Vučić primio šefa ruskih tajnih službi: Kremlj pita i za Nato

B. V.

18. 06. 2013. u 11:28

General Nikolaj Patrušev i Vučić razgovarali o strateškoj saradnji. Patrušev je čovek u koga Putin ima veliko poverenje

ŠEF svih ruskih tajnih službi general Nikolaj Patrušev razgovarao je u utorak u Beogradu sa prvim potpredsednikom Vlade i ministrom odbrane Aleksandrom Vučićem o strateškoj saradnji dve prijateljske zemlje na bezbednosnom planu.

Prema našim informacijama, Vučić je sa prvim bezbednjakom Rusije razmatrao mogućnost razmene bezbednosnih informacija u borbi protiv terorizma, kao i planove za ozbiljne investicije u odbrambenoj industriji.

Bilo je reči o ulozi Regionalnog centra za vanredne situacije u Nišu, a Patruševa je posebno interesovala ekonomska sigurnost za buduće ruske investicije, kao i nemere Beograda kada je reč o odnosima sa NATO.

Ruski general trebalo bi u sredu da nastavi razgovore sa ostalim srpskim zvaničnicima. Očekuje se da ključne teme budu saradnja u oblasti odbrane i bezbednosti, koje su i neke od središnjih tačaka nedavno potpisanog ugovora o strateškom partnerstvu Rusije i Srbije.

Patrušev je sekretar Saveta bezbednosti Rusije i ranije je bio na čelu Federalne službe bezbednosti, koja je naslednik KGB. Jedan je od najvažnijih i najbližih saradnika ruskog predsednika Vladimira Putina.

Upravo je on nedavno nosio Putinov odgovor američkom predsedniku Baraku Obami, u kome su bila viđenja ruskog predsednika kako da se reše hronični problemi poput protivraketne odbrane. Dolazak Patruševa u Beograd u Moskvi su u urotak ocenili kao „prijateljsku i radnu posetu“.


Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (301)

radoznali

18.06.2013. 11:37

Tema ce biti Juzni Tok. Ako EU sazna koliko to kosta, znace i koliko su ozbiljne namere Rusije u ovom delu sveta, sada i u buducnosti. EU preko EBRD pokusava da unisti Juzni Tok. Jedino neznam zasto su odlucili da to ucine bas u Srbiji.

zoks

18.06.2013. 12:43

@radoznali - radoznali,pa kad najmanje pola naseg naroda ne poznaje svoju nacionalnu istoriju onda nije nikakvo cudo sto i ne zna!Pogledaj odnos zapada prema Srbiji u zadnjih najmanje 100 godina i bice ti jasno!To cine upravo u Srbiji jer znaju ovi sa zapada da sa vecinom srpskog naroda ne mogu upravljati kao sto mogu sa okolnim narodima,koji su uvek bili sluge zapada!Barem da im je to slugovanje donelo neki progres,po bilo kojem pitanju,mogao bih i da razumem ali ne i da opravdam!

ameba

18.06.2013. 12:13

Добро пожаловать! И ако је икако могуће остани на мало дужи рок.

pera

18.06.2013. 12:16

Sada je kasno za novi pocetak.Amaterski vodjena Vlada ,predaja Kosova za NISTA znaci hitne ostavke .

mitrovic d ilija

18.06.2013. 13:26

@pera - ko smatra da treba da napusti vladu nek to uradi kad god hoće sretan im put. pa propala je žuta koalicija to ne znači da će propasti srbija. Olako daješ ocene, ovo je kontinuitet. i da naučiš voda se pije na izvoru a rakija nikad ispred manastira. najbolja uvek dolazi kod popa.

radoje

18.06.2013. 12:18

MI trebamo svima i mozemo biti od koristi ,svima, samo ako uvazavaju nase nacionalne ,ekonomske i kulturne potrebe i mi na njihove potrebe kvaltetno odgovaramo i odrzavamo dostignuti nivo bilateralne saradnje.TReba u svetu da trazimo ,pored proverenih prijatelja i brace, i one ekonomsko politicke interesantne zemmlje koje ce da cene nase napore i vise nas dozivljavaju kao partnere nego kao "objekt" njihovih geostrateskih delovanja u svetu. Mudro i nekako ludo...

Srdj

18.06.2013. 12:49

@radoje - Kako si u zabludi? Naprotiv je, male zemlje moraju da se bore za svoje interese uvazavajuci i interese velikih, jer ce se sukobeci sa njima naci u situaciji da svoje zelje nece ostvariti. Izokrenuo si perspektivu. To je radio Slobzila.

zoks

18.06.2013. 13:43

@radoje - Srdj@ Slobodan je bio polsednji drzavnik,sa sve svojim greskama,na Balkanu!Svi ovi ostali su ulizice,mucak i podrepne muve!Sve ono sto muskarci nisu!

Srdj

18.06.2013. 14:39

@radoje - Био је државник, али не и државотворац. Продао је Крајишнике, затворио границу је према Републици Српској, испустио Црногорце и поврх свега Косово и Метохију. Толико о његовој државотворној способности.

zoks

18.06.2013. 14:49

@radoje - Srdj@ nemoj biti naivan i nasedati na provokacije nasih neprijatelja kojima je cilj zavaditi Srbe!Jedno je sto se radi javno,a drugo je sto se radi tajno!

Истеривање на чистац

18.06.2013. 12:20

И шта уопште Вучић може да му каже, а што Руси још увек не знају - о њему и о владајућој коалицији...Јел ће и њему да продаје магле о Датуму?

mitrovic d ilija

18.06.2013. 13:18

@Истеривање на чистац - kupio je rus priču. doći će ponovo i on i njegov šef. to šefe.

zoran

18.06.2013. 13:19

@Истеривање на чистац - Ne moze Vuchic njemu nishta da kaze, a da ovaj vec ne zna. No, moze da ga opomene i podseti da zna za koliko su se prodali Zapadu, te da pazi na sledece korake. Nas jadni narod uvek misli kako nas Rusi izdaju, a ne vide da (na nashu zalost) na vrhu uvek imamo jaku petu kolonu. Zobg toga Rusi se uvek drze po strani. Nemaju oni kome da veruju u Srbiji, jer smo narod bez kichme. Ko svoju politiku, spoljnu i unutrashnju bazira na imaginarnom datumu koji ne znaci apsolutno nista?? Ko normalan..???

zoks

18.06.2013. 13:30

@Истеривање на чистац - Isterivanje na cistac@ Rusi nisu hteli da odobre kredit ovoj vladajucoj koaliciji bez garancija MMF-a!Eto koliko im Rusi veruju!Ja im ne bih dao nista!

kerber52

18.06.2013. 13:55

@Истеривање на чистац - tacno zoki ali ima i jedna druga strana medalje, bole nas uvo za datum, znamo da je to sarena laza ali to se drugim recnikom naziva kupovanje vremena, rusiji treba vreme da ojaca, trenutno ona juri ukrajnu i gradi kuzni tok, ako uspe u obe stvari za recimo 4-5 godina do kad mi sigurno u eu necemo uci mislis li da ce sve biti kao sad

Max

18.06.2013. 12:21

Konacno i da Moskva nesto uradi za nas Srbe i 1300 manastira,koji su ostali na Kosovu shiptarima,a to su i njihovi manastiri.NATO okupatori su odlucili da nam zatru svaki trag i da uniste Srbiju uz pomoc nasih politicara.Kad srede nas,sledi napad na Rusiju,koja se isto brani na Balkanu.Unistise nas vlastiti politicari i vreme je da konacno neko ih opomene i zaustavi.Bravo Rusijo,malo kasno,ali uvek dobro.

Zaplanjac

18.06.2013. 12:50

@Max - Sve ako nije tako. Pomogli su nam do sada, pa će i sada. Gde su bili '99. da brane Kosovo. sada je kasno. Teško onom kog Rusi brane.

zoks

18.06.2013. 13:28

@Max - zaplanjac,a gde si ti bio?Ti hoces da Rus bude veci Srbin od tebe?Mada sam siguran da Rusima nije veliki problem biti veci Srbin od mnogih Srba!Je li Rusi treba da idu ratovati umesto tebe?Talibanima ne treba nicija pomoc da brane svoj drzavu i svoj narod,pa neka kosta koliko kosta!A mi Srbi?Sta mi radimo?Gledamo "ekrema"!

kerber52

18.06.2013. 13:51

@Max - bili su u rasulu, njihov glavni covek je bio nesposobnjakovic koji je jedva zadrzao raspad rusije a na kraju su nam omogucili 1244 koja i dan danas neumoljivo kaze da je kosmet deo srbije

Zaplanjac

18.06.2013. 14:44

@Max - Ja sam tada bio u podnožju planine Paštrik. Ekrema sigurno ne gledam, kao ni Pink TV. A kad je slabiji u problemu i ne može sam da se odbrani, onda pravi prijatelji priteknu u pomoć. Na žalost ja ih dole nisam video. Prepušteni smo bili sami sebi i glumili smo obične kamikaze i čekali S-300.

Zaplanjac

18.06.2013. 15:00

@Max - Pio kafu sa njim. A jesi li ti čuo za Gorbačova. Rusofili, ne nerviraj te se. Hvala Bogu što je Tito rekao Staljinu NE, inače bi prošli kao Bugari, Poljaci, Česi, Slovaci, itd... Nama je potrebna neutralnost kao u vreme Broza i malo modifikovaniji sistem u odnosu na tadašnji. Ovako ne može i ne ide. Svako ko iole malo ima pameti video bi to za ovih 25 god.

zoks

18.06.2013. 16:46

@Max - Zaplanjac@ Upravo zbog toga sto je copavko rekao,navodno rekao,Staljinu ne nismo prosli kao ovi sto si naveo,nego za razliku od navedenih ne znamo ni gde su nam granice drzave danas!Ti si toliko naivan kao i mnogi po Srbiji da mislis da ces sedeti na dve stolice??Neces sinko moj,neces,nego kad budes brepnuo sa jedne od te dve stolice nemoj drugoga da krivis!Mislis ti ovi drugi naivni kao mlada pa ce da trpe tvoje dvofoteljastvo???!!!

Zaplanjac

18.06.2013. 20:04

@Max - Dok je bilo njega znalo se, a Vi sada nesposobni najlakse je da napadate nekog koga nema. To je nekultura, sramota i neljudski. Koliko sada Vi znate svi koji nastupate zadnjih 20-ak godina vidi se. Prema tome iluzorno je pricati. Veliki pozdrav od nas koji smo sacuvali zdrav razum.

Vladimir

18.06.2013. 12:39

Da li to nagoveštava da ćemo za Vidov dan zaista pobediti i ući u evroazijsku uniju? Bilo bi to sjajno iznenadjenje, tačnije čudo nad čudima. I pobeda dostojna poštovanja.

Grobar nego šta

18.06.2013. 13:28

@Vladimir - ''Pobjeda'' za koju smo dali Kosovo. Da li je to pobjeda?

mitrovic d ilija

18.06.2013. 13:30

@Vladimir - pobeda. šta je to? mi ćemo napraviti iskorak napred. pobediti koga ? Ili čega? Šta je pobeda? 2:0 ILI 11;11 U11 Sta? Nema gubitnika postoji samo dogovor.

kerber52

18.06.2013. 13:49

@Vladimir - vidi sinak, to da smo prodali kosovo po novina vicu dve vrste ljudi, oni koji su priglupi i veruju u sve i svasta i oni koji su placeni da tako pricaju, koji si ti

jasta

18.06.2013. 13:51

@Vladimir - Grobracino moja procital' ti dobro Vladimirov post...ako udjemo u evroazijsku uniju, ona ce garantovati teritorijalni inegritet Srbije...tako da Ameri nece imati posla samo sa 9 miliona Srba...vec i sa oko 140 000 000 Rusa, oko 30 000 000 Kazahstanaca i oko 20 000 000 Bjelorusa...hocu reci NAS I RUSA 200 000 000!!! + nuklearno oruzje + S-300, S-400, - S500 i drugi sistemi...pa da vidis kako te Ameri respektuju...

Republika Srpska

18.06.2013. 13:03

Stvarno neznam sta se ovdje dogadja Srbija prodaje sve za datum a ovamo kupuje oruzije od Rusa u vrijednosti od cak 2 miliarde dolara izgleda da su Rusi odlucili da preseku ovu igru oko blokade juznog toka kroz Srbiju i da se vise angazuju u ovom dijelu svijeta sto je inace veoma dobro za nas jer ako prodje juzni tok (a hoce) to je kao da je tu i Rusija i Ruska vojska bez obzira da li drzava bila u toj EU ili ne

Miomir Maksimcev

18.06.2013. 19:57

@Republika Srpska - Jedini logicni zakljucak: Ako ne dobijemo datum vojno cemo intervenisati u Briselu!

Mali bata strucnjak za racunare 85

18.06.2013. 13:09

Bice zanimljivo kad crnogorac sazna da ja stitim njega,Srbiju i nasu evroazijsku zajednicu od njegove naravi.

Ne mogu Rusi biti veci Srbi od nas! Podignimo glave !

18.06.2013. 13:29

Max slazem se da se Rusija brani na Balkanu ali se i Srbija brani u Bosni, tacnije u Republici Srpskoj! Zapitajte se da li bi Bg imao vise dzamija i kako bi izgledao da u proslosti nije bilo Srpske tampon zone u Bosni. Prema tome ne moze vas predsednik da se dodvorava muslimanima i prica javno kako su za njega Srbi iz Bosne uvijek bili Bosanci itd. Izdaje svoj narod, zato nam i jeste tako sto se sami sebe odricemo i jedni druge izdajemo. Dajte uzmite se u pamet vec jedno, zajedno smo jaci!

ZG

18.06.2013. 15:23

@Ne mogu Rusi biti veci Srbi od nas! Podignimo glave ! - U BiH nema niti Srba niti Hrvata, sve su to Bosanci ili Hercegovci, neovisno od vjeroispovijesti!

Samo pitam

18.06.2013. 15:56

@Ne mogu Rusi biti veci Srbi od nas! Podignimo glave ! - E, svasta sam u zivotu cuo, ali da posle svega sto su nam Rusi ucinili ili neucinili (a "trebali" ili se ocekivalo od njih), nisam znao da treba jos i da ih sada branimo, i to ovde na Balkanu. Tako je, hrabri narode, samo nastavi da gines za budale, malo li nam je bilo? Hajdemo sada da se upropastimo do kraja i totalno nestanemo. Ali, vazno je da odbranimo Ruse ...

Jabre

18.06.2013. 16:05

@Ne mogu Rusi biti veci Srbi od nas! Podignimo glave ! - Bosanci su svi koji žive u Bosni bez obzira na naciju kao na primer Šumadinci, Primorci itd U Bosni kada je nastala su živeli samo Srbi i Vlasi o čemu govori ban Matej Ninoslav u pismu Dubrovčanima. A kasnije su širenjem Bosne dospeli i Hrvati u nju, a tek mnogo kasnije kada je okupirana od Turske došli su Muslimani koji nisu ništa drugo osim poturčenih Srba i Hrvata ali ih je mnogo sramota zbog izdaje pa glume "Bosance, Bošnjane, Bošnjake, Muslimane, Bogumile, Gote, Cvijeće" itd

veritas1389

18.06.2013. 16:33

@Ne mogu Rusi biti veci Srbi od nas! Podignimo glave ! - I onda si se probudio

Republika Srpska

18.06.2013. 16:41

@Ne mogu Rusi biti veci Srbi od nas! Podignimo glave ! - Ziva istina u Bosni nemogu zivjeti 3 naroda bas nikako jer je to nemoguce tamo zive Srbi Pravoslavci ,Srbi Muslimani i manjim dijelom Srbi Katolici samo je jedan veliki problem sto ti srbi nece da priznaju da su Srbi vec izmisljaju neke nepostojece nacije tipa Bosnjaci cuj jeli oko ikad cuo za Bosnjacka plemana pri doseljavanju na Balkan naravno da nije jer nisu ni postojali vec samo Srpska ili Hrvatska plemena danasnji Bosnjaci nastaju tek dolaskom Osmanlija na ove prostore

Republika Srpska

18.06.2013. 16:44

@Ne mogu Rusi biti veci Srbi od nas! Podignimo glave ! - dakle dolaskom Osmanlija na nase prostore jedan dio Srba koji su bili imucniji uzeli su vijeru osvajaca dakle Islam dok su oni(vecina)Srbi koji to nisu ucinili povukli u brda problem je nastao kada su Srbi Muslimani htijeli biti veci Turci od Turaka takav presedan je nezabiljezen u istoriji da se jedan narod odrice svoga imena nisu Srbi jedini koji su podijeljeni u vise vijera imamo primjer Albanaca i Ukrajinaca pa su svi oni Albanci i Ukrajinci i ako veci dio ukrajinace sebe smatra Rusima

naranca

18.06.2013. 17:39

@Ne mogu Rusi biti veci Srbi od nas! Podignimo glave ! - @zg E ovo je dobro samo nemoj ni da pomislis da ces ugroziti starog MatijuBG.

ZG

18.06.2013. 18:52

@Ne mogu Rusi biti veci Srbi od nas! Podignimo glave ! - Jabre. Tebi je Dobrica Ćosić nešto u rodu?!

Jabre

19.06.2013. 03:56

@Ne mogu Rusi biti veci Srbi od nas! Podignimo glave ! - Nije samo znam istoriju ali ne onu izmešljenu po dnevno političkoj potrebi. Vizantijski car porfogenius, Ban Matej Ninoslav i mnogi drugi su ostavili svedočanstva tako da možete da se lažete koliko hoćete za istoričare će te uvek biti Srbi. Pitaj Švedske istoričare šta ste pa će ti reći isto.

Dejan

18.06.2013. 14:41

@Grobar nego šta - A sto jel bi ti opet da ratujes i da izazivas svetske glavonje? Ama ljudi blesavi ko ste vi da ratujete? Radjajte decu i razvijajte industriju kakvi s300 kakvi bakraci. Pa tek onda bi nas napali da vide u realnosti kako deluje taj sistem bas ih briga i ako izgube par aviona. Glupljeg naroda do sopstvenog nisam video.

teski srbijanac

18.06.2013. 16:01

@Grobar nego šta - da li ti to polazis od sebe kada kazes da je srbski narod glup. da smo imali s300 i da komunjare nisu bile na vlasti onda se ovo nebi desilo sto se desilo. zar to nisi znao?

OTAN

18.06.2013. 20:52

@Grobar nego šta - A šta bi tek bilo da je Pera otišao pravo u policiju?

Grobar nego šta

19.06.2013. 00:32

@Grobar nego šta - Dejane, ja gluplji komentar od tvog odavno, a možda i nikada, nisam pročitao.

DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN

18.06.2013. 13:43

Dzaba Srbiji i Rusija i sve drugo kad su Srbijanci nesposobni da vode drzavu. Kroz celu istoriju Srbije njom su vladali ili Crnogorci ili Srbi sa leve strane Drine valjda to nesto govori. Meni je kao Srbinu zao sto u Srbiji zivi taj Srbijanski narod koji ne voli svoju zemlju, nije taj narod dorastao da ima drzavu.Pa pogledajte samo sa cim se oni opterecivaju sa nekakvim farmama Sulejmanom velikim bratom. Srbijom treba da stranci vladaju Srbijanci nisu dorasli da imaju drzavu. To je nezrela sorta

sajber kurajber

18.06.2013. 14:37

@DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN - ало бре модератори,како више допуштате да овај већ неко време пише погрдне поруке о народу из Србије, зашто не забрањујете ове поруке, можда зато што га подржавате у пљувању како он каже "србијанаца". хитно реагујте и обришите ове поруке.

momcilo

18.06.2013. 14:49

@DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN - kako te nije sramota tako nesto govoriti. nisu to nikakvi srbi koji sebe vide sa desne ili leve strane drine. ne budimo kukavice I optuzivati sumadince , zato sto neki nisu odradili svoj deo posla. koliko je iz te tvoje , a I moje dinarske divizije pobeglo u srbiju, a koliko je sumadinaca se borilo za njih. to sto govore beogradski pasaluk, je zato sto neprijatelji kada dodje do sumadije, nece proci. zivela krajina, bosna, hercegovina, vojvodina, slavonija , povardarska srbija, I lepa sumadija

DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN

18.06.2013. 15:00

@DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN - Pa sta se ti bunis kad ja napisem Srbijanci, necu valjda napisati Srbi. Nikad kroz istoriju niste bili Srbi uvek ste bili Jugosloveni a i dan danas ste. A u danasnje vreme je ipak modernije i cool biti Evropejac zar ne? Sto sami sebi ne priznate da je tako bilo bice i ostace jer kao sto reko vi ste nesposobni i nezreli da imate drzavu. Drzava se voli , postuje za nju se bori svakim danom. A za nju se i gine da bi se branila i odbranila a vi za to niste sposobni. To je cinjenica

srbin

18.06.2013. 15:00

@DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN - a ti si kao pripadnik srpskog naroda ciji vladar treba ovde da vlada?gde ti je knin onda danas?da vam nije bilo beograda ,danas leva obala drine ne bi bila srpska i tamo ne bi bilo srba.KOLIKO je srba iz srbije bilo u bosni za vreme rata ?sramota je sto ovako pricas.SRBI imaju kadar da je vode ,ali smo isuvise mali da se kurazimo.Platili smo ceh 1999.Mislim da je ova poseta od znacaja za zemlju i da ovaj covek koji docekuje g.Patruseva ima mudrosti i znanja da vodi Drzavu

ima smisla

18.06.2013. 15:05

@DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN - Kurajber ces biti, ako imas potomke, tek kroz nekoliko kolena. Prvo se informisi sta znaci ta rec, a vidis, objavili su i tvoj komentar mada je jasno da si hteo da ponizis nekoga u svom patriJotskom neznanju. "Dinarski" iznosi sustinu, mada malo nespretno, ali i ja bih mu objavjivao komentare da se pitam.

Bajo

18.06.2013. 15:14

@DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN - Bravo Knindza...svaka ti je na mjestu!!! A ti sajber kurajber osvrni se malo po toj Srbijici pa vidi dokle vas je dovelo takvo vase vodjenje drzave i pljuvanje po svim Krajiskim Srbima, Srbima iz RS-a a sad na kraju i po Kosovskim Srbima. Takvo vase ponasanje je cak i Srbe katolike iz Dalmacije gurnulo u Hrvatski zagrljaj. Sad kada vas predsjednik nas iz RS.a naziva Bosancima misli valjda da se i mi odreknemo Srpstva i da postanemo Bosnjaci pravoslavne vjeroispovjesti ili da se poislamiziramo.

DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN

18.06.2013. 15:16

@DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN - Ma manime covece te price kako su moji Srbi iz Dalmacije i Krajine isti narod kao ti tvoji Sumadinci. Mi u Krajini nismo bili pod Turcima 500 godina a Boga mi ti Sumadinci jesu ite kako. U tome je razlika izmedju nas i njih. Njima su Turci promenili svest i zato oni ne drze do Srpstva uvek su bili Komunjare Jugosloveni.Izdali su nas u Krajini 1995 i dan danas ponavljaju pricu kako su im izbeglice krive za njihovu bedu. Ali te izbeglice ne biraju poslove rade sta ima a Srbijanci glume gospodu.

Miha

18.06.2013. 15:16

@DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN - @DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN, mnogo si, bre, dosadan sa tim tvojim omalovazavanjem. Idi na neki portal sa domenom .hr pa tamo nadji istomisljenike.

ZG

18.06.2013. 15:20

@DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN - Trebali bi i tebe obrisati jer jedini pišeš ovdje egipatskim hijeroglifima!

Petronije

18.06.2013. 15:21

@DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN - DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN Ajde ti lepo natrag u tvoj Knin,to je tvoje mesto.

ZG

18.06.2013. 15:21

@DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN - Osim Šiumadije i trenutno Vojvodine, ništa ostalo što si nabrojao nije dio Srbije!

DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN

18.06.2013. 15:29

@DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN - Znam ja njih kad su dolazili dole u Krajinu toboz da ratuju, nisu oni dole dolazili zbog tog sto se njima ratuje za Srpstvo vec zbog pljacke.ja sam 1994 godinu proveo po Dinari i Svilaji Oktobar, Novembar Decembar su bili nesnosno hladni meseci na Dinari te 1994.na nama najgora uniforma bez rukavica bez icega nas 800 ljudi iz Kninske i Benkovacke brigade celu tu 1994 smo gore proveli. Za godinu dana sam kuci bio sve skupa 20 puta. Sve su to ljudi sa tog prstora odradjivali a ne tvoji Srbijanci

Miha

18.06.2013. 15:34

@DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN - @DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN, ko li tebi daje plusice bas me zanima :-))) Ne prijavljujes tu novu rec "cool", cccc, nevaljalce jedan. Srbijanci, ti ces meni da objasnjavas da li sam Srbin ili nisam.

momcilo

18.06.2013. 15:36

@DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN - @DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN , brate nemoj biti malodusan opet ce Knin biti srpski. moramo biti strplivi, a bez Srbije nema ni slobodnog knina. brate sa verom u Boga , opet ce Knin biti srpski.

DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN

18.06.2013. 15:37

@DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN - Knin je zaslugom tvojih Srbijanaca predat Hrvatskoj a tamosnji cistokrvni Srpski narod ste prodali. Taj narod vam to nikad oprostiti i zaboraviti nece ma da smo po 100.000 puta Srbi. Ja poznajem mentalitet svog Krajiskog naroda to je jedan jako posten vredan narod koji je na onoj skrtoj Krajiskoj zemlji sticao svoj imetak bez icije pomoci. Vi ste uzrok svih problema ne mislim tu samo na taj period 1995 nego i posle toga. Pa vi nista covece nemate ja sam ko izbeglica vise stekao ovde nego vi svi.

Ruben Lonuestro

18.06.2013. 15:51

@DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN - zalosna nasa luda KRajino ; koliko si luda i nisi toliko nesrecna. Podsetio bih te par istorijskih cinjenica: Crvenog ustasu ste vi doveli i posadili u kraljevsku fotelju na Dedinje ; nikada on u Srpskom narodu nebi imao nikakav kredibilitet da mu ga vi niste poklonili ; a nebo vam je to vratilo ; pa nek vam je prosto.

Billy D Kid

18.06.2013. 15:55

@DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN - @DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN, opet se lažno predstavljaš. Samo takav možeš da tvrdiš da su "Srbijanci nesposobni da vode drzavu" a u nastavku pišeš "Srbi sa leve strane Drine" i još gore "Meni je kao Srbinu". Po tebi su svi Srbi u matici "Srbijanci" a sve levo od Drine "Srbi". Nije sramota što živiš u Srbiji, što se lažno predstavljaš ili što nisi potražio stručnu pomoć za svoj problem - sramota je što nemaš osnovno obrazovanje.

Miha

18.06.2013. 16:10

@DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN - @DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN,covece prestani da lupas,nemoj nas deliti vise.Ako imas neki problem resavaj ga na za to predvidjenom mestu,a ne ovde.Ja ne znam Srbina koji je izbeglice krivio za bedu, ti ljudi su (bar u mom gradu, u mom komsiluku) prihvatani i pomagani."Srbijanci" uopste ne glume gospodu,i mi prihvatamo da radimo sta god nadjemo.A o izdaji nemoj molim te,izdali su tebe ti tvoji "Keltski Srbi", oni zubari i inspektori koji su hteli da budu "predsednici" kao Sloba...

srbin

18.06.2013. 16:17

@DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN - e pa sine i nismo,u pravu si ...ja sam iz kraja TOPLICE MILANA I KOSANCIC IVANA ako znas gde je to.Ukoliko nisu upucen uzmi procitaj.Izbeglice sa kosova imale su 10.god ministarstvo za KiM I budzet kao vojska ili policija.90%zaposljenih su iz tih krajeva.PRITOM NISU GLADNI DOSLI SA KOSOVA,VEC SA MILIONIMA OD PRODATE SRPSKE ZEMLJE.Moji generacijama krvavo rade pa ne mogu da priuste sebi nov auto,a pogledaj te izbeglice jadne sto iz auto salona izvoze nove automobile?

Moravac

18.06.2013. 16:36

@DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN - Hahaha vragolančić iz Knina! Šaljivdžija! Nije čudo što tako zboriš jer ste za vreme Velikog rata sa Austrougarskom nagrnuli preko Drine dok vam Gvozdeni puk nije potprašio pete ;), a onda ste za vreme Drugog rata sa Titom i petokrakom opet nagrnuli preko Drine da je očistite od četnika. da su Srbi malo manje gledali preko Drine u kojekakve vrleti (i da su uveli Šengen), možda bi bolje prošli kroz istoriju. Aferim!

zoks

18.06.2013. 16:40

@DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN - srbin@ Onaj koji je stvorio Republiku Srpsku je ispöorucen od srbijanskih vladara!Ili ja nisam obavesten?Bice da ja nisam obavesten!Cak ni novoformirani "crnogorac" Milo Djukaj nije hapsio Srbe i izrucivao ih Hagu kao sto su vase dos-manlije i ovi danasnji SPS i SNS sto su!Niste principijelni prijatelju moj,cas ste za jednu stranku,cas za drugu,cas za trecu,a srpski neprijatelji nisu za promil promenili odnos prema Srbima pa da bi vi imali razloga da se na osnovu toga menjate i "prevrcete"!

mitrovic d ilija

18.06.2013. 16:44

@DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN - srbine on je učitelj sa dinare sa srpskim nema ni jedni s a kamoli 4s. vidiš da uča provocira., kad ulazi u srbiju skriva putovnicu. i predstavlja se lažno. smel da ime napiši istiniti nesme.

naranca

18.06.2013. 17:37

@DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN - @DRINdivknin.Mogo bi malo da oladis i naucis manirima.

ZG

18.06.2013. 18:49

@DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN - Vi ste Bosanci iz BiH, unutarnje uređenje BiH je nebitno!

ZG

18.06.2013. 18:50

@DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN - MihA, to je nemoguće, svi hr portali su okupirani sa Srbima iz Srbije!

zoks

18.06.2013. 19:11

@DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN - Pa jeste li gledali pre nekih godinu ipo jednu reportazu o ljudima koji zive pored Dunava,pa pitaju jednu zenu,srpkinju, "ko je predsednik Srbije"?Ona ne zna da odgovori!Pitaj malo siptarce ko je onaj terorista Taci i svi ce do jednoga znati!

Bajo

18.06.2013. 22:23

@DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN - Milinko Milincic a sta je trebao, ostati u Kninu da ga Hrvati odrade.... kad ste ga vi Srbijanci izdali naravno da ce covjek da bjezi.

Bajo

18.06.2013. 22:25

@DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN - Miha, nije to omalovazavanje, nego istina koja jako boli izgleda. Sta ces kad karakter ne da da se bude bolji covjek.

mile

18.06.2013. 22:28

@DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN - Momcilo nijedan nije pobjegao "iz te tvoje dinarske divizije" u Srbiju vec su nakon odradjenog posla(sacuvali 500000 Srba od srbosijeka), otisli za Cikago, tada najrazvijeniji grad SAD!! Eto koliko znate o Srbima, bipo bi mi za cudo kada bi znali i za "Princ Eugen" diviziju!!!

mile

18.06.2013. 22:32

@DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN - Moj "srbine" da li ti znas koliko je ljudi sa Dinare otislo u danasnju Srbiju!! Saglasni smo valjda svi da danasnja srbija nije onakva kakva bi trebalo da bude!!

kerber52

18.06.2013. 13:58

kljuc balkana je bugarska pa srbija i crna gora, zivi bili pa videli, za 4-5 godina stvari ce se drasticno promeniti

ZG

18.06.2013. 15:18

@kerber52 - Jedino što će se promijeniti za 5 godina je da će C.Gora možda tada biti članica EU, Bugarska veće jeste, a vi ćete negdje biti na trećini puta tada sa pregovorima ka članstvu u EU. Inače, potpuno nebitna stvar što je ruski šef službi došao, da je došao američki ili njemački šef tajnih službi, e to bi bila vijest, ali ruski, to samo vas Srbe zanima i nikog drugog!

Ruben Lonuestro

18.06.2013. 15:46

@kerber52 - a kaj interesira druga zâgrebackog? temperatura izmedju dvije polutke germanskog posteriora? ili Americkog?

zoks

18.06.2013. 16:35

@kerber52 - zg@ Vidim ja da tebe pored historijskog zanimanja za germanske ergele zanimaju i srpsko-ruski odnosi!

dragan

18.06.2013. 16:49

@kerber52 - ZG Ruski Dzin je stao na noge.Ruski šef tajnih službi jeste sada bitan a sve će biti bitniji ne samo u Srbiji već i mnogo šire.Živi bili pa vidjeli

ZG

18.06.2013. 18:47

@kerber52 - Na na, kako smo se svi uspuhali! Jedno pitanje, kad tako zdušno branite Rusiju, zašto idete onda u Njemačku i Austriju raditi, tamo vas je preko miliona, zašto ne idete u bratsku Rusiju?! Licemjeri!

zoks

18.06.2013. 20:59

@kerber52 - zg@ prvo ti nama objasni kakve veze ima gde covek radi sa spoljnom politikom neke zemlje?A da tom zapadu ne trebamo ne bi nas ni primali da radimo kod njih!Kao drugo,ima naseg naroda mnogo koji rade u Rusiji!A kao trece,nemojte vi govoriti o licemerju! Nismo mi nikakvi "rusofili"jer nas Rusi nisu ubijali kao sto su turci i germani kad god im se ukazala prilika,nego samo komentarisemo ponasanje agresora iz eurupe,a u zadnje vreme i iz amerike!Vec 400 godina ta evropa pljacka ostatak sveta!

srbin jesam budala nisam

18.06.2013. 14:36

Kakve su to tajne sluzbe kad im se zna glavni sef? A nije bilo formalnog doceka i njih dvojica (prisustvovace i mali Radojica) odrzace poselo rusko-srpskog prijateljstva na nepoznantoj lokaciji. Brrr... najezih se od... valjda tog bratstva i prijateljstva i ostalih mracnih stvari ovih lepih predela.

naranca

18.06.2013. 14:56

@srbin jesam budala nisam - @srbinjesam.Pa svim sefovima svih tajnih sluzbi u svetu se zna sef.Problem je sto su ostali nepoznati:)

nevena

18.06.2013. 22:26

@srbin jesam budala nisam - Hehe ovde se samo vidi tvoj očaj što zapad neće znati šta je se dogovorilo sem zvaničnog saopštenja što je za Amere i NATO,jako malo.Vaša dominacija na ovim prostorima se završava.

MakSim

18.06.2013. 14:55

Poseta je neočekivana i to možda znači da je većini sveta,od 2.milijarde i 975 hiljada ljudi, dozlogrdilo da se kao svet* pretstavlja samo 650 miliona ljudi iz NATO zemalja! U ostalom kad Dačić,posle nagoveštaja da se ispituju neke njegove tajne veze,hitno instalira kancela- riju FBI u Beogradu,zašto i mi nebi imali nešto slično iz Rusije pa da lepo sarđujemo sa ce- lim svetom*!

mimi

18.06.2013. 21:14

@MakSim - U svetu ima blizu 6 milijardi ljudi. Lupas ko Maksim po diviziji. Pardon, to si ti Maksime.

iz glave

18.06.2013. 15:11

nadam se da nije došao da se "upozna" sa primenom plana na KiM, već da se Srbije okreće od EU ka Evroazijskom savezu, bliskobudućem centru sveta... i još nešto, svi vi koji smatrate da su Srbi unutar današnje Srbije jedno, a Srbi van nje drugo ste nam najveći kamen o vratu. Nas uništavaju izdajnici i defetisti , kao što su Srbstvo pravili suprotni od njih, bez obzira gde su rodjeni.

Kalina

18.06.2013. 16:37

@iz glave - Možda će mo dobrom saradnjom sa ruskim službama doći do Šarića, a sa njegovim iskazom desio bi se zemljotres na političkoj sceni Srbije.

m4m

18.06.2013. 15:42

Bolje Ruska gubernija nego Eu i NATO clanica.,a sto se tice one Kofercetove da smo daleko od Rusije nek mi neko kaze koliko su daleko Havaji od US-a.

ZG

18.06.2013. 18:44

@m4m - m4m. Nije bolje! A Srbija nije ni Havaji ni USA! Poređenje ti je po sistemu, vidjela žaba kako se konj potkiva pa i ona digla nogu!

lazo

18.06.2013. 19:33

@m4m - Necemo bogati zapad, mi zelimo da budemo siromasni kao braca Rusi. Oni ce nas zastititi, KiM ce biti opet nase, samo da ga ne napuste kao 2001.g. a sta bese sa onim Srbima sa KiM sto su trazili rusko drzavljanstvo??BRACA

zoks

18.06.2013. 21:01

@m4m - lazo,a je li ti znas kako se taj zapad obogatio?Pljackanjem vec 400 godina svuda gde su mogli popljackati!Najsveziji primer ti je Libija!Ako imas oci da vidis i usi da cujes ,kao i razum da shvatis!

zoks

18.06.2013. 21:54

@m4m - zg@ moram ti priznati da si na pravi "lacmanski" pokvareni nacin shvatio i komentarisao komentar "m4m"!Ali ti ne bi bio lukavi lacman kad bi to shvatio onako kako je napisano!U tom slucaju bio bi covek!

Gundjoslav

18.06.2013. 16:12

Da nije covek krenuo za Belgorod, pa pilot nije dobro razumeo i doleteo u Beograd ? :)

MihajloZEMUN87

18.06.2013. 16:29

Dobri odnosi sa Rusijom su danas imperativ i mnogo većim zemljama od nas. Saradnja sa bratskim narodima nam može samo dobro doneti.

ZG

18.06.2013. 18:43

@MihajloZEMUN87 - Ne postoje bratski narodi, postoje samo podudarni interesi država! A i to nije vječno!

zoks

18.06.2013. 20:53

@MihajloZEMUN87 - zg@ Da,sada za vas ne postoje bratski narodi, kad ste se od brace sami odvojili!A da interesi vladaju svetom to uopste nije diskutabilno, jer se vidi po haosu koji hara svetom!

mimi

18.06.2013. 21:12

@MihajloZEMUN87 - Postoje. Mi smo Sloveni i Pravoslavci. A takvih je malo. Rusi, Ukrajinci i Belorusi su manje vise isti narod. I ostajemo mi. Bugare ne racunam jer je to neki kavkaski poslovljenjen narod, tj dlakavi su i crni kao jermeni, gruzijci, itd....Znaci Rusi i Srbi i tacka.

zoks

18.06.2013. 21:51

@MihajloZEMUN87 - mimi@ Bugari su jedini pravoslavci azijatskog porekla!Zato su tako "crnomanjasti"!

Ilija Cvorovic

18.06.2013. 16:32

Moramo imati dobre odnose i sa zapadom i sa istokom,Od velike je vaznosti poseta prvog coveka Ruskih obavestajnih sluzbi.

Jovana

18.06.2013. 16:53

To sto se javno zna ko je sef svih ruskih tajnih sluzbi samo govori o tome da Rusija nema razloga da krije tako nesto i koliko je Rusija jaka, sto implicira da nama svakako ide u prilog ostvarivanja bilo kakvog medjusobnog odnosa i da nas samim tim shvataju ozbiljno kao i namere Aleksandra Vucica da stvori od ove drzave sigurnu i stabilnu kako bi stvorili podlogu za EU. Niko ne zeli varvare i korumpirane politicare u Evropi!

berkut

18.06.2013. 17:06

@ - Ovo je samo dokaz da nas Rusi nece pustiti niz vodu i da jos uvek racunaju na nas.

klac klac klackalica

18.06.2013. 17:08

To moze biti samo dobar znak,jer to samo najavljuje dobru saradnju i nastavak dalje bore protiv kriminala.

biberce

18.06.2013. 17:10

@ - Verovatno ce razgovarati u oblasti saradnje i bezbednosti i ne vidim sta je tu cudno,da je dosao tajno verovatno novinari ne bi znali za to.

KINEZ

18.06.2013. 17:25

Pozdravljam posetu šefa bezbednosnih snaga Rusije, koja je došla kao rezultat promene politike sadašnje vlasti i uverenosti Rusije da se Srbiji sad može verovati.

Jolle

18.06.2013. 17:35

Rusi su resili da nasu vojsku doteraju malo u red i ova poseta ima svoju svrhu. S,obzirom da cemo dobiti odredjenu vrstu naoruzanja koju dobijaju samo zemlje strateski partneri ,Rusi moraju da obezbede da odredjeni tehnoloski sistemi ne budu dostupni NATO-u. Takvo iskustvo su vec imali sa Ceskom. Stvar je vrlo ozbiljna i ako nasi dozvole inspekciju ovih sistema NATO-u imacemo velikih problema a onda smo tek ugasili. Nasi mnogo vezbaju sa NATO-m u zadnje vreme sto nije dobar znak za Ruse.

Miomir Maksimcev

18.06.2013. 19:49

@Jolle - I rusi vezbaju sa NATO-om. Takodje su u "Partnerstvu za mir".

romantik

18.06.2013. 17:42

Ne secam se da smo imali ovoliko poseta kada je DS bio na vlsati. Svaka cast drzavnom vrhu!

zoks

18.06.2013. 18:26

@romantik - Za vreme dos-manlija je bilo kao za vreme inform-biroa,nisi smeo nista "rusko" spomenuti!

AUTOKOMANDA

18.06.2013. 17:42

Ko se seća Tita? A jel se sećate one njegove da "pametno jagnhe dve ovce sisa"? Vučić maestralno i sa Rusima i sa NATO paktom u istom danu...samo da ovaj dečko ne skrene, da ga vlast ne ponese i pominjaće ga istorija u najboljem mogućem kontekstu

VIDA

18.06.2013. 17:45

Ovo je zaista ekskluzivno , velika je čast da se jedan ovakav gost nađe u Beogradu , raduje me što Srbija svojom saradnom sa Rusijom pokušava da unapredi i svoju bezbedonosnu službu.

Stamatovic

18.06.2013. 18:05

Zanimljivo i govori o tome da se nase sluzbe bezbednosti kojima koordinira Vucic, veoma cene.

Etiopska Kala

18.06.2013. 20:56

@Stamatovic - Pa zato i jeste logicno da ce se sastati sa Vucicem.

Haubica

18.06.2013. 18:13

Rusija se uverila da kada kažemo da su nam prijatelji, to stvarno i mislimo, a ne jedno da pričamo, a drugo da radimo. Bitno je biti dosdledan u izjavama i delima. To je Rusija prepoznala nakon smene vlasti. Očekujem pomoć Rusije na svim poljima, a posebno u oblasti odbrane i bezbednosti.

Небојша са Звездаре

18.06.2013. 18:18

Њих двојица имају мног тема о чему се треба причати и договарати. Много је ту игара укључено које не виде и не осете обични грађани.

Branko

18.06.2013. 18:19

Ovaj sastanak je koristan za nas. Vučić vodi pametnu politiku - veoma lepo sarađuje i sa Istokom i sa Zapadom. U ovom ovakvom haotičnom svetu jedna ovako mala zemlja jedino tako i može opstati. Poseta ovako visokog gosta je čast i za Srbiju i za prvog potpredsednika vlade.

Небојша са Звездаре

18.06.2013. 18:19

Сасвим је разумљиво и очекивано да се појединости о њиховом сусрету не саопштавају. Ово није прича за свачије уши.

Etiopska Kala

18.06.2013. 20:55

@Небојша са Звездаре - Ne, nego bi, jednostavno, bilo cak i neozbiljno i neprofesionalno da se detalji vezani za susret i za sam razgovor saopstavaju.

TRUBA

18.06.2013. 18:24

Zanimljivo! Sigurno je da će ova poseta "obradovati zapad" pogotovu što je sastanak na tajnoj lokaciji.Pa sad ili će biti datuma ili zapadu gud-baj...

yutopija

18.06.2013. 18:34

@ - Vrovatno je dosao da podeli neke informacije sa Vucicem sto je dobro jer se vidi da misle na Srbiju.

tanguska

18.06.2013. 18:39

@ - Ovo je verovatno nastavak dogovora oko kupovine aviona Mig-29m2 i protiv vazdusne odbrane sa trodimenzionalnim radarom.

milana

18.06.2013. 19:01

Ovo je još jedan dokaz da je Vučić uspostavio dobre kontakte i sa USA, i sa Nemačkom, a i sa Rusijom.

Mile i njegovo pile

18.06.2013. 19:05

Svesno i namerno je ova nasa sluzba unistavana. Razni faktori su tu u pitanju. Sto domaci sto strani. Dolazi vreme da se nezbedonosne sluzbe vrate u normalan rad i sluze drzavi zbog koje su i osnovane.

David Boreanez

18.06.2013. 20:57

@Mile i njegovo pile - Da, ali napkon je ta ista sluzba potvrdila svrhu svog postojanja, zahvaljujuci Aleksandru Vucicu.

Klima

18.06.2013. 19:06

Veoma značajna poseta. Ne sećam se, da je u zadnjih dvadesetak godina Srbiju posetio šef svih ruskih tajni službi. Ova poseta je jedan vid priznanja našoj vladi i podrška njenom radu. Što se mene tiče smatram da je Srbija na dobrom putu, da povrati poštovanje mnogih država, koje je davno izgubila.

Panonski

18.06.2013. 19:20

Susret sa jednim od najmocnijih ljudi na svetu. Bravo Vucicu.. Jedva cekam da vidim ko ce moci da ponovi ovakav susret..

dana

18.06.2013. 19:26

Konačno prijatelhi sa istoka posle godina zatvorenih crata Srbije prema istoku. ovo je još jedan dokaz predizbornih obećanja i istok i zapad.

Najlon

18.06.2013. 19:41

Sam dolazak prvog coveka bezbednosnih snaga Rusije je dobar znak za Srbiju.To je za veliko postovanje. Mozda se razrese mnoge stvari koje u ovom trenutku nisu dostupne, mozda pomogne i oko hvatanja Darka Sarica.

hrvat

18.06.2013. 20:03

To priprema Putinu teren za begstvo kad se digne kuka i morima u majcuci Rusiji, eto Broja ceo slavi po ulicama svoju sreću, Turska, Brazil, Indija, svi paniku kofere u alpe ipak je tamo lepse, haha, svi turisti neće moći stati u lijepu našu. 12 minardi evra sigurno u hr

Helk

18.06.2013. 21:59

@hrvat - Izvini ali ovo nije vest neke turističke agencije.. jeste vi Hrvati uvek tako nekako na svoju ruku malo onako fiju?

tadja

18.06.2013. 22:13

@hrvat - Sramota je brukati Vuka Karadzica delo. Opet.... mozda ti i pricas tako kako pises!? Ako je tako, onda nemoj ni jedno ni drugo.

naranca

19.06.2013. 01:59

@hrvat - @hrvat.Znas koliko ce vam turista doci ove godine ?666.A sve pare ce ici u Njemacku jer je Njemacka vlasnica svih Hotela u Cr.Bolje nadji staru mrizu.Jer ce ti to biti jedini ozbiljni izvor prihoda.A i red je da se vratite u stara dobr vremena kao kad ste ziveli u Ausro-Ugarskoj

zoks

19.06.2013. 09:46

@hrvat - tadja,a sto ne bi i Vuka brukali kad sami sebe brukaju! "hrvati su najhrabriji narod na svetu,ne zato jer se nikoga ne plase nego jer se nikoga ne stide"!

Hrvat

21.06.2013. 01:51

@hrvat - Što ti inka srpska poslovica, ko ina kažeš ko srbin, haha ma vi ste dno dna, vir na guzici svijeta, reče lord Carrington, a taj vuk ti se skolivo kod svadba, jesi video recnik, srpsko, nemacko latinski, na tom ti se temelji pismenost srba, ja imam kući reprint

Hrvat

21.06.2013. 01:54

@hrvat - Ja sa 8 Apartmana u Zadru okrenem po sezoni čisto 30000 eura, nema bolje od HR, šta vi pokazujete Rome kod haaške i Gusta, imao smeće, pa br najprljaviji i najjasniji gk grad sveta

Radmila Rada

18.06.2013. 20:13

Saradnja Srbije sa Rusijom je oduvek bila znacajna za nasu zemlju i njene gradjane, narocito kada je rec o bezbednosti. Prvi potpredsednik Vlade je zapoceo svoju neumornu borbu protiv kriminala i korupcije ove zemlje, a sada sve cini kako bi unapredio bezbednost i odbranu Srbije i njenih gradjana.

fifi

18.06.2013. 20:41

Poznato nam je da se rusija ponovo uzdigla do nivoa jakih i uticajnih država. Dolazak jednog od jako uticajnih ljudi Rusije je posledica drugačije Slike koju je Srbija stvorila o sebi za ovih godinu dana.

Etiopska Kala

18.06.2013. 20:55

S' obzirom na to da znamo koliko je jaka ruska obavestajna sluzba, ovo je vrlo znacajna poseta za Srbiju

mi srbi rusi i kinezi

18.06.2013. 20:57

Biće da se sprema revolucija luke i motike u gladnih i jednoj, nedemokratskih rusiji počela Turska, Brazil, sad će Rusija pa kina, pa će Tima da ugisti na duže vreme, šefa države bratske, haha

tajfun

18.06.2013. 21:45

@mi srbi rusi i kinezi - Alo,nemoj više da pišeš takve gluposti.Jesi li bio u Rusiju,i jesi li osetio blagodeti njihove demokratije.Pa sada je upravo čovek jedan potražio azil u jednu ,,nedemokratsku,,Kinu,a iz koje je zemlje i od koga traži azil.A zašto to taj čovek radi pitam te.

naranca

19.06.2013. 01:52

@mi srbi rusi i kinezi - Kao sto si video Staljingrad-Sirija je vrhunac i krajnja tacka fasisticke ekspanzije.Od nje kola idu unazad do Berlina.

hrvat

19.06.2013. 02:57

@mi srbi rusi i kinezi - I jedno 5 milijuna Kineza koji bi ove sekunde svi u omrazenu SAD, o Srbi moji, kad rusi osude tihi okean biće rane za ceo svet, i kad Srbi odu na Mesec sa Kinom, i naprave kanal do Pjing Janga, di će vam biti kraj na Marsu, a Hong Kong nije Kina

naranca

19.06.2013. 11:40

@mi srbi rusi i kinezi - @hrvatOdakle ti 5 mil.Mnogo je to manje.Kinezi su bogati sada.Nisu kao Hrvati i Mexikanci.

Hrvat

21.06.2013. 01:47

@mi srbi rusi i kinezi - A hrvati su za Srbe kalifornija, toliko krda od auta, kuća bez oluja i fasade nema ni u Rusiji, skokevsa poljskim wc i plata 12000 sin, ko kina, nama stiže 4 mijijona tusista i sigurno 12 milijardi evra, šta ćete vi, da vam nema eu gladni bi bili i penzija iz hr, e pomoranco

David Boreanez

18.06.2013. 20:58

Ne bi imalo smisla da se a bilo kim drugim susreo. Tako da ne razumem faktor iznenadjenja.

bivsi_doktor

18.06.2013. 20:59

Kremlj pita i za NATO, odnosno ispituje koje smo sve tajne u stanju da otkrijemo prijateljima-kaubojima. Ukratko hoću da kažem da nismo zaslužili da nas Rusi smatraju istinskim i pouzdanim prijateljima i partnerima.

David Boreanez

18.06.2013. 20:59

Vucic je jos jednom opravdao poverenje naroda, a i poverenje stranih diplomata, i mocnih drzava uopste.

duca

18.06.2013. 21:09

Tako radi pravi čovek kao što je Aca Vučić otvoreni za sve ako je dobrobit njegovog naroda u pitanju

pranja

18.06.2013. 21:55

@duca - Kako vas bre ne mrzi vise da ovako kursdzijski forsirate potok.Vi jos kao neshvatate da bi posle datuma jedan od prvih uslova bio NATO integracije."Aca" bi da prica svakome ono sto zeli da cuje,i ovoga puta je dosao jedan mnogo,ali mnogo jak lik pred kojim ce "Aci" ne samo spasti cvikeri vec i vecina maski koje nosi.

K G B

18.06.2013. 21:44

I iz ovog sastanka se vidi u koga Putin ima najvise poverenja kada je Srbija u pitanju.

olga

18.06.2013. 21:55

Rusi su sa uticajem na ovvom prostoru završili i hvala bogu;ceo region će u NATO i to je jedino ispravno.Veću štetu su Srbiji naneli Rusi nego bilo koja zapadna zemlja.Oni hoće preko Srbije da se prepucavaju sa SAD-e.Niko nikada nije imao korist od Rusa.Mnogo su pomogli i Libiji,a pogotovo Siriji.

zoks

18.06.2013. 22:49

@olga - olga,draga po tebi ispade da su nas Rusi drzali pod okupacijom direktno oko 300 godina,a indirektno preko 200 sto znaci preko 500 godina ukupno!Po tebi ispada da su nas Rusi napali u Prvom svetskom ratu,kao i u Drugom,i bombardovali nas otrovima 99`godine!Koju hranu jedes pa si tako "pametna"?Sto bi Rusi ratovali za plemena po Libiji ako njima samima ne odgovara stanje u drzavi?Ne pominjes pljacku Libije od strane zapada i amerike!Da te nije mozda sramota te pljacke!?Mene bi bila sramota!

Krle

18.06.2013. 21:56

Rusi dolaze jer je ova srpska ekipa, kao i prosla sasvim nepouzdana, ne drze se dogovora sa Rusijom, a prema zapadu se ponasaju podanicki. Rusija je ulozila znacajna sredstva u rbiju, dala joj znacajne kredite uz koje su isla i neka obecanja pretpostavljam. Da sam na mestu Rusa, sa ovom srpskom ekipom ne bi imao nista, stavise, otepo bi ih u svemu.

Ratko Penzioner

18.06.2013. 23:13

@Neko - Sada vise nego ikad Srbija mora da vuce prave i promisljene poteze a za to su potrebne proverene i tacne informacije !

Mirjanic

18.06.2013. 22:11

U ovako delikatnim trenucima za Srbiju na celu sa Aleksandrom Vucicem,poseta coveka iz bezbednosnih struktura i ovog ranga definitivno ima svoju svrhu , pomoc i uticaj a sarzaj konverzacije mora biti poznat samo onome koji je u stanju da nosi njegovu ozbiljnost i znacaj.

Simpatizer

18.06.2013. 22:16

Vučiću legendo smeni Krkobabića "srednjeg". Zato što Poštu ne vodi kako treba. Po radnim jedenicama još uvek mu sede pojedini DS nesposobni kadrovi kao na primer u Zaječaru, i pojedni kriminalizovani Upravnici kao na primer u Kladovu. I dok Krkobabić ćuti secikeserići kolo vode.

milan

18.06.2013. 22:37

@Simpatizer - a i savetnici genralnog telekoma su kadrovi SNS-a koji su do juce prodavali robu na pijaci ... "istaknuti" strucnjaci iz telekomunikacija ...

Bojana

18.06.2013. 22:16

Ova vlast je resena da pomogne Srbiji i da je izvede na pravi put i naravno da ce pokusati na sve strane da nadje pomoc i ko nam god bude pomogao, mi cemo im biti zahvalni i uzvratiti im pomoc kada njima bude nesto zatrebalo

Mirjanic

18.06.2013. 22:20

Cemu toliki sarkazam u pojedinim komentarima, kada Predsednik Nikolic ni recju ni gestom nije doveo u pitanje sigurnost i bezbednost kako pojdenica tako ni drzavu, vec se, naparotiv ,ophodi i postavlja onako kako je i obecao, kao Predsednik svih gradjana ,u Regionu , kao institucija koja zeli mirnu i konstruktivnu saradnju, a u zemljama Evrope ,kao legalno izabrani predstavnik svoje nacije koji svoju zemlju zeli da vidi unutar EU.

Goran

18.06.2013. 22:21

Rusija zemlja sa neizmernim iskustvom na polju bezbednosti i protivteroristicke borbe, treba iskoristiti to. Pohvale za rad nase vlade.

Noca

18.06.2013. 22:32

Saradjna izbedju sluzba bezbednosti uvek postoji u raznim sverama ,sto je noralna stvar.

GAJA

18.06.2013. 22:32

Od posete zvaničnika ruske bezbednosti samo možemo da očekujemo pomoć u borbi protiv svih onih koji Srbiji ne misli dobro i njihov dolazak možemo smatrati odobravanjem zvanične Moskve u zaokretu i načinu vođenju politike nove vlasti u Srbiji.

Kapadokija

18.06.2013. 22:32

Odavno je jasno da je bilo pogresno to sto smo dozvolili da KFOR zameni EULEKS.Nadam se da ce se to ispraviti.Srbija treba da igra kartu i na istoka i na zapada.samo tako cemo moci da se izvucemo iz ove krize.

Isomi

18.06.2013. 22:35

Ovaj čovek je izuzetno uticajan u Rusiji uspešna saradnja sa njim je dobra za Srbiju. Vučić to očigledno dobro zna.

Sapienti sat

18.06.2013. 22:44

Svaka saradnja sa Rusijom ne moze da skodi.Treba iskoristiti najbolje iz toga.Greska je bila to sto je KFOR otisao sa Kosova,ali to treba zahvaliti nekim drugima,a ne ovoj vlasti.Ova vlast sada treba da vadi vruce kestenje.

Kerefeka

18.06.2013. 22:54

Moze se uspostaviti odredjeni balans izmedju istoka i zapada samo ako se odigra pametno.U skorasnje vreme niko to nije znao da ucini.Treba iskoristiti ovu saradnju i za modernizaciju i unapredjivanje odbrane.

Minja

18.06.2013. 22:56

Ovo treba ceniti i postovati,Rusija nam je uvek dobrodosla a prvi covek njihove tajne sluzbe svakako je dobronameran, u poseti Vucicu ima ce puno tema o kojima se treba konsultovati...Bravo Vucicu...

Najlon

18.06.2013. 23:04

Konačno prijatelji sa istoka posle dugih godina zatvorenih vrata Srbije prema istoku. Ovo je još jedan dokaz predizbornih obećanja Aleksandra Vucica i Tomislava Nikolica gde su rekli i istok i zapad.

ljilja54

18.06.2013. 23:06

Sa Rusijom trebamo saradjivati u svakom pogledu, jer je to nasa tradicionalno prijateljska zemlja, i kad je u pitanju vojno, bezbednosno i svako drugo partnerstvo. Ruski General sada ima priliku da oseti puls i klimu koja vlada u Srbiji kada je Rusija u pitanju. A da je ona u najboljoj formi svedocei ovaj susret sa g.Vucicem.

Mata Hari

18.06.2013. 23:10

Ja ne znam kako Vucic uspeva sve da postigne i kako sve to uspesno radi.Treba se okrenuti Rusiji i izvuci neku korist iz takve saradnje.Trebalo je to odavno uraditi.

Zoran

19.06.2013. 07:23

@Mata Hari - Ne postiže sve i ne radi uspešno,Samo stvara kult ličnosti,kako mu je Makijaveli preporučio.Prikaži se kao svemoćni vladar,u sledećem trenutku kao žrtva,čovek sa sto lica.Konačni cilj je da uđe u istoriju po svaku cenu.

Ratko Penzioner

18.06.2013. 23:10

Nema jake zemlje bez jake i pouzdane sluzbe bezbednosti . Prava informacija u pravo vreme je uvek bila zlata vredna !!!

Andrija

18.06.2013. 23:16

Ova vlast je resena da pomogne Srbiji i da je izvede na pravi put i naravno da ce pokusati na sve strane da nadje pomoc i ko nam god bude pomogao, mi cemo im biti zahvalni i uzvratiti im pomoc kada njima bude nesto zatrebalo

ivanS

18.06.2013. 23:17

Rusija je velika zemlja koja ima mnogo iskustva,sda treba iskoristiti naš bratski narod i učiti od njih o svemu o čemu je Srbija uništena i zatucana

Aleksandra

19.06.2013. 00:00

Na ovom polju možemo dosta naučiti od Rusa.Značajna poseta koja može doprineti i uspostavljanju još čvršćih veza sa nama bliskim Rusima!

Aleksandra

19.06.2013. 00:02

Pitanje državne bezbednosti pojavljuje se kao još jedno u nizu na kom je potrebno sprovesti adekvatne izmene, stoga je podrška Rusije i današnja poseta izuzetno značajna!

Krle

19.06.2013. 07:45

@Aleksandra - nastavak rada na tom procesu i traganje za rešenjem kljucno je da se zadrži zamah u naporima da se poboljša žvot ljudi na terenu

Zoran

19.06.2013. 07:20

@REALISTA88 - Samo da mali od palube ne napravi pogrešan korak.Odmah će ga zbrisati sa jarbola.

zoks

19.06.2013. 10:20

@REALISTA88 - realisto,iz prevrtljivog naroda se radjaju prevrtljivci!Pitaj toga tvojega prevrtljivog Vucica kada treba da mu verujete,pre,sada,ili posle?

olja

19.06.2013. 00:12

Ova poseta govori mnogo o tome koliko je Vucic ozbiljan, odgovoran i odlucan drzavnik. Svaka cast Vucicu!

Zoran

19.06.2013. 07:19

@olja - Nejasna je Vučićeva politika o bezbednosti države,pa je ruski izaslanik došao da se uveri kojim smerom Vučić i njegovi sledbenici idu.Ako ocena bude negativna biće problema.Ipak Rusija najviše računa vodi sama o sebi i zato je postala jaka država.

Krle

19.06.2013. 07:34

@olja - pitam se sta drug Sasa misli o citaocima Novosti kad salje ovakve bootove na nas. Sigurno nista lepo.

HitmanSRB

19.06.2013. 09:05

@olja - Treba stvarno biti ispranog mozga pa imati takvo mišljenje o bilo kom našem političaru ( ako izuzmemo Vuka Jeremića i još neke svetle primere)! Ova poseta ima za cilj da ispita da li smo mi to stvarno krenuli da se priključujemo NATO-u ili samo zbijamo šale. Jer ako jesmo, onda onaj baćuška što upravlja balističkim projektilima će Beograd da doda na onu kartu sa crvenim čiodama koje simbolišu mete za "vatromet". Samo malo da koriguje azimut i osnovni pravac!

Kill Blinton

19.06.2013. 09:30

@olja - Ova poseta govori o tome da je morao da dođe lično šef sviju obaveštajnih službi Rusije i najbliži saradnik Vladimira Putina, da lično nalupa šamare jednom od najvećih izdajnika koji idu toliko daleko u ispunjavanju EU zahteva da su počeli da sabotiraju i sam projekat "Južni tok"! E zato je došao general lično, i nadam se da će ove punoglavce iz vlasti odvratiti od EU i usmeriti ih prema savezu sa Rusijom!

Ivan Golubovic

19.06.2013. 00:40

Ovaj nije bio u Srbiju 100 godina zbog nekih. Sada je video da ima sa kime da vodi dijalog i dosao je.

Srbin 100%

19.06.2013. 12:13

@Ivan Golubovic - Apsolutno si upravu,i ne samo on,mnogi drugi nisu dolazili,neki konstatno pricaju da nema ruskih investicija...naravno da nema kada ih prethodne vlasti nisu dozvoljavale

ss

19.06.2013. 01:04

Vidite po lajkovima, koliko Srpski narod navija da se ujedinimo sa Ruskom Federacijom.Vlast treeba da sluša svoj narod, a ne da ide ka agresorskoj i okupatorskoj EU!

Angelina977

19.06.2013. 01:06

Ovo je od velike važnosti za Srbiju,a Aleksandar Vučić mora ima veliko uvažavanje Rusije kada ovakva osoba dolazi do njega

BOBAN

19.06.2013. 09:42

@Angelina977 - Pitanje za Srbiju od ruskog generala je samo jedno: idemo li sa evropskim integracijama u NATO pakt? Iluzija je kada su ovakvi susreti u pitanju da se govori o poverenju u bilo koga,velike sile interesuju samo konkretni odgovori,licno mislim da je Vucic i za evroatlantske integracije.Dakle ocekujte Srbiju u NATO paktu,i za neku godinu unapredjenje odnosa NATO pakt -Rusija.

zoks

19.06.2013. 10:18

@Angelina977 - boban,sto se tice odnosa Rusija-nato,to ce biti pokusaj nato-a da otme Rusiji prirodna bogatstva sto im je bio cilj jos od Napoleona!Ali je sada jedna "mala" razlika sto su se lacmani udruzili i imaju svoju razuralenu pljackasku bandu koja pljacka svuda po svetu gde mogu!O Srbiji ne trosim tastaturu!

vanja

19.06.2013. 01:12

Narod Srbije ima veliko poverenje u Ruse,.Nas pored zajedničke prošlosti poveezuje vera i slična sudbina. saradnja sa Rusijom uvek ima pozitivnog odjeka u narodu.

corli

19.06.2013. 01:25

Ova poseta je znak da je saradnja sa Rusijom na visokom nivou, a za to je najviše zaslužan Vučić.

Ela

19.06.2013. 01:41

Poseta Patruseva, prvog bezbednjaka Rusije dovoljnog govori koliko su odnosi nase dve zemlje dobri i koliko je vazno saradjivati na svim poljima sa prijateljskom nam Rusijom .

Dok zbori Al€k! - Vučić€vim $N$ $KOJ-ovcima... $ ljubavlju

19.06.2013. 07:53

"Alekovo doba" - "Naše pesme njemu liče, i mi mu slični smo po svemu. Ljubav hoda, ljubav niče - okrenuta prema njemu. Treperi kroz plavu liru ovo doba plemenito. S njim u ratu i u miru, zovemo se i mi - Vučić."

Dok zbori Al€k! - Vučić€vim $N$ $KOJ-ovcima... $ ljubavlju

19.06.2013. 07:58

"Kad Vučić kaže" - Kad Alek kaže MIR, buknu bele SNS ruže. I ruke se u šir' sa rukama SPS i URS i DS i LDP i SPO združe. Kaže li neko DATUM, paradno i ponosno nam ruke EU-ropske sinu. Svak je svakom brat i čuva regiJonalnu i EU-ropsku Domovinu. Rastemo stasito, ko njegovo ime i izborni rejting. Kad mi kažemo Alek - sve smo rekli time.

Krle

19.06.2013. 13:30

@Dok zbori Al€k! - Vučić€vim $N$ $KOJ-ovcima... $ ljubavlju - Dacic je rekao da je klima veoma pozitivna, ali da nije vreme samo za podršku, pohvalu i aplauze

englez

19.06.2013. 07:59

Dosao je da ispita kolik je sigurno da Rusija radi sa Srbijom, nije ovo nikakva podrska vec provjera. Nemojte zaboraviti da je Srbija u okviru Jugoslavije vrlo aktivno saradjivala sa Amerikom u svim oblastima. Ovo je vise suptilno kazivanje, da bez obzira sto mi kao volimo Ruse, to nece biti razlog da nas u sukobu koji predstoji nece pocastiti sa svojim nuklearnim projektilima. Nema sjedenja na dvije stolice.

Dok zbori Al€k! - Vučić€vim $N$ $KOJ-ovcima... $ ljubavlju

19.06.2013. 08:05

"Ide Alek preko Rumunije" - Ide Vučić preko Rumunije, i on vodi svoje SNS divizije. Kad je Vučić preš'o Rumuniju, osnov'o je narodnu KUHINJU. Kol'ko ima Rumunija grana, jošt je više mladih SNS pazdarana. Kol'ko ima Rumunija lista, jošt je više mladih SNS EUropista. Drugarice, posadimo cveće, kud se izborni rejting druga Aleka kreće. Internetski SNS skojOvci i proleteri, blago li je vama, kad drug Vučić komanduje s vama!

bane sns

19.06.2013. 08:46

Svaka cast Vucicu,jos jednom je opravdao poverenje naroda.Podrska gradjana blizi se stoprocentnoj,a ovo je još jedan dokaz da je Vučić uspostavio dobre kontakte i sa USA,Nemačkom,ali i sa Rusijom.Pa i sa Kosovom,zasto ne reci..,Vucic je mudro odigrao i u potpisivanju sporazuma i otcepljenju od KiM.Evropa nema alternativu,najbolji idu napred!Ziveo Vucic!

zoran

19.06.2013. 10:43

@bane sns - O chemu ti pricas..?? Njega je zapad postavio da zavrshi posao sa Kosovom..? Dobice sheika da malo zaslepi narod i to je to. Rus je dosao da ga opomene i da mu kaze da sve znaju i posmatraju. Shta mislite...zasto je ovaj dosao tako iznenada..? Pa taj chovek je praktichno drugi chovek Rusije...!!! Jeste li vi toga svesni..?

simic

19.06.2013. 09:00

dobro je da su stigli kod vucica ruski obavestajci i to oni najvisi. plasim se da nase drzavnike prisluskuju stranci, nato, eu, vlade zapadnih zemalja i drugi, pogledajte samo tu bruku - britanci su spijunirali G8 . i tu je caka, nisu uspeli da spijnuniraju tedlefon i druge veze rusa merdvedeva , imao je specijalnu zastitu za koju zapad nema resenje. zato dobro sosli rusi, naucite vucica i sve nase da se zastite.

zoks

19.06.2013. 09:43

@simic - simic@ "plasim se da nase drzavnike prisluskuju stranci,eu,nato,....."?????!!!!!!Kao prvo to nisu drzavnici nego politikanti!Kao drugo,ne prisluskuju ih nego ti ih postavljaju na vlast,pa ispunjavaju naredjenja pomenutih!Gde ti zivis covece!!!!????

Djeram pijaca

19.06.2013. 12:12

@simic - Imaju mnogo toga da nauce od Rusa......nece im skoditi to je sigurno.

Dejan_S

19.06.2013. 09:07

Na sceni je velika prevara političara u odnosu na 90% biračkog tijela koje ih je podrzalo jer su kampanju zasnovali na normlanim patriotskim principima.ovo je izdaja.

Шта је идиотлук?

19.06.2013. 09:24

Када на све што вам се нареди, ставите потпис. "Mata Hari Ja ne znam kako Vucic uspeva sve da postigne..." Нормално да не знате, кад ништа и не постише, осим да потписује наређења из Брисела. Тако би и моја баба могла да да отисак прста на сваки папир који јој се да на потпис.

Kikiriki

19.06.2013. 09:25

Vucic je gradio godinama svoju licnost i sebe kao politicara,otud i ovo "koketiranje" i sa istokom i sa zapadom.Tako i treba,da se neko ranije tako ponasao,gde bi nam kraj bio.

Djeram pijaca

19.06.2013. 12:11

@Kikiriki - Sad se ne bi nalazili pred bankrotom i u kreditima....privreda bi sigurno bila vec uveliko pokrenuta.

Djeram pijaca

19.06.2013. 12:09

@dzoniba - Odlucan i borben je Vucic..pokazao je svetu da ne pada na ucene.

Irida

19.06.2013. 10:22

Drago mi je da se Aleksandar Vučić sastao sa Patruševim. Sada vidimo koliko je ozbiljna uloga Aleksandra Vučića i da vodi jednu državu u pravom smeru. Zahvaljujući Aleksandru Vučiću Srbija će ostati vojno neutralna, sarađivalće i sa NATO i sa ruskim vijnim snagama. Srbiji su najpotrebnije vojne investicije. Srbija ima budućnost sa naprednjacima na vlasti. SNS je jedina stranka radi za interes naroda i države.

Irida

19.06.2013. 10:23

Drago mi je da se Aleksandar Vučić sastao sa Patruševim. Sada vidimo koliko je ozbiljna uloga Aleksandra Vučića i da vodi jednu državu u pravom smeru. Zahvaljujući Aleksandru Vučiću Srbija će ostati vojno neutralna, sarađivalće i sa NATO i sa ruskim vijnim snagama. Srbiji su najpotrebnije vojne investicije. Srbija ima budućnost sa naprednjacima na vlasti. SNS je jedina stranka radi za interes naroda i države.

čiča

19.06.2013. 10:54

Da li je on njega primio ili je morao da ga primi. Očigledno sedenje na dve stolice više nije moguće ili ćete biti poslednji u EUrupi ili ćete kao što treba biti sa svojom braćom i u dobru i u zlu , pa izvolite birajte. EUrupa nikad

Шајка

19.06.2013. 11:33

DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN - имаш ли ти имало разума? Јес икад завршио први разред? Макар забавиште? Па ти Србијанци су створили и Книн и Крајину, билмезу један. То су ти људи који су направили твоје деде и бабе.

mile

19.06.2013. 12:46

@Шајка - Sajka kako su stvorili njegovog babu i djeda "ti tamo"!! Koliko je ljudi sa Dinare otislo u danasnju Srbiju!!! Jest da je malo napasan, ali i vi ste pravi "cigani", ne Romi, vec doslovno "cigani"!!!

Шта је идиотлук?

19.06.2013. 11:37

Кад неко плати да пишеш као DINARSKA-DIVIZIJA-KNIN.

iz glave

19.06.2013. 11:43

da li je bolje da preko Dunava plasiramo kinesku robu, a preko RS i Madjarske ruski gas i naftu ili da budemo EU region gde će vlasnici svog zemljišta i preduzeća biti stranci

Arijan Biber

19.06.2013. 11:54

I na istok i na zapad, na sever i jug... Dobra volja, iskreno, odlučno sa jasnim stavovima, Vučić otvara sva vrata, gradi one mostove koje smo decenijama rušili. Zna šta hoće, zna šta možemo za razliku od prethodnika koji su išli u svet im kažu šta hoćemo.

jevgenija

19.06.2013. 13:44

silan ovaj nas ministar odbrane Aleksandar Vucic. U istom danu se sastao i sa sefom ruskih obavestajnih sluzbi i sa komandantom zdruzenih snaga NATO.

preokret

19.06.2013. 14:01

Vucic je pokazao svetu da ne pada na ucene.Hrabar,borben,posten..,ziveo vrhovni komandant gospodin Vucic!

Ruben Lonuestro

19.06.2013. 14:41

@preokret - ziveo vrhovni komandant drug tito.... zivela svetla buducnost na celu sa Dzemalom Bjedicem i zadnjicom Staneta Dolanca!!!! Ziveli!!!!!

Krle

19.06.2013. 15:19

@preokret - Dacic je rekao da je klima veoma pozitivna, ali da nije vreme samo za podršku, pohvalu i aplauze

Uglješa

19.06.2013. 14:46

Vučić nam je najveća podvala katolika još od Tita jezuite. Picoustog Vučića je još davne 1992 godine po nalogu Čuvara revolucije Crnoruki selektirao, obrađivao i navukao na kokain Jovica Stanišić. Danas nakon 22 god. Vučić komada i prodaje Srbiju. Mi samo jedno rešenje imamo da ove …..... kaparisane plaćenike ili nas neće biti!

Srbijanka

19.06.2013. 16:01

Vučić je pametan čovek i zna šta radi. Čovek koji hoće saradnju sa celim svetom. Živeti u miru i slozi sa svima. A pritom mu je narod na prvom mestu. Kad se čovek bori za svoju zemlju i svoj narod ne može da pogreši. Vučiću ti si čovek kojem narod veruje! Samo napred!

ZEKA

19.06.2013. 16:26

Zahvaljujući Aleksandru Vučiću Srbija će ostati vojno neutralna, sarađivalće i sa NATO i sa ruskim vijnim snagama.

SARA

19.06.2013. 16:41

Treba iskoristiti ovu saradnju i za modernizaciju i unapredjivanje odbrane.Saradnja Srbije sa Rusijom je oduvek bila znacajna za nasu zemlju i njene gradjane, narocito kada je rec o bezbednosti.

blok70a

19.06.2013. 16:46

Normalno da ce da pita za nato,ocigledno im nije bas jasna nasa politika "nesvrstavanja" 21. veka.Price o "kuci sa dvoje vrata,na istoku,zapadu,severu i jugu" su price za malu decu.Nisu ovo 50-e i 60-e,i vreme Tita i nesvrstanih.Ovo je vreme nove podele sveta na politicke,ekonomske i vojne blokove a mi kao da toga jos nismo svesni pa bi da sedimo na dve stolice.Nije za dzabe Putin rekao Dacicu da se ne moze istovremeno biti i Rus i Amerikanac.

Dejan_S

19.06.2013. 21:00

@blok70a - Bravo blok70a , to je priča za beskućnike , a srbija ce to postati ako ovako nastavi

to dinkicu

19.06.2013. 23:01

@blok70a - nema potrebe da budemo ni jedni ni drugi,Srbi su opstajali i opstace, nemamo potrebe da biramo niciju stranu.Busati se u prsa pred jacim nije pametno, ostati po strani i pustiti velike nek se biju.Potrebna je obrenovicevska politika.Onoliko koliko su nam potrebne nato baze, toliko nam isto fale i ruske

naranca

20.06.2013. 00:53

@blok70a - Pa i nismo ni jedni ni drugi.A i sumnjam da je to Putin rekao.On je daleko suptilniji od takvih izjava.