Sirija: Upotrebljeno hemijsko oružje, Asad evakuiše snage

Agencije

sreda, 28. 08. 2013. u 09:29

Сирија: Употребљено хемијско оружје, Асад евакуише снаге
SAD i Britanija privode kraju izradu plana o pokretanju kaznenog vojnog udara. Damask: Pobunjenici koristili hemijsko oružje
SAD i Britanija privode kraju izradu plana o pokretanju kaznenog vojnog udara protiv sirijskog režima do kraja sedmice, prenosi "Gardijan". Sirijski izaslanik u UN optužio je pobunjeničke snage da su upotrebile hemijsko oružje da bi podstakle strane sile da preuzmu vojnu intervenciju protiv režima.

BAJDEN: NEMA SUMNJE DA JE SIRIJSKA VLADA UPOTREBILA HEMIJSKO ORUŽJE

Sirijska vlada je očigledno odgovorna za upotrebu hemijskog oružja protiv civila prošle sedmice i mora da odgovara zbog tog "gnusnog čina", izjavio je potpredsednik Sjedinjenih Američkih Država DŽozef Bajden.

"Nema sumnje ko je odgovoran za ovu gnusnu upotrebu hemijskog oružja u Siriji: sirijski režim", rekao je Bajden u utorak u obraćanju grupi veterana Američka legija u Hjustonu.

"Oni koji koriste hemijsko oružje protiv nedužnih ljudi, žena i dece treba i mora da odgovaraju", dodao je Bajden, a preneo Rojters.

Bela kuća je saopštila da predsednik Barak Obama još nije odlučio kako će SAD odgovoriti na napad, koji se navodno dogodio u predgrađu Damaska pod kontrolom pobunjenika čiji je cilj svrgavanje režima predsednika Bašara al-Asada.

AL KAIDA ZAPRETILA SIRIJI "VULKANOM OSVETE"

Ogranak Al Kaide, Islamska država Irak i Levant, zapretila je "Vulkanom osvete" snagama sirijske vlade u znak odmazde zbog prošlonedelnih smrtonosnih napada hemijskim oružjem nedaleko od Damaska, saopštila je "SITE monitoring group".

Ogranak Al Kaide u saopštenju je naveo da će kazniti Siriju za seriju pokolja, uključujući prošlonedeljni navodi napad hemijskim oružjem, prenela je agencija Rojters.

Posle sastanka osam sirijskih frakcija odlučeno je da se izvede invazija "Vulkan osvete" kao odgovor na masakre režima protiv našeg naroda u Istočnoj Guti, navedeno je u saopštenju Islamske države Irak i Levant.

Mete napada biće, između ostalih, bezbednosni punktovi, centri za obuku snaga bezbednosti, infrastruktura.

EKSPERTI UN NASTAVLJAJU ISTRAGU

Eksperti UN su se danas uputili na mesto u Damasku gde su, navodno, izvedeni napadi hemijskim oružjem, dan nakon što su obustavli misiju zbog bezbednosnih razloga.

Tim stručnjaka za oružje krenuo je u konvoju od šest vozila, ali nije jasno koju lokaciju nameravaju da obiđu, navodi AFP.

Oni su bili izloženi snajperskoj vatri u ponedeljak kada su počeli misiju, ali su, ipak, uspeli da obiđu dve poljske bolnice u Moadamijet al-Šamu, jugozapadno od Damaska i prikupe dokaze o navodnom hemijskom napadu izvršenom prošle nedelje.

Ali juče nisu uspeli da obave planiranu posetu drugoj lokaciji u Istočnoj Guti, severoistočnom predgrađu prestonice, zato što niko nije mogao da im garantuje bezbednost.

DAMASK: POBUNJENICI KORISTILI HEMIJSKO ORUŽJE

Sirijski izaslanik u UN danas je optužio pobunjeničke snage da su upotrebile hemijsko oružje da bi podstakle strane sile da preuzmu vojnu intervenciju protiv režima.

"Mnoge činjenice idu u prilog nevinosti sirijske vlade koja je izložena lažnim optužbama", izjavio je ambasador Bašar Džafari, preneo je AFP.

On je rekao da takve činjenice, takođe, pokazuju da su "oružane grupe koristile hemijsko oružje da bi izdejstvovale vojnu intervenciju i agresiju protiv Sirije".

"GARDIJAN": DO KRAJA NEDELJE VOJNI UDAR NA SIRIJU

SAD i Britanija privode kraju izradu plana o pokretanju kaznenog vojnog udara protiv sirijskog režima do kraja sedmice, prenosi danas "Gardijan", a "Vašington post" navodi reči neimenovanih zvaničnika Bele kuće da bi "najranije sutra" mogla da bude pokrenuta "vremenski ograničena intervencija".

Vašington i London nemaju ni trunku sumnje da je sirijski režim prošle sedmice u predgrađu Damaska, Guti, upotrebio hemijski gas od koga je stradalo, prema tvrdnjama opozicije, nekoliko stotina ljudi, uključujući i decu.

Najviši zvaničnici dve zemlje poručili su da za "gnusni čin" mora da odgovara režim sirijskog predsednika Bašara al-Asada i da se, u tom pogledu, razmišlja o proporcionalnom odgovoru na hemijski napad.

Neimenovani visoki zvaničnici Bele kuće u izjavi za "Vašington post" prenose da bi SAD mogle "najranije sutra" da pokrenu ograničenu vojnu intervenciju u trenutku, dok se američke obaveštajne službe pripremaju da po nalogu predsednika Baraka Obame objave izveštaj koji bi potvrdio navode o upotrebi hemijskog oružja.

Obamina administracija će se najverovatnije opredeliti za napade sa ratnih brodova iz Mediteranskog mora koji ne bi trajali duže od dva dana.

HEJG: HEMIJSKO ORUŽJE UGROŽAVA BRITANSKU BEZBEDNOST

Britanska nacionalna bezbednost biće ugrožena ukoliko ne odgovorimo na to da je sirijska vlada koristila hemijsko oružje protiv sopstvenog naroda, izjavio je britanski državni sekretar Vilijem Hejg.

U članku koji je objavljen pre predsedavanja premijera Dejvida Kamerona Britanskom savetu za nacionalnu bezbednost, koji će doneti preporuke o mogućoj vojnoj intervenciji protiv Sirije, Hejg je kazao da bi velika opasnost bila da se ništa ne preduzme.

BRITANIJA PODNOSI REZOLUCIJU O SIRIJI

Velika Britanija je saopštila da će danas kasnije podneti rezoluciju Savetu bezbednosti Ujedinjenih nacija u kojoj će osuditi sirijsku vladu zbog nedavnog navodnog napada hemijskim oružjem u kojem je poginulo više stotina civila.

Iz kancelarije britanskog premijera Dejvida Kemerona je saopšteno da će Britanija tražiti "odobravanje neophodnih mera za zaštitu civila" u Siriji, prenela je agencija AP.

Vojna akcija je jedna od opcija koja može biti odobrena u okviru Člana 7. povelje UN.

Rezolucija će biti podneta na sastanku pet stalnih članica Saveta bezbednosti , napisao je Kameron na Tviteru.


BRAHIMI: DOKAZI SUGERIŠU DA JE KORIŠĆENO HEMIJSKO ORUŽJE

Dokazi sugerišu da je u Siriji korišćena neka vrsta hemijske supstance, koja je možda ubila i 1.000 ljudi, ali bilo kakav vojni odgovor mora prethodno da odobri Savet bezbednosti Ujedinjenih nacija, rekao je specijalni izaslanik za Siriju Lahdar Brahimi.

"Izgleda da je 21. avgusta korišćena neka vrsta supstance od koje je poginuo veliki broj ljudi - na stotine, definitivno više od 100, možda 300, neko kaže 600, možda 1.000 a možda i više od 1.000 ljudi", rekao je predstavnik UN novinarima u Ženevi.

"To je, naravno, neprihvatljivo, užasavajuće. To potvrđuje koliko je opasna situacija u Siriji i koliko je važno za Sirijce i međunarodnu zajednicu da zaista razviju političku volju da ozbiljno rasprave to pitanje i pronađu rešenje", kazao je on.

Brahimi nije saopštio da li ima informacije na osnovu nalaza tima UN, ili drugih izvora, kao što su na primer zapadne obaveštajne službe, ili je to izjava državnog sekretara SAD Džona Kerija koji je kazao da postoje neoborivi dokazi da su hemijski napad verovatno izvele snage režima, navodi AP.

AUSTRIJA PROTIV VOJNE INTERVENCIJE

Zvaničan Beč se protivi sve izvesnijoj vojnoj intervenciji zapada u Siriji.

Austrijski kancelar Verner Fajman upozorio je, u izjavi APA, na opasnost "prenagljenog vojnog udara bez mandata UN".

"Treba najpre iskoristiti sve diplomatske i političke mogućnosti. Cilj mora biti političko, a ne vojno rešenje", podvukao je Fajman, navodeći da i inspektorima UN treba dati dovoljno vremena da obave svoj posao.

TURSKA: STRUČNJACI ZA HEMIJSKO ORUŽJE NA GRANICI SA SIRIJOM

Turska je na granicu sa Sirijom poslala dodatan broj eksperata obučenih za identifikovanje i dekontaminiranje žrtava hemijskog oružja.

"Imamo eksperte koji mogu da se nose sa hemijskim napadima i skoro da smo ih sve rasporedili u gradovima Kilis, Hataj i Sanliurfa", rekao je portparol Direktorata za vanredne situacije Mustafa Ajdogdu.

TERORISTI ĆE HEMIJSKO ORUŽJE USMERITI NA EVROPU

Zamenik sirijskog ministra spoljnih poslova, Faisal Makdad, izjavio je danas da su SAD, Britanija i Francuska pomogle "teroristima" da upotrebe hemijsko oružje u Siriji i da će ti isti ljudi uskoro upotrebiti to oružje i u Evropi.

Makdad je u razgovoru sa novinarima ispred hotela "For sizons" u Damasku rekao da je inspektorima Ujedinjenih nacija za hemijsko oružje predstavio dokaze da su "naoružane terorističke grupe" upotrebile nervni gas sarin na svim mestima navodnog napada, preneo je Rojters.

JORDAN: BEZ NAPADA NA SIRIJU SA NAŠE TERITORIJE

Teritorija Jordana neće biti iskorišćena kao lansirna rampa za napade na Siriju i ta kraljevina preferira diplomatsko rešenje krize, izjavio je portparol jordanske vlade Mohamad Momani.

BAN: INSPEKTORIMA POTREBNA ČETIRI DANA ZA ISTRAGU

Generalni sekretar Ujedinjenih nacija Ban Ki-mun izjavio je da je inspektorima UN potrebno četiri dana da završe istragu o navodnoj upotrebi hemijskog oružja u Siriji.

"Moj mandat i moja odgovornost u ovom trenutku su da izvršimo detaljnu i kompletnu istragu", rekao je Ban, prenela agencija AFP.

"Neka inspektori okončaju svoj rad, za šta im treba četiri dana", rekao je prvi čovek UN i naveo da će njihovi zaključci zatim biti analizovani, a rezultati poslati Savetu bezbednosti UN.


NATO: DOKAZI UKAZUJU DA JE ASAD KORISTIO HEMIJSKO ORUŽJE

Generalni sekretar NATO Anders Fog Rasmusen danas je izjavio da informacije iz više izvora ukazuju na to da su snage sirijskog predsednika Bašara Asada odgovorne za upotrebu hemijskog oružja u napadima u Siriji prošle sedmice.

Rasmusen je nakon sastanka ambasadora NATO-a u Briselu rekao da je svaka upotreba hemijskog oružja "neprihvatljiva i ne može da prođe bez odgovora", ali nije naveo kakav bi taj odgovor trebalo da bude, preneo je Rojters.

"Ovde se radi o očitom kršenju međunarodnih normi i prakse. Odgovorni za to moraju da budu privedeni pravdi", istakao je Rasmusen i dodao da će NATO "pomno pratiti" situaciju u Siriji.


SIRIJSKI PREMIJER: SIRIJA ĆE POSTATI "GROBLJE ZA OSVAJAČE"

Sirijski premijer Vael al-Halki je danas izjavio da će njegova zemlja, u slučaju da dođe do vojne intervencije međunarodne zajednice, postati "groblje osvajača".

Al-Halki je u izjavi za sirijsku državnu televiziju upozorio:

"Sirija će iznenaditi agresore onako kako ih je iznenadila i tokom" Jomkipurskog rata 1973. godine, kada su Sirijci i Egipćani iznenada napali Izrael ", i biće grobnica osvajača", prenela je agencija AFP.

STALNE ČLANICE SB UN POČELE RAZGOVOR O SIRIJSKOJ KRIZI

Predstavnici Velike Britanije, Kine, Francuske, Rusije i SAD počeli su danas razgovore o rezoluciji Saveta bezbednosti UN čiji je predlog sačinila Britanija, a kojom bi bila omogućena vojna akcija protiv sirijskog predsednika Bašara al-Asada, saopštile su diplomate.

Predstavnici zemalja UN počeli su raspravu iza zatvorenih vrata o rezoluciji nakon što je u blizini Damaska, navodno, upotrebljeno hemijsko oružje prošle sedmice kada je poginulo više stotina ljudi, prenosi AFP.


KUBA PROTIV NAPADA NA SIRIJU

Napad na Siriju će imati ozbiljne posledice na već nestabilni Bliski istok i predstavljaće "flagrantno kršenje" povelje UN i međunarodnog prava, upozorilo je danas kubansko ministarstvo inostranih poslova.

Ministarstvo je osudilo upotrebu hemijskog oružja, kao i svakog drugog oružja za masovno uništenje i izrazilo čvrstu odanost Kube međunarodnoj Konvenciji o zabrani proizvodnje, skladištenja i upotrebe hemijskog oružja, prenosi AFP.


ASADOVE SNAGE EVAKUIŠU VOJNE I BEZBEDNOSNE KOMANDE

Snage sirijskog predsednika Bašara el-Asada, evakuisale su većinu osoblja iz sedišta vojnih i bezbednosnih komandi u centru Damaska, pripremajući se za vojni udar Zapada, saopštili su danas opozicioni izvori i stanovnici.

Vojne jedinice smeštene u blizini glavnog grada zaplenile su nekoliko kamiona s prikolicama, očigledno da bi prenele teško naoružanje na alternativne lokacije, što za sada nije učinjeno, najverovatnije zbog toga što se duž glavnih autoputeva vode žestoke borbe, potvrdio je jedan neimenovani izvor.

Među delimično evakuisanim zgradama je sedište Generalštaba na trgu Umajad, obližnja vazduhoplovna komanda i bezbednosni kompleksi u zapadnom kvartu Kfar Susek, preneo je Rojters.

ČLANICE UN NISU USVOJILE REZOLUCIJU O SIRIJI

Pet stalnih članica Saveta bezbednosti UN nisu danas uspele da postignu dogovor o britanskom predlogu rezolucije kojim bi bila odobrena upotreba vojne sile protiv Sirije.

Da je nacrt rezolucije stavljen na glasanje, Rusija i Kina bi gotovo sigurno stavile veto na njega, pošto su blokirale i prethodne pokušaje da se sankcioniše režim predsednika Bašara al Asada, navodi AP.

Nakon višesatnog sastanka ambasadora u sedištu UN, nacrt rezolucije je vraćen vladama njihovih zemalja na konsultacije, naveo je jedan zapadni diplomata koji nije želeo da bude imenovan.


SAD:ZA SIRIJU U OPCIJI I VIŠEDNEVNI NAPADI

Administracija američkog predsednika Baraka Obame razmatra vojne opcije među kojima su i višednevni napadi na vladine snage u Siriji, saopštio je danas američki viši zvaničnik, koji je zatražio da ostane anoniman.

Iako Bela kuća objavljuje kako Obama tek treba da donese konačnu odluku o tome kako da odgovori na navodnu upotrebu hemijskog oružja u jednom predgrađu Damaska, bezbednosni zvaničnici ističu kako bi u kampanji verovatno bile korišćene krstareće rakete, lansirane sa američkih ratnih brodova u Mediteranu, izveštava Rojters.

SAD, međutim, ne nameravaju da deluju jednostrano u vojnoj akciji protiv sirijskog režima.

"Pregovaramo sa jednim brojem saveznika u vezi sa učešćem", ističe pomenuti zvaničnik.


HRW:SIRIJSKI CIVILI MORAJU BITI ZAŠTIĆENI

Povodom mogućeg vojnog napada Zapada protiv sirijskog režima, organizacija za zaštitu ljudskih prava "Hjuman rajts voč" (HRW), upozorila je danas da bi svaka intervencija te vrste morala da podrazumeva sve napore da se zaštite civili u toj zemlji zahvaćenoj građanskim ratom.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (178)

Djole

28.08.2013. 09:40

Nisam nikakav simpatizer sirijskog rezima ali ovo sto rade Amerikanci, godinama, mora da izazove gadjenje kod svakog normalnog coveka.Samo se nadam da ce im se jednog dana sve vratiti i da ta demonstracija sile nad nemocnim drzavama nece dugo potrajati.

vuja

28.08.2013. 13:09

@Djole - Sta rade Rusi.To je pitanje svih pitanja,imaju svoju bazu u toj zemlji.Vise niko nece da im veruje,videcete da ce mnoge zemlje izaci iz ODKB.Nece da navlace bedu na vrat.

FANTOMAS

28.08.2013. 23:09

@Djole - hi, zašto uporno uvlačite Rusiju u sukobe koji se nje ne tiču....

sreto

28.08.2013. 10:06

Ovo je jos jedan uspeh Izraelske obavestajne sluzbe MOSAD, koja zeli pod svaku cenu, "HUSU" (NOBELOVCA ZA MIR), da uvuce u Rat protiv Sirije.

vuja

28.08.2013. 14:09

@sreto - Zar ne vidis da polako Ruse opkoljavaju.Ruska baza u Siriji ne uklapa se u plan.Pogledaj p. raketni stit pa ces da vidis.Ide se na Iran do Ruskih granica.

rime

28.08.2013. 10:08

A ja mislim da ste vi Amerikanci dali hemijsko oruzje pobunjenicima....koji su oni upotrebeli protiv rezima......i sada ste vedlja cekali da bombardujete slabije...

zoran

28.08.2013. 10:12

Kada to kaze msje Biden,mora mu se verovati.Steta sto msje nije bio tako dosledan i kada su ubijani civili,zene,deca od Vijetnama do Libije.Ali su ti civili ubijani humano,demokratski, bombamakoje se bacaju iz aviona koji lete na visini od sest do osamhiljada metara,ili raketama sa jos vece razdaljine.Ne sumnjam da ima onih koji ce opravdati i ovaj zlocin,koji ce se smejati dok svetski siledzija merka sledecu zrtvu.Mi koji mislimo drugacije mozemo samo da pisemo i gusimo se u besu i nemoci.

Jabre

28.08.2013. 10:19

Lažovi da nije slučajno ono oružje od Sadama ? UN tim je dokazao da su teroristi bacili oružje a verovatno su im ga dobavili Amerikanci ili Izraelci i po njihovom nalogu je i bačeno.

Deki

28.08.2013. 10:29

Doći će dan (možda vrlo uskoro) kada ćete i vi, zlikovci američki, odgovarati za sve zločine počinjene u vašoj genocidno-fašisstičkoj istoriji. Svi su izgledi da će Ješe ovaj put goreti i to dobrano! Ali ukoliko se umeša i Iran, biće veselo ...Nadam se da ni Rusi nisu džabe čučali uz sirijsku obalu.

vuja

28.08.2013. 14:12

@Deki - To mogu samo srbi da izvedu ,jedino oni imaju hrabrost.Dotle moramo da poradimo na natalitetu.

darko

28.08.2013. 11:39

Napokon su stvari čiste i jasne .SAD I Britanija zajedno sa Al Kaidom udaraju na Siriju.Ako Rusija i Kina i ovaj put puste Evro-američko iživljavanje kao što je bio slučaj u Iraku i Libiji , njihov uticaj u svetu postaje smešno zanemarljiv.

vuja

28.08.2013. 15:08

@darko - Kada su pitali ruse koji su im najbolji prijatelji.Belorusi ,Bugari,Nemci,Amerikanci.Nigde nije bilo Srba.Ko neveruje neka proveri,ovo je zvanicni Ruski podatak.Njima su prijatelji oni sto drze rakete okrenute ka njima.

Vuk

28.08.2013. 11:41

Nije bitno što se opet isti scenario sprema za Siriju, nego što Rusija i Kina ćute i što dokazuje da su i dalje banana države u odnosu na USA!!!

Bjork

28.08.2013. 12:01

@Vuk - Ti bi hteo III sv. rat? U tom slučaju bi se brzo okončao tvoj jadni zivot i nebi pisao glupave komentare.

Mirko

28.08.2013. 12:55

@Vuk - Rusija i Kina sigurno ne zele III svetski rat. Ali kako ga izbeci kad Zapad stalno zapocinje neki novi sukob!? Izbegnut je III svetski rat u Avganistanu, Iraku, Libiji, Severnoj Koreji, pa mora biti negde ta granica kad se neizbezno ne moze izbegnuti. Po tvom stavu se vidi da samo Rusija i Kina treba da imaju savest da ne ulaskom u sukob ne zapecate i kraj sveta koga poznajemo. Civilizovani Zapad tu savest odavno nema, provociraju do svake granice, za nase "jadne zivote" ih tek briga.

vuja

28.08.2013. 13:02

@Vuk - To je druze sustina stvari.Sirija se napada zbog rusa,ko nezna to je jedin zemlja van bivseg SSSr u kojoj se nalazi Ruska baza.Cilj je da se rusi oteraju,sto ovi ladno to prihvataju.Tesko nama mi smo u ODKB posmatraci, vrlo lako moze da se desi da ponovo dobijemo po nosu.Ovo je svima za nauk koji Rusima nude baze u Srbiji.Rusija nije sposobna nikom da garantuje bezbednost...

vuja

28.08.2013. 13:03

@Vuk - Kad bi tako razmisljali Hitlera bi trebalo pustiti da porobi svet,kako nebi bilo svetskog rata.

saša

28.08.2013. 13:03

@Vuk - ja bih hteo svetski rat,jer tvoj idijotski izgovor bi sigurno prošao i 1938,u sličnoj situaciji u kojoj se svet nalazio i tada.jedna fašistička zemlja je htela da uspostavi svoja pravila celom svetu. i tada su u pošetku svi gledali bez reakcija........sad jedna druga fašistička zemlja želi besplatne resurse za svoje parazitsko društvo,i spremna je pobiti pola planete zbog toga.

vuja

28.08.2013. 13:14

@Vuk - A mi 1999 cekali na Ruse,dobro smo prosli.Srpska vojska je najbolja na svetu. Kad cujem nas i Rusa sve mi se smuci.

Игор

28.08.2013. 13:16

@Vuk - Оно што су Руси могли, а нису, је наоружати Асада масовно и по дисконтним цијенама умјесто што одуговлаче са продајом ПВ система и то по цијени за које би друге земље могле добити бар пет пута толико јер наоружавање Асада има велику политичку тежину пред Западом.

vuja

28.08.2013. 13:33

@Vuk - Druze najgore je to sto su vec dobili avans.To su 2 zlocina ,nedas mu oruzje da se sam brani ,okreces mu ledja i bezis.Kad moj drugar rusofil kaze da je to izdaja onda vise tu nema price.

vuja

28.08.2013. 13:40

@Vuk - Zar ne vidis da idu na Ruse.Veruj mi vise se zapad plasi sv.rata nego rusi.Zapad zivi relativno bolje,imaju mnogo vise da izgube.Problem sto ne osecaju nikakav otpor i ici ce dotle dok im neko ne kaze stop.Dali ce to biti pred Moskvom ili Pekingom pitanje je sad.

Игор

28.08.2013. 14:15

@Vuk - Не знам за аванс, али знам да су Кинези 2003. за $980 милиона добили чак 16 батеријa напреднијих С-300-ПМУ2 система док би Асад за $900 мил. требао добити ЧЕТИРИ батерије старије ПМУ верзије. Руси су већ одавно испричана прича а након Сирије то ће бити јасно и најжешћим русофилима.

PanicusVulgaris

28.08.2013. 15:41

@Vuk - Slazem se s tobom druze, samo sto mislim da je Rusija trebala Asadu dati SVE najbolje naoruzanje i opremu sto ima, i to POTPUNO BESPLATNO, jer se u Damasku brani Moskva. Ako fasisti porobe i Siriju (a nazalost vjerovatno hoce), a Rusija samo nijemo posmatra, presudili su i sami sebi. Nece proci mnogo vremena prije nego sto "ruska vojska upotrijebi hemijsko oruzje protiv nezasticenih ruskih civila, mahom zena i djece", i Amerika i Britanija se pozovu da spasavaju "ruski narod" od rusa.

PanicusVulgaris

28.08.2013. 15:42

@Vuk - Apsolutno tacno! A bice tad vec kasno i za Moskvu i za Peking.

Aleksandar

28.08.2013. 16:06

@Vuk - A kako bre znate da im Rusi nisu vec poslali oruzje?Zar i dalje verujete pojedinim medijima,i pored svega ovoga sto se desava?

Igor

28.08.2013. 11:47

Odvratno, kakva nepravda, šta drugo reći, ovi ljudi su čisto neskriveno zlo, nisu više u mogućnosti ni da budu prikriveni. Kako njima da se oprosti?

Petar

28.08.2013. 11:50

Ovo se već pretvara u standardan američki potez. Naravno da će "pribaviti" sve dokaze za opravdavanje ovakve akcije a nekoliko godina kasnije će, neki od zvaničnika, uz dobar honorar, objaviti u memoarima da je lagao...Ovo je bar iskustvo srpskog naroda. Da bude licemerje veće, najveća koncentracija i hemijskog i biološkog i ko će ga znati kakvog oružja je baš u Americi. Nego, daće Bog, pe će jednoga dana postojati neki pravi međunarodni sud.

Free Palestina

28.08.2013. 12:02

Zamislite ko bi pametan bacao, dan pre ispekcije, hemijsko oruzje po ljudima!!!!!!!!??????? Neverovatno je da sebe ubedjuju u to, ajde mene ne moraju, ni vecinu ljudi ovde. Znamo svi kako funkcionisu njihove odluke da se nesto uradi. Ovo je jedno od najjadnijih obrazlozenja do sada. Ne pitajte se kako to da Rusija nije nista preduzela, niti ce. Od sinoc je jasno i laicima da nema nisto od odgovora druge strane i da ce napasti. Sta je Rusiji obecano za uzvrat od S.Arabije?Jedina je nejasna stvar

mix

28.08.2013. 13:49

@Free Palestina - kao nas sipce dovoljan je bio samo znak oebsa sa vokerom na celu

kerber52

28.08.2013. 13:26

@Zule - ma prijatelju i to sto kazes, sta pa i mi komentarisemo, ko da nas se to nesto tice

Srki

28.08.2013. 12:23

Ne znam kako misle to izvesti bez UN rezolucije. Cini se da Rusija pristaje na podelu sveta u kojoj je ona zasada samostalna, a pored nje tu samostanost imaju jos Kina, Indija i delimicno drzave juzne Amerike. Ostatak sveta treba da preda kompletne resurse clanicama NATO, milom ili silom. Samo, scaka sila je privremena i dodje joj kraj. Zapad ce biti pojeden iznutra, od svojih gradjana, jer ove radi uska grupa ljudi samo za sebe.

D.R.V.

28.08.2013. 12:26

"Britanska nacionalna bezbednost biće ugrožena ukoliko ne odgovorimo na to da je sirijska vlada koristila hemijsko oružje protiv sopstvenog naroda".Mislio sam da ce barem izaci sa novom frazom,kad ono ... Ali jedno je sigurno,kad udare onda ce im Rusija sigurno uputiti protesnu notu.

vuja

28.08.2013. 14:44

@D.R.V. - I ne samo to ,vec ce stopirati uvoz curetine iz amerike.To ce biti odlucan odgovor Ruske drzave.

PanicusVulgaris

28.08.2013. 15:33

@D.R.V. - I Putin ce izjaviti kako Amerika NE MOZE tako drsko da krsi sve moguce medjunarodne zakone...dok gleda na televiziji direktan prenos kako razularena rulja divljaka, americkih placenika batinama ubija Asada, isto kao i Gadafija. Taj Putin me tesko razocarao, ja sam se bio ponadao da ce on preokrenuti ovaj trend americkog porobljavanja svijeta. Ako padne i Sirija, mislim da je odzvonilo i Rusiji. I to ce se i u Rusiji sve izdogadajti po scenariju vrlo slicnom ovom sirijskom.

vuja

28.08.2013. 18:07

@D.R.V. - Rusi su najobrazovaniji narod na svetu,miran i dobar narod.Ali oni nece uciniti nista dok rat ne zakuca na njihova vrata,To je istorija pokazala od bonaparte do hitlera.To zna i zapad pa im uvek daje mesto za odstupnicu.Odstupnica danas moze da znaci neke druge povoljnosti ,citaj izmedju redova.

Srki

28.08.2013. 12:29

Gradjani zapada mudro cute i uzivaju u svojim genetski modifikovanim hamburgerima i rialitijima. Videcemo dokle i kolko ce ih kostati to sto nemo gledaju kako njihove vlade seju zlo po svetu

Dusan Petrovic

28.08.2013. 12:59

Profit sa svih strana.Mi im prodali hemisko oruzje,i sad cemo da ih bijemo sto su ga kupili.

Milutin

28.08.2013. 13:01

SAD-e treba nesto vani da se desava da bi skrenuli javnost sa svojih, unutrasnjih, problema. Ma koliko to odgadjali ono sto se kod njih sprema docice ce. Zato salju sto vise vojno sposobnih van zemlje nadajuci se da ce se odgodini ono sto im se sprema u zemlji!

SMOKI

28.08.2013. 13:06

Kojim pravom se i satanisticke horde iz SAD i Evrope mesaju u unutrasnji sukob jedne zemlje

vuja

28.08.2013. 14:32

@SMOKI - Zavadi pa vladaj.To je po sistemu ko je jaci.Dok se ovi dole svadjaju ovi sredjuju Irance.

PanicusVulgaris

28.08.2013. 15:28

@SMOKI - Druze moj, ne mijesaju se one u unutrasnji sukob u Siriji. One su ga potpalile, i one ga kontrolisu od prvog dana. Nista, ama bas nista ne cine sirijski pobunjenici na terenu dok ne dobiju naredjenje iz Vasingtona. Trebalo bi to da je jeasno cijelom svijetu do sada.

vuja

28.08.2013. 17:01

@SMOKI - Da li je branio neko Rusima da izvedu brzu intervenciju,razlupaju pobunjenikei sprece amere da isceniraju trovanje.Imali su sve mogucnosti cisto nebo 2 dana dum dum kao u Gruziji i mirna backa.Sada ce to ameri isto da urade samo na drugu stranu.

putin je vrsta ribe

28.08.2013. 13:11

Siroti Rusi su svesni da ce izgubiti ogroman deo svoje teritorije i bice za par desetina godina svedeni u svoje prirodne granice (Moskva i okolina) i znajuci to ne umeju nista drugo sem da "ostro" upozoravaju svog buduceg dzelata i jedinu vojnu silu na planeti (USA) dok kukavicki cekaju sopstveni kraj.

vuja

28.08.2013. 13:47

@putin je vrsta ribe - Tako je druze.Samo ponavljaju da to nije po medjunarodnom pravu.Bolje dajte to oruzje hrabrijim od vas da ne trune u sibiru.

momo

28.08.2013. 13:53

@putin je vrsta ribe - ,,Ти бато све знаш". Jави се ХОТНО код Бата Срећка да са Пишкилићем водиш пројекат на магареће ливаде!

vuja

28.08.2013. 14:55

@putin je vrsta ribe - Ako imas oci i usi i malo mozga ,i ti ces sve da znas.Za ovo ti ne treba mnogo pameti.

Ruben Lonuestro

28.08.2013. 15:06

@putin je vrsta ribe - zanimljivo da one iste crvene srbende pljuju na Putina manje vise istom retorikom kao i njihovi ocevi na Staljina u vremenu kad su se nalazili izmedju misica za sedenje kaudilja iz kumrovca.

vuja

28.08.2013. 15:19

@putin je vrsta ribe - Za vas bi bila dovoljan jedan sanitetski vod doduse nekompletan.

GRU

28.08.2013. 13:20

U slučaju vojnog udara na Siriju čitav Bliski istok će biti u plamenu, a možda i šire.

vuja

28.08.2013. 14:03

@GRU - Zapad nebi napao Siriju kada bi ona mogla da uzvrati.Znaju oni tacno koliki je Siriski mac.

sosa

28.08.2013. 13:27

Kakva sramota za covecanstvo. Sledi nekaznjeno divljanje i ubijanje te satiranje svega sirijskog, pre toga libijskog, pret toga irackog, pre toga nase srpskog pre toga........Sad sam siguran da je fasisticka amerika stvorila i hranila i hitlera. Kinu, Indiju,Rusiju i ostale kukavice treba da je sramota do neba, a ovi fasisti treba da gore u paklu milijardama godina, ako uopste ima boga.Ocigledno da je IIIWW neizbezan.

zlatiborac

28.08.2013. 16:04

@sosa - Mnogo me cudi da exsperti sve znaju a da neznaju gde je to kukavicko gnezdo iz koga se kreira koliko ce planeta da ima stanovnika i ko ce da vlada. Svi su oni zasticeni kao medvedi, po svemu sudeci morace ovi veliki da se koknu jednog dana kako bi se malo zabavili o svojoj nesreci i da prestanu da budu mirodjija u svakoj corbi.

vuja

28.08.2013. 14:26

@Seljober - Nisu oni ludi da cena nafte skace.Oni zele brzo da rese pitanje sirije.

Buba

28.08.2013. 13:54

Ovaj plan satanista je donet jos 8 avgusta 2008. godine , oni hoce da uniste sve religije i namentnu svoju satannisticku i uniste 99,6 % populacije pa da onda sa tim ostatkom vladaju svetom. Taj takozvani Crown trust manipulise sa svima i sa Rusijom i Kinom i sa Amerikom. Centar je u Londonu.. Inace i u Americi eno Ruske i Kineske trupe stoje oni ce i celu populaciju Amerike da uniste ko se njima ne povinuje , to vec i rade mnogim mojim prijateljima u Americi.

Ruben Lonuestro

28.08.2013. 15:03

@Buba - plan je iz 2001 ; u njihovim rokovnicima jos pre 11/9 ; 11/9 je i sluzio za obrazlozenje svega toga ; kasne malo sa kalendarom zbog Rusije i Kine ali stvari se odvijaju izgleda kao sto je predvidjeno ; Lary Silverstein je usput dobio na lotou od osiguranja 3,2 milijarde dolara kao odstetu za zgrade blizankinjer cije je rusenje sam narucio ; magija ; kao u bajci.

vuja

28.08.2013. 13:54

U Nemackoj ima komentar da je sreca za Ameriku da Srbija nije na mestu Rusije,bilo bi velikog vatrometa.zato sam ponosan sto pripadam ovom narodu.

Seljak

28.08.2013. 15:08

@vuja - Da zato je Srbija i gde je, sejkovi nam rekli da promenimo ime JAT u Serbia Erlajns hahaha oni isti koji su pokusali Putina podplatiti da odustane od podrske Asadu i nudili mu miliarde i miliarde, a Rasija medjuvremenu izradjuje plan za stalnu svemirsku bazu na mesecu i marsu od cega su SAD odustali zbog nedostatka novca. Neizbezljivo je Srbija unutar Federacije Rasije. Bolje to nego od Srbije napraviti nekoiko regije unutar EU s Kosovo, Bosnom, Crnogorom su vec poceli.

vuja

28.08.2013. 15:26

@vuja - Pa izgleda da ce morati da se sele na mars,kako rade to im i ne gine.

vuja

28.08.2013. 17:58

@vuja - Radili su neku anketu u Berlinu,jedan stariji gospodin je to rekao,a imas i u hrvatskoj neki hrvat je rekao ,srbi su ludi Amerikanci ih se plase.Normalno da se plase kad su videli koja se sila povlaci sa Kosova i Metohije posle onoliko bombardovanja.

BACVANIN

28.08.2013. 19:43

@vuja - Tu silnu tehniku koja je povucena sa KiM,pretopljena je u Smederevu pod nadzorom NATO,a uz saglasnost tadasnjih vlada.

Republika Srpska

28.08.2013. 14:20

Pa vi sahraniste zivok covijeka kao da se napad dogodijo cista paranoja i sizofrenija nemojte samo citati proAmericke medije svi vi kazete da su Rusi izdali Asada samo zato sto nisu imali ostar jezik prema USA nego su ostali hladnokrvni zar to nije mnogo gore nego da su im prijetili i Asad je nesto mnogo hladnokrvan nije uzrujan kao Sadam Gadafi dakle nesto se sprema upravo zato USA odugovlaci ovoliko sa napadom Rusi imaji 16 ratnih brodova kod Sirije pa nisu tamo valjda na ljetovanju

Mex

28.08.2013. 16:11

@Republika Srpska - Má ti nisi jos razumijo dobro ! Kada ti nacrta vehabiju , mudzahedina ..... Bice ti malo jasnije .

vuja

28.08.2013. 14:30

Na Glasu Rusije kazu da Putin nije otisao na MAKS2013 prvi put,zbog losih i sporih projekta Ruske aviacije.

StreLa

28.08.2013. 16:02

@vuja - Vujo,mnogo pljuješ po Rusima.Jel' su ti možda koknuli dedu četnika kad su za nedelju dana (i manje) oslobodili Srbiju?Ili ti je tata bio informbirovac,poslat na goli otok,a OZNA vas (familiju) terala da na sav glas pljujete po Rusima.U svakom slučaju imaš traume,idi leči se čoveče...

vuja

28.08.2013. 16:14

@vuja - Moj grad su oslobodili cetnici.Ja neznam ko je potpisao pakt sa Hitlerom o podeli poljske.Mozda si cuo da je Beograd bombardovan 6 aprila.

vuja

28.08.2013. 16:51

@vuja - Pitaj oca od cijih kredita je iso na more i delio 13 platu,jeo puter od kikirikija i nosio farmerice.Sto nije isao u Rusiju,Rumuniju ,Bugarsku.Mozda neznas da je Jugoslavija posle Nemacke i Izraela dobila najvise para od amera.Koje patike nosic,koju lovu stekas,koja kola vozis,Zasto kupujes zapadno smece nosi Kinesko,Rusko.takvih patriota ima koliko hoces.Izadji iz rupe ,uzmi mobilni zovi nesto mladje,sedi u mecku pa je vodi na neki Ruski film.

naranca

28.08.2013. 16:56

@vuja - @vuja vidim mrzis ih a citas novosti o njima,analiziras i pamtis.Pusti ih na miru ili ih napadni sam ili sa tvojim saveznicima Amerikamcima i njihovim saveznicima teroristima.

naranca

28.08.2013. 17:00

@vuja - @vuja "Oslobodili cetnici" Da kad su pobegli pred partizanima.A jesi cuo ko je usao u Berlin 1945 ,cetnici?. I Bgd je bombardovan 6 apr 41 od strane cetnickih saveznika.

Jabre

28.08.2013. 17:02

@vuja - Ruski filmovi su pojam za Američka smeća koja izbacuju već decenijama. Osim Rusa dobre filmove imaju i Francuzi, Japanci, Tajlanđani, Korejci itd

vuja

28.08.2013. 17:40

@vuja - Ako znas gde je Cikago ,u tom gradu imas Cicin spomenik,kao zahvalnost Amerike za spasavanje 500 pilota vazdusnih snaga sad.Na istoj ovoj internet mrezi imas holivudske filmove o cici kao prvom ustaniku protiv Hitlera.Na cicinom sudjenju je bilo mnogo Americkih pilota kao svedoka ,ali ti vasi partizani na celu sa Jozom su ga osudili i ubili.Najvece borbe sa ustasama su vodjene na Dinari ciji je komadant bio Vojvoda Djujic Momcilo.Ti vasi hrvatski partizani su proterali posle50 godina ono .

vuja

28.08.2013. 18:19

@vuja - Ako nesto znaju da naprave to je film.Mnoge svari nebi znali da nije tih filmova.To sto oni rade u politici to je nesto drugo,da si nas pitao do 1990 svi smo voleli Ameriku.Budimo realni.Posle rata dali su nam najmodernije lovce toga vremena da se branimo od staljina,bacali jajau prahu i mleko .Bili smo gladna zemlja razorena ratom.

naranca

28.08.2013. 19:49

@vuja - @vuja Cuo sam da su poklali neko "Komunisticko" selo on i njegovi borci za slobodu.U pauzi borbe protiv Nemaca.

vuja

28.08.2013. 20:36

@vuja - Na bagdali ima Madzino groblje.Sada tu stoji veliki krst.Preko 500 ljudi mahom intelektualaca je pobijeno.

Seljak

28.08.2013. 15:15

Napadaju dva dana Rasiju a ne Siriju! Jedan pokusaj vise posle blamaze sa Snoudena da se ruski predsednik Vladimir Putin diskredituje. Sta zele preneti svima: Ni ruska baza nas ne plasi vise spremni smo za mnogo vise. Moli te se svi Bogu da ne strada slucajno jedan ruski vojnik ko u Osetiji. ne garantujem za nista!!!

Predrag Zdrale

28.08.2013. 15:24

Vec vidjen scenario na Markalama, Iraku, Racku a sad u Siriji. Pobunjenici u Siriji i svim ostalim zemljama zahvacenim "arapskom jeseni" su najobicniji teroristi kao i njihove gazde. Alkaida je produzena ruka NATO, sve rade u zajednickom planu a vamo satro se ganjaju. Sto se tice UN i "specijalnog izaslanika" i to nam je odavno jasno. Pogledajte mu sliku, ko da je izaso iz Jejla.

Vojislav

28.08.2013. 15:27

Boze kolika kolicina vojnih analiticara i politicnih strucnjaka. Volimo da zabadamo nos u stvari koje nas se niti ticu niti ih uopste razumemo. Kada dete u Srbiji umre zato sto mu nije omoguceno lecenje onda bude samo nekoliko zainteresovanih da komentarise, ali kada se radi o visokoj politici onda ne znqmo sta cemo od sebe.

vuja

28.08.2013. 17:30

@Vojislav - Slazem se sa tobom.Problem i jeste u tome sto nema Ruske reakcije.Mi smo posmatraci uODKB,sto znaci da ako ovde rusi ne reaguju mogu opet nasa deca da stradaju.

momcilo

28.08.2013. 15:45

zivimo u vremenu kada je laz postala istina, i kada je jedina istina moja licna korist. gebels je pobio svoju nevinu biolosku decu, da bi spasao danasnje politicare. danasnji politicari bili bi hitlerov ponos. ceka se neki novi i jos gori ausvic.

vuja

28.08.2013. 16:23

@StreLa - Vidi se da si ceo rat proveo u sklonistu,sa nekom bakicom koja ti je pricala ruske bajkice.Jel si cuo za aerodrom u Pristini,e njega su ostavili siptarima .Mi ga nismo minirali samo zbog Rusa jer smo mislili da ce ga rusi koristiti.Sada nam avioni stoje na pisti kao glineni golubovi.

naranca

28.08.2013. 16:51

@StreLa - @vuja Mi ga nismo minirali zbog Rusa .Cekaj a zasto niste pricali sa njima o tome kad su dosli.....Niste ga minirali jer ste se plasili da ce vas Ameri po p sto ste ga minirali. 1+1.A sada nam avioni....Jesi ti pilot?I gde bi drzao avijaciju u Pristini????

vuja

28.08.2013. 17:18

@StreLa - To je buduca vazdusna baza Albanske vojske.To je jedan od 3 aerodroma bivse SFRJ koji je radjen po nato standardu,americkim novcem koji je mogao da izdrzi 25kt udar na mestu.Kada je bombardovana Pristina to je bio jedini objekat koji nije direktno gadjan.Srbija vise nema takve instalacije,cak ni kaponire.Mi sada nemamo gde da smestimo nase avione.

Coa

28.08.2013. 19:33

@StreLa - Pa po tome vidis koliko je jugoslovensko rukovodstvo glupo umesto da takav objekat sagrade u srcu srbije ne oni ganstave tamo gde je autonomna pokrajina albanska..

naranca

28.08.2013. 19:46

@StreLa - @vuja Verovatno je Sloba potpisao u Kumanovu da se ne minira.Mogao si da ga zapalis ako si vec toliki Sindjelic sada.

vuja

28.08.2013. 20:34

@StreLa - Sloba je poklonio aerodrom.Rusi i jesu dosli da bi osigurali da se ne unisti aerodrom.To je bio jedini nacin bio da se spasi aerodrom jer ameri nisu mogli da ga sacuvaju.Progutali smo kosku .Putin naredio povlacenje ,kao ministar odbrane.

Miomir Maksimcev

28.08.2013. 20:41

@StreLa - Idete u pravom pravcu. Samo jos jedan korak i zakljucicete: Komunistima se ne moze verovati. Od Cetvrtog kongresa KPJ 1928. rade na razbijanju Jugoslavije i Srbije. Samo mi nije jasno zbog cega Srbi i dalje glasaju za SPS i DS, derivate teroristicke KPJ.

vuja

28.08.2013. 20:47

@StreLa - Taj objekat je pravljen za juzno krilo Nato,a ne za odbranu Srbije.

vuja

28.08.2013. 21:19

@StreLa - Najtuznije je to sto su Srbi drzali Tita.Da srpsko predsednistvo nije dalo saglasnost ,kosovo nebi bilo pokrajina.Zapamtite Srbi su siptarima dali autonomiju 1974.I ova propast drzave nije dosla sa strane nego iznutra.Mi toliko imamo lopova po dzepu stanovnika da ne mozemo da proizvedemo koliko moze da se pokrade.Propast Srbije dolazi iznutra.

naranca

28.08.2013. 21:45

@StreLa - @vuja Nije Putin nego Jeljcin.Postoji lanac naredjivanja i svuda je isti.Ocigledno da si bio prasinar na K.

naranca

28.08.2013. 21:49

@StreLa - @vuja e idi u tvoju Ameriku tamo ce se oduseviti kad te vide.Ili idi gde god hoces .Ja depresiviju osobu nisam sreo u zivotu.Covece leci se zagadjujes nam zivotnu sredinu.Hrvati su za tebe gospoda.Laksi su mi svi oni nego ti sam.

vladislav76

28.08.2013. 16:37

Citam i ne verujem da niko od Vas nije primetio nesto vazno!...Ovako:da se pokrene masinerija(ratna)od strane Nato je potrebna koordinisana akcija,dogovori plan napada..i.t.d. a to se ne moze uraditi za dva dana!dolaim do zakljucka da je sve ranije iscenirano..jos nesto! ne znam da li neko od Vas zna da je Rusija izvela najvecu vojnu vezbu u poslednjih par decenija. to mi se cini da ima vezu sa ovim dogadjajima Ameri ocigledno imaju mnogo veci plan..nazalost ovo ima vece razmere pocinje!!....

vuja

28.08.2013. 17:14

@vladislav76 - Ja sam 92 bio na f. gori u vojsci kada je saratoga uplovila u jadran.Tada smo prvi put imali pretnju .Isto je i tada bilo ,rusi izvode vezbu ,cak su poslali neki brod da nadgleda.Pusti to to je za unutrasnju upotrebu,Rusi su ipak ponosan narod ali nemaju lidera, pravog.

Ruben Lonuestro

28.08.2013. 18:15

@vladislav76 - @vuja masa tvojih komentara odaje srdzbu (bes?) sasvim legitimnu pred ponasanjem zapadnih kriminalaca ; siguran znak ljudskih kvaliteta i ljubavi prema pravdi ; ali mi izgleda neshvatljiva povrsnost kojom analiziras situaciju ; ovo je sve predvidjeno odavno - devedesetih - i protiv njegovog se razvoja nista nemoze ; dok se letos malogradjanstina suncala negde oko 13 jula u jednom danu su iz mnogih zatvora oslobodjeni teroristi al kaide - besplatan let za Siriju ; ali nije bilo dovoljno.

vuja

28.08.2013. 20:10

@vladislav76 - Sirija je najveci Ruski saveznik jos iz hladnog rata.Otuda je moj bes.Poceli su sa Srbijom,Libijom ,sada Sirijom.Mene ne cudi sto zapad bombarduje,vec sto Rusija ne brani.Dali bi moglo obrnuto da se desi,naravno da ne.Ovim potezom Rusija ce jos vise izgubiti postovanje u svetu,ona vise nece biti svetska sila,vec regionalna.Njihovo oruzje ce se manje prodavati jer porazene zemlje ce morati da kupuju zapadno oruzje jer su dovedeni prozapadni rezimi.Ovo je poraz u svim sferama,nevidim nista dobro.

Ruben

28.08.2013. 22:16

@vladislav76 - ne radi se o prodaji oruzja nego o njihovom opstanku ; sadasnji politicki vrh Rusije to zna bolje nego iko ; besmisleno je galamiti a nije ni pocelo ; secam se Putinove izjave Ruskom narodu posle dobijenih izbora: "Nisam siguran da cemo uspeti spreciti treci svetski rat, ali sam siguran da - ako do njega doce - ce Rusija biti spremna ; i to je to ; to objasnjava i martovsku hajku zapadnih hijena na njega.

Branislav Nastasic

28.08.2013. 17:25

Treba pronaci neki razlog za bombardovanje.To im nece biti tesko s obzirom da imaju iskustva sa Irakom,Srbijom i jos mnogo drugih

Vitomir

28.08.2013. 17:28

Najveći zagovornici agresije na Siriju i ujedno tzv. sudije koji žele da kazne Asadov režim zbog pogibije velikog broja civila (Nato, vlasti SAD i V. Britanije) izvršiše i zločin nad našim civilima i nikome do sada nisu odgovarali. Gde im je ljudskost, moral normalnog ljudskog bića?Koliko će oni civila pobiti i unesrećiti za koje nikome neće odgovarati. Pa valjda je i red i vreme da se ljudski rod podigne i pobuni protiv ovakvih zlikovaca koji godinama nekažnjeno haraju po svetu.

Немања

28.08.2013. 17:40

Ово је задња шанса Русији да покаже да ли нешта значи и колико значи

Ruben Lonuestro

28.08.2013. 18:05

@Немања - vazna ; krucialna ; ali ne poslednja ; ima divna poema Matije Beckovica o sibirskim legendama: Bodez... vuk, ledena sibirska noc... i bodez namazan krvlju sa drskom zabodenom u ledu. Tako se hvata atlantski, zapadni, civutski, vuk.

Snouden

28.08.2013. 18:12

Cim vidim njusku od Rasmunsena i njegova vrla objasnjenja, jasno mi je da se radi o prevari.

slobodan

28.08.2013. 20:06

@Snouden - U vojnom pogledu ovo je trenutak kada će se videti da li ruski sistemi BUK,TOR i drugi vrede ili ne .Na žalost jadnog i izmučenog naroda Sirije.I tamo je počelo kao i kod nas(zavadi i vladaj).Moje pitanje:Da li će i naša vlast dati logističku podršku ovim "mirotvorcima"i ići u ovu "misiju mira"jer EU "nema alternativu"?

vuja

28.08.2013. 21:04

@Snouden - Ja neverujem da oni cak imaju i jedinstveni komandni lanac.Ja mislim da od vojske su ostale male jedinice koje niko ne kontrolise.Zato i ne ocekujem neki otpor.Sila koja napada Siriju je mnogo manja nego kad je nas napala.Mi smo vodili rat sa zapadnom civilizacijom.Kada vidite kolika vas sila napada ,na neki nacin vidite i njeno postovanje prema vama.Takav rat ne moze da vodi svaki narod.

Rusija

28.08.2013. 18:18

Nadam se da je Rusija dala nuklearno oruzlje i da ce sirija odrati zapad onako kako zasluzuju

budala na gomile

28.08.2013. 18:35

ovi naši komentatori sve neke bud.rusofili kojima je draža rusija od srbije,zatim antirusofili a antizapadnjaci u isto vreme,opet neke bud.na kvadrat. a svi zajedno zaboravljaju da je Asad pobio decu sa otrovima. svi zaboravljaju da jedan čovek ne da fotelju i da je 100 k mrtvih zbog toga. naravno bud.komentatori veruju u svoju verziju da su ameri pobili tu decu, i da je Asad dobričina..takvi su i slobu glasali.bud.le.

aco

28.08.2013. 20:06

@budala na gomile - Ma samo kad si ti pametan i kad sve znas, pa za nas nema veze ... jos samo kad bi ti se to videlo ...

Seljak

28.08.2013. 21:35

@budala na gomile - ej a tebi treba haker da ti potvrdi. Jest Slobodan kriv sto je bio naivan i sto nosi ime koje mu pokazlo pravac, drugu Svajcarku je hteo stvoriti, neutralnu i od Sejkova i banaka nezavisnu slobodnu drzavu. Naravno da to ne dolazi u obzir. Sta pise u romanu 1984: Sloboda je robstvo! Valjda po budalama koji zele u EU je robstvo sloboda.

Daki1970

28.08.2013. 18:39

Zemlja koja je s dve bombe ubila preko 160000 civila, i nikada nije odgovarala za to zna da na ovoj planeti oni mogu sta zele. Zemlja koja je ubila preko 30 miliona indijanaca koji su vlasnici te iste zemlje i jedini pravi narod kome ova zemlja pripada, ni dan danas nije odgovarala za taj genocid. Sta vise pricati o njima, ako se svet ne ujedini i ne pokaze zube, ovi kauboji ce nastaviti masakr i kradju kao i do sada. Kad god im treba nesto, napadnu nekog, pokradu i pobiju. Nista me vise necudi.

CENAISTINE

28.08.2013. 18:59

Rimska izreka (PROVERENA KROZ VREME) ako nadjes zrtvu I neznas ko je ubica idi za onim ko ima najvise interesa u tom ubistvu I nacices krivca u 75% slucajeva.. Cekaj da vidimo Merkale Pijaca? CNN Dokumentovan napad tromblonima na Muslimansku povorku, Srpsko obdaniste u Sarajevu, CNN Pokriveno bombardovanje biblioteke, pa onda bolnice sve u sinhronizacijom I usku saradnju sa CIA-om PSYOP grupom od 14 "operatora" u CNN-"U" e sad bojni otrovi U DAMASKU Aasadovim gradu I narodu.. HM? Ludacko kevtanj

CENAISTINE

28.08.2013. 19:08

Ratni zlocini I zlocinci jako je interesantno da NACISTI nevide problem u kredibilnosti Al-Akede koja im je OPET saveznik I koja se proslavila na CIVILNIM METAMA bez "zenevskih kocnica" ama isto sto su odradili I sa Srbijom.. Perfektni saveznici bez skrupula I Wikipedija I Snowden jesu krvni neprijatelji I "izdajice" takvom mraku Vampirima I malo svetla puno, jako puno smeta cak sta vise moze da I ugrozi celu "pricu" pa mozda I samog vampire.. cudoo jedno. Medjutim zrtve nemaju puno vremena

sava

28.08.2013. 19:14

Znaci Al Kaida Americka i Zapadna desna ruka,ali uskoro ce i od njih da dobiju sto zasluzuju.Oni su od uvek i podrzavali Al Kajdu da sire po Svetu nemire i zastrasuju sopstveni Narod.

Mister NO 1

29.08.2013. 07:29

@sava - Pa oni ( odnosno masoni) su i stvorili Al kaidu za njihove potrebe pokoravanja svijeta.Ne mislis valjda da su nepismeni arapi organizovali napad u Njujorku :)

BACVANIN

28.08.2013. 19:32

Cuh sa jedne tv da pobunjenici odrejuju mete koje ce se bombardovati.Dali se u Srbiji ispitivalo ko su bili lokarori,mislim na domace izdajnike.

vuja

28.08.2013. 20:56

@BACVANIN - Druze u Siriji nisu problem pobunjenici,nego prebegli oficiri koji imaju sve podatke.Mi na srecu nismo imali tih problema,nas problem je oruzje.

Face book user...

28.08.2013. 19:51

Strah me je od Americkih djavola. Sve im ladno prolazi, trovanje dece i uz svoje poltrone po istom receptu cak se nisu ni potrudili da budu kreativni. Nijedna budala cak i da nije okruzena top savetnicima cak ni prosecan covek bez ikakvog politickog iskustva ne bi posle Sadama koristio hemisko oruzije jer zna da je to izgovor za NATO i da je to najgora solucija i totalno protivna njegovim interesima!!! Samo je NATO-u biilo u interesu da potruje decu! Slede vesti,bombardovanje i marionetska vlast

vuja

28.08.2013. 21:07

@DSS - Kako stvari stoje ima da se guramo sa Rusima ko ce pre da prodje kroz NATO vrata.

naranca

28.08.2013. 21:54

@DSS - @vuja pa da sa Hrvatima zajedno ubijamo Sirijsku decu.Ti rece da ti deda bio Cetnik ,ne cudim se. Iver ne pada daleko od klade

Aleksandar

28.08.2013. 20:09

Amerikanci se nisu mesali u Gruziji pa se Rusi nece mesati u Siriji.Kina i Rusija, koje u ovom trenutku pojacavaju vojne potencijale idu na kartu javnog mnjenja racunajuci na opadanje ugleda zapadnih sila.Mubarak je u Egiptu skinut sa vlasti da ne bi pruzio podrsku Siriji, a tu akciju su sproveli u delo dvojica Srba koji imaju iskustva uz pomoc zapadnih strucnjaka u OTPORU protiv Milosevica.Pozivam se na izvore knjige ,,Anatomija globalistickog smrada,, Dragana Filipovica bivseg operativca RDB.

vuja

28.08.2013. 20:25

Stalno mi neko prebacuje kako ja mrzim Ruse,ja sam samo razocaran Ruskim rukovodstvom.Ja smatram da ruski narod ne zasluzuje ovakva ponizenja.Videcete ubrzo nezadovoljstvo u Ruskoj armiji.Rusija nesme da vodi defanzivnu politiku ,njeni prsti moraju stalno da budu na obaracu.To njena velicina ,iskustvo iz istorije traze.

Mister NO 1

29.08.2013. 07:26

@vuja - Zapad odnosno jezuiti su planirali oktobarsku revoluciju i kontrolisu Rusiju manje ili više do danasnjih dana. Veliko pitanje da li se Putin sa grupom ruskih milijardera uspio otrgnuti kontroli zapada.SSSR je zapad definitivno kontrolisao.

nebojsa

29.08.2013. 08:03

@vuja - @Coa@Ruben A sta vi ,gospodo,uopste znate o americkom narodu i o tome kako bi oni pre videli mrtvu decu nego nedostatak dolara.Jeste li ikada ziveli u toj Americi ili bilo gde drugde sem Srbije.Pa setite se napada na SAD 11 sept. kada je cela Marakana na fudbalskom mecu skandirala Bin Ladenu,tim istim zivotinjama koji se slikase sa obezglavljenim telima srpskih vojnika,pobijenom decom i zenama...Ako cemo tako generalizovati onda smo i mi genocidni svi (a i bez pameti)ako podrzavamo to.

Aleksandar

28.08.2013. 20:28

Ispravka ti izvori nisu iz knjige Dragana Filipovica,ne mogu da pronadjem te izvore,svejedno toplo preporucujem knjigu operativca Resora Drzavne Bezbednosti koja kako kaze pokojni Momo Kapor,raskrinkava do u tancine,cini se do poslednjeg detalja kriminalnu organizaciju predatorskih kapitalista.Dragan Filipovic je posle potpadanja vojske pog globalisticki zagrljaj 2004 godine bio prinudjen da napusti zemlju i ode u Kinu gde verovatno drzi predavanja njihovim operarativcima u borbi protiv zapada.

CENAISTINE

28.08.2013. 21:09

@Aleksandar - CBC (Canadski Brotkasting Chanel) je dao jednu emisiju o tim veleizdajnicima trajala je 1 sat do detalja sve "glumce" i pajace su intervjuisali I opisali ceo process.. bez mucanja jedan karakter je puno zmirka valjda ga caca prbijao ko jarca pa sad mrzi tatovinu do smrada.. e takva je to fela. Veleizdaja je valjda bila novi talas "moderno bre" Nego nesto mislim dali je to bilo moguce da se odradi u Kraljevu, Pozarevcu ili Beogradskoj metropli koliko je procenata bilo Srba na tim demonstracijama

Srbistanac

28.08.2013. 20:54

Amerikanci... Ni vecih zlikovaca, ni vecih kukavica. Ocigledan dokaz da Sirija ima S 300 u okviru PVO i Jahonte na obali je najava da ce napad biti izveden krstarecim raketama. Znaci da zlikovci ne smeju ni da prismrde brodovima i avionima, jer su svesni da ce imati neprihvatljive gubitke.

CENAISTINE

28.08.2013. 21:13

@Srbistanac - A sto bi oni vojno pa trebalo da urade ovako im je to najbezbolnije. Nemaju neprijatelja imaju samo zrtvu. Sirija nema saveznike sem Saudijske Arabije, Irana I Hesbale is Jordana resto je samo publika koja navija.

Srbistanac

28.08.2013. 21:45

@Srbistanac - Danas se rat vodi na dugme, ali do neke granice. Ako hoces kontrolu, moras da imas svoju pesadiju na terenu. Pa sta mislis zasto su poslednjih dana agresije na Srbiju onoliko divljali sa tepih-bombardovanjima nasih snaga, gadjanjem civilnih objekata i pretili da ce Srbija biti ravna kao tepsija? Jer nisu mogli nista na terenu, vazdusni napadi jednostavno nisu imali efekta na dobro organizovanu vojsku. Da se moze ratovati na dugme, ne bi kauboji imali 800000 vojnika van maticne teritorije.

FANTOMAS

28.08.2013. 22:28

@Srbistanac - hi, narode kada će vama biti jasno da su Ameri pobednici ... vi možete lajati koliko želite ali USA ostvaruje svoje naume, ....

naranca

29.08.2013. 01:20

@Srbistanac - @fantomas.Za sada.I Hitler je bio pobednik do Staljingrada.I to vrlo uspesan.

xxx

29.08.2013. 04:32

@Srbistanac - kakav uistinu glup komentar, nemoj te pisati nešto u šta niste upućeni... Pa Saudi Aaribija i Katar su najveći protivnici Sirije, oni su im toliko zla učinili da se to nikada neće zaboraviti.

4c

28.08.2013. 21:14

Sve mi se cini da ce ovo biti ko u Libiji,Avganistanu,Iraku.......interesantno je da je dosta manja Srbija pruzila zesci otpor i unistila koliko -toliko vojne masinerije,nego sve ove zajedno?!?

Coa

28.08.2013. 21:18

Nikada, rode moj, nemoj smetnuti sa uma da britanski i americki grdjani nisu mala deca. Vecina njih bi menjalo 1000 decijih zivota za 1000 dolara u svom novcaniku. Mamu bi svoju zapalili zbog para, ti jadni ljudi. Niko nikada nije kaznjen od gradjana jer je napao nevine ljude, vec samo zato sto je traljavo odradio krvavi posao, od Vijetnama do Iraka. Tesko njima u taj dan.

Ruben

28.08.2013. 22:21

@Coa - @Coa tek da znas kolko su Srbi praznoglav narod: i pored njihove tragicne istorije i gorke sadasnjosti za koju zapad - anglosaksonci - snose najvecu odgovornost, svi su ti kliknuli negativne ocene ; a komentar je zustar i objektivan

Miro Markovic

28.08.2013. 21:21

NATO avijacija postaje avijacija Al CIAde. Sve je jasno kao dan. Ovo je velika podmetacina, bas kao sto je bilo Izetbegovicevo ubijanje svojih ljudi na Markalama, pa su posle toga Srbi iz BiH bili besomucno bomabrdovani od strane Klintona. Isto je tako podmetacina, prema lazovu Volkeru, bila orkestrirana u Racku na KiM, pa je SRJ bila bombardovana 78 dana i noci. Sada su Jeverji i Ameri podmetnuli gasni napad, pa ce da rasture Siriju, jer je ona neprijatelja Izraela, Ko to ne viid, nema oci.

Hajber

30.08.2013. 00:07

@Miro Markovic - Al-qaida nema nikakve veze sa NATO i UN organizacijom. Al-qaida je protiv svih Arapskih vladara zato sto zarad vlasti prodaju interese muslimanskih naroda. Vidi stanje u Afganistanu i Egiptu. Trenutak kada je al-qaida iskoristila situaciju jeste trenutak poklapanja politike Arapskih izdajnickih despota i Amerike protiv Rusije u Afganistanskom ratu. Od tada CIA uvek podmece bombe najvise na mestima civilnog okupljanja i u medijima fabrikuje lazi da su to borci Al-qaide .

stipavac

28.08.2013. 21:22

Ako neko pusti gas u punom autobusu ili tramvaju, da li ce NATO znati ko je to uradio ?

naranca

28.08.2013. 21:56

Ovo sto je Kameron nadrljao je predlog sta bi trebalo UN da usvoji.Puste zelje pusti snovi!

naranca

28.08.2013. 22:29

Banditi ratuju vec godinu i vise. USA I UK politicari su uzeli kredite da ih finasiraju.Rezultata nema ne mogu da se vrate krediti.Bankari nervozni.Zato Sirija MORA da se napadne.Da se opljacka narod Sirije.A onda ponovo......

ZOONLOGONECHON

28.08.2013. 23:05

Bas su se Ameri uplasili S-300,S-400. ImajuRusi al kriju od Amera. Dokle ce kriti? Neko je napisao da Rusi imaju vise Dolar-Miljardera nego cela Amerika. Iako nema veze sa ovim. Ali Dolar milijardera a ne Rubalj. U Rusiji postoji 319 MC-Donalds Filijala. Za Ford, Facebook, Burger King, Coca-C, IBM, Apple, Microsoft, Amazon, HP, American-Express, Nike, itd. jer Rusija za Amere veliko trziste gde zaposljava hiljade Rusa.

naranca

29.08.2013. 01:16

@ZOONLOGONECHON - @zoonl.Ja sam napisao.Samo sam rekao vise dolarskih milionera u Moskvi nego u NY.NY ti je Nju Jork Svacarac.I to sam procitao u FT.Fajnansl Tajmsu.Da Rusija je veliko trziste i bilo bi dobro da ih naljute(ruse) sa svojim glupostima.

naranca

29.08.2013. 01:23

@ZOONLOGONECHON - @zolon.I Nemacka ima predstavnistva u Usa gde zaposljava hiljade Amera.I sta sa tim?

naranca

29.08.2013. 02:01

Sta je bilo 2 pijana pobunjenika otvarali humanitarnu pomoc sa Zapada;Ovo su puske,ovo su bombe,ovo municija,ovo hrana,....A sta je ovo ne znam neki kanisteri.A to je pivo otvori.Nece.Ma daj ja cu nozem.Pssssssss.Jaoj "Pustinjski Lav" nas napada zovi NATO!

Mister NO 1

29.08.2013. 07:21

Masonska zlocinacka organizacija (sotonisti) ima za cilj da preuzme kontrolu nad Sirijom. Sirija je samo jedan korak prema potpunoj diminaciji svijetom. Krajnji cilj jedna vlada, jedna vjera ( rimokatolicka) jedan kralj ( britanski). Srbija je nazalost odavno u njihovim rukama.

kriza

29.08.2013. 17:34

Boze zastiti sirijskinnarod ovakvih zlotvora i onemoguci njihovu intervenciju. Ubise jadnu decu i narod i malo im je jer treba citav narod za to da plati. Pogledajte Irak deset odina posle Sadama. Samo ubijanje, destrukcija, neimastina i pljacka naroda.

Dragiša Dag

30.08.2013. 13:28

NATO i saveznici njihovi se spremaju da udare vojno na sirisku vlast tj.,Siriju.Gledali smo takav scenario u Srbiji i Crnoj Gori,Iraku,Afganistanu,Libiji i evo na pomolu je Sirija.NATO pre udara napravi građanski rat i finansira opoziciju.posle ako se reši udara.međutim za razliku od predhodnih napada,NATO ima problem što je siriski režim politički,ekonomski i vojno u savezu sa Ruskom Federacijom.Rusi imaju tamo bazu.I NATO ako udari na tu zemlju siriska vojska neće ćutati.

skadar

30.08.2013. 22:11

puna su vam usta o krsenju ljudskih prava upotrebom hemijskog oruzja.a kakvo ste vi oruzje koristili protiv srbije?sve ovo sto danas pricate za siriju, verujem da ce se jednog dana koristiti protiv vas na na briselskom sudjenju kad-tad.zasto briselskom?zato sto srbiju ponizavate vasim akcijama protiv nje, zajedno sa eu,bas na onim mestima i onim datumima koji obelazavaju slavu srbije.dace bog da pored sirije i brisel bude vas sud i vas kraj.