Kurc u Beogradu: U EU možda već 2018.

D. M. - Z. R.

26. 02. 2014. u 11:05

Austrijski šef diplomatije Sebastijan Kurc razgovarao sa srpskim državnim vrhom. Austrija je najveći investitor kod nas, istaknuto na osnivanju Senata privrede

SRBIJA će biti politički stabilna država, odlučna da u narednih pet godina završi sve reforme i obaveze za članstvo u EU i mi na tom putu očekuje pomoć Beča - poručio je u sredu srpski državni vrh austrijskom šefu diplomatije Sebastijanu Kurcu.

Gost iz Beča uzvratio je da „lično priželjkuje što brži put Srbije u EU, možda već do 2018. ili 2020.“

Predsednik Tomislav Nikolić naglasio je da je naša zemlja spremna da se reformiše u modernu državu, a da je već danas spremna da postane članica EU.

Nikolić i prvi potpredsednik Vlade Aleksandar Vučić istakli su da je Austrija važan i pouzdan partner za Srbiju zbog velikih investicija u našu privredu, ali i zbog brojne srpske zajednice koja živi u Austriji.

- U Srbiji će biti političke stabilnosti, što je važno za još veći dolazak austrijskih investitora - rekao je Vučić.

On je, povodom dolaska misije MMF u Srbiju, istakao da nema nameru da laže ni njih ni građane o ekonomskoj i finansijskoj situaciji Srbije, bez obzira na to što je kampanja u toku:

- Pre ću da siđem sa vlasti, nego da lažemo ljude pa da za godinu i po imamo pakao kao u nekim drugim zemljama. Neću da se u Srbiji ruši i pali. Neću da lažem da će biti smanjenja ili ukidanja nekih poreza da bih dobio glas više na izborima.

A u privrednoj komori osnovan je Senat privrede Srbije. Učesnici konferencije Poslovni most Srbija-Austrija-Evropa ocenili su da će novoosnovani senat doprineti daljem razvoju privrednih odnosa Srbije i Austrije.

BiH NAJTEŽE PITANJE NA BALKANU Vučić i Kurc dotakli su se u razgovorima i situacije u BiH, za koju su rekli da je danas najteže pitanje na Balkanu. Vučić je rekao da Srbija poštuje teritorijalni integritet i suverenitet BiH i da svako rešenje mora da se traži na miran način i u dogovoru tri naroda. Kurc je naglasio da „Evropa ne sme da izgubi Bosnu iz svog vidokruga“.

- Cilj Vlade je da napravi zdravo poslovanje, da dovede što više investitora i da radnu snagu u zemlji učini kvalifikovanijom nego što jeste, pošto smo sami umislili da smo najkvalifikovaniji na svetu, a godine su nas pregazile - rekao je Vučić na osnivanju Senata. - Srbija će preduzeti hitne i sveobuhvatne reforme i do juna usvojiti mnoge sistemske zakone, koji će na drugačiji način urediti ekonomski ambijent. Ako sve to uspemo da napravimo, uveren sam da ćemo dogodine moći da se hvalimo investicijama, koje će svakako biti neuporedivo veće. Investicije u prošloj godini su bile 3,5 puta veće nego 2012, koja je bila verovatno najlošija godina u istoriji Srbije.

Kurc je rekao da u Austriji živi oko 300.000 građana srpskog porekla i dodao da je njegova zemlja najveći investitor u Srbiji.

POČASNA MESTA

Aleksandru Vučiću je uručeno počasno članstvo u Senatu privrede Austrije, dok su šef austrijske diplomatije Sebastijan Kurc i predsednik Upravnog odbora Senata privrede Austrije Hans Harer postali počasni članovi srpskog senata.


Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (140)

komesar za najbitnije

26.02.2014. 11:53

Resenje nalazi se u postavljenom pitanju, a nisi odgovorio, na koji nacin si postao naj bogatiji u rekordnom vremenu od tog posla kojim se bavis.

Latini

26.02.2014. 12:18

@zoran - Nema problema objavite rat Austrougarskoj.Vjerojatno će vas Hrvatska i Austrija blokirati.

zoks

26.02.2014. 12:20

@zoran - zoran,to se narocito videlo u Prvom,a i Drugom svetskom ratu!A i devedesetih se nisu "stedeli"!

surovi

26.02.2014. 12:24

@zoran - Bas tako svaki put kroz istoriju su gledali da nas rese viska stanovnika, po njihovom misljenju trebalo bi da nas bude otprilike ups trebalo bi da nas NE BUDE...

anonimus

26.02.2014. 12:54

@zoran - @Zoks, Videlo se i za vreme aneksione krize, pa za vreme svinjskog/carinskog rata, za vreme balkanskih ratova(stvorise albansku drzavu, oduzimanje Skadra, pomaganje osmanlija vojno, potpirivanje arbansakih plemena da zarate na jugu tadasnje kraljevine itd)...

Zoran

26.02.2014. 13:35

@zoran - E moj Zoks,pa ti si jos uvek na pocetku 19 veka.Na zalost nisi jedini ima ih jos dosta u Srbiji koji nisu mrdnili preko tarabe.

laki

26.02.2014. 11:56

Po zorani bih zakljucio da bi i ona trebala da primi gospodina Sebastijana. Izglda da ga nije odavno primila.

Leonid

26.02.2014. 11:58

Imamo priliku da 16.marta izaberemo nastavak reformi koje je Vučić pokrenuo 2012. godine i da za relativno kratko vreme dostignemo austrijski standard.Dosta nam je bilo uništavanja i pljačkanja Srbije!

surovi

26.02.2014. 12:20

@Leonid - To su neke verovatno veoma nevidljive reforme koje samo vi iz sns vidite, dajte i nama te naocare molim vas...

majdaMM

26.02.2014. 12:19

dobro je imati cilj pred sobom i dobro je podizati lestvicu, te slediti primer Austrije je svakao nesto sto moze da bude dobar cilj, a uz realno sagledavanje i ulaganje truda, posvecenog rada i ne bezanja od toga-sve je moguce kroz neko vreme.Ne treba bezati, niti se predavati, vec teziti ostvarenju plana.

milos47

26.02.2014. 12:20

Vodeci ljudi austrijske vlade imaju moc i znanje u svojim rukama.austrija je zemlja koja ima procentualno najveci dohodak od malih preduzeca..ugledajmo se na njih

anonimus

26.02.2014. 12:57

@milos47 - Hhahahaahhaha zasmejavas me. Kako da se ugledamo kada nas zakon je napravljen da gusi mala i srednja preduzeca(tockovi svake, SVAKE, velike ekonomije). Ali zato se favorizuju stranci, za svkao radno mesto 20000e, dobijaju poreske i carinske olaksice, dobijaju firme dzabalesku, drzava ulaze u firmu a oni ne placaju nista itd. Zasto ja ne dobijem 20000e po radnom mestu? Pa moja firma zaposljava 23 ljudi(bez mene). Ali zato dobijem porez 80% svaki mesec. Kada isplatim plate gledam kako da prezivim

Paja

26.02.2014. 13:40

@milos47 - Naravno i treba im drustvo jedne Srbije da bi imali i dalje!Ili je vuk promenio cud pa zeli da nam pomogne?

Ideja

26.02.2014. 12:39

@zoks - Trebali biste osnovati političku stranku ,okupiti istomišljenike i iznositi kako je EU zlo za Srbiju.Dakle sve argumentirano.

Ujko

26.02.2014. 13:08

@zoks - Ne brinite.Bez uzbuđenja.Hrvatska će vas blokirati.Idući izbori u Hrvatskoj dolaze ujke na vlast.

Zoran

26.02.2014. 13:33

@zoks - Opet ti Zoks,trla baba lan.Pa niko tebe netera nigde.Slobodno idi gde hoces.Opet bez ikakvih argumenata nesto pricas.Ja prizeljkujem Srbiju sto pre u EU i NATO.

pera

26.02.2014. 16:15

@zoks - ali kako da dodjem do javnosti kada je Bota uveo a Apsoluni Poturcenik prosirio medijski mrak i cenzuru svakog anti-eu misljenja?

pera

26.02.2014. 16:17

@zoks - kizo, idi ti u EU, nemoj nas ostale da uterujes u nesto sto necemo! nije ni tesko, nema viza, Nemci i Norvezani zovu gastarbajtere, tako da mi uopste nije jasno zasto vi eurogejci insistirate da se srbija kolonizuje? izvolite, siroko vam polje, mars u tri EU....

gandra

26.02.2014. 12:23

gospodine kurc - cemu zurba - moze srbija da saceka - ja na primer prizeljkujem da srbija ako vec mora (a bice da mora) sto kasnije udje u tu uniju - po mogucstvu do.... nikada

Goran5

26.02.2014. 16:53

@Hello! - Daleko smo dogurali u procesu priznavanja Kosova. A ti izgleda misliš, da treba da idemo u tom pravcu.

lenkicaTY

26.02.2014. 12:26

Vazno da su odnosi popravljeni i da zahvaljujuci Vucicevoj odgovornosti i Austrija nas smatra odgovornim i pouzdanim parterima, zanci tu barijeru smo presli i slika o nama je sada drugacija. Iskreno, to je vec pokazatelj da se mnogo radilo i to je uspeh koji je sada temelj za sve ostalo. Kako uradismo to, vodjeni SNS-om, tako cemo upornim radom i odgovornimvodjenjem ekonomije i spoljne politike se pribliziti Austriji i po drugim pitanjima. samo hrabro i odlucno.

slavek

26.02.2014. 12:35

Krajnje je vreme da se okrenemo politickoj neutralnosti ,koju DSS propagira.Ovi iz EU nas vole ,ali preparirane.

Branislav

26.02.2014. 12:38

Ljudi se ovde segace, ali ne shvataju koliko nam je vazna podrska zemalja kakva je Austrija, ciji politicari imaju veliki ugled u Evropi. Gospodin Sebastijan Kurc je izdanak podmlatka austijske politicke scene kome svi predvidjaju sjajnu karijeru, i pravi je potez s njim uspostaviti i odrzavati bliske odnose. A pogotovo sto jednog dana njihov glas moze biti kljucan za nas ulazak u EU.

NensTom

26.02.2014. 12:41

za razliku od mnogih politicara, pa eto i nekih koji komentarisu vest, Vucic se ne oslanja na vreme-vec na rad i to ga izdvaja od ostalih. On hoce da radi i verujem da moze takvim stavom i posvecenim radom da ostvari sve ciljeve, te i ovaj.

stevo

26.02.2014. 12:43

@zoks tesko je ziveti sa ljudima koji ne nmisle da je dobro biti deo evropske porodice naroda. Mi smo Evropa bili pre mnogih drzava koji su vec u eu.

Goran5

26.02.2014. 16:51

@stevo - To što smo deo evropskog kontinenta, ne znači da treba da se pridružujemo bandi koja maltretira sve slobodne zemlje.

naranca

27.02.2014. 15:20

@stevo - @stevo Dobar si i produktivan covek ili drzava zato sto si takav a ne sto zivis U EU ,Australiji ili Juznom Polu..

Za svaki slucaj

26.02.2014. 12:43

A sta mi jadni imamo sa Bosnom, kako mi njima mozemo da pomognemo? Realno mammo ni prava ni da se mesamo, osim ako se ne pokrene problematika o Republici Srpskoj. Na sta je Vucic vec spreman i vec je razgovarao sa Dodikom i glavnim covekom opozicije, za svaki slucaj.

Vojkan

26.02.2014. 12:45

ako nastavi sa ovakvom energijom, koju ocito i zapad i istok cene, da se bori za srbiju verujem da nista nije nedostizno!

Paganini

26.02.2014. 12:49

Slazem se da je zapadnoevropska ekonomija i organizacija daleko od nas decenijama, ali bitna je volja da se drzava pokrene ka tom modelu jer predugo tapkamo u mestu.

sreckica

26.02.2014. 13:00

Obzirom na to kako je predhodna vlast razorila drzavni sistem i oduzela nam radna mesta i mesecna primanja,verujem da ce trebati toliko vremena do potpunog oporavka. Ali tome se mozemo nadati jedino ako na izborima pobedi SNS ,jer ako DS ponovo dodje na vlast ,necemo jos dugo imati drzavu.

Vasa

26.02.2014. 13:02

Sve ovo je dokaz da reforme koje je Vučić započeo imaju za rezultat na polju evroitegracija,nikada nismo bili bliže punopravnom članstvu.

Najteze je poceti. Zato je bitno – poceti!

26.02.2014. 13:04

Dostizanje kvalitenog standarda nece i ne moze biti lako niti brzo mi to znamo. Ali bitno je da se jednom pocne sa tim. I malo bolji standard, tj. samo imati placen posao ( nisam rekla dobro placen posao) za mnoge nas je vec podizanje licnog standarda. A kasnije razradjivanje poslovanja, podizanje produktivnosti i mozda izvoza, samo po sebi ce voditi ka boljim pa i laksim finansijskim uslovima.

braco

26.02.2014. 13:06

Srbija moze,Srbija hoce i Srbija mora uci u EU,dosta je bilo ovog siromastva i bede,vreme je za lepsa vremena.

melroza

26.02.2014. 13:09

Da su bivsi funkcioneri vodili racuna o svom narodu, ne bismo morali da brinemo za buducnost. Ali naravno za njih je narod na poslednjem mestu,to su dokazali masovnim otpustanjima i stranackim zaposljavanjem i to neobrazovanih pristalica DS-a. Podrzavam volju i istrajnost lidera SNS-a ,koji se nesebicno bori sa posledicama tajkunskog rezima!!!!

Naprednjak

26.02.2014. 13:14

Hvala gospodinu Kurcu na lepim zeljama i sve jedva cekamo da 2018g. udjemo u Evropsku uniju!!! A kada tamo udjemo onda nastaje raj,bajka,macka sa misem ce da spava,a parice ce samo da kaplju..kap,kap

Aca 91

26.02.2014. 13:21

Naš i jeste san standard poput Austrijskog. Strani državnici prepoznaju kavalitet koji poseduje Vučić. Žele da pomognu što više. U EU do 2018. idealno bi bilo.

Goran5

26.02.2014. 16:49

@Aca 91 - I Bugarima i Rumunima je to bio san, i posle toliko godina blagostanja u EU, ostao samo san. To isto i nama žele.

MAKSIM

26.02.2014. 13:28

Kada se u srpskim političkim krugovima priča o EU, uglavnom se ističu fondovi koji će se otvarati, kako se pripližavamo samom ulasku! Ono što, sem Vučića, niko nikada nije rekao, da i svako od nas,građana, mora da se promeni da bi mogli da se uklopimo u ono što se u evropskim građanskim društvima godinama razvija, a to su: DISCIPLINA, SAMOSVESNOST DA SVAKA AKTIVNOST POJEDINCA UTIČE NA SAMU DRŽAVU I ODGOVORNOST!

maksim

26.02.2014. 13:38

Lepo upozorava Vučić! Moramo mnogo, mnogo da radimo da bi barem u nekim segmentima dostigli najrazvijenije zemlje EU. Reforme su jedno, a shvatanje neophodnosti promena navika svakog pojedinca pojedinačno je ono što već danas možemo da počnemo da menjamo. Važno: svaki papirić bačen van kante za smeće, svaki otisak cipele na zidu u hodniku ulaza, novi trošak za sve nas privatno i državu u celini!

gradanin koji je zalutao u politiku

26.02.2014. 13:38

Profesionalan politica nikad se ne hvali sa tudjim pravom, vec sa onim sta uspeo je sam da stvori. Politicki proizvod je novac, politicar koji pozamljuje novac nije politicar.

miroslav

26.02.2014. 13:39

Drago mi je sto nasu zemlju ne zaobilaze vise u sirokom luku, to nam daje nadu u bolje sutra i preporod nase zemlje

isidor

26.02.2014. 13:46

Koncenzus političke elite je vrlo važan za brzinu sprovođenja reformi i rasta standarda u Srbiji! Ali, ono što je mnogo bitnije je da se postigne i koncenzus svih građana sa jasnom vizijom šta donosi celokupan paket reformi svakom od nas! Put ka tom koncenzusu građana, je pristup Aleksandra Vučića, koji za razliku od većine političkih lidera u Srbiji, stalno upozorava da ovaj proces neće biti lak i da traži mnogo odricanja i napora, ali sa jasnim ciljem koji se želi postići!

sreckica

26.02.2014. 13:55

Obzirom na to kako je predhodna vlast razorila drzavni sistem i oduzela nam radna mesta i mesecna primanja,verujem da ce trebati toliko vremena do potpunog oporavka. Ali tome se mozemo nadati jedino ako na izborima pobedi SNS ,jer ako DS ponovo dodje na vlast ,necemo jos dugo imati drzavu.

melroza

26.02.2014. 13:57

Da su bivsi funkcioneri vodili racuna o svom narodu, ne bismo morali da brinemo za buducnost. Ali naravno za njih je narod na poslednjem mestu,to su dokazali masovnim otpustanjima i stranackim zaposljavanjem i to neobrazovanih pristalica DS-a. Podrzavam volju i istrajnost lidera SNS-a ,koji se nesebicno bori sa posledicama tajkunskog rezima!!!!

Akademik

26.02.2014. 14:03

Ko bi rekao da ce Srbiju pre Vucic pribliziti Evropi nego demokrate kojima je to bila glavna politicka misija tokom 12 godina vladavine.

Zuki

26.02.2014. 14:13

Evo jos jednog pozitivnog gesta koliko je Srbija pocela da biva cenjena u svetu, a cinjenica da se ministar inostranih poslova Austrije sastao bas sa gospodinom Vucicem ide u prilog njegovom kredibilitetu.

biram ono sta vidim nije politicki korektno

26.02.2014. 14:18

Politica je ona osoba koja je dobila od naroda mandat nakon regularnog izbornog procesa, a ne manipulacijom izbora ili kupovina ili poklanjanje mandata. Izbor ima svoju logicnu svrhu i sve dok taj uslov se ne ispuni drzavni savetodavci nece dobiti podrsku. Zloupotreba privatizacije da zadovoljite egoizam, to je isto sto i silovanje.

Salveta

26.02.2014. 14:23

Podrska i pomoc koja se nudi Srbiji od strane Austrije, predstavljaju veliko ohrabrenje da se nastavi putem evrointegracija, kojim se krenulo proteklih meseci.

mnenad

26.02.2014. 14:34

Ako i bude ubrzanja u prijemu, biće zbog ukrajinske krize odnosno straha da i mi ne izmaknemo EU interesu i padnemo potpuno pod Ruski. Kao što su svojevremeno na brzinu primljene Rumunija i Bugarska.

Motka

26.02.2014. 14:47

Austrija je zemlja od koje se ima i sta i koliko nauciti. Srbija je zemlja koja zasluzuje i svojim geografskim i politickim polozajem da se nadje u EU, zato poseta gospodina Kurca i njegova podrska gospodinu Vucicu na dosadasnjem radu, za sve nas ima veliki znacaj.

pera

26.02.2014. 16:13

@Motka - kakav primer udvorickog, slihtarskog, poturickog, ljigavog komentara koji su sposobni da napisu samo neki eurogejci...

dule

26.02.2014. 14:48

Ako neko savetima kako se izgradjuje stabilna ekonomija moze da nam pomogne to je onda sigurno Austrija.Jedna ekonomija koja je bila u rasulu kao sto je sada nasa uspela je za kratko vreme da postane primer za sve evropske zemlje, ali nisu saveti i podrska svemocni, najvazniji je nas stav prema zivotu i radu kao sastavnom delu zivota koji se mora korenito promeniti.

Koala

26.02.2014. 14:52

Najzad imamo lidera koga svet poštuje i umesto da ga puste da radi, ne mogu zbog ličnih interesa da odstupe.

Staza

26.02.2014. 14:58

Ako budemo sledili savete Austrije i budemo svi postovali rad, red i disciplinu uz nastavak borbe protiv kriminala, naravno bicemo blizi pridruzivanju zemljama koje su vec u EU.

Stefan Perovic

26.02.2014. 14:58

Treba im još jedna kolonija..he,he....Ne u EU diktaturu,gde narodi nista ne odlučuju,nego administracija u Briselu,koje plaćaju multinacionalne kompanije....

IQ

26.02.2014. 15:17

Covek je onakav kakav je od rodjenja, obrazovanje je primarno da iskoristi tu osobinu. A proces koji si ti zloupotrebio objasnjava da ti nemas tu osobinu. Ljubazan i pristojan covek.

EU nacela a srpski standard

26.02.2014. 17:43

@IQ - Negde je napravljena greska, ali to se desava i u najboljim porodicama. Provericu!

Helena

26.02.2014. 15:24

Verujem mu,mislim da sa Vucicem ima nade da se nasa zemlja iskobelja iz propasti za koje su zasluzene predhodne vlasti!

Goran5

26.02.2014. 16:40

@Helena - Za propast su najviše odgovorni oni sa koji ma trenutno razgovara, a to je EU.

tadja

26.02.2014. 16:52

@Helena - Svi vi SNSovci pocinjete komentare sa "Verujem". Biti vernik, se odnosi na religiju, a vi sa tom verom nekako pretvoriste ovog coveka u Bozanstvo. Verovati u Boga je stanje duha, a verovati u coveka je glupost koja vremenom prelazi u bolest.

Gera

26.02.2014. 15:41

Austrija je zemlja koja je sluzila dobar primer mnogim zemljama, pa bi i Srbija trebala da sledi njihov nacin za ulazak u EU. Gospodin Vucic je sa gospodinom Kurcom razmotrio vecinu mogucnosti nase zemlje za ulazak u EU, a zakljucci tog susreta su veoma ohrabrujuci.

Goran5

26.02.2014. 16:39

@spasoje - Kada si na ivici provalije, ne ubrzavaš kretanje, nego se okrećeš i bežiš nazad.

из главе

26.02.2014. 15:55

Зашто само у текстовима Новости где је главни глумац Непогрешиви Неуморни Вођа Државног Врха ставови коментатора су дијаметрално супротни од осталих текстова и јавности Србије. Иначе наслов нам лепо каже када ћемо и како ћемо у ЕУ, а на нама је да видимо где траћимо време.

Srbin

26.02.2014. 16:09

Opisi kakav si osoba i kakav je to karakter sedis za mojom trpezom, hranim te, a ti organizujes izbore protiv mene.

Nemanja

26.02.2014. 16:20

Nećemo mi još mnogo čekati da dostignemo austrijski standard, samo ako budemo sproveli sve što treba. Čvrsta ruka, mnogo rada, dobri zakoni za investitore i ubrzo će ovde porasti standard. Ne preko noći, ali nećemo ni čekati mnogo.

Baka

26.02.2014. 16:21

Svi smo svesni da je EU daleki cilj na koji Srbija treba da stigne. Pohvalni tonovi gospodina Kurca na rad gospodina Vucica predstavljaju vetar u ledja ka ostvarenju tog cilja.

ypke

26.02.2014. 16:25

Kakvu istinu očekujete od PPV kada ne znamo ni da li je čovek oženjen. Ako moze čak i to da sakrije, i uvede medijsku blokadu, da li mu treba verovati bilo sta?

Cipelic

26.02.2014. 16:51

Nisam neki ljubitelj Austrije, ali znamo koliko udela imaju u Evropi, i koliko bi nam znacila njihova podrska na tom putu. Tako da ce nam bilo kakva pozitivna saradnja sa njima uvek dobro doci.

Darko Milovanovic

26.02.2014. 16:59

Vidi vidi jucerasnji neprijatelji danaslji saveznici.Neko je ima ovde uspesnu politiku.

goca

26.02.2014. 17:04

Mi se trudimo da promenimo Srbiju prvenstveno zbog nas samih a onda i zbog Evrope. jer sa ovolikom kriminalom i korupcijom mi ne možemo načiniti ni jedan korak.

komsija

26.02.2014. 17:18

Optimizam gospodina Kurca i pohvale upucene gospodinu Vucicu, treba da budu podstrek da svi zajedno pomognemo buducoj Vladi u nastavku borbe protiv kriminala i ostvarivanju investicionih planova. Tako ce i prepreke za ulazak u EU biti smanjene.

Jovan

26.02.2014. 17:37

I Koreja je nekad bila nerazvijena zemlja pa je napravila pravi bum, postala ekonomsko čudo. Zašto se to ne bi desilo i Srbiji? Ne zanosim se ja da ćemo preko noći postati ekonomska sila, ali ako su naši radnici, stručnjaci cenjeni svuda u svetu, zašto ne bi mogli kvalitetno i uspešno da rade i ovde. Od Vučića očekujem da stvori povoljnu klimu za investiranje a mi ćemo pokazati šta znamo.

Goran5

26.02.2014. 18:27

@Jovan - Zato što je Srbiji namenjena sudbina Bugara i Rumuna, a tu sudbinu živimo i bez EU.

nikica

26.02.2014. 17:44

Strasno je to koliko nas je rezim DS-a srozao i unazadio. 12 godina smo izgubili slepo verujuci celnicima te stranke ciji je jedini cilj bio razaranje drzavnog sistema. A narod ostavljen bez posla da jedva prezivljava. Sada je cilj da se okrenemo EU na celu sa sposobnim ljudima koji ce nadam se pobediti na izborima jer je lider SNS-a dokazao da mu je jedini cilj bolja buducnost Srbije.

vazne cinjenice

26.02.2014. 17:48

Tema za razmisljanje, u toj kuci u kojoj ti zivis, ako ja ne udjem nasilno i opljackam. Mislis da nisam normalan.

vazne cinjenice

27.02.2014. 09:05

@vazne cinjenice - Zašto misliš da je to korektno a ne mozes da opravdas?

Zoran1

26.02.2014. 18:03

Postaje sve jasnije da u toj "demokratiji" koja vlada u EU volja naroda se uopste ne uzima u obzir. Tako velika promena bez referanduma je nesto sto bi Staljin i Hitler radili. Ocito demkratija je nesto o cemu se prica ponekada u EU ali demokratski principi tu ne zive. Tesko je primetiti i kada pazljivo gledas razliku izmadju komiunista fasista i globalista ako ista globalisti su mozda veca opasnost po covecanstvo.

čiča

26.02.2014. 18:09

Kad nisu mogli da porobe Srbiju u dva rata sada to čine uz pomoć domaćih izdajnika. Srbija nikako nesme da pristane da udje u četvrti Rajh

Goran5

27.02.2014. 13:36

@čiča - Lepo kažeš na istoku je zora, a na zapadu sumrak, samo što ti to ne razumeš.

jovandeka

26.02.2014. 22:17

Ovo je samo predizborni trik:Dovedu Kurca da u Beogradu saopšti i "ubrza" prijem na 2018 umjesto 2020.kako su nam ovi naši vizionari odredili.A to će biti sve skupa na kukovo ljeto.

Velja

26.02.2014. 22:30

Šansu kod Austrijanaca nikako ne smemo propustiti. Već smo ostavili dobar utisak i to treba negovati. Sve je to zahvaljujući gospodinu Vučiću, a gospodin Kurc nam je već odavno naklonjen!

Ranko Radicevic

27.02.2014. 01:28

Svaka podrska od drzava clanica EU je od velikog znacaja za Srbiju, a pogotovu od najrazvijenih i najbogatijih clanica kao sto je Austrija moze doprineti brzom napredovanju ka punopravnom clanstvu u EU i ekonomski oporavak zemlje. Odlicni potezi Vucica u vodjenju spoljne politike, i sa takvom politikom mislim da je realno da do 2019 god budemo punopravna clanica EU.

Čačanin

27.02.2014. 01:53

Ma kakva 2018.,zemlja samo što nije bankrotirala,kakva predizborna kampanja

Robinson kruso

27.02.2014. 03:48

Ovo je najjeftinija moguća predizborna kampanja,uz to prepuna laži

Lab

27.02.2014. 06:20

Potrebno je istrajati na putu sprovođenja reformi i obaveza koje imamo za članstvo u EU, jer time ćemo doprineti poboljšanju društva i života i svih ostalih luksuznih potrebština. Zato napred u reforme!

Mile

27.02.2014. 06:27

Kako ste mi postovano urednistvo ove lakrdije.Dok sam pozitivno pisao o vasem tatici Vucicu redovno ste postavljali.Sada kada uvideh njegova prazna obecanja nema vise postavljanja.Jevtino ste se prodali.Samo se trudite negativno da iznosite po pitanju opozicije,uverih se da ste prevrtljivci.

Janko

27.02.2014. 06:30

Austrija i Srbija su istorijski povezane zemlje otud i dobri odnosi, naši preci su tamo svoje učili visoke škole i obrazovali se, kad mi to nismo imali, zato nam i nije strana ta njihova kultura i obostrano interesovanje i uzajamna pomoć.

Stile

27.02.2014. 06:42

Tačno je za ovih četiri godine potrebno da sprovedemo reforme i obaveze, te nakon završetka da uđemo u EU, i na taj način uzmemo učešće u svim evropskim privrednim i ekonomskim tokovima, gde bi bili deo savremenog društva.

mojito

27.02.2014. 06:55

Obzirom na da je 12godisnji rezim ostavio hrpu negativnih stvari i narod dovodio u mnostvo neprijatnih situacija, ovakav pesimizam u komentarima ne iznenadjuje puno. Medjutim sada nam je to najmanje potebno. Cilj imamo i ne treba da se bavimo manje bitnim stvarima i sirimo negaivnu energiju. Nece biti lako ali upornoscu i energicnoscu posticicemo osetan boljitak.

kraba76

27.02.2014. 07:00

Nijedan cilj nije nedostizan. Narodu je poteban energican i odlucan lider koji ce ga motivisati i dati mu nadu da narod ove zemlja ima potencijala da ostvari cilj ali to zahteva izuztnu angazivanost i pozrtvovanost svakog pojedinca.

barbarosa

27.02.2014. 07:04

Mnogi ce se u startu predati propagirati ideje da je ovakav cilj nedostizan, nemoguc i da je deo kampanje. Narod je u SNSu prepoznao odlucnog i energicnog vodju koji mu je povratio nadu i optimisticne poglede. Svaki pojedinac je vazan jer je drzava jak koliko i njen najslabiji clan.

panas

27.02.2014. 07:08

barbarosa milicpetar45@yahoo.comSada je najvaznije akcenat staviti na prioritetne stvari koje su potrebne da bi postigli ovaku dugorocnu zamisao. Maksimalna aktivacija i poztivna volja svakog pojedinca. Nista se ne ostvaruje preko noci ali iz dana u dan osecace se razlika.!

inspirija

27.02.2014. 07:10

U ovom trenutku je najmanje potebno spekulisati o vremenskom interavlu i predstavljati nacrtne okvire za vremnsko delovanje. Mnogo je bitnije uticati na kolektivnu svest svakog pojedinca i stvoriti adkvatne uslove koji ce ih motivisati da daju maksimalni doprinos!

Momir Spremic

27.02.2014. 08:09

Ugostivsi austrijskog sefa diplomatije vicepremijer Vucic je sa njim vodio ozbiljan razgovor o buducnosti Srbije, za razliku od Dr Gangule koji se ne tako davno sprdao sa prezimenom doticnog gospodina na Tviteru, toliko o ozbiljnosti gospode iz demokratske stranke.

momcilo

27.02.2014. 15:28

@Momir Spremic - u pravu si kakve veze ima dali se neko zove kurc ili pusiceva, politika je politika

seljak LA

27.02.2014. 08:55

Gospodine Vucicu prevaspitaje te kulove malo i promenite im i cud i svest.Ja neznam sta ste obecavali Gospodinu Sebastijanu ali Vam tvrdim da vi nemate te kvalitete za EU niti cete ga imati bar za sto godina,zasto to tvrdim, pa nema dana da ne procitam 4 nase nivine i 5-6 stranih, e a u nasim citas : ubio, ukrao,silovao, itd ima to svuda al kod nas brate preteralo. Pozabavite se vama pa se javite za EU, u protivnom nemojte da ste dosadni, necemo vas slepati na grbnjaci i raditi za vas.

Miško

27.02.2014. 08:59

Austrijski standard će Srbija brzo dostići, ima ovde pameti, i u politici i u nauci. Vredni smo radnici, svuda u svetu uspevamo, uspećemo i ovde. Nije to lak ali je ostvariv san.

Janko

27.02.2014. 09:46

Više drugi veruju u naše mogućnosti nego mi sami. Moramo se trgnuti, optimizam je veoma važna i dobra stvar, motiviše narad. EU nije tako daleka kao što mislimo. Posle izbora moramo verovati vladi, izdržati šta se mora a onda ćemo valjda živeti normalno kao i svi drugi u Evropi.

ribetine

27.02.2014. 10:45

Da nas Austro ugasri i Turci nisu porobljavali , danas bi bili jači i napredniji. Ovako težimo onima koji su nekad bili slabiji.

Gagi

27.02.2014. 11:16

Ovo je jasan znak da svet postuje Vucica i da ima ugled, a samim tim nasu zemlju predstavlja u najboljem svetlu.

Mozda ipak

27.02.2014. 12:25

Dobro je da nam Austrija pruza podrsku jer su oni jedni od glavnih kocnicara zemalja Istocne Evrope, ne vole nas odavde, genaralno nevole neuredjene zemlje. Ako je to iskreno, i kao takvo bude i misljenje tamosnje politicke scene, onda nismo uspeli, vec smo na dobrom putu do tamo.

Lazar

27.02.2014. 15:30

Budućnost Srbije je da uči od razvijenih zemalja, između ostalih i Austrije.

Aleksandar

27.02.2014. 16:21

Podrska od Austrije a pre svega od jednog mladog lidera koji će sigurno voditi tu zemlju jednog dana je super za nasu zemlju i nije mala stvar kada Kurc kaže da bi mogli u EU 2018.

Filip Janković

27.02.2014. 20:33

Vreme je ključni faktor kada iščekujemo rezultate nekih promena. Svi mi bi voleli da za što kraći vremenski perid možemo da ispravimo sve što želimo, i budemo zadovoljni. Međutim, da bi sve funkcionisalo kako treba moramo biti uporni, strpljivi, vredni i ne posustajati dok ne istrajemo u svojim planovima. SNS je toga svesna i zato čini i učiniće sve po uzoru na Austriju kako bi unapredili i razvili našu državu i omogućili njenim građanima, miran i bezbrižan život.

NVIDIA

27.02.2014. 21:33

Čak su i susedi opimisti po ovom pitanju, jedino kod nas ima još skeptika koji mi nisu jasni po pitanju izjava i komentara oko pristupanja Srbije u EU. Ako o tome priča Vučić-onda to nije u redu, to je izdaja itd...a ako priča ona druga strana onda je to u redu. Ne razumem...

GAGANICAAA888

27.02.2014. 21:46

Uz ovakvu vladu kao sto je sadasnja sigurna sam da ce I to uspeti,samo neka nestave da rade pozitivno kao sto su I do sada….

RedLion

28.02.2014. 04:40

Poseta ministra spoljnih poslova Austrije još jedna je potvrda da je Srbija na pravom putu.

GigaByte

28.02.2014. 04:45

San nam je austrijski standard i uređenje Srbije po austrijskom modelu, ali dajte da za početak osetimo bar deo toga. Zato treba glasati za politiku čiji je plan da nam ovi snovi postanu realnost.

Perpendicular

28.02.2014. 08:48

Zašto to ne bi bi bilo moguće? Kada bi svaki član vlade radio kao Vučić od 7 - 21 to bi bilo izvodljivo.

Primavera

28.02.2014. 17:10

Evidentno je koliki broj Srba zivi u Austriji i da smo ima na neki nacin vazni kao partneri, sadasnji i potencijalni. Zemlje nemackog govornog podrucja su ekonomski jake i stabilne, to su "obecane zemlje", zemlje proslosti, sadasnjosti i buducnosti i zato su nam vazni partnerstvo i podrska.Kao investitori imali bi stosta da ponude i unaprede Srbiju, posebno kada su u pitanju automobilska industrija i najsavremenija tehnicka dostignuca.