Eplov servis vesti je dostigao 100 miliona aktivnih korisnika mesečno, a u periodu između Božića po Gregorijanskom kalendaru i Nove godine kupci su u Eplovoj onlajn prodavnici (App Store) potrošili više od 1,4 milijarde dolara, što je najnoviji znak rastućih prihoda od usluga tog proizvođača ajfona (iPhone).

Pored tražnje za pametnim telefonima i drugim hardverima koja je dostigla vrhunac, Epl nastoji da poveća prihode od prodaje aplikacija i pretplatničkih servisa, kao što su novopokrenuti Epl TV + striming servis ili paketi za održavanje (Apple Care).

Kompanija je saopštila da su između 24. decembra prošle godine i 1. januara 2020. njeni kupci potrošili 1,42 milijarde dolara u Epl prodavnici, za 16 odsto više u odnosu na godinu ranije, pri čemu su samo 1. januara potrošili 386 miliona dolara, što je porast od 20 procenata, prenosi Rojters.

Broj korisnika "Njuz" aplikacije povećan je za gotovo 18 posto na godišnjem nivou, mada kompanija nije objavila koliki je broj pretplatnika Eple Njuz+ servisa, koji košta 9,99 dolara mesečno.

U SAD-u se, inače, beleži sve veći rast kupovina na internetu na uštrb prometa u fizičkim prodavnicama.

Prema podacima kompanije Masterkard, koja prati promet na malo, od 1. novembra do Badnje večeri američki kupci su potrošili gotovo za petinu više novca nego pre godinu dana u onlajn šopingu tokom ovogodišnje sezone prazničnih kupovina, što čini 15 odsto ukupnog prometa u maloprodaji.

Povećanje prodaje u Eplovoj internet prodavnici otprilike je na liniji ukupnog trenda prihoda Eplovog segmenta usluga, koji je u prošloj fiskalnoj godini, završenoj u septembru, ostvario rast od 16 procenata na 46,3 milijarde dolara. S druge strane, prodaja ajfon uređaja je pala za 14 odsto na 142,4 milijarde dolara u istom periodu.