Vučić traži od Putina rakete

V. N.

29. 10. 2015. u 08:00

Šta će biti ključne teme u Moskvi tokom današnjeg razgovora srpskog premijera sa predsednikom Ruske federacije. Želimo raketni sistem "Buk" i granate "krasnopolj"

Вучић тражи од Путина ракете

Vladimir Putin i Aleksandar Vučić

SRBIJA će od Ruske Federacije nabaviti deo naoružanja, koje neće biti ofanzivnog karaktera, već će služiti za zaštitu zemlje!

To je otkrio premijer Aleksandar Vučić, tokom drugog dana zvanične posete Moskvi, koju će danas krunisati najvažnijim susretom sa predsednikom Rusije Vladimirom Vladimirovičem Putinom, u njegovoj rezidenciji u Podmoskovlju.

Kako "Novosti" saznaju, premijer Srbije će od prvog čoveka Rusije konkretno tražiti raketni sistem "Buk", granate "krasnopolj" kao i vojne helikoptere i radare. Vučić će tokom susreta ponoviti da Srbija ne odustaje od EU, ali da želi najbolje odnose sa Rusijom!

Vučić je juče u pratnji srpskih ministara i privrednika, zajedno sa predsednikom Vlade Ruske Federacije Dmitrijem Medvedevom, prisustvovao sajmu visokih tehnologija. Novinarima je rekao da naša zemlja deo naoružanja mora da nabavi, ali da će nastojati da se jedan deo proizvodi u Srbiji, u saradnji s Rusijom.

- Nije realno da previše toga kupimo, ali razgovori su još u toku. Posao premijera i Vlade je da brinu o bezbednosti zemlje.

Osvrnuo se i na eventualne zamerke jer baš od Rusije nabavljamo naoružanje:

- Ako pitaju šta će nam sve to, neka postave pitanje šta će to nekima u okruženju, kada su svuda okruženi NATO, a samo jedna nije, a to je Srbija. Ćutimo kada neki dobijaju borbene helikoptere, borbena oklopna vozila i haubice. Zašto nekima poklanjaju lansirne rampe, a drugi nabavljaju balističke rakete? Sutra ćete da me pitate, u nekoj drugoj konstelaciji snaga u svetu, šta si uradio da zaštitiš svoju zemlju.

Vučićev susret sa predsednikom Ruske Federacije Vladimirom Putinom, najpre će biti u četiri oka i iza zatvorenih vrata. Potom će razgovarati zajedno sa najbližim saradnicima, a na kraju i u širem sastavu.

- Videćemo šta dve zemlje mogu zajednički da naprave i kako bi mogla da se iskoristi srpska namenska industrija.

Ipak, naveo je premijer, centralna tema susreta sa šefom ruske države biće ekonomija. Prema našim informacijama, Vučić će tražiti rešenje za Azotaru i MSK Kikinda, kao i dogovor o angažovanju domaćih građevinskih firmi na ruskom tržištu:

- S predsednikom Putinom ćemo još jedanput proći sve. On daje potvrdu za sve dogovore koje smo napravili i koje ćemo napraviti.

Na pitanje dopisnika "Novosti", hoće li opet razgovarati sa domaćinima oko izvoza "Fijata" u Rusiju iako je smanjena prodaja vozila na ruskom tržištu, srpski premijer je odgovorio:

- Znam da mi se neki smeju i kažu, evo Vučić opet pita Putina oko bescarinskog izvoza "Fijata". Pitaću ga ako zatreba još 50 puta jer nam je cilj da prodamo u Rusiji 10.000 automobila i sačuvamo proizvodnju i radna mesta.

Vučić je najavio i da će razgovarati još sa rukovodstvom "Gasproma", Ruskih železnica, investicionih fondova...

- Proširenje skladišta gasa u Banatskom Dvoru sa 460 miliona kubnih metara na milijardu, kao i izgradnja skladišta u Itebeju, rešiće naš problem sa snabdevanjem gasom. To bi mnogo značilo za našu energetsku stabilnost i bezbednost.

Premijer je naveo i da je sa ruskim partnerima bilo reči i o uspostavljanju još niže cene gasa za neka od naših preduzeća, poput "Azotare" i MSK, koja gas koriste kao primarnu sirovinu.

- Time bismo od tih preduzeća mogli da napravimo izuzetno profitabilna preduzeća. Razgovarali smo i o tome kako da "Ruske železnice" s nekim domaćim kompanijama učestvuju u održavanju srpske železničke infrastrukture. Možemo da razmišljamo i o dugoročnim ugovorima za obavezne rezerve u Rusiji koje bi se napravile sa našim poljoprivrednim kompanijama.

Predsednik UO "Gasproma" Aleksej Miler i generalni direktor "Srbijagasa" Dušan Bajatović, potpisali su Sporazum o proširenju skladišta gasa "Banatski Dvor".

Zberbanka je potpisala sporazume o saradnji sa NIS i "Energoprojektom", a toj kompaniji je odobren garancijski potencijal u iznosu od 50 miliona evra.

Biće razgovora i sa predstavnicima kompanije "Kamaz" u vezi sa kupovinom kamiona za nore i haubice u fabrici u Velikoj Plani.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (100)

Mladen Šuvakov

29.10.2015. 08:12

Kakve rakete?,davno je prošao konkurs za let na Mars,malo je što ste uništili SRBIJU....

Nena

29.10.2015. 10:56

@Mladen Šuvakov - Konkurs za let na Mars?! Ha, ha, ha, ha! Ovaj komentar je jedan od najglupljih koji sam ikada pročitala. Znate li vi kada će doći vreme da se poleti na Mars? Kada na vrbi rodi grožđe.

daweed

29.10.2015. 10:51

@ilija - Pored sistema buk te Hrvatske rakete mogu samo da služe za ukras (pod uslovom da ih i nabave jer su za sad dobili samo lansere sa kojih bi mogle da se ispaljuju). Usput da kažem da nije baš balistička raketa a i svaka košta 1.200.000 $ pa ko voli nek izvoli. ;)

mitar

29.10.2015. 08:49

Dali neko sad kad ovo čita vidir azliku između Vučićevih posjeta na zapad i na istok? Izvještaji sa posjeta zapadu: pritisci, ucjene, odricanje od teritorije, .. Izvještaji sa posjeta istoku: ekonomska saradnja, nabavka opreme, konkretni projekti,.. Ja znam da su na žalost polovina ovoga samo snovi, ali možda će jednom doći neko na vlast ko će smjeti (od zapada) da ispoštuje sve potpisane sporazume prema istoku.

Novosađanka

29.10.2015. 10:04

@Vojvodina - Ko je obećavao? Putin? Ili Jeljcin kome je Pacoli u to vreme renovirao Kremalj? Pa nismo svi glupavi dragi Vojvođanine.

Mili

29.10.2015. 09:20

Realno, za sve od navedenog bio bi pun pogodak da se ostvari. Od poboljsanja ekonomske saradnje, preko modernizacije i nabavljanja novijh vojno tehnickih sistema za nasu vojsku. I tu se takodje slazem sa ovim tekstom, ne zarad bilo kakvih teritorijalnih aspiracija Srbije, vec radi zastite naseg integriteta i suvereniteta i zarad mirnog sna svih nasih gradjana. Drzim palceve nasima da sve ovo prodje kako valja i da se makar deo ovoga realizuje.

Vladan - vladavina nežnošću

29.10.2015. 10:18

Pod pretpostavkom da su vojni stručnjaci sve ovo detaljno proučili i razradili, slažem se. Vojna inudstrija ("namenska") uvek pomalo digne celu privredu. Potez je, naravno, iznuđen, zbog Hrvatske. Ali plašim se sledećeg: Šta će se desiti ako svetske sile zaista reše da zarate na Balkanu? Hoćemo li, Srbi i Hrvati, gađati jedni druge tuđim oružjem, psujući jedni drugima mater NA ISTOM JEZIKU? I kako će nas EU primiti ako imamo naoružanje koje će da gađa njenu članicu?

Деки

29.10.2015. 11:03

@Vladan - vladavina nežnošću - Владане, морате знати једну чињеницу, а ја вам је износим из прве руке, под пуном одговорношћу. Када смо 1999. били бесомучно разарани радиоактивним ракетама, од стране америчких фашиста, сви знамо да је у опцији била и копнена "кампања" на нашу земљу. На граници са 'хрватском' је била таква ратна машинерија, да би вам се следила крв у жилама од структуре и састава америчког дивизиона. Али готово нико не зна, да је претходницу тог дивизиона (тепих) чинила хрватска оклопна бригада! Хрвати!!!

Jura

30.10.2015. 00:16

@Vladan - vladavina nežnošću - Deki al ga namrviste, ovak nešt smješno nisam godinama pročitao.

naranca

31.10.2015. 02:23

@Vladan - vladavina nežnošću - @vladan Eh pa sad ga i ti pretera.Pa ne mozemo bas do Berlina.

kerber52

29.10.2015. 10:30

razumem za buk ali šta će nam ovaj krasnopolj, šta se desilo sa bumbarom i alasom, zar nore nisu ultra precizne na 50 kilometara???

Gamal

29.10.2015. 11:19

@kerber52 - Ovo je neki hibrid između artiljerijske granate i rakete, ne treba joj lanser (ispaljuje se iz artiljerijskog oruđa odgovarajućeg kalibra koje inače koristi klasičnu municiju) a ima mogućnost navođenja što daje dodatnu preciznost i mogućnost hica pod uglom koji je različit od proste balističke putanje ("gađanje iza ćoška") po ceni znatno nižoj od klasične navođene rakete.

iz glave

29.10.2015. 10:33

s-300, suhoji, migovi, tenkovi, tunguske ... tek tada će da krene da nam se oporavlja prvo bankarski, a onda i ostali sistemi, rudarski, poljoprivredni, metalski, mašinski, krenuće realan izvoz dobara, keš će promeniti smer kretanja... a najsmešnije od svega je da sve to možemo da platimo našom hranom, tj skidanjem ludačke košulje seljaku i hapšenjem eksperata u poljoprivredi, a u drugoj fazi pokrenuli bi i koperativnu proizvodnju tog skupog naoružanja

4c

29.10.2015. 10:36

Korisnik Buka je i Sirija,pa me zanima kako ne oborise ni jedan zidovski avion koji malo,malo pa izvrsi agresiju na Siriju?

mihailo

29.10.2015. 11:20

@4c - @ 4c "Židovski" ?!? Svoju frustraciju lečite u svojoj lepoj. Prpa vas hvata. I treba.

Nemanja

29.10.2015. 10:36

Neka nabave S 300 za miran san,mada mislim da od toga nema nista,jer znaju da to ne smeju zbog svojih zapadnih "prijatelja".

Milan

29.10.2015. 11:04

@Nemanja - Za miran san mi mozemo da kupimo samo Bensedin. I to je to. Sve ostalo su price za malu decu.

Да ти кажем

29.10.2015. 23:33

@Nemanja - Па и њега ће ови системи да штите!

Nemanja

29.10.2015. 10:38

Dok ne stigne,ne verujem.Ovo je samo prica,kao i za nabavku lovaca od Rusije pre godinu i malo jace.Custa demagogija i pripreme za izbore,u vidu skupljanja glasackih poena!

Ненад

29.10.2015. 10:40

Пензионери ракете не могу да једу а и да плате рачуне са истима!

Деки

29.10.2015. 10:49

@Ненад - Да, али могу њима да одбране своју децу и унуке, осигурају им извеснију будућност. Журка само што није почела, пробудите се.

tomo

29.10.2015. 10:53

Ovi sto pisu protiv nabavke naoruzanja nemaju pojmao zivotu !Zar neznaju da je oruzje koje posjedujes jedino osiguranje dali ce te iko dirati ili nece ?Kamo srece da smo to imali 99-e ! I da prosla vlast nije na zahtev verovatno EU ispraznija Vincu,,gde bi nam bio kraj ali zato se treba drzati Rusije a Jeljcinova vremena su davno prosla.

Milan

29.10.2015. 13:51

@tomo - Upravo je obrnuto !! 12 aviona i nesto raketa ne zaustavi NATO !! SAD su angazovale 1.000 aviona za bombardovanje Srbije 1999. Kako ih zaustaviti sa 12 novih aviona i nesto PVO raketa bilo kojih, kada i tada i sutra ne smes da ukljucis radar od njihovog oruzja koje unistava , leti direktno na Radar !! Jedino resenje za Bezbezdnost je Punopravno clanstvo u nekom Medjunarodnom vojnom savezu !! U kojem neka Narod na referendumu odluci !!

djolee

29.10.2015. 10:54

Naoruzanje pokazuje moc jedne zemlje.Ako se svi naoruzavaju moramo i mi zbog bezbednosti.Sta ako sutra odluci neko da nas napadne ,nemamo naoruzanje cime da se branimo?

blesav

29.10.2015. 11:03

kratak domet , mogu da nas gadjaju sa sigurne daljine jer nasa armija nesme napustati Srbiju! Znaci...kopajte rupe za sklonista!

Hercegov Grad

29.10.2015. 11:07

A S-300 nista, to ne sme ni pomenuti od Amerike! Daj ne pricate gluposti, Rusi nude visoku tehnologiju za odbranu, a ne BUK, helikootere za transpiart i druge gluposti. Srbi, odnosno njihova placena vlast, od zapada ne sme nista zatražiti sto bi Srbiju uvelo u red zemalja sa kojima se ne možes igrati. To sto je bila stara Juga, Srbija može da sanja!

ruki

29.10.2015. 11:13

Hoces da izvezes "naseg" ficu u Rusiju, moze ali onda mora da kupis ruske rakete. Bravo Putine, ovako se stite interesi svoga naroda, a ovaj Vucic pokusava da izvozi Italijanski auto koji da bi se proizvodio kod nas mi Italijanima placamo po 10000e za svako radno mesto i jos od Rusa moramo da kupimo rakete koje nam bas sada nikako nisu potrebne!

Cole

29.10.2015. 12:50

@ruki - Dogovor sa Fijatom je postigao Dinkić i Tadić, kakve veze ima ova vlada sa tim? Ti si bio na sastanku pa znaš pojedinosti i detalje? Čemu ovakav negativan i netačan komentar, da ne kažem zlurad!??

zule

29.10.2015. 11:14

Iznenađene mogu biti samo naivčine. Amerika naoružava Hrvatsku zbog Dodika, koji se bezobrazno poigrava sa sudbinom Srba u BiH. Srpski narod je ostvario sa Srpskom istorijski uspeh i sa time se ne sme nitko poigravati. Jasno je da priče o ujedinjenju sa Srbijom vode do nestanka Srpske, što je lepo pre više godina objasnio Mesić. Srbija niti može niti sme da u tom slučaju interveniše, a nema ni čime. Republika Srpska treba da bude entitet prosperiteta a ne kriminala i korupcije!

Mozgovoj is dead

29.10.2015. 11:15

Malo ste doterali Putinovu visinu, da ne ispadne 40 cm niži od Vučića.Sad znamo za koga radite...

Petar

29.10.2015. 11:21

Ako nasa vlada kupi od Rusa ovo zastarelo oruzje to ce biti jos jedan od njenih totalnih promasaja.

momcilo

29.10.2015. 11:23

ako rusi pozure da nam isporuce BUK, jos ima vremena da nas englezi optuze da smo mi oborili malezijski avion u ukrajini.

2 gr. mozga

29.10.2015. 12:02

BUK osavremenjen KUB , ako se samo zamene kubovski divizioni to je cisto bacanje novca. Avijacija je tako osavremenjena da ovi sistemi vrede u opstem sistemu PVO ali sami nista ne znace. Kako da se izvodi PVO teritorije sa dometom od 70 km, neka ih je 5 ne mogu da pokriju teritoriju. Tek sa 5 S-300 ima sanse da odvratimo neprijatelja. Ovo je jos jedan markentiski trik ove Vlade i stvaranja privida uspeha. Eskadrila remontovanih MIG 29 i dva helikoptera sa BUK kao okosnicom PVO. Slabo.

Dove

29.10.2015. 12:04

Nama treba hemijsko oruzje, par plutonijumskih bombi, oruzje za masovno unistenje , interkontinentalne balisticke rakete, sistem za kontrulu vremenskih prilika, laserski topovi i nuklearne podmornice, da li to mogu da nam posalju? Teslin stit i zrake srmti vec imamo!

PP

29.10.2015. 12:04

Nama HITNO treba najmanje 200 modernih tenkova (T-90 Tagil recimo) i povelika jurišna avijacija (jedno dvadesetak SU-25SM sa kompletnim arsenalom vazduh-zemlja koji može da ispaljuje). NAPAD JE NAJBOLJA ODBRANA A PREVENCIJA NAJBOLJI LEK!

ПАМЕТНИ су за БИЗНИС

29.10.2015. 13:23

@PP - Немачка и Јапан су постале светске ЕКОНОМСКЕ силе, када им је 1945. забрањено да имају војску и прозводе оружје. У Србији би "ратничка" филозофија "боље гроб него роб" , убрзо уништила паметну омладину која би побегла на Запад за бољим животом, што би довело до пропадања економије и државе, јер би је водили "храбри" а глупи..

PP

29.10.2015. 13:41

@PP - Videli smo šta ste nam od države uradili vi "pametni" koji ste za "biznis" - opljačkali ste sve što ste stigli a država danas nikada manja. Usput, egzodus omladine pod vama petooktobarskim evro-mirotvorcima je nekoliko puta veća nego za vreme sankcija i rata. Koji mladi čovek a da ima radne navike i završen fakultet želi da ostane u "evropskoj" Srbiji? Nijedan. Sve što nam NATO nije oteo 90-ih, vi ste za zelenim stolom Zapadu dali. U vaše evro-bajke mladi ljudi više ne veruju.

misa

29.10.2015. 15:25

@PP - kakvi crni tenkovi i pomornice,lupetate jel ratujete na netu gde imate hiljadu zivota, tenkovi nas nisu napadali al su nam nanu naninu, samo s-300 i nesto aviona i helikoptera

Altas

29.10.2015. 13:15

Kakav bre nesrećni BUK ? S300 radi posao a na zanemoćali BUK bolje da ne trošimo pare. Imala ga i Sirija pa nema ko je nije bombardovao. Baš je sjajna preporuka za taj sistem

saša

29.10.2015. 13:31

@Altas - Jednostavno,glup si pa ti je pametnije da se ne oglašavaš!Pokušaj za početak da pročitaš karakteristije jednog i drugog,i obrati pažnju na dubinu teritorije naše okupirane kolonije Srbije koju treba pokriti sistem PVO-a,pa možda izvedeš neki pametan zaključak zašto recimo bolja zadnja verzija sistema BUK (koja sa sirijskim BUK-ovima kupljenim 80tih,sem istog imena,nema ama baš nikakve dodirne tačke),a ne S-300...Za PVO Srbije i njenu veličinu,relativno dovoljno bi bilo,i par baterija Pantsir-S1.

Petar

29.10.2015. 13:54

@Altas - Sirija ima Buk pa je bombarduje ko stigne ( Izrael-Sad, Turska, Isis..). Sasa nije lepo vredjati ljude a sto se tice Bukova i nama laicima je jasno da to ne spada u moderno naoruzanje a sa njime sigurno ne mozemo zaplasiti Amerikanec i njihove saveznike ( Albance, Hrvate..) Hrvati se inaci ozbiljno naoruzavaju i vec imaju sposobnost da bombarduju Beograd. Inaci, na Kosovu Ameri imaju bazu i prvo moras njih izbaciti ako zelis suverenitet nas pokrajinom.

PP

29.10.2015. 14:18

@Altas - Nema šanse da se Zapad danas usudi da vojno pripreti Srbiji na sličan način kao što nije smeo da pisne u Donbasu. Geopolitička situacija je izuzetno povoljna po srpske nacionalne interese. S300 je lepa stvar u pozadini i za odbranu vitalne infrastrukture ali nepotrebna za oslobađanje Kosova i Republike Srpske Krajine. Trebaju nam tenkovi, jurišno-bombarderska avijacija, helikopteri, oklopni transporteri i mobilni PVO koji bi štitio jedinice na frontu od avijacije Hrvatske i Albanije.

Petar

29.10.2015. 15:00

@Altas - Kazes da je geopoliticka situacija povoljna za Srbiju!? Okruzuju nas Nato zemlje ( Hrvatska, Madjarska, Albanija..) a i Crna gora je pred vrtatima tog saveza. Ako bi Rusi hteli da nam dostave neko oruzje ( u slucaju rata) na koji nacin bi to uradili? Ne bi Nato savez dozvolio prelet preko njenje teritorije. PP, verujem da si patriota kao i ja ali situacija nikada nije bila losija. Zato su i primljenje Rumunija i Bugarska u EU a po skracenoj proceduru. Sprecili su prodor Rusa na Balkan.

Nole

29.10.2015. 13:42

Tupoljevi – supersonični TU-22M i Tu-160 i strateški bombarder dugog dometa, Tu-95. Moze i samo jedna Satana.

Djole

29.10.2015. 13:47

koje budale sve komentarisu. Ako nemamo vim da se zastitimo i nemamo jaku vojsku to vam je kao da ostavite otvorena ulazna vrata i bukvalno zovete lopova da udje a lopova cini prilika. Naoruzavanje naravno al u skladu sa mogucnostima. Nase mogucnosti su realno jedan ili 2 diviziona S 300 za sledecu godinu i jos 2 u roku sledece 4. i to je to..

Dani Kovac

29.10.2015. 13:49

Urazumi se Srbijo, okruzhena si EU i NATO clanicama, moc oruzhja ne znaci ti ama nista, zato troskove za takve ostarele igracke je samo iscrpljenje i tako istroshenu ekonomiju...znamo svi da tvoj veliki brat treba para ali ti Mali brare zhivish od EU donacija pa, ne troshi i na oruzhje... Donatori to nece da vide sa dobrim ocima...Vojna sila ti je glupost bez ekonomske moci... Ojacaj ekonomsku moc pa videtcesh samo prijatelje...

naranca

30.10.2015. 12:54

@Dani Kovac - @dk Ako je suditi ekonomsku moc po novcu koji se daje za lobiranje vi ste onda Super sila broj 1

kulajso

29.10.2015. 13:50

BUK je sasvim dovoljan ako je modernizovana verzija......i zasto vi iz novosti pustate ove iz susjednih zemalja da uopste komentarisu,imaju oni vecernji list,index i avaz i ajmo lepo na te novine pa tamo komentirajte

milan

29.10.2015. 14:21

Nije mi jasno zasto se uzima Buk ? To je sistem srednjeg dometa a nasa vojska ima vec ima Kub- 80 sistema i Neva -14 sistema koju su generacijski stariji ali opet slicnih mogucnosti.U kakvom su operativnom stanju neznam ali mozda mogu da se remontuju ili unaprede a da se uzme nesto kao sto je s-300 sto je velkog dometa.Mislim da je kupovina neceg sto vec imamo i sto se nije pokazalo protiv moderne avijacije jos 99god a kamoli danas.Ja nisam expert ali vidim da je ovo glup.Gde je Lazanski

Gunđoslav

29.10.2015. 15:09

@milan - Ovo je modernizovani Buk i domet je 30 km u visinu. Mi imamo sisteme do 5000 metara i 1999. godine nam je to bio najveći problem. Sa ovim sistemon pogađamo sve, uključujući i pojedine satelite.

Milos

29.10.2015. 16:28

@milan - Jedna jedinica S-300 raketnog sistema košta oko 115.000.000 dolara, a cena jednog projektila je oko 1.000.000 dolara. Od čega da kupimo?

naranca

30.10.2015. 13:03

@milan - @milos A koliko je to tisuca?$????Sta su to dolari?Dace nam Hazjajin dzabe.Kuca casti.

Max

29.10.2015. 15:03

Rusija za razliku od drugih zemalja nas nikada nije ucenjivala,uvek nam je pruzala ruku za bilo kakvu saradnju. Takodje Rusija ima ogromno trziste i moze prihvatiti sav nas izvoz,kako poljoprivredni,tako i privredni. Sto se tice vojne saradnje,tu bi trebalo pojacati saradnju i naoruzati se najnovijim raketnim sistemima kako bi mogli parirati susedima. Obzirom da su mnoge clanice EU uvele sankcije prema Rusima,sada je idealni trenutak da se sa njima ucvrsti saradnja.

BISTRO - PLAVO - NEBO

29.10.2015. 15:56

Mozete do mile volje da kriticari kritikujete koliko hocete, ali ono sto niste u stanju da dokazete je da Srbija krupnim koracima grabi ka boljem zivotu. Samo polako, malo po malo, Srbija je pocela da se oporavlja.

Truman

29.10.2015. 16:06

Saradnju sa Rusijom zaista moramo nastaviti da razvijamo i u budućnosti. Samo tako možemo napredovati i očekivati boljitak.

Bojan A.

29.10.2015. 16:45

Trebaju nam rakete, treba nam gas i trebaju nam oni pametni YotaPhone2. Vučiću ponesi toga koliko god možeš!

Goran M.

29.10.2015. 16:46

OK je kada neko pokušava da poveća našu borbenu gotovost. Nije mi jasno zašto Šutanovac rasproda i uništi vojsku za vreme DS-a. Jel mu toliko smetala jaka Srbija?

Milutin

30.10.2015. 00:32

Za početak i ovo je dobro, još ih nismo ni nabavili, a već su se svi u regionu uprpili sto nabavljamo defanzivno oružije!     

Srbija

30.10.2015. 08:15

A protiv koga ćemo mi opet da ratujemo? Iz izjave premijera da se iščitati da je to zbog Hrvatske. S njima ćemo opet da ratujemo? Ne daj Bože. Nadam se da u Srbiji ipak ima normalnih ljudi još. Pa oni bi nas razbucali i samo čekaju priliku da vrate Srem a Mađari iz prikrajka vrebaju i sigurno bi zauzeli ponovo Bačku i Banat. Čitajte izjave Orvana, on nikada nije prihvatio prisajedinjenje Bačke i Banata Srbiji. Bolje da ne talasamo, kad god smo talasali ostajali smo sve manji.

naranca

30.10.2015. 12:49

@Srbija - @srbija ''Si vis pacem para bellum''.Latinska poslovica.Ako hoces mir spremaj se za rat.I sad necemo da talasamo.Bicemo tihi ali sa Bukom.

Vladimir

30.10.2015. 17:39

@Srbija - Ohladimo glave i spustimo se malo u realni svijet razmišljajući svojim, a ne tuđim mozgovima. Ameri naoružavaju nove članice NATO-a (kao i RH) da bi se "pripremili za obranu od Ruske agresije", dok su Rusi s druge strane to iskoristili da uvale Srbiji svoje oružje. I sad bi se mi trebali natjecati tko je jači, a realno smo samo jadnici u raljama globalnog sukoba koji je na djelu na skoro svim poljima. Fali još i vojni pa da svi odemo k vragu.

GALEB BIJELI

30.10.2015. 08:53

Traži rakete, a tobože- vodeći mirotvorac na Balkanu? Da to nije malo proturječno- komšije?

Dragan P.

30.10.2015. 10:05

@GALEB BIJELI - Galebe, pa zar nije jaka i dobro naoružana vojska garant mira? Kad si jak, neprijatelj će dvaput razmisliti da li će te napasti. A neprijatelja nam ne manjka, to i ti sam znaš...

Ruben

30.10.2015. 10:40

@GALEB BIJELI - tek da ujkani poput tebe (a namijere su vam prozirne) ostanu na dobroj distanci... i na rijecima

naranca

30.10.2015. 12:47

@GALEB BIJELI - @GB Oj Galebe pa to svi rade u Svetu.To je deo globalnog kapitalizma.Ja znam da oruzije ne donosi mir,ali sta ces.Imperijalisticka moda.

Gojko

30.10.2015. 14:06

@GALEB BIJELI - Za vishecevni raketni bacach ruske proizvodnje tipa Grad.Slazem se da je Glavashev Osijek vechi grad od Vinkovaca.

naranca

31.10.2015. 02:30

@GALEB BIJELI - @GB Nije uopste.Evo ''Toni Bliar'' nam je oteo Kosovo bombardujuci nas 72 dana pa ga svi zovu mirotvorac.Cak je i deo ''trojke''( ma ne one konjske trojke,polikticke trojke) da daje savete za mir na Bliskom i Srednjem istoku.

kljecan

30.10.2015. 15:26

galeb bijeli-je član SNS iz beograda koji troluje naše glasačko tijelo sa pričom kako hrvate interesuje ono što se dešava u srbiji,vjerujete nikoga ne zanima ni srbija ni ono što se u njoj dešava zato što sve članice nato pakta znaju šta će se dešavati u srbiji u narednih deset godina i to po direktivi iz vašingtona

naranca

31.10.2015. 02:41

@kljecan - @kljecan.........''znaju šta će se dešavati u srbiji u narednih deset godina i to po direktivi iz vašingtona''---O Gospodine Obama.Kako ide?Sta imaaa?A mogu ti reci Galeb ne gresi u jeziku.Nasi bi gresili:)Pa cak i ti gresis:)

Milan

31.10.2015. 04:23

@kljecan - vidimo po Jutarnjem.hr...a alušali smo i Antu .....znaju Ameri šta se dešava u Srbiji...pa veruj da Rusi još bolje znaju šta Hrvatska pokušava.....na kraju pitaj amere gde im je f117a ...i zašto ga više niko ne lupuje niti će?

Munze_Konza

30.10.2015. 15:55

Mnogo filozofije!Dok globalistički špijunski šljam okupatorski u globalu ne bude istrebljen iz ove napaćene države ,nijedno kvalitetno oružje neće ući u ovu državu!

Dymitr Ogonowski

01.11.2015. 21:15

Dobro bi bilo ako bi Srbija imala takve rakete da bi banda NATO nikad ne mogla da ponovi 1999. i Kosmet će se vratiti u Srbiju.