na to što naš direktor još nije dobio zvanični dopis iz Skupštine i tek će odlučiti da li ćemo se žaliti, naša odluka je konačna - kaže Pešić, uz napomenu da je u konkurenciji sa ponudom konzorcijuma "Eurolajna" i negotinskog "Moto boem transa" njihova aplikacija ocenjena kao neprihvatljiva.

Pročitajte još - "Kavim" spas za putnike iz sela

Zamenik predsednika Opštine u Ćupriji Ilija Paunović objašnjava da će "Eurolajn" organizovati prevoz za 59 dinara po pređenom kilometru bez poreza, a naručilac posla će finansirati polovinu sume - na ime koncesione naknade. Kaže i to da će izbor prigradskog prevoznika biti definitivan po okončanju zakonom predviđenog žalbenog postupka.

STAV

POVODOM tvrdnje da je pri odlučivanju presudan bio ekonomski deo ponude, Pešić tvrdi da je cena koju je ponudio konzorcijum predvođen "Eurolajnom" potpuno neodrživa, a da ponuda "Kavima" nije rangirana iz banalnih, tehničkih razloga.


Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (1)

BAGRA

01.10.2019. 14:31

a naručilac posla će finansirati polovinu sume - na ime koncesione naknade