KREVETI REZERVISANI I DO SEPTEMBRA: Vikendice i seoske kuće u Srbiji pune gostiju

V.N.

02. 08. 2021. u 16:43

IZDAVANjE vikendica i seoskih kuća postao je vrlo unosan posao koji je u proteklih godinu dana pandemije, doživeo pravu ekspanziju u Srbiji.

КРЕВЕТИ РЕЗЕРВИСАНИ И ДО СЕПТЕМБРА: Викендице и сеоске куће у Србији пуне гостију

Foto Arhiva

Potražnja je i ovog leta velika, pa se od Palića, Bezdana i Apatina do Zlatara, Durmitora, Golije, i drugih mesta, traži krevet više.

Vlasnici privatnog smeštaja koji je do nedavno služio za porodični odmor vikendom, sada se utrkuju u iznajmljivanju, cenom i kvalitetom, internet prezentacijama, dodatnim uslugama, a oglašavaju se i na čuvenim svetskim platformama, poput Booking.com.

Tijana Maljković, sekretar Udruženja za turizam Privredne komore Srbije kaže da je značajno za domaći turizam to što se naši građani u velikoj meri odlučuju da upoznaju svoju zemlju.

„Povećanje broja noćenja naših građana po Srbiji zaista raste svake godine. Osim što je sve veća hotelska ponuda, i turistički vaučeri za obilazak Srbije su tome dosta doprineli.

Izdavanje vikendica i seoskih kuća

PREMA dostupnim podacima sa najposećenijih portala za izdavanje vikendica, planinskih i seoskih kuća u Srbiji, prosečne cene po danu se kreću od 25 do 50 evra, dok za one luksuznije bungalove cena zna da bude i preko 100 evra po danu. Sa domaćinima je moguće napraviti i dogovor, pa često ona cena koja stoji u oglasu može znatno da se snizi ukoliko gosti borave duži period.

Novac koji su ljudi vikendima uglavom trošili u mestu stanovanja po restoranima, prelio se na lokalne samouprave po Srbiji kao i na ugostiteljske i smeštajne objekte na odmorišnim destinacijama širom zemlje“, objašnjava Maljkovićeva.

Bez obzira na to što privatan smeštaj može biti kategorizivan i nekategorizovan, gosti moraju biti prijavljeni preko portala eTurista.

Po zakonu, hoteli su kategorizovani od strane ministarstva nadležnog za turizam, a stanovi i apartmani, od lokalnih samouprava.

„Korona nam je dokazala koliko je bitno da prvenstveno razvijamo zemlju za naše domaće goste i da njima nudimo dobar kvalitet usluge, kako bi se stvorila navika da se uvek, bar na par dana tokom godine, obiđe Srbija, i da naša zemlja ne treba da bude jeftina destinacija… Srbija je egzotična destinacija za prekookeanske goste, i ako imamo dokaze da su strani gosti puni utisaka, istu uslugu, ako ne i bolju, moramo ponudi svakodnevno tokom cele godine i našim domaćim turistima“, ističe Maljkovićeva.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

UEFA GLEDA I NE VERUJE: Evo šta će Belorusija da uradi zbog EURO 2024