”Novosti” otkrivaju detalje sastanka: Nudili nam ukidanje severa KiM!

M. BABOVIĆ - P. VASILjEVIĆ

03. 04. 2013. u 20:58

Kad je video predlog, Vučić pitao Eštonovu i Tačija: Šalite li se sa nama?! Beograd do utorka mora da se izjasni o ponudi koju je već odbacio

VIŠEMESEČNI pregovori Beograda i Prištine, od kojih se očekivalo da razmrse kosovski čvor i ubrzaju Srbiju na evropskom putu, prekinuti su bez ikakvih rezultata! Ostalo je još samo da se Beograd do utorka izjasni o ponudi Evropske unije i Prištine, koju je državna delegacija Beograda decidirano odbila još u utorak veče na osmoj rundi u Briselu.

Kako ”Novosti” saznaju, Ketrin Ešton više ne planira da zakazuje novi direktan susret srpskih i prištinskih zvaničnika. Pred državnim vrhom Srbije sada se praktično nalazi samo predlog kojim bi se Beograd defakto odrekao severa Kosova i Metohije. Taj plan, iza koga su stali Priština, EU, ali i Amerika, za našu stranu apsolutno je neprihvatljiv.

O svim tim diplomatskim zamkama u sredu je upoznat i predsednik Tomislav Nikolić, kod koga se oko 13 časova okupio kompletan državni vrh, odmah po povratku iz belgijske prestonice.

Šta je Aleksandar Vučić izjavio za “Novosti” pročitajte OVDE

Šef države je dao punu podršku našim pregovaračima, koji su u napetoj i naelektrisanoj briselskoj noći odbacili ponižavajući predlog koji im je predstavljen kao ”ogroman ustupak Prištine”.

Posle skoro dvočasovnog susreta članova državne delegacije koju su predvodili premijer Ivica Dačić i prvi potpredsednik Vlade Aleksandar Vučić sa šefom države, novinarima se ispred zdanja na Andrićevom vencu obratio savetnik predsednika Marko Đurić.

On je potvrdio da su se u Briselu obistinile sve ”crne slutnje o mogućem toku dijaloga sa Prištinom”.

Kako je tekao sastanak državnog vrha iz minuta u minut pogledajte OVDE

- U narednim danima državno rukovodstvo biće u prilici da donese izuzetno teške odluke i da o tome detaljno razgovara sa javnošću. Poslednja runda razgovora je svojom težinom prevazišla sva negativna očekivanja i može se reći da u ovom trenutku nema kompromisnog rešenja. Ali, Beograd ostaje rešen da se ka njemu ide bez obzira na to koliko to bude teško, i ako to uopšte bude moguće.

A koliko je bilo mučno u Briselu, ”Novostima” su opisali detaljno članovi našeg pregovaračkog tima. I oni su bili potpuno šokirani, kako se situacija iz sata u sat pogoršavala, a trebalo je da bude suprotno.

Šta su saopštili Srbi sa severa KiM čitajte OVDE

Tači je od početka tvrdo branio stav da Zajednica srpskih opština ne može da dobije ama baš nikakva izvršna ovlašćenja. Svaki srpski predlog je odmah odbacivan. Trošili su se i živci i minuti u tom natezanju, da bi Aleksandar Vučić u jednom trenutku jasno rekao Tačiju, koji je isključivo insistirao na ustavnoj organizaciji Kosova:

- Ovde nam pričate o poštovanju nekakvih vaših upravnih okruga, a ne možete ni da kročite na sever Kosova.

Već posle prve pauze, Eštonova je obavestila naše pregovarače da je Priština ”pristala na veliki ustupak”. A taj Tačijev ”ustupak” samo je još više produbio provaliju između dve strane:

- Hteli su da našem severnom regionu pridruže južnu Mitrovicu, Vučitrn i Srbicu. Time bi se etnička struktura severa preokrenula u korist Albanaca i odnos bi bio 65 prema 35.

Nikolić razgovarao sa Putinom. Detalje saznajte OVDE

Nije bilo pomaka. Posle sledeće pauze, Tači je ponudio novi ”ustupak”.

- Spremni smo da razgovaramo o demilitarizaciji te vaše Zajednice srpskih opština, ali samo ako za to dobijete dozvolu NATO - ciničan je bio šef prištinske delegacije.

Vrhunac grotesknih pregovora nastao je kada je Eštonova predložila da se prihvati sporazum koji je našem timu samo pročitan, a iz kog je faktički proizilazilo ukidanje svih srpskih institucija na severu. Nadležnosti u policiji i pravosuđu na kojim smo insistirali, gotovo da nisu ni pomenute. Evropa ništa nije ponudila.

Suočen sa tim ”velikodušnim paketom”, Vučić je u neverici upitao Eštonovu i Tačija:

- Da li se vi to šalite sa nama?

Tako su, iza tapaciranih vrata na Šumanovom trgu u sedištu evropske diplomatije, pregovori Beograda i Prištine došli na ivicu potpunog debakla.

Ni dan posle te runde nabijene diplomatskim intrigama i klopkama, iz Brisela uporno šalju signale da je dogovor, ipak, moguć.

- Elementi za postizanje sporazuma između Beograda i Prištine su prisutni. Gospođa Ešton očekuje da joj se učesnici u dijalogu jave nakon konsultacija u svojim prestonicama, ali zasada ne namerava da sazove formalan sastanak u Briselu - rekla je Maja Kocijančič, portparol visoke predstavnice EU za spoljnu politiku.

Vesti iz centrale EU različito su tumačene na srpskoj političkoj pozornici.

BOLjE OSTAVKA NEGO PONIŽENjE I UNUTAR srpske delegacije odvijala se drama na završetku napete osme runde. Kada se naš tim povukao u posebnu prostoriju, pre nego što kaže konačnu reč, usledio je novi šok - Vučić je ponudio ostavku premijeru Dačiću. Kako saznajemo, prvi potpredsednik saopštio je članovima delegacije da je svestan važnosti koje datum za pregovore sa EU ima za našu državu, ali i da nije spreman da po svaku cenu prihvati ponižavajući predlog koji im je serviran i za koji unapred zna da neće moći da se primeni.

Vojislav Koštunica, lider DSS, poručio je da je veoma važno što je Srbija odbacila ultimatum EU da bude ”saučesnik u razbijanju zemlje i stvaranju nezavisnog Kosova”:

- To je značajan korak za uspostavljanje nacionalnog samopoštovanja i dostojanstva. Prvi put posle 2008. godine, EU je čula da Srbija može da kaže ”ne” nedostojnim i ponižavajućim ponudama. Iako je Srbija bila izložena velikom medijskom pritisku da je stvar završena i da će prihvatiti da uništi sopstvenu državnost na KiM, ispostavilo se da Kosovo ima dublji i veći značaj, nego što su to pretpostavljali zvaničnici EU. Vreme je da izgradimo nacionalno jedinstvo oko državotvorne politike zaštite nacionalnih interesa Srbije.

Funkcioner DS Božidar Đelić pozvao je Vladu i predsednika da nastave dijalog s Prištinom i pokušaju da dođu do kompromisa.

- Ishod poslednje runde dijaloga nije loš samo za Vladu, već i za čitavu Srbiju. Krajnje je vreme da Vlada i predsednik dođu u parlament i obaveste poslanike o tome šta je prava situacija. Ne znamo šta je bilo na stolu sa strane Srbije, ni Prištine, ni kakva je bila uloga međunarodnih posrednika.

Član predsedništva URS Vladimir Ilić rekao je da nije ni bilo realno da se u jednom danu postigne dogovor Beograda i Prištine:

- Siguran sam da ovo nije kraj i da će dijalog biti nastavljen u drugačijoj formi. Srbija je napravila veliki iskorak pokazujući da se bar implicitno odrekne suvereniteta na delu svoje teritorije koji trenutno ne poseduje. Rešenje nije na vidiku, ali se krećemo u tom pravcu.

Funkcioner LDP Bojan Đurić smatra da građani treba da dobiju jasan odgovor da li je došao kraj razgovorima Beograda i Prištine:

- Ako jeste, to bi značilo krah državne politike. U tom slučaju građani imaju pravo da se izjasne na izborima. Ne treba tonuti u potpuni fatalizam i govoriti da je sve izgubljeno, ali isto tako ne treba verovati da je moguće da se u narednih nekoliko dana pomoću šatl-diplomatije desi čudo.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (284)

Srki

03.04.2013. 21:14

Gradjani ne da imaju pravo da dobiju odgovor kako to kaze LDP-ovac Djuric, nego gradjani imaju pravo da daju odgovor

uskok

03.04.2013. 21:15

Koliko sam ja upoznat sa ovim ~pregovorima~ ocigledno je da su to JEDINO I ISKLJUCIVO ultimatumi. Sa jedne strane SAD, EU i Tachi, a sa druge Srbija. Zasto se vishe ide i ponizava? Pa oni nam se podsmevaju ~ustupcima~ koje nam daju.

Srki

03.04.2013. 21:23

Kosovo je za Amere i njihove baze realna potreba, za Nemce primitivno ravnanje racuna, za Ruse pitanje ravnoteze i jos ponecega, a za Kineze paralela sa tibetom i tajvanom danas, sutra. Pustite druge da to odrade u UN. Srbija mora da zahteva samo potpuno postivanje UN rezolucije a ne da se bira kao sa svedskog stola.

Dule Los Angeles

03.04.2013. 21:24

Ova Vlast je nasledila unistenu Ekonomiju,a Drzavu i njene finansije"na kolenima".Niko javno nije rekao da Srbija ne moze ni da prezivi,a kamoli da servisira sve kredite.To je notorna istina,ali i "batina"kojom bi nas Zapad naterao da damo KIM,za dodatno servisiranje dugova.Ne otpisa.Ipak resenje postoji.Bice tesko,jer ce mo ostati bez ekonomske pomoci EU,ali se ziveti mora.Ovo ce nas naterati da trosimo koliko imamoi upristoimo Drzavu i javne finansije.I sto pre podignemo selo,Privredu i izvoz.

Saša

03.04.2013. 21:26

Ako je ta ponuda tj ultimatum Eštonove već proglašena za neprihvatljivu, šta onda ima da se dalje pregovara? Ako državni vrh prvo proglasi nešto za neprihvatljivo pa onda to ipak prihvati, nikad više niko neće razgovarati sa nama drugačije osim po principu naređenje-izvršenje.

laki

03.04.2013. 21:28

Da li Srpski narod ima nesto da kaze u ovoj celoj situacije.Da li smo toliko pali kao narod da nam bilo ko moze odredjivati sta je za nas dobro a sta ne.Zasto se ne napravi neki dobrovoljni fond za pomoc Srbije gde ce svaki Srbin ma gde bio u svetu materijalno i po svijoj migucnisti pomoci svojij zamlji ako je samo ti problem.samo sloga srbina spasava i ne ocekuj mo pomoc od nerrijatelja jer nas on i nebi stavio u situaciju u kojoj jesmo da bi nam pomogaoVELIKA ZABLUDA .

zoks

03.04.2013. 21:34

A sta ste vi ocekivali od eurupe?Pa oni su vam bombardovanjem pokazali sta nam misle!I vi jos trazite nesto od te eurupe?Svasta!!!Niste morali zbog toga ici tamo,ja sam(a i svaki normalni Srbin)vam mogao reci sta vam nude,odnosno traze,a to je priznanje njihove pljacke,a to nikada nece dobiti!

Mile

04.04.2013. 08:39

@zoks - Ako tako i mislis ti ne spadas u kategoriji normalnih Srba.Ti zivis u virtuelnom svetu,u mraku i ne znanju, sta je to EU.

kosovka

03.04.2013. 21:36

Mislim da nam Evropska unija ne treba. Tacnije, dok mi dodjemo na red da postanemo clanovi,ona vise nece postojati, a izgubicemo deo nase teritorije, deo nas i nasih korena deo naseg identiteta!!!I naizad, izgubicemo sve!Ovako nikada nece moci da nam kazu da nesto nije nase! Pa sutra ce nam traziti Rasku, Bujanovac, Vranje, da li cemo im i to dati?Da li nam to treba. Nikad nam zapad nece doneti nista dobro, tamo nemamo prijatelje!Kosovo je neotudjivi deo Srbije.

Predarg

03.04.2013. 21:58

@kosovka - Slazem se brate u sa tobom u potpunosti.Nema popustanja,samo hrabro kao nasi dedovi 1914-1919.koji nisu ustuknuli ispred carevine,ispred Cesara,ma kakvi bakraci moramo i mozemo sami.saradjivacemo sa onima koji nas cene i postuju,sa onima koji znaju da cene slobodu.Necemo pocrkati od gladi.Oni misle da cemo se predati,da smo slugani,da cemo se prodati za canak boranije,nije Srbija ono sto misle....pozz brate od Pedjana iz Valjeva

Komsija

04.04.2013. 01:38

@kosovka - Kosovka kako dobro znate sve sto nije vase .Budi sigurna (o) da sve je to na redu.""Oteto prokleto"".Kad tad morate sve da vratite.Bilo je lepo kad su vam svijetske sile stavili sve u tanjir a sada kukate kao da je to vase.Vasi preci su bili lopovi a vi placate racune.

kosovka

04.04.2013. 10:24

@kosovka - Komsija, bas toga "oteto-prokleto" treba vi da se plasite, jer ce vasa deca i unucicu ispasati zbog toga!!!Ne mozemo mi otimati od bilo koga ono sto nam vekovim pripada. Siptari tada nisu ni postojali kao opcija!!! Svako treba da gleda prvo u svoje dvoriste pa u tudje!

Jabre

05.04.2013. 11:12

@kosovka - sramotiš se i pokazuješ nivo obrazovanja ovde. Velike sile nisu dale Srbiji ništa, sami smo se oslobodili Turaka sa Bugarima i Grcima. Ali su zato velike sile stvorile Albaniju saveznicu Turske da Srbija ne bi izašla na more.

раша

03.04.2013. 21:46

Нема ништа од датума браћо Срби јер те ултиматуме нико и никада у Србији не може и неће прихватити.Подржавам Ацу Вучића и ценим његов рад и само да истраје јер са шиптарима је договор дефинитивно завршен!!!

Zoran Krstic

03.04.2013. 21:55

Braćo Srbi i ostali građani Srbije ,zasučimo rukave ,pljunimo u šake pa na posao .Znamo mi i za gore i za bolje .Ima zemalja u Evropu nisu članice EU pa lepo žive .

Skandinavija

03.04.2013. 23:10

@Zoran Krstic - Bravo Zorane....u potpunosti si u pravu!To vazi i za nas Srbe i druge gradjane Srbije u rasejanju.....!

Miconi

03.04.2013. 21:57

Vi iz ds,ldp i ostali dosovci vasi komentari nisu potrebni u ovim clancima.Do ovog je dovela vasa politika u proteklim godinama. Sada ponovo bitku biju iskreni srbi prepustimo to njima. Poznato je da su vam ameri pomagali u razbijanju Srbije i Milosevica. Ostavili ste ovim ljudima najtezi deo politike, postao je tezak za nas jer ste vi doveli do toga, nebrinite opet ce pobediti SNS,SPS i DSS na izborima. Kako god bilo sa kosovom.

rodoljub

04.04.2013. 05:56

@Miconi - Naravno da SNS vise nikada nece dobiti ni 24% sa proslih izbora a kamoli vise , jer su se pokazali kao prevaranti. Napred Demokratska stranka!!

ZeljkoPg

03.04.2013. 22:00

"Onaj ko zrtvuje svoju slobodu zarad sigurnosti,ne zasluzuje ni jedno ni drugo." Benzamin Frenklin

Patriota

03.04.2013. 22:11

Voleo bih više od svega da udjemo u EU, ali neznam da li je pametno da prihvatimo ovo oko Kosova jer će kasnije u toku pristupnih pregovora verovatno nražiti npr. mnogo veću utonomiju za Vojvodinu, zatim ukidanje specijalnih veza sa Republikom Srpskom...i još mnogo toga što razgradjuje našu zemlju...pa se pitam da nije cena previsoka...

Patriota

03.04.2013. 22:16

Sve clanice Evropske unije su ujedno i clanice NATO pakta, a mi smo se opravdano izjasnili da ne zelimo u taj savez koji nam je naneo zlo. Pa se onako kao laik pitam da li uopste iskreno zele da nas prime u uniju kao jedinu zemlju van tog pakta...?

darko

03.04.2013. 23:03

@Patriota - Nisu sve clanice EU clanice NATO. Austija, Svedska, Finska nisu clanice. Moze se biti clanica Military of the European Unio, a da se ne bude clanica NATO. Nauci nesto pa komentarisi!

Magistar Colovic

04.04.2013. 03:03

@Sale - Ne treba referendum zato sto vec pise u Ustavu Srbije da je Kosmet u sastavu Srbije ili teritorija.Prema tome referendum nije potreban jel bi to bilo izjasnjavanje o ustavu.Bilo je i glasanje 98 god. o ne prihvatanju posmatraca pa se narod izjasnio(98%) a onda Sloba i kvazi inteligencija pogazili ono sto su pitali narod i dozvolili ulazak posmatraca i spijuna.E tako to rade nasi politicari zato im i zapad ne veruje misleci da se da popuste.

Anja Zak

03.04.2013. 22:45

Sta ima Beograd da se izjasnjava o ponudi koju je vec ocenio kao neprihvatljivu?REFERENDUM i za gradjane u dijaspori!

pora61

04.04.2013. 01:30

@Milos - I ne samo to, referendumsko je pitanje i da li hocemo u EU i NATO, partijei koje smo birali obecavali su sve i svasta a posle sklapali koalicije koje su im SAD i EU nametale (van nase volje) tako da sada prakticno imaju legalitet da u nase ime prodaju drzavu.

Mile

04.04.2013. 08:33

@Milos - Kao 1998 god.kad je Milosevic raspisao referendum,a nije narodu objasnio i posledice koje mogu nastatati.Pa je svoju pogresnu politiku sprao sa sebe,jer se pozivao na narod.Ne treba referendum,nego politicari treba da preuzmu odgovornost za posledice.

gale

04.04.2013. 00:43

@surfer - Djoko,Vrlo nezavidna situacija. Ljudi iz inostranstva ne mogu da izbrisu osecanja i emocije koje imaju za srpski narod. Sa druge strane osporava im se pravo da kazu bilo sta jer fizicki nisu u Srbiji.

Amerikanac

04.04.2013. 01:34

@surfer - ja dolazim tamo preko ljeta i ja cu da idem u kosovo i dovodim samnom jednor novinara koji je moj prijatelj ovde pa tako da napise clanke kako je tamo i ko sta radi sa srbima itd tako da amerikanci vide kosu ti siptari i sta rade/ A sta ti medi Djoko radis sto se tice Kosova nista i samo brbljas

dragana

04.04.2013. 07:54

@surfer - Baš ti je pametan komentar. Nego ajde da se ti i ja menjamo.Dođi u Srbiju i živi sa 300 evra mesečno, a meni daj sve što je tvoje. Onda slobodno nemoj da odustaneš od Kosova. Takvih kao ti što nam sa udaljenosti od hiljade kilometara pametuju nam je dosta.

Ucitelj

04.04.2013. 12:50

@surfer - Amerikanac@ne bi bilo lose da ti taj tvoj novinar pokaze kako se pise. Nazalost, ovakvi kao ti, nepismene i neobrazovane ostavljaju pogresnu sliku srbije u svetu.

berislav

03.04.2013. 22:56

Politika EU(vidi Njemačka) prema Srbiji je očekivana i poznata i tu nema mjesta nikakvom čuđenju. Srbija treba stalno sa Rusijom zalagati se na rezoluciji 1244. koje je za Amerikance "mrtvo" slovo na papiru, ali još "živo" za OUN. Uostalom pregovori će se i dalje nastaviti, ali naš put mora malo biti jače "zacrtan" prema Rusiji, jer ipak su nam oni jedini saveznik koga imamo. A tu je i Kina, i to znači prestrojavanje Srbije više prema Istoku i novi politički pravac.

vagrant

04.04.2013. 01:40

@berislav - Tvom komentaru se berislave nema mnogo dodati.Mozda jos jedino da Srbija kao Drzava ima prava dati vojne baze kome hoce a to svakako nece biti NATO!

Mile

04.04.2013. 08:29

@berislav - Jedno su zelje a drugo su mogucnosti.Kroz istoriju je poznato da Ruska spoljna politika nikad nije igrala na kartu Srbije.Za nju je uvek bio prioritet Bugarska.To su cinjenice.U ostalom i danasnja Ruska spoljna politika je 100 puta rekla,da on nece zaostravati svoju politiku sa EU i Amerikom zbog Srbije.Prema tome nemojte pricati glupsti.Sam Konuzin,kad je skoro odlazio,isto je rekao-da se Rusija nece svadjati sa svetom zbog Srbije.Za njih smo na sporednom mestu i nismo im prioritet.

mile

03.04.2013. 23:12

Kad ce da vam bude jasno da ne mozemo u EU dok ne priznamo nezavisnost Kosova...teska srca priznajte da Kostunica vodi najbolju spoljnu politiku...ono sto vi sada shvatate on je znao pre 4 godine...

seni

04.04.2013. 00:48

@mile - ma zno je on i prije. od 1999 da je kosovo izgubljeno nego samo pravi buku da bi politicki opstao.kosovo je nezavisno a srbija mora to da prihvati ili odose i pare koje eu nudi. pa i amerika je kupila aljasku od rusije ako niste znali

AgimS.

03.04.2013. 23:29

Samo da podsjetim ove koji pisu o skoroj propasti EU.Kipar je dobio kredit od te EU ,koja ce se skoro raspasti,10 milijardi evra sa otplatnom kamatom od 2,6%,sa rokom vracanja od dvadeset i dvije godine.

Promisli malo

04.04.2013. 00:21

@AgimS. - Kipar je prijatelju zaplenio samo od Rusa 20 milijardi evra, da ne pominjem Kineze I druge. A ovamo ih Evropa spasla sa 10 milijardi i ti u to poverovao.

tako-tako

04.04.2013. 00:42

@AgimS. - ...i tako sledećih 22 godine nemaju pravo glasa,a posle pogotovu. Videćemo šta će im Rusi reći jer su njihove pare pokupili

Dusan

04.04.2013. 00:51

@AgimS. - Potpuno si u pravu. Koliko pozele, oni nastampaju i podele. Kao SFRJ. Zato ce prvo da propadne EMU, pa onda EU. Samo gledaj i uzivaj.

Amerikanac

04.04.2013. 01:31

@AgimS. - A tako bi ti prodao kosovo sa saku dolara/pa i Isusa su izdali za saku dolara

Smaranje

04.04.2013. 01:50

@AgimS. - Hajde matematičaru-preračunaj koliko je to para godišnje za uništeni Kipar... Ako država u ovakvom stanju i pored ovih para bude imala dohotka samo za kamatu-biće dobro... No ne mislim da će ovo izvuući Kipar iz krize-baš "velika zemlja" sa "jakom privredom"...

kalimero

04.04.2013. 02:36

@AgimS. - I najmanje tri milijarde eura od Ruskih kompanija i stedisa u Kiparskim bankama bez kamate i koje ne trba vracati.

Pop

04.04.2013. 06:42

@AgimS. - Nrmas pojma ko prodaje zemlju za bezvrednu hartiju i to jos uz kamatu od 2,6%!A zaduzenost je sa tim preko 100000€ po glavi stanovnika!Vratice nikad,a ne za 22 god!Hazari kupuju i prodaju citave zemlje!

Гурнеманц

04.04.2013. 09:19

@AgimS. - Тај такозвани кредит је финансиран од стране штедиша кипарских банака којима је та ЕУ опљачкала банковне рачуне.

Bices Covek Sine Moj

03.04.2013. 23:31

"Beograd ostaje rešen da se ka njemu ide bez obzira na to koliko to bude teško, i ako to uopšte bude moguće." zar nasi vrhovnici nemaju pametnija posla nego da zaludjuju narod sa Evropom?

hick cyrillic

04.04.2013. 05:58

@Bices Covek Sine Moj - Nije im nista drugo preostalo nego da tako nesto kazu.

Srbin

03.04.2013. 23:59

Mozda da mi ipak prihvatimo predlog Rusije? I da kazemo EU dovidjenja. Dosta vise ovog rasizma ...

OLIVEROLIVER

04.04.2013. 00:53

@Srbin - Predlog Rusije prihavatiti, znacilo bida Kosovo ide u EU, a ono malo Srba u Srbiji( jer vecina ne ide trbuhom za hlebom u Rusijinego u EU ) bi sve vise propadalo.

zoran

04.04.2013. 07:47

@Srbin - u pravu si...danas Kosovo, sutra Vojvodina...prekosutra...a i tako bismo bili smetlište te evropske unije! Zaista treba da se okrenemo Rusiji, barem zbog ekonomskih pitanja (izvoza naše robe, usluga, energenata)...

Beli

04.04.2013. 10:12

@Srbin - Ako se ovako nastavi neće biti ni to malo Srba u Srbiji jer Srbija neće ni postojati. Još kad ti Hrvati spuste veto na ulazak u EU ako im ne priznaš nezavisnost Istočnog Srijema i Bačke, videćeš ti i više od 12 žutih zvezdica ... Ne, hvala. Vidim ja po Slovencima, Hrvatima, Rumunima, Bugarima, Kipranima i Grcima kako je lepo živeti u EU. Ako još neko živi u iluzijama da Rusi žive gore od ovih potonjih, onda mu stvarno nije sve na mestu.

seni

04.04.2013. 00:33

pa znali ste sta vas ceka to su vam rekli i pre godinu dana merkel i ostali.politicari srbije su do sada lagali narod srbije oko kosova. znaju sve samo kako da ostanu na vlasti kad su na izborima pobedili na temu kosova i patriotizma. u rez. 1244 da kosovo moze da proglasi nezavisnost ako ne dode do dogovora sto je i uradeno. to vam nikada nisu rekli vasi politicari. kosovo je izgubljeno sa milosevicem.kad se je trebalo razgovarati vasi politicari nisu razgovarali nego upotrebili zakon sile

Гурнеманц

04.04.2013. 12:07

@seni - Косово може да прогласи независност по 1244? Није те срамота да тако лажеш!

Mile

04.04.2013. 13:25

@seni - Ti azes ili ne znas.Ocigledno da su te ubedili ovi tvoji iz SNS,idi na net pa procitaj izvorni dokument.Pa onda komentarisi.

Zemunac 90

04.04.2013. 00:43

Onaj ko prizna Kosovo i Metohiju zna tacno da vise nikada nece biti ni na jednoj dzavnoj funkciji i da je svoju politicku karijeru zavrsio tim postupkom

Vlado

04.04.2013. 01:27

Od 91 godine trpimo pritiske i ponizenja.Dajte vise recite ne!Dosta je vise!

Amerikanac

04.04.2013. 01:37

A kaze ovo Tači jkada e ponudio novi ”ustupak”.- Spremni smo da razgovaramo o demilitarizaciji te vaše Zajednice srpskih opština, ali samo ako za to dobijete dozvolu NATO - ------------------HAHAHAHAHAH bas si pametan pa ko te to tako skolovao moj baja ahh

zoran

04.04.2013. 01:39

Odmah, koliko je sutra, Rusima dodeliti jedno par stotina hektara zemlje da izgrade vojnu bazu...sa sve avio-pistom i pratecim objektima. Posle toga da usledi nastavak pregovora u vezi Kosova. Bez jake vojne sile, nema pregovora. Da se ne zaludjujemo.Pogledajte onog iz S.Koreje. Mogu samo da ga mrze i na kraju ce pristati da poprichaju sa njim. Druge nema. Shut sa rogatim se ne bori, kako kaze nash narod.

Smaranje

04.04.2013. 01:53

Mislim da je ovo smešno... deceniju i više ovde nam se mažu oči... Ne znam za vas,ali ja vidim kakvu korist od svega ovoga imaju sve bivse republike SFRJ-nikakvu... Imaće svi da kukaju za Jugom... Ma i više od nas... a ovakav da će biti rezultat pregovora-pa ovo dete iz obdaništa vidi da o dogovoru neam govora... Trgnite se ljudi i počnite da mislite svojom glavom-bez EU ili bila kakvog drugog fatalizma...

milovan

04.04.2013. 02:07

Halo, nisu to diplomatske zamke .To je stav medjunarodne zajednice.Probudite se vise i prestanite da sludjujete srpski narod.

Niški

04.04.2013. 02:40

Sve da smo prihvatili i poslednji zarez u njihovoj uceni opet ne bi dobili datum! Sav ovaj cirkus je i priređen u tu svrhu! Još je Berklinskim kongresom Srbiji zabranjeno čak i da gleda preko Drine! Podsetite se malo istorije koja traje do današnjih dana. Da su i potpisali Vučić i Dačić odmah bi "aktivirali" Sandžak, Vojvodinu i ko zna šta još!? I tako u nedogled! Prestanimo da se više zavaravamo! 1878 Sbiji je spuštena rampa i nikada neće biti podignuta!

Svetislav

04.04.2013. 03:06

Srbica, Vucitrn kako to albanski zvuci! Zato sto zapad vidi da hocemo da pregovaramo o svojoj zemlji u zamenu za neko clanstvo (bilo koje), oni nas zato i ponizavaju!Pa i treba da nam se ovo desava kad nas ponizavaju za zemlju koju su oteli, jer o otetoj zemlji ne moze da se pregovara.

Dejan Ajdanic

04.04.2013. 03:26

Koliko se secam pre par godina su nas uslovljavali da prihvatimo Brisel ali samo kao neutralnog "pomagaca" u pregovorima sa laznom drzavom ali se ispostavilo kao sto su pametni govorili da ce oni ipak zauzeti njihovu stranu sto se do sada i videlo.

Boki

04.04.2013. 03:45

"Hteli su da našem severnom regionu pridruže južnu Mitrovicu, Vučitrn i Srbicu. Time bi se etnička struktura severa preokrenula u korist Albanaca i odnos bi bio 65 prema 35."Pa ovaj pasus je porazavajuci. O cemu mi razgovaramo i pregovaramo ovde? Pa dodali su pola jednog gradica i dva sela u tom "Severnom Kosovu" i totalno promjenili demografsku strukturu!! Mi pricamo o 30,000 ljudi ovde i 'zalazemo' citavu Srbiju. Nemoj da se lazemo, Kosovo je davno izgubljeno.

Milojko

04.04.2013. 05:11

Ovo je bilo očekivano. Ne može se "pregovorima" povratiti ono što je izgubljeno ratom. Mi stojimo sa prosjačkim štapom i šesirom u ruci a "pregovaramo"??????Ovo nije bilo ništa drugo, nego teater režisiran od strane Nikolica i co.a sa ciljem opravdanje koraka koje slede, a to su prihvaćanje ponude EU, i po cenu nemira na severnom Kosovu. Na kraju krajeva ko ne želi ostati na Kosovu i ne mora. Drugo je pitanje moral ljudi koji večno žele živeti na grbači svojih sunarodnjaka.

nema bosne

04.04.2013. 10:18

@Milojko - Pravopis te odaje "crni milojko"* ili bi ti volio da si Srbin),a i Srbi kazu sunarodnik ,a ne sunarodnjak.

zoks

04.04.2013. 12:57

@Milojko - Milojko@ Ti si "milojko"koliko i ja Mao Ce Tung!"sunarodnjace,teatru,rezisiran..."!Sve vam je lazno od imena do prezimena!

tuzlak

04.04.2013. 13:21

@Milojko - A ti imas jako smijesan nick. Treba samo da pogledas grupu u kojoj se nalazi bosna u kvalifikacijama za svjetsko prvenstvo i bit ce ti jasno da li ima bosne il nema, pa je nakon toga uporedi sa grupom u kojoj je srbija pa vidi ima li srbije ili nema. pozdrav iz brazila, dobit cete razglednicu

Milojko

04.04.2013. 16:55

@Milojko - Cinjenica da umesto sadrzaja mog kommentara kritikujete pravopisne greske dokazuje samo da sam ja potpuno u pravu..........

hick cyrillic

04.04.2013. 05:57

Trevba im odmah odgovoriti negativno. U jednoj recenici. I najaviti povlacenje iz pregovora. Da vidimo kako ce da reaguju. To sto oni traze da se potpise traze zato sto je bez potpisa sve nezakonito. Nikolic treba da odmah putuje u Rusiju, ako ovi hoce da ga prime. Treba da ode u kinu, makar samo da kupi bicikl ili kao turista. Njima to benece biti svejedno. Sad se tek vidi kilika je greska bila uopste ulaziti u taj razgovor. Ali, valjda smo morali.

Srbin Crnogorac

04.04.2013. 06:28

Treba lijepo izaci pred narod i reci im ako se odreknemo kosova sledeci je sandzak pa vojvodina, pa mozda i negotinska krajina, pa jug srbije pa 20 godina nakon toga mozemo u EU!!!

bosko

04.04.2013. 08:01

Srbe dobro"snabdejte"sporednim putevima,pravite se naivni u pregovorima,a Taci neka dode sa svojim "specijalcima" ako ima petlju i cekati,nece ni ova šiptarska podrškasa zapada trajati vecno,više telefonskih razgovora sa Putinom.... ko je razumeo shvatice.Pa dosta je bilo ultimatuma Srbiji.1

predrag

04.04.2013. 08:05

Ne i ne evropskoj uniji. Pa jel imamo mi dostojanstvo? Ima jos zemalja u svetu sa kojima mozemo da sardjujemo. Koliko puta treba ta Evropa da nas udari po glavi da bi se opametili.

Miroslav GTA

04.04.2013. 08:12

NE. Veoma laka, jednostavna i jedina mogoca odluka naseg pregovarackog tima. NEEEE ....ucenama, cinizmu, EU... mozemo bez vas. Treba im jasno i glasno to saopstiti. Ko ih J...

Janis

04.04.2013. 08:23

NATO ima jasan ultimatum za Srbiju. Trazi se da se Srbija odrekne Kosova i Srba sa Kosova, inače će onemogućiti dolazak bilo kakvih investicija u Srbiju i izazvati tenzije na jugu Srbije, Sandzaku i Vojvodini.

Mile

04.04.2013. 08:24

Za sve koji podrzavaju aktuelnu vlast i za one koji je ne podrzavaju,imam jednu molbu.Da nam komentari budu ozbiljni i sa argumentima.Da ne lupamo minuse koji su protiv zdravog razuma ili ako dolazi sa suprotne strane.Vlast treba da objasni narodu,sta znaci pristup EU,a sta znaci da ostanemo ostrvo u moru.Ne uzimam za ozbiljno komentare,koji se zalazu za neku trecu opciju,jer nje jednostavno ne postoji iz 1000 razloga.

Гурнеманц

04.04.2013. 12:04

@Mile - Хајде реци бар један од тих 1000.

Mile

04.04.2013. 13:22

@Mile - Mile,vi ste u pravu.Ovi sto su dali 8 minusa ne razumeju sta ste hteli da kazete.Razumni vas razumeju.Podmladak Nazadnjaka je ocigledno dobro obrazovan.

dzordz

04.04.2013. 08:31

ne treba zaboraviti da je put do ovog` predloga` eu gradila ds i dos. deo po deo su davali sto nije smelo da se daje. prvo su siptarima dali legitimitet kada su priznali prve siptarske izbore i pozvali srbe da na njima ucestvuju.pravi krivac za danasnju situaciju je (prethodna) vlast dos-a i ds-ada je pravde trebalo bi ponistiti sve `pregovore i popustanja` posle 1999.ni reci o zutoj kuci, uranijumu i otetoj srpskoj imovini. kada se to sve resi onda moze pregovori

despot05

04.04.2013. 08:31

Konacno je Nemacka docekala da nam naplati ceh za 1914 i 1941 .Ljudi neznam za vas ali ja nedam svoju b.lju ni za kakvu evropu.

Jonas

04.04.2013. 08:35

Nasi politicari stalno obmanjuju narod, zasto ne kazu da Arnauti nece pristati ni na kakav nas predlog. Znaju da su Jenkiji iza njih i traze SVE odn. nisu spremni ni na kakav ustupak. Nema sanse da popuste, samo mi predajemo deo teritorije za nekakve datume i candidature, i onda su nam uvek drugi krivi!!! Zasto kod nas Vlada ne raspise referendum o daljim koracima u kontaktima sa Pristinom?

Razum

04.04.2013. 08:45

Resenje ove situacije je prosto. Samo poslusajte sta pricaju Kostunica i DSS i uradite kontra od toga! Ne moze se pitanje KiM resavati kao do sad, jer vodi u propast cele Srbije. Zato je potreban potpuni zaokret u nacinu resavanja tog problema. Nemamo silu, ali zato mozemo upotrebiti mozak. Zatraziti vanredne izbore na KiM, ubediti nas narod da napravi jedinstvenu lsitu, udje u parlament i vise nijedna odluka na KiM nece moci da se donese bez Srba...

Desimir

04.04.2013. 08:46

Nebih voleo da se nalazim u koži bilo kog iz pregovaračkog tima. Teško njima i svaka im čast. Ali oni tu nemgu ništa da urade. Najbolje je da narodu kažu istinu a to je da je KOsovo silom oteto, da ga silom možemo vratiti a sile nemamo. Zato generacijama ostaviti i kletvu i zakletvu da ga vrate , naravno silom a do tada ga sačuvati u istorijskom pamćenju. Svaka sila u zemanu, pa će i ova da prođe. A do tada se truditi da se narodu obezbede što bolji uslovi za život.

Dragan Santrac

04.04.2013. 08:48

Ko je vjerovao švapskoj evropi davno je propao. Republika Srpska, vjerujući da će joj biti dobro, pristala je na davanje svog suvreniteta. Pa je tako za rad svoje "sigurne" budućnosti dala vojsku, monetu i carinu. Od kada smo počeli da se k..čimo i ne damo svoje bolje nam je. U NATO-u nećemo biti nikad, a što se tiče evrope ona svakim danom sve više dolazi na naše područje i zbog jeftine radne snage otvara firme. Srbijo ne saginji se! Ne izdajte braću našu na Kosovu!

zzrnic

04.04.2013. 08:53

EU = cetvrti rajh! Da se mi njima zahvalimo na njihovom ulozenom trudu, ajmo na referendum pa da vidimo sta Srbija misli o okupaciji!

Dado

04.04.2013. 09:01

Bravo za Koštunicu i Vučiće. Prvom za dalekovidnost, drugom za hrabrost, a obojici za mudrost.

milos odalic

04.04.2013. 09:22

Ocekujem da nasi satiricari ovekovece ovaj "pregovor". Zamislite da pregovaramo sa dzelatom nasih sunarodnika a tercira mu baronica! I onda kao prepreka uzak ali dubok jaz koji bi divokoza mogla da preskoci, ali tvrdoglavi Srbi nece da probaju. Dajte gospodjo Baronice, manite se metafora! Mi smo duboko povredjeni odnosom medjunarodne zajednice prema svim naporima koje smo ucinili da se prevazidju sve posledice tragicne bliske proslosti. Samo se nama prosiruje lista uslova!

neko i niko

04.04.2013. 09:39

Vidim digli buku za pregovore Ameri,Nemci,stali ocigledno na stranu siptara ako bude sledecih pregovora a nadam se nece da mi pozovemo Ruse,Kineze,da i oni budu prisutni pa da i njima objasne zasto tako brane ove seperatiste,soviniste,teroriste,otkud ovolika ljubav za nazovi tamo dole neke divljake,bas bih voleo da znam kako ce se objasnjavati Rusima i Kinezima kada budu i oni prisutni,(ako ne zele ove uslove necemo ni mi vise da pregovaramo),ne vise na pregovore bilo kakvih bez Rusa i Kineza...

zoks

04.04.2013. 11:12

@neko i niko - Pre bombardovanja Srbije nisu govorili Moskvi i Pekingu da smire Srbiju,kao sto sada govore da Moskva i Peking smire S.Koreju,nego su bez icije dozvole zapadnjacki agrersori poceli napad na Srbiju!A sto nazovi gospodo terate peking i Moskvu da smire S.Koreju,sto ih ne napadnete kao Srbiju?Prpa,a?Znam da vas je strah!Lacmani,koji ste vi licemeri i neljudi!Samo sirovom silom hocete narode da dovedete u to vase zapadnjacko jednoumlje!Proci ce ta sila,pa cete onda gledati sta cete sa samima sobom!

MatijaBG LDP

04.04.2013. 09:42

Ako je ponasanje Pristine ovakvo kao sto se navodi u ovom textu,ovaj predlog treba odbiti.Neverovatno je da se jedni ne odricu niceg,a drugi trebaju da daju sve.Od pocetka je trebalo ponuditi zamenu teritorija uz medjusobno priznanje i danas bi sigurno dobili mnogo vise.Ova vlast je definitivino potonula u bezidejnost,a sto je najgore,predstavljaju nam se kao ekonomsko/politicki preporoditelji..plasim se da nas pored ekonomskog ,ceka jos veci politicki potop.

Marina

04.04.2013. 09:56

Само нек наши не попусте, а за улазак у Европу - е баш ме брига!

Pristina

04.04.2013. 10:15

od 1991 na ovamo srbija stalno kazeNE eu.i stalno gubitako ce biti i ovaj put.izgleda da ce kosovo prva pristupitiEU.i onda ce ona staviti vetosrbijizivi bili pa vidjeli

miroslav

04.04.2013. 10:25

Zasto ne objavljujete komentare ljudi koji su protiv sramne politike "Vucica i kompanije"?Sramota,vlada potpuni medijski mrak u Srbiji!!!

skeptik

04.04.2013. 10:29

Ovo je ubedljivo najgora vlast koju je Srbija ikad imala u svojoj istoriji!!! Tadic, koga su ovi iz sadasnje vlasti optuzivali da je izdajnik, je odbio predlog Andjele Merker kad je bila u Beogradu da se ukinu srpske institucije na Kosovu, i zbog toga nismo dobili datum, pa niko nije kukao kao ovi iz SNS-a. Makedonija ne moze u EU jer ne zeli da promeni ime pa niko ne kuka. Dosta bre vise kukanja i prenemaganja, kao neke nakarica su. Ako niste sposobni da vodite ovaj narod dajte ostavku!

Opterecen

04.04.2013. 11:20

@skeptik - Slazem se sa tim da kukaju previse kao da je tesko reci ne onome sto je nneprihvatljivo? U cemu je problem? Jeli tesko ne prihvatiti ono sto se nemoze prihvatiti? Odgovor posaljite danas a ne u utorak, odnosno trebali ste im ga vec dati dok ste bili tamo. Neslazem se s tim da su najgori ali da previse kukaju, to stoji.

Darko

04.04.2013. 10:57

Srbija nije ničija babovina da bi je komadao i prodavao! Srbija je iznad svih nas!!!! Za Srbiju su ginuli naši oci i praoci. Ko izusti da će komadati srbiju javno mu treba glavu odseći!!!

ana

04.04.2013. 10:57

Srbija je spremna na dilago i ja mislim da smo to do sada i pokazali.Ali isto Evropa treba da svati da nismo spremni da se odreknemo dela svoje zemlje.Verovali smo da Evropa od nas to neće zshtevati ali sve sam manje sigurna u to!

mile

04.04.2013. 11:04

Traze od nas, da odsečemo deo svog tela, pa onda da idemo kod njih, da nam daju neki lekić ili da nas drze na aparatima. ... ti takav zivot. Sve konce vuče, kolevka fašizma. . Hrvatska protera vise stotina hiljada Srba, napravi etnički čistu drzavu EU je tapše po ramenu. O povratku izbeglih i povračaju njihove imovine EU više i ne spominje. KiM, leglo kriminala, terorizma, droge a EU sa njima ruku pod ruku. Takva mi evropa ne treba.

Istok

04.04.2013. 11:05

Evropska unija posrće. Ogromni ekonomski problemi u kojima su se našle mnoge članice EU, na razmišljanje tera i već postojeće članice da je napuste. U tome prednjače skandinavske zemlje Švedska, Danska i Finska, koje planiraju da zajedno sa Norveškom formiraju nordijsku uniju. izabracemo spas Kosova i pridruzivanje Rusiji.

Istok

04.04.2013. 11:07

Podrška stanovnika Srbije da udju u EU je opala ispod 40%, sprski pregovarački timovi majstorski balansiraju oko situacije na Kosovu i Metohiji, dobijajući na vremenu, a ekonomska pomoć Rusije Srbiji se stalno povećava. Odricemo se EU u korist Kosova i Metohije.

Radovan

04.04.2013. 11:08

Ovo nikada i nisu bili pregovori vec ucene Srbije da prihvati neprihvatljivo, kao i mnogo puta do sada. Ako ne budemo u stanju da uspostavimo bolju i cvrscu saradnju sa zemljama van EU, ne pise nam se dobro.

jovandeka

04.04.2013. 11:10

Ne pita se Pri[tina u uredjenje severa Kosova i metohije.Ovo je sve režija amera,da bi dovršili posao oko otimanja Kosova i Metohije iz sastava Srbije.Amerima Kosovo treba višesrtuko,a prvenstveno kao velika vojna baza i veliki vojni aerodror.Potom im trebakao sirovinska baza za svoje multinacionalnw kompanije.Zato su i gurnuli šopce u rat protiv Srbije.Medjutim koliko ovo rešenje ne odgovara Srbiji,još manje ogdovara amerima.

Spartakus

04.04.2013. 11:11

Kako god da se zavrsi ova saga oko pregovora sa Kosovom, bice i zadovoljnih i nezadovoljnih, ali treba staviti na tas i pravilno odmeriti sta su prioritetni interesi Srbije, jer mislim da Srbija ne sme da izgubi vise ni dan a kamoli godinu bez Evropske unije, jer bez njihove novcane pomoci ne pise nam se dobro. A u svakom slucaju Kosovo formalno necemo priznati nikad kao nezavisnu drzavu.

M. Bosanac

04.04.2013. 11:11

Saginjemo se, saginjemo...ali to nije dovoljno!? Treba da legnemo sa licem prema zemlji, pa onda da stanemo u red za EU! Gde je ona Srbija iz 19. veka koja je ponosno pokazala svoje lice?!

a b c

04.04.2013. 11:11

svaka cast Vucicu na hrabrosti sto je odbio da potpise sporazum ali mi nije jasan Dacic!! On bi potpisao da je sam isao.. Nezgodna situacija svakako, ali bila bi jos gora da Vucic nije otisao!

Pedja

04.04.2013. 11:12

Ono sto mi sada trazimo,je manje-vise nudio i Ahtisari vladi Vojislava Kostunice,a oni su to glat odbili. Kako neko,bilo ko,EU,SAD,ili neko treci,nebitno,moze da nas uzme za ozbiljno,ako pravimo ovakve gluposti..to nije dug period,svega 8 god razlike i mi opet kazemo ne. Ok,nisam pristalica da treba da poklanjamo,ali ne znam kako nikome nije jasno da smo sami krivi za sve sto nam se desilo?! Jos `92 smo mogli dozvoliti bazu na KiM,a onda bi se i taj gradjanski rat malo drugacije zavrsio..

goran

04.04.2013. 11:12

Jedna stvar je ovde vrlo jasna EU ne zeli Srbiju.Ovo sve samo pokazuje koliki cinizam i aroganciju pokazuju ovi iz EU prema nasoj drzavi i prema njenim predstavnicima.Da jedan polupismeni ratni zlocinac i kriminalac i tzv.premijer tzv.drzave ovako razgovara sa nasim politicarima samo pokazuje koliko je Amerika umesana u sve ovo i ne popusta pa ne treba ni mi da popustimo.Sramota koliko politika ovih drzava moze da bude izopacena.

Zarkoni

04.04.2013. 11:14

Ja od strane Brisela,EU i Amerike nisam nista drugo ni ocekivao nego da ce traziti ukidanje severa Kosova.

zoks

04.04.2013. 11:23

@Zarkoni - Kad su Radikali govorili sta ceka Srbiju od tih nazovi pregovora narod je negodovao i nazivao Radikale nacionalisstima,Cetnicima,primitivcima,velikosrbima..!Dosta pameti cete trebati prikupiti dok ne dostignete pamet i stav Radikala po pitanju zapada!Samo sto ce mnoge to "prikupljanje" pameti debelo da kosta,nazalost!

Pedja

04.04.2013. 11:15

...i evo,20 godina kasnije,mi nista nismo naucili,opet srljamo u nesto sto ne mozemo da izvucemo,lozimo se nikom ne damo KiM i sl. gluposti. Dokle vise?! Iskreno,da nam sada neko kaze evo vam KiM,sa svim Albancima dole,sa svim problemima,sta bi imali od toga?Ne bi se dobro zavrsilo,to sigurno..a ovakvi tekstovi i mazanje ociju je postalo smesno,manipulise se masom,a masa je bila i ostala - glupa. Kad god je masa imala glas mi smo n******i, I to je cinjenica.

Istok

04.04.2013. 11:15

Treba se u potpunosti okrenuti Rusiji. Rusija, kao jedna od najmoćnijih zemalja na planeti samim tim , dobija pod svoju kontrolu najvažnije strateško mesto u Evropi, Preko teritorije Srbije prolazice i gasovod, pa bi Rusija faktički nasu teritoriju branila kao svoju, a zbog geostrateškog položaja Srbije, idealno mesto za račvanje gasovoda prema drugim evropskim zemljama. Samim tim sacuvali bi i Kosovo, a Evropa ce sama da nas zove za koju godinu.

jovandeka

04.04.2013. 11:15

Oni ne mogu ostvariti brojne obaveze koje stoje pred Kosovom,a u cilju ulaska Kosova u OUN i učlanjenje u medjunarodne organizacije.Zbog toga gube na vremenu,ne mogu da počnu sa pretvaranjem Kosova u najveću vojnu bazu u Evropi.Ne mogu početi uvoditi multinacionalne kompanije i kapital.Uz to oni vrlo dobro znaju da se šipci nepouzdani i da vremenom će im početi otupljivati interesovanje za normalan rad,nego će još više se upustiti u medjunarodni kriminal

vladanstar

04.04.2013. 11:31

@jovandeka - U potpunosti se slazem sa vama.Odlicno Ameri znaju sa kime imaju posla.Šiptari kada budu kroz vreme koje dolazi videli da su ih ovi obmanuli poceti da histerisu kao i uvek i bice svasta.Druga stvar je sa nama Srbima i nasim pogledom na Kosovo:Kosovo je nas indetit,nasa kolevka,kultura istorija i mi samo treba mudroscu da odradimo ali imamo veloko breme zarad ljudi koji ce svakako osuditi sta god da drzavni vrh odluci.

Bazooka Joe

04.04.2013. 11:15

Kako sejes (1912-1999) tako zanjes (2008-do danas). Posle 100 godina, izgleda dacemo morati vratiti Kosovo.Zbogom Srbijo, evropska Kubo!

sandokan2

04.04.2013. 11:15

Meni je simptomaticno to sto se pojavla prica da su Dacic i Grubjesic bili spremni da prihvate ali da Vucic nije to dozvolio. Pa da li vicepremijer mora da stiti interese Srbije? Sta je radio premijer?

Vishko

04.04.2013. 11:16

Ok dali su nam rok od 7 dana, sad lepo neka se izjasni skupstina, eto prilike opoziciji da pokazu koliko brinu o Srbiji.

TetkaPola

04.04.2013. 11:16

Odluka je preteska i zahteva opstedrzavno jedinstvo. Sada znamo sta je ponudjeno, sve je transparentno. Vreme je i da opozicija pocne da se ponasa odgovorno, i zbog toga sto su imali mnogo bolje prilike da rese pitanje Kosova pa nisu, evo im nove prilike da barem pripomognu.

sasa

04.04.2013. 11:16

Zalosno sta rade sa nama kako nam otimaji sve na gnusn demokratski nacin.Ovde se ocigledno igra igra ko je stariji koka ili jaje, (Srbuja ili Kosovo).Kao prvo suverenitet Kosova se mora postovati a suverenitet Srbije ne mora.Kao drugo ustav Kosova se mora postovati a ustav Srbije ne mora,pa ovo moze da primeti covek koji nema jedan dan skole kakvi su uslovi okupatora. Najbolje za Srbiju je da se pregovori prekinu i vate u savet bezbednosti i poceti iz pocetka po rezolucili 1224.

kolikox

04.04.2013. 11:16

Kad se sve sabere, izgleda da su se u EU pokajali sto su pozvali i Vucica, jer Ivica nebi imao neki veliki problem da potpise. Bravo za vicepremijera!

Zarkoni

04.04.2013. 11:18

Zar se ista drugo i moglo ocekivati od njih osim da ce traziti da ukinemo sever KIM-a.

Nikola

04.04.2013. 11:18

Dokle ce nesposobni politicari da zaludjuju narod? ! Pokrenite ekonomiju, dajte ljudima posao. Deca hoce da imaju srecno detinjstvo, da imaju da jedu. Upropastili ste par generacija, na "patriotskim" pricama, nemojte i ovu. Sta najmladje briga za besede o "grobovima i precima", ona hoce samo normalno da zive. A vi, koji bi da 'kosovarite i zivite u proslosti, nadjite se jednom nedeljno u kafani, pa raspalite junacko-ne damo Kosovo- epove.

lana

04.04.2013. 11:20

Srbija se našla na raskrsnici putove,jako je teško kojim putem trebamo krenutu.Pregovori su završeni bez dogovora. I sada treba naći nove ideje i nove mogućnosti da se reši pitanje Kosova a jasna je podrška zapada suprotnoj strani!

diplomirani_inzenjer

04.04.2013. 11:23

Kosovo je nase i ne smemo toga da se odreknemo a za EU- i dosad smo ziveli bez njih!

Zoka

04.04.2013. 11:27

EU samo sto se nije raspala, a vi i dalje hocete tamo...necemo u eu!!!! Da li vi to razumete ili se pravite gluvi ili ludi?!? kosovo je srbija!!! A bez Kosova nece biti ni Srbije...

Mile

04.04.2013. 13:19

@Zoka - Ne urlaj,pa ko te tera u EU.Take ne primaju tamo,mozes u Afriku da ides pa arlauci koliko hoces.

Silly

04.04.2013. 11:29

smatram da bi konacno narod trebao da razluci sta zeli od nase vlasti jer kako god urade ne valja, da su potpisali sto su potpisali, sad kad nisu sto necemo dobiti datum?! ne razumem, pa zar zarad datuma treba da prodamo sami sebe?! sreca pa je bio vucic na pregovorima da odbaci sramne ponude! boricemo se do kraja za nas narod i zemlju...

Mile

04.04.2013. 11:59

@podrška - Na zalost, ameri razumiju samo govor sile, a PjongJang zna kako se sa robovlasnicima "razgovara"! Zalosno je da ameri nemaju protivtezu u drugoj velesili. Rusima treba jos koja godina da poprave krhotinu sto sto su je Gorbacov i Jelcin napravili. Ali Rusi se polako dizu, nicija nije gorila do zore, pa nece ni robovlasnicima!

Ilija Markovic

04.04.2013. 11:31

Mogu da nam nude bilo sta mnogi bi I pristali na to , ali Vucic je jasno I glasno reao da ne zeli da ugasi svoju drzavu I da izda svoj narod. Sto je I dokazao neprihvatanjem svakakvih predloga u Briselu.

markony

04.04.2013. 11:34

Gospodo, došlo je vreme da progutate najveću žabu. Postoji valjda neka planetarna pravda koja će nam nadoknaditi sadašnje nepravde, ali možemo se samo nadati!

Spartakus

04.04.2013. 11:35

Kako god da se zavrsi ova saga oko pregovora sa Kosovom, bice i zadovoljnih i nezadovoljnih, ali treba staviti na tas i pravilno odmeriti sta su prioritetni interesi Srbije, jer mislim da Srbija ne sme da izgubi vise ni dan a kamoli godinu bez Evropske unije, jer bez njihove novcane pomoci ne pise nam se dobro. A u svakom slucaju Kosovo formalno necemo priznati nikad kao nezavisnu drzavu.

nenad

04.04.2013. 12:06

@Spartakus - Umes li ti da radis nesto ili samo cekas milostinju zapada.To sto se uzme mora I da se vrati.Nijednu zemlju nisu ucenjivali kao Srbiju.Zasto da se skidamo goli I da nam s ceo svet smeje.Ja radim u EU I nije med I mleko nego nekad ne stignes da se naspavas a kamoli uzivas

Radosav

04.04.2013. 12:23

@Spartakus - Nemoze da se zivi od tudjeg novca nego od sopstvenog rada.Tako je oduvek bilo i bice.

zoks

04.04.2013. 12:36

@Spartakus - Pored toliko obradive zemlje koju u Srbiji niko nece da obradjuje i treba da crknes!Ja obradjujem malo zemlje koliko mi je dovoljno da prezivim i da ne zavisim od nikoga!A ti pametnjakovicu mislis da ce te EU hraniti za dzab dzabe?Ne dao Bog da te naivnost boli!Poslusaj ove ljude koji zive u toj EU,nisu oni pali s Marsa,nego vam pricaju onako kako je!

zoks

04.04.2013. 12:37

@Spartakus - nenad@ Oni milse da u EU pare stoje pored puta i cekaju da samo oni dodju i da ih lopatama pokupe!Koja devijacija u ovom srpskom narodu Gospode Boze!Predstavu nemaju kako je biti u EU!

Ucitelj

04.04.2013. 13:18

@Spartakus - nenad@"Ja radim u EU I nije med I mleko nego nekad ne stignes da se naspavas a kamoli uzivas" Nenade,nenade da si zavrsio neku skolu,mogao bi i uzivati.Ni kod nas u srbiji ne uziva neobrazovana radnicka klasa,vec crnci od jutra do sutra za 200 evra.Ostavi se prazne price,vec zavrsi onu zapocetu kucu u svom rodnom selu.

banex

04.04.2013. 11:38

Treba voditi realnu politiku, i narodu reći istinu. S druge strane, ne treba pristajati na bilo kakav dogovor, i treba odrediti minimum nadležnosti koje Srpske Opšine na Kosovu moraju imati, i ispod toga se ne sme ići ni po cenu datuma.

čiča

04.04.2013. 11:39

Kao i 1914 i 1941 isti oni koji su tada postavljali pred Srbiju nemoguće uslove to čine i sada. I onda i sada Srbija je imala i mora imati hrabrosti da se odupre ovom narastajućem nacizmu. Kao i onda i sada postoji šačica Srba koja bi iz raznoraznih uglavnom ličnih razloga sebe stavija pod nacističku upravu. To što naciste podržavaju šiftari ,Hrvati , Madžari I Bošnjaci (Muslimani ) nije nikakvo čudo oni su to isto činili i u ta davna vremena. Dalle lako je zaljučiti EU nikad

Milan USA

04.04.2013. 11:56

@čiča - cica @ Tada je Srbija bila na pravoj strani. Uz Francusku, Britaniju, USA.... A sada, znas i sam. Oni su nas i bombardovali i uzeli KiM. A krivac je Milosevic i nasa politika prema BiH.

zoks

04.04.2013. 12:05

@čiča - cica@ Pa eto primice se 2014.godina,samo su malko pozurili!Vuk dlaku menja,ali cud nikada!Pa ni germani!

zoks

04.04.2013. 12:28

@čiča - Ajde ti uvuci se u tvoju buvaru,okani se ti Srba!Ti si nasao da lajes sta je bilo u Bosni,Hrvatskoj ili negde drugo!Pokrij se usima bre i cuti ustaso!Sve ti je lazno od imena do prezimena!

zoks

04.04.2013. 12:30

@čiča - Je li bre ,je li Milosevic bio krivac za americku agresiju na Vijetnam,za lazno optuzivanje Sadama za biolosko oruzje,za Libiju,za izmisljeni terorizam,za sve americke lazi u svetu?

Vreca nasla zakrpu

04.04.2013. 11:44

Sta je gore:gledati kako vam otimaju Kosovo,ili slusati Marka Djurica kako objasnjava situaciju.

nikad robom

04.04.2013. 11:47

posle ovoga ko pozeli u EU trebao bi prvo na preispitivanje u zdravstvenoj ustanovi Dr Laza Lazarevic

GLORIJA P.

04.04.2013. 12:24

@nikad robom - Veruj mi da i ja isto mislim jer je ovakva ucena nešto što ponižava celokupnu javnost ne samo u Srbiji već i šire .

mirko j.

04.04.2013. 11:50

Stigla naredba iz centrale SNS-a da se jutros udarnicki odradi prva smena!Evo po svim mogucim i nemogucim medijima,90% komentara je u sluzbi velicanja lika i dela" vrhovnog komandanta Vucica".

EuroKrem

04.04.2013. 11:58

Moze oni da nude sta god pozele na Srbiju je da prihvati samo ono sto je u interesu gradjana i drzave...

EuroKrem

04.04.2013. 11:58

I vise nego dovoljno Srbija je tokom ovih pregovora popustala i cinila ustupke.Dosao je red na Pristinu da popusti i da cini ustupke,jer Srbija je dosla do crvene linije koju ne sme preci...

hassan noumk

04.04.2013. 11:59

po izjavam nekih politicara., kako srbiji preti izolacija ,manje novca.dosta je ucena na racun srbije pa taj novac koji dobijemo odMMF kosta nas petoduplo vise ovi nasi politicari po nekim izjavama cini mi se da rade za EU:AMER:100%

Simo44

04.04.2013. 12:00

Treba doneti veoma tešku odluku, ne bih bila u njihovoj koži, dali su sve od sebe, sve rade da Srbima na KiM bude bolje, verujem da je teško doneti odluku, ja vas podržavam šta god da odlučite jer se za ovih par meseci vidi da ste pravi političar I da vam je interes naroda na prvom mestu.

milanili

04.04.2013. 12:00

Srbija nema vise gde da popusta.Ne lazemo, ne cenjkamo se,i sve sto kazemo to je otvoreno.Dosao je red kada ce Taci morati da popusti,jer Srbija je dosla do granice koju ne sme preci.

milanili

04.04.2013. 12:01

Dosta toga je ucinjeno,a nista od toga nismo dobili.Najbolje da se okrenemo sebi i da batalimo evropu...

Spiridon S

04.04.2013. 12:02

Opet ne moralna ponuda koja podrazumjeva dalja ponizenja i ucene..Misljenja sam da ne trebamo prihvatiti nista za nista..Potrebno nam je jedinstvo i svest o pripadnosti..Uz veliki rad,red i trud moramo obezbediti opstanak.

monk

04.04.2013. 12:03

Srbiji je ponuđeno jedni veliko ništa odnosno mogućnost da prihvate ustav Kosova i izgube bilo kakav uticaj na severu ili da otvoreno kažu NE.Mislim da su i Evropa i Priština bili iznenađenj našom odlukom.Ovo je prvo ne koje je Srbija izgovorila poslednjih 13 godina!

IGRA PRESTOLA

04.04.2013. 12:04

Tacno je da nam sudbina zavisi od pregovora sa bivsim komadantom OVK, ali u ovom trenutku Srbija se nalazi na prekretnici, ili će odustati od srpskog življa na Kosovu ili će odustati od Evropske Unije, i jedno i drugo su stvari od nacionalnog interesa tako da je izbor prakticno nemoguć. Uveren sam da će država doneti pravu odluku, u interesu svih nas.

Impala

04.04.2013. 12:08

Bas su nas stavili u pat poziciju, nit tamo nit ovamo, a ni malo nemaju milosti prema nama, iako znaju da ljudi sa vlasti malo imaju veze sa ratom '99 u smislu nastanka. Iako nisam neki postovalac vladajuce koalicije, moram da priznam da za ovo treba hrabrosti, izaci pred narod i sve reci, reci da nismo uspeli a znali su svi i Vucic i ostali kada su kretali da je to unapred izgubljena bitka, nazalost.

D.R.V.

04.04.2013. 12:10

A sta se drugo moze ocekivati kad je "posrednik" usao u pregovore otvoreno poddrzavajuci drugu stranu?Sta se drugo moglo i ocekivati kad se pristalo na taj dijalog pod takvim uslovima?I zasto se toliko zuri da se taj problem resi,kad svi znamo da se kiparski problem,i tajvanski odugovlace u nedogled.Zasto?Zbog tog famoznog datuma???!!!

vladanstar

04.04.2013. 12:10

Ukoliko Beograd odbaci sporazum s Prištinom, moraće da se u bližoj budućnosti odrekne integracije u EU, sa svim posledicama po privredu koja jedva diše. A ako prihvati predložene uslove, srpsko rukovodstvo će skoro neminovno navući na sebe optužbe za "izdaju kosovske braće", mada Beograd nije juče izgubio Kosovo. Ovo pise Moskovski dnevnik i time je sve receno u kojoj smo situaciji.Tako da svake insinuacije oko toga ko je izdajnik a ko patriota mi idu na zivce.

Backana

04.04.2013. 12:14

Ne znam sta je pametno uciniti u ovom trenutku a da bude najbolje za Srbiju i Srbe na KiM, pritiskaju nas i ucenjuju svi od Pristine preko EU pa do SAD. Sadasnja vlast za svojih osam meseci rada ispravlja greske svojih predhodnika koji ocekuju da se u narednih par dana razmrsi cvor koji su oni godinama zamrsivali i zatezali.

DD

04.04.2013. 13:17

@Backana - Hrvatska je cekala 11 godina od dobijanja datuma za pegovore do ulaska u uniju.Ona je zemlja koju su prve priznale Vatikan,Njemacka i SAD.....itd......Ako Srbija nekad i udje u EU,to ce onda biti Beograd....a aerodrom Nikola Tesla se verovatno tako nece zvati,mozda princ Eugen.....i on nece biti dio Srbije nego u inostranstvu....Kome treba takva Srbija u EU?Srbima sigurno ne......

Alexei

04.04.2013. 12:48

@Persi - Ne valja ni kad odbije, ne bi valjalo ni da je potpisao... izgleda da se Srbima ne moze udovoljiti.

Đoka

04.04.2013. 12:21

Ma, kakav dan D?! Katolici nam stalno prete. Kinje nas 25 godina preko pseudo elite kaparisani plaćenici. Naučili katolici da piju srpsku krv, pa nikao da se okanu. Srbija nije ničija babovina da bi je komadao i prodavao! Srbija je iznad svih nas!!!! Za Srbiju su ginuli naši oci i praoci. Ko izusti da će komadati srbiju javno mu treba glavu odseći!!!

dijamantino

04.04.2013. 12:21

Mislim da ne treba toliko dramatizovati stvari bez obzira na svu ozbiljnost situacije. Mora se zadržati hladna glava na pregovorima i insistirati kako na nacionalnim interesima tako i na pridruženju Uniji. Ako neko treba da odbije nastavak dogovora neka to budu oni. Da se samoukidamo, to jednostavno ne može biti predmet nikakvih pregovora i razgovora, to se rešava na drugi dobro poznati način...

Silly

04.04.2013. 12:23

ajde vise da svi razjasnimo sta zelimo od nase vlasti jer kako god urade ne valja, da su potpisali sto su potpisali, sad kad nisu sto necemo dobiti datum?! ne razumem, pa zar zarad datuma treba da prodamo sami sebe?! sreca pa je bio vucic na pregovorima da odbaci sramne ponude! boricemo se do kraja za nas narod i zemlju...

Brat Djura

04.04.2013. 12:23

Zapad je tamo pokusao da nam uvali da se dogovorimo sa Pristinom o uslovima koje mi ne mozemo prihvatiti ni po koju cenu.Milsim da su isli do krajnje granice uslovljavanja i da ce sad satl diplomatijom ponuditi nesto sto cemo mi na kraju morati da prihvatimo uz neke ustupke sa nase strane,Kako god ne valja.Ali prosto mora da se resi.

Miloš

04.04.2013. 12:34

Neverovatno je da su Eštonova i Evropa izgubile ovoliko vremena a da nisu ponudile bilo šta što je prihvatljivo za Srbiju. Ovo je uvreda, šegačenje sa nama. Shvatam bes i Vučićev i verovatno drugih članova tima jer izgubiti toliko vremena a ne dobiti ni kao ponudu nešto što nam odgovara je sramno. Sad m je jasno da mi nemamo šta da biramo, zna se kako će vlada odgovoriti.

vuckica

04.04.2013. 12:43

ne bitrebalo da dodje kraj pregovorima. ovo bi tek trebalo da bude pocetak jedne iscrpne borbe sa jasnim stavom koji je izlozen u srcu Evrope. ne mozemo odustati od samih sebe. to bi trebalo da bude jasno celom svetu.

zoks

04.04.2013. 12:44

Citam komentare i ne primecujem da se bilo ko pita "odakle njima,eurupljanima,pravo da jednom narodu daju dve drzave?Koji to narod u evropi ili u svetu ima dve drzave?Ako ce se od plemena praviti drzave onda je moguce,kao i od raznoraznih grupa naroda!

dejan

04.04.2013. 12:49

Pod uslovom da Kosovo i Metohija budu autonomna pokrajina u Srbiji, što po Ustavu i jesu treba prihvatiti predlog.Moraju i "naši" političari da počnu da pođtuju Ustav, amoraq im neko reći da i mi Ustav imamo.

Radovan

04.04.2013. 12:49

Pa Velja Ilic je rekao sve sto bi moglo da se kaze na tu temu. Nastaviti razgovore u drugacijoj formi. Ovo u sustini i nisu bili pregovori, vec ubedjivanje Srbije da prihvati dosadasnju americku politiku na nasim prostorima koja je uvek bila na nasu stetu, kako u Hrvatskoj i BiH, tako i na Kosovu. Ne treba nista ni prihvatati ni odbacivati. Ne verujem da EU moze da odbaci predlog (ako se to predlozi?) i da nas oznaci kao krivce za neuspeh "pregovora", ako zatrazimo dijalog na nivou UN-a.

nikola

04.04.2013. 13:00

Vucicu prihvatite to sto se nudi ma koliko tesko bilo, treba misliti o celoj Srbiji ne samo za Kosovo! I onako i jedni i drugi tezimo ka EU, jednog dana nece nio biti tu nikakve granice! Ako ne potipsemo opet nam je isto, Taci ce sam zauzeti sever Kosova, ovako cemo vise uraditi za Kosovo i Srbiju!

Miodrag Manojlovic Cole

04.04.2013. 13:01

Pa mi i nemamo problema sa odbacivanjem ultimatuma ,mi imamo problema sa implementacijom terorista u jezuitski red..,

BACVANIN

04.04.2013. 13:13

Ko je sve zasluzan za gubitak KIM,morali bi ici u analizu unazad sto godina.Ipak najveci doprinos odvajanju KIM dala je Titova Jugoslavija sa srpskim poltronima kao i bioloski rat. Rat oruzjem nismo izgubili,ali smo izgubili bioloski rat sa siptarima na polju prirodnog prirastaja stanovnistva.Sada da nam dadu da zivimo u jednoj drzavi sa 2 miliona siptara neznam dali bi bilo dobro za Srpski narod.

ngradjanin

04.04.2013. 13:14

Trenutna situacija je proizvod predhodne vlasti koja je samo klimala glavom onome sto su joj nudili!!! I sada isti ti su dali Vucicu da vadi vruce kenstenje, optuzujuci ga da je izdajnik!!

zare

04.04.2013. 13:24

nikako ne treba prihvatiti zahtev evrope i amerike,bolje je da neresen status severa ostane otvoren,time se ostavlja otvoreno i pitanje ostalog dela kosova,samo pomislite kako vec dobro fungcionise zivot na severu za razliku od pre nekoliko godina,zar sad sve to ponistiti zbog neke evropske sargarepe na stapu

Mira

04.04.2013. 13:25

Ova je vlada napravila veliku gresku u koracima - umesto da hoda po pregovorima i EU-integracijama ona je trcala i podigla nivo ocekivanja i u nasoj i u svetskoj javnosti. Zdrav razum je nalagao oprez u obecanjima i delovanju - do famozniog datuma put vodi preko Kosova. Na osnovu cega su mislili da se to moze resiti do aprila i bez saveznika! Trebalo je jasno da kazu na pocetku da nismo spremni na sve zarad tog datuma i da smanje ocekivamja i pritiske.

ngradjanin

04.04.2013. 13:28

Vreme je za odgovorne politicare, odluka jeste teska, ali zato smo Vucicu Vas izabrali da odaberete ono sto smatrate da je u ovom trenutku najbolje!

Couer de Rose

04.04.2013. 14:26

@ngradjanin - Jedino jos verujem da ce Vucic odabrati ono sto je za nas najbezbolnije.

Silly

04.04.2013. 13:36

dobro je sto vucic nije prihvatio sporazum koji je za nas sraman i opasan, idemo dalje, nacicemo put i nacin da resimo problem, neka prisustvuju sada dr. zvanicnici evrope ili pak sveta pri razgovorima...

realistic

04.04.2013. 13:41

Ja se samo pitam ko nas je doveo u ovu bezizlaznu poziciju?!! Vladavina ds koja nije nista postigla 12 godina i sad bi olako optuziuli sns za izdaju.....

Зорана

04.04.2013. 13:46

Синоћ у дневнику је гос.Вучић већ све то изнео ако је човек хтео да га слуша. Први пут је неко од политичара изашао и рекао истину без обзира шта ће се после десити. Одавно нисмо имали овако јаког човека на нашој Политичкој сцени.

Couer de Rose

04.04.2013. 14:25

@Зорана - Upravo nesto slicno krenuh da napisem. Pozitivno sam iznenadjena zbog njegove odlucnosti i jacine. I sta god odlucio uvek ce biti onih koji ce osudjivati samo zato sto podrzavaju neku drugu stranku, pogotovu onu koja nas je i dovela dovde. A Vucic je posle samo jedne ''runde'' pregovora izasao i rekao sta se zapravo trazi.

petar

04.04.2013. 13:53

DS se sad ponasa kao patriote i da nisu hteli da priznaju nezavisnost, a 12 godina smo izgubili sa njima i nista nam nisu resili!! Da udjete na Kosovo potrebni su Vam papiri, postoji prelaz, mogu da Vas vrate ako im se ne svidite!! Vucicu izaberi pametno !! ne gledaj na lazne patriote DS!!!

Couer de Rose

04.04.2013. 14:21

@petar - Upravo to. 12 godina su nam obecavali ulazak u EU sa Kosovom, i sada peru ruke od svega toga, prebacivajuci odgovornost na Vucica koji je nepunih godinu dana na vlasti i koji je jedini imao hrabrost da otvoreno izadje i kaze sta je to sto se nudi.

gradjanin srbije

04.04.2013. 14:01

referendum, referendum i referendum.hocu, bre referendum. neka gradjani Srbije odluce o svojoj sudbini. politicari nisu dobili mandat na izborima da sami rese ovakvu dilemu. veliki je ulog

Smoki

04.04.2013. 14:03

Sve sto se bude trazilo od Srbije a to nije moguce,ne treba prihvatiti.Imamo rezoluciju i nje treba da se pridrzavamo...

Smoki

04.04.2013. 14:04

Evropska unija uopste nema alternativu za nasu drzavu,samo postavljaju uslove.Oni se nadaju da Srbija prizna nezavisnost Kosova.Sto se mene tice,bolje Srbija sa Kosovom nego EU.Koliko vidim EU svojim clanicama donosi samo krizu,nista vise.Pogledajte sta su uradili sa Grckom,Italijom,Portugalom,Spanijom.Pitanje je da li nas uopste i zele u EU.Ja bi ipak da Evropa dodje kod nas,a ne mi kod njih...

mićo

04.04.2013. 14:05

Ako treba da se ide na izbore to je za SNS najmanji problem. SNS od izbora ne beži, i mislim da bi izbori bili i najbolje rešenje u ovom momentu. Bitno je da su Nikolić i Vučić, i u toku ove poslednje runde razgovora još jednom izkazali potpuno jedinstvo. Oni jasno kažu da žele da se reši pitanje Kosova, ali da neće pristati na bilo kakav dogovor, i tu niko od njih dvojice nema nameru da popusti, i za takav svoj stav zaslužuju punu podršku

beogradjnin

04.04.2013. 15:16

@mićo - A sta bi smo resili izborima, kada bi i novu Vladu sacekao isti papir u Briselu?

GLORIJA P.

04.04.2013. 14:10

Nema više ucene treba im staviti jasno do znanja da je jraj tome i reći svima NE.

OLIVEROLIVER

04.04.2013. 14:14

Neki u komentarima hvale VLADU i govore tako jenedamo uslovljavanje Kosova. Paljudi citate li vi sta je Vlada i Vucic rekao.Neki nece u EU hoce se okrenu privrednojsaradnji sa Rusijom. Pa da EU ne ulazecim bi to trgovali sa Rusijom. ( Jabukama? ).Pa pogledajte BDP Rusije zadnjih 20 god.Ne mozemo mi bez EU- drago mi je sto su nekioptimisti ali sve ove godine iskustvo je dokazalo suprotno.Okrenuli se mi Rusiji ili vlast na Kosovu nemamo.ZA EU i DIASPORU KOJA ZIVI TAMO ( oko 2 mil Srba )

jelena

04.04.2013. 16:14

@OLIVEROLIVER - Ti bi u eu da ti se turci navuku u Srbiju ? :D i ja sam u dijaspori, tako da kriza svugde.Ne zavaravaj se i EU ce da se raspadne jos malo :D Ne daj te Kosovo ljudi uinat

alo

04.04.2013. 14:24

sta god mi odgovorili mi na to kosovo ne mzoem oda odemo pa ako ne mogu da odem kako je onda to moje. nije za poredjenje ali, mi smo preko stambene zadruge sazidali zgradu drzava ni opstina nisu ucestvovali u tome znaci sam osa nasim kreditima i kad se zavrsilo dosli lepo opstinari sa policijom uzeli nam potkrovlje uselili svog coveka i cao, isli mi kao na sud al sta mislite sta je sud odlucio. tako i ovi sad sta god rekli to je vec odluceno kosvo nam je uzeto i mi tu ne mozemo nista. da smo jak

željana

04.04.2013. 14:37

Vučić je i pre poslednje runde razgovora izneo potpuno ispravan stav da ništa neće vredeti njegovo prisustvo razgovorima, ukoliko se ponudi opet isti papir koji je ponuđen na poslednjoj rundi pregovora, ili papir sa nekim minimalnim promenama, i tako je i bilo. Srpskoj strani je ponuđen ponižavajući predlog. Samo ukoliko EU i Amerika žele da popuste, i da Zajednice Srpskih Opština dobiju ovlašćenja koja traži Srbija, onda će biti nekog efekta od Vučićevog prisustva razgovorima.

Couer de Rose

04.04.2013. 14:54

Potrebno je zastititi gradjane srpske nacionalnosti na severu Kosova, i to je ono cemu Vucic uporno tezi, ne zeleci da se odrekne tog prava. I od toga ne treba odstupati. A sto se EU tice, uvek ce nas ucenjivati, sve do potpunog raspada iste. Tako da, ukoliko Vucic kaze ''ne'', nista nas nece kostati, osim sto se nastavlja agonija koju su njegovi prethodnici nametnuli.

Jabre

04.04.2013. 15:17

@MatijaBG LDP - Ne znam koliko ličnosti živi u tvojoj glavi ali nisi većina sigurno.

Secerov

04.04.2013. 15:11

Mislim da smo se mi vec izjasnili, do utorka je samo produzavanje agonije! Nasi stavovi su jasni i sto je najbitnije glasni!!!

Dorotej

04.04.2013. 15:13

Ono sto je sada najvaznije jeste da se definitivno odlucimo, da prihvatimo manje "losu" ponudu i da se u buducnosti svim silama borimo za Kosovo!

Snorki

04.04.2013. 15:15

Kosovo je izgubljeno jos '99 godine! Nemojmo se zavaravati...Sada bi trebali da se okrenemo ka EU, za dobitak i bolji zivot gradjana Srbije!

Stevic

04.04.2013. 15:21

Zao mi je samo ljudi koji zive na Kosovu...ali je cinjenica da mi tu vise ne mozemo nista. Ni jedan politicar niti bilo ko ne bi mogao da promeni situaciju vezanu za Kosovo u kojoj je Srbija sada.

djoda

04.04.2013. 16:44

@Stevic - nije uvek bila takva situacija. pogresnim potezima prethodnih vlada doslo se na ovo stanje. narocito onda kada je prihvacen euleks. tada je sve krenulo. a moglo je biti drugacije.

Saritta

04.04.2013. 15:23

Ako svi zelimo da zivimo bolje, mislim da je krajnje vreme da se pitanje Kosova ostavi za neke buduce decenije, a da se sada gleda samo u jednom pravcu, a to je EU!

djoda

04.04.2013. 16:39

@Saritta - nije resenje gurati problem pod tepih. to nicemu ne vodi. a ako se okrenemo iskljucivo ka eu, morali bi da prihvatimo ono ponudjeno, sto je previsoka cena. ako mi prvi ne budemo cenili sami sebe, nece nas ceniti ni drugi. zato mislim da u utorak odgovor treba biti isti ukoliko se ne promeni ponuda.

Profiler

04.04.2013. 15:34

sa ovakvom ponudom mislim da su nasi stavovi jasni i zato je dobro sto je Vucic isao i verujem da ce u utorak odgovor biti po volji naroda.

ines

04.04.2013. 15:42

Amerikanci i EU želeli da nađu nekog od trojice srpskih političara, Nikolića, Vučića i Dačića koji će popustiti i da tako izazovu nejedinstvo državnog vrha Srbije. Očigledno je da Amerikanci i EU igraju na kartu Dačića, kao najslabije karike, i da ne bi Vučića, Dačić bi očigledno prihvatio i ovako ponižavajuće rešenje za Srbiju. Međutim, svi su izgledi da ni Vučić, ni Nikolić, neće popustiti u svojim zahtevima, i to je dobro.

naranca

04.04.2013. 15:47

ocigledno igraju na loptu Ultimatum za ultimatumom pa ce im popustiti zivci.Treba igrayi da njima popuste zivci.

gaga

04.04.2013. 15:47

Nema sumnje da je i interesu Srba na Kosovu je da se dođe do kompromisa na razgovorima u Briselu, i da Srbi na Kosovu dobiju institucije koje će biti priznate i od EU, i koje će moći da zaštite prava Srba na Kosovu, ali naravno da se ne može pristati na bilo kakav dogovor, već državni vrh ima "crvene linije" ispod kojih se ne može ići, i tu ne treba popustiti ni po cenu datuma.

gaga

04.04.2013. 15:53

Državni vrh vodi realnu politiku po pitanju Kosova, i treba pružiti podršku državnom vrhu da pokuša da dođe do kompromisa, a da se ne ide ispod minimuma nadležnosti koje Zajednica Srpskih Opština na Kosovu mora da ima, ako je uopšte moguće tako nešto dogovoriti. Ako ne, onda je najbolje ići na izbore, pa da vidimo šta narod misli o kojoj stranci ili političaru.

Milan

04.04.2013. 15:59

Nema tu nikakvog izbora nego srpski lideri ako propoustite da pripremite odbranu srpskog naroda na KiM od siptarskih napada, koji ce uskoro uslediti, bice vam sudjeno za veleizdaju kad tad.

Mandarina

04.04.2013. 16:17

Sve sto se bude trazilo od Srbije a to nije moguce,ne treba prihvatiti.Imamo rezoluciju i nje treba da se pridrzavamo...

djoda

04.04.2013. 16:33

nakon poslednjih dogadjaja u briselu, prisustvo vucica u pregovorima, ako ih bude, obavezno. mislio sam da dacic moze da se nosi sa tacijem, ali moram priznati da sam se prevario.

suljo

04.04.2013. 16:57

kosovo jeste kolevka srbije ali ovo je21. vek da li da svi gradjani budu taoci zbog neceg sto je izgubljeno ovo je istina samo je treba shvatiti i prihvatiti kao realnost i vucic to zna zbog cega mu i jeste tako tesko

Ruben Lonuestro

05.04.2013. 14:47

@suljo - haj' ba' Suljo ;  nemoj se praviti da neznas.

Proja

04.04.2013. 17:07

Jos jedan dokaz nepokolebljivosti Vucica u svojim stavovima, kako u borbi protiv korupcije, tako i u borbi za Kosovo.

Dragana Durkovic

04.04.2013. 17:36

Da Dacic nije poklekao mozda bismo i uspeli da se izborimo za neke od nasih stavova

Dragana Durkovic

04.04.2013. 17:37

Dvadeset godina nismo bili u stanju da napisemo dobru odbranu i zadrzimo Kosovo cisto sumnjam da se to moze uraditi za tri dana

Двоглави арапин

04.04.2013. 18:34

Па хајде онда да им скратимо муке. Нећемо прихватити предлог јер није у интересу Срба.

Srbin

04.04.2013. 18:50

А похапсили смо све генерале зарад тог датума и успешних преговора

anka maric

04.04.2013. 18:52

Jasno je bilo da 2.4. nece doneti nesto epohalno, jer je jasno sta se od Srbije trazi.. vazno je da se borba protiv korupcije nastavi I da radimo na uredjenju drzave, a EU ce doci kao rezultat svega toga.

anka maric

04.04.2013. 18:52

Pitanje je da li ce se ovaj problem resiti I pomoci pri resavanju istog ili ubirati jeftini politicki poeni.

anka maric

04.04.2013. 18:53

Vasington ce da se ukljuci..mogu misliti te pomoci..najzad se otvaraju karte.

anka maric

04.04.2013. 18:54

Zalosno je sta Albanci pokusavaju I zalosno je sto ponovo izazivaju podizuci spomenike.

Miki19210

04.04.2013. 19:49

Ne zahtevamo idealno, ne odbijamo ništa unapred, ali to što želi administracija Prištine nikada neće biti moguće

Dragana Durkovic

04.04.2013. 20:21

Srbiji je ponudjen mac sa dve ostrice,koju god stranu da okrenes na gubitku si

sakal

04.04.2013. 20:44

sa ovakvom ponudom mislim da su nasi stavovi jasni i zato je dobro sto je Vucic isao i verujem da ce u utorak odgovor biti po volji naroda

milanzr

04.04.2013. 21:22

E sada, posle ovog, treba kao naš uslov za nastavak nekakvih " pregovora " tražiti: Samo i striktno podelu Kosova NAdoknadu svih davanja koje smo plaćali za njih sve ove godine Uvođenje Rusije i Kine u proces pregovore.

Demetra

05.04.2013. 03:00

DS je našu državu potpuno uništio i razorio, potpisivali su šta su stigli. EU nije mogla da prihvati drugo rešenje. Srbija traži samo devet tačaka koje moraju da ispune da bi dogovor bio postignut. EU apsolutno nije ništa ponudila Srbiji. Razgovori su se vodili nepošteno, albanska strana je imala podršku Filipa Rikera, dok srpska strana nije imala prisustvo ruske delegacije i UN. Zahvaljujući Aleksandru Vučiću dogovor nije postignut. Ispao je heroj naše nacije.

kezo

05.04.2013. 11:39

Postoji samo jedna istina a to je da Kosovo odavno ne pripada Srbiji i ove zalopojke i agresivne izjave su neumesne,Vucic i Dacic predstavljaju sve to kao smak sveta...ajde bre ,necemo vas kriviti,nemojte se plasiti...krivci su se obogatili i kriju se.Potpisuj i neka ide sve do djavola.

DAN

05.04.2013. 13:37

Kosovo je jos davno izgubljeno! Ni jedna vlast od 1918 do danas nije ucinila nista ozbiljno na tome. Ili je gurano pod tepih lil je korisceno u politicko-nacionalisticke svrhe.Drugo, glasovi Albanaca bi nam narusili politicku ravnotezu i oni bi, hteli mi ili ne, birali vlast u Srbiji. Mogli bi da se sire po celoj Srbiji pa bi brzo okupirali i jug Srbije. Bili bi i veliki deo vojske i ne, daj Boze, da imamo obaveznu vojsku prosli bi kao Rimljani.O ekonomiji da i ne pricam!

Stražar

05.04.2013. 13:57

Priština nije dala ni jedan konkretan ustupak I zato je dijalog skoro propao.

trsa

05.04.2013. 19:02

Svaki iole razuman covek je svestan situacije u kojoj smo trenutno...greska je napravljena pre mnogo godina.

nataly

05.04.2013. 19:16

Situacija ne bi bila ovako teska da su se prethodnih godina politicari koji su bili na vlasti malo vise zalagali da se resi pitanje Kosova.....

Dragana Durkovic

06.04.2013. 07:02

E,Dacicu,da se ti nisi pravio pametan i za malo potpisao sporazum Srbija bi imala vise vremena.