Antigva i Barbuda priznali Kosovo

Tanjug

20. 05. 2015. u 12:59

Karipska ostrvska država Antigva i Barbuda priznala je samoproklamovano Kosovo, potvrdio je danas zamenik premijera i ministar inostranih poslova Hašim Tači na svom Fejsbuk profilu

Антигва и Барбуда признали Косово

Antigva i Barbuda

PRIŠTINA - Karipska ostrvska država Antigva i Barbuda priznala je samoproklamovano Kosovo, potvrdio je danas zamenik premijera i miništar inostranih poslova Hašim Tači na svom Fejsbuk profilu.

"Sjajne vesti, upravo sam dobio zvanicno obavestenje da je karpska država Antigva i Barbuda priznala Kosovo", naveo je Tači na svom Fejsbuk profinulu, prenela je albanska agencija ATA pozivajući se na "Kosovapres".

Tači je napisao i da je proces priznavanja Kosova nezaustavljiv.

Antigua i Barbuda je jedna država koju čine obale koje su deo zajednice Komonvetla.

Obala se nalazi između Atlanskog okeana i Karibskih mora na jugo-zapadu Portorika.

Jednostrano proglašenu kosovsku nezavisnost do sada je priznalo 97 država od ukupno 193 članica OUN.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (21)

Биће их и мање!

21.05.2015. 00:17

@rrr - Неке су повукле или демантовале признање, неке (чак и из ЕУ) најављују ревизију одлуке, а неке воде истрагу због корупције својих министара спољашњих послова. Неким државама-острвцима прети нестанак у водама Пацифика. Невоља је само што Србија нуди својој покрајини статус републике (додуше "југословенске").

Demokrata, EU!

20.05.2015. 13:22

još samo 10 zemalja je ostalo koje ne priznaju nezavisnost Kosova: Srbija, Srbija, Srbija, Srbija, Srbija, Srbija, Srbija, Srbija, Srbija i Rusija.

Антигва је острво веће од Аде Циганлије

20.05.2015. 22:09

@Demokrata, EU! - А више од 10 земаља признаје Косову: Милогора, Иљирида, Антигва, Барбуда, Палау, Науру, Вануату, Кирибати, Андора, Сан Марино, Тувалу, Тонга... Јесте, све ове квазидржавице имају заједно мање становника него Албанија, али... ЧЕТ'РИ ЛОША УБИШЕ МИЛОША!

Krarina

21.05.2015. 00:31

@Demokrata, EU! - Vanuatu treba izbrisati sa tog spiske, jer vise ne postoji, odneo je cunami. A, medju ostalima ima jos slicnih kandidata.

Šone

20.05.2015. 13:41

Bila je priznata i SFRJ pa kakva vajda....nego Srbi u se i u svoje kljuse.....a šiptari će se sami srediti......

Косовка

20.05.2015. 20:26

@Šone - Али СФРЈ нису признавали Хрвати, Словенци и Шиптари, а Репубљику Косову управо признају и Срби најновијом платформом "Косово - југословенска република"...

Lepo, lepo

20.05.2015. 13:54

ma dzaba im da ih prizna i Srbija ali u UN nece uci sve dok postoje Rusija i Kina. I sto je jos vaznije, ne zbog povodljivih Srba i Srbije nego zbog samih sebe.

Томо, сврати и на Барбуду!

20.05.2015. 23:51

@Lepo, lepo - Чим заживи Томина платформа (брисање наше покрајине из Устава и легализација нелегалне државе "по моделу југословенских република"), Косова постаје чланица УН без обзира на став Русије, Кине, Шпаније, Аргентине, Индије... Јер једина препрека за то је био наш Устав (преамбула)!

Djuradj

20.05.2015. 17:09

Veci deo svetske populacije nije priznao Kosovo. Banana drzave pod kontrolom SADa jesu. Ozbiljne i velike drzave poput Rusije, Kine, Indije, Brazila, Argentine, Izraela, Irana, itd. nisu.

Lala

20.05.2015. 18:43

@Djuradj - Jeste prijatelju, ali ipak zemlje poput Usa, Britanije, Francuske, Nemacke, Kanade, Australije, Argertine, Turske i josmnogih zemalja EU znace dosta! Briselskim sporazumom to i mi svakoga dana sve vise cinimo. Ceda Jovanovic je najsrecniji kada vidi kako ova vlada sprovodi skoro pa njihov program. Mozda je pisan u istoj kuhinji od istog je kuvara?

Кристина им је рекла НЕ!

20.05.2015. 20:41

@Djuradj - Лало, Аргентина није и НЕЋЕ НИКАДА да призна ову нелегалну државу! Јер CIA ниje успелa у својим бројним покушајима да окрене народ против аргентинске председнице и уклони или бар омекша лепу Кристину која је Американцима трн у оку! Сети се њеног ватреног говора у УН када је поменула и Србију и Косово!

Не потцењујте урођеничка острвца

20.05.2015. 20:17

Ова два острвца припадају енглеској краљици, а имају више становника него цела Косовска Митровица! Приштина је једва три пута већа.

И државе мање од Мале Крсне се броје...

21.05.2015. 22:58

Док Срби пишу платформе и испуњавају услове да постану ЕУ колонија, Беђхет купује лаптопове и поклања их урођеничким поглавицама у топлим морима. Бананица по бананица и ускоро... још једна банана држава. На српском тлу.