Lider SNS Aleksandar Vučić o prizivanju ukrajinskog scenarija u Srbiju: Biće ovde mirno ko god dobije izbore. Neodgovorni su oni koji prizivaju nemire
PRVI potpredsednik Vlade i lider SNS Aleksandar Vučić izjavio je u ponedeljak da, nasuprot neodgovornim ljudima koji prizivaju nemire, a uopšte ne razumeju težinu posledica eventualne destabilizacije zemlje, građanima Srbije garantuje stabilnost i mir ko god da pobedi na izborima.
- Nisam video ni u drugim zemljama, a ni u našoj, kad nešto urušavate i uništavate i kad nije demokratskom voljom sprovedeno, da donosi rezultate - rekao je Vučić na pitanje novinara da prokomentariše poslednje izjave DS da Srbiji predstoji ukrajinski scenario ako SNS ostane na vlasti:
- Oni koji misle da se puškama brani ili osvaja vlast, daleko im lepa kuća. Nisam fasciniran ni metodama odbrane vlasti, ni metodama napada na vlast“.
Vučić je rekao da postoji srpska poslovica za neodgovorne i neozbiljne ljude koji, kako je naveo, ne razumeju teške posledice destabilizacije zemlje i zbog svoje lične mržnje i partijskih interesa to i žele.
- Što je babi milo, to joj se i snilo - zaključio je prvi potredsednik.
Najnovije iz rubrike

"HVALA NA POSETI NAŠOJ ZEMLJI": Brnabić ispratila predsednicu Indije
PREMIJERKA Srbije Ana Brnabić ispratila je danas predsednicu Indije Drupadi Murmu, koja je bila u poseti Srbiji.
09. 06. 2023. u 13:12

LAJČAK I ESKOBAR PODNOSE IZVEŠTAJ: Nema naznaka da će Kurti ispuniti zahteve
NEMA naznaka da će Priština ispuniti zahteve međunarodne zajednice, dok međunarodni izaslanici Miroslav Lajčak i Gabrijel Eskobar danas treba da izveste svoje nadređene o efektima razgovora koje su vodili u Prištini i Beogradu, prenosi RTS.
09. 06. 2023. u 12:06

VUČIĆ SE SASTAO SA EL DAHERIJEM: Ambasador UAE uručio predsedniku poziv za samit COP28 (FOTO)
PREDSEDNIK Republike Srbije Aleksandar Vučić primio je ambasadora Ujedinjenih Arapskih Emirata Mubaraka el Daherija.
09. 06. 2023. u 12:02

KURTI ČUVA HAOS PO CENU SANKCIJA: Priština traži izgovore da bi izbegla zahteve sa Zapada
UMESTO da prione na primenu plana kojim će se spustiti tenzije na severu KiM, a pod pretnjom zapadnih sankcija ako to odbije, premijer privremenih prištinskih institucija Aljbin Kuri opet iznosi svoju listu želja. Kao "gest dobre volje" da bi organizovao nove izbore u četiri opštine sa srpskom većinom, on traži da se uspostave red i zakon?! A nered je izazvao upravo Kurti šaljući na Srbe specijalce koji su obezbeđivali nezakonit upad u opštine lažnih gradonačelnika.
09. 06. 2023. u 10:26

EKSPLOZIJA U JUŽNOJ MITROVICI: Oštećeni prozori na dva kafića
U RANIM jutarnjim satima odjeknula je eksplozija na trgu "Adem Jašari" u Južnoj Mitrovici, koja je oštetila prozore na dva kafića.
09. 06. 2023. u 10:11
Carpe diem
24.02.2014. 22:14
Mislim da bi opozicija okupljena oko "demokratskog" bloka trebalo da se vise posveti programu koji treba da predstavi narodu nego blacenju Vucica. Negativna kampanja je bila sprovedena i pred prosle izbore, zna se kako su prosli i jos se nisu opametili.
Dokle je neko spreman da ide kako bi zaplasio narod od pobede SNS-a. Kad pomislis da ne mogu pasti nize,oni te razuvere.
Ovakve promisljene ili nepromisljene izjave iz DS-a , samo se njima mogu obiti o glavu, jer gradjani Srbije ne zele vise nasilje ni u naznaci.
Apsolutno je Vucic u pravu, taman kada smo krenuli u reforme, kad smo poceli da menjamo Srbiju, kad smo poceli pregovore sa EU neki bi da ruse, pljackaju, pale.., sreca sto je narod odgovorniji od pojedinaca!
Ako sns ostane na vlasti znaci da je tako narod hteo pa ljudi idemo na izbore to je najveca demokratija svako ima pravo da izabere za koga ce glasati i ds bi nakon toga da dodje do destabilizacije alo dal su oni normalni olovke u ruke pa na izbore pa ko pobedi kakve puske i nasilje moraju se sankcionisati ovakve izjave koje dolaze iz redova ds.
@Car Dusan - Ako budemo isli svake godine na izbore necemo dobro proci. Gospodi iz SNS je malo funkcija pa su se odlucili da se jos malo prosire, a to sto narod nema para da sebi obezbedi osnovne potrebe za zivot to nikog ne zanima, oni samo gledaju kako bi sebi napunili dzepove.
Ove spekulacije o Ukrajinskom scenariou je samo jos jedan smasan pokusaj DS da se zaplasi narod, ali on zna za bolje i ne pada vise na prevare.
Kada je video kakve je osudjuce reakcije izazvao, sada se Borko povlaci. Valjda su ga informisali da ono sto je izjavio predstavlja krivicno delo ugrozavanje javnog reda i mira. Daleko smo mi od ukrajinskog scenarija ako Vucic formira novu Vladu. On radi na stabilizaciji odnosa i mira u regionu, a ne suprotno.
Pa ako vecina glasa za SNS, a hoce, znaci da je narod zadovoljan sa njima i ne preti nam nikakav scenario, a to sto DS nema sanse da dodje na vlast na demokratski nacin ne znaci da ce narod dozvoliti krvoprolice kao u Ukrajni!
Samo izborima se moze dobiti legitimna vlast.Nikako nasiljem na ulicama.
Imali smo vlast koja je puskama vec tako dosla 5.oktobra i evo gde smo sada-nigde!
Ma kakav Ukrajisnki scenario, kakve demnostracije.. Srpskom narodu je dosta krvoprolica! Narod je za SNS, za stabilizaciju, za reforme.. A opozicija koja poziva na demonstracije, o tome moze samo da sanja.
Funkcioner stranke koji makar i u kontekstu priziva na nasilje i stradanje treba valjano da se preispita je li pogodan da u svojim rukama ima odluke bitne za neciji zivot - doslovno
Ne mogu da verujem da pojedini politicari zele da se desi nesto lose u Srbiji jos jedna nestabilnost bi gurnula Srbiju na kolena zato mislim da sns mora da pobedi.
Niko nema pravo da se kocka sa zivotima gradjana i da priziva nemire u Srbiji potreban je mir i sigurnost da bi neko dosao da investira ,mislim da ce sns da pogura stvari unapred i da ce odoleti pritiscima sa svih strana.
Zasto bi uopste i bilo nemira, koja god stranka da pobedi na izborima to ce biti volja naroda..
@bambito - naravno narod bira na civilizovan nacin...kada sns dobije vecinu..ovi iz ds-a mogu samo da se pokriju i cute..a ne da huskaju sa strane!!!
Vlast se osvaja na izborima uz pomoc olovaka i zato izadjimo svi 16.marta i zaokruzimo broj 1.
@Monika - Naprednjaci imaju samo dva oruzja : olovku i Vucica. I samo to je dovoljno da osvoje ubedljivu vecinu.
Strašno je na koj način ds sve hoće da dođe navlast. Nije mala tvar ono što se dogodilo u Kijevu. Ne treba se igrati takvim stvarima. Ko još hoće da da glas takvim ljudima?!
Za svaku stvar/pojavu na političkoj sceni potreban je legitimitet. DS to nikako ne može da shvati jer su na vlast 2000. upravo i došli nasilnim putem. Nije dovoljno da se neko deklariše kao demokratski orjentisan, potrebno je da tako i deluje
Nemamo nista od unistavanja drzave,trebamo svi da budemo slozni i da doprinesemo razvitku ekonomije,a ne da pravimo nemire i stvaramo jos vecu stetu..
@pekar - Narod je svestan sta nam valja ciniti.Prioritet je rzvoj ekonomije i podizanje zivotnog standarda.Ovom narodu je potrebno da radi jer je rad stvorio coveka.Takav covek je zadovoljan ispunjen i srecan i ne pada mu na pamet da rusi i unistava ono sto je stvorio mukotrpnim radom
Ne sumnjam da bi DS vrlo rado došao na vlast oružjem tako su došli i prvi put uz pomoć CIA agencije, i onda sa potpunom kontrolom medija prali mozag naivnim 12 godina.
@Jabre - Rado bi DS ponovo da bude na vlasti,vlast je slatka i pruza mnoge privilegije.DS nece birati sredstvo da ispuni svoj cilj.Revolucija,mediji,bezlicna masa nezadovoljnoh gradjana.
Bravo Aleksandre lepo ste to rekli.To je ono sto bi oni,DS-ovci zeleli,da bude nemira i destabilnosti u zemlji.Samo zaboravili su na jednu malu,beznacajnu sitnicu.Narod im vise nista ne veruje.Oni su PROSLOST!!!!
@Daria - Dobro je da je Vucic razuman covek koji nece potpirivati vatru i izazvati sukobe. Uostalom narod je shvatio ko mu zeli najbolje!
@Daria - Samo nam jos nemiri fale u citavoj situaciji koja nas je snasla.Inteligentni ljudi pregovaraju i razgovorom dolaze do uspeha,dok vandali pale,otimaju i seju pustos
Kako nije sramota ovog Borislava Stefanovic da na ovakav nacin provocira I narod I Vucica. Pa da imate obraza nakon svega ne bi trebali da se pojavljujete u javnosti…
@Aleksandar VEliki - Ko gubi ima pravo da se ljuti, ali ne ovoliko! Šta sad: nećete da glasate za nas, pa onda se poubijajte po ulicama! To nam želiŠ?
@Aleksandar VEliki - Nemaju ljudi srama,posle svega sto su nam uradili u poslednjih deset godina jos daju sebi za pravo da kritikuju nadasve postene ljude koji se iz petinih zila trude da prvo poprave sve unisteno.Kuca se ne gradi na losim temeljima
Poziv na nemire mogu samo da propagiraju ljudi koji po svaku cenu hoće da se dokopaju vlasti,koji ne misle na Srbiju i građane. Gospodin Vučić je pokazao da je briga o građanima prioritet svake države,ne samo naše. Svaka čast !
Ova vlada na celu sa Vucicem je poslednje dve godine mnogo uradila na stabilizaciji zemlje i ekonomskom oporavku, naravno i borbi protiv korupcije i kriminala da to vidi polovina gradjana Srbije. Tako da ukrajinski scenario nece videti ovde oni koji to prizeljkuju..
Da narod želi da smeni dosadašnju vlast SNS, rezultati anketa u vezi izbora ne bi bili takvi kakvi jesu.
Nemojte da se zanosite. Nista nije slucajno. Treba biti obazriv I razmotriti sve opcije a ne samo pricati.
Koji si ti majstor sa ovim tvojim bezmozgovićima da izmiksate tudje reči i napravite ružan scenario,koji niko ne priželjkuje,osim vas.Čovjek lijepo rekao da bi bijedan narod u Srbiji, ukoliko se ovako nastavi mogao da reaguje kao u Bosni i Ukrajini,a nkio nije spomenuo naoružanje,nego je to Stefanović dodao.Hajde malo o investicijama i radnim mjestima,o smanjenju poreza.
Mislim je apsolutno u pravu SNS što daje ovakvu izjavu da se nasiljem ništa ne menja i ništa se na takav način ne rešava, ali izgleda da nekim ljudima je jedini način da rešavaju probleme nasiljem ili da daju takve izjave koje to podstiču.
Ova vlada na celu sa Vucicem je poslednje dve godine mnogo uradila na stabilizaciji zemlje i ekonomskom oporavku, naravno i borbi protiv korupcije i kriminala da to vidi polovina gradjana Srbije. Tako da ukrajinski scenario nece videti ovde oni koji to prizeljkuju..
Izbori ce proci mirno jer je naarod svestan da rusenjem i paljenjem samo nanosi dodatnu stetu sebi i ostalim gradjanima. zbori ce sigur
Volja gradjana ce se pokazati na izborima, a ne na ulicama. Nadam se da je to nesretno vreme iza nas
Neki bi na silu kad vide da na izborima nemaju sanse...
Nemoguce je da dodje do bilo kakvih nemira kad vecina naroda podrzava vucica.
Ovi iz ds-a imaju mnoge zelje,nazalost,nijedna se nece ostvariti.
Šta reći o ljudima koji priželjkuju krvoproliće sopstvenog naroda?
Vučić je još jednom napravio jasnu razliku između sebe,normalnog čoveka,državnika i neodgovornih ds-ovih funkcionera koji prete izazivanjem građanskog rata.
sve sto ds radi je iz ocaja,ocekuje ih borba za cenzus.
Vi koji verujte Djilasu ste slepi kod ociju kad moze da vas toliko zaludjuje.Zao mi je prijatelju ali ne misli ni na tebe ni na bilo koga drugog,samo taj na svoje d... misli. Da si pametan da podrzis ovog coveka da se jednom za navek resimo lopova i pocnemo da radimo nesto.Ovo sa demkoratama je bila preduga agonija propadanja,ne povatila se nikad vise!
Zna se ko stoji uza ukrajinskog a ko iza bosanskog scenarija,i ciji su tu interesi ugrozeni.U Srbiji nema ko na koga,jedni gladni drugi bosi,a kriva saka jada koju smo unazad godinama birali.E sad lepo pamet u glavu pa ne ponavljaj greske,skupo,ma preskupo bi nas kostale.
Sukobe i rat ne zelim ni najgorem neprijatelju,a nece ih vala ni biti ako bude narod pametan.Mada znam da su poslednja istrazivanja izmedju 45 i 48 posto za SNS,neka bude i 40 pa bice garancije za mir i pocetak nekog normalnijeg vremena.
Jedna od puno besmislica demokratske stranke.Na ovakve glupe izjave najbolje je ignorisati.
Kako vreme odmice, DS je sve vise svesniji da ce pobeda SNS biti veoma ubedljiva, a to kod DS stvara dodatni problem, jer ce doci do otvaranja novih afera i pljacki koje ce izaci na videlo, pa su zbog toga spremni i na izazivanje nemira, kako do toga nebi doslo. natasa@yahoo.com
Србија је имала "украјински сценарио" преко којег је дошла демократија, која се врло брзо изметнула у охлократију (владавину најгорих) и као таква траје до данас. Други сценарио чека Србију, досад невиђен. http://zaokret.org/razlozi-za-uspostavljanje-sistema-demokratske-meritokratije-u-srbiji/
Zašto izazivati lošu sudbinu drugih zemalja, zar nismo propatili dovoljno? Sitni napadi neukih ljudi. Svi su svesni volje građana, to je do izbora i posle, jasan put. Kažem reforme, reorganizacija, pa zapni Srbijo, idemo na bolje!
Narod svojim glasom, voljom daje glas onome ko to zasluzuje, kome veruje. Neodgovorno pozivanje Ds na nemire, nisu ni svesni kolike posledice moze da ostavi.
@MARINELA - U jeeee..,kakva intelektualno srocena misao!Dobices orden.
Vlast se osvaja papirom i olovkom. I evo prilike svim strankama da pokažu svoju snagu. Koliko god smo razmišljali da li treba biti izbora , izjave DS-a su nas uverile da je baš pravi trenutak.
Razlika koju narod i oseca i koja se , eto iznosi javno..dok se Vucic i SNS trude da u Srbiji sa ulica uklone sve sto asocira na nemire i nasilje (kriminalce, narko dilere, huligane), neke stranke se bave zastrasivanjima i pozivaju na izlazak na ulice. Ko normalan bira nemire i rusenje, neceg sto je vec dovoljno unisteno i trebaju joj reforme i promene (mislim na Srbiju)
DS je naucio da puskama otima vlast. Svi se secamo 5. oktobra kada je DS zapalio skupstinu RS.
Neće oni što su organizovali protest podrške kod Ruskog cara, opet biti neuspešni, Vučiću! Samo ti njih pusti da ih otporaški instruktori organizuju, pa ćeš videti, šta moze, a šta ne moze.
DS je navikao da puskama dolazi na vlast.Ali svi trebamo biti slozni i podrzati gospodina Vucica i mirne reforme.
Rezultati postignuti i rezultati koje se ocekuju, jer SNS je dokazao da i moze i zeli da sprovede reforme i Srbiju ucini boljom i zemljom u kojoj jeste bolja buducnost, al ne za one koji su skloni nasilju kako bi ostvarili svoje ciljeve, a da pri tome u njihovom planu nema niceg dobrog za narod rbije, vec bi nas ponovo unazadili..zato biramo stabilnost i SNS
Jednom smo na ulicama osvajali vlast. Mnogi su ovde maldi pa se tog perioda ne sećaju. Ali ja sam tada bio student i pun nade da će se nešto promeniti u Srbiji. Ali već sutradan smo shvatili da je pokretač nemira bio lični interes. Ti isti ljudi danas pozivju na nemire. Da li im treba verovati?
Vucic se trudi da ovu drzavu izvuce iz problema ,tako da nikako nece dozvoliti da se tako nesto dogodi ,kao sto se dogodilo u Ukrajni.
Misli Djilas da smo mi stvarno ovce.Epa nismo vise,svismo valjda sazreli od te 2000.,i svi mi koji smo vam lupali u serpe,sada imamo itekako mnogo iskustva sa vama.Dali smo vam svoje zivote i Zemlju na dlanu,a vi ste nas gospodo iz Ds-a prodali.Nema krvoprolica,ali nema ni vas u nasim zivotima,ni Djilasa,ni Zivkovica,ni Borisa,nikoga od tajkuna ne zelimo vise uz nas!
Sramno od strane DS-a, da tako nesto pricaju. Aleksandar Vučić je optimista, i polaže nadu narodu!!!
Srpskom narodu je oružja, ratovanja i borbe na takav način previše. Istorija i dalja i bliža puna nam je takvih delova. Mislim da niko ne želi ni blizu scenario kao u Kijevu, a da se razumemo nemamo ni razloga za tako nešto. Lepo je rekao Vučić, možda su to nečiji pusti snovi, ali tako nešto se neće desiti kod nas jer narod podržava SNS i želi da ide ka budućnosti koja je bolja, a na dobrom smo putu da je ostvarimo.
Koliko god da imas potrebu da uvijas istinu, Srbija ne da se promenuti u pravcu koji ti zelis, i uvek vraca na pocetak pogresne politika i sporne privatizacije.
Pa sta vas cudi, potezi ocajnika, vise ne mogu da se pohvataju sta pricaju... Do juce pricaju o demokratiji a sad bi da ruse vlast na ulici, strasno...
napadaju prijete to su samo kriminalci koji su doveli srbiju ovde gde je sada ali i njima nije iz koristi da ide srbija ka eu onda ce morati i oni da rade a tu ih onda njih nece biti jer oni naucili dzabe sve i tako da se bore da idalje za dzabaluka primaju plate to je proslost ta politika je izumrla oni ce pocrkat ubrzo
nemoze vise nigde da prenese rat onda sam sa sobom ce se svadjat i upucavat samo dok malo zagrizu eu izvrsice sami samo ubistva jer ti nisu za napredak nikad bili naroda samo za sebe a to je i dokaz sada
Srpski narod je svoje tragicne istorijske lekcije naucio. Nece on uciniti nikakvo zlo. Zlo zele samo oni koji bi ponovo uz puske i mitraljeze da osvajaju vlast, institucije i i sticu legitimitet. Narod je shvatio da je dvanaestogodisnja bajka o demokratiji bila samo kula od karata na cijem je kraju ostao beskrajno osiromasen i obezvlascen i sasvim je sigurno da ratne poklice njenih glavnih protagonista nece prihvatiti.
Sta da se radi, navikli da na vlast dolaze paljenjem i rusenjem Beograda.
Hmm...Nesto nisam sigurna da je iko rad da se ponovi 5. oktobar pa da isti akteri dodju na vlast. Jos jednu takvu deceniju, bar moja porodica, ekonomski ne bi prezivela.
@Avramova - Mislis na Vesica,Covica,Velju?Ili mozda Mirinog pulena Julina?O Draskovicu da ne govorimo..,sta je sa radikalkom Majom Gojkovic koja nikada nije bila u vlasti?Ili Rasimom koji je "manje cest"od Dinkica?A da..,i Dinkic nema veze sa DOS-om,a prosle godine koalicioni partner.A Zorana,Labusova pulenka..,sta je sa njom?Koliko imas godina Avramova?Pamtis li duze od jednog cetvrtka?Jel vam samo poture tekst da kuckate ili prvo razmislite?Ukoliko je ova druga varijanta,vi ste "buducnost u koju verujemo"
U imenu imas "demokratska" , a pozivas na rusenje drzave na ulici. Kakva suprotnost.
Ne znam vredi li truda cimati se na pretnje stranke koja nece ni preci cenzus. Demokrate odlaze u zaborav, nakon 16. marta.
@Mozza - Naravno da se treba cimati na takve pretnje,to je rulja nezadovoljnog naroda koja u svom zivotu nista nije uradila ni stvorila pa moze da unistava i rusi
Ponekad se pitam da li su Beograd vise rusili Turci, Austrougari, Nemci, saveznicki avioni ili stranke iz Srbije koje su htele vlast...
Neću da vređam ikog, ali DS me je razočarao i uništio moju voljenu zemlju.
Žurka je tek počela i narod ima snage da tera do kraja, nećemo oprostiti pljačkanja i korupciju! DS je lopovska stranka.
Vreme je pokazalo ko je bio kakav svih ovih godina, jete da je SNS mlada stranka ali je uradile više nego ovaj stari DS.
Nadam se da vaša obećanja i ekonomske programe više nećemo slušati.
Srbija je trenutno po mom mišljenju najpogodnija zemlja u regionu jer je narodu probuđena svest.
Niko ne može da se meri sa Srbijom, mi trenutno u usponu i nadam se brzim reformama.
Zbog Ace mi smo jedna od retkih zamalja koja je za tako malo vremena uspela mnogo stvari da ostvari i zbog toga mi je drago što živim ovde.
Ja samo želim da svugde u svetu stanu nemiri i zapadna nametanja, mi smo se izgleda lepo ogradili i to će nas zaobići jer imamo SNS da se bori za nas.
Realno, mi od kada nas Vučić vodi znamo da plivamo u velikom moru.
Svašta se piše, ukrajinski i bosanski scenarijo u Srbiji nije moguć jer smo mi trenutno naoružani zdravom svešću.
Tako je gospodine Vucicu! Ko nas plasi i zeli da ratuje za vlast ili za glasove naroda, bolje neka se vrati odakle je dosao.Takvi nam nisu potrebni
Kakvu lavinu nezadovoljstva su izazvale izjave DS-a povodom prizivanja ukrajinskog scenaria. Kao da narodu nije dosta patnje još nam samo to treba. Pamet u glavu i manite se prljave kampanje. Okrenite se teškim refromama koje nas čekaju.
Moja je želja da i ostane ovako stablina situacija jer imamo ko da nas bodri i vodi, zato realno svi treba da glasamo za SNS!
Jasno nam je svima da ljubomorne i zavidne duše žele da naude našem sistemu, ali realno to nije moguće.
Znam samo da sa SNS-om idemo napred i da nas niko neće unazaditi.
Srpskom narodu je oružja, ratovanja i borbe na takav način previše. Istorija i dalja i bliža puna nam je takvih delova. Mislim da niko ne želi ni blizu scenario kao u Kijevu, a da se razumemo nemamo ni razloga za tako nešto. Lepo je rekao Vučić, možda su to nečiji pusti snovi, ali tako nešto se neće desiti kod nas jer narod podržava SNS i želi da ide ka budućnosti koja je bolja, a na dobrom smo putu da je ostvarimo.
ma nista ih ne kritikujte pustite nek se ispucaju lakse ce vam biti ostatak pohapsit i dako nauce lekciju o puskama bas su oni demokratican narod svaka cast
Razlika koju narod i oseca i koja se , eto iznosi javno..dok se Vucic i SNS trude da u Srbiji sa ulica uklone sve sto asocira na nemire i nasilje (kriminalce, narko dilere, huligane), neke stranke se bave zastrasivanjima i pozivaju na izlazak na ulice. Ko normalan bira nemire i rusenje, neceg sto je vec dovoljno unisteno i trebaju joj reforme i promene (mislim na Srbiju)
Izgleda su na sve spremni samo da dodju na vlast, otisli su predaleko sa prizivanjem nemira.
Ne mogu da verujem o cemu DS polemise i do koje su granice "ludila" stigli,da narodu prete puskama!Pa to je necuveno!Izgleda oni zaista misle da smo svi mi bez imalo mozga i da cemo nasesti njihovim glupostima.Ali,zaista,trebalo je dici puske jos inda kad su krenuli gospoda iz DOS-a da nam unistavaju zivote,prodaju NASE fabrike,uzimaju nam dostojanstvo!Sada je kasno za to.Vi Djilasi i Zivkovici vise nikada necete odlucivati o nasoj i buducnosti nase dece!
Ako nama nije bilo dosta pušaka, ratova i nemira, ne znam kome jeste. Ne znam šta je poenta, uplašiti ljude koji razmišljaju da glasaju za SNS? Sve razumem, i kampanju i želju za vlašću i sve, ali ovo je krajnje neodgovorno. Kažu - priđi onim tihim, ne onim što viču... Zato podrška Vučiću.
@Hlodoveh - Da, da.... dobro si ovo rekao, u pravu si. Negde i jeste tako.
Ne mogu da verujem da neko moze da priziva nemire i krvoprolice u Srbiji, da prizeljkuje ukrajinski scenario. Zar dotle ide zelja za vlascu da su sposobni za tako nesto? Verujem da ce ipak prevagnuti razum i da cemo imati stabilnu situaciju u zemlji!
E pa oni su tako naucili dvehiljadith, tada su dobro prosli, pa im se osladilo, i revolucija i vlast.
Ovi neki bi ponovo sa bagerima , paljenjem skupštine pa i puškama da osvajaju vlast u Srbiji. E pa gospodo draga na to zaboravite. Vlast se osvaja na izborima. Kome građani daju poverenje taj će da formira vladu i vladati u
Nikakav ukrajinski, niti bosanski scenario nama nije potreban. Nama je potreban srpski senario koji podrazumeva ulazak u evropsku uniju, brze reforme u javnom sektoru, bolji standard gradjana, vise radnih mesta i izvesnija buducnost
Ljudi koji pozivaju i koji se nadaju ukrajinskom scenariju su veoma neodgovorni političari koji bi sve uradili samo da dobiju malo jeftinih političkih poena..ne daj Bože da doživimo ukrajinski scenario..lično mislim da nema šanse za tako nešto, situacija kod nas nije idealna ali ljudi su danas mnogo zadovoljniji nego što su bili pre dve godine i veoma je dobro što idemo ka boljem..samo strpljenja stvari ne mogu da se promene preko noći.
Naravno. Nasilja se late samo kukavice i oni koji ne vide drugačije rešenje.
Mi smo "ukrajinski scenario" imali 5. oktobra 2000. godine, narod je masovno izašao na ulice, i šta je dobio? Gomilu nesposobnih političara, čija politika nas je dovela do ambisa.
Mislim da Vučić koliko god odbijao pomisao na "ukrajinski scenario" svestan je da ako ne bude pomaka,u kako svi naglašavaju reformisanju države i društva u celosti, narod će opet na ulicu, a onda...
Činjenica je da su svi u novijoj istoriji Srbije puškama i bunama dolazili na vlast. Svi sem SNS-a. Mislim da su ta vremena prošla. Sada, gospodo, morate pobediti na izborima.
Pa nek pozivaju narod na ulice, to je njihovo pravo, to jedemokratija! Samo da vidim koliko ce ljudi da skupe za tu svoju revoluciju. Oni nisu svesni da ih narod doslovce mrzi. I da smo im zato i oduzeli vlast.
Videćeš ti Vučiću, kako se osvaja vlast. Pored dva nemačka dnevna lista, sada Nemci dobijaju svoju TV Nova, pa američki kanal N1.. Ti kanali će glumiti nevinašce i puštati lepe serije, ali kada se masa digne radiće isto što i u Ukrajini. Podrzaće ulicu. Kada ih je Janukovič isključio, bilo je kasno.
Moj glas ide ovom coveku. Mnogo si pokrenuo i samo tako nastavi
Kakve veze ima Ukraina sa Srbijom,U Ukrajni su protesti izbili jer je bilo pitanje EU ili Rusija, kod nas je to pitanje već rešeno,Zaista ne vidim razlog zašto bi u Srbiji bili protesti tih razmera.
Pravo svakog naroda je da izabere svoje predstavnike u vlasti, to se jedino i iskljucivo radi na izborima a nikako na ulicama. Ako se menja vlast na ulici to nikom nece doneti nista dobro, i to nije demokratski pristup i to se onda zove nesto sasvim drugo
Veseli ds. Ponekad mi ih bude zao. Mislili su da su vecna vlast.
@veroljub - Iskreno veliki kamen sa srca mi je pao kada je formirana aktuelna vlada i kada se uvidelo da tajkuni i razni tkzv. privrednici polako ali sigurno gube moc i uticaj koji su imali za vreme vladavine demokrata koje su im pruzale logisticku podrsku u njihovim poslovnim poduhvatima
Naravno da ce na ovim demokratskim izborima SNS ubedljivo pobediti i ja izlazim iskljucivo jer me zivkovic juce iznervirao rekavsi da su izbori test inteligencije. Kao ko glasa za njega taj je pametan. to je uvreda za narod celi.
Vidi se da je covek na svom mestu,mirnim stavom do pobede.
Vlast se osvaja glasovima birača. Ali treba znati doći do njih. Mnogi to ne umeju i ne znaju.
Tako je G-dine Vucicu, nema zastrasivanja. Narod je sit svega tako da ga vise nista ne plasi.
ko gubi ima pravo da se ljuti!uzasne price koje dolaze od strane demokrata su samo jos jedan pokusaj da se baci mrlja na rad naprednjaka.nece im uspeti!
Пушкама никад нећемо освајати власт , тако него ћемо полако освајати победу.
Izbori su mesto na kojima narod svojom voljom menja vlast..a ne na ulici i ne nasiljem!
Nekima je puška donela pravo bogatstvo, pa prizivaju 90-te. Jasno je većini , fala bogu da je to prošlo vreme i da se do boljitka može doći pameću i radom. Poštenje je nešto mnogo vrednije i trajnije.
16 marta se staje na put svim kocnicarima reformi!njihove pretnje su bajke za malu decu!
Vlast se menja vojom građana na izborima. Tako će biti i 16 marta. SNS konačno preuzima vlast.
Nestabilnost,haos i nasilje prizivaju oni kojima uvodjenje reda i zakona nikako ne ide u korist i koji bi dosta izgubili ako bi najzad postali drzava koja pociva na vladavini prava i na postovanju zakonskih normi i procedura
U pravu si Vucicu! Vlast se osvaja LAZIMA! Naravno, ti to najbolje znas...
Srbija je postala sve nasilnija zemlja. Svi problemi rešavaju se nasiljem i nemirima. A ni političari ne daju bolje primere.
Vi nemate obraza,niste ništa uradili,vaša vlada je nesposobna kao i vi
@Romario - To će narod oceniti 16.marta,a po raspoloženju rekao bih žuta bagro da vam dolaze crni dani,zatvori će biti puni vašeg lopovskog kadra.
U Srbiji se vlast osvaja i puskama,buldozerom,kradom gasova,prekrajanjem volje biraca, post-izbornim koalicijama ......laznim obecanjima,prevarama,izdajom....!?
Sramota je da se daju izjave koje huškaju na nemire! Zar je želja za vlašću toliko jaka?
Promene vlasti, predsednika više neće biti puškama, životima, nasiljem...Kao sav normalan demokratski svet to se čini izborima. Na puške pozivaju samo oni koji su beznadežni i iracionalni.
@Citadela - A, jel Janukovič došao na vlast izborima ili puškom? A, tvoja omiljena EU podržala one koji do vlasti hoće puškama!
Mislim da građani treba da se organizuju i glasaju za opoziciju. Drugim rečima, za DS kao najveću stranku. To je jedini način da se obuzda ta vlast koja ničemu ne vodi.
@Bosanac - Misliš da iz pete brzine kojom se prodaje Kosovo i Metohija,prebaciš u treću, kojom je išla DS, dok je bila na vlasti. Ja sam za rikverc.
Ova vlast je ubedljivo najgora moguća,nešto mora da se menja
Prošli put sam glasao za vas ali nikad više,za ove dve godine ste nas unazadili za deset godina
Nije narod naivan. Ukrajinski scenario bi odgovarao samo kriminalcima i lopovima. podrška Vučiću.
@ribetine - Sad se vidi i kome je odgovarao 5.oktobar...
Dokle je dovela ova prljava kampanja!? Nije nam dosta naše teške ekonomske situacije... Nego sad ovi što znaju da gube izbore, plaše narod nemirimaa, neredima, pucnjavom... STRAŠNO! Mirović: Jačanje malih i srednjih preduzeća na jugu Srbije blic.rs
Komentari (155)