Vučić: Referendum, uz slogu

M. BABOVIĆ

četvrtak, 25. 04. 2013. u 16:48

Вучић: Референдум, уз слогу
Srbija će na referendumu odrediti sudbinu sporazuma Beograda i Prištine, ako se Srbi sa severa KiM u utorak obavežu da će prihvatiti njegove rezultate. Narodno izjašnjavanje najranije do 15. maja, izjavio Aleksandar Vučić

SRBIJA će na referendumu odrediti sudbinu sporazuma Beograda i Prištine, ako se Srbi sa severa Kosova i Metohije u utorak obavežu da će prihvatiti njegove rezultate i na terenu primeniti sve što piše u briselskom dokumentu.

Ovaj scenario u četvrtak je otkrio prvi potpredsednik vlade Aleksandar Vučić, po završetku napetog sastanka sa delegacijom političkih lidera našeg naroda sa severa pokrajine. Ako naši sunarodnici prihvate ovaj uslov Beograda, veliko narodno izjašnjavanje moglo bi da se organizuje najranije 15. maja, a Vučićev ključni poziv je da se svi obavežu na jedinstvo, ma kakva odluka da bude.

NISAM RATNI POGLAVICA PRVI potpredsednik poručio je i da Srbija neme snage za ratovanje i vojne podvige, ali da “zna šta joj je činiti ako neko napadne naš narod”. - Da se silimo nismo u situaciji, niti je to realno. Nisam rođen da budem ratni poglavica Srba, za šta se mnogi ovih dana kandiduju. Takvi bi tuđu decu da šalju u rat. Mnogi bi da udaraju u ratne bubnjeve, ali pod uslovom da ne pada kiša i da ti bubnjevi odzvanjaju na Terazijama, a ne u Drenici.

- Ukoliko Srbi sa severa smatraju da Vlada i Skupština nemaju legitimitet i da ugrožavaju nacionalne interese, spremni smo na preispitivanje narodne volje. Neka oni sami formulišu pitanje. Ako većina građana Srbije podrži sporazum, onda će Srbi sa severa morati da učestvuju u sprovođenju sporazuma. Ako sporazum bude odbačen, Vlada više neće postojati i podneću istog momenta ostavku. Ima li poštenije i odgovornije ponude - zapitao se Vučić, na venrednoj konferenciji za medije u Nemanjinoj 11.

Prvi potpredsednik podsetio je da je odluka iz Brisela jedina koja državi obezbeđuje budućnost i uveren je da bi većina građana rekla “da”.

- Zastupaćemo ono što je potpisano, a ako to bude poraženo, ne možemo dalje da vodimo Srbiju. Ali, ubeđen sam da svega pet-šest odsto građana smatra da je sporazum loše rešenje, i to su oni koji bi da zemlju i dalje dele na patriote i izdajnike. Siguran sam da ogromna većina ljudi misli da je ova vlada učinila nešto najbolje za budućnost naše dece i države. Kroz istoriju smo mnogo puta bili podeljeni, a od toga smo imali stotine hiljada žrtava i gubljenje perspektive za narod i zemlju. Mi danas tražimo drugi put.

Vučić tvrdi da kampanja protiv sporazuma sadrži bezbroj laži:

NEKA AMFILOHIJE IZAĐE NA IZBORE VUČIĆ nije krio da je razočaran saopštenjem o briselskom sporazumu, a posebno onim delom koji sadrži “neistinite političke kvalifikacije”. - Pozivaju se na tačku 14, koja je prepisana iz bar 15 akata koje je Srbija do sada imala, kao krunski dokaz za priznanje nezavisnosti. Dakle, oni koji su učestvovali u pisanju saopštenja, potpisivali su i prihvatali ovo isto mnogo pre ovoga. Nemam nikakav problem da Amfilohije Radović izađe sa izbornom listom i pobedi na izborima, ali pre nego što se to desi, neće voditi politiku ove zemlje. Uz sve dužno poštovanje.


- Izmišljaju da nešto prodajemo i izdajemo, da dajemo nezavisnost Kosovu. Podmeću i da smo uništili srpske institucije, a, u stvari, smo se izborili za bolja rešenja čak i od faktičkog stanja. Jedini problem je, možda, pominjanje kosovskih zakona u tački 10. I pored toga, ovo je najviše što smo mogli u datom trenutku. Jednoga dana Srbija će se sigurno pozivati na ovaj sporazum kao na “Dejton” ili Rezoluciju 1244.

Prvi potpredsednik ne veruje da bi referendum usporio primenu briselskog dogovora i samim tim ugrozio dobijanje datuma za početak pregovora sa EU:

- A, treba li da za te dve nedelje uzmemo motku i tučemo naše ljude da prihvate sporazum da bi se to nekome svidelo? Srbija je u prethodnih osam meseci uradila više nego u prethodnih 12 godina, i to priznaju svi i u Nemačkoj, i oni koji podržavaju Srbiju ili ne. Ako neko traži razlog da nam ne dodeli datum, uvek može da ga nađe. Ali, ne znam kako bi to mogli da objasne građanima Srbije.

Vučić je potvrdio da će Krstimir Pantić i dalje ostati u Kancelariji za KiM, bez obzira na to što se javno usprotivio primeni briselskog dokumenta. On je najavio i da će u narednih deset dana obići naš narod u pokrajini i severno i južno od Ibra.----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PROČITAJTE JOŠSrbi sa KiM: Nećemo učestvovati u primeni sporazuma
File sa Dačićem i Vučićem
u Beogradu
Sastanak akcionih timova u Briselu: Na stolu policija i sudovi
Kirbi: Srbija nije priznala Kosovo, a nismo to ni tražili----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (291)

Kraljevčanin

25.04.2013. 16:55

Žao mi je iskreno onih ljudi koji više neće moći da unovčavaju reč patriotizam i da vuku za nos i Srbe u Srbiji i Srbe ne Kosovu.

kondor

25.04.2013. 19:26

@Kraljevčanin - Sto ti ne unovcavas , misli da oni mogu unovcavati u getima ogradjeni bodljikavom zicom . Njihova deca vec godinama zive u tim getima idi na KM pa unovci svoj patriotizam . Srami se komentara.

Tony USA

25.04.2013. 19:45

@CNN - Bio je referendum na Kosovu!Posledica tog referenduma je nezavisno kosovo!

pop

25.04.2013. 17:12

ima bolje gospodo nemojte vise ici tamo i trositi pare neka narod koji zivi na km. to odluci a vi ste rekli svoje .

dejan

25.04.2013. 18:40

@pop - da,neka odluci,ali nemoj da zovu nas kad oluje krene,jer meni nepada napamet da opet idem u unapred izgubljene ratove!

Niki

25.04.2013. 17:56

Apsolutno podrzavam sve sto je g.Vucic ovde rekao. Nikada za njega i njegovu partiju nisam glasao ali potpisujem svaku recenicu u ovom tekstu. Mozda bih samo rok za eventualno izjasnjavanje skratio da ne gubimo bespotrebno na vremenu. Kada neko tako olako bagatelise okolnost da ostaje svoj na svome,medju svojima, u miru, sa svojom administracijom, policijom i sudom onda njemu bojim se nema pomoci i nikada i nece biti dovoljno.

PanicusVulgaris

25.04.2013. 18:22

@Niki - Niki, nisi u pravu da ce srbi na KiM ostati svoji na svome, sa svojim sudom i policijom. Sudovi na sjeveru bi po ovom sporazumu imali sudije srbe, ali bi bili pod upravom Pristine, i morali bi da sude po kosovskim zakonima i budu dio kosovskog pravosudnog sistema. A o besmislici da ce NATO i EU biti garanti bezbijednosti srba ne treba ni komentarisati...pa to oni koji su nas bombardovali, na silu postavili granicu izmedju kosova i Srbije, koji prevoze siptarske vojnike na tu granicu!

Niki

25.04.2013. 22:06

@Niki - Panicus@ Tacno je-u okviru Kosova.Pa ti Kos zakoni su prepisani zakoni EU,to su zakoni koje ce primenjivati srpske sudije.Pa i mi jedva cekamo kada ce nas ovamo evrop.reforma sudstva spasiti ovog naseg javasluka i propasti. Taj KPS ste imali i dosad i bili su Srbi a i bice. Sa ovim sporazumom vi I put dobijate bezbed.garancije najjaceg saveza na svetu!Da cete ostati u miru,na svom,sa svojima itd.Izgleda da ste odlucni da katastrofalno pogresite i od gotovine tj.svega dobijete izbeglicki kamp.

Referendum

25.04.2013. 18:10

Za svaki referendum najvažnije su dve stvari: 1. tko piše referendumsko pitanje i 2. tko prebrojava glasove.

CNN

25.04.2013. 18:39

@Referendum - Dok god u komisiji ima makar jedan ko je protiv briselskog sporazuma nema brige.

Boro

25.04.2013. 18:12

Pocelo je spinovanje javnosti.Kojekakve agencije se polako javljaju sa rezultatima istrazivanja koja naravno idu u prilog ovom sporazumu.Ne nasedajte na takve informacije,pamet u glavu i ne dozvolite da vas bilo ko ubedjuje i da vam menja misljenje.

Čedomir Činić

25.04.2013. 18:12

Sva snaga drzave je u Parlamentu, narod pravi zakone, finansiju i sudstvo, kroz svoje izabrane representante, koji cine Parlament, i jedini je koji ima, (ne politicke stranka, koalicija politickih stranacka ne postoje, ili vlada ili rezim ) indirektnu ekspertizu, i niko ne stoji iznad toga, osim naroda i narodne volje .Novi pravima i moralom demokratski rezim, na nedemokratski nacin! mora da organizuje drzavu, da bi narod dobio demokratiju.

bobts

25.04.2013. 18:15

Gospodine Vucicu,do sada nisam izlazio na izbore,ali ako do ovih dodje izacicu i podrzacu vas !!!!!!!!!!

srpski patriota

25.04.2013. 18:22

Ako odluka na referendumu bude onakva kako Vučić hoće onda će to biti obavezujuće za sve, a ako ne bude kako on hoće onda on prvi neće da sprovodi rezultate referenduma već će dati ostavku.

Gordanac

25.04.2013. 18:29

I Izvuko si sta si mogao da izvuces,a da nisi potpisao sporazum Kosovari bi ziveli u velikoj Albaniji za par godina i ponovo ne bih bio dobar.Srpskom narodu niko ne moze da ugodi izborio si se za sever Kosova i to je maksimum.Za ostatak Kosova izborili su se Kosovari koji su prodali sve sto su imali za duple cene tako ce uradeti i sa Srbijom jednog dana.

krusanin

25.04.2013. 20:39

@Gordanac - Gospodine Gordanac,Siptari sebe nazivaju (na njihovom jeziku) Kosovari.Srbi sa Kosmeta su Kosovci ne Kosovari.Mozda ste Vi Kosovar cim tako razmisljate a ne crvenite.Zastidite se Vasih gluposti.Kosovac.

Mrgud

25.04.2013. 18:36

Ako se budu pıtali oni Srbi sa Severnog Kosova koji su se enormno obogatili na racun Srbije a svercujuci sa Siptarima i pri tom uporno radeci protiv svoje zemlje, onda taj sporazum nece nikada zaziveti. Ko bi napustao zlatni rudnik.

mikibg

25.04.2013. 18:49

Ma vazno je da su vas svi predstavnici sa juga KIM jednoglasno podrzali a njih je vise,a ovi sa Severa se bune jer su navikli na duple plate, duple dnevnice, otvorena granica i jos mnogo stvari..a sto se tice Amfilohija, samo me zanima jer taj intervju dao iz auta koji ima i koji mu vredi 80.000 evra, ma njega i ove sto se bune boli za KIM, njima je problem sto nece znati sta vise da pricaju u kampanji, a to mi je najdraze, cao Vojo! Kakav bre referendum, glupost.

Srdjan

25.04.2013. 18:58

Prvo dozvolite Ustavnom Sudu da se izjasni pa ako je to sto Vi (g.Vucic i g.Dacic) dogovorili sa Tachijem pravno moguce da odgovorimo i mi na referendumu.

val

25.04.2013. 19:22

Sto se tice poglavice,ne pravi se duhovit.Oni su svojim zivotima branili svoj narod i svoju slobodu.Postoje i spomenici koje su im digli bas ti pobednici,sto ce za tebe dok si ziv,a i posle toga biti tabu.

Pripravnik

25.04.2013. 19:22

Referendum je nepotreban po mom misljenju, u skupstini sede poslanici koji reprezentuju volju naroda i odluka je skupstine je legitimna!!

CNN

25.04.2013. 19:34

@Pripravnik - Još kada bi se pridržavali onoga što su govorili u kampanji bilo bi dobro. Referendum je uvek potreban kada je duboka podela u narodu.

basketin

25.04.2013. 19:39

@Pripravnik - G-osn pripravnik, da je sreće i kada je bude, da u Skupštini sednu ljudi kao predstavnici volje većine odnosno naroda Srbije - onda će i Sunce "jače grejati Srbiju", t.j., onda će se osnovi za bolji i perspektivniji život, počev od tada naredne i svih budućih godina, u mnogome promeniti, te će pravosudje biti nezavisno i odgovorno, poljoprovreda i selo da napreduju u razvoju, školovani da se zapošljavaju, mladi da se školuju i ostanu patriote...a dok su ovi voljom autoriteta

Ma Cherie

25.04.2013. 20:42

@Pripravnik - ma, da... hajde sad za sve sto nam se ponudi da raspisujemo referendum...

Kraljevic Marko s`Volom

25.04.2013. 19:25

Narodu mora da se pokaze da ide u pravcu svetla zvezde, a ne za svetlom broda koji tone.

EU je brod koji tone,

25.04.2013. 20:52

@Kraljevic Marko s`Volom - Narod nije ni glup, ni slep, i nisu mu potrebne vodje, poglavice, ili poglavari da vidi svetlo. A znamo svi odakle dolazi svetlo,

panonski mornar

26.04.2013. 09:13

@Kraljevic Marko s`Volom - Da kazem ovako EU je more a more ne moze da potone. Za razliku od onih koji neznaju barkom da upravljaju, a jos manje velikim brodom da plove.

iz glave

25.04.2013. 19:26

Ој, Србијо, драга моја, Свака кућа ризу вије… Бескрајна су поља твоја - Плаветнило очи пије Ако викну „свеци“ с „неба“: „Нека земље, у „рај“ ајмо!“ Ја ћу: „Мени рај не треба, Отаџбину хоћу само.“

Ahil

25.04.2013. 19:26

Baš sbog nesloge Srpskog naroda sve smo izgubili i opet ništa nismo naučili.Iskreno se nadam da će Srbi sa Kosova shvatiti kakvu štetu nanose Srbiji i gradjanima iz centralne Srbije.

Ahil

25.04.2013. 19:27

Svi mi trebamo da budemo svesni da su Kosovo priznale vodeće države sveta i da u tom kontekstu ovaj sporazum predstavlja veliki uspeh, jer obezbedjuje široku autonomiju i prava srba na Kosovu.

Asgard

25.04.2013. 20:17

@Ahil - Svi kao ti treba da budete svesni da su samo neke vodece drzave Sveta priznale nezavisnost Kosova, a mnoge druge to nisu ucinile! Cak ni mnoge clanice EU to nisu ucinile. Ni u Savetu Bezbednosti Ujedinjenih Nacija one koje su priznale Kosovo ne cine vecinu. A, kada bi se gledalo po broju stanovnika na Planeti, daleko je veci broj stanovnika ove Planete cije drzave nisu priznale Kosovo od onih cije jesu! Ali, ako ga mi priznamo, izdacemo i sebe same, i sve one zemlje koje ga ne priznaju!

Ma Cherie

25.04.2013. 20:37

@Ahil - I sto je najvaznije, niti je Srbija priznala nezavisnost Kosova, niti je iko to od nas i trazio.

Bosko Jovas

25.04.2013. 19:31

Mislim da referendum nece doneti drugaciju odluku od one koju je donela vlada.

Cakana

25.04.2013. 19:38

Vlada je ucinila koliko je mogla niko to ne moze da im ospori pa ljudi sta je ds uradila kad je imala priliku koliko losih,po srpsku stranu,su potpisali sporazuma,nikome nisu dali da se mesa u njihove pregovore. Ovoj vladi treba Srbija da bude zahvalna za dosada pruzeno.

Janacko1

25.04.2013. 19:45

a moje strane gledišta situacija stoji ovako ako se ne prihvati dogovor iz Brisela: Uvod: Iza Tačija stoje: EU (nemačka) i Amerika.Vojno, na KiM je NATO i ROSU. Srpskih snaga nigde nema. U samim razgovorima su Eštonova i Tači najavljivali da bi moglo doći do nove promene "situacije na terenu" što znači, novi pogrom nad Srbima. Srbija je ekonomski razoren i uništena a oko vojske da ne pričam. Sam ministar odbrane Vučić je izneo činjenično stanje..

Milan

25.04.2013. 19:47

Ne znam zasta nisi izabran , i jos te niko nije pozvao da budes " ratni poglavica", ali znam sigurno da si izabran da postujes ustav drzave kojoj si dao zakletvu i drzi se toga !

zoran

25.04.2013. 19:47

e kako bese ono..samo sloga srbina spasava..bravo vucicu samo napred..ali isto tako te zalim jer si mnogo hteo vlast a sada si se uverio da srbin ne ceni i ne priznaje vlast..pa na gazimestanu i uscu je bilo 2 miliona srba s l o b o je bio b o g a sahranise ga srbi u d v o r i s t u .pametnom dovoljno..

Janacko1

25.04.2013. 19:49

E sada. Neprihvatimo sporazum i dođe do napada na Srbe na KiM. Kfor će samo posmatrati i spašavati Srbe koliko može. Sledi novo veliko seljenje u Srbiju. Srbija ne može ama baš nikako da pomogne. Ni politički niti vojno. Ujednosa druge strane, ekonomski propast Srbije. Ako se prihvati:Srbi na KiM su zaštićeni, imaju svoju izvršnu vlast i Albanska vojsak neće moći stupiti na teritorije ZSO.

Tvrlo

25.04.2013. 21:28

@Janacko1 - Imam jedno vrlo dobro pitanje: Kako je moguce da ce Srbi biti zasticeni, ako kazes da ako dodje do napada da ce Kfor samo posmatrati i spasavati Srbe koliko moze.

arsa

25.04.2013. 19:49

SPC ne vodi politiku ove zemlje, ali ima pravo da iskaze svoj stav i svoje misljenje.Dali to Vucic uvodi zabranu za drugacije misljenje od njegovog.Moje misljenje je da je potrebno da se Ustavni Sud Srbije izjasni o dosadasnjim pregovorima i sporazumima.Ako su u suprotnosti sa Ustavom Srbije dalji razgovori i polemike u narodu su suvisne.Zasto je to nemoguce u Srbiji.To je obaveza Ustavnog Suda.

Janacko1

25.04.2013. 19:49

Sa druge strane, Srbija kreće u ekonomski rast, jača se a samim tim može i ima kako da pomogne našima na KiM. Ovde je sve jasno kao dan za onoga ko želi da shvati realno i realnost vremena.

Janacko1

25.04.2013. 19:50

40 hiljada Srba ne prihvata na Kim dok njih 100 000 su za rihvatanje. Dajte ljudi više da se ujedinimo i krenemo u budućnost.

niki

25.04.2013. 19:53

ovo je za Srbiju jako teška odluka. Moramo birati između prošlosti i budućnosti. Samo se plašim da ako izaberemo prošlost za par godina ne ostanemo bez ičega.

Dragana Durkovic

25.04.2013. 21:52

@niki - U proslosti i od nje se ne zivi ali se zivi sa njom,s tim da je proslost pojedinaca koji su odlucivali u ime Srbije toliko sramna da je ponekad ne vredi ni pominjati

Dule Los Angeles

25.04.2013. 19:55

Za vecinu stvari je g Vucic u pravu,ali ipak KIM je Prva i iskonska Srpska Otadzbina.Svaka stopa je Srpska istorija.Svaka livada i svako selo su spomenici.Ma nema mesta dge nije utisnuto nesto Srpsko jos od pamtiveka.Jos dok su siptari bili u snegu i ledu na 3000 metara iznad mora u albanskim gudurama.To Srbe boli,i bolece ih do oslobodjenja.Ne mislim da ste mogli vise,i ne znam sta bi bilo ako odbijemo.Znam sta je bol.A,Amfilohije?On je sastavni deo"Pekovih divizija",koje su okupirale Srbiju.

Najlon

25.04.2013. 19:57

Po meni referendum je nepotreban, sta on moze da donese samo jos vecu podeljenost medju Srbima. Jer ovi sto miniraju svaku odluku koja donosi boljitak se ne smiruju.

brze od zivota

25.04.2013. 21:00

@Najlon - Odakle bre pare za referendum,zivimo od kredita,dajte vise da se uozbiljimo i pocnemo da radimo na razvoju privrede

Heklica

25.04.2013. 20:00

Svaka cast za ovog coveka, spreman je na sve samo da udovolji svom narodu, I da poslusa njihovu volju, bas kao sto je I na izborima pricao.

Brusnica

25.04.2013. 20:48

@Heklica - Svaka njegova odluka je odluka coveka koji postuje svoj narod I svoju drzavu. Bravo

Nenad Srmeac

25.04.2013. 20:01

Posle silnih vekova koji ostadoše za nama došao je red da se svi ujedinimo kako bi spasili Srpski ,rod i našu Srpsku zemlju na KiM

brze od zivota

25.04.2013. 20:59

@Nenad Srmeac - Srbe prati vekovno prokletstvo i ujedinice se onda kada spoje glavu kneza Lazara sa trupom

Nenad Srmeac

25.04.2013. 20:02

Ministar Vučić je izneo sasvim konkretnu situaciju da Srbija nema nameru da ratuje protiv celoga sveta jer se svi busaju i kunu u veliko Srpstvo ali od retorike Srpski narod se neće hleba najesti.

Najlon

25.04.2013. 20:03

Aleksandar Vucic izvukao je sto se izvuci moglo da nisite potpisali sporazum Kosovari bi ziveli u velikoj Albaniji za par godina i ponovo ne bih bio dobar.Srpskom narodu.Niko ne moze da ugodi gospodi sa severa . interesantno je da o Srbima sa Juga niko i ne govori , pitam se zasto.

Palcica

25.04.2013. 20:06

Ne zelimo referendum.Zelimo bolju buducnost i ne zrtvovati vecinu zbog ma ali bez zrtvovanja nase buducnosti.njine.Pomoci im da,na svaki moguci nacin

Nenad Srmeac

25.04.2013. 20:07

Srbima na KiM možemo pomoći jedino sa jakom Srpskom privredom i ekonomijom. Ne smemo ispustiti ono što nam se ndi. Druge šanse biti neće. Nema popravnog.

gazda

25.04.2013. 20:54

@Nenad Srmeac - Mi smo do sad imali mnogo popravnih samo sto smo na svakom pali,ova prilika nam dosla kao vecernja skola

niki

25.04.2013. 20:08

Srbi sa severa Kosova čine trećinu ukupnih Srba koji su ostali .Očigledno da su Srbe na jugu Kosova davno zaboravili.

Ma Cherie

25.04.2013. 20:43

@niki - A upravo su ti Srbi na jugu Kosova u najtezoj situaciji, a opet, ne bune se.

Ma Cherie

25.04.2013. 20:43

@ljubisa - ako ih je narod izabrao, kao sto jeste, onda smo ih i izabrali da donose odluke.

gazda

25.04.2013. 20:52

@ljubisa - Volja naroda ne treba da bude favorizovanje politicara vec realan sud o postupcima

taša

25.04.2013. 20:13

Ne treba samo ispunjavati želje ljudi sa severa Kosova, već treba razmišljati, i o ljudima u enklavama koji uglavnom imaju pozitivno mišljenje o ovom sporazumu. Kao što Srbi sa severa Kosova su u mnogo lošijem položaju nego ljudi u centralnoj Srniji, tako i Srbi južno od Ibra su u mnogo težem položaju nego Srbi na severu, pa treba razmišljati i o njima.

BORIVOJE KOJIĆ

25.04.2013. 21:03

@taša - Mislim da je gospodin Vučić jasno i rekao da će Srbija i dalje pomagati sve Srbe koji žive na teritoriji Kosova i da Srbi sa juga podržavaju sporazum a da je sever taj koji ne želi bez refernduma da podrži sporazum.

Pripravnik

25.04.2013. 20:17

Srbi sa Kosova se nisu slozili sa ovakvim sporazumom ali moraju biti svesni samo jedne činjenice, ukoliko Srbija bude tavorila van Evropske unije to ce se pre svega odraziti i na njihov egzistenciju i kolicinu pomoci koju ce srbija moci da im pruzi, pa mislim da treba da se dozovu pameti i prihvate sporazum.

Ratni poglavica

25.04.2013. 21:27

@Pripravnik - Da, u EU teku med i mleko, što se lepo vidi po Grčkoj, Kipru, Španiji, Portugaliji, Mađarskoj, Irskoj itd. Mogu zamisliti kako će jednog dana Srbiji biti tamo lepo. I stalno se pitam kako su Švajcarska i Norveška glupe pa ne žele u EU.

KRISS

25.04.2013. 20:19

Jel zlocin što Srbija želi bolji život i što je gradjanima Srbije dosta gladovanja i neimastine?Pretvaramo se u žive kosture jer živimo od minimalca koji ne dobijamo po par meseci.Ako hoće referendum neka se raspiše ali ako se na referendumu ispostavi da je Srbija za sporazum onda gospođa koja ucenjuje neka živi od minimalca.

Pripravnik

25.04.2013. 20:19

Svi mi trebamo da budemo svesni da su Kosovo priznale vodeće države sveta i da u tom kontekstu ovaj sporazum predstavlja veliki uspeh, jer obezbedjuje široku autonomiju i prava srba na Kosovu.

gaga

25.04.2013. 20:19

Verujem da nije lako Srbima sa severa Kosova, ali oni moraju da gledaju šta ovaj sporazum donosi i Srbima južno od Ibra, pa i celoj Srbiji. Da li je rešenje da Srbija ostane u izolaciji i "crna rupa" u Evropi. Srbija to finansijski više ne može da izdrži.

Pripravnik

25.04.2013. 20:20

Srbi sa Kosova se nisu slozili sa ovakvim sporazumom ali moraju biti svesni samo jedne činjenice, ukoliko Srbija bude tavorila van Evropske unije to ce se pre svega odraziti i na njihov egzistenciju i kolicinu pomoci koju ce srbija moci da im pruzi, pa mislim da treba da se dozovu pameti i prihvate sporazum.

Nikica

25.04.2013. 20:21

Imali smo prilike da slusamo stvarno svasta ovih dana, ali u jednom se slazem u potpunosti a to je da je sporazum najbolje moguce resenje u ovom trenutku. Cak na duze staze gledano mislim da je mozda i najpametnije bilo ostaviti KiM u kompletu albancima, i cistu osnovu za dalje, da se zna gde je sta, a buduce generacije neka se racunaju. Ovako sa resenjima na pola ostavljamo jednacinu sa 2 nepoznate svojoj deci a to je jos teze za resavanje. Sto pre prelomiti i poravnati stvari.

KRISS

25.04.2013. 20:21

Znam da Srbima na severu Kosova nije lako ali sigurno ne žive od minimalca kao Srbi u centralnoj Srbiji.Mnogi primaju i plate od Prištine a time su sami priznali Kosovo i to oni vrlo dobro znaju tako da ne bacaju krivicu priznanja Kosova na sporazum sa Pristinom.

Janacko1

25.04.2013. 20:34

Kada vas Tači i njegova bratija,ne daj Bože, povitlaju, onda će vas braniti Koštunica sa svojim mačkama i radikali sa SMS porukama aa možda im se priključe oni iz Dveri sa krivičnim prijavama u Prvom opštinskom sudu u Beogradu protiv Tačija i Eštonove? Neće, ne brinite... Dajte da se ujedinimo i izvučemo se iz ove žabokrečine..

gogi

25.04.2013. 20:35

Verujem da nije lako Srbima sa severa Kosova, ali oni moraju da gledaju šta ovaj sporazum donosi i Srbima južno od Ibra, pa i celoj Srbiji. Da li je rešenje da Srbija ostane u izolaciji i "crna rupa" u Evropi. Srbija to finansijski više ne može da izdrži.

Ma Cherie

25.04.2013. 20:35

Stvarno mi nije jasno sta vise ocekuju od Vucica. Ako cemo da budemo realni i objektivni, da nije bilo njega, ne bi dobili nista, pa samim tim ne bi ni bio ponudjen najbolji moguci sporazum. Umesto da prihvate situaciju kao takvu, da bolje od ovoga ne moze, rade sve suprotno. A to je srpsko prokletstvo...

lana

25.04.2013. 20:39

Jako je bitno da Srbija izađe sa jedinstvanim stavom ispred Evrope. Ovakva različita mišljenja nam ne idu u prilog. kako Srbiji tako i Srbima koji su ostali dole da žive.

Nebojša sa Zvezdare

25.04.2013. 20:40

Pred nama su 2 puta. Budućnost ili totalni raspad Srbije. Smatram da ne treba raspisivati referendum.

Nebojša sa Zvezdare

25.04.2013. 20:41

Kome je do rata, rat mu bio u kući.. Tako kaže naša narodna poslovica. Srbija da ratuje protiv celog sveta.. Hmm ,samo se pitam ko će da ratuje a i sa čim? Opametimo se.. Danas se ratovi vode ekonomijom. Ekonomksi jača Srbija to će biti bolje Našima u AP KiM..

Mirjana

25.04.2013. 20:41

Vucicu, zar si vec zaboravio, sto si obecavao Narodu: odbrana svoje zemlje. Izabrani ste da cuvate svaku stopu zemlje i Ustav , koji to potvrdjuje. O kakvoj buducnosti govoris, kad si veise poklonio Albancima vreednosti, nego ces ikad i trunku dobiti. Zar ne vidis , sta je Evropa dala Grckoj Kipru,Spaniji, gde vise od 50% mladih nema posla, a 20,000,000 je nezaposlenih u Evropi. Resolucija 1244 u UN je garantovala KOsovo i Metohiju neodeljivi deo Srbije, i nista nije bilo potrebno pregovarati.

BRNO

25.04.2013. 20:42

Šaljem iz Brna našem državnom vrhu podršku za sporazum iz Brisela i nadam se da će Srbi na severu shvatiti da je ovo zaista jedino što se moglo u ovom trenutku pa bi bilo korisno da i oni prihvate sporazum kako bi se višedeceniski problemi počeli da rešavaju.

Libero

25.04.2013. 20:43

Sporazum je dobar, šta bi sad za takav sporazum i takve garancije dali Srbi u krajini, ne bi došlo do "oluje".

taša

25.04.2013. 20:45

U ovom trenutku, ovaj sporazum je i više nego što je većina građana Srbije očekivala da će Srbija dobiti, i to bi pokazao i referendum ukoliko bi bio raspisan.

Rus

25.04.2013. 20:45

U potpunosti podržavam Vučića. Ukoliko bude referenduma i većina kaže da je za sporazum onda Srbi sa Kosova moraju da prihvate tu situacijui da pomognu u implementaciji a vremenom će shvatiti da je sve ovo što se radi u njihovom interesu.

gogi

25.04.2013. 20:46

Treba voditi racionalnu politiku, i sačuvati Srbe na Kosovu. Da li je bitno da mi samo ispadnemo "veliki Srbi", i kažemo da ne pristajemo na ovaj sporazum, pa i po cenu toga da Tači uz odobrenje Amerikanaca protera Srbe sa Kosova.

Miki

25.04.2013. 20:50

Ovo vec mirise na referendumsku kradju, a o informacionom teroru sa vodecih tv kanala da ne govorim.

gazda

25.04.2013. 20:50

Vise nije pitanje sporauma vec bahatog ponasanja Pajtica i citave garniture DS-a,meni ni iz dzepa ni u dzep,nisam imala posao ni u vreme prosle vlasti a nije mi ga dala ni ova

gazda

25.04.2013. 20:51

Srbija uopste nije spremna za demokratiju,narodu treba vodja jer od kad vlada demokratija sve ode nizbrdo

Princ bez Snežane

25.04.2013. 20:55

Braćo Srbi vreme je da se ujedinimo i da se pokrenemo. Uradimo nešto za nas , za naše dobro, za dobro naše dece, za našu jednu jedinu Srbiju , za naše KiM.

Give them some love

25.04.2013. 20:57

Prave stvari i prave ideje nikada nisu isle u korak sa vremenom...tek kada vreme prodju a ideje nestanu shvatimo gde smo bili...

Give them some love

25.04.2013. 20:57

Prst na celo i dobro razmislite...vremeplov nemamo a kocije prolaze...neko uskoci, a neko preskoci...mi smo svoje do sada preskakali, mislim da je vreme da uskocimo konacno i odemo dalje

pera

25.04.2013. 20:57

Pregovori? Sporazum? Referendum? Oko čega? Srpske teritorije! Nova prevara kao i izbori.

Princ bez Snežane

25.04.2013. 20:58

U potpunosti se slažem sa ministrom Vučićem. Niko od nas nije srećan ili presrećan sa ovim dogovorom. Drugog puta nemamo. Ili smo opa ili smo tropa.

dacili

25.04.2013. 21:00

Ovaj sporazum je sigurno maksimum koji je Srbija mogla da postigne u razgovorima oko Kosova, a da Srbija ne prizna Kosovo, a sa druge strane da se ne ugroze evrointegracije. Sigurno je da sa ovakvim rešenjem veliki broj ljudi, a posebno Srbi sa Kosova i Metohije, neće biti zadovoljni. Međutim, treba voditi realnu politiku, i narodu reći istinu, i izvući najmanje loše rešenje za Srbiju i Srbe na Kosovu i Metohiji, a to je ova vlada učinila.

mdrobac

25.04.2013. 22:20

@dacili - Dacili??? 25. april 2013. 21:00 #2448481 anglo saksonsko pravo treba da važi i u Srbiji,kao što je važio i za Folklanska ostrva,koja su daleko dalje od kosova. ps.zašto u dekleraciji ne stoji???,da kosovo nikad neće biti Velika Albanija????

brze od zivota

25.04.2013. 21:00

Logicno je da Srbi sa prostora KiM odluce o tome da li prihvataju sporazum jer se on tice njih licno,ne treba im se mesati vec njihovu odluku ispostovati

brze od zivota

25.04.2013. 21:01

Narod sa Kosova jedino ima pravo da donese odluku da li se slaze sa sporazumom jer je to pitanje koje se tice njihove buducnosti

brze od zivota

25.04.2013. 21:01

Kosovo avlija,kosovska kapija,ne mogu Beogradjani odlucivati o Kosovu na osnovu toga da li simpatisu ili ne potpisnike sporazuma

brze od zivota

25.04.2013. 21:01

Kao sto se za Vojvodinu pita narod koji zivi na tim prostorima isto tako mestani sa Kosova treba da se izjasne o tome da li je sporazum prihvatljiv ili ne

jovandeka

25.04.2013. 21:02

Vučić je ovim sporazumom izveo Srbiju iz medjunarodne izolacije prvi put nakon 1991 godine.Ne može nikakav bojkot predstavnika Srba sa Kosova i Metohije,umanjiti Vučićeve rezultate,a niti biti zapreka daljem putu Srbije u evropske integracije.Izolovanost i bojkot su doveli da smo siromašni i bijedni, da padamo na nivo jedne albanije.Treba misliti o mladim pokoljenjima koja dolaze,njima treba omogućiti rad i život,a ne tavorenje i traćenje godina u ništa.

Princ bez Snežane

25.04.2013. 21:02

Možemo se udarati u prsa sa velikim patriotizmom. Niko , ni ministar Vučić, nije veći Srbin od mene i svih nas . Svi je podjednako volimo Svi imamo samo jednu želju Srbija sa jakom ekonomijom i sa svojim KiM. Vreme rata je prošlo i herojstva.Nažalost. Moderni rat se sada vodi ekonomijom. Ako Srbija uskoro ekonomski ne ojača, nema te sile koja će nam sačuvati naše KiM.

balerina rokoko

25.04.2013. 21:03

Ako nas narod imalo sebi misli dobro,onda ce prihvatiti sporazum kao nesto sto ce im doneti bolje sutra.

mdrobac

25.04.2013. 22:14

@balerina rokoko - gospođo balerina rokoko, anglo saksonsko pravo i podrazumeva,ako ste pod pritiskom,ili svedočenjenjem potposali,bilo šta!!!,nema pravnu osnovu,pa tako ni sporazum Tadić,Vučić.

rodoljub

25.04.2013. 21:07

Ne podrzavam sporazum iz Brisela,jel mislim da je to jos jedna ucena . Vratimo se unazad 12 godina i sjeticemo se sta su sve trazili od Srbije I koliko nasih ljudi je u Hagu zbog ulaska u EU. Ljudi ocajno lose zive u Srbiji. EU nista nije uradila da bih pomogla Srbiji u proteklih 12 godina od kad je sa vlasti otisao Milosevic.12 godina cekamo krene na bolje, ko zna jos koliko cemo cekati.Srbija je nezavisna drzava i cista je laz da nemozemo bez EU.

prince tagoe

25.04.2013. 21:14

Ne može se politika zemlje voditi bez podrške većine naroda. To Vučićevi protivnici dobro znaju, pa love u mutnom i ucenjuju iseljavanjem i kriju istinu od naroda dole na Kosmetu.

sigurica

25.04.2013. 22:09

@prince tagoe - Postoje statisticki podaci popisa gradjana koji se obavlja svakih deset godina tako da je sadasnjoj opoziciji pametnije da ne poteze to pitanje

sanja

25.04.2013. 21:20

Srbija he birala između dva zla ono manje. mislim da svi trebamo biti svesni toga. nije idealno rešenje ali je možda najbolje trenutno moguće.

Aleksandar Velic

25.04.2013. 21:21

Ako Srbi sa severa žele referendum,onda ga treba raspisati pa neka narod odluči!

Vojislav

25.04.2013. 21:22

Najvise mi se svidja ovo za Amfilohija. Svaka cast! Niti on niti SPC nece voditi politiku ove zemlje umesto vlade koju je narod izabrao na izborima ( da li je bas glasaomza ovakvu koaliciju to je vec drugo pitanje). Ipak, postojivlada, postoji vecina u Skupstini, odluka o sporazumumce biti prihvacena sa mnogo vecom vecinom nego sto vladajuca koalicija ima poslanika i sta sada? Prostaje jedan veoma mali deo ljudi kome ovo ne odgovara, ali kojimnemaju pravo da Srbiju drze kao taoca!

macak

25.04.2013. 21:28

Vucic je izjavio ako se narod ne slaze sa potpisanim sporazumom da ce se vlada povuci, pa neka dodje neko drugi na celo drzave. E pa gospodine Vucicu otidite na sajt Vecernjih Novosti i pogledajte anketu. Hvala.

Mica

25.04.2013. 21:32

Zasto je Srbija propala i ko je kriv?! Mladjan Dinkic je skoro 10 godina miniustar finansija odnosno ekonomije,Srbija uvozi mleko u prahu iz Brazila i Portugala,Pasulj sa Tahitija,Mrtve svinje od 40 godian iz Japana??? A sve izvozimo u EU i naravno da privreda zavisi od EU kada je to bio Mladjin zadatak.A cekajte 1908 godine je izbio Carinski rat isto tako je Srbija bila zavisna od Austro-ugarske.Taj rat smo pobedili,sto ne bi i ovaj.Samo nigde drzavnika sve politicari nazalost..

Dragan

25.04.2013. 21:33

Imam osecaj da mnogi ljudi u ovoj nasoj Srbiji misle da ako odustanemo od EU, da ce istog trenutka da nam vrate Kosmet u stanje pre 1999 godine. Vratice se nasa vojska i policija i sve ce biti kao nekad.Ma bas me briga za EU, ali i ako potpuno odustanemo i dalje ce nas pritiskati, ali sa nekom drugom ucenom ili mozda cak i cistom silom.A druga stvar, takodje mi se cini da mnogi ljudi misle da smo mi stvarno pobedili 1999.Bili smo na pravoj strani,ali smo porazeni. Probudite se ljudi!

Istok

25.04.2013. 21:33

Sjedne strane referendum je nepotreban jer se ishod zna ... velika vecina podrzava Vucica ... a opet da bi ucutali ove druge mozda i treba to uraditi. Ja podrzavam Vucica u svakom slucaju ... Srbiji je prioritet da ojaca ... pa snaznija i moze da se bori za Kosovo ...bitno je da ono nije priznato kao nezavisno.

panonski

25.04.2013. 21:33

Svaka cast Vucicu na postenju. Ne moze postenije. Moze referendum, ali ako ne prodjete, ima da nas slusate. Ako padne sporazum, pada vlada.. Cist racun duga ljubav.. Ali, licno misli da ako uopste bude referenduma, nema sanse da padne sporazum.. U svakiom slucaju, vrlo koretno od strane vlade..

Tvrlo

25.04.2013. 21:34

Vlada je ucinila koliko je mogla, dali je to dovoljno ne znam, ali to sta je ucinila moze se oslikati na ovaj nacin. Nista znaci da Srbi odu dobrovoljno na streljanje, a nesto to znaci da se Srbima pruza sansa da igraju ruski rulet sa punim pistoljem pa sta ih snadje, i da tako sami odlucuju o sebi. Et pa vi vidite sta je bolje i dali ima razlog da se Srbi protive tome.

Ratni poglavica

25.04.2013. 21:37

Znam da u Srbiji postoji Ustav, video ga u knjižari, čak i čitao pomalo. Ali nisam siguran da u Srbiji postoji Ustavni sud. U ovakvoj situaciji Ustavni sud bi se morao oglasiti, a od njega ni traga ni glasa.

Mladjan

25.04.2013. 21:40

Nisam za referendum, ali ako ce biti lakse Srbima sa Kosova i ako im nije dovoljno to sto Vucic prica i za sta se izborio, onda hajde da se cuje i volja gradjana.

Istok

25.04.2013. 21:42

Najvise sto mozemo da uradimo za nas same za drzavu jeste da se slozimo napokon i zaista radimo nesto . potrebna nam je lepsa buducnost ...ovo ovako vise ne moze da se izdrzi ... I evo, pojavila se vlada koja zeli to isto ... sledimo je ... covek nam lepo Srpski sve kaze.

Istok

25.04.2013. 21:44

Nije sve jedno ...kada znamo da Kosovo je na neki nacin u tudjim rukama ..ali bar nije priznato kao nezavisno ... naoruzajmo se znanjem , rodom , bogastvom , ne bi li mogli time da se borimo za njega ... ovo nije vreme oruzija ...time se sad vraca oteto ...samo inteligencijom ...zato treba pratiti Vucica.

Rus

25.04.2013. 21:48

Bravo Vuliću, pametno i realno. Možda je i bolej da bude referenduma iako sam siguran da če velika većina ljudi biti ZA. Time bismo stavili tačku na sve prozivke i nesuglasice. Punapodrška od mene.

MERLIN

25.04.2013. 21:50

Kakvu god odluku da je doneo državni vrh, bilo bi onih koji se biti nezadovoljni, a u ovom trenutku umesto da svi, i stranke i narod stanu iza ove odluke i budemo ujedinjeni, mi se svadjamo medjusobno, jer nama su bitni politicki poeni, fotelje, privilegije...!

sigurica

25.04.2013. 22:07

@MERLIN - Nisu ludi da se odreknu fotelje,vrte price u krug,medjusobno se optuzuju,prave afere i zaradjuju ogromnu lovu

SARA

25.04.2013. 21:53

Ja bih volela da mi gospoda sa severnog Kosova argumentovano i sa cinjenicama objasne kako bi Kosovo i Srbija trebali da izgledaju u ovom vremenu i koje resenje bi resilo problem Kosova a i naseg oporavka,jer je ocito da bez novca koji nemamo ne mozemo podici ni privredu ni poljoprivredu.

Realan

25.04.2013. 22:18

@SARA - E to je dobar vic - prodamo Kosovo i dobijemo investicije, i nasa napacena zemlja odmah staje na noge. Draga Sara, kada bismo vratili ljude na selo i oporavili agrar, srpska ekonomija bi se oporavila u potpunosti, i to bez trunke stranih ulaganja. Sve probleme mozemo resiti mi sami, nemojte pobogu vecito ocekivati da nas neko drugi spase. Procitajte malo istorijske spise, svim Juznim Slovenima su strani zlobnici zakuvali corbu nacionalnih sukoba i ekonomske potcinjenosti.

Libero

25.04.2013. 21:53

Meni se sviđa ideja da narod odluči a da se ostali obavežu, to je politički korektno.

Libero

25.04.2013. 22:01

Vučić se ustvari zalaže da se o najvažnijim državnim pitanjima od značaja za sve građane odlučuje neposredno demokratski, a ne unutar uskih interesnih i oligarhijskih grupa.

Rodoljub

25.04.2013. 22:03

Lepo covek kaze - idemo na referendum, ali da posle svi prihvate njegove rezultate i da se krene u zajednicku politiku, a ne da posle svako krene opet na svoju stranu i da se izgubi iono malo sto se ima sada. Bez jedinstva nigde necemo stici.

Istok

25.04.2013. 22:04

ma kakav referendum , zasto bi nekome pravili cef??? Jasno je svima da je jaka vecina za sporazum ...

Istok

25.04.2013. 22:04

Moramo vec jednom da se slozimo .... moramo da krenemo dalje u bolje sutra . Tvrdoglavoscu do sada nismo uspevali ... dajte nesto drugo onda ...ajde malo inteligenscijom ... Svi vrlo dobro znamo da kosovo nije i nece biti priznato kao nezavisno ali isto tako dobro znamo da ga ne mozemo tek tako povratiti.... Realnost je da sada nemam adute kojim bi ga povratili u potpunosti .... prema tome ... dajte da steknemo te adute, podrzimo ove ljude , ovu vladu ...koja resenje zna ....

Aleksandar Velic

25.04.2013. 22:06

Mislim da će se rešenje ipak naći i da ćemo biti složni! Ako je referendum jedini izlaz za rešavanje nesuglasica,onda ga treba raspisati pa neka se narod izjasni!

Боље копати бунаре

25.04.2013. 22:09

Јесте, тако је, живео Вучић! Све се некако као накањује за референдум, те оће те неће и добија човек на времену. А кад све буде спремно да резултати референдума по најпроверенијим методама "сигурности" са Запада, буду 99,99% да се Србија отцепи од свега, е онда ће га расписати.

pozdravi

26.04.2013. 06:58

@Боље копати бунаре - Covek uci dok je ziv a on je na srecu imao odlicne ucitelje iz DS-a

kondor

25.04.2013. 22:20

Ako dodje do Referenduma a verovatno ce doci , ako bude postavljeno pravo pitanje gradjanima i jednostavno pitanje onda Referendum moze biti pravedan i demokratski Ako bi bilo pitanje . Ko je za EU i gubitak KM ? Ko Nije za EU i ocuvanje KM? To su dva pitanja jednostavna i jasna .

Боље копати бунаре

25.04.2013. 22:21

А одакле се ви појависте који подржавате Вучића? Где сте били! Па да, и ја питам свашта. Били сте на школовању и сада полажете дипломски.

pozdravi

26.04.2013. 06:56

@Боље копати бунаре - Vucica podrzava vecina i na tvoju zalost ta vecina je odavno stekla diplomu o visokom obrazovanju,ali DS-ovska vlast joj nije pruzila mogucnost da se zaposli jer su unistili sve od privrede,ekonomije,finansija do poodice i sistema obrazovanja

Uki

26.04.2013. 11:39

@Боље копати бунаре - Mislis veci deo naprednjaka al ne svi!

Niki

25.04.2013. 22:22

Tacno je-ovo je dobra autonomija okviru KiM.Pa ti Kos zakoni su prepisani zakoni EU,koje ce primenjivati srpske sudije.Pa i mi jedva cekamo kada ce nas ovamo evrop.reforma sudstva spasiti ovog naseg javasluka i propasti. Taj KPS ste imali i dosad i bili su Srbi a i bice. Sa ovim sporazumom vi I put dobijate bezbed.garancije najjaceg saveza na svetu!Da cete ostati u miru,na svom,sa svojima itd.Izgleda da ste odlucni da katastrofalno pogresite i od gotovine tj.svega dobijete izbeglicki kamp.

Zasto

25.04.2013. 22:24

Zasto ovakvim recima plasis ovaj narod?Da je Anfilohije dao podrsku u nebesa bi ga podigao,a ovako poruka da se ne mesa u politiku?Citas li ti stampu odakle ti to da samo 6 posto gradjana podrzava referendum,da nije mozda 66 posto.Hajde referendum pa neka se vidi.

pera

26.04.2013. 08:16

@Zasto - i sta posle?da li predpostavljas sta ti donosi da,a sta ne?da li se secas slobinog referenduma?jesi li poceo bolje da zivis?bolje pocni ozbiljnije da radis i bice ti sigurno bolje,jedino ako nepises iz nama omrazene EU...

Zasto

26.04.2013. 11:25

@Zasto - Nije problem u da i ne,mi smo do sada stalno govorili da pa sve uzese.Ako i sada kazemo da svucice ti i gace,a onda te predati po njihovim zakonima tati i tati da te neguju.Ali sta vredi tebi govoriti nisu tvoja deca na Kosovu mada ces i ti doci na red.

Jelisveta

25.04.2013. 22:26

Zalosno je sto se nas patriotizam vidi samo kada neko donese odluku (dobru ili losu) i to po kafanama u Srbiji. Najvece "patriote"nisu ni bili na Kosovu da podele jad sa ljudima dole. Svima, pa i njima ce biti bolje ako prihvate sporazum i ako svi znamo da je to daleko od onoga sto smo zeleli. Lakse cemo se boriti za Kosovo ako drzava osnazi

dragana

25.04.2013. 22:26

Ljudi, jasno je da nema potrebe za referendumom, i jasno je ko je i zasto protivan. Kosovske Srbe lazu kako je ovo priznavanje Kosova, ne bi li se domogli svojih 5 minuta politicke slave.. Vaskrsnuo Kostunica, pa pravi cirkus po gradu.. hajte, molim vas.. Da mu narod veruje, pokazao bi to na izborima.. Samo mlate ovaj narod bezveze Kostunica i njemu slicni..

pozdravi

26.04.2013. 06:53

@dragana - Kostunicina krivica je najveca jer je on dozvolio EULEKSU da udje na Kosovo,znaci jacanje Tacijeve vlasti je tada pocelo,a ovo sto su ovi ljudi postigli posle svega granici se sa heroizmom

Istok

25.04.2013. 22:27

Doslo vreme da ljudi vise nikom ne veruju ...ali zaista u pitanje jako mala manjina... dok velik broj ljudi veruje Vucicu . Ne treba nam referendum ...to je nepotreban trosak jer zaista znamo rezultate.

milanchee

25.04.2013. 22:28

@ - Nadam se da ce ljudima postati jasno da samo ujedinjeni imamo sansu da prezivimo kao nacija. Sa svih strana nas napadaju,zar treba medjusobno da budemo neslozni? A ja u tom sporazumu ne vidim nista lose,vec naprotiv,samo garancije da nas narod na KiM opstane i prosperira.

Gavrilov Potomak

25.04.2013. 22:28

Vi ste izgubili legitimetet mdju Srbima, legitimni predstavnik Srba je Milorad od Srpske. Imate vi svoje gradzhane i ostale koji vam josh veruju. Pozdrav i zelja za uspehom u buducim naporima i trudovima.

dragana

25.04.2013. 22:28

Dajte, zavrsite vise sa tom agonijom zvanom Kosovo. Ne razumem sta hoce sad ovi sto su uvek protivni?? Novi rat? Razaranje? Zrtve? Pa, nije li bilo dosta, i nismo li izvukli pouku? U pravu je Vucic, samo ujedinjiti Srbe oko bilo cega je nemoguca misija. I, neka dobiju referendum, i neka se izjasne protiv, i sta ? Da li ce time dobiti vise nego sto bi dobili sad?? Ne verujem.

BOŽUR

25.04.2013. 22:30

Manite se ljudi referenduma i krenite da primenjujete ovaj jedini zračak nade za mir na KIM.

Libero

25.04.2013. 22:31

Iza pregovaračkog tima stala je ubedljiva parlamentarna većina. I pozicija i opozicija. Samo je Koštuničin DSS rekao da je protiv. I pored sveka toga proveriće se odluka neposrednim odlučivanjem građana na referendumu, to je potez koji treba pozdraviti.

pozdravi

26.04.2013. 06:50

@Libero - Kostunica ima dublje razloge zbog kojih se nije slozio sa sporazumom,sta je mutio izaci ce uskoro na videlo

Istok

25.04.2013. 22:31

Podrska Vucicu ...za sta god da se odluci ... nisam za referendum ali ako ce to nekima olaksati nesto... neka bude ... samo trosak ali ajde. Vreme je da se krene dalje i da se ne misli o necemu sto je jasno da je za nase dobro i Kosovo nije priznato kao nezavisno niti potpisivanje sporazuma to znaci.

Niki

25.04.2013. 22:32

Referendum kojim kalkulisete bice vasa najveca greska.On je inace odlican dok se njime preti ali kad dodju rezultati slika pada.Nemam iluzije da ce Srb iz razlicitih npr samozivih razloga glasati bar 85-90% za sporazum.Rata i ratnika nece biti.Nesrece je ovom svetu i previse.Rezultati ce biti javni i neopozivi.Pregovori sa Pristinom su tek poceli.Sta cete i vi i mi ocekivati da postignemo u nastavku za vas i drz.Srb u nastavku pregovora. Smejace nam se ceo svet a vasa pozicija ce biti najgora!

Rus

25.04.2013. 22:35

Odluka jeste bila veoma teška i složiću se da sporazum nije dobar ali verujem da je najbolji koji smo mogli da postignemo u ovom momentui da je dobra osnova za dalji tok pregovora. Da smo imali ikakvu alternativu Vučić ne bi dozvolio potpisivanje. Podrška Vučiću

pozdravi

26.04.2013. 06:47

@Rus - Do sada nismo prakticno imali nikakav sporazum i ljudi na KiM nisu imali nikakva prava sto bi sad trebali da dobiju

Милош Бобић

25.04.2013. 22:37

"Вучић: Референдум, уз слогу." Зна резултат.

Darko

25.04.2013. 22:38

Korektno od Vucica. Mislim da drzava nebi trebala da trosi pare na referendumu. Bolje taj novac da daju za lecenje bolesne dece.

iva

25.04.2013. 22:41

Ovo je samo nastojanje vlasti da se pitanje Kosova reši. Ali očigledno neki ne žele da prepoznaju napore vlasti ili im nije u interesu. Ipak je najlakše stvaati haos u Srbiji koji nam je u ovom trenutku najmanje potreban.

VLADIMIR VIDOVIĆ

25.04.2013. 22:43

Velika je stvar što će gospodin Vučić obići naš narod na KIM jer je u ovom trenutku to neophodno kako bi oni shvatili da se sporazumomSrbija njih ne odriče i ne priznaje Kosovo kako neki negativci to žele da prikažu.

SILVANA

25.04.2013. 22:46

Mislim da je bolje da se naš narod na KIM malo bolje upozna sa svim tačkama sporazuma I da poseta gospodina Vučića će im dobro doći da se sva sporna pitanja razreše nego da se raspisuje referendum .

Marko

25.04.2013. 22:47

Kratko i jasno,Srbi sa severa Kosova ce prihvatiti sporazum jer ce se dogovoriti sa Vucicem.Ne moze dss da plati koliko znaci ako Vucic da garancije na duple plate i sve benefite kao do sad,plus ako izgube na referendumu nema nikakve plate,doci ce novi ljudi.Pa tamo 80% ljudi sto protestvuje mora da dodje da ne izgube polozaj.Svi koji stave minus neka se vrate na ovu poruk kad kosovski Srbi ne budu vise trazili referendum

Pravnik

26.04.2013. 00:44

@Marko - Marko mislis Ucena? nemozes Srbe sa Kosova uceniti!! SRAMI SE!!!!

Zvecanac

26.04.2013. 08:07

@Marko - o kojim ti platama pricas???Da li si upoznat koliko ljudi ovde ne radi i zivi na rubu egzistencije bez vode struje itd.???

KARAKLAJIĆ

25.04.2013. 22:50

Obradovala me je vest da će Vučić otići na KIM i porazgovarati sa Srbima kako bi se što bolje upoznali sa sporazumom potpisanim u Briselu i zaista se nadam da će oni sporazum prihvatiti bez referenduma.

ilija

26.04.2013. 09:14

@KARAKLAJIĆ - Референдум....који ће контролисати Кетрин Ештон,Штефан Филе и остала братија из демократске Европе.наравно уз логистичку подршку драге нам Америке.

busybee

25.04.2013. 22:52

Istina je da se najglasniji "borci" uvek sklone kada do borbe dođe. Vučić je zauzeo realan stav. Postigli smo maksimum u ovom momentu a činjenica je da nismo u poziciji da demonstriramo silu. Ne smemo dozvoliti da budemo taoci grlate manjine.

Milica

25.04.2013. 22:55

Ajde da vas sada vidim braco Srbi koji slavite ,zaklinjete se u Crkvu ,da li volite svoju zemlju.Ne mogu da iskazem srecu sto postoji Kostunica i Vulin.

Marketz

25.04.2013. 22:56

Nas narod je lakse naterati u bezglavi rat, nego da bude jedinstven. Rat upravo zele neki ljudi u ovoj zemlji, ali ako neko to moze da spreci, to je onda najodgovorniji covek na nasoj politickoj sceni, koji pored uvreda i omalovazavanja njegovog rada, trpi i pretnje njemu i njegovoj porodici. Nasuprot svemu tome, ostaje dosledan svojih obecanja i jedini je koji do sada nije uradio nista sto bi mu se moglo zameriti.

Miša

25.04.2013. 23:09

OK, referendum, ali da Vučić omogući uvid u pisanje evropske štampe, koja ne spinuje šta se desilo u Briselu.

Dusan pravi

25.04.2013. 23:48

@Miša - "Neka oni sami formulišu pitanje. " Ma nema potrebe da se prenosi zapadna stampa. Merkel je lepo rekla da od EU nema nista ako se na kreju ne prizna Kosovo. Pitanje treba da glasi "Kosovo ili EU".

BAĆKO

25.04.2013. 23:36

Ma kakav referendum , siguran sam da će odlaskom Vučića na KIM Srbi shvatiti da je jedino rešenje da zajedno podržimo sporazum .

borabora

25.04.2013. 23:52

Pošteno, da vidimo šta će narod da kaže, Vučić pokazuje primer kako treba voditi državu i kako se treba baviti politikom u interesu naroda i uz podršku naroda. Podrška ALeksnadru Vučiću za sve što radi.

vanja

25.04.2013. 23:54

Što se tiče Kosova DS je za 10 godina učinila možda i previše. Ali ne u interesu Srbije već prištine. Danas smo dobili ponudu uzmi ili ostavi bolje neće biti.

Pravnik

26.04.2013. 00:51

@vanja - Jeste DS ucinila dosta, ali SNS resio da ih pretekne u prvoj godini vladavine, eh da sam to znao 20 maja prosle godine drugacije bih zaokruzio.

Tatjana

26.04.2013. 01:05

@vanja - Bolje ponude nece biti ,to je sigurno. neka sednu i razmisle dobro glavom. problem na Kosovu je sto su Srbi prodavali imovinu ,Albancima koji su debelo placali. Ljudi iz Krajine su ostali bez svega ,a da su dobili ovakav sporazum prihvatili bi ga .

milan

26.04.2013. 01:11

@vanja - kao prvo nismo mi dobili ponudu,jer nam se nista ne nudi,nego nam se oduzima,a u najmanju ruku ulovljava,al pre ce biti ovo prvo,zato sto srbija NIKAD nece da udje u EU,taj dan necemo doziveti ni mi ni nasa deca,a kosovo nije pod nasom kontrolom,al kad ga priznamo nema vracanja,a EU ce da se raspadne kad tad i sta onda?? odrekli se teritorje,zarad iluzije da udjemo u EU, i postanemo clanica kojom ce svako u EU moci da brise pod sa nama kao sa bugarima i rumunima i svim istocnim zemljama....

DRAŽEN

26.04.2013. 07:15

@vanja - Samo si zaboravila i DSS koji se sada najviše protivi sporazumu što potvđuje da nikada nisu želeli dobro Srbiji i njenom narodu.

jova

26.04.2013. 00:33

Nemam nista protiv ove Vlade,ali se protivim zamagljenom razumu. Zapad nas je unistio,prvo sankcijama, a zatim i direktnim ucescem u ratnim sukobima. Bez njihovog mesanja verovatno ne bi ni doslo do krvoprolica u Jugi. Cinjenica je da su oni okupirali Kosovo i Metohiju i duzni su da sprovode demokratiju na toj teritoriji. Srbija ne sme da potpisiju nista sa siptarima,niti da pregovara o bilo cemu. Zapad ce morati da odstupi od ideje nasilnog pravljenja drzavica,generacije se menjaju...

VELJKO

26.04.2013. 07:09

@jova - Ti si neki optimista očigledno, zapad nikada nikome nije popustio pa neće ni nama a ne vidim ništa dobro u tome da se pravi inat na štetu građana,.

Pravnik

26.04.2013. 00:38

Referendum pravno nije moguc,jer je Kosovo sastavni deo srbije, parafiranje sporazuma takodje je krsenje zakona. Pitam se samo u kakvoj drzavi mi zivimo kada je ustav samo mrtvo slovo na papiru?

Darko

26.04.2013. 00:46

Trebalo bi da se severni deo Kosova pripoji Srbiji,a juzni deo Albaniji i resena stvar! Dobija i jedna i druga strana!

Predrag Zdrale

26.04.2013. 01:09

Pazite samo da ponovo ne pokradu glasove! Mislim da je referendum nepotreban jer sam ustav srbije ne dozvoljava ni na pomisao o predavanju bilo kojeg njenog dela neprijatelju i okupatoru. Ipak ako "mora po Vucicu" da se odluci na referendumu onda kontrola mora biti maksimalna na svim birackim mestima a pitanje treba da glasi Kosovo i Metohija ili korumpirana EU. Odakle on izvadi podatak da se samo 5-6% gradjana protivi odluci vlade, kolko ja vidim samo ovde na sajtu nas ima bar 75% Zivela Srbija

perica

26.04.2013. 13:13

@Predrag Zdrale - Da ovde na sajtu nas ima mozsa i 90%,ali kada bude referendum onda ce 70% biti za sporazum,tako to uvek bude,jer srbi jedno rade a drugo prpovedaju.

bataSMraka

26.04.2013. 01:09

Kampanju protiv sporazuma guraju oni koji taj sporazum nisu hteli ili nisu mogli da dodju do njega,a Srbiju su uvek gurali u drugi plan i sada im ni jedan sporazum ne valja i izmisljaju priznanja i ko zna sta sve da taj sporazum ne zazivi

SLOBODAN255

26.04.2013. 01:26

Samo sloga i jedinstvo Srba ima buducnost.Ako zelimo da idemo napred, moramo biti jedinstveni, kakve god bile posledice..

Mihailo Krunić

26.04.2013. 02:13

Nisam oduševljen osudom SPC, I rečima da ne govore istinu. To su dobro iskoristili neprijatelji Srbije, pa sve najgore pišu o SPC. Mnogi u svojim komentarima sve najgore pišu o SPC. Iskren da budem, bez obzira što nisam ničim vezan za Kosovo, osećam va više nemam ni tu svoju veru. Ona je počela i maha dobila na Kosovu, pa ako izgubi svoju postojbinu, trečko da će se SPC dalje naći i na Kosovu.

Sredoje

26.04.2013. 02:44

Ko nas sta pita. Strane sile odradice po svome svidelo se to nama ili ne, mi nemamo pravih saveznika.

voja

26.04.2013. 02:53

Prvo ostavke pa onda referendum.Da ne namestite referendum,kao sto ste namestili izbore.

jovan

26.04.2013. 04:41

Postali smo kao pojedini nam susedi u okruzenju kojima je dovoljan pun tanjir a neka vlada ko hoce. Predajte Kosovo i zavrsite sa patetikom. Ionako smo ga se odrekli u srcu. Majka koja prezali i zaboravi dete, ono kao i da ne postoji vise.Makar za nju. A sto se tice Crkve, dok se svi budu menjali, ona ce postojati i uvek polagati pravo na svoje svetinje. Neka odu malo do Decana, nece im skoditi. Mozda i nauce nesto. Makar, kako se cuva ime, slovo, vera i zemlja. Kako ova dole tako i ona gore.

RossGeller

26.04.2013. 05:06

Ne znam bas I ako bude referendum da ce pojedini predsednici stranaka pristati na jedinstvo, jer tako nece moci da se vrate u svoje fotelje.

baunti

26.04.2013. 05:21

Mislim da je ponuda postena. Znamo unaprijed da ce najmanje oko 15% onih koji izadju na referendum glasati za sporazum, a to su Madjari, Albanci, Bosnjaci, Hrvati, i jos neke manjine. Ostaje samo da se vidi koliko Srba ce zaista biti za sporazum, a koliko protiv. Bilo kako bilo, ovo je najpostenija ponuda - objelodaniti cijeli tekst sporazuma, i dozvoliti narodu da odluci. Ko izgubi ne treba da se ljuti. Srbi ako zaista misle da je ovo pogubno odbacice prijedlog, i idu novi izbori. Demokratski.

RossGeller

26.04.2013. 05:29

Referendum bi mnogo kostao Srbiju. Ako je narod vec pokazao kome je ukazao poverenje, ne vidim svrhu ovog.

pera

26.04.2013. 05:29

i ako raspisu referendum, imace dovoljno vremena da naspinuju svoju verziju preko medija. vucic je pomalo patetican sa svojom ostavkom; narod je toliko uzburkan neodogovornom politikom ja ostavka vise ne bi trebala da bude pitanje.

nidža

26.04.2013. 05:29

Dugogodišnje devastiranje Srbije i od strane vlasti ali i spoljnjih sila dovelo nas je u situaciju poniženosti i moranja da prihvatimo i ono što u drugim okolnostima sigurno ne bi. Sam sporazum je garancija Srbima sa severa pokrajine da će imati sigurnost i svoje organe vlasti. Prestanimo više praviti barikade i okrenimo se životu. Vreme u kom smo uvedeni u sadašnje stanje ne možemo vratiti.

hick cyrillic

26.04.2013. 05:32

Ja mislim da je ovo posteno od strane vlade, ali se svaki obicni covjek pita gdje je kraj zahtjevima Njemacke i njenim frustracijama vezanim za dva svjetska rata. Takodje, nema garancija da nece naceti i druge teritorije Srbije, koja je sada slabija nego sto je bila Jugoslavija koju su ti isti razvalili blagonaklono gledajuci na flert sa nacistima u pojedinim republikama (Alija - novinar SS handzar-divizije, Tudjman negira Jasenovac, danke Deuthchland, ustaska emigracija postaje "simpaticna").

Krle

26.04.2013. 05:58

Naslov: referendum uz slogu. Pa nije Srbija vasa partija. Ne zavise svi Srbi od javne sluzbe.

jovica

26.04.2013. 06:47

Samo nemojte posle reći da vas nismo upozorili. Posle glasanja nema kajanja!

Prometheus87

26.04.2013. 07:08

Mislim da je pregovaracki tim, a posebno Vucic, odradio svo sto su mogli I das u iznudili trenutno najbolje resenje za Srbiju I Srbe na kosovu.

BOBANA

26.04.2013. 07:12

Narod u Srbiji mora da shvati da je prihvatanje sporazuma jedina šansa Srbiji da krene napred jer se baš I ne pitamo puno tako da je mnogo korisnije da ovu šansu iskoristimo.

zoks

26.04.2013. 12:28

@BOBANA - bobana@ Pa kakva je to onda demokartija gde se niko ne pita ni za sta?A eurupa se ponosi sa demokartijom,ali naravno samo sa njihovim shvatanjem demokartije!Nece to bas tako ici!Mene ne mogu prevariti!

iz glave

26.04.2013. 07:14

a ko ce da sabira glasove naroda - računar s EU virusom i pod kontrolom članova partija koji su dzakove glasova vadili iz kontejnera, slikali na desetine prepravljenih zapisnika...i posle rekli da izbori legalni

Milan

26.04.2013. 07:16

Ne postoji idealno, mozda sporazum nije idealan ali je nesto maksimalno sto se moglo izvuci u nasu korist.

zoran

26.04.2013. 07:36

što se tiče ds oni ne bi ovo rešenje nikad našli koje je najbolje za srbiju,a kosovo smo izgubili još za vreme njih,tako da ne može niko da krivi vučića

dana

26.04.2013. 07:52

Srbija je 99 izgubila šansu da može nešto puno da učini sa Kosovom. Oni koji su nekada bilii realno moglu sagledati situaciju. Možda ovo nije idealan dogovor ali je kraj otimanja teritorije. za par godina bez dogovora bi mogli samo konstatovati da nema više Srba i da nam je oteto.

Čedomir Činić

26.04.2013. 08:33

Kad su u pitanju izbori, politika, prava i privatizacioni procesi ja nikada ne razmisljam. Iz te logike nece nikada da je tesko da proglasim vandredne izbore.

gici

26.04.2013. 08:48

Tesko da je 57%za ovaj sporazum.Potpredsednice vlade radite isto sto i zuti samo ste jos evoluirali.I dalje se spinuje a b92,blic,danas su uz vas.Nismo glasali za vas zbog ovoga.Prevarili ste narod i razmisljajte sta ce te posle refernduma

Milance

26.04.2013. 09:36

Sporazum koji je postignut je jedino razumno i prirodno rešenje koje je moglo biti postignuto.

Jagoda

26.04.2013. 09:36

Ovaj sporazum je u interesu Kosova, u interesu Srbije, ali iznad svega u interesu Srba na severu Kosova

Srki

26.04.2013. 10:01

@Jagoda - ..... a ovi vasi komentari su na nivou informbiroa i kominterne iz perioda 1948-50

Radio Mileva

26.04.2013. 09:36

U ovom trenutku, ovaj sporazum je i više nego što je većina građana Srbije očekivala da će Srbija dobiti

Srki

26.04.2013. 10:02

@Radio Mileva - @ radio slobodna evropa - dok mi ovde jedemo kifle, vi tamo jedete kukuruzu

zoks

26.04.2013. 12:23

@Radio Mileva - miki@ "Dobila" je da na dokumentima Juzne pokrajine pise "republjik"!I nista drugo!A to nece proci!

Pregovarac

26.04.2013. 09:36

Postojale su stvari koje Beograd nije smeo da prihvati, ali i stvari koje nije smeo da odbije.Na kraju je ispalo I vise nego dobro za Srbiju

CNN

26.04.2013. 11:06

@Tresnja - Otkud znaš da je maksimum? Bila si u Briselu? Ili veruješ političarima na reč?

Pobesneli Maks

26.04.2013. 09:36

Konacno ce se prekinuti agoniju koja se produbljivala poslednjih godina.

sss

26.04.2013. 09:38

Iz razloga sto ovaj sporazum ozbiljno ugrozava Ustav RS i pravnu drzavu, a vlada ga ipak gura u realizaciju, referendum mora da se odrzi. Ili to ili da vlada konacno pocne da postuje sopstveni ustav. Ali posto ovo drugo je u domenu Science fiction - a,onda mora referendum. Ali kakav? Bojim se da ce se na referendumu praviti ogomni pritisci na clanstvo partija i zaposlene u drzavnoj adm.,u privatnim firmama itd., a sve ce to precutno biti odobravano od strane OBSCE i NVO za ljudska prava

Бранислав

26.04.2013. 09:39

...прво господо из власти ослободите све медије на којима хистерично позивате народ Србије да гласа за срамотан споразум и плашите га како ће Србија пропасти ако споразум не прође, па тек онда кад ослободите медије распишите референдум...

Grada

26.04.2013. 09:46

Ko je pazljivo pratio dogadjanja u poslednjih 10 godina, shvatice da se DS trudila da pitanje Kosova ne sprecava dobijanje pomoci i subvencija. Tako su na paroli "I Kosovo I EU" mnogi dobijali penzije, plate, profesori putovali na konferencije, student isli u razmenu, itd. Trebalo je i ocekivati da ce jednog dana Taci pitati a "sta je sa preostalim delom moje teritorije". Ne pamtim da su podanici Austro-Ugarske u Vojvodini, imali referendum 1918 godine. Referendum bi nas jos vise podelio.

Milos

26.04.2013. 12:23

@Grada - To nije Tačijeva već srpska teritorija! Sramota je da tako pišeš.

nikola

26.04.2013. 09:48

Bojim se da će se srbi na severu KiM razočarati u rezultate referenduma, ukoliko do njega dođe... Nama je gospodo svega preko glave i ovako ne može da se živi, deca ne mogu da nadju posao, mnogo ljudi nema hleba da jede... 6 miliona ljudi duž Srbije pati zbog samovolje 30 000 ljudi.. sagledajte realnost i pustite nas da živimo normalno!

Grčanski pecaroš

26.04.2013. 10:13

Ministar Vučić nam je izneo činjenično stanje. Bolno je, ali drugog puta tj izbora nemamo.

Grčanski pecaroš

26.04.2013. 10:17

Razumem strah Srba sa severa KiM. Zanima me samo kako može sada Srbija da im pomogne ako ne daj Bože Tači reši da opet promeni "situaciju na terenu". Vieli smo svi kako je međunarodna zajednica reagovala 17.marta 2007. Oni koji su zaduženi za bezbednost Srba.

Grčanski pecaroš

26.04.2013. 10:20

Srbima sa KiM Srbija može pomoći samo i ako je ekonomski jaka. U sadašnjem vremenu ne može nikako. Zato se slažem u potpunosti sa ministrom Vučiććem. Vodimo rat glavama i za stolom. Borimo se svi zajedno jedinstveni za naše KiM. Samo tako možemo pobediti ovo zlo koje se nadvilo nad Srbijo i našim Kosovom i metohijoom.

Milos

26.04.2013. 12:22

@Grčanski pecaroš - Ako Srbija hoće da bude ekonomski jaka ne treba da ide u EU.

Jovo

26.04.2013. 13:21

@Grčanski pecaroš - E bas je u interesu EU da Srbija bude ekonomski jaka! Mi smo za njih mali Rusi i tako ce nas uvijek tretirati. A kao mali Rusi moramo biti sto slabiji.

Grčanski pecaroš

26.04.2013. 10:24

Pozivam sve protivnike ovog dogovora da jasno i glasno kažu koja je alternativa? Baš me zanima. KiM se ne brani retorikom,mitovima,mačkama,SMS porukama ili nekakvim krivičnim prijavama.

CNN

26.04.2013. 11:04

@Grčanski pecaroš - Alternativa je Evroazija, a ne EU. Jureće za datumima, preporukama, pohvalama, došli smo u ovu situaciju da treba da prihvatimo mirnu amputaciju dela teritorije. Stavi se u poziciju Srba sa Kosova i da ti neko kaže da ti više ne živiš u Srbiji, da nisi Srbin nego kosovski Srbin ili još gore Kosovar. Šta bi ti radio? Svaki deo Srbije mora da bude jednako važan. Ne postoje manje ili više važni delovi Srbije.

Zarkoni

26.04.2013. 10:24

Potpuno se slazem sa izjavom Vucica da ako vecina bude glasala za sporazum Srbi sa severa ga prihvate

Zarkoni

26.04.2013. 10:24

U pravu je Vucic sto se tice referenduma o sporazumu,Ako vecina se izjasni o sporazumu onda i srbi sa severa to trebaju da prihvate.

Sasa Djordjevic

26.04.2013. 11:27

@Zarkoni - Jedina bitna stvar je da Kosovo nosis u srcu a ne na papiru, jer se srpstvo brani SRCEM i niko ga nece iz srca izbrisati i otudjiti. Jeste da je veoma bolno to sto se desava ali ako zelimo sami sebi a i nasim sunarodnicima na Kosovu da pomognemo moramo se pomiriti sa sudbinom i produziti dalje sa Kosovom u SRCU. Zanemarimo bar na jedan trenutak nase partije i zapitajmo se gde ce nas odvesti jedna mogucnost a gde druga. Ako stvarno zelimo da im pomognemo moramo prvo pomoci nama da se izvucemo ...

R.Srpska

26.04.2013. 10:33

Referendum je dobra stvar ali ako bi na njemu odlucivali samo ljudi na KiM, a za cijelu Srbiju nije, jer pola Srbije su ljudi koji gledaju samo sebe, i njih ne interesuje niko drugi, zato sto JOS UVIJEK nisu osjetili progon na svojoj kozi. A i uopsteno zasto postoji vlada ako je nesposobna da odlucuje, on ovim samo zeli da skine odgovornost sa sebe. TO SE ZOVE LICEMJERJE. LP citaocima Novosti.

Arsenije

26.04.2013. 10:45

@ Grčanski pecaroš Pozivam sve protivnike ovog dogovora da jasno i glasno kažu koja je alternativa? Alternativa je da ne odustajemo od svoje teritorije i svog naroda.

Boromanjaca

26.04.2013. 10:46

Mislim da je besmisleno da Madjari, hrvati, muslimani i ostali nesrbi odlucuju o sudbini srba na Kosovu i Metohiji koje je sastavni deo Srbije. Znaci li to da ce se ti srbi sa KiM preseliti u Srbiju ako referendumski rezultat bude da se prihvati sporazum? Pa onda je bilo lkase pozvati te srbe da se mirnim putem usele u ostali deo Srbije a da se pitanja KiM ostavi za bolja vremena.

Maksa

26.04.2013. 10:47

Kao Srbin sa severa KiM prihvatam da se odrzi referendum i da se obavezem da cu postovati rezultate referenduma. Treba odrzati dva referenduma. jedan samo na teritoriji KiM jer se Briselski sporazum odnosi samo na nas a ne na Srbe iz centralne Srbije a drugi za sve gradjane Srbije ukljucujuci i nas na KiM. Organizujte referendum za nas Srbe na KiM:pitajte da li smo za Briselski sporazum ili nismo? A referendum za celu Srbiju: KiM ili EU? Pa da vidimo rezultate i kako misli Srbija!

Najlon

26.04.2013. 10:51

Pošteno nema sta sada je lopta bacena kod lidera Srba sa Severa Kosova, da vidimo šta će narod da kaže trebaju da preuzmu punu odgovornost. Aleksandar Vučić pokazuje primer kako treba voditi državu, kako se treba baviti politikom u interesu naroda i uz podršku naroda. Podrška ALeksnadru Vučiću za sve što radi.

bataSMraka

26.04.2013. 10:54

Srbija ne sme da upadne vise ni u kakvu izolaciju,tek onda moze definitivno da se oprosti od svega sto zeli,ovaj sporazum je jedino sto moze Srbiju da izvuce iz krize u koju je upala

bataSMraka

26.04.2013. 10:56

Vucic do sada ni jednom nije pokazao da ima neke licne interese i sve sto je radio radio je za dobrobit Srbije koju zeli da vrati na pravi put.Ovaj sporazum moze Srbiji da vrati poljuljano poverenje i da joj ojaca poziciju u kojoj se nasla

bataSMraka

26.04.2013. 10:58

Svi sadasnji protovnici sporazuma zele da Srbiju zadrze u svojoj nesposobnosti da sa svojom drzavom urade nesto ozbiljno i da je izvuku iz krize u koju je upala

sss

26.04.2013. 11:05

i jos nesto. Nemoj Vucicu da se pozivas na mandat koji si dobijo na demokratskim izborima jer za ovakvu politiku taj mandat sigurno nisi dobio. Nemoj da okacim sad klipove sa vasim obecanjima Srbima na s.Kosmeta pre izbora i vasu retoriku tokom kampanje. Galsali su vas za jedno a dobili sasvim trece.

Rus

26.04.2013. 11:14

Potpuno podržavam Vučića jer je njegov predlog jedina stvar koja je realna u ovom momentu a čime bi svi na kraju bili zadovljni.

Gle, Srbin!

26.04.2013. 11:14

Citam danas u ovim istim Novostima kako Nikola Pasic nije birao sredstva da ostane na vlasti? Hmmmm, a citam isto tako poteze Nikolica, Vucica i Dacica. Pasic zatvrio vrata saveznicima, isto kao i ovi sto zatvaraju vrata danas Rusima. Negativna selekcija na delu.

Предраг Поповић

26.04.2013. 11:14

U "slobodarskom" i "herojskom" Beogradu je za vreme 2. Svetskog Rata poginuo (slovima i brojem) 1... dakle, jedan-jedini Nemac. Za to vreme Beograd je bio pun stratišta za iživljavanje nad Srbima rodoljubima i patriotama. Kao što je sada, i tada su, Nedić, Ljotić i komunsti vodili u Beogradu borbu protiv "velikosrpskog hegemonizma". Zajedničkim snagama su uspeli ubiti jednog (1) Nemca i nekoliko desetina hiljada Srba.

Предраг Поповић

26.04.2013. 13:01

@Предраг Поповић - S druge strane, pevači, glumci i slična eurofilska "elita" (apropo, i Hitler je pravio EUropu kao "zajednicu naroda"), su zabavljali teutonskog okupatora nudeći mu sve što poželi. "Naši (europski) prijatelji" su znali da "cene" gostoprimstvo okupiranog, pa su ga izbombarodvali i Hitler, a bogme, i britanski, anglo-američki "saveznici". A onda su došli "mrski okupatori" Rusi, čijih je, samo za oslobađanje današnjeg Narodnog pozorišta, POGINULO 10 vojnika.

čiča

26.04.2013. 11:21

Ove priče i slozi slušao sam još za vreme Tita, majku ti božiju , pa mi smo okružani imperijalistićkim neprijateljima, a i oni na istoku nam nisu prijatelji. Vidi se da je Vuči bio odličan djak ali i da je naučio kako se slušaju gazde iz EUrupe, Nemoj da nas više foliraš , svi smo te pročitali i sad više nema ti povratka iz gliba u koji si se sam uvalio

Rus

26.04.2013. 12:51

@čiča - Naprotiv, Vučić je odradio odličan posao za Srbiju imnogi su svesni tg aali ne žele da priznaju. Uspeh se teško prašta. Samo napred Vučiću, Srbija je uz tebe.

Предраг Поповић

26.04.2013. 11:29

Međutim, "mrski" Rusi su bili čudni "okupatori"; došli su, oslobodili petokolonaše, ostavili ih da se i dalje iživljavaju nad rodoljubima, a oni se povukli u svoju Rasiju. Kao "nagradu" i "zahvalnosti" za učinjeno herojstvo i žrtvovanje svojih vojnika, Rusi su dobili to da im "slobodarski" Beograd i njegova eUrofanatična politikantska i kultur-politikantska "elita" ukine i ulicu koja je nosila ime ruskog generala komandanta vojnih operacija oslobađanja petokolonaškog BeJograda.

PanicusVulgaris

26.04.2013. 12:34

Zanimljivo: od srba sa KiM zahtijeva da ispostuju rezultate referenduma i da rade na implementaciji sporazuma, ako se gradjani Srbije izjasne za to referendumom...a on ce se povuci ako sporazum bude odbijen referendumom. A zasto ne koristi iste kriterijume za sebe, kao i za kosovske srbe? Zasto ne obaveze i sebe da ispostuje volju naroda iskazanu na referendumu, ostane na polozaju i radi onako kako narod od njega ocekuje: pokaze Estonovoj, Taciju i EU ....i radi u interesima Srbije?

Rus

26.04.2013. 12:48

Potpuno je bespotrebno trošiti novac na referendum kada je svima jasno da velika većina prihvata sporazum i daje podršku državnom vrhu. I sam Vučić je rekao da je sporazum sam po sebi veoma loš ali da nije bilo alternative a da opet sa druge strne imamo neku dobru osnoviu za dalje pregovore. Podrška Vučiću.

Rus

26.04.2013. 13:24

Iza Nikolića i Vučića su uspesi koje su postigli za kratko vreme koliko su na vlasti i to ne može da ospori niko u Srbiji a ni u Evropi. To su jedine osobe u Srbiji koje nisu bežale od odgovornosti već su krenule da rešavaju problem Kosova za koji su njihovi predhodnici mislili da je nerešiv. Zamišljam koliko bismo sada bili u boljoj situaciji da su došli na vlast pre 5 godina. Samo napred, Srbija je uz vas.

marko

26.04.2013. 13:36

Nema nikakvih problema,ako ce te Vi finansirati ovu avanturu,gradjani Srbije su vec previse novca izdvojili za bahatost politicara sa Kosova.Ogroman novac koji je svakodnevno stizao na Kosovo slivao se na privatne racune i duboke dzepove istih tih koji pricaju da je prodato Kosovo,a narod koji zivi u patnji i bedi nikada nista nije dobio..Izgleda da vas boli cinjenica da se zavrnula slavina pa i otuda tolika buka oko sporazuma..

marijana_ekonomista1

26.04.2013. 14:36

Ovakav sporazum je u ovom trenutku najbolji za Srbiju i sto je najvaznije ne priznaje se nezavisnost Kosova!

Rus

26.04.2013. 14:48

Referendum nam nije neophodan. Samo bi usporio Srbiju a i nakon njega bismo dobili ubedljiv stav da je ovaj sporazum trebao biti prihvaćen jer nije bilo alternative. Podrška državnom vrhu. Napred Srbijo.

Ivanaaa

26.04.2013. 16:09

Ako hoćete mogućnost ostavljanja Srba kao pokretnih meta na livadi,ne dolazak novih investicija,novih radnih mesta i još veću krizu - glasajte protiv sporazuma!

NEDista

26.04.2013. 18:27

Taman Vučić uradi dobru stvar I sada ovi kvare I naravno posle je đavo kriv.

OPTIMISTA REALNI88

26.04.2013. 20:08

Verujem Vucicu i njegovom radu, i znam da ce on sve probleme Kosova da resi na najbolji nacin po nase Srbe!

GLEDIĆ

26.04.2013. 22:13

Najvažnija je sloga Srpaskog naroda jer samo tako možemo se izboriti za bolji život svih nas bez obzira živeli u Šumadiji, severnom Kososvu, južnom kosovu, Vojvodini......

Milanko

27.04.2013. 14:26

Код споразума улог је цела Србија и грађани Србије а не само Срби насеверу Косова.

Danijela

27.04.2013. 14:28

Није у питању будућност Срба на Косову већ будућност целе Србије.

Jovana

27.04.2013. 14:30

Без споразума не би били питани ни зашта у будућности везано Косово.