Kule bliznakinje nisu srušili avioni u pitanju je nešto jezivije (VIDEO)

Novosti online

26. 11. 2017. u 14:00

Куле близнакиње нису срушили авиони у питању је нешто језивије (ВИДЕО)

printscreen youtube

Bivši pilot CIA, Džon Lir, potpisao je priznanje da Kule bliznakinje nisu oborene tako što su avioni udarili u njih
Bivši pilot CIA, Džon Lir, potpisao je priznanje da Kule bliznakinje nisu oborene tako što su avioni udarili u njih.

Prema njegovom mišljenju, zvanična priča o tome da su dva aviona oborila kule je "fizički nemoguća“.

Pošto je ruski predsednik Putin prošle godine naveo da će objaviti satelitske fotografije koje dokazuju da su Kule uništene "kontrolisanom eksplozijom", izgleda da će doći do opovrgavanja zvaničnog izveštaja Komisije za 11. septembar.

Pismeno priznanje je ozbiljna pravna stvar i važi za pravnu istinu ukoliko se ne pobije. Sada protivnici Lirove teorije moraju predstaviti svoje dokaze ako žele da pobiju njegovu izjavu.

Ukoliko to ne učine, vlada SAD će morati da prizna da zvaničan izveštaj Komisije za 11. septembar nije bio istinit. Morate uzeti u obzir da Džon Lir nije bilo koji pilot.

On je unuk osnivača Lirdžeta, Bila Lira. Penzionisani je vazdušni kapetan i bivši pilot CIA koji je upravljao više od 100 različitih aviona tokom 40 godina aktivnog letenja. On ima više pilotskih sertifikata nego bilo koji drugi sertifikovani pilot. On je leteo u Aziji, Africi, istočnoj Evropi i na Bliskom istoku.

Drugim rečima, Lir se razume u letenje i avione. Ako je on rekao da avioni nisu srušili kule bliznakinje, onda je to sigurno tako. Evo šta je on napisao i potpisao u svom pismenom priznanju:

- Nijedan Boing 767 nije udario u Bliznakinje kao što vlasti i mediji lažno tvrde. Takav sudar je fizički nemoguć iz nekoliko razloga. U slučaju pravog udara, avion bi počeo da se okreće kada bi njegov prednji deo udario u čelične stubove kule.

- Zatim bi došlo do odvajanja vertikalnog i horizontalnog repa aviona i njihovog padanja na zemlju. Motor aviona bi zadržao svoj oblik prilikom udara i bio bi pronađen među ostacima srušene kule.



Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (36)

kalimerovic

26.11.2017. 14:22

Davno sam to napisao! Isto je s terijom o postanku vrsta, neki se majmun resio uspraviti I koristit glavu I prednje udove, a ostali? Bili na mesecu 70-tih s onom tehnologijom a danas vise ne moze niko..... itd.itd.? Lazi ogromne teku svetom pa ko se usudi da protiv njih ustane mora da strada!Istina je prva zrtva!? Svima predlazem da stava prst na celo i o mnogim razmisle, iznenadit ce se i reci STA JA TU MOGU???

Emilija

26.11.2017. 14:33

Napokon!! Neko se setio da javno kaze ono sto svaki inzenjer gradjevine,miner i niz ocevidaca znaju vec dosta dugo.A zrtve rusenja su bili kolateralna steta.Svesno i promisljeno izvedeno.Sta god da je bio cilj,porodice zrtava godinama su obmanjivali.Ovako nesto verovatno nije prvi put a ni poslednji.I to je Amerika.

Један из Братства

26.11.2017. 14:40

Тачно је то што овде пише. Лако је све то данас доказати ако се жели. Додао бих само да сви мисле како су авиони то урадили зато јер су их видели, што уживо што преко медија. Међутим ништа од тога се тако није десило. У питању је био огроман холографски приказ. Успешно је изведен само није савршен. На неким снимцима које можете наћи на јутубу виде се грешке које доказују да је био холографски приказ.

boki

26.11.2017. 14:45

Pa ovo i deca iz Djulica znaju. Ovo su klasicne Americke Markale. Jos su zgrade par dana pre rusenja osigurane na basnoslovne milijarde koje su potom i isplacene. Amerikom vlada licno Sotona iz pakla.

Edib

26.11.2017. 14:48

iza WTC 09.11. stoje hrišćani, američki baptisti, (CIA) udruženi sa cionistima (MOSAD).

Joca Boing

26.11.2017. 14:59

Džon Lir je toliko pametan i uverljiv da njegovo svedočanstvo nepobitno potvrđuje i dokazuje da su u stvari u Bliznakinje udarile leteće gluposti. Možda čak i ....njegove!

Горан

26.11.2017. 15:05

На нашој ТВ истог дана један од професора са Грађевинског факултета је рекао да рушење нема благе везе са ударом авиона и убеђен је да је неко посао одрадио уз помоћ експлозива. До закључка је дошао гледајући у ТВ преносу начин на који су се објекти обрушили на тло. За њега је то био школски пример рушења постојећег објекта експлозивом да би се на истом месту изградило нешто друго.

Americanopithecus Mendax

26.11.2017. 15:23

То није "откриће", то је јавно и одговорно изношење чињеница и њихово стручно образлагање од човека коме се може веровати. Јер такве теорије, са компјутерским анализама снимака и балистичким прорачунима одавно постоје, али само на Youtube и анонимно. А америчке лажи о РСК, Сребреници, Рачку... већ су разоткривене у самој Америци, али немају толики публицитет ни у Србији. Чак ни одбране српских оптуженика у Хагу нису узимале у обзир писмена сведочења америчких инсајдера, званичника УН и НАТО...

Dend

26.11.2017. 15:31

Takav scenario, po nalogu Amera, koristili su i Bosnjaci u Bosni , odnosno ubijajuci svoje a za to optuzujuci druge !Ako je ova tvrdnja tacna , a nema razloga da se ne veruje, Ameri su ovakav scenario "prodavali" mnogim u ratnim podrucijima nazalost zrtve su bili neduzni ?

Agent Rock

26.11.2017. 16:07

Neka počne klupko da se odmotava. Za ovo se zna odavno, ali niko se do sada zvanično nije ovako oglasio ...

Милвас

26.11.2017. 16:14

,,УСА" земља лажи, криминала, пљачкаша и превара. Земља савремених инквизитора који оробише многе земље под лажним плаштом борбе за демократију. Земља која је полако али сигурно почела да губи тло под ногама и да пропада. На срећу многих оробљених народа широм планете.

Инсајдер

26.11.2017. 16:22

На сличан начин је срушена и РТС, односно равно је одсечено само онокрило са техником и стардали су људи који су се затекли на том делу којије контролисано пао. У ствари мета је био Трминал, чвориште одакле сусве трасе полазиле или долазиле и на том делу су били само уређеји аод уређаја до контролног стола име око 3 метра и тај сто, као и зидовиоко њега нису ни окрзнути а делио их је од сале само обично стакло.

Любитель

26.11.2017. 16:29

Никад нису навели имена страдалих путника и пилота. Цео случај су извели да би кренули у напад на муслимане и изазивање верске нетрпељивости, а као крајњи циљ напада на блиски исток због нафте. Безскрупулозни резони и интереси, поубијали су и убијају своје грађане без милости, као што им гину њихови војници широм света. Исто то су урадили у првој атомској проби у пустињи, на својим војницима.

Miroslav GTA

26.11.2017. 16:44

Zbog toga je prvo bio Osama bin Laben i njegova Al Kaeda, Otkada su ga Obama i hilari 'sahranili' (isteklo mu vreme trajanja) u moru, odmah su predstavili ISIS. Kada su Rusi poceli da sredjuju ISIS proglaseni su za vecu opasnost od samog ISIS-a po svetski (americki) mir i (ne) demokratiju. Sta le sledece? Ali sto god da sledece izmisle u to ce verovati samo tesko isprani mozgovi iz dodatak sredstva za beljenje.

TAKO DOBRO LAZU DA I SAMI MISLE DA JE ISTINA

26.11.2017. 17:03

Posle laznih (nepokrivenih) dolara, laznog putovanja na mesec, lazne demokratije koju namecu silom po svetu, pa sad i laznog teroristickog napada na kule. LAZOVI BEZ PREMCA.

Joca Dopisnik Belosvetski

26.11.2017. 17:12

Kako smo i mi celo vreme gledali sta se desilo tog kobnog dana na TV, moze se reci da ovaj stari laze. Avioni su jedan po jedan udarali u kule - to je apsolutna istina. Sve ostalo su samo necije izmisljotine.

неимени

26.11.2017. 17:28

Безвезе. Ако вас итересује (у шта сумњам) погледајте шта научници, инжењери и архитекте кажу о кулама и како су и зашто са пале. Њихова је страница (аe911truth.org) испуњена калкулацијама и доказима. Овај пензионисани експерт је ту само да мути. "авион би почео да окређе..." може али само за неписмене. Челични стубови су се претворили у прах, а турбина би остала цела. Осим тога, кад је Путин казао да има намеру да се меша у како и зашто су те куле попадале? Признање? Ово је онда моје признање?

Profa I

26.11.2017. 18:13

Sami sebe uništili da bi druge optužili, sve se vidi sve se plaća, ko drugome jamu kopa sam unju pada

Миро Марковић

26.11.2017. 19:01

Веома професионлано сведочење. Ако трупови мотора су неуништиви, како снајка-ЦИА их није пронашла?. А како је ЦИА "успела" да пронађе нетакнуте пасоше свих терориста у пепелу кула близнакиња? Тај трик ни Худини, највећи мађионичар у историји, не би могао да изведе. Французи су све то знали, када су следевћег дана објавили да је то била велика намештаљка, док је Конгрес реагова тako што је "French fries" у знак протеста назвао "freedom fries", ха ха ха ха!

деда Живодар

26.11.2017. 19:08

и моја баба зна да су куле срушили сами каубоји

Stevan Stamenin

26.11.2017. 21:17

Ako je rusenje kula bliznakinja od strane putnickih aviona tesko objasniti, kako objasniti da vecina Jevreja nije otisla 9.11.2001. na njihovo radno mesto? Evidencijom podataka o zaposlenim u te dve poslovne zgrade se pokazuje da vise od polovine svih zaposleni su bili Jevreji. Dakle, neko je sve znao unapred pre nego sto se tragedija dogodila. Da li je snajka-CIA to znala? Naravno da jeste, ali ona voli da se pravi "naivna i nevina" kao francuska sobarica.

Ruben

27.11.2017. 12:07

"sokantno otkrice"!!!! za kga? za papagaje, pingvvine i ostale neinformisane ; inteligentnim ljudima je to bilo jasno od prvog dana ; ova je informacija ipak interesantna iz jednostavnog razloga sto istina postepeno pocinje da prodire i u americku administaraciju ; znak da je Donaldova volja da ona izadje na videlo.

milorad

27.11.2017. 15:48

Pa naravno da je kontrolisana eksplozija ,i te dve kule i one trece sto je isto pala. Pa samodebili u americi i sirom sveta su verovali u zvanicnu verziju.Kada se setim onog novinara sto je ja javio da su pale pre nego sto stvarno pale itd. Zlo i dela necastivog su pokrenula sekte i mi sada smo savremenici armagedona,i pokusaja necastivog da zavlada svetom. Procitajte bibliju i provalite ko su cetri jahaca apokalipse. zlo i naopako.

Vaske

21.01.2018. 00:44

Ono što je javnost tada videla, (mislim na video zapis) koji su ameri objavili je dobar posao Holivuda. Neko je '97 godine čekao da snimi udarac aviona u zgrade ? Ako to zaista neko misli, trebao bi da podseti doktora.

Triton

01.03.2019. 12:14

Covek sa tolikim iskustvom i jedini koji ima sve sertifakate u SAD, mozda i najbolji pilot, ako ne to onda sa najboljom reputacijom se usudio da izadje i kaze da je sve laz, a ko misli drugacije neka se suprotstavi njegovim dokazima. A koliko je ljudi zavrsilo u ludnici u SAD zato sto nije verovalo zvanicnom izvestaju. Mislim da ce i ovog coveka ukloniti ako negde ne pobegne.