Naručio popularnost

M. RISTOVIĆ

12. 01. 2010. u 19:33

Već skoro zaboravljeni izbor za ličnost u 2007. godini, u Nišu ponovo aktuelizovan. Zaposleni u JKP „Parking servis“ poslali oko 3.000 SMS za svog direktora

IZBOR Miljana Jovanovića, direktora „Parking servisa“ za ličnost godine 2007. iako već i zaboravljen, ponovo je ovih dana dospeo u žižu javnosti zbog sumnje da je glasanje finansirano sa računa ovog javnog preduzeća. Optužbe o „zloupotrebi i nesavesnom trošenju novca“ izneo je Đokica Milovanović, predsednik Nadzornog odbora JKP „Parking servis“, koji tvrdi da su za Jovanovića glasali zaposleni sa službenih mobilnih i fiksnih telefona, odnosno da je sve finansirano sa računa preduzeća.
- Ukupan račun za telefone decembar 2007. iznosio je više od 170.000, od toga za mobilne više od 100.000 dinara - navodi Milovanović. - Zaposleni su poslali oko 3.000 poruka kao glas za svog direktora, a potom nikom od njih koji su prekočarili dozvoljeni limit nije odbijen novac od plate.
Milovanović ističe i da je veoma istaknutu ulogu u ovom postupku glasanja imao i Milan Nikolić, pravnik JKP „Parking servis“, sa računom službenog mobilnog telefona 5.700 dinara. Kako navodi, Nikolić je kao član Nadzoronog odbora preduzeća bio obavezan da poštuje zakon i da sprečava zloupotrebe.
- Normalno je da su zaposleni glasali za svog direktora - kaže Nikolić. - Izbor Miljana Jovanovića za najličnost je i marketinški bio pozitivan za naše preduzeće. Jer, troškovi glasanja su znatno manji od cene koje bi platili da smo zakupili prostor na TV stanicama za gostovanje direktora. A kada je proglašen za ličnost godine, Jovanović je tim povodom tri puta gostovao na niškim televizijama.
Sam Jovanović, sada već bivši direktor „Parking servisa“, tvrdi da je odbijanje prekoračenja limita za službene telefone od plate zaposlenih radila služba računovodstva preduzeća i da nije naredio da se zbog glasanja nekom progleda kroz prste.
- Te godine sam za ličnost godine izabran ne kao Nišlija, već kao direktor „Parking servisa“, što je bila pozitivna promocija ovog preduzeća - kaže Jovanović.
Zanimljivo je da na sajtu ovog JKP i dalje stoji vest da je direktor proglašen za naj ličnost, uz konstataciju da je to još jedan u nizu dokaza da građani Niša prepoznaju i podržavaju aktivnost i zalaganje „Parking servisa“ za rešavanje gorućeg problema parkiranja u gradu. Na sajtu se i zahvaljuju „svim građanima Niša, koji su ih podržali svojim SMS glasovima“.

“AŽURNOST“
PREDSEDNIK Nadzornog odbora Javnog komunalnog preduzeća „Parking servis“ Đokica Milovanović navodi da se na listingu službenih telefona vidi da su zaposleni bili toliki „ažurni“ pa su sa pojedinih brojeva slali SMS glasove u razmaku od po nekoliko sekundi.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije