Vučić: Biće vlada kao Bajern

Tanjug

01. 04. 2014. u 14:46

U intervjuu za „Dojče vele” lider SNS Aleksandar Vučić je rekao da buduća vlada treba da funkcioniše kao tim, a da ministarstva više ne budu feudi pojedinih partija

Lider Srpske napredne stranke Aleksandar Vučić izjavio je danas da buduća vlada treba da funkcioniše kao tim i da će se truditi da izbegne da ministarstva rade kao feudi političkih partija.

Vučić je u intervjuu Dojče veleu kazao da će u novoj vladi biti novina, ali da će želeti da zna šta se dešava u svakom ministarstvu.

"Što se tiče koalicionih partnera, ja pre svega mislim da imamo dovoljno dobrih ljudi i da treba da napravimo najbolju moguću vladu. Treba napraviti vladu koja će da funkcioniše kao tim, koja možda ne mora da ima Mesija i Ćavija, nego vladu kao Bajern, koji ima izvanredan tim, on ima odlične pojedince, ali teško da su zvezde tog kalibra Riberi i Kros, ali kao što vidite igraju bolje", objasnio je Vučić, koji je i vicepremijer u tehničkoj vladi.

SNS će se, poručio je, truditi da napravi najbolji tim, a dodao je i da garantuje da će biti novina. O koalicionim partnerima, kaže još nije ni razmišljao.

PONOS I ODGOVORNOST Na konstataciju da je SNS na minulim izborima osvojila bolji rezultat od Slobodana Miloševića u "zenitu svoje moći, početkom devedesetih godina", Vučić je rekao da se on plaši odgovornosti koju je dobio osvojenim glasovima, ali da je ozbiljan i posvećen poslu. "Znam da ćemo u teškom periodu pred nama morati da povučemo i vrlo nepopularne poteze. Zemlju moramo da ozdravimo i da izvedemo na pravi put. Zbog tolikog broja glasova sam manjim delom ponosan, ali je većim delom to odgovornost. Spreman sam da radim danonoćno i vredno, a da će biti lako - neće", ukazao je Vučić.

"Naravno da po novinama može svašta da se čita, ali to nije u fokusu. U fokusu su reforme, naravno ako budemo u stanju da ih sprovedemo", poručio je Vučić.

Govoreći o tome da želi da zna sve što se dešava u svakom ministarstvu, Vučić je naveo primer da hoće da Ministarstvo finansija zna za svaki trošak kojeg pravi ministarstvo sporta ili kulture ili neko drugo.

"Ministarstva su svaki put bili kao feudi. Čak i u Vladi u kojoj sam ja bio, delimično su to bili feudi. Partije se nisu mešale u ministarstva. Ministarstva donesu svoje predloge na vladu i svi ostali glasaju ako je ministar iz određene partije predložio. Mi ćemo da izbegnemo tu feudalizaciju", rekao je Vučić.

Na pitanje s kojim koalciionim partnerima može da ostvari program buduće vlade Vučić je rekao da je njemu najvažnije da ima dogovor sa narodom i "da ljude ne lažemo".

"Mi smo u izbornoj kampanji bili jedini koji nismo obećavali ukidanje raznih poreza. Ja sam rekao: nemojte da vas lažu pričom da će da ukinu solidarni porez, jer su plate u javnom sektoru neuporedivo veće nego u privatnom sektoru, a privatni sektor je onaj koji nas izdržava. To je smešno i nemoguće", istakao je lider naprednjaka.

Upitan da li je zadovoljan dosadašnjom saradnjom sa SPS i s premijerom Ivicom Dacićem, Vučić je kazao da je sa Dačićem imao korektan odnos i bilo bi nefer kada bi danas rekao drugačije.

"Bilo je sigurno mnogo podmetanja, za koje bi njihovi ljudi mogli da kažu da dolaze sa naše strane, a naši, da dolaze sa njihove. Ali ja nisam ni u izbornoj kampanji hteo da govorim loše o njemu i mislim da smo zajedno uradili nekoliko vrlo značajnih stvari - počevši od Briselskog sporazuma i otpočinjanja pregovora sa EU, što je za našu zemlju ipak jedan istorijski događaj, pa sve do toga da smo stabilizovali političku scenu - da je upristojimo i unormalimo", rekao je Vučić.

REGULARNOST Vučić je podsetio da bez obzira na sve primedbe u minuloj izbornoj kampanji nije bilo "onih odvratnih negativnih spotova od ranije". "Nijedne primedbe nema na regularnost izbora. Ima onih koji kukaju, u stilu aha: tabloidi nas napadaju, a ne kažu čak ni mediji. Mogao bih mnogo toga da kažem, ali je lider najveće opozicione stranke bio devet puta u velikim emisijama na državnoj televiziji, a ja sam bio jednom ili dva puta", naglasio je Vučić.

U programu buduće vlade, kako je rekao, biće pravne i ekonomske reforme koje će biti važne za Srbiju, mada deo njih traži EU.

Međutim, dodao je, mi sve te "reforme radimo zbog sebe" i istakao da će se kada je reč o ekonomskim reformama ići u strukturalne reforme.

"Znači, ići ćemo u promenu legislative, promenu većeg broja zakona - o stečaju, o privatizaciji, zakona o radu, o državnim službenicima, o osiguranju, o planiranju i izgradnji koji podrazumeva izdavanje dozvola u neuporedivo bržem roku nego do sada. Naša je namera da u kratkom roku kreiramo neuporedivo povoljniji zakonski ambijent za ulaganja u našu zemlju - za inostrane i za domaće investitore", kazao je Vučić.

On poručuje da će, s druge strane, biti neophodno da se donese najmanje 13 zakona koji će predstavljati implementaciju akcionih planova i zakona u oblasti vladavine prava i pravosuđa.

"Moraćemo da razmišljamo i o fiskalnoj konsolidaciji koja će biti veoma bolna, a moraćemo da radimo reformu javne uprave. Istovremeno, čini mi se u nikada težim uslovima, moramo da razmišljamo i o tome kako da obezbedimo veći industrijski rast", istakao je Vučić.

U tom smislu, ističe, u pripremi je deo programa za period od 1. juna 2014. do 1. juna 2016. sa podsticajnim paketima koji moraju da budu najbolji u regionu kako bi Srbija privukla ljude da investiraju u našu zemlju.

"Jer zašto bi došli u Srbiju, ako nemaju povoljnije uslove nego u drugim zemljama?", kazao je Vučić.

Srbija, prema njegovim rečima, mora da nastavi i ubrza svoj evropski put koji podrazumeva teške reforme u oblasti vladavine prava.

"Mi moramo da kraja godine da pokušamo da otvorimo poglavlja 23 i 24, a već smo u različitim problemima i u okviru policije i drugih institucija. Ekonomiju Srbije moramo da oživimo i ozdravimo. I industriju i poljoprivredu, i za sve to će biti potreban veliki rad i veliko strpljenje. Biće potrebna i promena svesti kod svih nas, ali i kod svih građana", zaključio je Vučić.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (115)

viganj

01.04.2014. 15:04

Ovo mi se sviđa..."da ljude ne lažemo".... U tom smislu molio bih odgovor na pitanje... Kada ćemo prestati da se zadužujemo?..... postoji li bar bribližna godina?....... hoće li srednja generacija to doživeti?....

serengeti

01.04.2014. 15:32

@viganj - ...fino covek kaze "bice vlada ko bajern"-sve nemac do nemca...ionako su sve pokupovali...

miroslav

01.04.2014. 22:11

@viganj - u bajernu ne igraju samo nemci: dante,mandzukić, riberi, roben...Pa šta ako su sve pokupovali. Da smo ynali da vodimo firme ne bi propale.Idi gledaj utakmicu u toku je.

jovandeka

01.04.2014. 15:18

Ovo ti je brale sve okruglo,pa na ćoše.nisu te birali da nešto želiš,nego da ostvariš.Pa što ne reče da će Vlada biti kao partizan ili Zvezde,gde puče u Bajern.Za Bajern trebaju klase,a kod tebe Velja lampek,A tek kad dodju ovi uhodani Tadićevi,to će tek biti šuo.Nisi ti Blagajnik pa da sabiraš pare ministrastava,zato su ministri,koji planiraju i odgovoraju.Uspostavi odogovornost,a ne školsku kontrolu.Znači i dalje bez medalje.

sofa

01.04.2014. 15:21

Sasvim sigurno ce Vucic odabrati prave ljude , koji ce biti spremni i sposobni da se izbore sa svim drzavnim problemima.I samim tim ce nas zivotni standard uciniti boljim.

kresta

01.04.2014. 15:25

Mislim da ce ovoga puta vladu sacinjavati tim sposobnih ,obrazovanih i odgovornih ljudi. Takva vlada na celu sa Vucicem moze izvuci drzavu iz krize i uciniti da nasa drzava bude stabilna ,uredjena I cenjena u svetu.

grad

01.04.2014. 15:28

Vucic je odavno napravio plan koji ce reforme dovesti do kraja i ostvariti dalji napredak drzave.Do sada je imao dosta pozitivnih rezultata ali se posle formiranja ocekuje ,da vlada na celu sa Vucicem , da svoj maksimum i tako ubrza ostvarivanje zapocetih reformi.

Stefan Cosic

01.04.2014. 15:30

Vidi se opreznost u njegovom radu ,jer je svestan da najmanja greska pri izboru ministara moze doneti zastoj u resavanju nekog problema .Sto se tice tima,tj vlade,slazem se da je bitnije da celina funkcionise dobro ,umesto da imamo dobre pojedince .

panas

01.04.2014. 15:36

Zemlja burne prolosti, ko sto je to slucaj sa nasom, mora uloziti duplo veci trud da dokaze da je izasla iz sivila i magle u koje je bila dovedena stetnim odlukama nekih bivsih vlasti zato svaki segment vlasti treba funkcionisati besprekorno kako bi sto pre opravili teskonasledjeno stanje!

Šidski šahista

01.04.2014. 15:41

Vala dosta smo igrali kao Radnički iz Šida. Vreme je da igramo pravu utakmicu kao pravi Evropski klubovi poput Bajerna i ostalih.

doktor x

01.04.2014. 15:41

Krajnje je vreme da se funkcionalnost vlasti podigne na visi nivo i da vlada ne sluzi kao sabirni centar za uhlebljavanje partijskih kadrova koji poverenu funciju koriste za sticanje benefita i prazna demagogisanja. Pod vodjstvom lidera SNSa vlada ce ostvariti maksimalne rezultate!

Leopold

01.04.2014. 15:42

Nema pošteđenih kriminalaca. Oni koji su umakali prste u med i koji su šurovali sa podzemljem, završiće tamo gde im je mesto. Na optuženičkoj klupi.

INspektor Kluzo

01.04.2014. 15:43

Borba protiv korupcije i kriminala treba da se nastavi. Ovo je bilo samo prvo poluvreme.

Ekonomista

01.04.2014. 15:44

da li je realno da u neprvrednom sektoru plate budu veće negoli u oprivredi? Naravno da nije. Da li je realno da više ima zaposlenih u neprivrednom sektoru negoli u privredi? Naravno da nije. Elem, sve te nenormalne privredne pojave treba dovesti u normalu i uskladiti srazmerno ekonomskoj moći države.

kolega ekonomista

01.04.2014. 16:10

@Ekonomista - Kolega slazem se sa tobom da bi trebalo restrukuirati (tacnije izvrsiti outsorcing) i debirokratizaciju drzavne uprave i javnog sektora, to povlcai velika otpustanja kadrova (partijskih) sto moze da se protumaci kao odmazda nad neistomisljenicima... U par reci: Da otpustanja, ali nesposobnih i nestrucnih kadrova!

frontera

01.04.2014. 15:45

Stablnost nase drzave kao i bitno povecanje kredibiliteta u zadnje dve godine svedoce o bitnim pomacima koje je nasa drzava napravila pod delimisnim vodjtvom SNSa. Ne sumnjam da ce u periodu koji sledi rezultati biti jos bolji ako uzmemo u obzir dosadasnja ostvarenja i broj kocnicara koji su zestoko dejstvovali ucenjivackom poltikom protiv SNSa!

Sale

01.04.2014. 15:46

Te "reforme" ce da kostaju vise od NATO agresije, zivi bili pa videli.Drzava treba da se uskladjuje prema interesu naroda a ne kojekakvih belosvetskih krvopija, samo tako moze jacati i opstati

protokol9

01.04.2014. 15:50

Obzirom da je nasa zemlja na vetrometini medjunarodnih desavanja, da je izmucena besmislenim ratovima i losim vodjenjem kvazi demokrata ne cudi situacija u kojoj se nalazila do pre dve godine. Energicnim i posvecenim radom lidera SNSa i ostalih celnika maksimalnom brzinom se pristupilo resavanju kljucnih problema. Vise je nego neophodno nastaviti istim ili jacim tempom u vremenu koje dolazi. Besprekornost funkcionisanja vlade mora biti podignuta na najvisi moguci nivo!

Kapablanka

01.04.2014. 15:57

U svojoj istoriji , Srbija nikada nije bila agresor i uvek je vodila oslobodilačke ratove. Privržena je miru, slobodi i nemešanju u unutrašnje stvari durgih država. Prema tome, Srbija je zainteresovana za mir u Regionu i sigurno će biti država nosilac ovakve miroljubive politike.

propolis

01.04.2014. 16:07

Lider SNSa je danasnju Srbiju na medjuregionalnom planu predstavio u mnogo boljem svetlu nego sto je to bio slucaj ranijih godina. Sa velikom dozom sakmokriticnosti i bez osvrta na neke dogadjaje iz prethodnih decenija koje su se uvek provlacile, Aleksandar Vucic je nacinio prve bitne pomake a pruzena podrska na minulim zborima ce mu biti jos veci podstrek da nastavi zapoceto. Ne sumnjam da ce vlada biti najekspediivnija do sada!

Mirce

01.04.2014. 16:08

Vučić teži da sačini dobar program i okopi kvalitetne stručnjake i time sagradi mostove koji će omogućiti oporavak i napredak privrede.

Navijacica

01.04.2014. 16:09

Izuzetno dobri pojedninci mogu u trenutku da prelome utakmicu, ali ceo tim mora da se trudi svake sekunde svakog dugotrajnog meca na najbolji nacin.

SofijaS

01.04.2014. 16:10

Narod je Vučiću ogromnom podrškom dao odgovornost ali i vetar u leđa da sastavi kvalitetnu vladu i da krene sa realizacijom započetih reformi.Verujem da nas čekaju bolni rezovi i da se ne može srediti stanje preko noći ali očekujem da će se za godinu dve osetiti boljitak, da će ljudi moći da pristojno žive od svog rada i da će veliki broj mladih obrazovanih ljudi naći posao.

insajder79

01.04.2014. 16:10

Ozbiljnost iskazana u ovolikoj meri pri resavanju pitanja glavnih nosioca ekonomskog sistema nam svima nama daje do znaja da je lider SNS cvrsto resen da zemlju podigne na stabilne noge. Premijerska funkcija ce mu pomoci da u najkarcem mogucem roku procesuira zapoce tereforme na svim nivoima i u znacajnijoj meri zauzda haos u koji je ova drzava dovedena. Vlada ce nesmnjivo biti na visini zadatka!

milicica

01.04.2014. 16:31

Premijersko zvanje ce konacno dobiti covek koji ce ga predstaviti na najadekvatniji nacin. Posvecenost, energicnost i odogovrnost iskazana u minulom periodu na poljima borbe protiv korupcije, kriminala i tajkunskih organizacija lidera SNSa daje jasnu smernicu da ce i vlada svoj posao obavljati na nivou koji je potreban!

Zlatija

01.04.2014. 16:33

Da bi ekipa bila uspesna potrebno je da svi igraci daju maksimum, tu nema zabusavanja. Svaki igrac zna sta radi na mestu na kojem je postavljen. Tako ce verujem biti i sa vladom. Ako jedan clan sabotira to ce osetiti cela vlada. Ali kako u timovima postoje zamene verujem da ce tako biti i u vladi . Ko dobije pet licnih izlazi iz igre, tako je bar u kosarci, mora biti zamenjen.

MARE

01.04.2014. 16:39

Iskreno, ja ne sumnjam da ce Vucic opravdati dobijeno poverenje i da ce ova vlada biti efikasnija od svih prethodnih zajedno.

momcilo

01.04.2014. 16:40

vucica su okruzili ekonomisti, sudeci po njegovoj izjavi, ocigledno da niko iz direktne proizvodnje nema u njegovoj blizini. da bi ekonomija funkcionisala , mora prvo da profunkcionise proizvodnja, ekonomija zivi od proizvodnje, isto kao sto banke zive od klienata(radnika) banke nude povoljne uslove , ali ne proizvode novac, to cine radnici, ekonomisti su bitni, ali bez proizvodjaca njihov rad nevredi. u vladi treba da budu I ljudi iz direktne proizvodnje, to je ustvari pravi tim.

Raša

01.04.2014. 16:42

Jasno je svima da se Vučić osamio dve nedelje kako bi u miru razmišljao kakav tim želi, kakvu vladu može da sastavi. Vladu od stručnih ljudi, u kojoj pojidinci rade za tim svi žele, verujem da Vučić može i da je i sastavi.

duco

01.04.2014. 16:51

Samo timski rad sposobnih i odgovornih ljudi Srbiji moze doneti boljitak, a ne kao do sad nije se znalo ko pije, a ko placa i na kraju su gradjani ti koji placaju neodgovornost i bahatost, ni krivi ni duzni.

milicica

01.04.2014. 16:51

Premijersko zvanje ce konacno dobiti covek koji ce ga predstaviti na najadekvatniji nacin. Posvecenost, energicnost i odogovrnost iskazana u minulom periodu na poljima borbe protiv korupcije, kriminala i tajkunskih organizacija lidera SNSa daje jasnu smernicu da ce i vlada svoj posao obavljati na nivou koji je potreban!

Alimpije

01.04.2014. 17:42

Obzirom na situaciju u kojoj je generalno kao drustvo nalazimo ipak mislim da ce nova Vlada morati da funkcionise kao Real. Svi koji se nadju u pomenutoj vladi moraju da shvate ozbiljnost posla i u skladu sa tim moraju da deluju 24 sata dnevno. Samo tako mozemo da mislimo da cemo imati sigurnu buducnost.

irena

01.04.2014. 17:50

Mnogi još uvek ne veruju da Vučić, ne samo da zna kako i sa kojim ljudima u vladi i na drugim odgovornim mestima u državi, već i da ima ogromnu volju i želju da budućim generacijama ostavi državu sa perspektivom, a ne zemlju na periferiji Sveta!

Katancic Mile

01.04.2014. 17:55

Svaka cast za izbegavanje ove zamke od strane EU. Lepo je sacekao sa stavom vecih clanica EU, pogotovo mislim na Nemacku, i onda je zauzeo isti stav. Ali za zauzimanje tog stava mi imamo razlog vise, uz ekonomski kao sto ga ima i Nemacka, imamo i obavezu da sada cutanjem podrzimo Rusiju za sve one situacije kad su oni podrzavali nas iako su znali da vodimo gubitnicku politiku.

isidora

01.04.2014. 17:57

Ni meni ni ljudima u mojoj okolini, nije mnogo do šale! Od buduće vlade Srbije, očekujemo mnogo, i svima nam je pogled upućen, ka ljudima koji će tu vladu činiti! Vučićeve dobre namere, su svima poznate, ali i ostali iz kabineta moraju da rade istim intezitetom kao i on! Ne sme biti slabe karike!

maki

01.04.2014. 18:11

Slažem se da nova vlada mora da funkcioniše kao jedan pravi tim! Vučić, ne sme da dozvoli da se pojedinci šlepuju uz njega i ostale koji žele da pošteno i vredno rade. Tu je njegova odgovornost najveća! Mora dobro da proceni svakog člana njegovog kabineta, jer za Srbiju nema više popravnog!

dedadragan01

01.04.2014. 18:19

Nedopustivo je Vladu jedne drzave, a jos manje drzavnicki, porediti sa fudbalskim timom, pa taman to bio i Bajern. Osecam se bedno i ponizeno!

Tanja

01.04.2014. 18:25

Mislim da će Vučićev sportski duh u poslu koji predstoji biti veoma efektan i pozitivan. Oporavku zemlje mora se pristupiti energično i organizovano. Taj posao iziskuje velika odricanja, krv, suze i znoj, ali donosi rezultate. Vlada treba i da ima takmičarski duh poput Bajerna. Trenutno smo najgori u regionu, a imamo potencijal da budemo lideri.

novica952

01.04.2014. 18:26

Od prvog trenutka još dok se nije znalo da će Vučić i SNS odneto ovakvu pobedu,Aleksandar Vučić je insistirao na timskom radu i to se vidi iz zelje da iako ima mogućnost da sam formira vladu on želi da podeli vlast sa svima koji prihvate program mandatara vlade.Vučić je svestan da se napredak može ostvariti na polju političkih i ekonomskih reforma i da će odmah po formiranju vlade skupština imati zadatak da donese mnoge zakone koji treba da odrede pravce tih reformi.

Bogoje

01.04.2014. 18:48

Previse smo vremena izgubili sa Vladama koje nisu bile sposobne da se izbore sa ozbiljnim problemima koji muce nase drustvo vise od jednu deceniju. Za novu Vladu je ostalo najmanje vremena jer vreme prolazi a mi stojimo u mestu ili tonemo jos dublje. Novu Vladu ceka ozbiljan posao i mislim da sa Vucicem na celu ima mogucnosti da funkcionise bas onako kako smo ocekivali i od prethodnih.

Natala

01.04.2014. 19:27

Osobina velikih je pojednostavljivanje stvari,to je ipak sposobnost onih koji gledaju celu sliku a ne njene deliće.

Milan

01.04.2014. 21:26

Vučićeva izjava je sasvim na mestu, pametni i ne zlonamerni će shvatiti onako kao treba, da svi rade u jednom interesu, u interesu Srbije

Pantic

01.04.2014. 21:27

Nema sumnje da je najbolje resenje za Srbiju to sto je resio da sa svima razgovara i da odabere strucnjake iz bilo koje druge partije, nema potrebe ulaziti u koaliciju sa kompletnim strankama dovoljno je uzeti par kvalitetnih ljudi koji mogu biti od pomoci. U svakom slucaju vecina postoji u parlamentu.

Pegaz

01.04.2014. 21:30

Mislim da je u ovom poređenju gospodin Vučić selektor i kapiten tima. Skupština bi u nastavku mogla da bude publika a pošto gostujemo na domaćem terenu, navijači na strani tima su u većini. Sa nestrpljenjem i razumevanjem čekamo početak utakmice i razvoj igre. Napred Srbija.

HannaB

01.04.2014. 21:31

Da, svakao treba Srbiji tim ljudi koji ce se truditi da kao kvalitetni, sposobni i predani odgovornom radu pojedinci, doprinesu zajednickom interesu koji treba da ostvare kao tim- ucine jos vidljiviji napredak u Srbiji i da ne odustajuci na preprekama, koje se uvek mogu ocekivati, budu dodatno motivisani da svojim radom pokrenu sve koje mogu kako bi buducnost u Srbiji bila bolja. Tim koji shvata da radeci danas, radi za buducnost.

Jokohama

01.04.2014. 21:31

Dvoumio sam se puno ali sam na kraju poslusao Vucicev savet i savete prijatelja da mu svoj glas poverim po prvi put na ovim izborima, iako sam se plasio ako dobije mogucnost da sam vlada da ce se osiliti razoriti i ovo malo Srbije sto nam je ostalo. Ali posle svih izjava i ovih clanaka u novinama postajem sigurniji i ipak mislim da je on sazreo u veoma kvalitetnog politicara i nadam se da ce biti jedan od boljih drzavnika koje je Srbija u istoriji imala.

Timski

01.04.2014. 21:36

Premijer mora znati sta se desava u svakom ministarstvu, da se zna za svaki trosak kojeg pravi svako ministarstvo, jer su upravo oni najveci potrosaci drzavnog budzeta.

Kataklinger

01.04.2014. 21:36

Posle dugo godina pod socijalistima, sankcijama, demokratama, raznorznim mafijaskim privatizacijama, konacno sam koliko toliko ponosan sto zivim u Srbiji. Jer konacno osecam iskrenost u radu gospodina Vucica i volju da konacno pokrene ovu nasu lepu drzavu

NeraUT

01.04.2014. 21:40

Pojedinci su izuzetno bitni, al pojedinci ne mogu da ucine ono sto moze Tim i to Vucic shvata i posmatra Vladu kao tim i tako i treba, tim koji ce uciniti sve da rezultati rada budu sto brze vidljivi, jer rezultati se ticu ponajvise gradjana Srbije, te verujem da ce i izabrti u Vladu ljude koji mogu da slede njegov primer i rade ulazuci i maksimalno znanja i maksimalno energije u zajednicki cilj-Srbiju.

Demetra

01.04.2014. 21:45

Aleksandar Vučić stvoriće pravi drim tim i ništa neće prepustiti slučaju .Aleksandar Vučić radi na prosparitetu i razvoju, donosi pametne odluke, sprovodi reforme,radi na stabilnosti međunarodnih odnosa,jačanju naše ekonomije,pregovorima se bori za teritorijalni integritet i suverenitet države.Aleksandar Vučić samo reformama javne uprave donosiće zakone o radu, urediće potpuni državni sistem koji će okrenuti Srbiju u industrijskom, privrednom i poljoprivrednom razvoju.

Vuleta

01.04.2014. 21:46

Funkcionisanje nove Vlade mora da bude mnogo efikasnije nego u sto su prethodne Vlade pokazale. Bitnije od svega je rad svakog pojedinacnog ministarstva jer svako od njih cini celinu. Mislim da je Vucicev izraz, partijski feudi, preblag za ono sto se tvarno desavalo u ministarstvima koji su bili u nadleznosti SPS-a. Takvo poslovanje se vise nikada ne sme ponoviti.

Aleksandar

01.04.2014. 22:49

@Dragan_CHE - Po prvi put će nako uraditi departizaciju ministarstava, kako jedne partije pa i ministri će biti vanstranački.

mirella

02.04.2014. 09:01

@Dragan_CHE - Srbiji ne trebaju politicke zvezde, vec marljivi, posteni i kvalitetni ljudi na rukovodecim pozicijama. Da svako radi svoj posao u najboljem interesu gradjana i drzave.

ljubica

02.04.2014. 09:56

@Dragan_CHE - Vucicu su gradjani umnogome olaksali. Sa parlamentarne scene su skinuli URS i LDP . Vucicu samo ostaje DS u svim kolonama u kojima ih ima. Uzme li makar jednog od njih bice to trula jabuka koja ce zaraziti sve ostale.

Dunja03

02.04.2014. 07:10

Treba izabrati tim koji ce biti sposoban da bas tako igra-timski. Tim za pobede!

zakon je zakon

02.04.2014. 08:12

A da bi smo kao drzava sazreli u najbitnijem smisli , vladavini zakona , evidentno je da nam je potrebna promena niza zakona koji implementirani u celinu objedinjuju i istovremeno ubrzavaju raznorazne procese bitne za sveukupno funkcionisanje institucija...mozda najvazniji ticu se oblasti razvoja privrede i ekonomije koje direktno zavise od stranih investicija

ВИКТОРИЈА

02.04.2014. 08:16

Вучић је светан да уколико жели да постигне промене које су повољне за државу и грађане који у њој живе, мора да формира владу која ће функционисати као тим у коме су сви равноправни и сви улажу подједнако рада, труда, залагања да би достигли заједнички циљ- развијенија, модернија држава, у којој људи воде безбрижан и спокојан живот. Само заједничким снагама овакав рад ће имати ефекта.

strani ulagac

02.04.2014. 08:30

Koji dolazi u Srbiju da pregovara sa namerom da investira odredjena sradstva u odredjeni projekat iz njegovog domena interesovanja , prvo ce se raspitati o efikasnosti institucija koje se bave najvaznijom sporednom stvari u svim poslovima - papirologijom..dakle resavanje tih problema su prioritetni kod nas

Danko

02.04.2014. 08:53

Ocekujem da nova Vlada bude formirana po strucnosti a ne po koalicionom sporazumu. Gradjani su na izborima pokazali u koju stranku imaju najvise poverenja, sa razlogom, i to mora da se postuje. Poverenje gradjana ne sme da se zloupotrebi. Formirana Vlada pre svega mora da funkcionise perfekto i mnogo vise od prethodnih da bi izpravili sve greske svojih prethodnika.

mirella

02.04.2014. 09:01

Zivim za dan kada ce bavljenje politikom u Srbiji biti najdosadnija stvar na svetu. To ce biti dokaz da je Srbija stabilna, organizovana i bez problema, koje treba da resavaju lideri. U vladinim resorima da rade strucnjaci iz te oblasti, da nema partijskog zaposljavanja vec vrednovanja kvaliteta rada. Ubedljiva Vuciceva pobeda omogucava da ovaj san pocne polako da se ostvaruje.

НИКОЛИНА

02.04.2014. 09:06

Тимски рад је кључни део сваког успеха, уколико је тај тим сачињен од компетентних, ефикасних људи спремних на договор и на сарадњу. Вучић је свестан да управо такав тим људи треба да сачињава владу, јер само уколико сви буду ишли ка истом циљу- напретка и развоја Србије, реформе ће имати ефекта, а резултати рада ће бити видљиви.

Miljacka

02.04.2014. 09:07

Kao u svakom poslu jedinstvo tima je veoma važno. Ako nova vlada obezbedi da deluje kao tim , složno i jedinstveno i ne bude nekih uslovljavanja od pojedinih ministara , onda je to garancija da će vlada imati dosta uspeha. Verujemo da će Vučić znati da sastavi vladu koja će delovati jedinstveno i organizovano.

radjevac

02.04.2014. 09:09

zna dobro Vucic sta rad i sta su glavni problemi,najvaznije je da se ministarstva vise ne dele na feude,vec da se u svakom ima uvid i nesumnjam da e to on sve srediti da pravilno funkcionise

Zupcanik

02.04.2014. 09:52

Ovaj covek je samim ulaskom u Vladu sa Dacicem pokrenuo proces menjanja istorije Srbije, kao i proces menjanja svesti kod ljudi. Konacno ce se u Srbiji vratiti prave vrednosti i da se moze pristojno ziveti od postenog rada.

Chibulajzna

02.04.2014. 09:56

Svakim danom Vucic dokazuje svoju doslednost i svako svoje obecanje izneto u javnost pokusava da ispuni, tako i ovo da nece sam formirati Vladu iako prakticno moze jer mu je narod dao bezrezervnu podrsku na izborima

Pivopija

02.04.2014. 09:58

Naravno da treba sve da pozove na razgovor o formiranju Vlade, jer svako od njih ima neku politicku tezinu i podrsku u narodu. Ali naravno mora da se zna ko ce voditi tu Vladu i ciji program i pravila ce se postovati.

Remenica

02.04.2014. 10:01

Ovo sto radi Vucic je maksimalno korektno i to treba da se uvede u praksu za sledece generacije. Veoma promisljeno hladne glave pise program buduce Vlade i bira saradnike, sto je najbitnije je da ne gleda partijsku pripadnost, vec strucnost i iskreno se nadam da ce izabrati najbolje jer je to i zasluzio svojim dosadasnjim radom i rezultatima.

Pantic

02.04.2014. 10:05

Nema sumnje da je najbolje resenje za Srbiju to sto je resio da sa svima razgovara i da odabere strucnjake iz bilo koje druge partije, nema potrebe ulaziti u koaliciju sa kompletnim strankama dovoljno je uzeti par kvalitetnih ljudi koji mogu biti od pomoci. U svakom slucaju vecina postoji u parlamentu.

Jokohama

02.04.2014. 10:07

Dvoumio sam se puno ali sam na kraju poslusao Vucicev savet i savete prijatelja da mu svoj glas poverim po prvi put na ovim izborima, iako sam se plasio ako dobije mogucnost da sam vlada da ce se osiliti razoriti i ovo malo Srbije sto nam je ostalo. Ali posle svih izjava i ovih clanaka u novinama postajem sigurniji i ipak mislim da je on sazreo u veoma kvalitetnog politicara i nadam se da ce biti jedan od boljih drzavnika koje je Srbija u istoriji imala.

Kataklinger

02.04.2014. 10:09

Posle dugo godina pod socijalistima, sankcijama, demokratama, raznorznim mafijaskim privatizacijama, konacno sam koliko toliko ponosan sto zivim u Srbiji. Jer konacno osecam iskrenost u radu gospodina Vucica i volju da konacno pokrene ovu nasu lepu drzavu

ziberofna

02.04.2014. 10:14

Пре свега бих желео господину Вучићу на овај дан да пожелим добро здравље и пуно успеха, јер је данас дан његовог рођења. А наравно хоћу и да га подржим у одлуци да не треба да се межамо у туђе проблеме и да коначно кренемо да решавамо огромне и нагомилане проблеме у својој кући и свом дворишту. Они ће се већ некако снаћи а нама треба доста рада и труда да се изборимо против криминала и да економски ојачамо нашу Србију.

liposukcija

02.04.2014. 10:17

Naravno da nemamo potrebe da se mesamo u tudje probleme, a posebno u probleme gde bas nikakvih dodirnih tacaka nemamo. Dosta smo vremena i energije gubili u proslosti na ovako nebitne stvari. Vreme je da se okrenemo sebi i svom narodu. Vreme je da resimo problem naseg poljoprvrednika, naseg radnika i nase dece.

termomineralan

02.04.2014. 10:20

Dobro je da konacno neko vodi domacinsku politiku, a ne populisticku. Mi treba da vodimo racuna kako sebi sto bolje da pomognemo. Kada bi svako brinuo svoju brigu sve bi bilo mnogo bolje.

transparentnost srbija

02.04.2014. 10:38

Ukoliko se zaista ostvari zelja i ambicija Vucica da se rad svakog ministarstva , uz postovanje zakonskih okvira , predstavi sto transparentnije..to ce biti veliki uspeh i veliki udarac onima koji su do sada tu tajnovitost koristili na najgori moguci nacin

STRANI ULAGAC

02.04.2014. 10:54

Koji dolazi u Srbiju da pregovara sa namerom da investira odredjena sradstva u odredjeni projekat iz njegovog domena interesovanja , prvo ce se raspitati o efikasnosti institucija koje se bave najvaznijom sporednom stvari u svim poslovima - papirologijom..dakle resavanje tih problema su prioritetni kod nas

Da li ces uspeti?

02.04.2014. 10:59

Ovo sam i sama primietila, da su ministarstva bila pod feudalnom vlascu svog ministra, koji malo polaze racuna drzavi. Zato nasa drzava nikad ranije nije imala detaljan i ozbiljan razvoni plan za 10 godina unapred. Kao u drgim drzavama gde su ministrastva samo slagalica u mozaiku tog plana, i ne mogu na svoju ruku izlaziti iz zadatih okvira. Niti stagniratui razvitkom u svom sektoru. Kod nas se sve prepusta samovolji malog polu boga –ministra, trosadziji.

jevgenija

02.04.2014. 11:23

To kako ce vlada da funcionise zavisi samo od Vucica. Odnosno koga ce da uzme za koalicionog partnera, a naravno i presonalno. Budu li tu isti ljudi iz proslosti nece biti nikakvog pomaka. Zato su neophodni novi ljudi bez repova i afera.

Spiridon S.

02.04.2014. 12:01

Vucic svojim primerom pokazuje da rad,red i disciplina uz istrajnost i strpljenje mogu doneti promene na bolje..Srbija se polako budi..Uspostavljanje nove kolektivne svesti kao i novog sistema vrednosti neminovno ce dovesti do vise samopouzdanja i samopostovanja..Moramo se okrenuti sebi i radu na sebi..Prazno politikanstvo i ideoloske razmirice zamenice osnovna egzistencionalna pitanja..Resavanje gorecih problema nagomilanih dugogodisnjim pogresnim radom i stavovima...

ciribiribela

02.04.2014. 12:10

Nema sumnje da ce i ovo obecanje Vucic da ispuni jer je do sada skoro svako obecanje ispunio. Ovakav rad, trud i energija ce morati da pokazu rezultate i za dve godine ce biti dosta lakse za zivot i rad ljudi u Srbiji.

salamura

02.04.2014. 12:14

I ako se slucajno ne oseti u novcaniku boljitak, sigurno ce se osetiti bolja atmosfera i da se konacno sistem uspostavlja. Jer ako stvorimo zdrav sistem i postavimo ekonomiju na cvrste temelje, nece moci vise niko da ubaci u rikverc i da nas vrati u provaliju u kojoj se trenutno nalazimo i iz koje polako izlazimo snagom i energijom Aleksandra Vucica.

Kirilenkovski

02.04.2014. 12:17

Ovakva podrska na izborima ne sme nikako da se prokocka, mora da se nastavi jos jaca borba za bolju buducnost mladih i da konacno deca mogu bezbrizno da idu u skolu i kada tu skolu zavrse da mogu bez problema da zapocnu svoj radni odnos i bez problema stvaraju svoje porodice. Ostaje nam da se uverimo u Vucicevu volju, a vec sada osecamo da ima pozitivnih pomaka i da idemo ka boljem zivotu.

dzarapitchic

02.04.2014. 12:29

Dobro je to sto je narod odlucio da da poverenje politici koja je pokrenula Srbiju iz mrtvih. Sada bez ikakvih problema i uslovljavanja od margimnalnih stranaka moze da se nastavi borba protiv kriminala i korupcije i da se konacno odrade reforme i uspostavi zdrav sistem funkcionisanja drzave.

tarabuka

02.04.2014. 12:35

Dolaskom naprednjaka na vlast pre dve godine, osetila se pokretacka energija koja je konacno ulila narodu poverenje i veru da konacno ima nade za Srbiju. Nema razloga da ne verujem u bolji zivot za dve godine. Iskreno se nadam da ce vec za par meseci da se oseti da idemo u pravom smeru i da ima sanse za nas.

kalemarcic

02.04.2014. 12:38

Samo napred u nove radne pobede gospodine Vucicu, narod je pokazao na izborima da je uz Vas i da Vam veruje. Ocekujemo prve rezultate i prva nova radna mesta.

Skorojevic

02.04.2014. 12:43

Po meni su ovo novi dani u istoriji Srbije. Dani koji pokazuju da je moguce u Srbiji da se normalno radi i funkcionise i da se ne gledaju uskostranacki interesi. Dani koji ce pokazati da znanje i struka vrede mnogo vise od partijske knjizice i partijske funkcije. A rezultat nece moci da izostane za dve, tri ili cetiri godine.

Mlada Partizanka

02.04.2014. 12:48

Verovali to ili ne, hteli da priznamo ili ne Vucic je ujedinio skoro sve politickeparije i sve ljude. Najbitnije je da konacno znamo koji su prioriteti u Srbiji. Da se konacno povede racuna o zivotu i radu ljudi koji su godinama bili zapostavljeni i jedva izdrzavali na rubu egzistencije. Ipak ima nade za ovaj napaceni i opljackani narod.

skojevac

02.04.2014. 12:51

Mi mozemo i da volimo i da ne volimo, da postujemo i ne postujemo Vucica. Ali jedno moramo priznati da je covek od reci i covek koji zaista zna sta hoce i da pored njega ima nade za nas u ovoj ojadjenoj Srbiji. Buducnos ipak postoji ovde u Srbiji za nas i nasu decu.

BACVANIN

02.04.2014. 13:34

Posto gos. Vucic vladu uporedjuje sa fudbalskim timom bajern,znaci na celo vlade tj,selektora dolazi Vucic.Prvo sto treba uspostaviti je pevanje himne pred svaku sednicu vlade,jest da sa tim pevanjem Mihajlovic nije dobro prosao,ali u vladi ce to proci.Ako veceras bajern lose prodje zna se ko je krivac za pogresnu taktiku.Sve ce u vladi zavisiti od taktike koju postavi selektor,da li ce on traziti od ministara da slobodno igraju ili ce pak oni dobijati zadatak da se uklope u taktiku selektora.

BACVANIN

02.04.2014. 13:44

Za golmana treba da postavi boljeg od Knezevica koji je krivac za dosta golova,Takodje ne dolazi u obzir da postavi za stopera Obradovica jer je taj dao nekoliko auto-golova.Radulovic nije za tim jer je suvise brz,sto bi rekli brzi od lopte.Za prednjeg veznog nudi se Draskovic, ipak kao i Giksa i njega su pritisle godine,a za tu ulogu treba mnogo trcati. sledi nastavak!

lenkicaT

02.04.2014. 18:07

meni deluje kao da konacno, neko shvata da nije dovoljan jedan odgovoran covek u Vladi, vec da ce se Vlada upravo formirati od vise njih koji ako vec nisu odgovorni poput Vucica, umece da slede negovov primer u istrajnosti i zelji da Srbiju ucini boljom zemljom.Mnogo je posvecenog rada potrebno, to tim ljudi jednostvno lakse podnosi, sve to sto Vladu Srbije ceka, a nije ni malo lako.

micci

02.04.2014. 18:49

Jedini čovek koji trenutno moze da ih drzi kao tim je upravo A. Vučić, i iskreno se nadam da će posle dugo vremena u Srbiji nešto stvarno promeniti na bolje.

gospoPO

02.04.2014. 19:20

vazno je i te kako sto ce se ova Vlada formirati, relativno brzo od zavrsetka izbora, voljom naroda SNS ce imati priliku da odluci s kim ce formirati Vladu, licno i sama verujem da ce se voditi i pri formiranju Vlade, kao i do sada -interesom gradjana i efikasnoscu u realizovanji svega sto Vladu ocekuje, te to nece biti lako..kadrovi SNS-a i pojedinci koji su spremni da slede po odgovornom i posvecenom radu , buduceg premijera-Vucica, treba da budu i deo Vlade i igraju timski.

вршни час

02.04.2014. 23:55

Састављена његовим одабиром несумњиво ће бити права која ће функционисати на најбољи начин који ће допринети Србији,а пре свега грађанима, само бољу будућност.

Vladeta

03.04.2014. 00:10

Moramo svi biti svesni da nista nece doci preko noci I da za pokretanje privrede I same ekonomije je potrebno mnoga rada I strpljenja.

Razumenka

03.04.2014. 00:36

Jedno je sigurno da bi nam bilo bolje mi moramo da se menjamo kao I sistem u kome zivimo, bez toga nam sigurno nece biti bolje. Moramo ozbiljno svi do jednog da pristupimo reformama koje ce biti teske ali efikasne ukoliko se sprovedu na pravi nacin.

Djuka

03.04.2014. 01:10

Ovo je prva vlada sa konkretnim ciljevima I sa sredstvima za njihovo ostvarivanje, Vlada sa napravljenim koracima za ostvarenje najbitnijeg problema ove zemlje a to je ekonomija.

BUDA

03.04.2014. 08:28

Svi gradjani u Srbiji nadaju se da će Nova vlada na čelu sa Vučićem uspeti da okupi poštene i sposobne ministre koji će raditi u interesu naroda i čiji će se rezultati pokazati uspešnim već u prvoj polovini 2o15 godine. Očekujemo i da se od ministarstava do lokalnih samouprava sporovede čista od kadrova koji su korumpirani i žigosani kao antinarodni.

bzda

03.04.2014. 08:29

Lako je igrati kao Bajern kada imaš dobre igrače, zato je na Vučiću ogromna odgovornost, mora izabrati sposobne i poštene ljude za ministre ali i imati program rada vladekoji bbi bio za narod i boljitak Srbije.

Šizika

03.04.2014. 19:48

Treba napraviti vladu koja će da funkcioniše kao tim, a treba izbeći feudalizaciju ministarstava kao što je bio slučaj do sada, pa i u prethodnoj vladi. Prioriteti nove vlade su pravne i ekonomske reforme, a nova vlada moraće da razmišlja i o tome kako privući ljude da investiraju u našu zemlju.