TRANSILVANIJA NIJE SAMO DOMOVINA GROFA DRAKULE: Tim mađarskog paleontologa otkrio ostatke dinosaurusa u Rumuniji

tanjug

01. 03. 2021. u 22:17

MMEĐUNARODNI tim paleontologa predvođen mađarskim naučnikom Gaborom Botfalvaijem otkrio je jedinstveno nalazište sa fosilnim ostacima dinosaurusa u rumunskom regionu Transilvanija, saopšteno je danas iz Prirodnjačkog muzeja u Budimpešti.

ТРАНСИЛВАНИЈА НИЈЕ САМО ДОМОВИНА ГРОФА ДРАКУЛЕ: Тим мађарског палеонтолога открио остатке диносауруса у Румунији

Foto: Printsrin

Ovi fosilni ostaci kostiju dinosaurusa pružaju jedinstven uvid u period kasne krede i kraj kenozoika koji je prethodio iznenadnom nestanku dinosaurusa, navodi se u saopštenju muzeja.

Nalazište u Transilvaniji je uoči Prvog svetskog rata prvi označio mađarski paleontolog hrvatskog porekla Otokar Kadić nakon što je otkrio vrstu koju je povezao sa Mađarskom i nazvao je Mađarosaurus Dakus.

Tim dr Botfalvaija proveo je više nedelja na lokaciji u Transilvaniji gde je pronađeno više od 100 fosilnih ostataka kičmenjaka, među kojima i kosti sauropoda, krokodila i kornjača, prenela je agencija MTI.

DANAS JE DOBAR DAN ZA SRBIJU: Vučić se oglasio sa važnim vestima (FOTO)